Jump to content

raise0

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος raise0

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  1. Σήμερα στο δρόμο προς τη δουλειά ήτανε πάλι χάλια. Πολλές διακοπές και σκασίματα. Πρόλαβα και έκανα όμως εχτές 15-20Km απροβλημάτιστα. Είναι ακόμα λυμένο, χωρίς πλαστικά. Λέω μήπως το ΣΚ βγάλω ντεπόζιτο να το ελέγξω. Γιατί καθάρισα το καρμπιρατέρ και ξαφνικά άλλαξε τόσο πολύ η συμπεριφορά και μετά από λίγα Km τα ίδια; Κατεβάζει σκουπίδια; Εκτός αν όντως είναι ηλεκτρική η βλάβη όπως λέει ο innova 04! Δε ξέρω. Μα που να βρω τιμές μέτρησης της Modenas? Δεν έχω τίποτα και έψαξα αρκετά. Ηλεκτρονική και ανόρθωση από που να βρω; Δεν έχει κανένας γνωστός πάπια αλλά και να είχε τι να του πω; Έλα να σου ξεκοιλίασω το παπί να ανταλλάξουμε ηλεκτρονικές για μια δυο μέρες; "χουφτώνω" εννοείς τραβάω απότομα γκαζιά και αφήνω γρήγορα; "γκουρλωσει" εννοείς να μπουκώσει την ώρα που από τέρμα γκάζι, ελευθερώνω απότομα;
  2. Σχετικά με το μπουζοκαλώδιο: Με μια μικρή βόλτα το βράδυ δεν είδα κάποιο σχηματισμό ηλεκτρικού τόξου. Άσε που και να υπήρχε, θα έπρεπε να σβήνει η μηχανή αφού το ρεύμα περνά από το βρόγχο με τη χαμηλότερη αντίσταση. Οπότε νομίζω πως δεν υφίσταται θέμα με το μπουζοκαλώδιο.Όσον αφορά τις ηλεκτρικές μετρήσεις: Η μπαταρία είναι στα 12,8VDC τελείως αποσυνδεμένη. Στα 14VDC ρελαντί και στα 14,4VDC με γκάζι. Το πηνίο είτε αποσυνδεμένο, είτε πάνω στον ανορθωτή δίνει 12VAC σε ρελαντί και 43VAC με τέρμα γκάζι. Ίσως να πηγαίνει και λίγο παραπάνω αλλά μέτραγα σε στάση και το τερμάτισα ίσα ίσα να δω τη κορυφή. Νομίζω είναι καλή τάση και όλα δείχνουν πως το αρχικό ηλεκτρικό κύκλωμα δεν έχει κάποια μόνιμη και εμφανή βλάβη. Μπορεί να έχουν αρπάξει κάποιες σπείρες ή μπορεί και η γέφυρα σε υψηλότερες θερμοκρασίες να καταρρέει και να χαλά και η σταθεροποίηση αλλά εντάξει μέχρι εκεί μπορώ να φτάσω σε έλεγχο. Δε φρόντισε βλέπεις η Modenas να βάλει μια θύρα διασύνδεσης OBD2 / OBD-II. Τα καθέστατα τώρα… Υπάρχει βελτίωση! Κατά τη χθεσινή βόλτα 4-5Km δεν είχα κανένα πρόβλημα. Χάρηκα και είπα θα το δω και το πρωί. Το πρωί που ήταν κρύο έσβησε κάμποσες φορές στο πρώτο χιλιόμετρο (λόγω κακής ρύθμισης) αλλά ζεστάθηκε γρήγορα και έκανα άλλα 10Km πάλι χωρίς πρόβλημα. Στην επιστροφή από τη δουλειά μου κόπηκε η χαρά γιατί το ξανάκανε τρεις φορές. Άλλο τρεις βέβαια άλλο δεκατρείς. Σίγουρα υπάρχει βελτίωση.Θα πρέπει να κάνω άλλα λίγα χιλιόμετρα για να έχω μια πληρέστερη εικόνα. Ίσως τα λίγα σκασίματα που είχα στην επιστροφή ήταν από κακές ρυθμίσεις. Θα μπορούσαν; Επίσης φοβάμαι πως και το πρόβλημα να μειωθεί ή να εξαφανιστεί, δε θα μπορέσω να φτάσω μια καλή ρύθμιση μόνος μου. Δε θέλω να πάω σε καταστάσεις με υπερβολική κατανάλωση καυσίμου ή ακόμα και βλάβης στο κινητήρα λόγω κακής ρύθμισης στο καρμπιρατέρ. Πόσο πιθανό είναι κάτι τέτοιο; Φοβάμαι υπερβολικά;
  3. Λοιπόν πήγα στο μαγαζί από το οποίο αγοράστηκε το μηχανάκι το 2011 μιας και δεν έχω μηχανικό. Αλλάξαν κατάστημα και ιδιοκτήτη. Μου είπαν να το αφήσω να το δούνε, δε θέλουμε λεφτά λέει για το λύσιμο, θα τα βρούμε κτλ. Δε μου γέμισαν το μάτι όμως και έφυγα τρέχοντας. Όσο τουλάχιστον με άφηνε το μηχανάκι! Γύρισα σπίτι και πριν πέσει το σκοτάδι έβγαλα το καρμπιρατέρ γιατί όλοι μου είπαν πως πρέπει ντε και καλά να είμαι σίγουρος για αυτό! Άντε πάλι λύσιμο! Τελικά είχε ανοιχτεί από το προηγούμενο συνεργείο και είχε σημάδια καθαρισμού. Μέσα στο θάλαμο υπήρχαν άλατα ή πέτρα. Μάλλον από τις μεγάλες περιόδους ακινησίας. Φαίνονται σα λευκές συγκεντρώσεις μέσα στους κόκκινους κύκλους. Είχαν επικαθήσει και πάνω στο φλοτέρ. Το κύριο ζιγκλέρ (mainjet) ήταν ok αλλά το καθάρισα. To ζιγκλέρ του ρελαντί (idlejet) αν και είχε καθαρές τις οριζόντιες τρύπες, η πολύ μικρή κάθετη οπή του ήταν νομίζω λίγο κλειστή. Το πυραυλάκι του φλοτέρ ήταν επίσης ok. Τα καθάρισα όλα, τα έδεσα και ψευτορύθμισα το ρελαντί. Δε μπορώ να πω ότι βρήκα πρόβλημα. Θα δείξει. Πιο αργά θα βγω βόλτα να δω τι έκανα. Μέτρησα πολύ πεταχτά και το ρεύμα στη μπαταρία. 14VDC ρελαντί και 14,4VDC με γκάζι. Οπότε φορτίζει. Το πηνίο συνδεμένο πάνω στην ανόρθωση μου έδινε τώρα 14VAC. Όπα λέω, τι έγινε; Πήγα να βγάλω τη φύσα από τον ανορθωτή με αναμμένο το μηχανάκι και με το που τη βγάζω τα φώτα πήγαν στο θεό! Φοβήθηκα μη τα κάψω όλα και πολύ γρήγορα το έσβησα και το άφησα. Τα έχω πάρει τώρα. Θα περιμένω λίγη ώρα και θα βγω με γυμνό το μηχανάκι και πολύμετρο. Θα προσπαθήσω να πάρω όσες περισσότερες μετρήσεις μπορώ.
  4. Παλιότερα όχι. Μόνο έκοβε απότομα. Τώρα που έχει χειροτερέψει το πράμα και κρατάει για κάμποση ώρα έχω και δυο τρία σκασίματα κάθε φορά. Όχι πολύ δυνατά αλλά πρώτα δεν υπήρχαν. Νομίζω είναι φυσικό όμως. Υποψιάζεσαι κάτι;
  5. @moto99: Αν πέθανε κάποιο σπείρωμα γιατί έχω ακόμα μπαταρία και καλά φώτα; Γιατί κάηκαν λίγες σπείρες θα μου πεις και σιγά σιγά εξαπλώνεται. Να περιμένω λες να χειροτερέψει; Τον αισθητήρα τον μέτρησα νομίζω. Γυρνώντας τη μανιβέλα μέτραγε από ανοικτό σε κλειστό κύκλωμα για πολύ λίγο και αρκετές φορές. Άκουγες δηλαδή με ένα πάτημα 4-5 μπίπ. Υποθέτω δουλεύει. @ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ: Τρελή ιδέα... Ευχαριστώ, δε το είχα σκεφτεί. Πρέπει να ξαναβγάλω 5 πλαστικά και δε ψήνομαι. Το μποζοκαλώδιο είναι κυρίως στον αέρα και στο μοναδικό σημείο που κάνει καμπύλη και αναγκαστικά εφάπτεται με το σασί έβαλα δύο στρώσεις από λάστιχο ποτίσματος. Έτσι τώρα έχει ακόμα μεγαλύτερο κενό από πριν. Κρατώντας πάντως το καλώδιο σε κλειστή γροθιά και πατώντας τη μανιβέλα, ένιωθες το γαργαλητό της τάσης. Με το μπουζί έξω από τη μηχανή φυσικά. Νομίζω πως με διαρροή από το πολλαπλασιαστή θα έπρεπε να είχα μεγαλύτερα προβλήματα. @propapias: Δε βρήκα πουθενά επιπλέον τάση από το κύκλωμα φόρτισης. Αυτά τα 1-2 extra volt που υποδεικνύουν τη παρουσία πηγής φόρτισης ήταν άφαντα. Πως διάολο έχω ακόμα γεμάτη μπαταρία μετά από 500Km; Νιώθω πως υπάρχει ηλεκτρικό πρόβλημα αλλά δε μπορώ να το αποδείξω. Έχω ακόμα καλή μπαταρία και φώτα οπότε οι περίεργες μετρήσεις δε βγάζουν νόημα. Το μηχανάκι ξεκινά ακαριαία, ζεστό η κρύο. Δε θα είχα και στην εκκίνηση πρόβλημα μια στο τόσο αν ήταν κάτι με καύσιμο & αέρα; Και γιατί όταν το πιάνουν τα τρελά του δεν αλλάζει η κατάσταση τραβώντας το chock ή με απότομη αλλαγή ταχύτητας (πάνω ή κάτω); Το όλο πράγμα κρατάει 2-3 δευτερόλεπτα μόνο αλλά εμφανίζετε συχνά πυκνά. Τι είναι πια;
  6. Μηχανάκι: Modenas Kriss 125 sports με 5.660 Km Πρόβλημα: Μπέρδεμα σε χαμηλές & υψηλές στροφές. Περιγραφή: Το μηχανάκι ήταν ακίνητο για 4 μήνες. Όταν το ξανατσούλισα πριν δύο μήνες παρατήρησα πως άρχιζε να κόβει και να μπερδεύει, σα να χάνει σπινθήρα και λίγες καύσεις, εντελώς τυχαία και για μισό δευτερόλεπτο. Αυτό σε όλες τις ταχύτητες (1,2,3,4) και με όποια ταχύτητα κίνησης (0-100Km). Το κάνει ζεστό ή κρύο. Και σε χαμηλές και σε υψηλές στροφές. Το έκανε ας πούμε μια φορά κάθε 800 μέτρα. Έκανα δυο ντεπόζιτα έτσι. Ξαφνικά χειροτέρεψε και το κάνει τώρα κάθε 300 μέτρα και όταν το παθαίνει κρατάει για 2 με 3 δευτερόλεπτα. Όταν το κάνει τα φώτα μένουν σταθερά. Τραβώντας το choke δε βελτιώνει το πρόβλημα. Αν αλλάξω γρήγορα ταχύτητα σε χαμηλότερη ή υψηλότερη, συνεχίζει και το κάνει. Έτσι πήγε τα τελευταία 300 Km. Να πω πως το μηχανάκι ξεκινάει με τη πρώτη. Μίζα ή μανιβέλα, κρύο ή ζεστό. Δε σβήνει ποτέ! Το πρόβλημα είναι όμως επικίνδυνο γιατί μου το κάνει από εκκίνηση σε φανάρι (23-30Km) και έρχονται αυτοκίνητα κολλητά, μου το κάνει στα 80-90 Km και πάλι φοβάμαι μη με χτυπήσουν αφού δε φαίνεται πως επιβραδύνω και το παθαίνει και την ώρα που κόβω το αντίθετο ρεύμα και κολλάω στα μπερδέματα αντί να αδειάσω το δρόμο. Σήμερα δεν άντεξα και το άνοιξα να δω τι τρέχει και να το πάω μάστορα από Δευτέρα. Πίπα/Μπουζί: Το δεύτερο εξωτερικό μονωτικό του μπουζοκαλωδίου είναι λίγο ξεραμένο και σε ένα σημείο έχει μια εγκοπή. Επειδή φοβήθηκα το επαγωγικό ρεύμα του πρόσθεσα λίγο λάστιχο ποτίσματος στο σημείο εκείνο και όλα οκ. Η ίδια η πίπα είχε λίγη οξείδωση εσωτερικά την οποία αφαίρεσα. Το μπουζί μου φάνηκε σε καλή κατάσταση αλλά λιγάκι μαυρισμένο. Το καθάρισα και βεβαιώθηκα πάρα πολλές φορές ότι έστω και στο πρώτο πιάσιμο της μανιβέλας βγάζει σπινθήρα. Πάνω του είχε το NGK C7HSA. Νομίζω όμως πως αυτό το παπί φοράει το NGK C6HSA. Η διαφορά είναι στο βαθμό απαγωγής θερμότητας προς τη ψήκτρα του κινητήρα. Αν ξέρει κανείς σίγουρα ας μου πει. Φίλτρο αέρα / Καρμπυρατέρ: Πεντακάθαρο φίλτρο και πεντακάθαρη βελόνα. Κανένα ίχνος νερού στο χώρο του φλοτέρ. Πηνίο / Ανορθωτής - Σταθεροποιητής: Εδώ σε θέλω… Μέσα από το καπάκι του πηνίου έχουμε 4 καλώδια. Άσπρο/Κίτρινο και Πράσινο/Μπλε. Είναι ζεύγη με διαφορετικού τύπου βύσματα. To Πράσινο/Μπλε πάει στην ηλεκτρονική (CDI) και δίνει σήμα από τον επαγωγικό αισθητήρα στροφών. Το Άσπρο/Κίτρινο είναι το πηνίο και πάει στον ανορθωτή/σταθεροποιητή. Η αντίσταση που μου έδωσε ήταν 0,8 Ohm. Η τάση ήταν περίπου ~4VAC και καθόλου σταθερή (με αποσυνδεμένα τα πάντα). Έπαιζε πάρα πολύ. Είτε ρελαντί είτε γκαζωμένο το πηνίο έβγαζε την ίδια ασταθή τάση των 4VAC. Η έξοδος του ανορθωτή/σταθεροποιητή με αποσυνδεμένη μπαταρία ήταν πάλι 3,8 VDC με 4,2 VDC. Μπαταρία: Ο κάφρος που αναγκάστηκα να το πάω πριν 6 μήνες για service μου άλλαξε μπαταρία και αντί της YB5L-B (12V@5Ah) L:120, W:60, H:130mm μου έβαλε μια ελεεινή DTX4L-BS (12V@3Ah) L:114 W:70, H:85mm και μου τη χρέωσε και 30 ευρώ. Φυσικά είναι πολύ πιο κοντή και παχιά με αποτέλεσμα να μη κάθετε καλά το πλαστικό καπάκι. Όπως και να΄χει η τάση της είναι 12,8V. Και λέω τώρα εγώ… H εναλλασσόμενη τάση έπαιζε πάρα πολύ και στο περίπου μου έδειχνε 3-4 Volt ή πήγαινε στο άπειρο σα να χάνει τη μέτρηση. Φοβάμαι μήπως είχε κάτι το πολύμετρο. Έστω όμως ότι άρπαξε το σπείρωμα και δεν έχω 10VAC και 50VAC σε ρελαντί και γκάζι. Ο ανορθωτής γιατί έβγαζε με αποσυνδεμένη μπαταρία και φώτα, 3,8 VDC με 4,2 VDC; Η συνεχής κλίμακα του πολυμέτρου είναι σίγουρα καλή. Ακόμα και ένα από τα δύο (πηνίο ή ανορθωτής) να είναι ελαττωματικό, πως έχω καταφέρει και έχω κάνει ~500Km από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα με πάνω από 100 μιζιές και η μπαταρία παραμένει φορτισμένη; Γιατί δεν άδειασε; Τα φώτα παίρνουν από το πηνίο. Γιατί ανάβουν κανονικά και δε τρεμοπαίζουν τη στιγμή που μπερδεύει το μηχανάκι; Μήπως φταίει ο πολλαπλασιαστής;
×
×
  • Create New...