Jump to content
georgiou.cr

Μια συμβουλή για αγορά Enduro (πρώτης μηχανής)

Recommended Posts

7000 :lipssealed: σα πολλά δεν είναι για 400άρι? Αν και συνήθως εχεις δίκιο, τα φοβάμαι τα μεταχειρισμένα γιατί ξέρω τι φθορά τρώνε σε κακά χέρια.

Και το λέω αυτό γιατί πιέζω αρκετά τα αυτοκίνητα που οδηγώ. Μια 147 2.0cc που έχω την εχω βγαλει off από τις 35000km (καίει λαδάκι full και το κιβωτιο θέλει συγχρονιζέ). Αργότερα θα πάω για ιάπωνα (και μόνο).

Λέω να ανοίξω τα βιβλία μου και να αρχίσω το ψάξιμο για εναλλακτικές λύσεις βλέπε:

CCM, WR?, CRF? Οποια ιδέα ή πρόταση καλοδεχούμενη :bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To CCM 404 εχει τον ιδιο κινητηρα με το drz400 'E , ωραιο μηχανακι , σα σουλουπι μ'αρεσει πουλ πιο πουλ απο το drz400 ! Απλα θα το παντρευτεις..! Μεταχειρισμενο το βρισκεις απο 2000-3500ε το πολυ , μοντελο ΄04 μεχρι το τελευταιο , δε ξερω παντως αν το βρισκεις ακομα καινουριο .

Τα CRF + WRF ειναι "καθαρα" μηχανακια με την αναλογη συντηριση και κοστος χρησης , για καθημερινα δεν ειναι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίσως κακώς πετάγομαι στη συζήτηση, αλλά στο motovinios.gr έχω δει να πωλείται κανονικά το DRZ400cc. Για του λόγου το αληθές ορίστε και το link για το Suzuki DRZ 400E καινούριο. Η υπο-κατηγορία enduro στα Suzuki είναι, προσωρινά, μη διαθέσιμη. Τι παίζει με αυτό; Μήπως το δίνει αλλά δε γίνεται να βγάλεις πινακίδα; Ή όντως διατίθεται ακόμα σε καινούριο; :think:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή έχω σκοπό να αρχίσω να ψάχνω για μεταχειρισμένο DRZ, βλέπω τα 07 γύρω στις 3500 με 4000Ε , κοντά στις 10000km. Τι πρέπει να προσέξω? Ποιά αξεσουάρ έχουν σημασία (Acrapovic ολόσωμη? , FCM?, κλπ) Ευχαριστώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To 'E κανονικα δε βγαζει πινακιδα , βεβαια πολλα 'Ε πηραν τον πολυποθητο τσιγκο με διαφορους Ελληνικους "τροπους".. :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίσως κακώς πετάγομαι στη συζήτηση, αλλά στο motovinios.gr έχω δει να πωλείται κανονικά το DRZ400cc. Για του λόγου το αληθές ορίστε και το link για το Suzuki DRZ 400E καινούριο. Η υπο-κατηγορία enduro στα Suzuki είναι, προσωρινά, μη διαθέσιμη. Τι παίζει με αυτό; Μήπως το δίνει αλλά δε γίνεται να βγάλεις πινακίδα; Ή όντως διατίθεται ακόμα σε καινούριο; :think:

Δεν πρόλαβες να το γράψεις και τους πήρα τηλ. Ηταν ενα τελευταίο κομμάτι stock καινούργιο και το δώσαν 5900 πριν μια εβδομάδα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Husqvarna SM 610. Αν και δυστυχώς διάβασα κάποια αρνητικά για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, τι λέτε εσείς? Συγκρίνεται με την DRZ σε αξιοπιστία , δυναμη, φιλικότητα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χαχαχαχαχαχαχα......................

ναι το DRZ είναι ποδήλατο μπροστά του σε σχέση δύναμης και απόδοσης.......κανίβαλος το εργαλείο (για την φιλικότητα).....

Αλλά..........δεν....άμα δεν έχεις κολλητό μάστορα να σε φτιάχνει τσάμπα...μείνε μακρυά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε μου γενικά ποτέ μην πιστεύεις αυτά που σου λένε όσοι έχουν DRZ. :angel_not:

Το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι επικίνδυνο αφού προκαλεί βλάβη στον εγκέφαλο. :whistling:

Είναι τόσο καλή η συνταγή του που οι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή μαζί του χάνουν τα λογικά τους και γίνονται μέλη του DRZ cult. :_zeppelin:

Κατά τα άλλα πιστεύω οτί ακόμα και 10 χρόνια μετά την εμφάνιση του το μηχανάκι απλώς δεν έχει ανταγωνισμό. Οδήγησε το και πάρε το αν σ΄αρέσει, θα το ερωτευτείς.

Εάν από τώρα ψήνεσαι για χώματα πάρε το S, μοντέλο 02 και μετά [κατασκευής, όχι 1ης κυκλοφορίας] αυτό με την νέα μάσκα και τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Και το SM μπορεί να εντουροποιηθεί αλλά θα χρειαστεί κάμποσα ευρώ, ανάλογα με το αν θες να έχεις 2 σετ τροχών ή όχι.

Προσοχή θέλει λιγάκι στον έλεγχο αφού υπάρχουν παιδικές ασθένειες οι οποίες μπορούν να έχουν καταστροφικά αποτελέσματα. [τεντωτήρας καδένας που σπάει και διαλύει κεφαλή κλπ. και διάφορες βιδες/παξιμάδια τα οποία χαλαρώνουν και διαλύουν ό,τι υπάρχει χαμηλά] Κατά τα άλλα η αξιοπιστία του για αυτά που προσφέρει είναι μνημειώδης.

Καλό ψάξιμο και πάνω απ΄όλα υπομονή!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το 610 διάβασα το εξής πόστ από κάτοχο: θελει αλλαγη λαδιων καθε 1000-1500 χιλιομετρα. Τοο much νομίζω για καθημερινή χρήση. Απλά το βρήκα σε καλή τιμή γι αυτό ρώτησα.

Για το DRZ ενδιαφέρον υπάρχει, αλλά θέλει πολύ ψάξιμο το μτχ. Επίσης άρχισα να κοιτάω τα: 1. WR250R , 2. KLX250R , 3.XR250R.

Αν γνωρίζετε πρόσφατες τιμές ή κάποιο ανάλογο μηχανάκι καινούργιο σε προσφορά στείλτε ένα πμ. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικά με έχεις μπερδέψει.........

Θες DRZ, θες 400κκ, θες 250κκ ή θες το σχεδόν καθαρό 610??

Μήπως να κατασταλάξεις λίγο πρώτα σε κάποιο που σου αρέσει και μετά να αρχίσεις να ψάχνεις, γιατί έχω την εντύπωση ότι πας να χτυπήσεις όποιο να ναι για να κάνεις την δουλειά σου......μέγα λάθος.

Καταρχάς πόσα χρήματα διαθέτεις.........γιατί στην κατηγορία μοτάρντ κούτα υπολόγιζε κοντά στα 6-7 χιλιάρικα. Τι θες να κάνεις με αύτο το μηχανάκι, την χρήση που το παίρνεις δηλ. γιατί μία λες για sm μία για enduro, καμία σχέση το ένα με το άλλο.....

να μειώσεις λίγο τις επιλογές γιατί έτσι χύμα στο κύμα δεν θα κατασταλαξεις ποτέ._thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

pooo...η υπόθεση θέλει ένα crf 450 και να το κανεις motard !!!!!!!!!!!! τέλος μετά :D :D

αλλα είναι καθαρό :( ...όμως βγαίνει και σε εντούρο με φώτα και πινακίδα δηλαδή

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/685055/ οριστε βγαζι αδια :_innocent:

Τροποποιήθηκε από τον kanaris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και να υπενθυμίσω ότι το wrf δεν είναι καθαρό ειναι enduro :closedeyes:

φαίνεται μπερδεύτηκες με το yzf 450

Τροποποιήθηκε από τον kanaris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και να υπενθυμίσω ότι το wrf δεν είναι καθαρό ειναι enduro :closedeyes:

φαίνεται μπερδεύτηκες με το yzf 450

:nono:

Καθαροτατο ειναι , ειναι ενα yzf450 με φωτα , μιζα , μπαταρια κ.α , απο συντηριση τα ιδια θελει .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:nono:

Καθαροτατο ειναι , ειναι ενα yzf450 με φωτα , μιζα , μπαταρια κ.α , απο συντηριση τα ιδια θελει .

aaaaa έτσι πες..εσύ μιλάς για θέμα συντήρησης...εγώ απλά ηπα ότι βγάζει χαρτιά φώτα μπαταρία ktlp..και ναι η συντήρηση του είναι ίδια με ένα καθαρόαιμο

εγώ πάλι θα έπαιρνα ένα Χρ 600 του 2005 και θα τελειωνε η υπόθεση είναι και ΤΈΡΜΑ ΣΚΎΛΟΣ !

Τροποποιήθηκε από τον kanaris

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πάρε το S, μοντέλο 02 και μετά [κατασκευής, όχι 1ης κυκλοφορίας] αυτό με την νέα μάσκα και τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Δηλαδή η διαφορά είναι ότι το 01 δεν έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις;

Προσοχή θέλει λιγάκι στον έλεγχο αφού υπάρχουν παιδικές ασθένειες οι οποίες μπορούν να έχουν καταστροφικά αποτελέσματα. [τεντωτήρας καδένας που σπάει και διαλύει κεφαλή κλπ. και διάφορες βιδες/παξιμάδια τα οποία χαλαρώνουν και διαλύουν ό,τι υπάρχει χαμηλά]

Χμμμμ... είναι αρκετά συχνό αυτό; Μάλλον μόνο μάστορας μπορεί να το καταλάβει ε;

Καλό ψάξιμο και πάνω απ΄όλα υπομονή!

Απ' αυτό άλλο τίποτα... εγώ ψάχνω 2 μήνες και δεν έχει κάτσει ΤΙΠΟΤΑ!!! :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και συνήθως εχεις δίκιο, τα φοβάμαι τα μεταχειρισμένα γιατί ξέρω τι φθορά τρώνε σε κακά χέρια.

Και το λέω αυτό γιατί πιέζω αρκετά τα αυτοκίνητα που οδηγώ. Μια 147 2.0cc που έχω την εχω βγαλει off από τις 35000km (καίει λαδάκι full και το κιβωτιο θέλει συγχρονιζέ). Αργότερα θα πάω για ιάπωνα (και μόνο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμμμ... είναι αρκετά συχνό αυτό; Μάλλον μόνο μάστορας μπορεί να το καταλάβει ε;

Αυτο με τους τεντοτηρες το ειχαν κυριος τα πρωτα μοντελα '00-'01 , στα μετα μοντελα τον αλλαξαν , καταργηθηκε και ως ανταλακτηκο και μοντελο '00-'01 να εχεις θα σου δωσουν το τεντωτηρα των επομενων μοντελων .

Τωρα αυτο με τις βιδες ειναι λιγο τζοκερ , 1 στους 100 το εχει παθει , το δικο μου εχει 35++000χλμ και εχει τον μαμα τεντωτηρα ακομα και δεν εχω κανει τα περιφημα loctite fixes !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω παντως τα loctite fixes τα εκανα-αν και μοντελα μετα 04 δεν ειχαν προβληματα-για να εχω το κεφαλι μου υσηχο :whistling: καλο ειναι να τα κανεις και εσυ μπιλ,2 μερες δουλεια ειναι,εχεις κανει αλλα και αλλα!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ετσι για τον φοβο των ιουδεων θα τα κανω οταν θα κανω το re fresh στη κεφαλη :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δες λίγο αυτές τις επιλογές. Έχω αρχήσει να την ψάχνω για μέσα στην πόλη και για λίγο χώμα σιγά σιγά και βλέπω η BETA έχει πολύ ωραίες επιλογές. Μόλις έχω κάποια νέα θα ενημερώσω περισσότερο.

33179638.png

www.betamotor.com. The Fuoristrada Co” : Δημητρακοπούλου 29, Κουκάκι, τηλ. 210 9225930, 2109211877, info@betamotor.gr"

Τροποποιήθηκε από τον nxcbr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικά με έχεις μπερδέψει.........

Θες DRZ, θες 400κκ, θες 250κκ ή θες το σχεδόν καθαρό 610??

Μήπως να κατασταλάξεις λίγο πρώτα σε κάποιο που σου αρέσει και μετά να αρχίσεις να ψάχνεις, γιατί έχω την εντύπωση ότι πας να χτυπήσεις όποιο να ναι για να κάνεις την δουλειά σου......μέγα λάθος.

Καταρχάς πόσα χρήματα διαθέτεις.........γιατί στην κατηγορία μοτάρντ κούτα υπολόγιζε κοντά στα 6-7 χιλιάρικα. Τι θες να κάνεις με αύτο το μηχανάκι, την χρήση που το παίρνεις δηλ. γιατί μία λες για sm μία για enduro, καμία σχέση το ένα με το άλλο.....

να μειώσεις λίγο τις επιλογές γιατί έτσι χύμα στο κύμα δεν θα κατασταλαξεις ποτέ._thumbsup.gif

Είναι λογικό να σας μπερδεύω αφού μπερδεμένος είμαι και γω :doh: Επειδή ουδέποτε είχα μηχανή, είναι δύσκολο να αξιολογήσω αυτά που προσφέρει το κάθε μοντέλο, δηλαδή αν θα πρέπει να είναι 250άρι, 400άρι ή ακόμα και 600άρι, Enduro, Motard κλπ. Μπορώ να πω με σιγουριά όμως ότι θέλω:

1.Να είναι made in japan και σκυλί σε καταπόνηση

2.Πολιτική όχι καθαρόαιμη μηχανη αφού προορίζεται για καθημερινή χρήση και με φτηνά ανταλλακτικά,service

3.Να είναι ελαφριά, φιλική και ευέλικτη

4.Να απευθύνεται σε αρχάριο οδηγό αλλά να μην με κάνει και τη βαρεθώ σύντομα

5.Να μπορεί να μπει και σε χωμάτινο όχι όμως ακραία πράγματα γι αυτό είπα για SM. Κυρίως θα κινείται σε άσφαλτο

Ελπίζω να έγινα πιο σαφής. Ευχαριστώ για τις προτάσεις μέχρι τώρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είναι λογικό να σας μπερδεύω αφού μπερδεμένος είμαι και γω :doh: Επειδή ουδέποτε είχα μηχανή, είναι δύσκολο να αξιολογήσω αυτά που προσφέρει το κάθε μοντέλο, δηλαδή αν θα πρέπει να είναι 250άρι, 400άρι ή ακόμα και 600άρι, Enduro, Motard κλπ. Μπορώ να πω με σιγουριά όμως ότι θέλω:

1.Να είναι made in japan και σκυλί σε καταπόνηση

2.Πολιτική όχι καθαρόαιμη μηχανη αφού προορίζεται για καθημερινή χρήση και με φτηνά ανταλλακτικά,service

3.Να είναι ελαφριά, φιλική και ευέλικτη

4.Να απευθύνεται σε αρχάριο οδηγό αλλά να μην με κάνει και τη βαρεθώ σύντομα

5.Να μπορεί να μπει και σε χωμάτινο όχι όμως ακραία πράγματα γι αυτό είπα για SM. Κυρίως θα κινείται σε άσφαλτο

Ελπίζω να έγινα πιο σαφής. Ευχαριστώ για τις προτάσεις μέχρι τώρα

Δηλαδη θελης xr 650 :thumbsup::_rock-on::_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο 125cc θα παει στα 600?φιλε παρε το drz να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο..για σενα ειναι η καλυτερη επιλογη..κατα τη γνωμη μου ειναι μονοδρομος...και γκαζι εχει και τα παντα..hus 610 ξεχνα το γιατι θα φας τα μουτρα σου και δεν ειναι για καθημερινη χρηση.(ελπιζω να μην το δει αυτο ο orestis γιατι θα αρχισει τα δικα του :whistling: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αξιοπιστα και σκυλια για καθε μερα με αγωνιστικες καταβολες αλλα και αρκετα πολιτισμενα με νορμαλ κοστος συντηρισης για 'μενα εινα ιτα drz400 , ccm404 , ktm690sm + ttr600 .

Το XR650 ειναι πολυ καλο αλλα απο εξοπλισμο δρομου δεν εχει τιποτα , επισης στη τιμη του περνεις ενα 690 που ειναι η τελευταια λεξη στα μονοκυλινδρα all around .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...