johnny173 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 Γεια σας μάγκες , σύντομα θα πάρω ένα v50 (town mate αλλά δίχρονο και με αλυσίδα για αυτός που δε ξέρουν) και θέλω να το βελτιώσω αρκετά να του δώσω πολύ δύναμη να τραβάει , μετά από λίγο ψάξιμο είδα ότι μπορείς με μικρές πατεντουλες να του βάλεις μοτέρ f1zr 110 , πιστεύετε αξίζει ( με την έννοια ότι θα τραβάει αρκετά?) και είναι αλήθεια όλα αυτά που λένε για την αναξιοπιστία του δίχρονου ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 28 (τροποποιήθηκε) Γιατί απλώς να μην πάρεις ένα F1Z και θες να μπλέξεις με αρχαιολογίες; Και δυνατότερο θα είναι εξαρχής και θα έχεις σωστά φρένα και αναρτήσεις. Το V50 πλέον είναι ξεχασμένο και από τον Θεό τον ίδιο...αρχέγονης σχεδίασης κινητήρας με άθλιες επιδόσεις και δαπανηρός σε καύσιμα. Ανταλλακτικά δεν θα βρεις, αναρτήσεις/φρένα απαράδεκτα. Ήτανε καλούτσικο το 1970κατι που βγήκε, αλλά ξεπεράστηκε γρήγορα ακόμα και τότε. Γνώμη μου, βρες κάτι άλλο μην ασχοληθείς καν με αυτό το πράμα... Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 28 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 Το V50 είναι το MATE, όχι το Townmate που γράφεις (μάλλον και σύ δεν τα ξέρεις) τα V50 κόβαν σκελετό σε πάνω στον λαιμό από την σαπίλα, οι δε αναβάτες μαζεύανε τα δόντια τους από την άσφαλτο. Το να κάνεις ελεύθερη αναρρίχηση σε βράχο χωρίς σχοινί ασφαλείας είναι πολύ πιο ασφαλές από το να βάλεις μοτέρ F1Z σε V50, καλύτερα να πάρεις κινέζικο ηλεκτρικό πατίνι, μηχανάκι 50 χρόνων είναι, σοβαρέψου. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 (τροποποιήθηκε) Για τον χαβαλέ, ρώτησα χθες τον πατέρα μου αν θυμάται τα V50 Όταν αρραβωνιάστηκε με την μάνα μου, πήγανε διακοπές στον Πόρο και νοικιάσανε ένα τέτοιο. "Κλαστήρι εντελώς, απαράδεκτο μηχανάκι, μετά από μισή μέρα το επιστρέψαμε πίσω"....καλύτερα πατίνι, θα συμφωνήσω. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 29 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: "Κλαστήρι εντελώς, απαράδεκτο μηχανάκι, μετά από μισή μέρα το επιστρέψαμε πίσω"....καλύτερα πατίνι, θα συμφωνήσω. Έχω κάνει “review” σε ένα V50 που κάποτε μου έφερνε ένας μπάρμπας από το χωριό, στο βίντεο φαίνεται η διχρωμία ανάμεσα σε πλαίσιο και περιφερειακά, επειδή και αυτό κόπηκε στη μέση. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 (τροποποιήθηκε) Μου αρέσει που όταν πιάνει πάνω από 50 στο κοντέρ αναβοσβήνει και το λαμπάκι Προφανώς όταν το σχεδίασαν στην Yamaha είπαν "αυτό το πράμα παραείναι χάρος, ας έχει τουλάχιστον αυτό το σκατομπλιμπλίκι για να μην σκοτωθεί κανένας" Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 29 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 Το βίντεο πάντως αδικεί τις επιδόσεις του, μετά που γύρισα σπίτι καθάρισα το φίλτρο που είχε πιάσει μάκα και ανέπνευσε, ανηφόρα έβαζα και τρίτη να ουμε… Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 Αυτό ακούγεται πολυ αγωνιστικό ρε φίλε...λες όταν είμαι με το Vstrom και πετυχω κανα ν50 να κάνω στην άκρη μην με πατησει; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Αυτό ακούγεται πολυ αγωνιστικό ρε φίλε...λες όταν είμαι με το Vstrom και πετυχω κανα ν50 να κάνω στην άκρη μην με πατησει; Με αφορμή το θέμα και αυτό σου το σχόλιο, μου έδωσες την έμπνευση να προχωρήσω σε μια βαριά βελτίωση ενός V50, σκέφτομαι να φτιάξω το V500R, με μοτέρ από RD500, φυσικά δίχρονο για να μην χάσει την ταυτότητά του το μηχανάκι. Σαν μια δεύτερη έκδοση θα κυκλοφορήσω το V500RR με μοτέρ από YZR500 για παραπάνω σπορ αίσθηση. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 (τροποποιήθηκε) Ωραίος! Προτείνω να βάλεις και ρεύματα από μιξερακι για βελτιωμένο στροφαρισμα, ηλεκτρονική GLX χωρίς κοφτες και καρμπυρατέρ UMA. Αν θες μιλάω και με τα κεντρικά της Yamaha στην Ιαπωνία για να σου βρω δουλειά. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 30 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 244 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 Πάντως άπειρα συν για ηλεκτρικό πατίνι. Αν δεν έχει περίεργες ανηφόρες και κάφρους οδηγούς τριγύρω, είναι απίστευτα πρακτικό και έχει και την πλάκα του. Με αστείο μπάτζετ αγοράς και συντήρησης για μέσο μεταφοράς Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 320 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 @Tasos Meliτόσο σάπιο το v50; Έχω καλές αναμνήσεις από αυτό το μηχανάκι και να σου πω, το σκεφτόμουν να βρω και να φτιάξω ένα τέτοιο, τελείως μαμά... Dream bike! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 πριν 18 ώρες, το μέλος CRX έγραψε: @Tasos Meliτόσο σάπιο το v50; Έχω καλές αναμνήσεις από αυτό το μηχανάκι και να σου πω, το σκεφτόμουν να βρω και να φτιάξω ένα τέτοιο, τελείως μαμά... Dream bike! Το να πάρεις ένα V50 και να το φτιάξεις όπως ήταν μαμά θα σου πω ναι, μετά από καλό έλεγχο για σαπίλες, φυσικά, αλλά μέχρι εκεί, το να πάρεις ότι βρεθεί μπροστά σου και να του βάλεις μοτέρ με τη διπλάσια ιπποδύναμη θα πω όχι. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 πριν 20 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε: με τη διπλάσια ιπποδύναμη θα πω όχι. Δηλαδή εγώ στο παπί να μην βάλω μοτέρ Daytona Anima 190; 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 πριν 5 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Δηλαδή εγώ στο παπί να μην βάλω μοτέρ Daytona Anima 190; Εσύ βάλε, μιλάμε για μηχανάκι άλλης χιλιετίας. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 Ουφ ευτυχώς και να δεις που το είχα άγχος αυτές τις μέρες 1 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
johnny173 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 Την 28/10/2024 at 10:09 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Γιατί απλώς να μην πάρεις ένα F1Z και θες να μπλέξεις με αρχαιολογίες; Και δυνατότερο θα είναι εξαρχής και θα έχεις σωστά φρένα και αναρτήσεις. Το V50 πλέον είναι ξεχασμένο και από τον Θεό τον ίδιο...αρχέγονης σχεδίασης κινητήρας με άθλιες επιδόσεις και δαπανηρός σε καύσιμα. Ανταλλακτικά δεν θα βρεις, αναρτήσεις/φρένα απαράδεκτα. Ήτανε καλούτσικο το 1970κατι που βγήκε, αλλά ξεπεράστηκε γρήγορα ακόμα και τότε. Γνώμη μου, βρες κάτι άλλο μην ασχοληθείς καν με αυτό το πράμα... Εγώ έτσι και αλλιώς είχα στο μυαλό μου να το βελτιώσω κάπως αυτό το μηχανάκι και πήρα την ιδέα από έναν στο car.gr (η αγγελία είναι ακόμα εκεί αν θέλετε να το δείτε) ο οποίος μάλιστα το έκανε 137cc (μάλλον άλλαξε κύλινδροπιστονο?) είναι εφικτό κάτι τέτοιο η είναι τόσο αυτοκτονία όσο λένε όλοι οι άλλοι που απάντησαν ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 320 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 Η μόνη βελτίωση που μπορείς να κάνεις σε αυτό το μηχανάκι είναι ένα καλό σέρβις και να το επαναφέρεις στην εργοστασιακή κατάσταση. Αρχαία σχεδίαση, αστείο πλαίσιο, ανύπαρκτα φρένα, επικίνδυνη ανάρτηση. Για 50αρι είναι από μόνο του αρκετά δυνατό (δίχρονο) δεν χρειάζεται και άλλο. Για οτιδήποτε παραπάνω, πας γυρεύοντας. Υγ. Αν θέλεις παραπάνω, βρες ένα v90. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 (τροποποιήθηκε) πριν 2 ώρες, το μέλος johnny173 έγραψε: Εγώ έτσι και αλλιώς είχα στο μυαλό μου να το βελτιώσω κάπως αυτό το μηχανάκι και πήρα την ιδέα από έναν στο car.gr (η αγγελία είναι ακόμα εκεί αν θέλετε να το δείτε) ο οποίος μάλιστα το έκανε 137cc (μάλλον άλλαξε κύλινδροπιστονο?) είναι εφικτό κάτι τέτοιο η είναι τόσο αυτοκτονία όσο λένε όλοι οι άλλοι που απάντησαν ? 137 κυβικά σε ΑΥΤΟ το συγκεκριμένο μηχανάκι, ναι είναι τόσο αυτοκτονία όσο σου είπαμε Ξέχασε το λέμε, αλήθεια....αν θες δίχρονο παπί ντε και καλά τότε κοίτα για κάποιο καλοσυντηρημένο F1Z....αξιόπιστο, το καλύπτει το Α1, πολύ καλύτερο σε σχέση με το παρτάλι το ν50 και με 11 άλογα είναι μια χαρά για διχρονάκι. Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 3 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες