Jump to content

SlapGas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    79
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

SlapGas last won the day on Ιούνιος 24

SlapGas had the most liked content!

Πόντοι

100 Excellent

Σχετικά με το μέλος SlapGas

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια Ιανουάριος 5

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Εν Αθήναι
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Husqvarna
  • myBike: Μοντέλο
    SM 610ie
  • myBike: Κυβισμός
    576

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV Horizon

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Χαχαχα, μάλλον δεν μετέφερα καλά αυτό που είχα στο μυαλό μου. Εκείνη την ώρα στο συνεργείο βάλαμε custom ντίζα, γιατί η original θα έκανε κάμποσες μέρες. Επίσης, να αναφέρω εδώ ότι η ντίζα κόπηκε ένα πρωί που στις 16:00 είχα να πάρω πλοίο. Όμως, ήμουν ψυλλιασμένος και βγήκα βόλτα το πρωί για "να δω ότι όλα οκ με τη μηχανή". Έλα που όχι όλα οκ και έλα που η ντίζα σχεδόν κόπηκε. Οπότε σούρθηκα στο συνεργείο (ευτυχώς ήταν καθημερινή). Βάλαμε την custom ντίζα και παρήγγειλα 2 original. Με την custom ντίζα έκανα 400χλμ στην Κρήτη. Όταν ήρθαν οι original έβαλα την μια πάνω. Έχω καβάντζα άλλη μια original και την custom. Δεν το άφησα με την custom, η custom ήταν λύση ανάγκης γιατί εκείνη την ημέρα μετά από 4 ώρες έπαιρνα πλοίο για Κρήτη. Μαζί με σαμπρέλες στις διακοπές κουβαλάω και ντίζα. Θα ξεκινήσω να κουβαλάω και σωληνάκια βενζίνης μάλλον, χαχαχα.
  2. Κοίτα, τα πράγματα δεν είναι τόσο χάλια όσο ίσως φαίνονται από το κείμενο μου. ------ Αρχικά, όσον αφορά την συντήρηση της μηχανής: Όποιος αγοράσει μια τέτοια μηχανή, θα πρέπει να βρει κάποιο μάστορα που να ξέρει από τέτοια μηχανάκια. Αυτό είναι 100% μη συζητήσιμο. Δυστυχώς, η φάση εδώ δεν είναι Yamaha/Honda, που λίγο πολύ τα ξέρουν όλοι. Σίγουρα καλό είναι να μην βάζει χέρι στην μηχανή κάποιος που δεν ξέρει, και δεν πάει να πει ότι επειδή έχεις λ.χ. Honda/Yamaha όλοι οι μάστορες ξαφνικά ξέρουν. Αλλά βάσει πιθανοτήτων (και βάσει του τί παίζει στην πιάτσα), πιο πιθανόν είναι να βρεις μάστορες που ξέρουν από Yamaha παρά από Husqy. Προς τιμήν πολλών (τίμιων) μαστόρων, δεν δέχονται να αναλάβουν τέτοια μηχανάκια αν δεν τα ξέρουν. Όταν βρεθεί ένας μάστορας που ξέρει από τέτοια μηχανάκια, όλα διορθώνονται και άκρη βρίσκεται. Κάτι άλλο σημαντικό: Προσωπικά, ποτέ δεν ήμουν της νοοτροπίας "μπάλωσε μου το πρόβλημα να φύγω". Αν η μηχανή παρουσίαζε πρόβλημα την πήγαινα στο συνεργείο και