Jump to content

Garakis147

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    14
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος Garakis147

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLR
  • myBike: Κυβισμός
    650

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Μια ερώτηση ακόμα Τα χερουλια που πιάνουν στο καλάμι της ανάρτησης πως τα αναζητάμε ; Αυτά σαν της r1 ας πούμε
  2. Scrabbled θα είναι παιδιά. Τελικά κατέληξα σε σταυρούς Ζ upside down 120 λάστιχο κι πίσω μαμά όλα. Ροπή μονοκυλινδρου 650 με κοντό γραναζωμα κι σκληρή ανάρτηση θα είναι σκέτη απόλαυση στα ξαφνικά ανοίγματα. Θα είναι καθαρά για χαλαρές βόλτες άρα δν με ενδιαφέρει η άνεση. Έχω ήδη βάψει μαύρο το σκελετό κι θα μπει χακί ντεπόζιτο με στρογγυλό φανάρι μπροστά χωρίς καθόλου πλαστικά με το ψυγείο νερού στηβ μέση.
  3. Έχω αποφασίσει να προχωρήσω το Klr μου κι να τκ κάνω τύπου Cafe racer, scrabbled. Θα χρησιμοποιησω αναρτήσεις από Z750. Έχω βρει upsidedown κι πίσω ανάρτηση ohlins αζωτου η οποία θα μπει με κάποιες τροποποιήσεις. Αρχικά ήθελα να βάλω κι ψαλίδι από Ζ πίσω ώστε να χωρέσει το λάστιχο του (180/55/17) αντί του μαμά (120/30/17) αλλά θα εμπλεκα με ευθυγραμμιση αλυσίδας κι βασεις φρενου κι τοποθέτηση στο πλαίσιο οπότε θα κρατήσω το μαμά Klr ψαλίδι. Ήθελα να βάλω τηβ μαμά ζάντα του Ζ στο μαμά ψαλίδι αλλά μάλλον δεν χωράει. Μπροστά τώρα έχω δύο επιλογές. Είτε βάζω τα upsidedown στους μαμά σταυρούς κι βάζω τηβ μαμά ζάντα είτε παιρνω σταυρό από Ζ ώστε να βάλω ζάντα από Ζ (120/80/17) αντί 90/90/21 που έχει τώρα. Τι θεωρείτε καλύτερη επιλογή ; Μαμά σταυροί κι μαμά ζάντα ή σταυροί Ζ κι ζάντα ζ? Η πίσω ζάντα του Ζ χωράει στο μαμά ψαλιδι; Ευχαριστώ.
  4. Τελευταία προσπάθεια και μετά πάει μάστορα. Άδειασμα ντεποζιτου και γέμισμα με 100αρα. Για να δούμε...
  5. Klr 650 είναι.Ρουμπινετο υποπιεσης δεν νομίζω να έχει.Συμπεριφερεται σαν πολύ μπουκωμενη και με καμμενο μπουζί νομίζω.Δηλαδή αργεί να πάρει,και όταν πάρει στο ρελαντί είναι εντάξει και στροφές σηκώνει χωρίς δυσκολία. Όταν έβαλα ταχύτητα για να κάνω μια βόλτα τότε μου έσβησε.Όταν ξαναπήρε πήγαινε κανονικά για 20 μέτρα μετά άρχισε τα μπουκωματα και έσβησε. Μήπως παίζει ρόλο ότι καθάρισα με καθαριστικό καρμπυρατερ και δεν το άφησα να στεγνώσει καλά;και δν μπορεί να το κάψει δηλαδή;Πάντως εχτές πέρα από την υπερχείλιση όταν έκανα βόλτα δούλευε ρολοι. Επίσης είχε ένα συρματοσκοινο στο χέρι που άνοιγε τον αερα αλλά δεν δουλεύει πλέον γιατί έσπασε. Πάντως από υπερχείλιση είμαι οκ δεν τρέχει καθόλου. Klr 650 είναι.Ρουμπινετο υποπιεσης δεν νομίζω να έχει.Συμπεριφερεται σαν πολύ μπουκωμενη και με καμμενο μπουζί νομίζω.Δηλαδή αργεί να πάρει,και όταν πάρει στο ρελαντί είναι εντάξει και στροφές σηκώνει χωρίς δυσκολία. Όταν έβαλα ταχύτητα για να κάνω μια βόλτα τότε μου έσβησε.Όταν ξαναπήρε πήγαινε κανονικά για 20 μέτρα μετά άρχισε τα μπουκωματα και έσβησε. Μήπως παίζει ρόλο ότι καθάρισα με καθαριστικό καρμπυρατερ και δεν το άφησα να στεγνώσει καλά;και δν μπορεί να το κάψει δηλαδή;Πάντως εχτές πέρα από την υπερχείλιση όταν έκανα βόλτα δούλευε ρολοι. Επίσης είχε ένα συρματοσκοινο στο χέρι που άνοιγε τον αερα αλλά δεν δουλεύει πλέον γιατί έσπασε. Πάντως από υπερχείλιση είμαι οκ δεν τρέχει καθόλου.
  6. Καθάρισα ξανά πολυ προσεκτικά το καρμπυρατερ.Πήρε μπρος χωρίς να έχω θέμα με την υπερχείλιση ούτε πριν ούτε μετά το σβήσιμο.Όμως μου κάνει μπερδέματα,μπουκωματα και σβήνει και μετά δεν παίρνει εύκολα.Πείραξα λίγο την βίδα του ρελαντί αλλά σκέφτομαι κιόλας μήπως είναι θέμα μπουζί γιατί έχει να αλλαχτεί αρκετά χρόνια. Τα φώτα σας και τις εργοστασιακες ρυθμίσεις του καρμπυρατερ.
  7. Το ρουμπινετο μου έχει 3 θέσεις.ΟΝ RES και άλλη μια που δεν θυμάμαι. Εγώ δεν το έχω να τρέχει σε ελεύθερη ροή αλλά μειωμένη.Δεν θυμάμαι ποια ρύθμιση είναι αυτή. Αν το Σωληνάκι αναθυμιασεων είναι αυτό που βγαίνει από την κορυφή του ντεποζιτου τοτε δεν υπάρχει τέτοιο. Γενικά με ξάφνιασε γιατί το έκανε ξαφνικά.
  8. Όχι άκου. Η μηχανή δούλευε ρολόι απροβληματιστα.Έβγαλα ντεπόζιτο και σωληνάκια και όταν τα ξανά σύνδεσα έτρεχε η βενζίνη από την υπερχείλιση. Έπειτα έλυσα το καρμπυρατερ και σταμάτησε να τρέχει όταν δουλεύει.
  9. Καθάρισα το κάτω μέρος καλά καλά με καθαριστικό καρμπυρατερ και το φλοτερ παίζει κανονικά,δεν κολλάει κάπου.Έδεσα το καρμπυρατερ κανονικά σύνδεσα βενζίνες έβαλα μπρος και όλα ενταξει,ρελαντί σταθερό,δεν έτρεχε από την υπερχείλιση έκανα και μια βόλτα και πήγαινε πολύ όμορφα.Μόλις έσβησα όμως έτρεχε από την υπερχείλιση πάλι.Καμιά ιδέα;Ή να το πάω σε ένα μηχανικο να τελειώνω;
  10. Φιλτρακι έχω ναι και τα σωληνάκια μπήκαν όπως έπρεπε.Τελευταία σκέψη που κάνω είναι να έχει χαλάσει το o'ring της βελονας.
  11. Πρόσφατα έβγαλα το ντεπόζιτο και τα σωληνάκια από την Klr μου.Όταν τα ξανά σύνδεσα έτρεχε η βενζίνη από την υπερχείλιση.Πριν δούλευε κανονικά χωρίς κανένα θέμα.Αποσύνδεσα τα σωληνάκια καξ το άφησα να τρέξει ώστε να αδειάσει,τα ξανά σύνδεσα και πάλι το ίδιο.Άνοιξα από κάτω και το φυσηξα ώστε να φύγου τυχόν σκουπίδια αλλά πάλι τίποτα.Όταν αδειασα το καρμπυρατερ και ξανά έβαλα τα σωληνάκια η μηχανη πήρε μπρος αλλά στην πορεία ξεκίνησε να τρέχει η υπερχειλιση. Σημειωτέον ότι ποτέ δεν είχα θέμα πάρα μόνο τώρα. Τι να κάνω; ;;
  12. Καμιά ουσιαστικη απάντηση στα ερωτήματα μου υπάρχει; Για δείτε πως είναι .Naked
  13. Καλησπέρα σε όλους.Καινούργιο μέλος εδώ από την μεγαλονησο με μια KLR650 δεύτερης γενιάς.Η μηχανή κινείται ελάχιστα πλέον,μια δεκαριά φορές το χρόνο αλλά τρομερή συμπιεση και σε πολύ καλή κατάσταση.Είμαι ποιο πολύ φίλος του αμαξιου πάρα της μηχανής. Ξέρω για τι χρήση προορίζεται αλλά την χρησιμοποιώ κυρίως για βόλτες εντός πόλης το βράδυ ή στο χωριό μου. Επειδή τα χρώματα έχουν ξεφτισει και είναι αηδία σκέφτηκα να την βάψω αρχικά αλλά μετά μου πέρασε η ιδέα για naked και στην οποία έχω κολλήσει κιόλας.Φτερά πλαστικά,φιλτροκουτι κλπ έξω και τοποθέτηση απλών ελαφριων όμορφων πλαστικων. Ιδέες:Αντί για το μακρυ φτερο μπροστα ένα ποιο κοντό και πίσω ένα φλατ τύπου enduro με φτιαχτη βάση για την πινακίδα και universal φως stop.Δεν γνωρίζω όμως από ποια μοντέλα θα μπορούσα να χρησιμοποιησω τέτοια φτερά.Καμιά ιδέα; Βάψιμο σκελετού σε μαύρο χρώμα και ντεποζιτου. Η μπαταρία είναι υγρου τυπου και για λόγους αισθητικους θα φτιαχτεί εταλλική βάση για να στερεωθει στο πλαίσιο αντί του πλαστικού κουτιού.Επειδή όμως είναι υγρου τυπου υπάρχει θέμα να τοποθετηθεί αντί "όρθια","πεσμένη"; Αλλιώς μπορώ να χρησιμοποιησω απλή 12βολτη; Θυμάμαι παλιότερα είχαμε θέμα με διάφορες μπαταρίες 12 βόλτες λιθιου και αν δεν λειτουργούσε κάθε βδομάδα δεν άναβε μετά με τιποτα πάρα μόνο στην κατηφόρα. Από φως μπροστά καμιά προταση;Θα με ενδιαφερε ποιο άγριο look. Εννοείται κοντέρ,φλας,τζαμακι,καθρέπτες θα αφαιρεθούν.Μπορώ να χρησιμοποιησω στροφόμετρο τύπου hks που βαζουν στα αμάξια; Θέλω να αλλάξω εξάτμιση και μου πέρασε μια τελείως extreme ιδέα,να συνεχιστεί σωλήνα χωρίς τελικό δηλαδή μέχρι πίσω αλλά λογικά θα χάσει συμπιεση αφού δεν θα υπάρχει back pressure. Μετα από κάμποση ώρα που έχει ζεσταθεί σε άνοιγμα δευτερας ή τρίτης και άσε αφήνει ακαφτη κοντά 30 πόντους πράγμα που λατρεύω.Δεν το κανει πάντα αλλά όταν το κάνει τραβαει βλέμματα.Υπάρχει τρόπος να το αυξήσουμε αυτό κάπως;Ίσως ποιο πλούσιο μείγμα; Ευχαριστώ πολύ
×
×
  • Create New...