ntisco 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 Καλησπερα σας. Σας καταθετω μια γνωμη μηχανικου για εναν καθαρισμο μεσα στον χωροο καυσης χωρις να λυθει κατι.Με ενα σπρει φρενων και αφου εχουμε βγαλει το μουζι και τον λαιμο της εξατμισης..απο την τρυπα για το μπουζι ριχνουμε το σπρει και ταυτοχρονα μανιβελιαζουμε..αφου επαναλαβουμε ξεπλενουμε με βενζινη η αερα..θεωριτικα ο χωρις καυσης εχει καθαρισει ..Το σπρει δεν εχει λαδι και στεγνωνει αμεσως.Το εφαρμοζουν στα αυτοκινητα για την ιδια δουλεια. Το ιδιο και στο καρπυρατερ Γνωμες... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 322 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4 Για να έχει αποτέλεσμα ο καθαρισμός θα πρέπει να τριφτουν οι επιφάνειες. Αλλιώς θα πρέπει να μείνουν εμβαπτισμένες για αρκετές μέρες στο υγρό. Για 5-10 λεπτά και αν, που θα αφήσετε το καθαριστικό μέσα, δεν θα προλάβει να βγάλει τίποτα το ιδιαίτερο. Αλήθεια, γιατί θέλετε να το κάνετε αυτό; Μιλάω πάντα για το μοτέρ. Για το καρμπυρατέρ αλλάζει το θέμα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ntisco 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 πριν 17 ώρες, το μέλος CRX έγραψε: Για να έχει αποτέλεσμα ο καθαρισμός θα πρέπει να τριφτουν οι επιφάνειες. Αλλιώς θα πρέπει να μείνουν εμβαπτισμένες για αρκετές μέρες στο υγρό. Για 5-10 λεπτά και αν, που θα αφήσετε το καθαριστικό μέσα, δεν θα προλάβει να βγάλει τίποτα το ιδιαίτερο. Αλήθεια, γιατί θέλετε να το κάνετε αυτό; Μιλάω πάντα για το μοτέρ. Για το καρμπυρατέρ αλλάζει το θέμα. Σας ευχαριστω για την απαντηση σας.Θελω να το κανω γιατι το μηχανακι ηταν σε ακινησια για 2 και χρονια...οποτε μου ειπαν οτι κατι θα βγαλει σιγουρα μιας και ειναι πολυ δυνατο καθαριστικο..Τωρα στο καρπυρατερ θα παρω σπρει και θα το ριξω απο την εισαγωγη χωρις να δουλευει και αφου το αφησω λιγα λεπτα θα το βαλω μπροστα να ζεσταθει και να πεταξει οτι αλλο εχει.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 322 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 πριν 3 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε: γιατι το μηχανακι ηταν σε ακινησια για 2 και χρονια Ε, και; Στην ακινησία δεν μαζεύει κάπνα. Αν το μηχανάκι δεν δουλεύει σωστά, είσαι σίγουρος ότι φταίει η καπνίλα στο πιστόνι και στην κεφαλή; Αν δουλεύει σωστά, γιατί να το πειράξεις; Επίσης, όσο και να το ξεκαπνίσεις, μετά από λίγα χιλιόμετρα, εσωτερικά πάλι το ίδιο θα είναι. Βάζε καλό λάδι και είσαι εντάξει. Όλα τα επώνυμα λάδια έχουν ικανοποιητικές καθαριστικές ικανότητες. Αυτό αρκεί. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ntisco 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 Λοιπον μετα απο αποφαση πηρα της mannol το καθαριστικο για φρενα αλλα και καρμπυρατερ..Εβγαλα φιλτρο και εριξα απο ολες τις τρυπες που εχει μεσα στο καρμπυρατερ σπρει αλλα και το φιλτρο που εχει πανω του..Το αφησα και το εβαλα μπροστα να δουλεψει...Αμεσως αλλαξε η συμεριφορα του και κραταει καλυτερα ρελαντι αλλα και σε πορεια παει πιο στρωτα..Οσο αφορα τον χωρο καυσης δεν εκανα κατι..αυριο εχει σειρα αυτο...Βαζω μονο 100αρα βενζινη και σε συνδιασμο με λαδι ανα 1500 χλμ αλλα και μπουζι ελπιζω ολα να πανε ρολοι.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 322 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 Δεν θα επιμείνω στην άποψή μου. Αν, εν τέλει αποφασίσεις να ρίξεις καθαριστικό στον κύλινδρο, τουλάχιστον άλλαξε μετά τα λάδια. Μέρος του υγρού θα περάσει στο κάρτερ και θα αλλοιώσει την ποιότητα του λαδιού. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ntisco 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 πριν 1 ώρα, το μέλος CRX έγραψε: Δεν θα επιμείνω στην άποψή μου. Αν, εν τέλει αποφασίσεις να ρίξεις καθαριστικό στον κύλινδρο, τουλάχιστον άλλαξε μετά τα λάδια. Μέρος του υγρού θα περάσει στο κάρτερ και θα αλλοιώσει την ποιότητα του λαδιού. Οχι τελικα δεν θα το κανω γιατι μιας και θελει αλλαγη το πιστονι λογο πολυ μικρης καπνας που οποτε του ερθει βγαζει ...πηρα και κιλυνδρο οποτε με το ανοιγμα θα καθαριστει ολο εκει ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.851 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 (τροποποιήθηκε) Δεν έχει κανένα νόημα να ξεκαπνίσεις τον χώρο καύσης. Και να παιδευτείς, να το κάνεις, μετά από κάποια χιλιόμετρα πάλι το ίδιο θα είναι. Αυτό που μπορείς να κάνεις με το σπρέι, για να μην πάει και χαμένο, είναι έναν καλό καθαρισμό στο καρμπυρατέρ σου. Να το λύσεις όλο, και να το καθαρίσεις καλά. Ψεκάζοντας απλώς λίγο μέσα στο venturi του, δεν κάνει ολοκληρωμένη δουλειά, θέλει λύσιμο. Είναι ευκολότερο από όσο φαντάζεσαι. Μόνο πιστόνι πήρες; Κύλινδρος; Τροποποιήθηκε Μάρτιος 7 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ntisco 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Πέμπτη την 11:43 πμ Σε επισκεψη στον μηχανικο μου και αφου αλλαξαμε καδενα εκενδτροφορου με ολα τα γραναζακια εγινε ελεγχος και δεν καιει καθολου λαδι αλλα ο καπνολς αυτος ο λιγος που βγαζει που και που οταν του ερθει ειναι απο μαυριλες που εχουν μεινει απο την ακινησια..Οποτε βαζοντας του 100αρα και μονο εχω δει οτι οσο περναει ο καιρος σταματαει και το φαινομενο αυτο..Εστρωσε και η συμπεριφορα του και ολα καλα..Λαδακι μπουζακι αλλαγη φιλτρων ολων και ολα καλα...Σας ευχαριστω ολους 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.851 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Πέμπτη την 07:15 μμ Αν το σέβεσαι, δεν το λιώνεις και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει θα κρατήσει μια χαρά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες