antonis_sxedon_mixanovios 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 Καλημερα ομαδα, Εχω την εξης ερωτηση: Μπορω να αγορασω μια MT-07 και να την περιορισω στα 35kw? Αυτη την στιγμη ειμαι κατοχος διπλωματος Α και μπορω κανονικα να αγορασω την MT-07 με τα 75 αλογα απλα φοβαμαι οτι δεν θα μπορω να διαχειριστω το γκαζι ακομα. Η εμπειρια μου στις μηχανες ειναι 0 εκτως απο τα μαθηματα που εκανα με τον δασκαλο στην σχολη. Στοχος μου ειναι να παρω κατεβασω τα αλογα και σε κανα χρονο που θα εχω παραπανω εμπειρια να μπορεσω να την ανοιξω παλι. Ξερετε καποιο συνεργειο που να το κανει ή εχετε εμπειρια πανω στο θεμα; Επισης πιστευετε οτι θα μπορεσω να παρω την μηχανη και να διαχειριστω ολα τα αλογα που εχει σαν αρχαριος? Ευχαριστω πολυ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 244 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 Το γκάζι του δεν είναι τρομακτικό, ούτε απαγορευτικό για αρχάριο. Επίσης δεν είναι διακόπτης on/off. Έχει ενδιάμεσες θέσεις. Αν έχεις λίγο σύνεση μέσα σου, δε θα έχεις θέμα. Με τι μηχανή έκανες τα μαθήματα; Προσωπική άποψη πως άδικα θα μπλέξεις με μάστορες για να το περιορίσεις. Θα χάσεις χρόνο και λεφτά. Και θα πρέπει να το ξανακάνεις όταν θα θελήσεις να το ξε-περιορίσεις, ένα δύο μήνες πιο μετά, που θα το έχεις συνηθίσει (δε μιλάμε καν για χρόνο). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
antonis_sxedon_mixanovios 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 πριν 3 λεπτά, το μέλος 2noob2furious έγραψε: Το γκάζι του δεν είναι τρομακτικό, ούτε απαγορευτικό για αρχάριο. Επίσης δεν είναι διακόπτης on/off. Έχει ενδιάμεσες θέσεις. Αν έχεις λίγο σύνεση μέσα σου, δε θα έχεις θέμα. Με τι μηχανή έκανες τα μαθήματα; Προσωπική άποψη πως άδικα θα μπλέξεις με μάστορες για να το περιορίσεις. Θα χάσεις χρόνο και λεφτά. Και θα πρέπει να το ξανακάνεις όταν θα θελήσεις να το ξε-περιορίσεις, ένα δύο μήνες πιο μετά, που θα το έχεις συνηθίσει (δε μιλάμε καν για χρόνο). Καλησπερα, ευχαριστω για την απαντηση. Η χρηση που θα κανω ειναι μεσα στην Αθηνα αντε και καμια βολτα παραλιακη για αυτο καπως το σκεφτομαι, μην γινει καμια στραβη αναμεσα στα αμαξια χαχα. Εκανα με hornet 600 που απο οτι μου ειπε ο δασκαλος ειναι αρκετα βαρια μηχανη με 95 HP, αν και δεν την ανοιξα πανω απο 50χλμ. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.531 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 Η εμπειρία που έχω στο θέμα είναι από test ride που έχω κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο. Θα πω το εξής: Για να γίνει κάτι "τρομακτικό" θα πρέπει να επιμείνεις αρκετά με το γκάζι. Είναι Γενικά εύκολο και ήπιο και πολύ κατάλληλο για να ξεκινήσει ένας αρχάριος. Θα γίνει στραβή; Είναι πιθανό. Αλλά σίγουρα δε θα φταίνε οι πολλοί ίπποι. πριν 8 λεπτά, το μέλος antonis_sxedon_mixanovios έγραψε: απο οτι μου ειπε ο δασκαλος ειναι αρκετα βαρια μηχανη Εσύ τί κατάλαβες; Αν σου έλεγε ο δάσκαλος οτι είναι σαν ποδηλατάκι θα τον πίστευες; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
antonis_sxedon_mixanovios 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 πριν 1 λεπτό, το μέλος costikos έγραψε: Η εμπειρία που έχω στο θέμα είναι από test ride που έχω κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο. Θα πω το εξής: Για να γίνει κάτι "τρομακτικό" θα πρέπει να επιμείνεις αρκετά με το γκάζι. Είναι Γενικά εύκολο και ήπιο και πολύ κατάλληλο για να ξεκινήσει ένας αρχάριος. Θα γίνει στραβή; Είναι πιθανό. Αλλά σίγουρα δε θα φταίνε οι πολλοί ίπποι. Εσύ τί κατάλαβες; Αν σου έλεγε ο δάσκαλος οτι είναι σαν ποδηλατάκι θα τον πίστευες; Καλησπερα, Μου ειπε οτι ειναι αρκετα βαρια μηχανη για τα κυβικα της και τον ανταγωνισμο. Σιγουρα μου φανηκε πιο δυσκολη και βαρια απο το σκουτερακι που ειχα παρει καποια στιγμη σε ενα νησι (δεν εχω αλλη εμπειρια πλην αυτου) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 244 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 Λογικά θα σου φανεί πιο εύκολο το mt. Από την άλλη, μπορείς να ξεκινήσεις με κάτι μικρότερης κατηγορίας (400-500) και το πουλάς μόλις είσαι έτοιμος, πάνω κάτω στα ίδια λεφτά. Θέλεις οπωσδήποτε το mt; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
antonis_sxedon_mixanovios 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 πριν 2 ώρες, το μέλος 2noob2furious έγραψε: Λογικά θα σου φανεί πιο εύκολο το mt. Από την άλλη, μπορείς να ξεκινήσεις με κάτι μικρότερης κατηγορίας (400-500) και το πουλάς μόλις είσαι έτοιμος, πάνω κάτω στα ίδια λεφτά. Θέλεις οπωσδήποτε το mt; Η αληθεια ειναι οτι μαρεσει αρκετα, το εχω καβαλησει και ολας και ειναι αρκετα στα μετρα μου, δεν μπορεσα να το οδηγησω ομως.. Θα ηθελα να παρω κατι και να μην χρειαστει στα επομενα χρονια 2-3 να το αλλαξω για αυτο θελω να παω σε αυτο. Εχω δει αρκετα review που λενε οτι ειναι οκ για καποιον νεο οδηγο οποτε καπως μου κολλησε. Αν δεν παω σε αυτο σκεφτομαι το trident 660 που το εχω οδηγησει και ειναι μια χαρα απλα ειναι αρκετα πιο ακριβο (στο MT θα παω σε μεταχειρισμενο) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 244 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 Θα πρότεινα να μην πάρεις καινούργια για πρώτη μηχανή. Οι χαζοπτώσεις του αρχάριου είναι σχεδόν δεδομένες (ξεχασμένο σταντ, μη ανοιγμένο σταντ, αναστροφή σε ανηφόρα, γλύστριμα του παπουτσιού σε χώμα στο φανάρι κτλ) . Καλύτερα να μάθεις με ένα μεταχειρισμένο. Επίσης είναι αρκετά πιθανό να μη σου αρέσει η μηχανή (η συγκεκριμένη ή γενικά) και να θες να την ξεφορτωθείς άμεσα, οπότε η χασούρα στο καινούργιο θα είναι μεγαλύτερη. Έχεις χώρο να το παρκάρεις με ασφάλεια; Προσωπική άποψη πάλι, το mt όχι πως υστερεί κάπου, αλλά θα το απέφευγα γιατί έχει πουλήσει πολύ, οπότε είναι πιθανότερο να γίνει στόχος κλεφτών, σε σχέση με το trident. Επειδή την έχω πατήσει το λέω. Θα προτιμούσα κάτι λιγότερο εμπορικό. Όχι απαραίτητα το trident. Στην κατηγορία βγάζουν μοντέλο κυριολεκτικά όλες οι εταιρίες. Εκτός αν έχεις πολύ ασφαλή χώρο για να το αφήνεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
antonis_sxedon_mixanovios 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 πριν 38 λεπτά, το μέλος 2noob2furious έγραψε: Θα πρότεινα να μην πάρεις καινούργια για πρώτη μηχανή. Οι χαζοπτώσεις του αρχάριου είναι σχεδόν δεδομένες (ξεχασμένο σταντ, μη ανοιγμένο σταντ, αναστροφή σε ανηφόρα, γλύστριμα του παπουτσιού σε χώμα στο φανάρι κτλ) . Καλύτερα να μάθεις με ένα μεταχειρισμένο. Επίσης είναι αρκετά πιθανό να μη σου αρέσει η μηχανή (η συγκεκριμένη ή γενικά) και να θες να την ξεφορτωθείς άμεσα, οπότε η χασούρα στο καινούργιο θα είναι μεγαλύτερη. Έχεις χώρο να το παρκάρεις με ασφάλεια; Προσωπική άποψη πάλι, το mt όχι πως υστερεί κάπου, αλλά θα το απέφευγα γιατί έχει πουλήσει πολύ, οπότε είναι πιθανότερο να γίνει στόχος κλεφτών, σε σχέση με το trident. Επειδή την έχω πατήσει το λέω. Θα προτιμούσα κάτι λιγότερο εμπορικό. Όχι απαραίτητα το trident. Στην κατηγορία βγάζουν μοντέλο κυριολεκτικά όλες οι εταιρίες. Εκτός αν έχεις πολύ ασφαλή χώρο για να το αφήνεις. Δεν θα παω σε καινουργιο, μοντελο του 2021 κοιταω. Δυστυχως οχι δεν εχω χωρο με ασφαλεια αλλα εχω υπολογισει να παρω κλειδαριες και συναγερμο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kalimera8764 1.984 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 Αν δεις οτι σε δυσκολευει υπαρχει και αυτο: https://www.g2ergo.com/throttle-tamer-for-dirt-and-street-bikes/ Αλλιως μπορεις με πολλους τροπους να περιορισεις το ποσο ανοιγει το γκαζι, αλλα δε νομιζω οτι θα χρειαστει γενικα, το συνηθιζεις. Ο,τι εχεις φοβο, απλα μη το κανεις μεχρι να μη νιωθεις φοβο (οπως το να πηγαινεις αναμεσα στα αμαξια). Πηγαινε σαν αμαξι απλα, μεχρι να συνηθισεις το σταματα-ξεκινα κτλ. Ολοι τα περασαμε, κανεις δε γεννηθηκε ετοιμος. Ολοι στην αρχη κανουν καποιο 8ρακι οταν ξεκιναμε, νιωθαμε ασαφεια οταν σταματουσαμε με τα ποδια, το βαρος της μηχανης κτλ. Καλες βολτες ο,τι και αν παρεις! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.846 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 Την 8/1/2025 at 10:15 ΜΜ, το μέλος 2noob2furious έγραψε: Οι χαζοπτώσεις του αρχάριου είναι σχεδόν δεδομένες Η πρώτη και μοναδική πτώση που είχα με το ήτανε κυριολεκτικά με μηδέν χιλιόμετρα. Στην διασταύρωση ακριβώς δίπλα από το σπίτι, ανηφορικός ο δρόμος, άφησα συμπλέκτη λίγο πιο απότομα χωρίς να έχω αρκετές στροφές με αποτέλεσμα να σβήσει η μηχανή. Είχα ήδη χαζοξεκινήσει να στρίβω και με το σβήσιμο έπεσα κάτω. Εγώ θα συμφωνήσω με την λογική του να μην πάρεις καινούρια μοτοσυκλέτα για πρώτη. Μπορείς να βρεις ένα σωστό μεταχειρισμένο και να ξεκινήσεις με αυτό, χιλιόμετρο στο χιλιόμετρο θα "ξεκλειδωθείς" και εσυ ο ίδιος ως αναβάτης. Εγώ από το παπί πήγα στο V-Strom, τα δυο πράματα που με ξένισαν στην αρχή ήτανε το βάρος της μηχανής όταν ήμουν σταματημένος σε φανάρι και οι κλειστές στροφές. Με τον καιρό όμως το έμαθα και πλέον δεν την φοβάμαι. Στα του γκαζιού τώρα, αν το ελέγχεις είσαι μια χαρά. Το ΜΤ δεν έχει δα και τρομακτική δύναμη, νομίζω πως είναι εντάξει για αρχάριο. Το σημαντικότερο είναι να μην βιαστείς να μάθεις πράγματα, να οδηγάς χαλαρά στην αρχή μέχρι εκεί που φτάνουν οι δυνατότητες σου και σιγά σιγά θα δεις πως θα μπορείς και λίγο περισσότερο σταδιακά. Εννοείται πως δεν θα παραλήψεις εξοπλισμό όπως καλό κράνος, μπουφάν, γάντια κλπ. Ότι και να πάρεις εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να σου χαρίσει πολλά ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 320 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 Έχοντας εμπειρία με αυτό το μηχανάκι (2023) και φιμωμένο και ελεύθερο και μετά από ένα μεγάλο ταξίδι και αρκετές διαδρομές σε διάφορες συνθήκες, θα σου πω το εξής: ακόμα και με περιορισμό, αν είναι να σε τρομάξει, θα το κάνει. Μέχρι τις 4000-4500 σαλ είναι το ίδιο. Μετά αρχίζει να φαίνεται η διαφορά στη ροπή ώστε να μην ανεβαίνει η ισχύς παραπάνω από το νόμιμο όριο (35kw). Σαν αρχάριος πιστεύω ότι δεν θα το σκίζεις, οπότε, στο εύρος που θα λειτουργείς το μοτέρ, είτε ελεύθερο είτε φιμωμένο, την ίδια ροπή θα σου δίνει. Τσάμπα ο κόπος. Επίσης, το 07 είναι ένα πολύ πολιτισμένο μηχανάκι και θα το συνηθίσεις γρήγορα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες