Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 26/11/2021 in Μηνύματα

  1. 3 points
    Και γω έχω ακούσει διάφορα, αλλά οι διαφορές που άκουσα είναι διάφορες και αυτές.
  2. 3 points
    Καλησπέρα άνθρωποι (ή καλημέρα, αναλόγως τι ώρα το βλέπετε). Είμαι ο Σωτήρης. Δεν θα γίνω κουραστικός, απλά μιας και μπήκα στο φόρουμ είπα να πω ένα γεια και το πριξοτετοιο θα παίξει σε άλλο ποστ (ελπίζω στην κατάλληλη κατηγορία). Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ και ελπίζω να έχουμε ωραίες συζητήσεις κλπ παρέα. Take care and stay upright
  3. 2 points
    Daytona με πλαγιο εκκεντροφορο, δεν έβγαζε ουτε η Triumph το 1950....
  4. 2 points
    Το καλό είναι ότι πλέον ξέρεις σε ποια συνεργεία ΔΕΝ πρέπει να πας το μηχανάκι σου, ως γνωστών εκεί στην ΚΤΜ είναι όλοι μαλάκες που βάζανε στα μηχανάκια φιλτροκουτι, αυτοί δεν ξέρουν… Επισης σε δύσκολη θέση ήρθε ο μηχανικός και σου αράδιασε αυτές τις παπαριες, το καρμπυρατέρ σου βρίσκεται στο ίδιο σημείο με το 99% των υπολοίπων μοτοσικλετών.
  5. 2 points
    Ποσα ΚΤΜ εχεις τελικα τι παίζεται εδώ. Για τώρα, βάλε μια φιλτροχΟάνη, μ αυτή τη βλακεία που έκανε ο προηγούμενος όλες οι σκόνες πάνε μέσα και ήδη οι βαλβίδες-πιστόνι την έχουν ακούσει. Με φιλτροχοάνη μπαίνουν μέσα μόνο το 10%-20% από τις σκόνες. Μπορεί να χρειαστείς ζιγκλερ. Αλλά όταν βάλεις το φιλτροκούτι θα χρειαστείς ζιγλέρ σίγουρα. Το σνορκελ από το φιλτροκούτι το έχεις;
  6. 2 points
    Θυμάται κανείς έναν χρήση σε ένα άλλο παλιότερο φόρουμ, που έγραφε ''den mporo na grapso ellinika, eimai uni'' εννοώντας ότι είναι σε κάποιο τερματικό σε κάποιο ξένο πανεπιστήμιο που δεν έχει ελληνικά. Και είχε γίνει ατάκα, όποιος έμπαινε και έγραφε greeklish του απάνταγαν ατάκες του στυλ ''ki esy uni eisai?'' Τι ωραίες εποχές, άρε CD τι μύγα σε τσίμπησε και το έκλεισες
  7. 2 points
  8. 2 points
    Αν εννοείς το ζουαν μεταξύ λαιμού και τελικού, αν το πάρεις ως γνήσιο ανταλλακτικο δεν είναι και τελείως φτηνό, σαν πατέντα μπορεις να κάνεις το εξής. Πιες μια κοκα κουτάκι, αλλά μην πετάξεις το κουτακι, και κόψε το μ ενα ψαλίδι λωρίδα και τύλιξε το λαιμό που θέλεις. Το αλουμίνιο είναι μαλακό και θα πάρει σχήμα. Νομίζω δουλεύει και με κουτάκι μπύρας.
  9. 2 points
    Καλήμερα και απο εμένα. picture upload site
  10. 2 points
    Επίλογος Δεν έχω κάτι βαθυστόχαστο να γράψω ως επίλογο, δεν ήταν δα και καμιά επική εκδρομή στα πέρατα του κόσμου! Ευχαριστώ που διαβάσατε ως εδώ, ξέρω πως φλυάρησα κατά τόπους με λόγια και με εικόνες, προσπάθησα να μεταδώσω την ατμόσφαιρα του κάθε τόπου. Έτσι ως ‘παρακαταθήκη’ μια καταγραφή των τιμών βενζίνης ανά τις διάφορες χώρες για να συγκρίνουμε που θα βρίσκονται σε μερικά χρόνια. Αν αξίζει να γυρνάς μόνος, αν αξίζει να πηγαίνεις με την ‘λάθος’ μοτοσυκλέτα, είναι ερωτήματα που δεν έχουν μονοσήμαντη απάντηση, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ναι, γίνεται ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Καλές βόλτες σε όλους, Στέφανος
  11. 2 points
    Μετά από πολύ καιρό επιτέλους ξανά στα χέρια μου.https://youtube.com/shorts/kO-9zo6X4N0?feature=share Και για δωράκι καινούργια αυτοκόλλητα που έφτιαξα σε γνωστό μαγαζί, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Μπήκαν και οι καινούργιες μανετες, περίμενω τα powerparts footpegs να έρθουν κάποια στιγμή.
  12. 1 point
    Φίλε μ καλησπέρα το έκανα αυτό που μου έγραψες κ μέχρι τώρα είναι μια χαρά … σε ευχαριστώ πολύ .
  13. 1 point
    Ωστήρια πολλές φορές αναφέρεται και ως πλάγιος εκκεντροφόρος. Το μηχανάκι σου δεν το έχει αυτό. Όσον αφορά τα διάκενα από το εργοστάσιο, με ελάχιστο ψάξιμο βρήκα αυτό: 0.05mm και οι δυο βαλβίδες. Στο site της Daytona το αναφέρει. Αν πας στα Στοιχεία Συντήρησης κάτω-κάτω σου έχει ολόκληρο πίνακα.
  14. 1 point
    Αλλαγή ντίζας. Οι ντίζες δεν καθαρίζονται, ούτε επανέρχονται (ωστε να δουλεύουν σωστά), όσο κι αν καθαριστουν/λιπανθούν. Η αντικατάσταση με νέα, ειναι μονόδρομος.
  15. 1 point
    Αφενος οτι ,οτιδηποτε ειδους βενζινη και να βαλει καποιος στο οχημα του ειναι και κακης ποιοτητας στη ελλαδα. Προσωπικη μμ γνωμη 100αρα αξιζει να βαζει καποιος σε οχηματα επιδοσεων, εκει βλεπεις πραγματικη διαφορα και οχι τα κουραφεξαλα που λεει ο κοσμακης και τα πιστευει περι παπιων και δε ξερω τι. Στο τζετιξακι μου οσες φορες εβαλα 100αρα κατεληξα στο συμπερασμα οτι για να το φουλαρω εδινα σχεδον 3 ευρω παραπανω αντι για το ποσο των 5 ευρω που γεμιζει με απλη ΣΥΝ οτι δε αλλαζε τπτα αποδωτικα στο μηχανακι. Συμπερασμα;;; μονο το πορτοφολι μου πονεσα. Ειδικα τη σημερινη εποχη που η βενζινη φτανει στα υψη με τις παραλογες τιμες που βαζουν τελευταια, ο κοσμακης ακομα παει και δινει λεφτα σε καυσιμο το οποιο μονο ψυχολογικα θα του δωσει ικανοποιηση; Που φτασαμε...
  16. 1 point
    Το κουλό στη υπόθεση είναι ότι κάθε χρόνο έχω την υποχρέωση να φύγω από το σπιτι μου ή τη δουλειά μου, ώστε να μεταβώ στην τροχαία για να κάνω αίτηση θεώρησης άδειας κυκλοφορίας, ενώ για κάθε άλλο όχημα μπορείς να πληρώσεις από τον καναπέ σου. Το ότι θα πληρώνεις 17-18 ευρώ το χρόνο είναι μηδαμινό έξοδο μπροστα στο χάσιμο χρόνου που έχει η όλη διαδικασία. Κανονικά δεν θα έπρεπε κανένα όχημα να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ούτε φυσικά θεώρηση άδειας κυκλοφορίας, όλα αυτά είναι εισπρακτικά μέτρα…
  17. 1 point
    Μόνο ενισχυτικό οκτανίων πίνω εγώ....δεν χρειάζομαι ρετ πουλ και χελ
  18. 1 point
    Δε τα πίνω αυτα τα δηλητήρια, δε ξερω...
  19. 1 point
    Επίσης με Ρεντμπουλ και μονστα ενερτσι έχω ακούσει να λένε..
  20. 1 point
    Το ακριβό εχω ήδη, και έχω χρησιμοποιήσει το ενα ρολό και είμαι στο 2ο. Δεν βαζεις ότι και ότι στην Honda. Απλα η ταινία, αν κάτι χρειαστεί (βαλε - βγαλε) δεν κόβεται το ίδιο ευκολα και είναι ταλαιπορία. Οπότε μακαρόνι. Καλή ιδέα αυτό με το κουτί λαδιών, κάτι τέτοιο είχα υποψιν. Θα πέσει μερεμέτι...
  21. 1 point
    Αν απλά χάνει, τότε το αλλάζεις με ένα καινούριο. Πάνω από 1€ δεν κάνουν.
  22. 1 point
    Welcome to Greee. Welcome to mybike.gr Ειδικά τώρα τελευταία, που έχει ακόμα λιγότερα λεφτά ο κόσμος, τα καινούργια είναι απλησίαστα για τους πολλούς, και τα μεταχειρισμένα έχουν πάρει τον ανήφορο. Κάποτε μέχρι το 2008, έπαιρνες μηχανάκι για να σου φτιάξει τη βδομάδα, και το πενταετίας μοντέλο έφευγε με σκοτωμένη τιμή. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι να κοιτάξεις επαρχία, μηηηπως και γλιτώσεις τα γυρισμένα κοντέρ (ισως). Και μόνο που δε θα χει φάει το σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση, καλό είναι.
  23. 1 point
    Μια 500αρα το μουχαμπετι αλλαγή μπεκ και επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου
  24. 1 point
    Είμαστε πολύ κοντά. Χρειάστηκε μια μικρή μετατροπή γιατί τα φώτα στην μεγάλη σκάλα δεν άναβαν και χρειάστηκε ο διακόπτης ώστε να ανοίγουν τα φώτα, απλά μεταξύ του Gr/W και Bu/W απο την πλευρά του διακόπτη (Σκριπ) σύνδεσα παράλληλα τον διακόπτη On/off. Τακτοποίησα τα καλώδια, τοποθέτησα το ρεζερβουάρ, έκλεισα τα καλώδια στο φιλτροκουτι, μπήκαν όλες οι βίδες, και ξεκίνησα με τα πλαϊνά καπάκια. Με κάποια ανιθγματαυ τρύπας και εύρεση νέων βιδών μπήκαν καλα. Για να μπει το αριστερό φερινκ έπρεπε να μετακινήσω το δοχείο υπερχείλισης ποιο μέσα. Αφού το έβαλα, μπήκε το καπάκι εύκολα. Κλασικός Κινέζος δεν έδενε πάνω στην μάσκα γιατί ήταν ποιο κοντό. Το έδεσα με ένα ταιρ απ' και έκλεισε. Πάω να βάλω το δεξί φερινκ και τι να δω? Μου έχουν βάλει ΔΥΟ ΑΡΙΣΤΕΡΆ!!! ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΣΛΑΒΑ ΤΏΡΑ. Μιλάμε τέτοια απογοήτευση δεν έχω ξαναπάρει. Ούτε αυτό σωστό από Κίνα. Συγκεκριμένα banggood. Με τα πολλά τακτοποιήθηκε το μπέρδεμα στην μπροστινή πλεξούδα, στιριχθηκαν τα καλώδια, έκατσε το κοντερ, και μπήκε και η μάσκα. Το αποτέλεσμα στις φωτογραφίες. Ένας λόγος που βγάζω σκοτεινές είναι γιατί η δουλειά του να το φτιάξω μου τρώει όλη την μέρα. Ξεκινάω πρωί και τελειώνω βράδυ. Πλέον 5 το απόγευμα Έρχονται και άλλες.
  25. 1 point
    Στο μεταξύ το παιδί έχει να μπει από το 2010....
  26. 1 point
    Σε περίπτωση που δεν τα έχεις ακούσει ήδη, 2 τιπς για την αργή ευθεία, γιατί κι εμένα μου είχε βγάλει την πίστη όταν έκανα μαθήματα: 1. Κρατάς σταθερά λίγο πατημένο το πίσω φρένο. Συνήθως κάνει το μηχανάκι λίγο πιο σταθερό. 2. Παίζεις λίγο με το τιμόνι αριστερά-δεξιά συνέχεια. Δημιουργεί μια μικρή και προβλεπόμενη αστάθεια που μπορείς να την εξουδετερώσεις εύκολα. Εν αντιθέσει, αν προσπαθείς να κρατήσεις το τιμόνι συνέχεια σταθερό, είναι αρκετά πιθανό να δημιουργηθεί μια μεγαλύτερη και απρόβλεπτη αστάθεια που αν δεν την προλάβεις, ίσως να σε βγάλει εκτός ορίων. Για τα μηχανάκια που κοιτάς, όλα καλά είναι. Οι τιμές δυστυχώς ή ευτυχώς καθορίζονται από τις συνθήκες της αγοράς και όχι μόνο από την ηλικία των οχημάτων. Αν δεν είσαι αρκετά έμπειρος και αρκετά ψηλός, να ξέρεις πως τα ψηλά μηχανάκια (versys, vstrom κτλ) είναι λίγο πιο ασταθή από τα χαμηλά (hornet κτλ), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για πιθανότητα χαζοπτώσης από αφηρημάδα τον πρώτο καιρό.
  27. 1 point
    όταν πατάς το μπροστινό φρένο πιάνει μόνο αυτό, όταν πατάς το πίσω πατιέται και το μπροστινό. Για απλή χρήση σε πόλη είναι μια χαρά.
  28. 1 point
    Οι ιπτάμενοι κάνουν εξετάσεις κάθε χρόνο. Οι εξετάσεις οι ετήσιες δεν είναι όπως τα προκαταρκτικά αλλά είναι πλήρης. Μέσα στη σχολή Έχει μαγνητικές, εγκαφαλογραφημα, holder και άλλα, από μια φορά αφού περάσεις τα προκαταρκτικά και εφόσον δεν παρουσιάσεις κάτι μετά. Την σκολίωση σου θα την δουν στα προκαταρκτικά. Εκεί ένας γιατρός θα αποφασίσει onthefly αν περνάς η όχι. Σμυα και μηχανικοί περνάνε ιατρικές εξετάσεις ανά 5 χρόνια εκτός αν για κάποιο λόγο έχουν πτητική δραστηριότητα οπότε πάνε στο καθεστώς των ιπτάμενων, που γίνεται ανά έτος.
  29. 1 point
    Καλως ηρθες Σωτηρη!
  30. 1 point
    τις καλύτερες Σωτήρη , ήρθες στο κατάλληλο φόρουμ
  31. 1 point
    Stf4i, ευχαριστούμε πολύ για το (ακόμα μια φορά) ευχάριστο ταξιδιωτικό σου. Είναι απολαυστικά τα κείμενά σου παλίκαρε!!!!! Υ.Γ.: μια αναφορά σου σε 190Ε πρέπει να αλλάξει σε 200Ε. Και για Golf III που τελικά είναι Golf II.
  32. 1 point
    σε παρομοια φαση εμπλεξα σχεδων 1 μηνα πριν. δυστυχως οι ενοικιαστες ειναι "καλυμμενοι" περισσοτερο. εχασα 1 ενοικιο στον ιδιοκτητη και ενα στην αμοιβη του μεσιτη. οι απατεωνες ειναι παντου και κρυβουν τα παντα. πλεων οτι και να νοικιασεις σε οποιαδηποτε τιμη, χρειαζεσαι 2-3μερες να το τσεκαρεις εξονυχιστικα πριν προχωρησεις σε συμβολαια κτλ... καλα ξεμπερδεματα ευχομαι!
  33. 1 point
    Αμβρακικός πλέον δίπλα μου, υπέροχη θέα αυτό ο κόλπος. Ίσως και όχι και υπέροχες να είναι οι αναμνήσεις! Familiarity breeds contempt λένε στο χωριό μου και πράγματι παραλίγο να μείνω από βενζίνη κάπου εδώ, φτάνω στην Αμφιλοχία με λαμπάκι. Απαίσια, αλλά είναι η πρώτη φωτογραφία μετά την αναχώρηση από το ξενοδοχείο, η πλαζ της Αμφιλοχίας μεσημεράκι. Ωραία κοριτσάκια έχουμε στην Αιτωλοακαρνανία πάντως. Στροφή για Σαρδίνινα, κάτι σαν μια ώρα ορεινής διαδρομής απομένει με ότι απέμεινε από το φυτιλιασμένο λάστιχο. Διάολε, δεν φταίει το λάστιχο που εδώ δεν μπορώ να στρίψω καθόλου, ο δρόμος είναι σε απαίσια κατάσταση, μπαλώματα τσιμέντου παντού, χώματα, χάραξη ότι να ‘ναι. Και σίγουρα δεν έρχομαι πια από αυστριακές autobahn και Δολομίτες για να φταίει η συνήθεια, από βδομάδα στα Βαλκάνια έρχομαι. Στην διαδρομή αυτή έμαθα μικρότερος να οδηγώ αυτοκίνητο, αργότερα την έκανα… μη πεπερασμένες φορές με μοτοσυκλέτες, αλλά την τελευταία εξαετία μία φορά πέρασα από εδώ. Απρόσμενο, αλλά θυμάμαι σπιθαμή σπιθαμή το δρόμο, ‘χαχα αα εδώ τόόόότε είχε μια λακούβα, θα την έχουν πλέον φτιαααα ΓΚΟΥΥΠ!’. Πέρα από Scripta, και λακούβες manent. Στη στροφή αυτή ακριβώς, μεσημέρι Μεγάλου Σαββάτου του 2011 δικάβαλο μας άφησε χρόνους η ντίζα συμπλέκτη του CBF250 μου. Α ναι και λίμνη Κρεμαστών στο φόντο! Επιβεβλημένη φωτογραφία στη γέφυρα Τατάρνας. Το σημείο που σκεφτόμουν ως εξαιρετική διαδρομή με καραβάκι μια βδομάδα πριν όταν έπλεα στην Αλβανία. Ευρυτανία πλέον στην άλλη μεριά της γέφυρας, ακόμη ποιο οικεία διαδρομή. Αναμνήσεις από μοτοβόλτες με ένα Bandit 650 να είναι φορτωμένο μυτερά σουβλάκια στη θέση του συνεπιβάτη. Ο απογευματινός ήλιος περνάει τα σύννεφα, κορυφή Τσούκα στο βάθος, πλησιάζω. Οι μνήμες μου δεν είχαν ανεμογεννήτριες στα βουνά αριστερά. Κοντά στον οικισμό Ρεβίθι η έξοδος στροφής είναι καλυμμένη με πουδρέ χώμα, κλείνω την τροχιά, ο μπροστά τροχός δεν πατάει στο ακάθαρτο, αλλά ο πίσω δεν γλιτώνει, το πίσω μέρος φεύγει και η μοτοσυκλέτα με πετά πάνω από την ζελατίνα. Από τύχη δεν έπεσα, όχι από ικανότητα. Λίγα χιλιόμετρα αργότερα, χαλικάκια στο δρόμο και χάνω το μπροστινό. Έχετε διαβάσει την ιστορία του Ντον Ρόσα με τον Σκρουτζ να επιστρέφει στη Σκωτία και να προσπαθεί να συμμετάσχει στα τοπικά αγωνίσματα; Κάπως έτσι νιώθω. Εννέα φουρκέτες μετά έχω ανέβει ως το χωριό. Στόχος επετεύχθη, Kopaonik – Γρανίτσα χωρίς στάση για κατούρημα. Ξέρω ακριβώς κάτω από ποιάς μουριάς τον ίσκιο θέλω να ξεδιψάσω με μερικές παγωμένες πράσινες παρέα με τον πατέρα μου.
  34. 1 point
    Απ’ ότι καταλαβαίνει κανείς, Ιούλιο βαράνε μύγες, τόσοι όροφοι και πρέπει να είμαστε βαριά πέντε δωμάτια. Από το μπαλκόνι μου η θέα υπέροχη, χειμώνα με χιόνι και τα lifts σε λειτουργία πρέπει να είναι χάρμα. Βολτάρω λίγο τριγύρω, όμορφοι οι βοηθητικοί χώροι, αλλά κάνει κάτι παραπάνω από δροσιά απόψε εδώ πάνω. Όλο το προσωπικό έχει μαζευτεί στο μπαρ για τον τελικό του Euro, διαλέγω το εστιατόριο με τον βαλσαμωμένο λύκο και την φωτιά-πυρωστιά που καίει στη μέση. Το παλικαράκι ψήνει στα κάρβουνα μια μπιφτεκούμπα σε μέγεθος tablet (χερούκλα for scale) που μαζί με δυο μπυρούλες είναι το ιδανικό φινάλε μιας γεμάτης ημέρας. Δεν θα χορτάσω ποτέ να τριγυρνάω σε τούτο το κομμάτι του πλανήτη.
  35. 1 point
    Προορισμός μου για το μεσημεράκι είναι η Mokra Gora και το εκεί Εθνικό Πάρκο. Έχω δει όμορφες εικόνες με τρενάκια και μια γραφική λιμνούλα, οπότε μάλλον ιδανικό μέρος για κολατσιό. Πρέπει να πλησιάζω μιας και συναντώ παραδοσιακά ξύλινα καλύβια και άλλα μνημεία λαογραφικού ενδιαφέροντος. Δρόμο παίρνω, δρόμο αφήνω δεν μου φαίνεται να φτάνω, αν και θα ορκιζόμουν ότι μελετώντας την διαδρομή είχα δει ότι η Mokra Gora βρίσκεται κοντά στα σύνορα. Τι στο καλό; Σταματώ να τσεκάρω διεξοδικότερα τον χάρτη και απ΄ ότι φαίνεται προσπέρασα, επρόκειτο για το σημείο των άνωθεν φωτό. Γενικά δεν μου αρέσει να γυρίζω προς τα πίσω, ειδικά εφόσον σήμερα το έκανα αναγκαστικά μία φορά με τον χωματόδρομο, οπότε ψάχνω εναλλακτική. Φαίνεται ότι στρίβοντας αριστερά στην Kremna ένας ιδιαίτερα στριφτερός δρόμος δείχνει να οδηγεί προς τη λίμνη Zaovine η οποία δίχως άλλο θα είναι αυτή που είχα κατά νου. Φύγαμε; Λοιπόν, λέγοντας ότι η διαδρομή είναι στριφτερή στο χάρτη, δεν περίμενα τέτοιο πράγμα. Μιλάμε για ένα στενό δρομάκι που δεν ισιώνει πουθενά, για 30 χιλιόμετρα διαδρομή το GPS εκτιμά τρία τέταρτα διάρκεια. Βάζω σκοπό να το διαψεύσω, πρώτη και άγιος ο θεός. Απίστευτα διασκεδαστικό κομμάτι, πραγματικά δεν πρέπει να υπάρχει 50 μέτρα ευθεία μες στο δάσος, απλά πετάς την μοτοσυκλέτα δεξια-αριστερά. Ελέω Κυριακής, αρκετά αυτοκίνητα των οποίων η προσπέραση δεν είναι εύκολη, οπότε σταματώ για μια και μοναδική φωτογραφία στα πεταχτά προτού με ξαναπρολάβουν όσοι προσπέρασα με 12.000rpm! Κάτι σαν δασικό χωριό με καλύβες, τρία εστιατόρια και ενοικιαστήρια ATV προβάλει, ωστόσο για την λίμνη έχουμε ακόμη. Που να μην είχαμε δηλαδή! Η πλήρης απογοήτευση. Στη λίμνη υπάρχει ένα θλιβερό ξυλουργείο (με το πανταχού παρόν GOLF III), κάτι μισοχτισμένα σπίτια και το κυριότερο: Ελάχιστο νερό! Αυτό το άνυδρο βουρκαλάκι δεν θυμίζει επ’ ουδενί την φωτογραφία που είχα στο μυαλό μου. Απογοήτευση! Μήνες μετά, ανακαλύπτω ότι η εν λόγω λίμνη δεν είναι στη Mokra Gora της Σερβίας, αλλά Crno Jezero (Μαύρη Λίμνη) του Μαυροβουνίου. Τι Κοζάνη, τι Λωζάννη, πρέπει να βελτιώσω τα σλαβικά μου. Ελαφρώς ξενερωμένος, αλλά χορτάτος στροφές επιστρέφω στο δασικό χωριουδάκι πεινώντας σα λύκος, πέρα από δυο μπουκιές στο Σαράγεβο δεν έχω φάει το παραμικρό, καλά καλά στάση δεν έχω κάνει. Αγαπημένη Σέρβικη κουζίνα (ειδικά η σαλάτα Sopska!) με αστεία χαμηλό κόστος, έχουν μάλιστα έκπτωση 10% στους μοτοσυκλετιστές, άλλο και τούτο. Η έλλειψη καύσωνα σήμερα κάνει το φαγητό πιο… υποφερτό! Μελετώντας το χάρτη, συνειδητοποιώ ότι είναι σχεδόν τέσσερις και έχω μπροστά μου άλλες 4,5 ώρες οδήγησης σε σφιχτό επαρχιακό δρόμο. Χμμ δεν τα έκανα άψογα τα κουμάντα μου, αλλά στην τελική η οδηγική ευχαρίστηση είναι αυτοσκοπός του συγκεκριμένου ταξιδιού.
  36. 1 point
  37. 1 point
    H καθιερωμένη ετήσια ανάβαση στον Όλυμπο, αυτή την φορά από την πλευρά της Ελασσόνας και την καλύβα Χρηστάκη (καταφύγιο ανάγκης). Πρώτη φορά ανεβαίνω από εκεί. 40χλμ (πάνε-έλα) ζόρικου χωματόδρομου με πολύ πέτρα και λάσπες στα χαμηλά που έχουν τα ζώα οι βοσκοί. Το φρέσκο πίσω Α41 ανταποκρίθηκε περίφημα, δεδομένου ότι ήμασταν 2 πάνω στην μηχανή. Ο Μύτικας. Αχνοφαίνονται κάποιοι ορειβάτες αν προσέξετε. Από εδώ ξεκινάει το δύσκολο πέρασμα της Κακόσκαλας. Θέλει μεγάλη προσοχή. Θέα στο φαράγγι του Ενιπέα, το Λιτόχωρο και τον Θερμαϊκό. Μύτικας. Στο βάθος δεξιά το Οροπέδιο Μουσών και το καταφύγιο του Κάκαλου. Κακόσκαλα γλιστερή με χιόνι. Δεν συγχωρούνται λάθη. Αργήσαμε να επιστρέψουμε και κάναμε όλο τον χωματόδρομο πίσω νύχτα. Με το που έπεσε ο ήλιος η θερμοκρασία έπεσε κατακόρυφα. Fun times!
  38. 1 point
    Για μοτογκούτσι μιλάει ο άνθρωπος.
  39. 1 point
    Αλλαγη λαδιων-φιλτρων στο ΚΤΜ !!!! Ξερει κανεις που μπορω να βρω ροδελες χαλκινες για τη ταπα?
  40. 1 point
    Να πω κι εγώ μια συμβουλή; Αν όντως θέλεις να γίνεις πιλότος τόσο πολύ, μπορείς να γίνεις πιλότος της πολιτικής αεροπορίας. Πηγαίνεις σε μια ιδιωτική σχολή, ένα μόνο παράδειγμα αυτή θα βρεις εύκολα και πολλές άλλες, κάνεις μαθήματα, περνάς εξετάσεις στην ΥΠΑ (υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας) , και παίρνεις το δίπλωμα ανάλογα την κατηγορία που θέλεις. Τα διπλώματα έχουν διάφορες διαβαθμίσεις, από ελαφρύ τετραθέσιο ΙΧ αεροπλάνο, μέχρι μεγάλο αεροπλάνο αερογραμμών, με το τελευταίο να φτάνει τα 50.000 ευρώ περίπου ως κόστος. Οι σχολές απόσο έχω ακούσει έχουν και κάποια ευελιξία στο πως πληρώνεις αυτό το ποσό, αν δεν το έχεις πλήρως. Δλδ πληρώνεις λίγα-λίγα και με τον ρυθμό που κάνεις εσύ τα μαθήματα, φέτος μάζεψες λεφτά, κάνεις μαθήματα, του χρόνου δεν μάζεψες πολλά κάνεις λιγότερα μαθήματα κ.ο.κ. Ξέρω και περίπτωση μαθητή φίλου, που αφού έβγαλε το ''επαγγελματικό'' (ας το πούμε έτσι) δίπλωμα για μικρό τουριστικό αεροσκάφος, δούλευε σας πιλότος και έβγαζε τα χρήματα για το επόμενο πιο μεγάλο δίπλωμα και τώρα πετάει μεγάλο airbus. Για την πολιτική αεροπορία, ΔΕΝ χρειάζεται άριστη όραση, πετάς ακόμα και με γυαλιά. ΟΜΩΣ!!! Χρειάζεται όμως, ειδικά στα μεγάλα αεροπλάνα, πολύ γνώση, πολύ συστηματική σκέψη και μεγάλη ηρεμία μυαλού. Οι πιλότοι των αερογραμμών είναι πιο πολύ χειριστές υπολογιστικών συστημάτων παρά πιλότοι-πιλότοι, με τεράστιες συνέπειες αν κάποιο σύστημα, το χειριστούν λάθος. Είναι πολύ μεγάλη ευθύνη και θέλει ανάλογο άνθρωπο να ξέρει ΤΕΛΕΙΑ την δουλειά αυτή. Αν δεν μπορείς να γράψεις σωστά το ''απλός'' και το ''οραίο'', ούτε δείχνεις σωστή κρίση από τον τρόπο που διαβάζω οτι πας να βγάλεις ένα συμπέρασμα, πως θα χειριστείς ένα πράγμα με εκατοντάδες κουμπάκια, ενδείξεις, περιπτώσεις, υποπεριπτώσεις, κανονισμούς πτήσης, κανονισμούς αεροδρομίων, κανονισμούς εταιρικούς κ.ο.κ.; Θέλει κάπως ώριμο μυαλό, το πιλοτιλίκι, ίσως αν είσαι πολύ μικρός ακόμα, να το σκεφτείς σε λίγα χρόνια από τώρα. Ολα αυτά, εσύ ξέρεις τον ευατό σου καλύτερα, εσύ θα πρέπει να τα ζυγίσεις. Μίλα με κάποια σχολή, να σου δώσουν μια ιδέα, να έχεις κάποια δεδομένα να τα σκεφτείς. Μην χάσεις κόπο, χρόνο και χρήμα, αν λεμε αν, δεν κάνεις για αυτό.
  41. 1 point
    Θυμάμαι τα ίδια μας λέγανε και πριν 25 χρόνια… χαλαρώστε λίγο, δεν χαλάνε βαλβίδες από κάτι τέτοιο.
  42. 1 point
    Παρέλαβα τα powerparts footpegs και τα έβαλα κιόλας, ωραία εμφάνιση με άψογο κράτημα κερδίζοντας και μερικές μοίρες κλίσης.
  43. 1 point
    Άγραφα. Ονομάστηκαν έτσι λόγω του δύσβατου ανάγλυφου της περιοχής και ακόμα και σήμερα παραμένει έτσι. Εκείνοι που απλά θέλουν να πάνε να "δουν" θα ταλαιπωρηθούν, εκείνοι που θέλουν να εξερευνήσουν θα αποζημιωθούν. Δεν θα επεκταθώ σε γεωγραφικές και ιστορικές πληροφορίες, άλλωστε αυτά είναι εύκολο να τα βρει κάποιος. Θα σταθώ μόνο στο ότι είναι από τις λίγες παρθένες και τόσο αποκομμένες περιοχές στην Ελλάδα που ένα ταξίδι εκεί μοιάζει με ταξίδι πίσω στον χρόνο. Το παραπάνω λοιπόν, σε συνδυασμό με την λαίλαπα των αιολικών "δασών" και της "πράσινης ανάπτυξης" που αναπτύσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, έκανε επιτακτική την ανάγκη για μερικές ημέρες εκεί. 3 γεμάτες ημέρες, 2 βράδια, άσφαλτος, σκόνη, πέτρες, πολλά νερά και κορυφές. Η αφετηρία έγινε από το χωριό μου στα Ανατολικά Τζουμέρκα, με θέα τον Αχελώο. Δεν αργώ να πατήσω και το πρώτο χώμα. Λίγο αργότερα εμφανίζεται μπροστά μου η λίμνη Στεφανιάδα, μια όαση στην μέση του πουθενά. Συνεχίζοντας ασφάλτινα μέσα από οργιώδη βλάστηση και γλυπτά της φύσης. Πρώτη "στάση" είναι η ψηλότερη κορυφή των Αγράφων, η Καράβα. Υπάρχει μονοπάτι που ξεκινάει από το εκκλησάκι του Αγ. Νικολάου μερικά χλμ μετά το Βλάσι, όμως υπάρχει και πετρόδρομος που ανεβαίνει ψηλότερα, κερδίζοντας αρκετό χρόνο. Από εδώ ξεκινάει νοητό μονοπάτι που βγάζει στην κορυφή της Καράβας. Το γρασίδι είναι καταπράσινο (και σε αυτή και την άλλη πλευρά) και μερικές ξεχασμένες χιονούρες δημιουργούν ένα φανταστικό τοπίο. Ο Μάιος είναι ο καλυτερος μήνας για ορειβασία! Παρέα μου κάνουν ένα μεγάλο κοπάδι από αγελάδες! Σε λίγο εμφανίζεται και η λούτσα της περιοχής.'Εχω την εντύπωση ότι το καλοκαίρι στεγνώνει εντελώς. Κάπου εδώ συνάντησα ένα ζευγάρι ορειβατών και νομίζοντας ότι είμαι ο τσοπάνης, με ρώτησαν αν όλα αυτά είναι δικά μου. Τους έκανε μεγάλη εντύπωση όταν απλά είπα ότι πάω στην Καράβα. Ισως το παντελόνι μηχανής που δεν έβγαλα να τους μπέρδεψε. Μια μεγάλη χιονούρα μου κλείνει τον δρόμο. Αν θέλω να την παρακάμψω πρέπει να κάνω τον γύρο οπότε περνάω από πάνω της. Ελάχιστα αργότερα φτάνω στην κορυφή Καράβα (2184μ). Από εδώ έχω πιάτο τα Άγραφα! Κατεβαίνοντας, μερικές ακόμα φωτο της λούτσας και των συμπαθέστατων θηλαστικών. Επόμενος προορισμός και τελευταίος για σήμερα το Ορειβατικό Καταφύγιο Αγράφων όπου έστησα την σκηνή μου μέσα στα δέντρα και κάτω από έναν πολύ γλυκό καιρό χωρίς κρύο και υγρασία.
  44. 1 point
    Η επόμενη και τελευταία ημέρα αποφάσισα να μην έχει καθόλου ορειβασία αλλά απλά οδήγηση. Μετά από το πρωινό και μιας και ήταν πολύ κοντά επισκέφθηκα την μονή Στάνας η οποία σύμφωνα με τον μοναχό εκεί, χτίστηκε το 1790 αν και στο ιντερνετ υπάρχουν αναφορές για 15ο-16ο αιώνα. Είναι εντυπωσιακό το πως έχει χτιστεί κολλητά με τον βράχο. Η θέα από την μονή. Συνεχίζω με εναλλαγές ασφάλτου και χώματος νοτιότερα σε δρόμο που κινείται παράλληλα με τον Αγραφιώτη ποταμό. Στάση για ανεφοδιασμό νερού και ελαφρύ τσίμπημα. You can't go wrong, όπου και να πάω η θέα είναι φοβερή! Μετά το Κλεφτολήμερο ανεβαίνω Βόρεια μέχρι το Ραπτόπουλο και από εκεί ξανά Νότια. Ξαναβρίσκω τον Αχελώο και λίγο αργότερα το Γεφύρι Τέμπλας. Από εκεί συνεχίζω ακόμα πιο Νότια μέχρι την γέφυρα Τατάρνας και τις μαγικές θέες που προσφέρει η περιοχή στην λίμνη των Κρεμαστών. Μετά από εδώ το Καρπενήσι είναι μονόδρομος και επιλέγω να ανέβω βορειότερα από ένα σχετικά νέο κομμάτι ασφάλτου το οποίο ξεκινάει από την σήραγγα Τυμφρηστού, συνεχίζει διασχίζοντας τον ορεινό όγκο και καταλήγει τελικά στον Θεσσαλικό κάμπο. Αυτή ήταν και η τελευταία φωτό του ταξιδιού καθώς ο κάμπος δεν χαρίζει ιδιαίτερες συγκινήσεις, ειδικά μετά από 3 ημέρες στα πανέμορφα βουνά μας. Overall, τα Άγραφα είναι μια γωνιά που δεν είχα επισκεφθεί και αξίζει κάθε δευτερόλεπτο εκεί. Θα ενθουσιάσει κάθε φυσιολάτρη έστω και με μερικές υποχωρήσεις στην διέλευση των χωμάτινων κομματιών (ειδικά αν πάτε με ασφάλτινο ελαστικό όπως εγώ). Καλά ταξίδια και πάντα όρθιοι!
  45. 1 point
    Ο λόγος που επιλέχθηκε η συγκεκριμένη τοποθεσία για διανυκτέρευση είναι γιατί από εκεί ξεκιναεί το μονοπάτι για την 3η ψηλότερη κορυφή των Αγράφων, το Βουτσικάκι (2154μ). Ανεβαίνοντας αποκαλύπτεται η λίμνη Πλαστήρα και στα δεξιά φαίνονται οι βοηθητικές εγκαταστάσεις του καταφυγίου και του πολύ basic χιονοδρομικού που υπάρχει εκεί. Πολύ γρήγορα φτάνω στην κορυφή Τέμπλα στα 1809μ. Είναι ένας αρκετά εύκολος τρόπος για να απολαύσει κανεις την λίμνη σε όλο της το μεγαλείο. Από εκεί έχω ακόμα πολύ δρόμο μέχρι το Βουτσικάκι. Είναι η ψηλή κορυφή στα αριστερά της φωτό κάτω. Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς πρέπει να την προσεγγίσω από την δεξιά πλαγιά, το οποίο σημαίνει ότι σε κάποιο σημείο θα κατηφορίσω και μετά θα ανηφορίσω σταθερά μέχρι την κορυφή. Αρκετά λυπηρό μνημείο κάποιου σκιερ που έχασε την ζωή του εδώ πριν πολλά χρόνια. Η θέα κοιτώντας προς τα πίσω. Έχοντας κατηφορίσει αρκετά και χάνοντας μεγάλο κομμάτι της υψομετρικής που είχα κερδίσει, πρέπει τώρα να ανέβω μεγάλες κλίσεις. Συνεχίζοντας στον λαιμό φαίνεται η κορυφή στο βάθος. Η θέα λίγο πριν την κορυφή είναι μαγική! Κορυφή Βουτσικάκι! Να και η Καράβα που ανέβηκα χτες απέναντι στο βάθος. Η διαδρομή της επιστροφής είναι ακριβώς η ίδια όπου μετά από ένα δροσιστικό ρόφημα στο καταφύγιο, μάζεψα σκηνή και πράγματα και συνέχισα προς τα Νότια, περνώντας επό τον Έλατο με προορισμό προς το χωριό Άγραφα, μέσα από το πέρασμα της Νιάλας. Από εδώ λοιπόν ξεκινάει το πέρασμα της Νιάλας. Πρόκεται για έναν παρατημένο χωματο/πετρόδρομο όπου αμφιβάλλω αν περνάει και 4x4 καθώς σε ένα σημείο βρήκα πεσμένους βράχους από κατολισθήσεις. Είχα καιρό να δω κάτι τόσο μοναδικό. Προσωπικά είναι το καλύτερο Ελληνικό ορεινό πάσο που έχω βρεθεί μέχρι σήμερα. Απολαύστε! Στο σημείο αυτό υπάρχει μνημείο για κάμποσες δεκάδες αδικοχαμένους αντάρτες/στρατιώτες του κυβερνητικού στρατού/αμάχους οι οποίοι έχασαν την ζωή τους από σφοδρή χιονοθέυελλα και ψύχος στις 12 Απριλίου 1947. Για περαιτέρω ιστορικές πληροφορίες, διαβάστε εδώ. Βγαίνοντας από το ψηλό κομμάτι του πάσου, κατηφορίζω προς το χωριό Άγραφα. Έκλαψα! Πανέμορφο πετρόχτιστο γεφυράκι (Πετρογέφυρο Αγράφων). Φτάνοντας στο χωριό έπρεπε να βρω κάπου στα πέριξ να κατασκηνώσω μιας και ο ήλιος έπεφτε. Ένα ποταμάκι μου έκανε την χάρη να έχει ένα μικρό επίπεδο σημείο τόσο όσο να χωρέσει η σκηνή. Δεν το σκέφτηκα περισσότερο. Για ακόμα ένα βράδυ ο καιρός ήταν γενναιόδωρος μαζί μου. Κατασκήνωση σε βουνό, δίπλα σε ποτάμι, χωρίς σταγόνα υγρασίας το πρωί πάνω στην σκηνή. Μετά από δύο γεμάτα γεύματα, ο ύπνος ήρθε ως φυσικό επακόλουθο αλλα και βάλσαμο μιας σωματικά δύσκολης ημέρας.
  46. 1 point
    Με χρονομηχανη...
  47. 1 point
    Ναι σε σενα μιλαω...Που κοιτας μεσα απο την οθονη,αραχτος στην πολυθρονα σου και μπορει κιολας να ψαχνεις και τιποτα πιασοκολιές μανιτζεβελες για το παπι σου.Μιλαω και σε σενα που εχεις εκεινο το παπι που του τα εχεις ξεβρακωσει ολα για να μειωσεις και καλα βαρος,του'χεις βαλει μια εξατμιση που απορυθμίζει το βηματοδοτη του γέρου που σε κοιταει απο το παραθυρο και περνας και σου ψιθυριζει το φωνηεν "να φυγεις να πας αλλου".Το λεω και σε σενα που το παρκαρεις στην καφετερια στο Θησειο και χώρια τα γ@μωσταυριδια που ακους απο τους πιο ευαισθητους στο αυτι,νομιζεις οτι παρκαρες κανα XX blackbird κωλοφτιαγμενο και πας με 300 στην Ακροπολη!!! Μην το χουφτωνεις το παπι ρε! Οσο και να νομιζεις οτι τα γκομενακια σε καρφωνουν οταν πας σχολειο,αυτα αμα δουν εκεινη την ωρα καπακι να περανει κανα desmocedici ισα και ξεβρακωνονται για ενα γρηγορο.Εσενα ομως τι θα σου μεινει;Το παπι στο χερι και το βλεμα του πιπινιου "κακομοιρη παθετικ"!Με πιανεις,δεν μετραει οσο νομιζεις...γμσε το σου λεω! Και δηλαδη τωρα που το ανεβασες ή μαλλον το ξεχειλωσες στα 168,256cc και του τσιτωσες-μη πω του γαμησες!- την αξιοπιστια και την αντοχη(να ξερεις φημιζεται το παπι για αυτα!)νομιζεις οτι πιανεις 125,2181 χαω στην κατηφορα της Βασσιλισης Ολγας και εισαι σουπερ;Αμα χρειαστει να το κρατησεις ρε συ γιατι πεταχτηκε ο αφηρημενος φοιτητης που πηρε 6 απο τον παπαρα τον ετσι τον καθηγητη,εσυ ξερεις που θα φτασεις...Πολυ ψηλα!Οχι καμαρωτος αλλά πιθανον με τιποτα βιδες και λαμες να κοσμουν τα χεροποδαρα σου.Αν δεν χαλασεις τιποτα απο αυτα που λεμε "ζωτικα οργανα" και μαζι με τις ρεγγες κλαινε και οσοι σ'αγαπανε.Σ'αγαπανε αλλά πιθανον δεν ασχοληθηκαν και μαζι σου γιατι θες να γουσταρεις ταχυτητα και πας καρφι στην αλλη μερια της μοτοσυκλετας...την επικινδυνη! Κι αντε πηγες και μια φορα 120!!!Και;Δεν ειδες οτι κλαιγανε τα ματια σου;Μη μου επςι νομιζες απο την εκσπερματωση της στιγμης;;;Οχι ρε...απο το γαμημενο το κρανος που δεν φοραγες ητανε...Ητανε ενα δακρυ υποσυνειδητο γιατι ο καμμενος εκει μεσα εγκεφαλος ξερει υποσυνειδητα για μας πριν απο μας...Τι ξερει;Οτι αν σου'ρθει μυγα ή τσιρλα απο περιστερι εκεινη την σουπερ ωρα ταχυτητας στο ματι...για ριξε μια ματια τι θα γινει και ποιος θα κλαιει μαζι με τις ρεγγες στην απο πανω παραγραφο... Και οκ μαγκια σου εσυ δεν μπορεις να εχεις αισθηση κινδυνου γιατι δικαιολογεισαι λογω βρασμου του ΑΒ+ που κυλαει στη φλεβα σου...Αν σπασει ο καριολης το δεξι του γονατο ή κατα πως το λεει ο λαος "σπασει ο διαολος το ποδαρι του" εκεινη τη στιγμη και κανεις ενα τσαφ σε μια κολοπαραφωνια του Ελληνικου δημοσιου δρομου;...Τι θα'ναι το πρωτο που θ'ακουσεις;Ενα θαμπο φςςςςςςςςςςςςςςςς γιατι μαγκα μου εξυσες στην ασφαλτο!!!Κι οχι μονο γονατο αλλά εξυσες αξιοπρεπεια,εγωισμο αλλά και κατι συνεπακολουθα...κατι λεπτομερειες που θα'χεις δει στο διαδικτυο.Κατι καμμενα κολαρακια απο την επαφη του τζην με τη γαμημενη μαυρασφαλτο,κατι πλημμύρες απο πηχτο αιμα να βγαινει απο τις παλαμες και να σε καιει σαν να ακουμπησες το πεος του Βελζεβουλ...και ενα ΑΟΥΤΣ ισως ειναι μια καλη εμπειρια....Παιζει ομως και να περασεις μια ζωη σε κεινα τα "Κεντρα Αποκαταστασης Αναπηρων" γιατι η μαγκια που νομιζες στα 16 σου,τωρα που μεγαλωσες μεσα σε αυτο το χλωμο Κτηριο της αποκαταστασης και εφτασες 26-10 χρονια ρε ποστη μου και νομιζεις οτι ειναι 100!!!τοσος πονος και πικρα-το βλεπεις ως μια μαλακια και τιποτ'αλλο.Κι αν ρωταγα ρε μαλακα μου ενα..εναν που ηξερε να μου πει,θα ημουνα τωρα σπιτι μου ή με κανα πιπινι να ξεσκιζομαι σε καμμια παραλια...και τωρα με ξεσκιζει εκεινος ο φυσιοθεραπευτης για να μπορεσω να κουνησω λιγο το χειλος μου να μπορεσω επιτελους να ψευδισω "ελπιζω"....και ειμαι σιγουρος οτι θα μπορεσεις να το πεις!Γιατι η ελπιδα δεν πεθαινει ευκολα...ευκολα σε πεθαινει ο εγωισμος σου,η αμαθεια σου,η ψευτομαγκια ή η απειρια... Απειρια...ακου να δεις γιαυτη...Σου μιλαμε οι μεγαλυτεροι φιλε με το σουπερ παπι και σε βαραμε δυο φαπες μπας και ξυπνησεις...να εισαι σιγουρος οτι δεν εχουμε τιποτα μαζι σου...ισα ισα που στα χωνουμε,αλλοι ευγενικα αλλοι πιο ωμα και τσιτα γιατι δεν γουσταρουμε να γεμιζει το μοτοκαφενειο μας με βαριες ειδησεις φιλων που χαθηκαν...παιδιων κιολας που αυριο θα μας ξεπερνουσαν ισως σε μαγκια και ικανοτητες αλλα δυστυχως δεν θελησαν να μεινουν μαζι μας...Το γουσταρουμε το νεο αιμα στη μοτοσυκλετα.Ζηλευουμε τον ενθουσιασμο σου και να σου πω και το αλλο;Να'σαν τα νειατα δυο φορες! Εισαι νεος φιλαρακι...και πολλοι σε βλεπουμε να κανεις τα πρωτα σου βηματα στη μοτοσυκλετα και θυμομαστε τις δικες μας μαλακιες...τις καναμε αλλά τοτε ηταν αλλιως.Δεν ειχαμε ευκολα τροπο να μαθουμε χωρις να παθουμε.Κι αν ημασταν κοτες στα χιλιομετρα μεγαλωσαμε χωρις να ξερουμε...σιγα-σιγα και μαθαιναμε στην πραξη.Ημασταν και τυχεροι,πολυ τυχεροι που φτασαμε στο σημερα και δεν "παθαμε μια κι οξω".Εσυ εχεις ομως την ευκαιρια και την δυναμη να ρωτησεις δυο κουβεντες.να μην κανεις τα δικα μου λαθη αν θες ή του Παναγιωτη ή του Αλεξη ή του Βαγγελη...ολων αυτων που σημερα νομιζεις οτι στα πρηζουν αλλά δεν ειναι ετσι....Σε θελουμε αναμεσα μας... Μην το χουφτωνεις το παπι ρε!Μαθε το,συντηρησε το σωστα,παρε κατσαβιδι και κλειδι και χουφτωσε το μονο για να μαθεις...Σεβασου τα ορια του σεβασου μεχρι που μπορεις να πεταξεις μαζι του!Ειναι εκει για σενα για να σου δωσει μια προγευση της μοτοσυκλετας.Για να σε βαλει και στον κινδυνο γιατι και με αυτο ρισκαρεις οπως με μια μοτοσυκλετα.Ομως εδω οι ταχυτητες ειναι πιο μικρες,γιατι κι εχυ εισαι πιο μικρος. Το διορθωνεις οπως θα διορθωνε ο Στεφανος το RR του...ή ο Μπαμπης την Μπεμπα του...Κατσε με την παπια,μαθε,ρωτα,απολαυσε και μαθε να κανεις υπομονη.Ολα για σενα δουλευουν και η ζωη ειναι μπροστα σου...κοιτα μην τη γαμησεις γιατι ειναι απολαυστικη...ολα θα ερθουν να ξερεις...Η καυλα για τη μοτοσυκλετα δυσκολα θα περασει.Θα εισαι μαζι μια ζωη!Θα παρεις και την μεγαλη θα πας και πιο γρηγορα θα κανεις και τις μαλακιες σου...αλλά με ΑΣΦΑΛΕΙΑ και ΜΥΑΛΟ...τωρα δεν τα εχεις,κι αν τα εχεις εισαι σουπερ γιατι δεν το χουφτωνεις το παπι ρε,αλλά μαθαινεις και παιρνεις θεση μαχης. ..Για το αυριο οπου καβαλα στη μοτοσυκλετα σου θα γουσταρεις,,,κι αυριο θα εισαι εσυ που θα "τη λες"στον μαγκακο που εισαι εσυ σημερα...Γιατι η μοτοσυκλετα να ξερεις κανει τον κυκλο της.Κι αν πονεσει,σιδερα ειναι φτιαχνονται.Εμεις ομως δεν εχουμε την πολυτελεια για πολλες βελτιωσεις και σερβις.Αντε κανα αφτερμαρκετ πανω στα κοκκαλα ή στο ρημαδι το σωμα αλλά ως ενα οριο...Αυτο το "οριο" θυμησου το και σεβασου το...Μη το χουφτωνεις το παπι ρε! Βαλε κρανος φροντισε για την ασφαλεια σου.Κι αν γελαει ο μαλακας ή ο ασχετος που σε ειδε με κρανος και μποτουλα και μπουφανακι και "τι'ν'αυτα ρε μαλακα",,,αστον.Συνηθως γελαμε ολοι παρεα αλλά κλαιμε μονοι μας...Κοιτα την παρτη σου κι ελα στον κοσμο της μοτοσυκλετας σωστα...Μην το χουφτωνεις το παπι ρε!
  48. 0 points
×
×
  • Create New...