Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα παρέα, σκεφτομαι να φτιάξω το παπί μου να το κάνω πιο δυνατό,πιο άνετο αλλά να παραμείνει βολταδικο...

Λοιπόν σκεφτόμουν βασικά να βάλω 54αρα στροφαλομπιελα της Αασα, ενα αλουμινένιο κυλινδρο στα 53μμ (εδώ θέλω την βοήθεια σας ως προς την μαρκα) και πιστόνι στα 53 επίσης της Αασα...Θέλω αν γίνεται να μου πείτε απόψεις σχετικά με αυτή υην βελτίωση και αν αξίζει να φτιαχτεί έτσι για να γίνει πιο άνετο το παπι...Συγγνώμη για την πολυλογια και περιμένω απόψεις!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με σωστη δουλεια και στην κεφαλη θα δεις διαφορα.Το παπι θα εχει ποιο πολυ νευρο και θα πηγαινει σιγουρα ποιο ανετα.Κυλινδρο προτινω να παρεις εναν μαντεμι και οχι αλουμινιου.Η shark εχει τετοιους κυλινδρους που για αυτα τα χιλιοστα δουλευουν μια χαρα(εννοειται πως θα τα στρωσεις).Αμα θες οπωσδηποτε αλουμινιου κοιτα της shark παλι ή της assa που ειναι και ποιο οικονομικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν εχεις το μηχανακι που αναγραφεις και ειναι μαμα τοτε παρε εναν κυλινδρο μαντεμι RIK και ενα πιστονι απο Kawasaki Max 53mm βαλε και κανα καρμπυρατερ με κανα εκκεντρο παίξε και με τα γραναζια και αστο οπως εχει :kill:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με σωστη δουλεια και στην κεφαλη θα δεις διαφορα.Το παπι θα εχει ποιο πολυ νευρο και θα πηγαινει σιγουρα ποιο ανετα.Κυλινδρο προτινω να παρεις εναν μαντεμι και οχι αλουμινιου.Η shark εχει τετοιους κυλινδρους που για αυτα τα χιλιοστα δουλευουν μια χαρα(εννοειται πως θα τα στρωσεις).Αμα θες οπωσδηποτε αλουμινιου κοιτα της shark παλι ή της assa που ειναι και ποιο οικονομικα. Φίλε έχω ακούσει ότι καλύτερος είναι του αλουμινίου από τον μαντεμισιο...Μπορείς να μου πεις τις διαφορές τους? Shark φοράω τώρα μαντεμισιο αλλά είναι 'ψόφιο' το παπί και έλεγα για κάτι καλύτερο όπως της αασα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με σωστη δουλεια και στην κεφαλη θα δεις διαφορα.Το παπι θα εχει ποιο πολυ νευρο και θα πηγαινει σιγουρα ποιο ανετα.Κυλινδρο προτινω να παρεις εναν μαντεμι και οχι αλουμινιου.Η shark εχει τετοιους κυλινδρους που για αυτα τα χιλιοστα δουλευουν μια χαρα(εννοειται πως θα τα στρωσεις).Αμα θες οπωσδηποτε αλουμινιου κοιτα της shark παλι ή της assa που ειναι και ποιο οικονομικα.

φιλε συγνώμη που ξανά στέλνω αλλα κάτι δεν έκανα σωστά πριν και δεν ξέρω πως να το διαγράψω..στο θέμα μας πάλι, λοιπόν θέλω να μ πεις αν γίνεται τις διαφορες που έχει ο αλουμινενιος από τον μαντεμισιο κυλινδο..εχω ακούσει πως είναι καλύτερος...Επίσης θέλω να βάλω κατι καλύτερο απο shark γιατί αυτά φοράω τώρα αλλά το παπι δεν πάει βήμα...Ευχαριστώ και συγνώμη ξανά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι κυλινδροι αλουμινιου κυριος οι φθηνοι δεν εχουν καλης ποιοτητας υλικο με αποτελεσμα να φθειρονται γρηγορα.Το θετικο που εχουν ειναι οτι κρατανε το μηχανακι ποιο κρυο.Οι μαντεμι εχουν σχεδον διπασια αντοχη στις φθορες αλλα δεν βοηθανε στην μεταφορα της θερμοκρασιας με αποτελεσμα το μηχανακι να ζεστενεται ποιο πολυ.Για τα χιλιοστα σου δεν χρειαζεσαι αλουμινιου γιατι εχεις μικρες θερμοκρασιες και δεν θα εχεις καποιο προβλημα.Για εμενα αλουμινιου πιστευω οτι χρειαζεται καλυτερα απο 55mm και πανω. Αμα θες να βαλεις παλι αλουμινιου παρε aasa που θα ειναι set με το πιστονι σου. Οσο για το οτι δεν παει φτιαξε και την κεφαλη για το 53 πιστονι και μην το παρεις τελειος flat.Σου στελνω παραδειγμα κεφαλης astrea για 53.- >

WP_20141215_001.jpgWP_20141215_006.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι κυλινδροι αλουμινιου κυριος οι φθηνοι δεν εχουν καλης ποιοτητας υλικο με αποτελεσμα να φθειρονται γρηγορα.Το θετικο που εχουν ειναι οτι κρατανε το μηχανακι ποιο κρυο.Οι μαντεμι εχουν σχεδον διπασια αντοχη στις φθορες αλλα δεν βοηθανε στην μεταφορα της θερμοκρασιας με αποτελεσμα το μηχανακι να ζεστενεται ποιο πολυ.Για τα χιλιοστα σου δεν χρειαζεσαι αλουμινιου γιατι εχεις μικρες θερμοκρασιες και δεν θα εχεις καποιο προβλημα.Για εμενα αλουμινιου πιστευω οτι χρειαζεται καλυτερα απο 55mm και πανω. Αμα θες να βαλεις παλι αλουμινιου παρε aasa που θα ειναι set με το πιστονι σου. Οσο για το οτι δεν παει φτιαξε και την κεφαλη για το 53 πιστονι και μην το παρεις τελειος flat.Σου στελνω παραδειγμα κεφαλης astrea για 53.- >

WP_20141215_001.jpgWP_20141215_006.jpg

φίλε αν είναι εύκολο να μου πεις τη επεξεργασία έχει δεχτεί η κεφαλη...έχει γίνει γυάλισμα στους αυλους;έχει σκαφτει ο θάλαμος καύσης; οι βαλβίδες είναι οι δικές του ή κάποιες μεγαλύτερες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλβιδες ιδιες εχει ,η εισαγωγη εχει ανοιχτη στα 24mm μεχρι μεσα και εξαγωγη στο 20mm μεχρι μεσα .Ο χωρος καυσης ειναι ανοιγμενος για 53mm πιστονι ημιπομπε.3-4 ωρες περιπου χρειαστηκε για αυτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλβιδες ιδιες εχει ,η εισαγωγη εχει ανοιχτη στα 24mm μεχρι μεσα και εξαγωγη στο 20mm μεχρι μεσα .Ο χωρος καυσης ειναι ανοιγμενος για 53mm πιστονι ημιπομπε.3-4 ωρες περιπου χρειαστηκε για αυτα.

Που μπορώ να πάω την κεφαλη για να γίνει αυτή η διαδικασία και πόσο θα κοστίσει φίλε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξερω να σου πω.Εγω μονος μου το εκανα.Αμα πιανουν τα χερια μπορεις να το κανεις μονος σου σιγα σιγα.!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξερω να σου πω.Εγω μονος μου το εκανα.Αμα πιανουν τα χερια μπορεις να το κανεις μονος σου σιγα σιγα.!

έχεις κάνει καλή δουλειά φιλαράκι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν εχεις το μηχανακι που αναγραφεις και ειναι μαμα τοτε παρε εναν κυλινδρο μαντεμι RIK και ενα πιστονι απο Kawasaki Max 53mm βαλε και κανα καρμπυρατερ με κανα εκκεντρο παίξε και με τα γραναζια και αστο οπως εχει :kill:

θα ήθελα κάτι καλύτερο σε κυλινδροπιστονα και νομίζω αυτά της αασα θα νε'κουτί'στο παπί όχι ότι αυτά που μ ανέφερες δεν είναι καλα...λέω και για στροφαλομπιελα με 54αρα διαδρομή..δεν ξέρω κατά πόσο ταιριάζει αυτή η επιλογή που σκέφτομαι όμως λαι εδώ θέλω τα φώτα σας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα βαλεις στροφαλομπιελα 54 aasa αλλαξε μπιελα και βαλε Japan γιατι βαρανε μπιελα οι Aasa στροφαλομπιελες... πίστονι παίξε 52-53(full bobe,αμα βαλεις cdi,flat gia astrea imibobe ama ftiaksis kai tin astrisia) μάρκα επέλεξε εσύ... όσο για τον κύλινδρο,προσπάθησε να βρείς έναν γνησιο Honda και να τον κάνεις ρεκτιφιέ στα 53 χιλιοστα μαζί με έναν Fuego F200 εκκεντροφόρο και ένα Pwk 28 το μηχανάκι θα κάνει ότι θες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αμα βαλεις στροφαλομπιελα 54 aasa αλλαξε μπιελα και βαλε Japan γιατι βαρανε μπιελα οι Aasa στροφαλομπιελες... πίστονι παίξε 52-53(full bobe,αμα βαλεις cdi,flat gia astrea imibobe ama ftiaksis kai tin astrisia) μάρκα επέλεξε εσύ... όσο για τον κύλινδρο,προσπάθησε να βρείς έναν γνησιο Honda και να τον κάνεις ρεκτιφιέ στα 53 χιλιοστα μαζί με έναν Fuego F200 εκκεντροφόρο και ένα Pwk 28 το μηχανάκι θα κάνει ότι θες...

τα part της aasa τη προέλευσης είναι? Για κυλινροπιστονα έλεγα της aasa μιας και έχω ακούσει ότι βγάζει kit...για τον γνήσιο κυλινδρο έχω ακούσει οτι δεν αντέχει να γίνει 53mm κατά πόσο ισχύει δεν γνωρίζω πάντως πολύ το λένε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρα αντέχει.. και καλυτερα να βαλεις πιστονι απο Kazer η Kawasaki Max,οσο για τα part της Aasa θα σε γελάσω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρα αντέχει.. και καλυτερα να βαλεις πιστονι απο Kazer η Kawasaki Max,οσο για τα part της Aasa θα σε γελάσω..

φίλε δηλαδή όπως το σκέφτομαι λες να μην δουλεύει σωστά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ξερω γω... δεν θα στο συνηστουσα,εγω θα σου ελεγα να το κανεις οπως στο λεω γιατι ειναι δοκιμασμενη συνταγη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ξερω γω... δεν θα στο συνηστουσα,εγω θα σου ελεγα να το κανεις οπως στο λεω γιατι ειναι δοκιμασμενη συνταγη

καλώς φίλε.. Ευχαριστώ για την γνώμη σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θες να το φτιαξεις με αξιοπιστια θα πληρωσεις παραπανω. Κανενας δεν φτιαχνει τη κεφαλη οπως στο μηχανουργειο δεν συγκρινονται, πληρωνεις παραπανω αλλα αξιζει. Επισης οι κυλινδροι αλουμινιου να ξερεις οτι μετα απο αρκετα χλμ πιτσικαρουν μπροστα στη κεφαλη γιαυτο παρε μαντεμι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν θες να το φτιαξεις με αξιοπιστια θα πληρωσεις παραπανω. Κανενας δεν φτιαχνει τη κεφαλη οπως στο μηχανουργειο δεν συγκρινονται, πληρωνεις παραπανω αλλα αξιζει. Επισης οι κυλινδροι αλουμινιου να ξερεις οτι μετα απο αρκετα χλμ πιτσικαρουν μπροστα στη κεφαλη γιαυτο παρε μαντεμι.

