
hatman
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
35 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
3 NeutralΣχετικά με το μέλος hatman
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Kawasaki
-
dreamBike: Κυβισμός
125
-
Να την λαδωνεις καθε 250-300 χιλιομετρα και θα εισαι καλα. Ποτε-ποτε θα χρειαστει και να τις αλλαζεις αλλα ρωτα και την honda να σου πουν συγκεκριμενα. Υπαρχει ενα οργανακι που μετραει ποσο εχει "ανοιξει" η αλυσιδα. Επισης καλο ειναι να χρησιμοποιεις καλες αλυσιδες και οχι τις πιο φθηνες που υπαρχουν. Αν χρησιμοποιεις καλες αλυσιδες (τυπου D.I.D. που ειναι και αγωνιστικες) και τις λαδωνεις τακτικα δεν θα εχεις τριβες (απωλειες στην κινηση) και τα γραναζια σου θα κρατησουν παραπανω. Να εχεις υποψην σου οτι καλο ειναι παντα μετα την βροχη να το κανεις ενα γρηγορο καθαρισμα για να φευγει η υγρασια. Επισης πριν ριξεις το ειδικο σπρευ στην αλυσιδα, ριξε πρωτα ενα καθαριστικο τυπου WD-40 και περνα την ενα χερακι με ενα στουπι για να φυγουν τα παλια γρασα, και ασε το 5-10 λεπτακια να το ρουφηξει. Μετα περνα την αλλο ενα χερι με το στουπι για να φυγουν τα υπολειμματα και εισαι ετοιμος. Γενικα 3-4 πραγματα να εχεις στο νου σου - πιεση ελαστικων, λαδι στο μοτερ, υγρο στο ψυγειο και λιπανση αλυσιδας. Να τα ελεγχεις σε εβδομαδιαια βαση και θα εισαι τζετ.
-
Χαχα!! Στεφανε ελιωσαα... Ενταξει μαγκες και μια πλακα που και που δεν βλεπτει.. Μετα απο 100 μηνυματα χρειαζοτανε :P....... ΥΓ : Το ειδε και η μανα μου και ελιωσε... πρα..πρα..πρα..!!!
-
Πρωτα θα παρω το μηχανακι και μετα το διπλωμα. Δεν ξερω αν με Α1 ειμαι νομιμος με αυτα τα μηχανακια. Βλεπεις εχουν βαλει και την αναλογια ισχυς/βαρους... Δεν μπορω να βγαλω Α γιατι δεν εχω Α1 και πρεπει να κλεισω τα 24.. Μεχρι τοτε δεν μπορω να περιμενω. Κατι που πρεπει να γινει ας γινει τωρα. Μεχρι τοτε μπορει και να μην ζω - επειδη αυτοι οι βλακες εβγαλαν νομους δεν θα με στερησουν την ορεξη. Ας κανουν οτι θελουν. Ετσι κι αλλιως στην πιστα δεν χρειαζεσαι διπλωμα και το πολυ-πολυ μεχρι να το βγαλω να το σερνω με το τρειλερ.. Και στο βουνο ποιος μπατσος θα τολμησει να με κυνηγησει..? Θα λαμωσει σε καμια γουρνα ενω εγω θα κανω τα μοτοκροσαδικα αλματα μου απο πανω του!!! Πω πω δεν βλεπω την ωρα......
-
KTM 450 SX (2004) ή KTM 250 EXC (2007) Και τα δυο ειναι στην πολη μου, και τα δυο τα δινουν 2500 (το καθενα). Και τα δυο φαινονται προσεγμενα και ετοιμα για βολτα. Ποιο μου προτεινετε? Εγω θα λεγα το 2,5αρι επειδη ειναι πιο φρεσκο και πιο ηπιο για εμενα..
-
Λοιπον παιδια.. Χθες κυριολεκτικα το ελιωσα το car.gr και βρηκα πολλα μοτορια που μου αρεσαν. Αλλα θα ηθελα και την δικη σας γνωμη για να μαθω ποια τελικα θα ειναι πιο προσιτα για εμενα. Σε προηγουμενα μου ποστ ειχα αναφερει οτι το μηχανακι το θελω κυριως για την καρτοπιστα και μετα για το βουνο. Ας μην ληφθει υποψην αυτο - ισως το μηχανακι να το χρειαστω πιο πολυ για το βουνο (αν βρω καλη παρεα), ισως για την πιστα (αν τρεχει κανα πρωταθλημα εδω πανω).. Τωρα που το σκεφτομαι εδω περα εχουμε σχετικα καλες βουνισιες διαδρομες και τρεχουν και αγωνες.. Το κυριοτερο για εμενα ειναι να μπορει να πατησει ασφαλτο και να κινειται χωρις προβλημα για σχετικα μεγαλο διαστημα (~2-3 ωρες) - οχι συνεχομενα, αλλα να μην θελει και ενδιαμεσα rebuilt..! Δηλαδη οχι κατι απολυτα καθαρο και αγωνιστικο.. Να μπορεις να κανεις και την βολτα σου, να μην καταπινει την βενζινη και να υπαρχει και μια σχετικη ανεση (οχι πολυ, ακομα νεοι ειμαστε!). Η λιστα περιλαμβανει τα εξης : (ολα ειναι τετραχρονα και αυτα που εχουν θαυμαστικα σημαινει οτι μ'αρεσουν λιγο περισσοτερο απο τ'αλλα) Enduro : Honda XR250R Honda CRF450R (!) Honda CRE 250HM (!!) Suzuki RMZ 250 (!!) Yamaha TTR 250 Yamaha WR 426F Yamaha WR 450F KTM 520 EXC KTM 450 SX (!) KTM EXC 250F (!!) KTM 350 EXC-F (!!!) KTM 450 E-XC Racing (!!!) Husqvarna TE250 (!!) Husqvarna TCX 450 (!!!) Ποιο/α απο τα παραπανω λετε να συνδυαζει την καλη ποιοτητα κυλισης στο χωμα με αξιολογες επιδοσεις και στην πιστα, αν γινει μοταρντ? Ποιο ειναι πιο φιλικο σε σχεση με τα σερβις και την συντηρηση? Το κριτηριο της δυναμης επειδη ειναι περισσοτερο υποκειμενικο ας μην ληφθει σοβαρα υποψην.
-
Φιλε να το χαιρεσαι, ειναι καλο εργαλειο για αρχη. Το αστειο ειναι οτι πριν μια βδομαδα περιπου ειχα βαλει στο ματι μια cbr 250αρα για να την πηγαινω και στην πιστα στις Σερρες να την μαθω καλα (μιας που ειμαι και βορειοελλαδιτης). Θα ηταν η πρωτη μου μηχανη. Ωστοσω μετα απο λιγες μερες εμαθα για τις supermoto και σε λιγες μερες με το καλο θα παρω κι εγω το πρωτο μου μηχανακι! Το καλυτερο για να μαθεις να την συντηρεις μονος σου με ευκολια, ειναι να κατσεις διπλα απο εναν πιο εμπειρο (μηχανικο) και να τον βλεπεις πως δουλευει και τι εργαλεια χρησιμοποιει.. Με τον καιρο θα μαθεις πολλα και τα περισσοτερα θα μπορεις να τα διορθωνεις μονος σου στην μηχανη. Για να γλιτωνεις και τα εργατικα, οχι τιποτε αλλο. Τα ανταλλακτικα τωρα θελουν περισσοτερο ψαξιμο για να βρισκεις καλες τιμες. Αρκει μονο να σου πω οτι ακομα και απο το ebay μπορεις να βρεις αρκετα, πολυ φθηνοτερα αποτι θα τα βρεις στην αντιπροσωπεια της honda.
-
Να ρωτησω κατι, αυτο θεωρειται καθαροαιμο..? http://www.car.gr/cl...s/view/3550834/ Πως το βλεπετε, συμφερει για την τιμη του σε αυτα που δινει και για τα κυβικα του? Απλα ρωταω, το ξερω οτι θα ειναι πολυ αγριο για μενα. Προφανως θα απαιτει και αρκετη συντηρηση (συγκριτικα με το d tracker).. Για αυτο ισχυουν τα ιδια με το πανω? http://www.car.gr/cl...s/view/2788048/ Πως το βλεπετε..? Καλα, αν ειναι να κατεβω τελικα Αθηνα θα παρω το d tracker το οποιο θα ειναι καταλληλοτερο για εμενα. Απλα θελω να μαθω τι παιζει και με τα παραπανω..
-
Μεχρις στιγμης εχω σταμπαρει τα εξης : Yamaha TTR 250 - προσεγμενο, ξεμπερδεμα με τα τελη και το κτεο, πολυ κοντα ο dealer http://www.car.gr/cl...s/view/3175686/ Yamaha TTR 250- ομορφο μηχανακι, προσφατο σερβις, καινουρια λαστιχα, κοντα ο dealer http://www.car.gr/cl...s/view/3565621/ Honda XR250 R - σχετικα φρεσκο, δυνατοτητα πληρωμης σε δοσεις http://www.car.gr/cl...s/view/3585567/ Kawasaki D-Tracker 250 - καλη σχετικα τιμη, μπαινει κατευθειαν πιστα http://www.car.gr/cl...s/view/3597656/ D-Tracker 300 - λιγο πιο δυνατο απο το προηγουμενο http://www.car.gr/cl...s/view/2896554/
-
Thanks Xristo! Εχω σταμπαρει 2-3 μηχανακια. Τωρα μενει να αρχισω τα τηλεφωνα και να παω να δω απο κοντα.
-
Ενας στην Αθηνα πουλαει ενα 300αρι.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2896554/ Το d tracker θα ειναι οτι πρεπει για εμενα. Ειναι ελαφρυ, ευελικτο και σχετικα γρηγορο για εναν αρχαριο σαν εμενα και το σιγουρο ειναι οτι θα το ευχαριστηθω αρκετα μεσα στην πιστα και γενικα σε ολες τις βολτες. Ενα τετοιο μηχανακι ηθελα απο την αρχη.. Τωρα το μονο που μενει ειναι να βρω χρονο να κατεβω Αθηνα για δοκιμη.
-
http://www.car.gr/cl...s/view/3597656/ Αυτο φαινεται καλο.. Αλλα ειναι Αθηνα γμτ... Οποιος μπορει να το φερει Κατερινη θα του δωσω 100 ευρω + τις βενζινες και τα διοδια.. lol
-
Ωραιο φαινεται, για αυτο το εβαλα. Προσωπικα σαν συνολο μου αρεσει πιο πολυ απο το tracker. Το καλο ειναι οτι εχει ηδη φορεμενη εξατμιση, καλη αναρτηση και γενικα ολα καινουρια. Για την τιμη που το δινει ειναι πολυ καλο πιστευω. Τωρα το κακο ειναι οτι θα πρεπει να γινει η μετατροπη σε αυτο που θα στοιχισει ενα 500αρι περιπου, οποτε παμε στα 2000+. Το αλλο το μοταρντ, το παιρνω ετοιμο με +500 μανισιο.. Ποιο συμφερει καλυτερα? Να παω μια βολτα μεχρι τα Γρεβενα να δω απο κοντα το Εντουρο η να μην μπω καν στον κοπο και να χτυπησω το tracker?
-
Ποσο δικιο εχεις.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2099551/ Ουτε πολυ μπαγιατικο αλλα ουτε και πολυ φρεσκο. Ουτε πολυ ακριβο ουτε πολυ φτηνο. Μπορω να το παρω και με δοσεις, κατι το οποιο θα με βολεψει αρκετα. Να το χτυπησω??!!
-
Ναι, δικιο εχεις.. Ο μονος λογος που μπορω να φανταστω που βλεπω να γεμισαν διχρονα μοταρντ απο εδω και απο κει, ειναι επειδη προφανως οι ιδιοκτητες τους ειχαν αγορασμενα εντουρο διχρονα (για το χωμα) και στην συνεχεια τα μετετρεψαν σε μοταρντ. Γιατι οσες καθαροαιμες supermoto εχω δει μεχρι τωρα απο τα βιντεο (που τρεχουν και αγωνες) ειναι ολα τετραχρονα. Αναρωτιεμαι αν βγαινουν καθαρα διχρονα μοταρντ..
-
D-tracker σαν κι αυτο δηλαδη.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2961216/ Καλο ακουγεται, τουλαχιστον για την πιστα, αλλα θα τα βγαζει περα και στις ανηφορικες διαδρομες που εχω σκοπο να πηγαινω οταν δεν θα ειμαι στην πιστα? Μηπως ενα καθαρο εντουρο σε αυτην την περιπτωση μου δωσει την ροπη που θα χρειαστω για να μην μαγκωσω σε καμια στροφη με 10% κλιση.. Η ιεραρχια μου ειναι = καρτοπιστα - βουνο - βολτα. Για αυτο θα ηθελα και ενα μηχανακι το οποιο να πηγαινει και ανετα σε ανηφορες και χωματοδρομους. Το θεμα ειναι αν παρω εντουρο, ποσος μπελας θα ειναι να το μετατρεψω σε μοταρντ και αντιστροφα. Ακουσα οτι η μετατροπη στοιχιζει γυρω στα 350 αλλα ακομα δεν ειδα τι ακριβως περιλαμβανει το πακετο. Και βεβαια αν δεν απαιτει και φοβερες μηχανολογικες γνωσεις, ποσο δυσκολο ειναι για καποιον να το στησει μονος του αν εχει 3-4 εργαλεια και λιγο χρονο..?