Kostakis88 156 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ ποια ή ποιες ήταν που είχα δει σε αγγελία τετρακύλινδρες μηχανές με ΔΥΟ καρμπυρατέρ, το μόνο που θυμάμαι ήταν μεταξύ 250 - 500 κυβικά. Ο λόγος που αναζητώ τέτοια μοτοσυκλέτα είναι γιατί θέλω να είναι οικονομική σε συντήρηση να μην έχει τέσσερα καρμπυρατέρ που έχουν συνήθως τα τετρακύλινδρα, δεύτερος λόγος είναι ο υπέροχος ήχος και τρίτος είναι η γραμμική και ομαλή απόδοση. Παρακαλώ πολύ κάποιος που γνωρίζει να μου απαντήσει, δεν θέλω ειρωνικά και εξυπνακίστικα σχόλια. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.347 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 17 Δεν υπάρχει καμία συνάρτηση μεταξύ οικονομίας, απόδοσης και των πόσων καρμπυρατέρ έχει μια τετρακύλινδρη μοτό. Μην βάζεις ανύπαρκτες δοξασίες στο μυαλό σου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 Το cm200 είναι δικύλινδρο με 1 καρμπυρατέρ, για αρχή καλό είναι. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.347 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 Το CBX1050 επίσης ήταν εξακύλινδρο με τρία καρμπς, ένα για κάθε δύο κυλίνδρους. Τετρακύλινδρο με δύο καρμπς, δεν γνωρίζω στην σύνχρονη ιστορία των μοτοσυκλετών, μετά το 1990 δλδ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 Την 17/10/2024 at 10:14 ΜΜ, το μέλος Kostakis88 έγραψε: τετρακύλινδρες μηχανές Την 17/10/2024 at 10:14 ΜΜ, το μέλος Kostakis88 έγραψε: οικονομική σε συντήρηση Την 17/10/2024 at 10:14 ΜΜ, το μέλος Kostakis88 έγραψε: καρμπυρατέρ Αυτές οι τρεις λέξεις που είπες δεν ταιριάζουν μεταξύ τους στην ίδια πρόταση, θα πρέπει να διαλέξεις μία από αυτές. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 πριν 12 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Το CBX1050 Μετά κοροϊδεύουμε τα bmw για τις κυλινδροκεφαλες που ξύνουν στις στροφές. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.347 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Μετά κοροϊδεύουμε τα bmw για τις κυλινδροκεφαλες που ξύνουν στις στροφές. Ναι αλλά το CBX δεν είναι μοτέρ για πομόνα στο χωράφι. Endo με taxi, σκέφτομαι τον παραλογισμό του θέματος: ''Πήρα ένα CBX 1050 -που κάτω από 10.000 ευρώ δεν βρίσκεις- που έχει μισά καρμπς για να κάνω ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ'' 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 Την 19/10/2024 at 11:47 ΠΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε: ''Πήρα ένα CBX 1050 -που κάτω από 10.000 ευρώ δεν βρίσκεις- που έχει μισά καρμπς για να κάνω ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ'' Εγώ σκέφτηκα το ακριβώς αντίθετο, να πάρεις κανένα μονοκύλινδρο για οικονομία και αφού το αγοράσεις να ανακαλύψεις ότι έχει 2 καρμπυρατέρ, ο ορισμός της οικονομικής καταστροφής… 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 156 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 (τροποποιήθηκε) Ευχαριστώ για τα ειρωνικά σχόλια, η οικονομία είναι στο οτι συντηρείς δύο καρμπυρατέρ και όχι τέσσερα, δηλαδή μισά έξοδα μιλώντας πάντα για τετρακύλινδρη. Πχ ας