Jump to content

grassogr

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος grassogr

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    v-strom

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Uvex Wing RS Supersonic

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    R1200
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Καλησπέρα. Επανέρχομαι μετά από καιρό για να ενημερώσω σχετικά με την εξέλιξη του θέματος με το γνωστό "Παγκοσμιο" μπουρδ...,εεε μαγαζί εννοώ, στην Αλεξάνδρας. Ο τύπος απλά δεν παίζεται! Είναι γεννημένος απατεώνας, ψεύτης και κλέφτης. Μετά από πάρα πολύ πίεση, καταγγελίες όπου υπήρχε αρμόδιος φορέας κλπ, κατάφερα να φτάσω στο σημείο να μου υπογράψει συναλλαγματικές για τα λεφτά που μου χρωστάει. Μάλιστα, για να μπορεί να ανταποκριθεί και να τις πληρώνει, βάλαμε ένα μέρος του ποσού να λήγει κάθε μήνα μέχρι να εξοφλήσει. Έλα όμως που έληξε η πρώτη συναλλαγματική και δεν την πλήρωσε. Όχι ότι περίμενα κάτι διαφορετικό, αλλά τώρα πάω full για διαταγή πληρωμής (ήδη οι συναλλαγματικές είναι στο δικηγόρο) και για κατασχέσεις. Πραγματικά απορώ πώς τέτοιοι άνθρωποι είναι στην αγορά και γιατί δεν υπάρχει ένα ελεγκτικός μηχανισμός να τους τα κλείσει τα μαγαζάκια και να πάνε σπίτι τους τα λαμόγια. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!! ΥΓ. Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα παιδιά της ΜΟΤΕΚ για την καθοδήγηση και τη βοήθειά τους!!!
  2. Προς το παρόν έχω απευθυνθεί στη ΜΟΤΕΚ (www.motek.gr). Τα παιδιά εκεί ήταν άψογα και προσφέρθηκαν να με βοηθήσουν άμεσα. Μου είπαν ότι επί έξι μήνες είχανε 2-3 καταγγελίες την εβδομάδα για το συγκεκριμένο μαγαζί. Για το λόγο αυτό με γράμμα που κάνανε σε όλες τις αντιπροσωπείες του απαγορεύτηκε η αγορά οποιασδήποτε νέας μοτοσυκλέτας και έτσι για ένα εξάμηνο σταματήσανε οι καταγγελίες αφού πουλούσε μόνο μεταχειρισμένα. Τώρα όμως από ότι φαίνεται βρήκε άκρη με κάποια μαγαζιά (π.χ. ένα στη Μιχαλακοπούλου στο οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή η μηχανή μου) τα οποία αγοράζουν για πάρτη του τη μηχανή και αυτός δε φαίνεται πουθενά. Και θα έπρεπε να ντρέπονται και αυτά τα μαγαζιά γιατί ξέρουνε τι λαμόγιο είναι και τον εξυπηρετούν να τσιμπάει τα λεφτά του κόσμου. Το ζητούμενο είναι ότι εγώ τη Δευτέρα κάνω καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ενώ έχω ήδη κοινοποιήσει την ίδια καταγγελία στο εν λόγω κατάστημα, αλλά και στη Suzuki και στο κατάστημα στη Μιχαλακοπούλου που τον βοηθάει στην όλη ιστορία. Επίσης, μόλις ανοίξουν δικαστήρια κλπ ξεκινάω αγωγές και αίτημα ακρόασης στον Εισαγγελέα για να καταλάβει ο συγκεκριμένος τύπος ότι δε θα ξεμπερδέψει εύκολα. Τη λύση να μπω μέσα στο μαγαζί και να πάρω μια μηχανή να φύγω την έχω σκεφτεί και εγώ. Αλλά επειδή πάνε διάφοροι και του αφήνουν τη μηχανή του να την πουλήσει, χωρίς να του τη μεταβιβάζουν, είναι κρίμα να πάρω τη μηχανή κανενός ανθρώπου που δε φταίει. Θα σας κρατήσω ενήμερους για ό,τι εξέλιξη έχω..
  3. Η παρακάτω ιστορία αφορά στην περιπέτεια μου για την αγορά μιας καινούργιας Suzuki V Strom DL 650 ABS για την οποία είχα την ατυχία να απευθυνθώ στο γνωστό κατάστημα στη Λ. Αλεξάνδρας. Στις 27/06/2011, μετά από παρότρυνση φιλικού προσώπου, πήγα στο εν λόγω κατάστημα με σκοπό να αγοράσω μια καινούργια Suzuki V Strom, η οποία ήταν σε προσφορά από το Σφακιανάκη. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, έβαλε έναν υπάλληλο να κάνει 2-3 τηλεφωνήματα μπροστά μου για να εξακριβώσει αν έχει διαθεσιμότητα στο λευκό χρώμα που ήθελα. Πράγματι, μου ανέφερε ότι υπάρχει μια διαθέσιμη μοτοσυκλέτα, σε τιμή 6.995 ευρώ. Προσθέτοντας διάφορα αξεσουάρ (βαλίτσες, συναγερμούς, κάγκελα κλπ) το συνολικό κόστος έφτασε στις 8.000 ευρώ. Αφού ο ιδιοκτήτης με διαβεβαίωσε ότι είναι ετοιμοπαράδοτη, του έδωσα μια προκαταβολή 300 ευρώ και έφυγα. Δυο ημέρες αργότερα, την Τετάρτη 29/06/11 με ειδοποίησε να του πάω και τα υπόλοιπα χρήματα καθώς έπρεπε να πληρώσει τη μηχανή για να έρθει. Λόγω υπερβολικής εμπιστοσύνης (μιας και είχα πάει συστημένος), του πήγα τα χρήματα με τραπεζική επιταγή και από τότε άρχισε η περιπέτεια. Ο ιδιοκτήτης μετέφερε την ημέρα παράδοσης από ημέρα σε ημέρα, λέγοντας ότι λείπουν κάποια πιστοποιητικά και ύστερα λέγοντας ότι είχε κολλήσει στις πινακίδες (για 9 ημέρες έλεγε ότι δεν έβγαζε πινακίδες ο διεκπεραιωτής!!!!). Ύστερα από πάρα πολλές επισκέψεις (σχεδόν 2 φορές κάθε μέρα) και έπειτα από πολλές ψεύτικες υποσχέσεις (ακόμα και μπροστά στο φίλο που με σύστησε και στον πατέρα του) μου έδωσε μια τελική ημερομηνία παράδοσης στις 22/07/11 και αφού του είχα πει ότι 06/08/11 θα έφευγα για διακοπές, τις οποίες είχα προγραμματίσει με τη μοτοσυκλέτα. Επίσης, μου ανέφερε ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι πληρωμένη στο κατάστημα ενός συναδέλφου του γιατί ο ίδιος δε μπορούσε να αγοράσει απευθείας από τη Suzuki εξαιτίας των παραεισαγωγών που έκανε παλαιότερα. Στις 22/07/11 αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ότι ψευδόταν και δεν έφερε τη μοτοσυκλέτα, ωστόσο μου είπε ότι μπορώ να πάω στο συνεργάτη του, γιατί εκεί ήταν η μοτοσυκλέτα μου, και να τη δω. Πράγματι πήγα εκεί και έμαθα ότι η μηχανή είναι απλά κρατημένη και όχι πληρωμένη και ότι από τη στιγμή που θα την πλήρωνε θα ήθελε 1-2 ημέρες για να βγουν πινακίδες, και όχι 9 όπως ισχυριζόταν. Για του λόγου το αληθές, αναφέρω ότι ο αριθμός πλαισίου της μοτοσυκλέτας είναι JS1B1112100125066. Έπειτα από αυτήν την εξέλιξη, απευθύνθηκα στον συνέταιρό του που έχει το συνεργείο και οποίος μου διαβεβαίωσε ότι μέχρι την Παρασκευή 29/07/11 θα μου έφερναν τη μηχανή, διαφορετικά θα μου έδινε ο ίδιος τα χρήματα πίσω γιατί είχαν εκτεθεί στον κοινό γνωστό που με σύστησε. Επίσης, έπειτα από μια αρκετά έντονη συζήτηση επιβεβαιώθηκε ότι η μοτοσυκλέτα μου δεν ήταν πληρωμένη, καθώς και το ότι δεν είχαν τα λεφτά που τους είχα δώσει εγώ, καθώς τα είχαν ξοδέψει σε δικές τους υποχρεώσεις. Μου είπαν ότι θα εισέπρατταν μια επιταγή από την Εθνική Ασφαλιστική που τους είχε καθυστερήσει και θα τακτοποιούσαν αμέσως το θέμα μου. Την Πέμπτη 28/07/11 με ενημέρωσαν ότι η Εθνική Ασφαλιστική έκλεισε για καλοκαίρι, και ότι επειδή δεν είχαν προλάβει να εισπράξουν την επιταγή, θα μου παραδώσουν τη μοτοσυκλέτα μου μέχρι τέλος Αυγούστου. Την Παρασκευή 29/07/11 και μετά από έντονη συζήτηση, μου υπέγραψε ο ιδιοκτήτης υπεύθυνη δήλωση ότι μέχρι τέλος Αυγούστου θα μου παραδώσει τη μοτοσυκλέτα ή τα χρήματά μου, καθώς και ότι θα μου δώσει μια άλλη μηχανή από την Τετάρτη 03/08/11 και μέχρι την παράδοση αυτής που είχα παραγγείλει και εξοφλήσει για να κινηθώ στις διακοπές μου, διότι μια μοτοσυκλέτα που είχα μέχρι τότε είχα προγραμματίσει να την πουλήσω. Μέχρι σήμερα 05/08/11 δεν τήρησε το λόγο του, ούτε τον προφορικό ούτε τον γραπτό. καθώς δεν μου προσέφερε καμία μηχανή αντικατάστασης, ούτε έδωσε λύση σχετικά με την παράδοσης της μοτοσυκλέτας μου. Από τη πλευρά μου σκοπεύω να προχωρήσω σε μηνύσεις για απάτη, αγωγές και όποιο άλλο ένδικο μέσο με συμβουλεύσει ο δικηγόρος μου , καθώς από ότι φαίνεται ο συγκεκριμένος άνθρωπος χρησιμοποιεί τα χρήματα που μαζεύει από υποψήφιους αγοραστές για δικές του ανάγκες. Αναφέρω όλη αυτή την ιστορία μήπως και σωθεί κανείς που σκέφτεται να αγοράσει από το εν λόγω κατάστημα...
×
×
  • Create New...