έχεις δίκιο αλλά έχω μπερδευτεί σχετικά με το θέμα αν θα δουλεύει σωστα στα 53mm με 54στροφαλομπιελα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα aasa στροφαλομπιελα και με 54mm διαδρομη αχλαδωτη και την δουλευα 1 χρονο με 59mm κυλινδροπιστονο και πολυ συμπιεση και αλλα 1000km με 60mm κυλινδροπιστονο.Ποτε δεν μου εβγαλε οποιδηποτε προβλημα, εκτος απο μια φορα που η μπιελα βγηκε κατω απο το καρτερ επειδη κοπηκε αλλα φταιω εγω που την ειχα ελαφρωσει :).Την προτινω ανεπιφυλακτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχα aasa στροφαλομπιελα και με 54mm διαδρομη αχλαδωτη και την δουλευα 1 χρονο με 59mm κυλινδροπιστονο και πολυ συμπιεση και αλλα 1000km με 60mm κυλινδροπιστονο.Ποτε δεν μου εβγαλε οποιδηποτε προβλημα, εκτος απο μια φορα που η μπιελα βγηκε κατω απο το καρτερ επειδη κοπηκε αλλα φταιω εγω που την ειχα ελαφρωσει :).Την προτινω ανεπιφυλακτα.

θα δουλεύει καλά με 53mm κυλινδοπιστονα σε όλες τις στροφές; ή θα χάνει ας πούμε στα χαμηλά ή στα ψιλά;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικα να ξερεις οσο ανεβαζεις διαδρομη ανεβαινει και η ροπη στα χαμηλα ,αλλα χανεις τις πολλες στροφες.Με 54mm διαδρομη θα μπορεις να φτασεις 11.000 στροφες max.Αμα βαλεις τον μαμα astrea τον εκκεντροφορο θα δουλευει μια χαρα στα χαμηλα αλλα δεν θα εχει πολυ δυναμη στα ψηλα,αμα βαλεις αλλο εκκεντροφορο με ποιο μεγαλη διαρκεια θα εχεις δυναμη στα ψηλα αλλα αμα εχεις φλατ πιστονι θα μπερδευει στα χαμηλα.Προτινω να βαλεις ενα ημιπομπε πιστονι για astrea κεφαλη και το εκκεντροφορο τον μαμα για αρχη και να το δοκιμασεις.Αμα θες παραπανω δυναμη βαζεις ενα μεγαλυτερο εκκεντροφορο και θα εχει μικροτερη πιθανοτητα να μπερδευει. αφου θα εχει ποιο πολυ συμπιεση λογο πιστονιου.Ο στροφαλος aasa σε καλυπτει για συμπιεση.Ρωτα αμα δεν καταλαβες κατι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικα να ξερεις οσο ανεβαζεις διαδρομη ανεβαινει και η ροπη στα χαμηλα ,αλλα χανεις τις πολλες στροφες.Με 54mm διαδρομη θα μπορεις να φτασεις 11.000 στροφες max.Αμα βαλεις τον μαμα astrea τον εκκεντροφορο θα δουλευει μια χαρα στα χαμηλα αλλα δεν θα εχει πολυ δυναμη στα ψηλα,αμα βαλεις αλλο εκκεντροφορο με ποιο μεγαλη διαρκεια θα εχεις δυναμη στα ψηλα αλλα αμα εχεις φλατ πιστονι θα μπερδευει στα χαμηλα.Προτινω να βαλεις ενα ημιπομπε πιστονι για astrea κεφαλη και το εκκεντροφορο τον μαμα για αρχη και να το δοκιμασεις.Αμα θες παραπανω δυναμη βαζεις ενα μεγαλυτερο εκκεντροφορο και θα εχει μικροτερη πιθανοτητα να μπερδευει. αφου θα εχει ποιο πολυ συμπιεση λογο πιστονιου.Ο στροφαλος aasa σε καλυπτει για συμπιεση.Ρωτα αμα δεν καταλαβες κατι.

οχι φίλε κατανοητά όλα, οπότε πάω για assa στροφαλομπιελα 54 και 53mm κυλινδροπιστονα ημιπομπε με την αστρισια κεφαλή και τον δικό του εκκεντροφορο...σωστά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...