nikolakisduke 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 Καλημερα σε ολους. χρονια στο φορουμ διαβαζω τις συζητησεις σας αλλα δεν έτυχε να συμμετασχω προσφατα σε καποια απο αυτες. ο λογος που ανοιγω λοιπον το θεμα αυτο ειναι γιατι ειμαι σε μεγαλο διλλημα αναφορικα με ποιο γυμνο μηχανακι να παρω. η εμπειρια που εχω απο μηχανες ειναι ενα ΚΤΜ DUKE 125 που ειχα για 3 χρονια ( και ηταν η πρωτη μ μηχανη) και ενα gsxr 600 k8 το οποιο δυστυχως δεν μ αφησε ομορφες αναμνησεις καθως ειχα ενα τροχαιο (οχι σοβαρο μ πεταχτηκε μια κυρια με το αμαξι της απο στοπ και η μηχανη βγηκε ολικη). Μετα το συμβαν αυτο ειχα αποχή για αρκετα χρόνια απο δικυκλα αλλα περσυ αγορασα ενα σκουτερ sr gt 200 το οποιο αν και ομορφο δεν με ικανοποιει ουτε στις επιδοσεις αλλα ουτε και απο θεμα αξιοπιστιας ( στα 5000 εβγαλε φλατζα φυσικα το καλυψε η εγγυηση αλλα οσο να ναι εχω ξενερωσει φουλ) ειμαι λοιπον σε σκεψεις για το ποιο θα ειναι το επομενο μηχανακι. Ειμαι αναμεσα στο ΜΤ 03 το duke 390 και το μτ 07. το μηχανακι το θελω για βολτες οχι πολυ μακρινες , κυριως εντως αττικης αλλα και για καθημερινη χρηση.το μτ 07 ξερω οτι ειναι αρκετα πιο δυνατο απο τα αλλα δυο, αλλα το μονο που με κραταει πισω ειναι το γεγονος οτι 1) θα ειναι λιγο μεγαλη μεταβαση απο 18 αλογα του σκουτερ σε 70+ του μτ 07 και 2) εχω το α2 ενω ειμαι 29 ετων και πραγματικα λογο ελλειψης χρονου και ενεργειας σκεφτομαι να παω να ανανεωσω σε Α . καθε αποψη δεκτη και καθε τιπ σχετικα με αξιοπιστια απο κατοχους επισης! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1.179 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 Μιλάς για καινούριο ή μτχ; Διότι αν μιλάς για καινούριο, τότε το MT07 βγαίνει και σε περιορισμένη (35kW) έκδοση (το δουλεύεις, το συνηθίζεις και μετά επεκτείνεις το δίπλωμα και το ξεμαντρώνεις). Mήπως μπορεί να μπει και εκ των υστέρων σε μεταχειρισμένο περιοριστής (μιας και δεν πρόκειται για μόντα αλλά έβγαινε επίσημα τέτοιο μοντέλο); Προσωπικά θεωρώ δεν υπάρχει σύγκριση, τουλάχιστον στην άνεση με την οποία θα κάνεις τις λίγο πιο μακρινές βόλτες, θα γουργουρίζει ο κινητήρας στα 120-130, ενώ στα άλλα θα είσαι πιο πιεσμένος εκ των πραγμάτων. Σου βάζω δηλαδή 1-MT07, 2-MT03 (λόγω 2κύλινδρου) και 3-Duke 390. Αν τώρα όλο αυτό με το περιορισμένο MT07 δεν παίζει, τότε πολύ απλά.....επέκτεινε το δίπλωμα σε Α. Εμπειρία έχεις, οδηγείς χρόνια, δε νομίζω οτι μπορεί να καταστεί περισσότερο επικίνδυνο από το 390 ας πούμε. Με 80 σε στενό πηγαίνουν και τα 2 αρκετά εύκολα, οπότε γίνονται κι εξίσου επικίνδυνα. Σε ανοιχτότερα σημεία πάλι, το MT07 δεν είναι πυροβόλο αλλά έχει τόσο γκάζι όσο χρειάζεται Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolakisduke 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 (τροποποιήθηκε) εχεις δικιο αλλα η περιορισμενη εκδοση βγαινει μονο σε καινουριο, αν και υπαρχουν και μεταχειρισμενα.. για τα μτ 03 duke 390 θα πηγαινα κουτα (το νεο 390 του 24 ειναι πανεμορφο), για το 7 σε μεταχειρσμενο αν και επειδη το παρακολουθω χρονια θυμμαι οταν πρωτο βγηκε ειχε καινουριο 5000 και τωρα μεχρι και τα μεταχειρισμενα του 15 πχ τα πουλανε πιο ακριβα απο οτι τα πηραν... το μτ 07 βασικα ολοι λενε οτι δεν τρομαζει το γκαζι του... απλα ψηλοσκεφτομαι τη μεταβαση απο 18 αλογα σε 74 (νομιζω τοσο ειναι). το σκουτερ το χω βαρεθει και εχω ξενερωσει με το θεμα που εβγαλε. με βλεπω να πηγαινω για διπλωμα τελικα ... Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 28 από τον nikolakisduke Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 Αφού είχες gsxr, το mt7 δε θα σε δυσκολέψει καθόλου. Το μόνο που θα με απασχολούσε είναι πως έχει γίνει το νέο καγκουρομηχάνημα, με ό,τι συνεπάγεται σε χρήση, συντήρηση και πιθανότητα κλοπής. Νομίζω το απεριόριστο δίπλωμα είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolakisduke 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δευτέρα την 07:06 μμ ευχαριστω πολυ για την απαντηση φιλε μου, ειχα το σουζουκι το gsxr αλλα για λιγο καιρο βεβαια κανα 3 μηνο. η αληθεια ειναι οτι ημουν και τοτε συνετος οδηγος φαντασου οτι για να το μαθω ημουν συνεχεια στο c mode και το b (ειχε ρυθμιζομενα μοντακια για τη χρηση που το θες) και η αληθεια ειναι οτι δεν με τρομαζε και τοσο... στο Α ναι. βεβαια τρακαρα οχι λογω ταχυτητας αλλα λογω παραβιασης στοπ απο διερχομενο αμαξι. το μτ 07 η αληθεια ειναι οτι μαρεσει πολυ. μαλλον προς τα εκει παω.. αν και τωρα ειδα και το kawasaki το Ζ650... εχω μια προτιμηση στα γυμνα οπως βλεπετε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.928 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δευτέρα την 07:13 μμ Πάρε ότι είναι πιο ωραίο στα μάτια σου, η μηχανή δεν είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς, είναι μέσο ευεξίας, τα γκάζια και η γεωμετρία συνηθίζονται, αν σεβαστείς τη μηχανή σου θα σε σεβαστεί και αυτή, αν το παίξεις cowboy θα βρει τρόπο να σε πετάξει από πάνω της, από τη στιγμή που γενικά λες ότι είσαι συνετός μη φοβάσαι τίποτα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolakisduke 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δευτέρα την 07:15 μμ το κακο ειναι οτι ολα μαρεσουν... οπτικα αχαχχα ισως λιγο περισσοτερο το μτ 03 απλα με προβληματιζει λιγο η δυναμη του Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1.179 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τρίτη την 06:11 πμ Δεν είναι οτι τα 300-400άρια είναι "άχρηστα" και δεν κάνουν για τίποτα, μια χαρά είναι. Για κάποιον που κινείται αποκλειστικά εντός αστικού ιστού είναι και προτιμότερα. Αν έλεγες "θέλω ένα για 2ο για μέσα στην πόλη γιατί το Multistrada είναι μπελαλίδικο", τότε θα σου έλεγα ναι, πάρε MT03, ξέχνα το 07. Αλλά εφόσον πρόκειται για μία και μοναδική μοτοσυκλέτα, θεωρώ το ΜΤ07 (και το Ζ650 αντίστοιχα δηλαδή) είναι πιο all-around και δε θα συναντήσεις κάτι που να πεις "χμμμμ, μου λείπει κάπως το τάδε στοιχείο, μήπως να το αλλάξω". Ενώ ας πούμε με τα μικρότερα είναι πιθανό να το πεις αυτό. Τα middleweight δικύλινδρα είναι πολύ φιλικά και δε θα τρομάξουν ή δυσκολέψουν έναν οδηγό με μια σχετική εμπειρία (όπως αυτή που περιγράφεις) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolakisduke 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τρίτη την 03:36 μμ (τροποποιήθηκε) καποια αλλη προταση σε αυτα τα κυβικα και στιλ εννοω γυμνο εχουμε? Τροποποιήθηκε Τρίτη την 03:36 μμ από τον nikolakisduke Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1.179 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τετάρτη την 06:02 πμ Είναι διάφορα σε αυτή τη κατηγορία. Και κάποια 4κύλινδρα παλαιότερα ας πούμε. Σχεδόν κάθε εταιρεία έβγαζε/βγάζει κάτι εκεί. Προσωπική καψούρα στην κατηγορία είναι το SV650 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
2noob2furious 241 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τετάρτη την 11:57 πμ Να μοιραστώ κι εγώ τις καψούρες μου: monster 695 και street triple 675. Αλλά όπως είπε και ο Τάσος πιο πάνω, η μηχανή δεν είναι απλά μεταφορικό μέσο. Καλύτερα να διαλέξεις αυτό που γουστάρεις εσύ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikolakisduke 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Τετάρτη την 06:08 μμ τελικα υπαρχουν επιλογες οντως... και το μονστερ πολυ καλο μου φαινεται ,... παιδια σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας.. θα παω και απο αντιπροσωπειες να δω τι παιζει 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες