Jump to content
spirosftns

Αγορα Παπιου

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολη την ομαδα!

 

Καινουριος σχετικα στο forum, παρακολουθουσα διαφορες συζητησεις για παπια το τελευταιο διαστημα χωρις να εχω λογαριασμο μιας και σκεφτομαι να αλλαξω παπι.

 

Στην ηλικια πλεον των 19 ετων και εχοντας στην κατοχη μου ενα Honda Supra για περιπου 10 μηνες τωρα πλεον αποφασισα να το στειλω για να παρω κατι καλυτερο και κυριως σε καλυτερη κατασταση, μιας και οταν το πηρα δεν μπορουσα να διαθεσω πολλα χρηματα και πηρα ενα παπι στα 600€ σε ΑΘΛΙΑ εμφανισιακη και μοτερικη κατασταση, το μεζεψα με γνησια πραγματα οσο γινοταν αλλα συνεχιζει να εχει προβληματα και φτιαχνοντας το ενα ζηταει κατι αλλο.

 

Θα ηθελα τα φωτα απο τους πιο εμπειρους εδω μεσα στο προς τα που να κινηθω. 

Αυτο που κυριως θελω ειναι ενα παπι με το οποιο να κανω αρκετες χιλιαδες χλμ (και εκατονταδες αν γινεται) χωρις να μου βγαλει καποια ιδιαιτερα σοβαρη ζημια, και να εχει οσο πιο πολλα ανταλλακτικα γινεται, ακομη και για τα επομενα αρκετα χρονια.

Εχωντας λοιπον σκεφτει αυτα και διαθετοντας 1200-1300€ αυτο που σκεφτηκα ειναι να παρω καποιο Daytona DY-125 καρμπυρατερ μεχρι 800-900€ και να του βαλω ενα ολοκαινουριο μοτερ της Daytona επανω και να το δηλωσω (Θα εχω και το δευτερο για οτι ανταλλακτικο μπορει να χρειαστει) εχω ακουσει πολυ καλα λογια για αυτο το μοτερ και απο χρησεις μερικων φιλων και γνωστων δειχνει αρκετα αξιοπιστο.

Αυτο που θελω να κανω κυριως ειναι η ευκολια της μετακινησης στην πολη για τις υποχρεωσεις μου και βολτες απο τις οποιες καποιες θα ειναι αρκετα μακρινες οπως Αθηνα-Λουτρακι (ενα πραγμα το οποιο δεν βολευει στο κατοσταρακι μου μιας και δεν μπορει να παει χαλαρα στα 80 λογω κυβισμου)

Απο την αλλη αυτο που σκεφτομαι ειναι μηπως θα αξιζε να παω σε κατι πιο επώνυμο για αντοχη στο χρονο, αλλα τι ποικιλια ανταλλακτικων θα εχει; Στο DY σε περιφερειακα ταιριαζουν τα παντα απο σουπρα.

 

Ελπιζω να μην σας εβγαλα τα ματια  😄

 

Ευχαριστω εκ των προτερων και καλως σας βρηκα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε, καλησπέρα. 

Μην νομίζεις ότι τα Daytona είναι κάτι το ιδιαίτερο. Είναι αξιόπιστα ανάμεσα σε ότι κινέζικο κυκλοφορεί αλλά μέχρι εκεί. Την αξιοπιστία των GLX, ASTREA και SUPRA δεν την φτάνουν ούτε για αστείο. 

Διαθέτεις ένα καλό ποσό και έχεις την όρεξη να μπλέξεις με αλλαγή μοτέρ, κτλ. Με 1300€ φτιάχνεις το supra καινούργιο. Ιδιαίτερα αν έχει ακόμα τον εργοστασιακό κινητήρα. Τα προβλήματα που βγάζει ένα παπί τέτοιας τεχνολογίας είναι μετρήσιμα και σχετικά εύκολα επισκευάσιμα. Εκτός αν έχει πρόβλημα στο πλαίσιο, οπότε εκεί αλλάζει το πράγμα. 

Ανταλλακτικά για το supra βρίσκεις πανεύκολα (ίσως το πιο εύκολο παπί) και σε κάθε ποιότητα. Για το κινέζικο θα βρίσκεις; Εγώ ήδη δυσκολεύομαι για το δικό μου, μετά από 15 χρόνια στα πλαστικά. 

Και μην σε μπερδεύουν τα κυβικά. Τα 125αρια αυτά είναι υποτετράγωνα και ναι μεν έχουν ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά είναι ψόφια ενώ το 100αρι Astrea - Supra δίνει ψηλά. Οπότε σαν ισχύ είναι πάνω κάτω ίδια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν το Honda επισκευαστεί σωστά θα είναι ικανό να χαρίσει μπόλικα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Αν βέβαια καίγεσαι τόσο πολύ να το δώσεις, τότε δυο καλές εναλλακτικές είναι τα Yamaha Crypton 105 και το R115.

Ειδικά το 105 θα τολμούσα να πω πως είναι και λίγο πιο αξιόπιστο από Astrea. Και δεν καίει και τίποτα! Είχα δανειστεί για ένα φεγγάρι το 105 ενός συναδέλφου και έπαθα πλάκα με το πόσο οικονομικό είναι σε βενζίνες. Απο γκαζάκι μην περιμένεις κάτι καλύτερο του Astrea σου...102cc όλο και όλο, μαρκάν υποτετράγωνο (48x54 χιλιοστά), ωστόσο οι κοντές σχέσεις που έχει το βοηθάνε.

Το 115 είναι πιο μοντέρνο σαν σύνολο και πιο δυνατό σαν κινητήρας. Εφάμιλλες επιδόσεις με ένα 125αρι στον δρόμο, επίσης αξιόπιστη επιλογή. Προσωπικά αν έβρισκα ένα τέτοιο σε καλή κατάσταση θα το έπαιρνα άφοβα.

Ανταλλακτικά έχουν και τα δυο άφθονα, δεν θα έχεις προβλήματα με αυτό. Προτιμότερα και τα δυο τους από ένα μεταχειρισμένο κινέζικο.

Ειδικά αν μιλάμε για μεταχειρισμένο Daytona, καρμπυρατεράτης γενιάς ακόμα, ο Θεός ξέρει τι χρήση θα έχει φάει από τον κάθε τυχάρπαστο. Δεν αναιρεί πως και τα Crypton θα έχουν δει χρήση, αλλά ας πούμε πως το Yamaha (όπως ΚΑΙ το Honda) είναι το μηχανάκι που μπορεί να τραβήξει τα πάθη του Χριστού και να μην βγάλει κιχ. Το Daytona θα είναι ζήτημα χρόνου μέχρι να αρχίζει να θέλει πράματα.

Ή φτιάξε το Honda ή κοίτα κάτι σε Crypton αν θες να το δώσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...