helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 Καλησπέρα σας. Είμαι νέος στο φόρουμ σας και επειδή όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα κάτι που να με βοηθήσει στην απόφασή μου θα ρωτήσω εδώ. Εδω και καμια 5-ετία οδηγω ένα aprilia scarabeo 200 σκούτερ. Το αγαπώ και είναι τέλειο για ότι θέλω στην πόλη. Και επίσης είναι πανέμορφο. Ίσως το τελευταίο στρογκυλοφάναρο σκούτερ που εχει ρετρό γραμμή. Αυτό και το Carnaby. Τα οποία δυστυχώς δεν βγαίνουν πλέον. Και ούτε θα βγουν παρόμοια από ότι φαίνεται (δεν υπολογίζω τις βέσπες). Σκεφτόμενος λίγο το μέλλον, επειδή το scarabeo μου δεν ξέρω πόσο θα αντέξει ακόμα κι επειδή όσα κι ανα έχω διαβάσει ή σκεφτεί για τσοπεριές με σπρώχνουν στην αντίθετη κατεύθηνση αλλά εγώ ΤΙΣ ΘΕΛΩ, ψάχνω να βρω έναν τρόπο να ηρεμήσω την ...πείνα μου. Ακριβώς επειδή ξέρω ότι όσο κι αν μου αρέσει σαν ιδέα, η τσοπεριά μπορεί σύντομα να με κουράσει, ψάχνω κάτι σχετικά φθηνό (μέχρι 3000 ευρώ). Απαιτήσεις δεν λεχω τρελές. Κυρίως για να πηγαίνω πέρα δώθε στην Αθήνα την θέλω. Σε κίνηση σε στενα σπάνια μπλέκω οπότε το manueverability δεν είναι κανα σοβαρό μείον. Σπάνια περνάω τα 100 στην οδήγηση και γενικά δεν τρέχω, οπότε τα χαμηλά γκάζια δεν είναι πρόβλημα. Ταξίδια έτσι κι αλλιώς με το scarabeo δεν κάνω μεγάλα γιατί στις εθνικές οδούς το πάει ο άνεμος κι όχι εγώ, οπότε το φοβάμαι. Επειδή έχω διαβάσει ότι οι τσοπεριές δεν είναι για ταξίδια το λέω. Ένα ταξιδάκι 200-300 χιλιομέτρων μια φορά το 6μηνο ίσως να θελήσω. Φαντάζομαι οποιαδήποτε τσόπερ άνω των 250 κυβικών μπορεί να με εξυπηρετήσει σε αυτό. Δεν με χαλάει να είναι μεταχειρισμένη αρκεί να μην είναι χρέπι φυσικά. Παντού διαβάζω ότι οι τσόπερ δεν είναι μηχανές. Ότι δεν είναι πρακτικές για τίποτα σχεδόν. Όλα μου λένε να κοιτάξω κάτι να με βολέψει. Αλλά δεν αντέχω να οδηγάω ότι με βολέυει κι όποτε ακούω τσόπερ να γυρίζω το κεφάλι. Κουράστηκα να τις θαυμάζω από μακριά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 Μέχρι στιγμής το συμπέρασμα που βγάζω από την αγορά είναι ότι και οι τσόπερ αργοπεθαίνουν. Πλέον πωλιούνται πολύ λίγες αξιοπρεπείς κι αυτές είναι πανάκριβες! Ακόμα και το Honda Rebel το μικρούλι πουλιέται 7000 ευρώ! Τα δε κινέζικα που είναι πάμφθηνα, έχουν τόσα λίγα κυβικά που θα με περνάνε ηλεκτρικά καροτσάκια στον δρόμο και στις ανηφόρες θα πηγαίνω την τσόπερ σπρόχνωντας. Οπότε φαινεται ότι πρέπει μάλλον να κοιτάζω για μεταχειρισμένα. Και μέχρι στιγμής δύο μοντέλα έχουν τραβήξει το βλέμα μου: Το Honda Steed και το Suzuki Marauder. Συνεχίζω την έρευνα. Αν έχετε να πείτε κάτι για αυτά τα δύο μοντέλα θα χαρώ να το ακούσω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stavros-2stroker 1.484 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 Καταρχάς χαιρετώ τους παλιούς του forum που ποσταρουν ακόμα . 'Oσον αφορά το θέμα μας τα τσόπερ ειναι μία πεθαμένη κατηγορία . Κάποια στιγμή , ίσως , ήταν στη μόδα τα μικρά ψευδο-τσοπερ που μάλλον απευθύνονταν σε περαστικούς του χώρου των δικύκλων, πολλά από αυτά ήταν και παραεισαγωγής με ότι συνεπάγεται στο θέμα ανταλλακτικών . Ο λόγος που ειναι πεθαμένη κατηγορία ειναι ότι πιθανότατα δεν έχουν λόγο ύπαρξης , είναι μοτοσικλέτες δρόμου λιγότερο χρηστικές και με χειρότερη οδική συμπεριφορά από τις κλασσικές "naked" οπότε με μηδαμινό κοινό (δεν αναφέρομαι στους συνειδητά "Χαρλεάδες") . Για μένα θα έπρεπε να οδηγήσεις ένα τσόπερ και ένα naked για να βγάλεις και εσύ τα συμπεράσματα σου. Γενικά με 3Κ πλέον γενικά ΔΥΣΚΟΛΑ βρίσκεις καλή μηχανή , ψάχνεις και για μοντέλα πάνω από 20 χρόνων οπότε ότι και να πάρεις θα είναι λάθος αγορά ( και στο λέει κάποιος που έχει κάνει μερικές λάθος αγορές) . Αν επιμένεις να καταλήξεις σε κάτι τέτοιο τουλάχιστον ψάξε για virago 535. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.347 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 (τροποποιήθηκε) Ωραία όλα αυτά που αναφέρεις, η ερώτηση, ποιά είναι; Δεν υπάρχει ούτε μια γραμμή με ερώτηση στο κείμενό σου. Κάνε αν θέλεις μια ερώτηση, ώστε αν κάποιος ξέρει την απάντηση, να γράψει. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 19 από τον FlyingInADream Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 Σε ευχαριστω για την απάντηση. Κρίμα για αυτό που συμβαίνει με τις τσόπερ. Είναι οι πιο ωραίες μηχανες που κυκλοφορούν για εμένα. Virago δεν σκέφτηκα ποτέ σαν αγορά. Μεγάλωσα βλέποντας παντου Virago και νομιζα είναι ακόμα παλιότερα μοντελα. Αλλά βλέπω είναι στις ίδιες ημερομηνίες με Steed & Marauder Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 Γενικά είμαι χαμένος. Τώρα βλέπω ότι μπαίνουν και kawasaki και royal enfield στο παιχνίδι της αρεσκείας μου και τιμής. Αλλά δεν ξέρω ποιες έχουν υποστήριξη στην Ελλάδα (συνεργεία, ανταλακτικά κλπ), ποιες είναι απαγορευμένες για Α, Β, Γ λόγο (π.χ. καθόλου άνετη, κάιει τα άντερά της και τέτοια) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 Η μηχανή δεν έχει να κάνει μόνο με τη βόλεψη, για μένα κυρίαρχο λόγο έχει το να μου αρέσει πρώτα στο μάτι, να με κάνει να θέλω να την οδηγάω, αλλιώς όλοι θα είχανε σκούτερ ή παπιά. Ανάμεσα σε αυτά που ανέφερες θα πήγαινα σε Steed, ο δικύλινδρο V έχει πιο αυθεντική εμφάνιση και τρόπο λειτουργείας για την κατηγορία που κοιτάζεις. Απλά ψάξε και βρες ένα μηχανάκι που είναι όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή του κατάσταση, και να το ρίξει μια ματιά και κάποιος που ξέρει. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.938 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 Την 19/8/2024 at 3:13 ΜΜ, το μέλος helekin έγραψε: Αλλά δεν αντέχω να οδηγάω ότι με βολέυει κι όποτε ακούω τσόπερ να γυρίζω το κεφάλι. Κουράστηκα να τις θαυμάζω από μακριά. Περιγραφεις τον πυρήνα-κριτήριο που ψωνιζουμε μοτό, απο τοτε που εφευρεθηκε το δίτροχο. Τα Virago 535/750/1100 ειναι καλες λύσεις, αν και θελει ψαξιμο στην Yamaha αν υπάρχουν ακομη ανταλλακτικά, πρόσεξε το αυτό διοτι κοντευουν να ειναι 40 ετων μοτό. Τα Steed επισης ειναι βατές λύσεις. Οτι και να βρεις, στειλε μας εδω την αγγελια ή φωτό, ωστε να το ''ξεψειρίσουμε'' και να βοηθησουμε οσο γινεται με τους δεινόσαυρους που πα να μπλέξεις. καλως ηρθες στο ΜΒ ! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.956 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 πριν 16 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε: Τα Virago 535 Είναι το μοναδικό που έχω οδηγήσει για λίγο, μου φάνηκε κάπως περίεργη η γεωμετρία του και σε σχέση με το αρκετό γκάζι που έχει και τα μέτρια φρένα του, είναι κάπως επικίνδυνο μέχρι να το συνηθίσει κάποιος. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 Honda Rebel το μικρούλι πουλιέται 7000 ευρώ ναι μεν αλλά πραγματικά μια χαρά μανιτζέβελο είναι (βασικά δεν έχει γεωμετρία τσόπερ). Κάνε μια προσπάθεια για μεταχειρισμένο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 (τροποποιήθηκε) πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Είναι το μοναδικό που έχω οδηγήσει για λίγο, μου φάνηκε κάπως περίεργη η γεωμετρία του και σε σχέση με το αρκετό γκάζι που έχει και τα μέτρια φρένα του, είναι κάπως επικίνδυνο μέχρι να το συνηθίσει κάποιος. τι περίεργο έχει η γεωμετρία του; πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε: Honda Rebel το μικρούλι πουλιέται 7000 ευρώ ναι μεν αλλά πραγματικά μια χαρά μανιτζέβελο είναι (βασικά δεν έχει γεωμετρία τσόπερ). Κάνε μια προσπάθεια για μεταχειρισμένο. Η αλήθεια είναι οτι η αισθητική του Rebel (και γενικά όλων των νεων 'τσοπερ' μοντελων) με χαλάει λίγο. Πολύ πλαστικό. Και πολύ ηλεκτρονικό πάνω τους. Μάλλον βέβαια ειναι customizable όλα αυτά, αλλά αν είναι να δώσω 7000 ευρω να την πάρω, κι άλλα 1000+ για να την ντύσω όπως θέλω, ξεφεύγω λίγο. Τροποποιήθηκε Αύγουστος 22 από τον helekin Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 Από εμένα, Honda VT250 Magna ααααααν το βρείς. το καλύτερο της εποχής εκείνης. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.938 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 πριν 3 ώρες, το μέλος costikos έγραψε: Από εμένα, Honda VT250 Magna ααααααν το βρείς. το καλύτερο της εποχής εκείνης. Σα να ψάχνεις βιβλίο του Μαρξ στη Μακρόνησο, λέμε. Βεβαια ΑΝ βρει κανενα ο φιλος, παει για τζοκερ/Ξυστο, όλα μαζι.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 πριν 19 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε: Σα να ψάχνεις βιβλίο του Μαρξ στη Μακρόνησο, λέμε. Βεβαια ΑΝ βρει κανενα ο φιλος, παει για τζοκερ/Ξυστο, όλα μαζι.. Εννοείται. Για κανένα Suzuki Marauder που δεν είναι ιδιότροπο σαν το Virago? Kawasaki Eliminator ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 (τροποποιήθηκε) Την 19/8/2024 at 11:00 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Ωραία όλα αυτά που αναφέρεις, η ερώτηση, ποιά είναι; Δεν υπάρχει ούτε μια γραμμή με ερώτηση στο κείμενό σου. Κάνε αν θέλεις μια ερώτηση, ώστε αν κάποιος ξέρει την απάντηση, να γράψει. Ελπιζα να πάρω κάποια γνώση για τις τσόπερ από κάποιον που την έχει στην πράξη. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απορία. Έχω πολλά διαφορετικά μοντέλα στο ψάξιμό μου και δεν ξέρω τι πρέπει να προσέξω και τι όχι. Έτσι κι αλλιώς το να κοιτάζω για τσόπερ δεν είναι και η πιο συμφέρουσα αγορά μιας και όλοι τις θεωρούν λίγες. Απλά ψάχνω να μετριάσω το κακο. Γενικά κουβέντα αναζητώ, όχι μια απάντηση σε μια ερώτηση. Δεν ξέρω αν είμαι στην σωστή ενότητα ή αν έπρεπε να γράψω στο καφενείο ή καπου αλλού . Τροποποιήθηκε Αύγουστος 23 από τον helekin Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 πριν 14 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε: Σα να ψάχνεις βιβλίο του Μαρξ στη Μακρόνησο, λέμε. Βεβαια ΑΝ βρει κανενα ο φιλος, παει για τζοκερ/Ξυστο, όλα μαζι.. Βλέπω πολλές αγγελίες για Magna σε όλη την Ελλάδα βασικά (Αθήνα έχει 3 αλλά ακριβά) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
helekin 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 (τροποποιήθηκε) Δεν σας έχω ξεχάσει. Η αναζήτηση συνεχίζεται... (είδα προχθές μια Black Widow στον δρόμο δίπλα μου και την ακολουθούσα. Θα με πάνε μέσα στο τέλος) ( Απορία: Και γιατί ρε παιδιά να προτιμήσω ως καλύτερη μια 250cc των 30bhp (Magna) από μία 400-άρα με 45bhp; (Steed) Τι δεν πιάνω; ) Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 3 από τον helekin Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 (τροποποιήθηκε) Καλησπέρα, απαντάω καθυστερημένα επειδή σήμερα το είδα. Θα σου μιλήσω ως πρώην κάτοχος Steed 400. Το είχα περιπου 20 χρονια, εισαγωγη απο Ιαπωνια. Το ειχα ερωτευτεί. Εκανα τα παντα μαζι του. Από δουλειές μέσα στην Αθήνα βολτες, ταξιδια Ελλαδα. Το έστριβα οσο γινοταν, το πηγαινα και σαν παπί ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το μηχανάκι δεν έκανε ποτέ κιχ. Με τακτική συντήρηση, εκτός από ένα ανορθωτή το μηχανάκι δεν έβγαλε ποτέ τίποτα, ούτε λάμπα. Το έδωσα αφού του είχα κάνει περίπου κοντά στα 100.000χλμ. Έκανα σκέψεις να το κρατήσω να το κάνω bobber κλπ, αλλά τελικά το έδωσα. Ανταλλακτικα δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα να βρω. Έχω αλλάξει πολλές μηχανές και ακόμα μου αρέσει πολύ η αίσθηση του chopper. V2 επίσης αγαπημένο είδος μοτέρ. Τι να πω, νοσταλγία. Ειχα την εκδοση VCL και οχι την πιο κοινη VLX. Συν: Το χαμηλο υψος και κεντρο βαρους, η αισθηση του V2, η αισθηση καναπέ / θεση οδηγησης, δεν σπαει δε χαλαει, εμφάνιση (αν σου αρεσει). Πλην: Η θέση οδηγησης ειναι κακη αν εχεις προβλημα με την μεση. Αν θέλεις οτιδήποτε με ρωτάς. Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 22 από τον psycho Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.523 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 23 1. το 400 Steed (όπως και ολα τα 400 κυβικα μηχανάκια των 90ς) ήρθε σε όλο τον κόσμο μόνο σαν μεταχειρισμένο από την εσωτερική αγορά της Ιαπωνίας. Αυτό πριν καμιά 20ρια χρόνια. Αν χαλάσει τίποτα μοτερικο; 2. Αυτό που πόσταρες δεν είναι Steed. Είναι Steed συν 3-4 χιλιάρικα σε εξτρά κομμάτια + εργασία + πολύ χρόνο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 Την 23/9/2024 at 6:42 ΜΜ, το μέλος costikos έγραψε: 1. το 400 Steed (όπως και ολα τα 400 κυβικα μηχανάκια των 90ς) ήρθε σε όλο τον κόσμο μόνο σαν μεταχειρισμένο από την εσωτερική αγορά της Ιαπωνίας. Αυτό πριν καμιά 20ρια χρόνια. Αν χαλάσει τίποτα μοτερικο; 2. Αυτό που πόσταρες δεν είναι Steed. Είναι Steed συν 3-4 χιλιάρικα σε εξτρά κομμάτια + εργασία + πολύ χρόνο. 1. Ειναι απο τους πιο γνωστους κινητηρες. Φορανε τα transalp 400 κλπ. Ολα φτιαχνονται, και γενικα απροβληματιστοι. 2. Ναι, πόσταρα ένα τούμπανο, γιατί όχι; Απλά για μένα το steed έχει πολύ ωραίες γραμμές σχεδιαστικά στο πλαίσιο και στο τεπόζιτο, σε σχέση με άλλα τσοπεροειδή και είναι φανταστικό για τέτοιες αλλαγές. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες