Jump to content

djade

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    143
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

4 Neutral

Σχετικά με το μέλος djade

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    Sprinter
  1. Καλησπέρα έχω ένα kawasaki ninja 250r Σε κάθε κρύο ξεκίνημα ανεβάζει ρελαντί στις 5000-6000 στροφές μένει εκεί για λίγο και μετά πέφτει στις 2000 μέχρι να ζεσταθεί και να πέσει στις 1000+-. Έκατσα και είδα τι error code εμφανίζει Και είδα ότι είναι το 62 δλδ subthrottle valve actuator error. Έκατσα μέτρησα τις αντιστάσεις που αναφέρει στο manual και είναι οκ. Μόνο τις τάσεις δεν μέτρησα γτ δεν θέλω να κόψω καλώδια. Έχει ασχοληθεί κανείς με το tps? Η ακίδα του subthrotle σε πιο σημείο πρέπει να δείχνει της προτεινόμενη τιμή που δίνει το manual. Και γενικά πόσο πρέπει να δίνει τέρμα κλειστό σε τέρμα ανοιχτό? Το μόνο που λέει είναι input voltage standard 4.75-5.25v Και resistance standart 4-6kΩ. Γενικά από ότι διάβασα τα Καβασάκι έχουν θέμα με τα subthrotles. Και κάνουν πατέντες αλλά δεν βρήκα κάτι για το ninja .
  2. To ipotithemwno tsok sta injwction dn rithmizetw apo to tps. Kserei kaneis tis akrives times pou prepei na dinei to tps sto ninja otan einai terma kleisto kai terma anoixto?
  3. Dn fenete na kolane oi ntezes dld exei kanonikh epanafora. To relanti nomizw oti rithmizete apo thn aristerh pleura me ena pontesiometro. an to piraksw apo kei poy les meta otan zestathei den tha einai alla ntallon? gt twra einai stis 1300 otan zestathei
  4. Μόνο τελικό φοράει με εργοστασιακούς λαιμους
  5. Δεν αναφέρει κάτι γι'αυτό αλλά αποκλείεται να ναι φυσιολογικό. Σκέφτομαι μήπως είναι θέμα με το tps αλλά δεν ξέρει τι να κανω
  6. Σου ανέβαζε τοσο πολύ η μέχρι 3-4000? Γτ μέχρι εκεί είναι νορμαλ. σε φίλο που είχε νιντζακι δεν του το έκανε . Δεν μ φαίνεται φυσιολογικό να το κάνει μόνο όποτε το θυμάται. Και σε τόσο ψηλές στροφες
  7. Καλησπέρα εχω στην κατοχή μου ένα ninja 250 μοντέλο του 11 με 24000κμ Το πείρα μεταχειρισμένο πριν μερικούς μήνες Και από την πρώτη μέρα έχω αυτό το θέμα. Αναλυτικότερα: ΠΑΝΤΑ στην πρώτη εκκίνηση της ημέρας και ιδικα όταν κάνει κρύο εμφανίζει αυτό το πρόβλημα. Δηλαδή,βάζω μπροστά ,ανάβει οι στροφές κάθονται στης 1500-2000 και μέσα στα επόμενα δευτερόλπτα ανάβει το λαμπάκι fi κόκκινο και μετά από 5 δευτέρα αρχίζει να ανατιναχθεί στροφές ενώ σβήνει το λαμπάκι fi και τις στροφές να έχουν μείνει καρφωμένες στις 6000 η 7000 στροφές. Μένει εκεί για κάνα 3λεπτο Και μετά πέφτει στης νορμάλ στροφες 1300. Πλέον μου το κάνει και μέσα στην ημέρα αλλά και με καλό καιρο. Την πήγα σε δύο "μηχανικούς ο ένας μάλιστα εξουσιοδοτημένο kawasaki. Και δεν βρήκαν μου είπαν κάτι. Ο ένας την είπε ότι και καλά σύνδεσε τον εγκεφαλο για να ελεγξει αλλά δεν νομίζω πως ασχολήθηκε. Ο άλλος μέσα στο Γενικό σέρβις που της είχα κάνει, του είπα να ελέγξει και αυτό.Μου είπε ότι έλεγξε σωλινακια λάστιχα κτλπ αλλά δεν βρήκε κάτι και ότι μάλλον είναι φυσιολογικό και δεν παθαίνει τπτ. Προφανώς και δεν είναι φυσιολογικό να βαράει 6-7000 ενώ είναι κρύο το μοτέρ. Να σημειώσω ότι σίγουρα θέλει αλλαγή/καθαρισμό φίλτρου αέρα Καμία ιδεα, τι μπορεί να φταίει?? Είμαι σε απόγνωση!!!
  8. Μια τελευτεας ερώτηση . Πήρα τηλέφωνο τον μάστορα του εξήγησα και μου λέει δύσκολα να έχει γίνει κάτι λάθος είναι πρόβλημα στα λάστιχα λέει. Υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσουμε χωρίς να αλλάξω λάστιχα? Γτ δεν είναι τσάμπα ούτε έχει έρθει η ώρα τους
  9. Είχα αναφέρει στην αρχή του θέματος ότι το μηχανάκι τραβάει ποτέ αριστερά και ποτέ δεξιά. Και επειδή μου είπαν ότι ίσως να είναι ιδέα μου η από συνήθεια. Εξήγησα τι ακριβός γίνεται στο παραπάνω ποστ
  10. Τα λάστιχα έχουν ακόμα ψωμί . Το τετραγωνισμα στο πίσω λάστιχο είναι από την οδήγηση που έχει γίνει γτ αρκετά χιλιόμετρα έγιναν μέσα στην πόλη , νομίζω ειναι σχετικά φυσιολογικό. Προς το παρόν μετά το σέρβις που ετσουξε δεν υπάρχει φραγκο
  11. Σε ένα στους Αγίους Αναργύρους πίσω από τον Σκλαβενίτη.Πρώτη φορά το πήγα σε αυτόν και γενικά φαίνεται πιο ένταξη από άλλους. Αλλά είναι απαράδεκτο να μην έχει γίνει ο απαραίτητος ελεγχος.αν δεν με ένοιαζε η ασφάλεια μου θα το έκανα μόνος μους. Από κάτι λίγο που το είδα δεν φένεται να έχει τετραγωνισει το μπροστά μόνο το πισω. Όχι το μηχανάκι είναι το κλασικό άσπρο μαύρο το εχω λυσει και μόνος μου και δεν φένεται να έχει χτυπήσει και γενικά είναι πολύ καθαρό μηχανακι. Ακόμα και αυτός ο μηχανικος που το πήγα ,όταν τον ρώτησα αν το έλεγξε για να δει αν τραβάει. Μου είπε όχι γτ το μηχανάκι φεναιται καινουργιο. Γενικά παντός δεν παίζει να ναι στραβό. Αντε να δούμε από βδομάδα. θα το παραδεχτεί να το φτιαξει η θα πει καμία λαλακια για το μηχανακι.
  12. Τελικά δεν είχα άδικο μετά από μια μακρινή βόλτα το συμπέρασμα είναι ότι: Το τιμόνι με λίγη ταχύτητα στριβει δεξιά και με μεγάλη ταχύτητα στριβει Το μηχανάκι τραβάει αριστερά όπως είναι λογικό γτ στρίβει με countersteer. Δεν θα κάτσω να φτιάξω κάτι που θα επρεπει να το είχε κάνει εξαρχής ο μηχανικος θα του το πάω και ας κόψει τον λαιμό του να το φτιαξει
  13. Τα λάστιχα σίγουρα δεν είναι ξεφουσκοτα ίσα ίσα έχουν ελάχιστα παραπάνω πίεση. Δλδ αποκλείετε να μην εχει βιδωσει το πιρούνι ολόισια με την τιμονοπλακα? Ή ακόμα και τάπες προφορτισης (που είναι φτιαχτες)να έχουν διαφορετικό μέγεθος?
  14. Καλησπέρα έχω εδώ και λίγο καιρο στην κατοχη μου ένα ninja 250 . Όταν το αγόρασα πριν μερικούς μήνες είχε θέμα το ρουλεμάν τιμονιού. Ήταν σκληρό και κολαγε στο κέντρο. Σήμερα έγινε service σε συνεργείο: αλλαγή ρουλεμάν λαιμού, αλλαγή λαδιών στο πιρούνι και μπήκαν τάπες προφορτισης. Τώρα λοιπόν μετά το service αφήνω τα χέρια μου και νιώθω το μηχανάκι να τραβάει ποτέ αριστερά και ποτέ δεξιά, της περισσότερες φορές όμως δεξια. (Πριν το service δεν γινόταν να το κάνω αυτό, λόγο των ρουλεμάν κλειδωνε το τιμόνι και πήγαινε όπου να ναι.) Το είπα στον μηχανικό αλλά μου λέει ότι δεν τραβάε και ότι είναι ιδέα μουι, αν και δεν το δοκίμασε μετά το service που του έκανε. Υπάρχει άλλος τρόπος να το επιβεβαιώσω? Γτ μου φαίνεται πως δεν έκανε καλή δουλεια. Σόρρυ για το κατεβατο αλλά έχω αγανακτήσει με τους μηχανικούς δεν βγάζω άκρη. Ευχαριστω
  15. Πιο από το δύο μπορω/πρέπει να βάλω για μεγαλύτερη αντοχή?
×
×
  • Create New...