Jump to content
Inferno

V-strom 1000? να το παρω??

Recommended Posts

Καλησπερα παιδες...

Ειμαι και γω λοιπον ενας του ειδος σας ( γκαυλ:scooter:μενος! ) :D

Σας παρακολουθω καιρο και σας συγχαιρω για την επιτυχια του site. :thumbsup1:

Στο ψητο... Ειχα ενα fazer 600 περιπου 2 χρονια και πριν 1 βδομαδα το πουλησα λογω του οτι τελικα (μετα απο 2 χρόνια... :kaaaala: ) καταλαβα οτι δεν με βολευει λογω υψους... 1.92cm. Ετσι λοιπον αρχισα να ψαχνω για κατι πιο ογκωδες, πιο ανετο και μεχρι περιπου 8000ε. Αν ειχα παραπανω φυσικα η επιλογη θα ηταν μια και μοναδικη GS 1200... :worshippy:

Εκανα λοιπον μερικες δοκιμες: KTM 950, Varadero και V-strom. To ktm πολυ δυνατο αλλα με φοβιζει λιγο η μεταπωληση και η ευαισθησια του μοτερ (δεν εχω ιδεα απο ktm) και δεν θελω να ξαναπαω σε καρπυρατερ. To varadero ειναι υπερβολικα ογκωδες (το θελω και για χρηση στην πόλη) και νομιζω οτι πέρασε η μπογιά του.. (φήμες για 1200??).

Ετσι λοιπον κατέληξα στο v-strom 1000 μου φάνηκε αρκετα δυνατο και πιστεύω πως 8α κανει ανετα ταξιδι με 180χλμ. διπλος. (σκοπός!). Σημερα καθως περνουσα εξω απο την αντιπροσωπια ματακος στη λαγκαδα πηρε το ματι ενα DL1000 μπλε-μαυρο . Σταματησα λοιπον να ρωτήσω: μου ειπε οτι ειναι 07 ή τέλος 06 εχει πανω ουτε 3000χλμ δεν εχει ABS και τιμή πώλησης 7700ε. Μου αρεσε.. Η αληθεια ειναι οτι η μηχανη ηταν πολυ <<καθαρη>>. Αλλα με ψιλοπροβληματησαν τα χλμ πολύ λιγα για 06 (μηπως επαιξε κατεβασμα?). Και κατι ακομα μπηκα στη suzuki.com και ειδα το 07 βγαινει με λευκα φλας, αυτο ειχε πορτοκαλι.. Το 06 δεν βγαζαν σε μπλε αλλα το 05 ναι. +παρατήρηση το καντραν του εχει χρωμιωμενα στεφανια γυρω γυρω, ενω εχω την εντυπωση οτι το 05 οχι(μαυρα). ;)

Επομένως εχω ψιλομπερδευτει, θα παω να το ξαναδω την δευτέρα.. για τις υπόλοιπες ερωτήσεις.

Λοιπον αν καποιος απο σας εχει την καλοσυνη και τον χρονο να με ψιλοβοηθήσει με τη γνώμη του θα το εκτιμησω πολυ. Κατοχοι η πρωην κατοχοι αυτης της μηχανης θα ηθελα μερικές πληροφοριες γενικα με αυτο το μοντέλο.. Αξίζει τα λεφτά του? πως καει? τα service κοστιζουν? η ασφαλεια ποσο? κ.α... ξερετε εσεις καλύτερα :yes:

Παιδες σας ευχαριστω πολύ, και πάντα ορθιοι!

Τροποποιήθηκε από τον Inferno

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε αριθμο πλαισιου και κανε ενα τηλεφωνο στην Suzuki και ρωτα χρονολογια κατασκευης...Κι απο κει και μετα αν δεις οτι "κατι δεν δενει" αστο και πηγαινε για αλλου :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ετσι λοιπον κατέληξα στο v-strom 1000 μου φάνηκε αρκετα δυνατο και πιστεύω πως 8α κανει ανετα ταξιδι με 180χλμ. διπλος. (σκοπός!). Σημερα καθως περνουσα εξω απο την αντιπροσωπια ματακος στη λαγκαδα πηρε το ματι ενα DL1000 μπλε-μαυρο . Σταματησα λοιπον να ρωτήσω: μου ειπε οτι ειναι 07 ή τέλος 06 εχει πανω ουτε 3000χλμ δεν εχει ABS και τιμή πώλησης 7700ε. Μου αρεσε.. Η αληθεια ειναι οτι η μηχανη ηταν πολυ <<καθαρη>>. Αλλα με ψιλοπροβληματησαν τα χλμ πολύ λιγα για 06 (μηπως επαιξε κατεβασμα?). Και κατι ακομα μπηκα στη suzuki.com και ειδα το 07 βγαινει με λευκα φλας, αυτο ειχε πορτοκαλι.. Το 06 δεν βγαζαν σε μπλε αλλα το 05 ναι. +παρατήρηση το καντραν του εχει χρωμιωμενα στεφανια γυρω γυρω, ενω εχω την εντυπωση οτι το 05 οχι(μαυρα). ;)

Λοιπόν, Inferno φίλε η τιμή για DL1000 6 μηνών ........ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ :_thumbsup: .

Καινούργιο κάνει κοντά 11.000. Έχασε το 30% σε 6 μήνες?????????

ΑΒS δεν έχει το 1000άρι (ούτε και το '07) :(

Φλας Κίτρινο έχει μέχρι και το '05 :_thumbsup:

Χρωμιομένα στεφάνια έχει το 1000άρι (το 650 έχει μαύρα) :)

Μπλε μαύρο (νομίζω) έβγαινε το παλιό :/

Συμπέρασμα αυτό που είδες δεν είναι αυτό που λέει ο πωλητής! :angry:

Αλλά η τιμή είναι καλή ακόμα και για 2005 (πόσο να το πάρεις άλλωστε?)

Ρίξε λίγο ακόμα την τιμή (ή πάρ'το με καινούργια λάστιχα της επιλογής σου και είσαι οκ) :)

EDIT: κάνε κι αυτό που λέει ο mathosalas

Τροποποιήθηκε από τον psychod

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

99% έχει κατεβάσει το κοντέρ.

Για να το διαπιστώσεις, πρώτα απ' όλα σιγουρέψου για χρονολογία.

Έπειτα διαπίστωσε αν φοράει τα μανίσια τα λάστιχα και δες τη φθορά τους, αναλόγως μ' αυτήν καταλαβαίνεις περίπου και τα χλμ.

Παρατήρησε την αλυσίδα και την φθορά της, αν έχει μαζευτεί και πόσο.

Ξέρω έμπορο, που μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη, να πουλάει μηχανάκι με 18.000χλμ, ενώ τα πραγματικά του ήταν 55.000.

Για μένα το καλύτερο είναι να πας με κάποιον που έχει το ίδιο μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδες σας ευχαριστω πολυ..

Επομένως σιγουρα ειναι 05 ετσι?

Θα κοιταξω το πλαισιο και το DOT απο τα ελαστικα. Γενικα δεν μου φαινηκε δουλεμενο αρκετa το μηχ. αλλα ειχε αν θυμαμαι καλα κατι ψιλογρατσουνιτσες στο tank κοντα στο σωμα του αναβάτη προφανώς απο χρήση tankbag δεν ξερω :yeahright: . ++Εχει ψίλη ζελατίνα kappa, αλλαγμένα φλας μπροστα, ελειπαν οι χούφτες και αντι για ταπα του λαδιου ειχε μετρητή πίεσης λαδιου ή θερμοκρασια λαδιου δεν θυμάμαι καλα... Ολα αυτα πολλα μου φαινονται για 3000xlm

Τελοσπαντων θα το δω ξανα τη δευτέρα και θα σας γραψω τα επιπλεον...

Bye και thank you again

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ας ξεκινησω από κακα. Καταρχήν παιρνεις μηχανακι που εχει κακή φήμη . ότι ειναι προβληματικο , ότι χτυπαει καμπανες , ότι ...Σε πληροφορώ ότι στα 2 χρόνια που εχω το δικο μου , μοντέλο 2002 . εχω αλλάξει τρόμπα συμπλέκτη στις 25000χλμ και τωρα κοντα ανορθωτή στις 48000χλμ . Πέρα από αυτα , τιποτα μα τίποτα άλλο .

Για το σκοπό που το θελεις είναι αψογο . Been there done that . Απίστευτος όγκος φορτώματος , απίστευτη δυναμη πολύ πάνω από το οριο του κατασκευαστή. Σε ταξίδι θα σου καψει περί τα 8λτ/100χλμ με πολύ γκάζι και πολύ βάρος . Εχω γραψει περίπου 6,5λτ/100χλμ και περίπου 9λτ/100χλμ . Μεσα στην πόλη όμως θα δεις και 10λτ/100χλμ . Στα πολλά χλμ θα εχεις εντονο κραδασμό και ήχο κομπρεσερ ακόμα και με τις μαμα εξατμίσεις . Θα ελεγα μαλιστα ότι εχει πιο εντονο ηχο με τις μαμα εξατμισεις από πολλά άλλα μηχανακια με aftermarket .

Ο συνεπιβάτης δεν θα καταλαβει πότε τελειωσαν τα χλμ , δε θα νιώσει ποτέ ζέστη από τις εξατμίσεις . Σε συνθήκες πόλης το καλοκαιρι το βεντιλατερ αναβει γρήγορα και όλη η ζεστη ερχεται μπροστα στο πρόσωπου σου , κυρίως λόγω της μεγαλης ζελατινας η οποία δεν αφηνει τον αερα να ανακυκλώνεται ευκολα . Από την άλλη όμως , θα κανεις ταξιδι στο όριο και θα εχεις ενα χερι στο τιμόνι και με το άλλο θα βγαζεις φωτογραφίες .

Τα σερβις του ειναι ακριβά .Καθε 24000χλμ εχεις ρυθμισμα βαλβίδων , το οποίο μεταφράζεται σε 100Ε . Γραναζια -αλυσιδα καθε 25000χλμ περίπου με καλή συντήρηση ακόμα 200Ε . Ενα απλό σερβις χωρίς πολλά πολλά κοστίζει περί τα 120Ε .

Κοιταξε αν θελεις στο δικο μου και του γιατρού , τι εχουμε βαλει επάνω για να πάρεις μια ιδέα .Αν θελεις περιμενε μεχρι τελος του μηνα για ακομα περισσότερες λεπτομερειες , οπότε και θα επιστρεψω από εξωτερικο . Και μια συμβουλή . Αν το πάρεις νωριτερα, μη βιαστείς να το φορτώσεις αξεσουάρ . Πληροφορίες αναφέρουν ότι καποιος θα βγαλει σε παζάρι παρα πολλά αξεσουάρ .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και επειδή μόλις πρόσεξα ότι εισαι από Θεσσαλονίκη , όποτε θελεις περνα να σου δείξω από κοντά τι εστί V-Strom 1000 :_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και επειδη ο πωλητης είναι ή άσχετος ή λαμογιο να είσαι διπλά προσεκτικός. Η 1200 πόσο κάνει αντίστοιχα μετειρισμένη? Ειναι τραγικά εκτός των ορίων των 8Κ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

.....46000κμ.....2003 μοντελο και δεν εχει "βγάλει" τιποτε.....

ειναι αξιοπιστο και πιστευω θα σε καλυψει στο 100%

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε τηλέφωνο τον αλήτη που πάει να στο πουλήσεις και G@m4 του την μάνα του παλιοαλήτη.

Και εγώ σε κάποια φάση που έψαχνα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο πέρασα απο 45 τέτοιους αλήτες και έχασα τον χρόνο μου τελείως. Αυτός ψάχνει για m4λ@c3ς και είναι καθήκον σου να τον Ξ3h3σ3lς.

Αν λέει ψέματα για χρονολογίες και τα λοιπά. Επίσης αν όντως θες να πάρεις μεταχειρισμένο, βρες μηχανικό εμπιστοσύνης να σου το κοιτάξει. Εγώ στον δικό μου το έχω πάει συνολικά 9 μηχανές και σε όλες τις περιπτώσεις μου είπε να τα αποφύγω.

Oρίστε...πάλι τσαντίστικα.

Μία μηχανή πολλών κυβικών (Σουτζούκι V Strom 1000 συγκριτικά με 650) δεν την παίρνεις τόσο για τις έξτρα επιδόσεις αλλά για τον τρόπο λειτουργίας της. Είναι πιο ταξιδιάρικη, ζορίζεται λιγότερο, βγάνει τα άλογα πιο ωραία στον δρόμο, πίνει λιγότερο (σε ταξίδι και σε μεγάλες ταχύτητες). Επίσης η 1000άρα V Strom είναι πιο όμορφη λόγο διπλής εξάτμισης (άποψη μου) και ελάχιστα κιλά πιο βαριά απο την 650. (18 κιλά την τελευταία φορά που τσέκαρα)

Η μικρή μου εμπειρία μου έχει διδάξει ένα πράγμα. Για να την πάρεις μεταχειρισμένη θα φτύσεις αίμα. Εκτός άμα είσαι αφελής και πάρεις όποια και όποια.

Ταπεινή μου άποψη είναι πως καλύτερα να κρατηθείς λίγους μήνες, να μαζέψεις χρήματα να την πάρεις καινούρια. Αν εξαιρέσεις την ανάμονη και την απαίσια διαδικασία στρωσίματος καινούριου κινητήρα, νομίζω ότι τα χρήματα ποιάνουνε πιο πολύ τόπο αφού άλλο να την πουλάς πρώτο χέρι, άλλο δεύτερο. Στο κάτω κάτω μπορεί του χρόνου να βγει με κινητήρα hayabusha. Aλλά δεν ξέρω απο πωλήσεις μεταχειρισμένων, για μένα οι κινητήρες δεν είναι επένδυση και είμαι λίγο σταθερός χαρακτήρας. Είμαι ο τύπος που θα οδηγάει αυτοκίνητο 50ετίας στα 70 του. Και να σας πω ότι μου αρέσει η ιδέα?

Μπορείς να κοιτάξεις την επιλογή να την αγοράσεις την μηχανή με leasing, και όχι με δάνειο.

Θα ετοιμάσω ένα post για να συζητήσουμε τώρα. Νομίζω ότι πωπόσυμφέρει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...