υποθέσουμε οτι θέλουμε να κάνουμε ανακατασκευή σε μια μηχανή τετρακύλινδρή. Στο ένα καρμπυρατέρ μια μεμβράνη κοστίζει μέχρι 100 ευρώ ανάλογα το μοντέλο συν ένα κίτ επισκευής ας πούμε πχ 50 ευρώ (τσιμουχάκια, φλοτεράκια, ζιγλεράκια κτλ αναλογα πώς είναι το σετ) δηλαδή 150 ευρώ το ένα καρμπυρατέρ. Επειδή δέν είμαστε κακομοίρογλου, θα φτιάξουμε ΟΛΑ τα καρμπυρατέρ της μηχανής, για δύο καρμπυρατέρ θέλουμε 150 + 150 = 300 ευρώ για τέσσερα καρμπυρατέρ 150 + 150 + 150 +150 = 600 ευρώ, καταλάβατε τώρα αλάνια μου; Μπορώ να σας κάνω και online μαθήματα μαθηματικών.... Το ξέρω οτι μονοκύλινδρο με ένα καρμπυρατέρ είναι η οικονομικότερη λύση αλλα εγώ θέλω κάτι πιο γρήγορο, που να ανταποκρίνεται στην εμπειρία μου και στα γούστα μου. Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 21 από τον Kostakis88 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.347 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 Ειρωνία είναι, όταν κάποιος σου λέει κάτι, συνήθως υποτιμητικό, με ΕΜΜΕΣΟ τρόπο. Εδώ δεν σε ειρωνεύτηκε κανείς. ΑΜΕΣΑ σου εξήγησα ότι αυτό που γράφεις δεν έχει ΛΟΓΙΚΟ ΝΟΗΜΑ. Στην τελευταία σου απάντηση, άλλη μια φορά γράφεις πράγματα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ λογικό νόημα. Η αλλαγή μεμβρανών, στα καρμπυρατέρ μιας μηχανής, δεν είναι ακριβώς συντήρηση, και δεν υπάγεται στο κόστος συντήρησης. Είναι ΕΠΙΣΚΕΥΗ, είναι βλάβη το να σου σκίσουν οι μεμβράνες, δεν είναι αλλαγή λαδιών ή μπουζί, που δεν είναι βλάβη να τα αλλάξεις, είναι συντήρηση. Τέλος πάντων, ασχέτως πως το λέμε, συντήρηση ή επισκευή, δεν θα κολλήσουμε στα λόγια, το πόσο κάνουν οι μεμβράνες, και αν θα αλλάξεις δυο ή θα αλλάξεις τέσσερις, δεν αποτελεί χαρακτηριστικό του κόστους συντήρησης μιας μοτοσυκλέτας, δεν αποτελεί καν αξιόλογο δείγμα του κόστους συντήρησης. Κι αυτό γιατι ΑΝ θα αλλάξεις ποτέ, θα το κάνεις μια φορά στην ζωή της μοτοσυκλέτας. Σε μια ολόκληρη ζωή μοτοσυκλέτας, σε βάθος μιας 20ετίας το λιγότερο, που θα έχεις δώσει χιλιάδες ευρώ, το κόστος των μεμβρανών, είναι πολύ μικρό. Ακόμα και να ήταν όμως ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ποσό της συντήρησης μιας μοτό, πόσες μεμβράνες αλλάζει, ΠΑΛΙ δεν έχει λογικό νόημα ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ. Κι αυτό, γιατί κριτήριο για να επιλέξουμε μια μηχανή, είναι το αν μας κάνει μια μηχανή, αν μας αρέσει, όχι το πόσες μεμβράνες έχει. Αν σου έλεγα δλδ, ότι μπορείς να έχεις ένα CBR600F του 2000 ωραίο και καλοστημένο, μηχανή τετρακύλινδρη που κάνει τα πάντα σωστά, και ότι υπάρχει και ένα παλιό Yamaha XSR550 του 1983 που έχει 2 καρμπυρατέρ και όχι τέσσερα αλλά είναι μια ΤΡΑΓΙΚΗ μοτοσυκλέτα κακάσχημη κακοστημένη ακόμα και για τα τότε δεδομένα κακή σε επιδόσεις κακή σε όλα και κακογερασμένη 40 ετών, εσύ με το κριτήριό σου ''πόσες μεμβράνες θα αλλάζω'' , θα διάλεγες το παλιό, θα ήσουν με μια ΚΑΚΗ μοτοσυκλέτα, και θα ήσουν ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ για αυτήν την επιλογή; Ρητορική η ερώτηση, προφανώς επί παράλογης υπόθεσης, το συμπέρασμα άτοπο. Και μην ψάξεις XSR550, από το μυαλό μου το έβγαλα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.938 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Εγώ σκέφτηκα το ακριβώς αντίθετο, να πάρεις κανένα μονοκύλινδρο για οικονομία και αφού το αγοράσεις να ανακαλύψεις ότι έχει 2 καρμπυρατέρ, ο ορισμός της οικονομικής καταστροφής… που να δεις άλλα μονοκύλινδρα που'ναι twin spark, ν' αγοράζεις 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ μπουζι καθε φορά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 Την 21/10/2024 at 8:15 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε: που να δεις άλλα μονοκύλινδρα που'ναι twin spark, ν' αγοράζεις 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ μπουζι καθε φορά. Χωρίς πλάκα, όταν έγραφα για τα 2 καρμπυρατέρ το σκέφτηκα αυτό, είχε το bmw f650 το διμπουζο ο πεθερός μου, ο κούκος αηδόνι του έβγαινε όταν έκανε σέρβις… Την 21/10/2024 at 6:07 ΜΜ, το μέλος Kostakis88 έγραψε: Ευχαριστώ για τα ειρωνικά σχόλια, η οικονομία είναι στο οτι συντηρείς δύο καρμπυρατέρ και όχι τέσσερα, δηλαδή μισά έξοδα μιλώντας πάντα για τετρακύλινδρη. Πχ ας υποθέσουμε οτι θέλουμε να κάνουμε ανακατασκευή σε μια μηχανή τετρακύλινδρή. Στο ένα καρμπυρατέρ μια μεμβράνη κοστίζει μέχρι 100 ευρώ ανάλογα το μοντέλο συν ένα κίτ επισκευής ας πούμε πχ 50 ευρώ (τσιμουχάκια, φλοτεράκια, ζιγλεράκια κτλ αναλογα πώς είναι το σετ) δηλαδή 150 ευρώ το ένα καρμπυρατέρ. Επειδή δέν είμαστε κακομοίρογλου, θα φτιάξουμε ΟΛΑ τα καρμπυρατέρ της μηχανής, για δύο καρμπυρατέρ θέλουμε 150 + 150 = 300 ευρώ για τέσσερα καρμπυρατέρ 150 + 150 + 150 +150 = 600 ευρώ, καταλάβατε τώρα αλάνια μου; Μπορώ να σας κάνω και online μαθήματα μαθηματικών.... Το ξέρω οτι μονοκύλινδρο με ένα καρμπυρατέρ είναι η οικονομικότερη λύση αλλα εγώ θέλω κάτι πιο γρήγορο, που να ανταποκρίνεται στην εμπειρία μου και στα γούστα μου. Κωστάκης88 μην πουλάς παπά ρε φίλε, τα σετ για τα τετρακυλινδρα εχουν 2 κατοστάρικα μαξ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 156 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 (τροποποιήθηκε) πριν 4 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Κωστάκης88 μην πουλάς παπά ρε φίλε, τα σετ για τα τετρακυλινδρα εχουν 2 κατοστάρικα μαξ. Συν εργατικά, μην ξεχνάμε αν έχουν να λύσουν και να δέσουν 4 carbs (διπλάσιος χρόνος, διπλάσια δουλειά, σχεδόν διπλάσιο κόστος) εμένα στο σκούτερ το ένα carb που το λύσανε για καθάρισμα μου πήραν 50 ευρώ. Την 21/10/2024 at 8:15 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε: που να δεις άλλα μονοκύλινδρα που'ναι twin spark, ν' αγοράζεις 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ μπουζι καθε φορά. Θα βάλω στην μία υποδοχή μπουζί βιδωτή τάπα χαχαχα, Την 21/10/2024 at 1:54 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Εγώ σκέφτηκα το ακριβώς αντίθετο, να πάρεις κανένα μονοκύλινδρο για οικονομία και αφού το αγοράσεις να ανακαλύψεις ότι έχει 2 καρμπυρατέρ, ο ορισμός της οικονομικής καταστροφής… Αν υπάρχει κάτι τέτοιο το θέλω, θα πηγαίνει σαν διάολος είμαι σίγουρος... Τέλος όλοι οι κατασκευαστές είναι @$^#$&& έπρεπε να έχουν καρμπυρατέρ cfr αν το λέω σωστά (παπίσιο) που έχουν πολύ απλό σχεδιασμό και λιγότερα κινούμενα μέρη και έιναι πιο ευκολοσυντήρητα Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 22 από τον Kostakis88 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 πριν 7 ώρες, το μέλος Kostakis88 έγραψε: Αν υπάρχει κάτι τέτοιο το θέλω, θα πηγαίνει σαν διάολος είμαι σίγουρος... Ένα διπλοκαρμπυρατερο που μου έρχεται στο μυαλό και κυκλοφορεί παντού είναι το ΧΤ600, διάολο δεν το λες, τρίταφο όμως ναι. Περα από την πλάκα και τον χαβαλέ, πάρε όποια μηχανή σου αρέσει, μην κολλάς σε τέτοιες λεπτομέρειες, τα καρμπυρατέρ σε αυτά τα μηχανάκια δεν τα πειράζεις αν δεν έχουν πρόβλημα, δεν είναι σαν τα παπιά και τα σκούτερ που ίσως να θέλουν πιο συχνά καθάρισμα, στο XR που έχω καθάρισα το καρμπυρατέρ το 2012 και το άνοιξα το 2019 και ήταν πένα μέσα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 156 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 πριν 4 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Ένα διπλοκαρμπυρατερο που μου έρχεται στο μυαλό και κυκλοφορεί παντού είναι το ΧΤ600, διάολο δεν το λες, τρίταφο όμως ναι.. Yamaha XT600, ποιάς χρονολογίας; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 Ενα άλλο με διπλό καρμπυλατέρ είναι το Aprilia Pegaso/BMW Funduro 650 (Μέχρι το 2001 νομίζω). Πραγματικά απαράδεκτες μηχανές, θα σ αρέσουν. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 156 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε: Ενα άλλο με διπλό καρμπυλατέρ είναι το Aprilia Pegaso/BMW Funduro 650 (Μέχρι το 2001 νομίζω). Πραγματικά απαράδεκτες μηχανές, θα σ αρέσουν. Μήν μιλάτε όλοι με ειρωνείες και γρίφους, τί αρνητικό έχουν; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 (τροποποιήθηκε) Κώστα με όλη την φιλική διάθεση δεν νομίζω πως υπάρχει κάποια ειρωνεία στα παραπάνω. Απλώς αυτό που ζητάς δεν υπάρχει...δεν έχει βγει ποτέ τετρακύλινδρος κινητήρας, είτε εν σειρά, είτε V4, με δυο μόνο καρμπυρατέρ. Και αν πετύχεις ποτέ κάτι τέτοιο τότε θα είναι αποτέλεσμα πατέντας και μετατροπής. Σε μοτοσυκλέτα παραγωγής δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο setup. Το πιο κοντινό στο "4κύλινδρο + οικονομία" που μου έρχεται στον νου είναι το injection....εκεί όμως αν κάτσει στραβή θα μπλέξεις με τρόμπες, μπεκ και ρυθμιστές πίεσης, τα οποία επίσης δεν είναι φθηνά. Οπότε με μια τετράδα καρμπυρατέρ (και όχι ντουέτο) τι είχες και τι έχασες. Δεν ξέρω, έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον. Πάρε όποια μηχανή σου αρέσει και σου κάνει κέφι, ότι και να κάνουμε τα λεφτά για συντήρηση και τυχόν βλάβες είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι δεν το αποφεύγεις. πριν 6 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε: είναι το ΧΤ600, Και μάλιστα το ένα ήτανε μηχανικό και το άλλο υποπίεσης. Το υποπίεσης δεν είχε ποτηράκι/φλοτέρ, μόνο ένα κεντρικό ζιγκλέρ και τραβούσε βενζίνη από το μηχανικό μέσω ενός μεταλλικού σωλήνα στο κάτω μέρος τους....υποψιάζομαι πως το υποπίεσης εξομαλύνει κάπως την απόδοση; Και μιας και μιλάμε για αυτά, υπάρχει και αυτό: https://www.extremeps.gr/index.php?route=product/product&product_id=641 Για αληθινή racing εμπειρία.... Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 23 από τον ShapeshifterGR98 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 πριν 6 ώρες, το μέλος Kostakis88 έγραψε: Μήν μιλάτε όλοι με ειρωνείες και γρίφους, τί αρνητικό έχουν; Δυνατό (σχετικά) μοτέρ αλλά είναι τριμπάουλα. Αποκλειστικά για χρήση δρόμου, παρά το on-off look. Εξτρα πόντοι μαλακίας στο Aprilia που έχει 4 βαλβίδες με καπελώτα και 1 με κόντρα-παξιμάδι. Πήγαινε να δείς κανένα, θα σ αρέσει. Α και ένα θετικό , δε χρειάζονται απόλυτο συγχρονισμό στα καρμπυλατέρ για να δουλέψουν. Από την άλλη έχουν δυο μεμβράνες (μια ανα καρμπ). Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 156 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 (τροποποιήθηκε) Την 23/10/2024 at 10:26 ΜΜ, το μέλος costikos έγραψε: Δυνατό (σχετικά) μοτέρ αλλά είναι τριμπάουλα. Αποκλειστικά για χρήση δρόμου, παρά το on-off look. Εξτρα πόντοι μαλακίας στο Aprilia που έχει 4 βαλβίδες με καπελώτα και 1 με κόντρα-παξιμάδι. Πήγαινε να δείς κανένα, θα σ αρέσει. Α και ένα θετικό , δε χρειάζονται απόλυτο συγχρονισμό στα καρμπυλατέρ για να δουλέψουν. Από την άλλη έχουν δυο μεμβράνες (μια ανα καρμπ). Σε αυτή την κατηγορία υπάρχει του 2004 το Yamaha XT660R injection που αποδίδει ίδιους ίππους με αυτα που έχουν διπλά καρμπυρατέρ αλλα οι Ελληνάρες κάτω απο 2500 δέν τα δίνουν. https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660r 04.htm Τροποποιήθηκε Οκτώβριος 24 από τον Kostakis88 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 Το 660 είναι πιο δυνατό κατά 2-3 άλογα και το θεωρώ πιο αξιόπιστο στην σκληρή χρήση σε σχέση με το 600 λόγω της πιο καινούριας τεχνολογίας μοτέρ του. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.347 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 πριν 14 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Το 660 είναι πιο δυνατό κατά 2-3 άλογα και το θεωρώ πιο αξιόπιστο στην σκληρή χρήση σε σχέση με το 600 λόγω της πιο καινούριας τεχνολογίας μοτέρ του. XT600 και ΧΤΧ660 συγκρίνεις ή μιλάς για το aprilia μήπως; Το ΧΤ600Ε έχει 33-34 άλογα τροχό. Το ΧΤΧ 660 έχει 45-46 άλογα τροχό. Το 660 δεν είναι ούτε αυτό γρήγορη μοτοσυκλέτα, πάλι όμως έχει χάος διαφορά από το παλιό 600. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 Βλέπω οτι ο αριθμός κυλίνδρων της συζήτησης έχει μειωθεί κατακόρυφα.... Πώς πήγαμε από τους τέσσερις στον έναν βρε παιδιά; 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.845 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 The theory of evolution Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11.557 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε: Βλέπω οτι ο αριθμός κυλίνδρων της συζήτησης έχει μειωθεί κατακόρυφα.... Πώς πήγαμε από τους τέσσερις στον έναν βρε παιδιά; Ναι αλλά τα καρμπυρατουέρ παραμένουν δύο. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες