-
Δημοσιεύσεις
42 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
2 NeutralΣχετικά με το μέλος Tesla
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
-
Είναι χαμηλής ποιότητας στο σύνολο δεν είναι η μόνη διαφορά στη δύναμη. Νομίζω πλέον πως τα 250ρια με τις τιμές που τους βάζουν απηχούν ή σε μη πληροφορημένους ή σε κακομαθημένα πλουσιόπαιδα που θέλουν ντε και καλά μόλις πάρουν δίπλωμα να οδηγήσουν μηχανή... Έχω άδικο? Το wolf250 μόνο ψιλοτρώγεται και πάλι κοστίζει πολλά.
-
Είμαι ο μόνος που βλέπει ότι οι μηχανές κάτω των 600 κιβικών δεν αξίζουν τα λεφτά τους? Kawasaki Versys(2012) 6450€ http://www.car.gr/cl...s/view/2231613/ Kawasaki ER-6N(2012) 5990€ http://www.car.gr/cl...s/view/2252173/ Suzuki Gladius(2012)+δώρα 5890€ http://www.car.gr/cl...s/view/1561807/ Yamaha YBR 250(2011) 5070€ http://www.car.gr/cl...s/view/1332291/ Kawasaki KLX 250 (2012) 5170€ http://www.car.gr/cl...s/view/2332218/ Kawasaki ninja 250(2012) 4990€ http://www.car.gr/cl...s/view/2249966/ Honda CBR 250(2012) 4730€ http://www.car.gr/cl...s/view/1302879/ YBR-GLADIUS: 5070 -> 5890 και πας τελείως αλλού..
-
Ποιο είναι πιο ζημιάρικο: το FMX 650 ή το ΧΤΧ 660?
- 6.518 replies
-
- κίχ !
- γρήγορη απάντηση
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Πιο είναι πιο ανθεκτικό στο σκίσιμο FMX ή XTX? (Παντιλίκια, σουζιλίκια , κόφτες σε ανηφοριές με παλιά λάδια etc. )
- 6.518 replies
-
- κίχ !
- γρήγορη απάντηση
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Ασχετο, επειδί είχες και xt660 παλιά πως το νιώθεις το versys σε σχέση με το xt? Πλάγιασμα, ταχύτητα , κάλυψη,αναρτήσεις, κατανάλωση?
-
Μάλλον στα 34 χρειάζεται να το πάνε. Φίλος είχε κάνει τις εξετάσεις μια βδομάδα πριν τις δικιές μου την ώρα που έκανα τις δικιές μου τραβούσε σούζες και παντιλίκια δίπλα μου.
-
LC4 , xtx και πράσινα άλογα... Για το εφέ και μόνο FMX !! Γκολ από το υπερπέραν.
-
Άρα έχουμε το μοτέρ του FMX που έχει περισσότερη απώλεια ενέργειας ειδικά όταν ανεβαίνουν οι στροφές και από την άλλη το Versys έχει περισσότερα άλογα άρα και το έχουν φτιάξει με ανθεκτικότερα (κατά πάσα πιθανότητα βαρύτερα) κινούμενα μέρη μέσα στο μοτέρ. Το μοτέρ του FMX καίει περισσότερο με κλειστό γκάζι σε αντίθεση με το Versys που ελαχιστοποιεί την καύση όταν η μηχανή ρολάρει Σε μια πόλη πάντως που επιταχύνεις και σταματάς συνέχεια ισοφαρίζουν γιατί το FMX είναι γύρο στα 175 κιλά ενώ το versys είναι στα 200 κιλά
-
Βλεπω αυτη τη λέξη και μου ρχεται στο μυαλο αυτη....
Ο Tesla δημοσίευσε στο Θέμα του SONY
Posting Gamesδημόσιο -
Αυτά έλεγα και εγώ. τα -20 κιλά και ο μονός κύλινδρος δίνουν αρκετό προβάδισμα να ισοφαρίσει την κατανάλωση το FMX με το Versys όταν δεν τρέχουν πολύ μέχρι τα 80 ή σε μια πόλη και γενικά στις λίγες στροφές. Μου έλεγε ότι "το injection και η σύγχρονη τεχνολογία στο μοτέρ του versys μειώνουν πολύ την απώλεια ενέργειας και ότι την οικονομία την καταλαβαίνεις παντού σε σχέση με το fmx που έχει τεχνολογία από τότε που δεν τα δίναν σημασία αυτά." ... Πάντως όταν οι μηχανές τρέχουν στα 140 η επιρροή των τριβών μειώνετε ποσοστιαία στην κατανάλωση (πλην της τριβής του αέρα)και τότε η απώλεια που έχει το κάθε μοτέρ μετράει αρκετά όταν έχουν την ίδια αεροδυναμική.Άρα το versys βγαίνει αρκετά πιο οικονομικό στην εθνική ακόμα και αν δεν λάβουμε υπόψη την αεροδυναμική. Σωστά?
-
Καλά στην κατανάλωση η διαφορά δεν είναι και τραγική με ένα er-5 σωστά? Η ασφάλεια μονο είναι αρκετά παραπανω. 120 -> 180 τον χρόνο Από αναλώσημα και service δεν ξέρω.
-
Από κοντά το cbf το έχεις δει? Προσωπικά μου φαίνεται πολύ μινιατούρα.. Μόνο και μόνο για αισθητικούς λόγους θα έπαιρνα το er-5 που πρότεινε παραπάνω Τιμές αγοράς: ΥBR 5000€ CBF 4500€ To ybr είναι κλέψιμο, απαράδεκτη ποιότητα και τίποτα σοβαρό τεχνολογικά για τέτοια τιμάρα (ας μην πιάσουμε το θέμα με την νεκρά) Το ίδιο ίσχυε και για το cbf πριν το σταματήσουν γι 'αυτό και η τιμή του είναι ψηλή ακόμα στα μεταχειρισμένα. Δεν είναι κάπως πολλά τα λεφτά που δίνεις? Πάντως στην τιμή που θες υπάρχουν Fazer και Bandit του 2003-2004
-
Είχαμε μια διαφωνία με ένα παιδί. Εγώ λέω ότι το αρχαίο τεχνολογικά μονοκύλινδρο καρμπυλατεράτο μοτέρ του FMX πίνει σχεδόν τα ίδια όταν πάει δίπλα δίπλα με το φρέσκο ψεκαστό δυκίλυνδρο μοτέρ του Versys επειδή το Versys είναι πιο βαρύ κατά 20 κιλά. (για μέσα στην πόλη και μέσα σε στριφτερό επαρχιακό δρόμο μιλάμε, όχι ταχύτητες πάνω από 80)
-
Βλεπω αυτη τη λέξη και μου ρχεται στο μυαλο αυτη....
Ο Tesla δημοσίευσε στο Θέμα του SONY
Posting Gamesκομματόσκυλο -
Πιο καίει περισσότερο με χαλαρή οδήγηση 40-80 klm/h το Versys ή το FMX? Πιο καίει περισσότερο με χαλαρή οδήγηση μέσα στην πόλη με σταμάτα ξεκίνα σε κάθε τετράγωνο και φανάρι Versys ή FMX? Η διαφορά είναι μεγάλη? Το σκεπτικό είναι ότι το versys έχει σύγχρονο μοτέρ και ψεκασμό αλλά το FMX είναι αρκετά πιο ελαφρύ. Sorry που ξεθάβω thread 7 χρόνων.