την άφηνα στα παιδιά να την κοιτάξουν με την ησυχία τους και έφευγα με μετρό. Έκαναν 1-2 μέρες να μου την δώσουν πίσω, λόγω φόρτου εργασίας. Κατανοώ ότι αυτό είναι κάτι που ενδεχομένως έχει να κάνει με το συνεργείο που εγώ είμαι, αλλά προτιμούσα να αφήσω τα παιδιά στο συνεργείο να δουν τη μηχανή με την ησυχία τους όσες μέρες χρειαστεί. Δεν έκανα ποτέ "εκπτώσεις", ήθελα η δουλειά να γίνει σωστά και είχα υπομονή. Σε αυτό ίσως βοηθάει η "hands-off" νοοτροπία στη μηχανή που ανέφερα στο αρχικό post, αλλά και η φάση μου γενικά σαν άνθρωπος. Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Περάσαμε δυσκολίες ("παιδικές ασθένειες") στην αρχή, αλλά όλα διορθώθηκαν με καλή θέληση. Επίσης, Ελλάδα = ζέστη Ζέστη = υψηλές θερμοκρασίες Υψηλές θερμοκρασίες = συχνά service Προσωπικά κάνω κάθε το πολύ 3000 χλμ ή 1 φορά το χρόνο (αν κάνω λιγότερα χιλιόμετρα). Καλό είναι να μην αμεληθεί αυτό, τα μηχανάκια αυτά είναι αυστηρά στο συγκεκριμένο κομμάτι. ------ Ανταλλακτικά Όσον αφορά τα ανταλλάκτικα, δυστυχώς το μεγάλο πλήγμα είναι ότι δεν παίζουν "ιμιτασιον" όπως στα Ιαπωνικά. Επίσης στα Ιαπωνικά, επειδή κυκλοφορούν αρκετά, παίζουν και αρκετά stock original ανταλλακτικά. Στην περίπτωση του Husqy, αν θέλεις το original ανταλλακτικό θα πρέπει να γίνει παραγγελία. Και παραγγελία = καθυστέρηση. Δεν είμαι 100% γνώστης της αγοράς. Ωστόσο, μετά από μια συζήτηση με τα παιδιά από το συνεργείο μου ειπαν ότι πέραν των δημοφιλών μοντέλων που παίζουν πολύ στο δρόμο, γενικά για όλα τα υπόλοιπα δεν υπάρχουν ανταλλακτικά stock γιατί η αγορά δεν κινείται πολύ. Οπότε δεν συμφέρει τις αποθήκες να γεμίζουν με ανταλλακτικά που δεν κινούνται. Γενικά, παίζει πολύ η παραγγελία από εξωτερικό (από τα εργοστάσια). Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τα ΚΤΜ, αλλά μου είχαν κάνει ειδική μνεία λ.χ. για Kawasaki (που δεν τη λές και "εξωτική" εταιρεία) που έχει τύχει να περιμένουν και 1 μήνα για να έρθει κάτι. Οπότε αυτό με τα ανταλλακτικά ενδέχεται να μην είναι τόσο Husqy specific ζήτημα και να έχει να κάνει με όλα τα μη-συνηθισμένα μηχανάκια. Keep that in mind. ----- Take care. p.s. Τσέκαρα σε αγγελίες για μεταχειρισμένα από περιέργεια. Όλως περιέργως τα Husqy είναι πιο ακριβά από ο,τι 3 χρόνια πριν (για τα ίδια μοντέλα). Ανέβηκε η αξία τους? What happened?
  3. Μπορεί να είναι παλιές, αλλά ακόμα έτσι είναι η μηχανή (ντάξει, θέλει λίγο πλύσιμο απλά). Here you go. https://app.photobucket.com/u/SlapGas
  4. Ήθελα καιρό να γράψω σχετικά. Είδα το comment σου και είπα ότι "τώρα είναι η ώρα".
  5. Χαιρετώ όλα τα παιδιά του forum, ελπίζω να είστε όλοι καλά. Καιρό σκεφτόμουν ότι ήθελα να γράψω εδώ για την εμπειρία μου με το Husqy που αγόρασα πριν από 3 χρόνια (μέσω προτροπής από αυτό το forum). Το original thread ήταν το παρακάτω: Επειδή όντως τότε τα παιδιά εδώ με βοήθησαν, ήθελα να γράψω κι εγώ με σκοπό να βοηθήσω ίσως κάποιον που σκέφτεται να πάει σε κάποιο τέτοιο μηχανάκι. ------ Για όποιον δεν διάβασε/βαριέται να διαβάσει το αρχικό thread: -- δεν είμαι ούτε έμπειρος, ούτε "ψαγμένος" αναβάτης -- έψαχνα ένα φιλικό supermoto για καθημερινή χρήση, χωρίς τρελλά γκάζια -- μέσω προτροπής πολλών παιδιών τελικά δοκίμασα και αγόρασα ένα Husqy 610sm ie του 2008 Spoiler: το μηχανάκι το έχω ακόμα. Παρακάτω θα προσπαθήσω να παραθέσω την εμπειρία μου από την χρήση/κτήση του. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο συνοπτικός μπορώ. Αυτό δεν προσπαθεί (ούτε μπορεί) να είναι ένα review της μηχανής. Δεν έχω την κατάρτιση ούτε τη γνώση για κάτι τέτοιο. Είναι απλά η προσωπική εμπειρία ενός αναβάτη. ------ 1. Αίσθηση οδήγησης Το Husqy είναι απείρως διασκεδαστικό σαν μηχανάκι, πραγματικά. Είναι ελαφρύ, έχει όσο γκάζι χρειάζεται για μέσα στην πόλη (και για λίγο παραέξω), είναι παιχνιδιάρικο. Γενικά, χαίρεσαι να το καβαλάς. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος που με ώθησε στο να το αγοράσω τότε, ήθελα να ενθουσιάζομαι όταν έχω να το οδηγήσω. Και σε αυτό όντως το μηχανάκι delivers, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο. Η αίσθηση των περιφερειακών και της ανάρτησης είναι επίσης πάρα πολύ καλή, το ίδιο και οι φρενούκλες που έχει. Συνολικά, νιώθεις το μηχανάκι πολύ "άμεσο" (όλα αυτά πάντα σε σύγκριση με το ΧΤ600 που είχα πριν από το Husqy). Αυτό ισχύει και στο γκάζι, και στο κέντρο βάρους, και στα φρένα. Αν είσαι ένας αναβάτης που σκέφτεται να πάει σε ένα τέτοιο μηχανάκι, αυτά είναι τα πλεονεκτήματα που έχω να παραθέσω. Το ζυγίζεις και βλέπεις. Είναι ο παράγοντας "διασκέδαση/ενθουσιασμός" στην οδήγηση σημαντικός? Αν ναι, τότε ένα το κρατούμενο. 2. Επιδόσεις Για "επιδόσεις" δεν μπορώ να κάνω ιδιαίτερη μνεία, γιατί δεν είμαι έμπειρος με πολλές μηχανές. Μου φαίνεται ότι το μηχανάκι έχει όσο γκάζι χρειάζεται για μέσα στην πόλη, και με όση κρίση μπορώ να έχω οι αναρτήσεις και τα φρένα του είναι καλά στημένα και αποδίδουν καλά. Σίγουρα υπάρχουν μηχανές με περισσότερο γκάζι, με καλύτερα φρένα, με καλύτερες αναρτήσεις (ή και με όλα αυτά μαζί). Απλά, νομίζω ότι το Husqy σαν "σύνολο" είναι πλήρως ικανοποιητικό για χρήση μέσα στην πόλη. Αν δεν θέλεις τρελλό γκάζι (55 άλογα είναι το Husqy) και σε ενδιαφέρουν οι καλές αναρτήσεις και τα καλά φρένα, δύο τα κρατούμενα. 3. Άνεση Κάποιος/κάποια που μένει π.χ. Λαύριο και δουλεύει Αθήνα, δεν θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο μηχανάκι. Σε μεγάλο/ανοικτό δρόμο θα κουράσει τον αναβάτη (πράγμα λογικό, για supermoto μιλάμε). Εκεί πάμε σε κάτι άλλο, και η όλη συζήτηση περί supermoto πάει περίπατο. Επιπρόσθετα, ΔΕΝ είναι ένα άνετο μηχανάκι. Αν έχεις πάνω δεύτερο αναβάτη, θα φάει ζόρι (εκτός αν κάνεις κάποια μόντα στη σέλα). Ακόμα και για τον ίδιο τον οδηγό, οι μεγάλες αποστάσεις χρειάζονται παύσεις. Το καλοκαίρι του 2019 έκανα Χανιά-Ιεράπετρα από τον ΝΟΤΙΟ άξονα. Σύνολο 260 χλμ. Ήταν επαρχιακός δρόμος και ήταν πραγματικά πάρα πολύ ωραία, γιατί πήγαινα με μαξ 70-80 χλμ/ώρα και δεν ήταν κουραστικά. Αν βγάλεις το Husqy σε μεγάλο δρόμο λ.χ. Αττική οδό, θα φας λίγο ζόρι γιατί τρως όλο τον αέρα στο στέρνο. Ωστόσο, το ταξίδι ήταν μεγάλο και πιάστηκε η μέση μου. Η θέση οδήγησης φταίει για αυτό. Όλα αυτά είναι λογικά και αναμενόμενα για τέτοιο μηχανάκι, απλά τα παραθέτω για μια πιο πλήρη εικόνα. Αν η άνεση είναι κάτι που προτίθεσαι να παλέψεις, τότε τρια τα κρατούμενα. Ξέρεις που μπλέκεις, αν θέλεις άνεση πάρε ένα Vstrom (nothing against Vstroms). 4. Αξιοπιστία/ευκολία επισκευής Εδώ τα πράγματα ζορίζουν λίγο, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία. Μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια, με μάζεψε η οδική βοήθεια αρκετές φορές. Ευτυχώς, όχι για κάτι σοβαρό. Θα παραθέσω τους λόγους και μετά θα εξηγήσω παραπάνω: -- πρόβλημα στην εισαγωγή και η μηχανή δεν έπαιρνε μπρος (αυτό ήταν πρόβλημα που είχε στην αρχή το μηχανάκι, το λύσαμε στην πορεία) -- πτώση τάσης μπαταρίας + υπερχείλιση/βραχυκύκλωμα μπουζί το χειμώνα λόγω χαμηλών θερμοκρασιών -- κομμένο αριστερά σωληνάκι βενζίνης (2 φορές) -- κομμένο δεξιά σωληνάκι βενζίνης -- καρβουνάκια μίζας Είχα και μια σχεδόν κομμένη ντίζα συμπλέκτη, αλλά κατάφερα να πάω συνεργείο με καρφωτές. Είχα και λάστιχο 2-3 φορές αλλά οκ, αυτό το παθαίνουμε όλοι. Καμία από τις επισκευές δεν ήταν ακριβή. Ωστόσο, αυτό δεν αλλάζει ότι εγώ ξεκίνησα να πάω κάπου με τη μηχανή και εν τέλει πήγα με το λεωφορείο. Με το XT 2 χρόνια μόνο μια φορά είχα "μείνει" γιατί είχε καεί ένα φισάκι κοντά στην ηλεκτρονική. Επίσης, ακόμα και για απλά πράγματα όπως π.χ. η ντίζα του συμπλέκτη, δεν υπήρχε ανταλλακτικό πουθενά και φτιάξαμε ντίζα από ποδηλατάδικο. Ακόμα και για κάτι τόσο απλό, η φάση με το Husqy δεν είναι τόσο απλή. Έκτοτε παρήγγειλα 2 ντίζες Husq και κουβαλάω στις διακοπές την μια μαζί μου, ώστε αν πάω εκεί σε κάποιο συνεργείο να έχω να τους δώσω να μου βάλουν. Εδώ φτάνουμε στο καίριο ερώτημα: τι θα έλεγα σε κάποιον για την αξιοπιστία όσον αφορά το μηχανάκι? Θα έλεγα τα εξής: -- Αν είσαι γενικά chill με τη concept "μηχανή" γενικά, και μπορείς να μην βασίζεσαι πάνω της, τότε go for it -- Αν χρειάζεσαι την μηχανή για να κάνεις τη δουλειά σου, και το να σε πετάει εκτός προγράμματος είναι κάτι που σε ζορίζει (σωματικά/ψυχικά), τότε σκέψου το καλά γιατί ενδέχεται κάποιες (ίσως αρκετές) φορές να φας πακέτο -- Αν την όλη φάση την παίρνεις πολύ βαριά συναισθηματικά ("πω, πάλι με άφησε η μηχανή"), τότε πάλι σκέψου το καλά Εγώ έχω μια πολύ hands-off σχέση με το Husqy. Πλέον δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά (δεν χρειάζομαι μηχανή, παίζω πόδια). Το έχω για διασκέδαση και βόλτα. Έτσι, το "έχω φέρει στα μέτρα μου" κάπως και δεν βασίζομαι πάνω του. Αν κάτσει στραβή είμαι προετοιμασμένος (ψυχολογικά και πρακτικά). Π.χ. το καλοκαίρι έπρεπε να είμαι Πειραιά στις 06:30 για πλοίο. Ξεκίνησα από κέντρο Αθήνας 05:00 ώστε αν κάτσει κάποια στραβή, να προλάβει να έρθει ο γερανός να μαζέψει το μηχανάκι και εγώ να πάρω ταξί για λιμάνι. Αν ήμουν βέβαιος ότι θα πήγαιναν όλα ρολόι θα ξεκινούσα σίγουρα 30-40 λεπτά αργότερα. Αν είχα να το καβαλάω κάθε μέρα για υποχρεώσεις, θα ήμουν ενδεχομένως περισσότερο αγχωμένος. Ωστόσο, ακόμα θα το είχα το μηχανάκι. Ακόμα και με τις αναποδιές που αντιμετώπισα, δεν "ξενέρωσα". Ωστόσο, είναι βέβαιο: σε σύγκριση με ένα XT/XTX, σίγουρα το Husqy θα σε στείλει στο συνεργείο περισσότερες φορές. Το θέμα είναι να αποφασίσεις αν αξίζει τον κόπο. ------ Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να φανούν σε κάποιον χρήσιμα όσα έγραψα. Ευχαρίστως να απαντούσα και σε οτιδήποτε άλλο σχετικό. Take care.
  6. Συνολικά, έχω αφήσει το Husq τη μια φορά 3 εβδομάδες στο συνεργείο και την άλλη 2. Δεν είσαι μόνος, πίστεψε με.
  7. Τα αυτοκόλλητα ήταν σετ από Ιταλία. Ψάξε για "Switchy Graphics" (ebay). Έχει ένα φουλ σετ (που έβαλα εγώ), και ένα πιο minimal που έχει 4 ή 6 από αυτά που έχω βάλει. Δεν ξέρω αν στέλνει σκέτα ή τα πουλάει μόνο σετ, ρώτησε τον. Δυστυχώς, νομίζω ότι το minimal set δεν έχει αυτά για τις καλαμίδες και τα ψαλίδια. Δεκτή η άποψη, εγώ έβαλα το κοστούμι όλο γιατί μου άρεσε πολύ. Γενικά, μου αρέσουν τα "busy" look σε τέτοιες μηχανές (look "καθαρού" και καλά). Ωστόσο, λογικό να μην αρέσουν σε όλους. Κάποιοι δικαίως προτιμούν τα πιο clean look, ίσως και με 0 αυτοκόλλητα. Ωστόσο, πιστεύω ότι το σετ δένει πολύ καλά με τα χρώματα της μηχανής αν μη τι άλλο.
  8. Από ο,τι μου είπε ο μηχανικός, η εξάτμιση είναι ΟΚ (επειδή τον ρώτησα σχετικά). Ωστόσο, έτσι πήρα την μηχανή. Δεν την έβαλα εγώ επάνω. Δεν με τρελλαίνει η racetech, θα προτιμούσα κάτι άλλο. Περί ορέξεως... Όσον αφορά τα προβλήματα, εν ολίγοις είχε στραβώσει η εισαγωγή από τα χρόνια και έχανε. Αυτός ήταν ο λόγος που το μηχανάκι δεν έπαιρνε μπροστά από την αρχή. Απλά χρειάστηκε να την πάω 2η φορά συνεργείο δυστυχώς. Τώρα φτιάξαμε την στραβή εισαγωγή, αλλά παρήγγειλα και μια καινούρια (ευτυχώς δεν ήταν κάτι ακριβό). Πλέον το husq παίρνει μια χαρά μπροστά με μόνο μίζα όταν είναι κρύο (με το τσοκ/στάρτερ ανοικτό), ενώ αν έχει ζεσταθεί θέλει απλά λίγο γκαζάκι χωρίς σταρτερ. Και το γκάζι του καμία σχέση με πριν, τώρα είναι εντελώς πιο ζωντανό. Έπαιξε αρκετή ταλαιπωρία γιατί με άφησε στις 4:00πμ μια μέρα. Αν μη τι άλλο, βρέθηκε το πρόβλημα. Χαλάλι τα λεωφορεία και η ταλαιπωρία. Έτυχε να λείπω και σε κάτι εξωτερικά εκείνο το διάστημα οπότε τουλάχιστον οι επισκευές έπεσαν καλά.
  9. Μετά από 1000+1 κόπους και βάσανα, I present you my Husqy. Είχα και δεύτερο γύρο συνεργείο, δεν μου αρκούσε ο πρώτος. Ωστόσο, ήμουν θετικό παιδί και δεν έχασα την αισιοδοξία μου. Είχε πλάκα που είχα τα αυτοκόλλητα από τον Ιούνιο και τα πλαστικά από αρχές Σεπτέμβρη. Κάθονταν στο δωμάτιο μου και περίμεναν (καρτερικά). Ωστόσο, το περασμένο σ/κ the stars aligned επιτέλους. Δώστε καμιά καλή ευχή. http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43367662_349157132489221_2276167555452239872_n_zpsxjwm3bwn.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=3 http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43293074_316651798917729_3451831032150491136_n_zpscw92rwbg.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=1 http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43433416_262010337789442_3488010573931610112_n_zps7cgfam4u.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=0 http://s349.photobucket.com/user/SlapGas/media/43342625_329300321168993_7869807144990670848_n_zpsplgjwuqa.jpg.html?filters[user]=147379973&filters[recent]=1&sort=1&o=2
  10. Δεν έχω ξεχάσει τις φωτογραφίες! Απλά περιμένω 2 πλαστικά από Σαλονίκη (τα οποία για κάποιο λόγο έκαναν 1 μήνα κοντά). Ωστόσο έρχεται αύριο το πακέτο. Θα το σενιάρω όλο και θα στείλω!
  11. Έχω στα σχέδια να μάθω να οδηγώ SM σε πίστα στο μέλλον, αλλά σίγουρα είμαι φουλ άμπαλος ακόμα. Είναι κάτι που θα ήθελα να δοκιμάσω έστω. Όλα καλά τώρα, τα φάγαμε όλα στην αρχή και θα μάθουμε να είμαστε ψύχραιμοι. Πιο λίγα από το ΧΤ καίει πάντως, το οποίο μου κάνει εντύπωση.
  12. ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ BOYZ! Την περασμένη Δευτέρα πήρα εν τέλει το μασίνι από το συνεργείο. Δεν έστειλα την ίδια μέρα (ούτε την επόμενη, ούτε την μεθεπόμενη), γιατί ήμουν καχύποπτος σχετικά με το αν όντως θα είναι όλα καλά. Οπότε είπα να μην γράψω εδώ ότι όλα οκ και 1 μέρα μετά πάλι πω "False alarm, παιδιά". Σήμερα, μια βδομάδα μετά, στέλνω εδώ να μοιραστώ χαρά/excitement γιατί το μηχανάκι είναι μια χαρά (και 1 βδομάδα δεν είχα κάποιο πρόβλημα)! Πήγα εξοχή, πήγα για μπάνιο. Όλα κομπλέ. Όσον αφορά την διάγνωση: Ευτυχώς για εμένα, το μηχανάκι και την τσέπη μου, δεν έπαιζε κάποια σοβαρή/ακριβή ζημιά (φάση πηνία/βολάν). Ήταν ένας συνδυασμός σχεδόν πεθαμένης μπαταρίας και ταλαιπωρημένης εισαγωγής/ανάφλεξης που έκαναν το μηχανάκι ελαφρώς ζόρικο να πάρει μπροστά. Σίγουρα δεν βοηθούσε και η απειρία μου, μην λέμε και ο,τι θέλουμε. Η πλάκα είναι ότι τόσο καιρό στο συνεργείο νόμιζα οτι ο μάστορας είχε το μηχανάκι και δεν μπορούσε να το βάλει μπροστά (όπως εγώ). Αυτό που συνέβαινε είναι ότι το μηχανάκι του δούλευε μια χαρά, απλά επειδή του είχα πει εγώ ότι έχει θέμα έψαχνε να βρει πού μπορεί να έχει θέμα. Γι' αυτό καθυστέρησε τόσο πολύ, γιατί έλεγξε τα πάντα. Στο τέλος απλά αλλάξαμε μια μπαταρία και έκανε full service όλη τη μηχανή πολύ ενδελεχώς. Και τώρα κελαηδά το Husq! Έκανα και full service το USD γιατί έχανε λάδια (είχα ούτως ή άλλως σκοπό να το κάνω), και τώρα είμαι full legit! Γενικά δεν έδωσα πολλά $ και αρκετά από αυτά θα τα δώσει και ο ιδιοκτήτης (που θα βρεθώ αύριο μαζί του). Ήμουν προετοιμασμένος για χειρότερα, καθάρισα σχετικά φθηνά! Και ο μάστορας είναι πολύ θετικός με το μοτερ αυτό γιατί (κατά την άποψη του) ήταν μεν λίγο "παρατημένο" αλλά δεν ήταν σπασμένο/κυνηγημένο. Είναι δηλαδή σε καλή κατάσταση, δεν έχει δουλέψει πολύ. (τα 10.000χλμ που έχει είναι όντως αληθινά, έτσι μου είπε) ------- Ντάξει, ακόμα το συνηθίζω αλλά καμία σχέση δεν έχει με το ΧΤ που είχα. - Φρένα - Αναρτησάρες - Το κέντρο βάρους είναι πιο ψηλά από το ΧΤ, αλλά αυτό για κάποιο λόγο είναι πιο βολικό. Μάλλον θα έχει να κάνει με το ζύγισμα της μηχανής, δεν είμαι σίγουρος. Γενικά μεγαλύτερο ύψος και ψηλότερο κέντρο βάρους δεν με έχουν δυσκολέψει καθόλου μέχρι στιγμής (και φοβόμουν ότι θα ζοριστώ). Η μηχανή είναι πολύ ελαφριά και μανιτζέβελη, την σέρνω και με τα χέρια (με το ΧΤ ζοριζόμουν γιατί είναι βαρύ για εμένα). - Γκάζι και αίσθηση πολύ ωραία. Είπαμε με τον μάστορα service ανά 3000χλμ τώρα καλοκαίρι γιατί 35 βαθμοί δεν είναι πλάκα. Γενικά, κι εκείνος πιστεύει ότι 5000 που λέει το manual είναι πολλά για το ζεστό κλίμα της Ελλάδας, οπότε το 3000 θα προσπαθήσω να το κρατήσω. ------- Φωτογραφίες θα ανέβουν όταν αλλάξω τα σπασμένα πλαστικά και βάλω τα αυτοκόλλητα που του έχω πάρει! Promise. Τώρα μόνο οδήγηση και χαρά!
  13. Θα βρεθεί ο,τι είναι. Την μηχανή την πήρα και σχετικά φθηνά, δεν χάθηκε ο κόσμος για την επισκευή. Είμαι και σε συνεννόηση με το παιδί που μου την έδωσε. Θα λυθεί το θέμα. Στην τελική, είναι απείρως πιο εύκολο να επιλύσεις τόσο προφανές πρόβλημα (όπως το δικό μου πχ) παρά ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται "κάποιες φορές" όπως ήταν το δικό σου. Θα δει εκεί τι μπορεί να ευθύνεται και θα το βρει ο μάστορας, όλα κομπλέ. Τρωω λίγο πακέτο με τις ζέστες και τα ΜΜΜ αλλά ντάξει, δεν πέθανε και κανένας. Όλα καλά.
  14. Και αν δεν παίζουν ούτε για εμένα ανταλλακτικά?
  15. Λες να σταθώ τόσο άτυχος που ακόμα και ένας καλός μάστορας δεν θα καταφέρει να βρει το πρόβλημα?
×
×
  • Create New...