Jump to content
ntisco

Καθαρισμος χωρου καυσης σε παπι

Recommended Posts

Καλησπερα σας.

Σας καταθετω μια γνωμη μηχανικου για εναν καθαρισμο μεσα στον χωροο καυσης χωρις να λυθει κατι.Με ενα σπρει φρενων και αφου εχουμε βγαλει το μουζι και τον λαιμο της εξατμισης..απο την τρυπα για το μπουζι ριχνουμε το σπρει και ταυτοχρονα μανιβελιαζουμε..αφου επαναλαβουμε ξεπλενουμε με βενζινη η αερα..θεωριτικα ο χωρις καυσης εχει καθαρισει ..Το σπρει δεν εχει λαδι και στεγνωνει αμεσως.Το εφαρμοζουν στα αυτοκινητα για την ιδια δουλεια.

Το ιδιο και στο καρπυρατερ

Γνωμες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να έχει αποτέλεσμα ο καθαρισμός θα πρέπει να τριφτουν οι επιφάνειες. Αλλιώς θα πρέπει να μείνουν εμβαπτισμένες για αρκετές μέρες στο υγρό. Για 5-10 λεπτά και αν, που θα αφήσετε το καθαριστικό μέσα, δεν θα προλάβει να βγάλει τίποτα το ιδιαίτερο. 

Αλήθεια, γιατί θέλετε να το κάνετε αυτό; 

Μιλάω πάντα για το μοτέρ. Για το καρμπυρατέρ αλλάζει το θέμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Για να έχει αποτέλεσμα ο καθαρισμός θα πρέπει να τριφτουν οι επιφάνειες. Αλλιώς θα πρέπει να μείνουν εμβαπτισμένες για αρκετές μέρες στο υγρό. Για 5-10 λεπτά και αν, που θα αφήσετε το καθαριστικό μέσα, δεν θα προλάβει να βγάλει τίποτα το ιδιαίτερο. 

Αλήθεια, γιατί θέλετε να το κάνετε αυτό; 

Μιλάω πάντα για το μοτέρ. Για το καρμπυρατέρ αλλάζει το θέμα. 

Σας ευχαριστω για την απαντηση σας.Θελω να το κανω γιατι το μηχανακι ηταν σε ακινησια για 2 και χρονια...οποτε μου ειπαν οτι κατι θα βγαλει σιγουρα μιας και ειναι πολυ δυνατο καθαριστικο..Τωρα στο καρπυρατερ θα παρω σπρει και θα το ριξω απο την εισαγωγη χωρις να δουλευει και αφου το αφησω λιγα λεπτα θα το βαλω μπροστα να ζεσταθει και να πεταξει οτι αλλο εχει..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

γιατι το μηχανακι ηταν σε ακινησια για 2 και χρονια

Ε, και; Στην ακινησία δεν μαζεύει κάπνα. 

Αν το μηχανάκι δεν δουλεύει σωστά, είσαι σίγουρος ότι φταίει η καπνίλα στο πιστόνι και στην κεφαλή; 

Αν δουλεύει σωστά, γιατί να το πειράξεις; 

Επίσης, όσο και να το ξεκαπνίσεις, μετά από λίγα χιλιόμετρα, εσωτερικά πάλι το ίδιο θα είναι. Βάζε καλό λάδι και είσαι εντάξει. Όλα τα επώνυμα λάδια έχουν ικανοποιητικές καθαριστικές ικανότητες. Αυτό αρκεί. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπον μετα απο αποφαση πηρα της mannol το καθαριστικο για φρενα αλλα και καρμπυρατερ..Εβγαλα φιλτρο και εριξα απο ολες τις τρυπες που εχει μεσα στο καρμπυρατερ σπρει αλλα και το φιλτρο που εχει πανω του..Το αφησα και το εβαλα μπροστα να δουλεψει...Αμεσως αλλαξε η συμεριφορα του και κραταει καλυτερα ρελαντι αλλα και σε πορεια παει πιο στρωτα..Οσο αφορα τον χωρο καυσης δεν εκανα κατι..αυριο εχει σειρα αυτο...Βαζω μονο 100αρα βενζινη και σε συνδιασμο με λαδι ανα 1500 χλμ αλλα και μπουζι ελπιζω ολα να πανε ρολοι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν θα επιμείνω στην άποψή μου. 

Αν, εν τέλει αποφασίσεις να ρίξεις καθαριστικό στον κύλινδρο, τουλάχιστον άλλαξε μετά τα λάδια. Μέρος του υγρού θα περάσει στο κάρτερ και θα αλλοιώσει την ποιότητα του λαδιού. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος CRX έγραψε:

Δεν θα επιμείνω στην άποψή μου. 

Αν, εν τέλει αποφασίσεις να ρίξεις καθαριστικό στον κύλινδρο, τουλάχιστον άλλαξε μετά τα λάδια. Μέρος του υγρού θα περάσει στο κάρτερ και θα αλλοιώσει την ποιότητα του λαδιού. 

Οχι τελικα δεν θα το κανω γιατι μιας και θελει αλλαγη το πιστονι λογο πολυ μικρης καπνας που οποτε του ερθει βγαζει ...πηρα και κιλυνδρο οποτε με το ανοιγμα θα καθαριστει ολο εκει ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχει κανένα νόημα να ξεκαπνίσεις τον χώρο καύσης.

Και να παιδευτείς, να το κάνεις, μετά από κάποια χιλιόμετρα πάλι το ίδιο θα είναι. Αυτό που μπορείς να κάνεις με το σπρέι, για να μην πάει και χαμένο, είναι έναν καλό καθαρισμό στο καρμπυρατέρ σου. Να το λύσεις όλο, και να το καθαρίσεις καλά. Ψεκάζοντας απλώς λίγο μέσα στο venturi του, δεν κάνει ολοκληρωμένη δουλειά, θέλει λύσιμο. Είναι ευκολότερο από όσο φαντάζεσαι.

Μόνο πιστόνι πήρες; Κύλινδρος;

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε επισκεψη στον μηχανικο μου και αφου αλλαξαμε καδενα εκενδτροφορου με ολα τα γραναζακια εγινε ελεγχος και δεν καιει καθολου λαδι αλλα ο καπνολς αυτος ο λιγος που βγαζει που και που οταν του ερθει ειναι απο μαυριλες που εχουν μεινει απο την ακινησια..Οποτε βαζοντας του 100αρα και μονο εχω δει οτι οσο περναει ο καιρος σταματαει και το φαινομενο αυτο..Εστρωσε και η συμπεριφορα του και ολα καλα..Λαδακι μπουζακι αλλαγη φιλτρων ολων και ολα καλα...Σας ευχαριστω ολους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν το σέβεσαι, δεν το λιώνεις και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει θα κρατήσει μια χαρά.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...