Jump to content
raderisk

τι αγοράζω το 2023 με ταβάνι 2.5Κ

Recommended Posts

Οδηγάω από τα Χριστούγεννα ένα Daytona sprinter 125 το οποίο είχα πάρει καινούριο ως πρώτο μου μηχανάκι. Αυτός ο κινέζικος σκύλος στα 9.000km που έχουμε διανύσει μαζί, μου άλλαξε την καθημερινότητα μέσα στην πόλη, μου χάρισε ωραίες στιγμές στο καλοκαίρι, καθώς το άλλαξα 3 νησιά κλπ. Βέβαια 20 μέρες με 900 χιλιόμετρα στις διακοπές ο κωλος μου έχει πιαστεί τόσο που δε μπορώ να κάτω σε καρέκλα. Μέσα σε όλα αυτά νιώθω πλέον την ανάγκη για το επόμενο μου βήμα στον κόσμο των δίτροχων.

Μπάτζετ: έως 2.5Κ
Δίπλωμα: Α2

Τι θέλω να κάνω;
Σαφώς και θέλω να μετακινούμαι άνετα και σχετικά οικονομικά μέσα στη πόλη. Από την άλλη όμως θέλω να μπορώ να κάνω και ένα (δικαβαλο  ιδανικα αλλιώς έχουμε γκρίνια) ταξιδακι σε 100-200χλμ. Να μπορώ το καλοκαίρι να το χαρώ στο νησί, να πατήσω (λίγο τουλάχιστον) χώμα. Οι κατηγορίες λοιπόν που κοιτάω είναι on/off και sm

Τι έχω κοιτάξει:
KLE 500: Ίσως το πιο all around από όσα έχω δει, και από τα πιο οικονομικά. Αξιόπιστο, δικύλινδρο, πρακτικό. Στα αρνητικά ακούω από τους οδηγούς πως δεν θα σε συναρπάσει ποτέ, αν και πάντα θα σε φτάσει στον προορισμό του.

FMX650: Δε με ψήνουν καθόλου τα XT, καθώς τα θεωρώ αρκετά overpriced πλέον. Σε αντίθεση με το FMX που εμφανισιακά μου αρέσει τέρμα και νιώθω πως είναι πολύ παιχνιδιάρικο. Έχω διαβάσει ότι θα φάω πολλά λεφτά σε λάδια και ιστορίες συντήρησης. Για κατανάλωση δε ξέρω. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι η καλύτερη επιλογή για να κάνεις κι ένα ταξιδακι, πόσο μάλλον δικαβαλο.

Pegaso Strada/Trail: ίσως το μηχανάκι που τείνω περισσότερο έως τώρα. Δε με ενδιαφέρει τόσο ποιο από τα δύο, ανάλογα το ποιο είναι πιο value for money. Εγώ μάλλον προτιμώ το Trail βέβαια για να πατάω κάπως καλύτερα στο χώμα και κάποια Strada μου πέφτουν λίγο καγκούρικα.

Έχω και κάτι αλλά DR, F650GS , Transalp 600-650, παλιά tenere, africa κλπ. parked στο car.gr αλλά κάποια τα σνομπαρω επειδή μου φαίνονται αρκετά βαριά και ογκώδη για πρώτη μοτοσυκλέτα (+ όχι τόσο άνεση στη πόλη). Για κάποια άλλα απλά δεν έχω πολλές πληροφορίες.

Γενικότερα πολλά δε ξέρω, οπότε απλά περιμένω τις γνώμες σας. Η ερώτηση είναι μία: Τι μηχανή να αγοράσω με μαξ 2.5Κ με βάσει τα παραπάνω.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα περισσότερα από αυτά που γράφεις, δεν οδηγούνται με Α2. Το fmx και το freewind είναι Α2.

 

Δεν ξέρω αν θα σε συγκινήσει το kle500, μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα σε πάει όμως σίγουρα. Μηχανολογικά είναι ένα χάλι, θα έχει και τα χρόνια του, μάντεψε τι βγάζει το γινόμενο αυτών 

 

Κανένα αποσα έγραψες δεν κατατάσσεται στα "άνετα στην πόλη" . Είναι όλα υπέρβαρες γκουμουτσες 200+ κιλών. Αν θες ευέλικτο στην πόλη, κοίτα κάτι μικρό και ΕΛΑΦΡΥ π.χ. ΑΧ1, ΝΧ250, serrow225, sherpa κ.ο.κ. με τα οποία θα κάνεις και απροβληματιστα περάσματα σε χώμα, σε παραλίες κ.ο.κ.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νταξει μέχρι 50 άλογα είμαι οκ. Ξέρω ότι τυπικά δεν ισχύει το Α2 αλλά για τόσο μικρή διαφορά το προσπερνάω.

 

Ωραία τα AX και NX της Honda. Τα είχα τσεκαρει στο παρελθόν αρκετά επειδή μαρεσαν πολύ τουλάχιστον εμφανισιακά. Ωστόσο δε ξέρω κατά πόσο μπορώ να βασιστώ πάνω τους. Κι ακόμα από αυτά που διαβάζω δεν έχω καταλάβει που κυμαίνεται η κατανάλωση τους. Επίσης, προφανώς, δεν θα μπορώ με την ίδια ευκολία να κάνω και μια απόσταση παραπάνω για καμιά εξόρμηση το ΣΚ έξω από την Θεσσαλονίκη. Καταλαβαίνω πως από την άλλη με ένα ΚΛΕ ή έναν Πήγασο δεν θα κάνω και τις πιο άνετες διηθήσεις μέσα στη κίνηση φυσικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος raderisk έγραψε:

Νταξει μέχρι 50 άλογα είμαι οκ. Ξέρω ότι τυπικά δεν ισχύει το Α2 αλλά για τόσο μικρή διαφορά το προσπερνάω.

 

[.........]

Το μεγαλύτερο θέμα σου στην περίπτωση αυτή δεν είναι το "Έχω Α2 άρα μπορώ να χειριστώ μέχρι 35kW, στα 36 χάνω τον έλεγχω και σκοτώνομαι", ούτε το "κλάιν μάιν μωρέ, οι τροχαίοι δε σε γράφουν για 2 άλογα μιας νομικής τυπικούρας". Ο μεγάλος κίνδυνος είναι η ασφαλιστική, που σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος, είτε είσαι στα 50 άλογα, είτε στα 150, βρίσκεσαι εκτός κάλυψης του Α2 κι επομένως εκτός ασφαλιστικής κάλυψης και μετά δε θα έχεις καλά ξεμπερδέματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάνε λίγο υπομονή να μαζέψεις κανένα χιλιάρικο ακόμα. Με 2.5Κ μόνο καλύτερο παπί μπορείς να βρεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Της μισής Ελλάδας οι μοτοσυκλέτες 2.5Κ κοστίζουν πάνω κάτω. Ότι υπάρχουν επιλογές το ξέρω, και για να βάζω αυτό το μπάτζετ ως ταβάνι επίσης κάτι ξέρω. Αυτό που ρωτάω είναι γνώμες σχετικά με το μοντέλο που αναφέρονται στην αρχική μου ανάρτηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος raderisk έγραψε:

Της μισής Ελλάδας οι μοτοσυκλέτες 2.5Κ κοστίζουν πάνω κάτω. Ότι υπάρχουν επιλογές το ξέρω, και για να βάζω αυτό το μπάτζετ ως ταβάνι επίσης κάτι ξέρω. Αυτό που ρωτάω είναι γνώμες σχετικά με το μοντέλο που αναφέρονται στην αρχική μου ανάρτηση.

Πήγασος.

Το μόνο πιο σύγχρονο από τα υπόλοιπα που κοιτάς και θα βρεις αρκετά σε αξιοπρεπή κατάσταση.Τα 100-200 χιλιόμετρα δικάβαλη εκδρομή τα έχει δε για πλάκα.

Είχα ΧΤΧ και είχα γυρίσει όλη την Ελλάδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από την λίστα μόνο με το κλε έχω προσωπική εμπειρία. Έζησα μαζί του κανένα τρίμηνο. Μακράν το χειρότερο δίτροχο οδηγικά που έχουν πιάσει τα χέρια μου. Είναι πιο πολύ τρακτέρ πάρα μηχανή. Αξίζει να αναφερθεί πως ο φίλος που το είχε, έκανε το γύρο της βόρειας Ελλάδας δικάβαλος. Πριν 20 χρόνια. 

Όσον αφορά τα 2.5Κ τώρα, δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση της αγοράς, πουλάνε ό,τι να 'ναι. Οχήματα 20ετίας κακοσυντηρημένα, με άγνωστο αριθμό ιδιοκτητών... Καλό έλεγχο πριν την αγορά και καλές βόλτες ό,τι κι αν πάρεις! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 17/8/2024 at 2:37 ΜΜ, το μέλος raderisk έγραψε:

Της μισής Ελλάδας οι μοτοσυκλέτες 2.5Κ κοστίζουν πάνω κάτω. Ότι υπάρχουν επιλογές το ξέρω, και για να βάζω αυτό το μπάτζετ ως ταβάνι επίσης κάτι ξέρω. Αυτό που ρωτάω είναι γνώμες σχετικά με το μοντέλο που αναφέρονται στην αρχική μου ανάρτηση.

Η μισή Ελλάδα κοστολογεί στα 2.5Κ  μοτοσυκλέτες που πριν μια δεκαετία αξιζαν 2Κ και τώρα οριακά τετραψήφιο νούμερο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψεις τα € σου  για ότι σκραπ πουλάει ο καθένας . ΑΝ δεν ήταν ο παράγοντας Α2 από τις επιλογές του πρώτου ποστ θα έλεγα μόνο Pegaso .

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωστόσο είναι αρκετά θλιβερό να δεχτούμε ότι είτε θα οδηγάω παπί για πάντα είτε θα βρω κάπως 6 χιλιάρικα + να πάρω μηχανή κουτί 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είπε κανείς πως θα οδηγείς παπί για πάντα, ούτε πως πρέπει να πάρεις καινούργιο μηχανάκι. Από τα 2.5Κ ως τα 6Κ υπάρχουν ένα σωρό ενδιάμεσες επιλογές.

Απλά στα 2.5Κ οι επιλογές είναι περιορισμένες. Ίσως ένα 5% των αγγελιών σε αυτά τα λεφτά να αξίζουν τα λεφτά τους, αλλά πρέπει να είναι κάποιος πολύ τυχερός για να πετύχει μια τέτοια αγγελία. Όσοι έχουν καλοσυντηρημένα μηχανάκια, ξέρουν τι έχουν στα χέρια τους και δε θα τα πουλήσουν στην ελάχιστη δυνατή τιμή.

Σε αυτές τις τιμές τα 500 και τα 1000 ευρώ παραπάνω κάνουν μεγάλη διαφορά. Και πιο καινούργιο και πιο σωστό όχημα θα βρεθεί. Λίγη υπομονή θέλει και πολύ ψάξιμο. 

Υπάρχουν πιο σύγχρονα μηχανάκια στα 300-400 κυβικά που τα κάνουν όλα καλύτερα, ακόμα και στο γκάζι, και δεν είναι αρχαιολογίες που κάθε μήνα θα λιώνει άλλο ένα εξάρτημα. 

Μηχανές πως xt, fmx, transalp κτλ δικαίως έχουν ριζώσει στην ελληνική κουλτούρα καθώς ήταν ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η εποχή τους, αλλά έχουν ξεπεραστεί σε κάθε τομέα που αφορά τον αναβάτη. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορείς να ψάξεις στις αγγελίες με φίλτρα σε ανώτερη και κατώτερη τιμή. Υπάρχουν συμπαθέστατα γιαπωνέζικα στα 300 με 400 κυβικά. Μέχρι και bmw g310 και Duke 390 παίζουν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σημερα κοίταζα για κάτι άσχετο στο καρ και είδα το FMX με κάτω από 2 χιλιάρικα. Τί ψυχή έχουν 2 χιλιάρικα; Και ααααν σου πέφτουν λίγα τα άλογα, υπάρχουν  λύσεις από Keihin/Dellorto/K&N που τα φτιάχνουν αυτά.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Freewind είναι αξιοπρεπέστατο για πρώτο μηχανάκι με Α2. Και μπορείς να βρεις ένα καλοσυντηρημένο με 2000-2500€. Άμα θέλεις κάτι οικονομικό για μέσα στην πόλη, κοίταξε και για κάνα CBF/YBR250, αλλά θα ζοριστείς στα ταξίδια με δικάβαλο.

Από ενδιαφέρων και μόνο μπήκα στο καρ να δω μερικά μικρά που έχουν βγάλει οι big 4 σε μικρά on/off. Το 250ρι στρώμα, το 300 ραλλύ της χόντα και το 300ρι το βέρσυς πουλάνε για πάνω από 4κ οπότε και τα ξεχνάς. Κάνε υπομονή άμα είναι να βγάλεις το Α και πάρε ότι γουστάρεις.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίσως σε ενδιαφέρει αυτή η πρόταση https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343726442-suzuki-inazuma-250

Δεν θα γράψω τα θετικά - αρνητικά του. Είναι απλά ένα μηχανάκι για να κάνει πολλά σε σχέση τιμής απόκτησης - συντήρησης. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...