Jump to content

fynick

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος fynick

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSR
  • myBike: Κυβισμός
    600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    XR
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. jason εγω αυτο το παρατήρησα σε φωτο στο ιντερνετ απο ιδια καντραν σε σχεση με το δικο μου και σβηστα ειναι στο μηδεν.υπαρχει περίπτωση να επηρεάζει?
  2. φιλαράκι σωστά τα λες.αυτο που σκέφτομαι ειναι οτι μηπως επηρεάζει το σβήσιμο που κανει καμια φορα η μηχανη στο συμπλεκταρισμα επειδη πέφτει πολύ χαμηλά η βελόνα?????? αυτο δεν ξερω...
  3. Καλησπέρα και πάλι σε όλους. πρόσφατα σχετικά με το θέμα που ειχα εως τωρα ανακαλυψα κατι περιεργο.δεν ξερω αν το ειχα απο τοτε που πηρα τη μηχανη(δυτερο χερι) η αν προέκυψε. το θεμα ειναι το εξης.η βελόνα του στροφόμετρου οταν ειναι σβηστό σταματάει πιο κατω απο την γραμμη του μηδεν απο οτι τα υπολοιπα που εχω παρατηρήσει.κανονικα θα επρεπε να σταματάει στην τελευταία γραμμή αλλα εμενα παει ακόμα λιγο πιο κατω.ισως εκαι οφείλεται αυτο που μου ειπε ο μηχανικος οτι δουλευει στις 1200 και το κοντερ διχνει 800.(εχει αλλαγμένο διάγραμμα στοφών σε άσπρο σπορ απο τον προηγούμενο.τα σημεία ομως ειναι τα ιδια,το τσέκαρα.) τι κάνω για αυτο???ξέρει κάποιος να μου πει??
  4. το έκανα αυτο φίλε κ όντος με σταθερό γκάζι με νεκρά παίζει η βελόνα!
  5. φιλε pit την ψιλοπατησα με (τσακαλι) και καταλαβα οτι και οι τιμες δεν εχουν μεγαλη διαφορα!απλα αντιπροσωπια αν δεν γινει κατι σωστα πας και κραζεις και τελειωνει η υποθεση.ο αλλοσ θα σε γραψει κανονικα!ασε που σου δινει κ αποδειξη.για το τυπικο.
  6. σε ευχαριστώ uncle!μόλις βγάλω άκρη θα ενημερώσω..το εργαλείο το εχω 1,5 χρόνο πρώτη μηχανή οποτε δεν εμπιστεύομαι και πολυ να πειράζω μονός μου!απλα για να παω εκει που θελω που θα δωσω και κατι παραπάνω γιατι οπως ξέρουμε ολοι τα φράγκα δεν φυτρώνουν σε μια μέρα!
  7. φιλε μου σε ευχαριστω για τις πληροφοριες αλλα εχω κανει ρυθμιση πεταλουδων στην αντιπροσωπια κια μετα δουλευε αισθητα καλυτερα και με λιγοτερο παιξιμο η βελονα,το εβαλα και στον εγκεφαλο και dealer mode και ειναι ολα 00.οταν λοιπον του ειπα οτι ψιλιαζομαι το tps μου ειπε οτι τα ειδε ολα μεσα απο τον εγκεφαλο και δεν ειδε να εχει θεμα.τωρα απλα παιζει να μην μου λεει ο τυπος κατι σωστα.πριν παω εκει ειχα περασει κ απο αλλα συνεργεια για πληροφοριες και σχεδον ολοι μου ειπαν για tps αλλαγη.ισως αλλαξω αντιπροσωπια και παω μια και καλη στον Ρακκα για οσους ξερουν απο suzuki θεσσαλονικη και τελειωνω μια και καλη.
  8. θα το δοκιμάσω και αυτό φίλε μου πριν ξαναπάω να το αφήσω στο συνεργείο.
  9. Το εχω το manual ετσι ειναι φίλε εχεις δίκιο!το θέμα ειναι οτι παίζει κ η βελόνα αρκετά..κ εχω κανει τότε στο συνεργείο καθαρισμό πεταλούδων! Το εχω το manual ετσι ειναι φίλε εχεις δίκιο!το θέμα ειναι οτι παίζει κ η βελόνα αρκετά..κ εχω κανει τότε στο συνεργείο καθαρισμό πεταλούδων!
  10. Στο ρελαντί παιδιά που δείχνει 800 ακούγεται όντως για 800.στις 1200 ολα τα παρόμοια μοντέλα οποίος κ να τα ακούσει χωρίς να βλέπει στροφόμετρο θα καταλάβει οτι δουλευει ψιλά.ο τύπος γιατι επιμένει οτι ο εγκέφαλος μετράει 1200 δεν ξερω..αν δεν ήταν αντιπροσωπια κ με καλα λόγια που εχω ακούσει απλα θα το προσπερνούσα!
  11. καλημερα!!!!οταν το πήρα απο το συνεργείο τον ρωτησα για τις στροφές που ειναι χαμηλές και μου λεει κατι παιζει με το στροφομετρο,οτι δηλαδη ενω δειχνει 800 στον εγκέφαλο έδειχνε 1200 το οποίο θεωρεί αυτο ως σωστό.δεν ξερω τι να πω..
  12. όλα αυτά τα χοντρά ειναι αλλαγμένα και τα τσέκαρε και στην αντιπροσωπία..αυτό για το tps πιστεύω πως εχει βαση και θα κοιτάξω να το ψαξω προς εκει.αντε να δουμε ποσο θα κανει και αυτο.... αυτο που δεν ξερω αν σχετιζεται με το tps ειναι οι στροφές που υποτηθετε δουλευει 1200 και δείχνει 800.
  13. καλήμερα σε όλη την παρεα.εδω και κανενα δίμηνο αντιμετωπίζω το εξης θεμα με το ρελαντί της μηχανης: ενα καλο πρωι ξεκίνησαν οι αρρυθμίες στο ρελαντι και δεν ειχα δωσει ιδιαίτερη βαση ωσπου απο καποιο σημειο και μετα αρχισε να παιζει αρκετα εντονα και μεχρι τους 55-60 βαθμους θερμοκρασια εσβηνε μολις συμπλεκταρα,οταν ζεσταινόταν μετα δεν ειχα θεμα σβησιματος.μετα απο σερβισ προβλεπόμενο στον μηχανικο(πριν το πολυ 1000χλμ) υποτηθετε με καθαρισμούς και τα σχετικα δεν αλλαξε κατι και αποφάσισα να παω στην αντιπροσωπία Suzuki Πρεβεδουρακης στην Θεσσαλονικη.το παλικάρι εκει μετα απο ρύθμιση πεταλουδων,καθαρισμο και αλλαγη καποια σωληνάκια το εφερε σε μια νορμαλ κατασταση και δουλευε οπως πρεπει.εδω ομως και μερικες μερεσ αρχισε παλι να μην κραταει καποιες φορες το ρελαντι και να σβηνει.(επικίνδυνο εν κινηση).απο αυτα που τον ρωτησα μου ειπε επειδη το εβαλε στον εγκέφαλο οτι το tps δεν εχει καποιο θεμα καθως ολοι εκει με παραπεμπταν στο tps.το περιεργο που μου ειπε και θα παω καποια στιγμη να το ξεκαθαρισω ηταν οτι ενω το στροφόμετρο μου διχνει πως δουλευει στις 800 στροφες που αυτος μου το ρυθμισε ο εγκέφαλος εδειχνε 1200.πως γινεται αυτο??εγω αυτο που νιωθω ειναι οτι σβηνει γιατι ειναι πολυ χαμηλα το ρελαντι αλλα μου ειπε να μην το πειραξω. καθε αποψη και εμειρια δεκτη και πολυτιμη!μηπως και βγαλω ακρη και γλιτώσω κανα συνεργειο και κανενα φράγκο γιατι ο καθενας κανει οτι θελει. εχω 41500χλμ και το συντηρώ σχολαστικά. ευχαριστω ολους!
  14. fynick

    καλημερα απο Θεσσαλονικη

    καλήμερα σε όλη την παρέα!ειμαι κάτοχος ενός GSR600 06 απο Θεσσαλονικη και η βοήθεια όλων εδώ μέσα ξερω ποσο πολύτιμη θα αποδειχτεί!καλά χιλιόμετρα σε όλους!
×
×
  • Create New...