kyri 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2024 Καλησπέρα παιδιά, ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με ένα ζήτημα που με έχει προβληματίσει. Κάτοχος nc700x. Αλλαξα αλυσίδα στην μηχανή, μια DID δυστυχώς δεν ξέρω το μοντέλο της κτλ. Ο μηχανικός μου είπε ότι τα γρανάζια μου είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται να αλλαχτούν. Μετά από περίπου 6 χιλιάδες χιλιόμετρα νιώθω ότι η αλυσίδα χτυπάει κατά την εκκίνηση όταν ζεσταθεί. Από άποψη συντήρησης η αλυσίδα κάθε 500χλμ καθαρίζεται και λαδωνεται. Πήγα πρόσφατα μου την τέντωσε αλλά το πρόβλημα δεν διορθώθηκε. Έχει κάποιος καμία ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει και τι μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.351 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2024 Αν δεν το δει κάποιος μηχανικός από κοντά, πως μπορεί να έχει ιδέα; Η περιγραφή, δεν ορίζει αμφιμονοσημαντα το συμπτωμα Τα silent blocks του τροχού, είναι σωστά; Μπας και έχουν λιώσει και αφήνουν την γραναζιερα να κινείται ως προς τον καθευατο τροχό; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kyri 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2024 Καλησπέρα, μηχανικός μου άλλαξε την αλυσίδα και μου είπε ότι τα γρανάζια είναι κομπλέ και δεν χρειάζονται αλλαγη και σε μηχανικό πήγα για να την δει και να την σφίξει. Όσο για τα silent blocks που λες δεν γνωρίζω τι είναι και ποια η δουλειά τους οπότε δεν ξέρω να σου απαντήσω. Προφανώς θα πρέπει να ξαναπάω, απλά επειδή δεν μου έχει ξανά τύχει και δεν εχω ξανακουσει για αλυσίδα να χτυπάει στα 5 χιλιάδες χιλιόμετρα ήθελα να ρωτήσω αν ειχε άποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα και αν έφταιγε που δεν του άλλαξε γρανάζια ο μηχανικός. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.351 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2024 Ο μηχανικός που τα έκανε όλα αυτά, δεν επικοινωνεί με κάποιο τρόπο να μας πει τι έχει δει. Επίσης ο μηχανικός είδε ΤΟΤΕ. ΤΩΡΑ έχουμε μια άλλη κατάσταση, που ούτε αυτός έχει δει. Συνεπώς δεν μπορούμε να ξέρουμε, αν δεν το δει εκ νέου ένας μηχανικός. Silent blocks είναι τα λαστιχένια κομμάτια που βρίσκονται στην γραναζιέρα του τροχού, και δουλειά τους είναι να αποσβένουν ξαφνικές δυνάμεις από τον κινητήρα προς την ρόδα, ή από την ρόδα προς τον κινητήρα, ώστε να μην κοπανάει άκαμπτο μέταλλο με άκαμπτο μέταλλο. Είναι έτσι και βρίσκονται μέσα στο κέντρο του τροχού, εκεί που δένει το γρανάζι της αλυσίδας. Αν πιάνοντας με το χέρι σου το γρανάζι, μπορείς με την δύναμή σου να το κινήσεις ως προς τον κυρίως τροχό, δλδ αν το γρανάζι με την γραναζιέρα κινείται ενώ ο τροχός δεν κινείται ή το αντίστροφο, τότε έχεις χαλασμένα silent blocks. Πράγμα που θα εξηγούσε το χτύπημα που προσπαθείς να περιγράψεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.942 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2024 Την 10/12/2024 at 9:54 ΜΜ, το μέλος kyri έγραψε: α) Ο μηχανικός μου είπε ότι τα γρανάζια μου είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται να αλλαχτούν. β) Μετά από περίπου 6 χιλιάδες χιλιόμετρα νιώθω ότι α) Πόσα χλμ ειχε συνολικά η μοτό εκεινη τη μερα? Εχουν αλλαχτει ξανα τα γρανάζια και αν ναι πόσα χλμ πριν εγινε η αλλαγή ? β) Ποιό ηταν το κόστος της αλυσίδας ? Χωρις εργασία κλπ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.964 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2024 (τροποποιήθηκε) Συνήθως τα αλλάζουμε σετ, για να μην έλθει η πρόωρη σωβρακοποίηση της καινούριας αλυσίδας από τα παλιά γρανάζια, αλλά αν στα άλλαζε σετ θα αργούσες πιο πολύ να πας ξανά στο συνεργείο του και θα έχανε το μεροκάματο, είναι άγραφος νόμος ότι σε πελάτες που δεν είναι σχετικοί με τις εργασίες κάνουν μισές δουλειές για να πανε ξανά. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 12 , 2024 από τον Tasos Meli Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kyri 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2024 πριν 15 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε: α) Πόσα χλμ ειχε συνολικά η μοτό εκεινη τη μερα? Εχουν αλλαχτει ξανα τα γρανάζια και αν ναι πόσα χλμ πριν εγινε η αλλαγή ? β) Ποιό ηταν το κόστος της αλυσίδας ? Χωρις εργασία κλπ. πριν 22 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Ο μηχανικός που τα έκανε όλα αυτά, δεν επικοινωνεί με κάποιο τρόπο να μας πει τι έχει δει. Επίσης ο μηχανικός είδε ΤΟΤΕ. ΤΩΡΑ έχουμε μια άλλη κατάσταση, που ούτε αυτός έχει δει. Συνεπώς δεν μπορούμε να ξέρουμε, αν δεν το δει εκ νέου ένας μηχανικός. Silent blocks είναι τα λαστιχένια κομμάτια που βρίσκονται στην γραναζιέρα του τροχού, και δουλειά τους είναι να αποσβένουν ξαφνικές δυνάμεις από τον κινητήρα προς την ρόδα, ή από την ρόδα προς τον κινητήρα, ώστε να μην κοπανάει άκαμπτο μέταλλο με άκαμπτο μέταλλο. Είναι έτσι και βρίσκονται μέσα στο κέντρο του τροχού, εκεί που δένει το γρανάζι της αλυσίδας. Αν πιάνοντας με το χέρι σου το γρανάζι, μπορείς με την δύναμή σου να το κινήσεις ως προς τον κυρίως τροχό, δλδ αν το γρανάζι με την γραναζιέρα κινείται ενώ ο τροχός δεν κινείται ή το αντίστροφο, τότε έχεις χαλασμένα silent blocks. Πράγμα που θα εξηγούσε το χτύπημα που προσπαθείς να περιγράψεις. Μάλιστα οκ το χω, θα το ελέγξω και αυτό, ευχαριστώ πριν 15 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε: α) Πόσα χλμ ειχε συνολικά η μοτό εκεινη τη μερα? Εχουν αλλαχτει ξανα τα γρανάζια και αν ναι πόσα χλμ πριν εγινε η αλλαγή ? β) Ποιό ηταν το κόστος της αλυσίδας ? Χωρις εργασία κλπ. Καλησπέρα, η μηχανή εκείνη την μέρα δεν θυμάμαι αλλά υποθέτω πως έκανε καμία 100ρια γιατί γύρισα από Κατερίνη Θεσσαλονίκη, ίσως να έκανα και καμία βόλτα, (αν ρωτάς το σύνολο των χιλιομέτρων που είχε η μηχανή ήταν 73 χιλιάδες και κάτι). γρανάζια αλλάχτηκαν όταν έβαλα την προηγούμενη αλυσίδα (46 Χιλ.) δηλαδή διένυσαν 26χιλιαδες όπου και αλλάχτηκε η αλυσίδα μόνο ( διότι μου είπε ότι τα γρανάζια μου είναι κομπλέ) και στα επόμενα 6 μου ξεκίνησε το χτύπημα δηλαδή σύνολο 32 χιλιάδες χλμ. Το κόστος της αλυσίδας ήταν 100 ευρώ χωρίς τα περαστικά. πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Συνήθως τα αλλάζουμε σετ, για να μην έλθει η πρόωρη σωβρακοποίηση της καινούριας αλυσίδας από τα παλιά γρανάζια, αλλά αν στα άλλαζε σετ θα αργούσες πιο πολύ να πας ξανά στο συνεργείο του και θα έχανε το μεροκάματο, είναι άγραφος νόμος ότι σε πελάτες που δεν είναι σχετικοί με τις εργασίες κάνουν μισές δουλειές για να πανε ξανά. Το θεωρώ λίγο απίθανο να ήθελε να με κοροϊδέψει διότι είναι οικογενειακός μάστορας ( πιο πιθανό θεωρώ το σενάριο να φταίνε τα παλιά γρανάζια που δεν ήθελε να μου αλλάξει και να μην θέλει να παραδεχτεί την χαζομάρα) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.942 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2024 26+ 6 = 32 οπως σωστα ειπες. Τα 26 απο μόνα τους, ''καλούν'' για αντικατασταση γραναζιων + αλυσιδας. Η φθορά δεν φαινεται ευκολα, βλ. φωτό. Ουσιαστικά, μεγαλώνει το ημικύκλιο όπου ''κουμπώνει ο κρίκος της αλυσιδας για να μεταδώσει την κινηση. Η νεα αλυσιδα, θυσιαστηκε πανω στα παλιά γραναζια. Θα χρειαστει να αλλάξεις πάλι ολο το σετ, ωστε να ειναι σωστη η μετάδοση. Ο μηχ/κος σου θα τσεκαρει και τα silent blocks (αν δεν εχουν αλλαχτει ποτε, άλλαξε τα) και την παλια αλυσιδα που ''εβγαλε'' 6Κ μην την πεταξεις. Εχει ζωη ακομη. Θα την χρησιμοποιήσεις σε 10Κ * περιπου ή οταν αρχισει η νεα να κανει παλι κενο (εξαρταται απο το στυλ οδηγησης, απο την ιπποδυναμη, απο τις διαδρομες που γραφεις, ειναι καπως ατομικό να βρεις την στιγμη που θα την αλλαξεις). * Επίσης, ανετρεξε στο βιβλιο να μαθεις τα διαστηματα που προτεινει η Honda για αντικατασταση αλυσιδας + γραναζιων. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kyri 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2024 Την 13/12/2024 at 6:20 ΠΜ, το μέλος innova 04 έγραψε: 26+ 6 = 32 οπως σωστα ειπες. Τα 26 απο μόνα τους, ''καλούν'' για αντικατασταση γραναζιων + αλυσιδας. Η φθορά δεν φαινεται ευκολα, βλ. φωτό. Ουσιαστικά, μεγαλώνει το ημικύκλιο όπου ''κουμπώνει ο κρίκος της αλυσιδας για να μεταδώσει την κινηση. Η νεα αλυσιδα, θυσιαστηκε πανω στα παλιά γραναζια. Θα χρειαστει να αλλάξεις πάλι ολο το σετ, ωστε να ειναι σωστη η μετάδοση. Ο μηχ/κος σου θα τσεκαρει και τα silent blocks (αν δεν εχουν αλλαχτει ποτε, άλλαξε τα) και την παλια αλυσιδα που ''εβγαλε'' 6Κ μην την πεταξεις. Εχει ζωη ακομη. Θα την χρησιμοποιήσεις σε 10Κ * περιπου ή οταν αρχισει η νεα να κανει παλι κενο (εξαρταται απο το στυλ οδηγησης, απο την ιπποδυναμη, απο τις διαδρομες που γραφεις, ειναι καπως ατομικό να βρεις την στιγμη που θα την αλλαξεις). * Επίσης, ανετρεξε στο βιβλιο να μαθεις τα διαστηματα που προτεινει η Honda για αντικατασταση αλυσιδας + γραναζιων. Μάλιστα, ευχαριστώ για τα tips και για τις λεπτομέρειες, να είσαι καλά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.310 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2024 Τι ακριβώς σου παρουσιάζει ηχητικά? Πχ όταν ξεκινάς με 1η ακούγεται κάποιο τάκ στη μετάδοση? Κ νομίζεις πως έρχεται από την τελική μετάδοση (αλυσιδογράναζα)? Αν το ακούς κυρίως στην εκκίνηση ή σε άγαρμπο άνοιξε κλείσε του γκαζιού, υπάρχει επίσης πιθανότητα να φταίει η καμπάνα του συμπλέκτη που έχει αποκτήσει τζόγο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες