Jump to content
Teo93

Αγορά μεταχειρισμένου

Recommended Posts

Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός kymco xciting 300r 2012 και θέλω να φύγω απ αυτήν την κατηγορία.Θέλω να χρησιμοποιώ την μηχανή στην πόλη και σαββατοκύριακα εφόσον είναι εφικτό να γίνεται και καμία εξόρμηση.Γι αυτό τον λόγο σκεφτόμουν τα 650 κυβικά και πάνω.Ειμαι και 1.92 και 115 κιλά.οπότε και βαρύς και ογκώδης.Οι μηχανές που σκέφτομαι ειναι το v-strom 650 versys 650 bandit 650.Πρόσφατα κάθισα σε ενα qj motor svt 650x ενός φίλου και θεωρώ οτι με χωρούσε καλά.Εσείς τι θα μου προτείνατε γι αυτή την χρήση?Τα χρήματα μου δεν θα ξεπερνάνε της 4χιλιαδες το πολυ 4.5.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω τις προτάσεις σας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα, καλός ήρθες στο Forum του MyBike.

Υποθέτω πως το δίπλωμα που έχεις καλύπτει τον ανεξάρτητο κυβισμό, γιατί άμα έχεις Α2 (όχι με περιορισμό στα Αυτόματα, όμως.), θα σου πρότεινα CB500X όπου το βρίσκεις και με 4-4,5 χιλιάρικα. Θα σου πρότεινα επίσης να δεις και το F650GS, αλλά λόγο ύψους σου, ίσως είναι λίγο μικρό.

Από εκεί και πέρα, για εντός πόλης, τουλάχιστον για Αθήνα, εγώ με το 650ρι Transalp, δεν την παλεύω. Πολύ βάρος και όγκος για στενά σοκάκια τύπου Κολοκοτρώνη που οριακά χωράνε να περάσουν σμαρτάκια, συν ότι το καλοκαίρι βράζεις και είσαι όλοι την ώρα πρώτη-δευτέρα, καλύτερα ένα σκούτερ/παπί για Αθήνα. 

Θα σε κατατοπίσει και ο @ShapeshifterGR98 για οτιδήποτε έχει να κάνει με το Στρώμα... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα και από εμένα

Το V-Strom 650 το έχει ο πατέρας μου, μοντέλο 2006 από τα τελευταία Euro 2 χωρίς δίμπουζες κεφαλές, χωρίς ABS. Το περασμένο καλοκαίρι πέρασα σχεδόν 4 μήνες μαζί του καθημερινά σπίτι-δουλειά, εντός και εκτός πόλης βόλτες. Οπότε να οι εντυπώσεις μου...

Από θέμα σωματότυπου είμαι 1.74 και 67kg, την κουμάνταρα χωρίς θέματα. Οπότε δεν έχεις να φοβάσαι κάτι. Η σέλα στο δικό μας είναι αλλαγμένη, λίγο χαμηλότερη, ωστόσο όντας αρκετά πιο ψηλός από εμένα και με την μαμά σέλα να βρεις θα κουμπώνεις μια χαρά πάνω του.

Εντός πόλης κινείται ικανοποιητικά, αλλά ερχόμενος κυρίως από παπί δεν είχα αυτή την ευκολία-πρακτικότητα. Και λέω "ερχόμενος από παπί", ακριβώς γιατί πολύ πιθανόν απλά να είχα συνηθίσει το Address μου εντός πόλης. Μια χαρά θα σε μετακινήσει όμως. Σε βόλτες εκτός πόλης για μπάνια, δικάβαλος ή και μόνος, με έβγαζε μια χαρά. Η μετακίνηση και άνεση σε εθνική και ανοιχτές διαδρομές είναι στα δυνατά χαρτιά του, όπως και ο κινητήρας του.

Έχει δυνατό κινητήρα, μπόλικη ροπή  και χωρίς ξαφνικά ξεσπάσματα, είναι προοδευτική η απόδοση του. Πολύ οικονομική και σε κατανάλωση, θαρρώ πως είναι ένα από τα καλύτερα V-twin γιαπωνέζικα μοτεράκια εκεί έξω. Τα φρένα του θα έλεγα πως είναι απλώς επαρκή. Το μπροστά συγκεκριμένα ενώ έχει δύναμη υπολείπεται λίγο σε αίσθηση...πατάς λίγο την μανέτα και "κόβει", βάζεις λίγο παραπάνω δύναμη και φρενάρει πιο απότομα, σαν να έχει σκαλοπάτι ένα πράμα.

Εγώ προσωπικά το συνήθισα και το έμαθα να σου πω την αλήθεια, το ίδιο "θέμα" έχουν όλα τα V-Strom. Το πίσω είναι καλύτερο σε αίσθηση. Δεν είναι επικίνδυνα, μπορούν να ακινητοποιήσουν την μηχανή με ασφάλεια, αλλά η αίσθηση είναι λίγο θέμα συνήθειας. Εγώ μετά από μια εβδομάδα το έμαθα ας πούμε.

Το κέντρο βάρους το έχει κυρίως στο κέντρο και λίγο ψηλά-μπροστά. Σε απότομο άνοιγμα γκαζιού (με χαμηλή ταχύτητα), πετάει κώλο σχετικά εύκολα η μοτοσυκλέτα, ΑΝ το κάνεις ΕΠΙΤΗΔΕΣ όμως. Είπαμε, είναι γραμμική η δύναμη του. Ως και περί τα 80km/h είναι ευέλικτη, από εκεί και πάνω αρχίζει να γίνεται "τρένο". Ξαναλέω, η μετακίνηση σε εθνική/ανοιχτές διαδρομές είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Εντάξει, δεν είναι ότι πιο καλοστημένο υπάρχει, αλλά έχει ένα ικανοποιητικό ζύγισμα. Σε πιο κλειστές διαδρομές μια χαρά σταθερή την βρήκα. Ο συνοδηγός κάθεται άνετα πίσω, δεν θα κουραστεί εύκολα.

 

Οι αναρτήσεις είναι καλές, οι τυχόν κακοτεχνίες στο οδόστρωμα αποσβένονται καλά. Το πίσω αμορτισέρ έχει και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. 

Από χώμα δεν ξέρω πως τα πάει....σίγουρα δεν είναι τόσο on/off όσο ένα Transalp ή F650, αλλά ένα πέρασμα θα το κάνεις...περπατάει απλώς δηλαδή. 

Δυνατά φώτα, η ποιότητα κατασκευής είναι καλή. Ίσως σε κάποια λίγο παραμελημένα V-Strom να υπάρχει λίγη σκουριά στις βίδες του ψαλιδιού και στις δισκόπλακες, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ! Τα πλαστικά τμήματα στέκονται αντάξια στο πέρασμα του χρόνου.

 

Από αξιοπιστία δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πέρα της τρόμπας βενζίνης. Στα μεταγενέστερα μοντέλα μετά του 2010 (με το facelift) αλλάχθηκε με διαφορετικού τύπου και δεν απασχόλησε ξανά κανέναν. Αρκετά V-Strom προ του 2010, την έχουν επισκευασμένη την τρόμπα από όσο ξέρω. Μοναδικό "θέμα" (γιατί δεν είναι ουσιαστικό θέμα) είναι πως η καμπάνα ακούγεται λιγάκι στο ρελαντί.

Αν πατήσεις συμπλέκτη δεν παράγει θόρυβο, αλλά σε 2 μηχανικούς που ρώτησαν μου εξήγησαν και οι δυο πως απλά έτσι δουλεύει το μοτέρ, δεν είναι κάποια βλάβη δηλαδή. Επίσης, αν βρεις κάποιο που το πλαϊνο στάντ φαίνεται να πλαγιάζει αρκετά την μοτοσυκλέτα, μην σου φανεί περίεργο. 

Από την μάνα του, το side stand δεν είχε αρκετή κλίση με αποτέλεσμα αρκετά V-Strom να πέφτουν, οπότε οι ιδιοκτήτες απλά το μόνταραν για να πλαγιάζει λίγο περισσότερο και να μην πέφτει. Και σε εμάς έτσι είναι....γυρνάω το τιμόνι στα δεξιά και κάνω μοχλό για να την σηκώσω...τρόπο θέλει, όχι κόπο. Θα ήτανε ωραίο πάντως αν από την Suzuki έβγαινε και με κεντρικό στάντ ως στάνταρ εξοπλισμό....υπάρχει ως εξτρά σε γνήσιο και ιμιτασιόν....το ιμιτασιόν δεν θα κουμπώσει σωστά όμως, θέλει πατέντα στις βάσεις. 

Αυτά τα λίγα από εμένα! 😄

 

Να και μια φωτό από την Suzie...

ze2fWR9.jpeg

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Cr3a7ur3 έγραψε:

Καλημέρα, καλός ήρθες στο Forum του MyBike.

Υποθέτω πως το δίπλωμα που έχεις καλύπτει τον ανεξάρτητο κυβισμό, γιατί άμα έχεις Α2 (όχι με περιορισμό στα Αυτόματα, όμως.), θα σου πρότεινα CB500X όπου το βρίσκεις και με 4-4,5 χιλιάρικα. Θα σου πρότεινα επίσης να δεις και το F650GS, αλλά λόγο ύψους σου, ίσως είναι λίγο μικρό.

Από εκεί και πέρα, για εντός πόλης, τουλάχιστον για Αθήνα, εγώ με το 650ρι Transalp, δεν την παλεύω. Πολύ βάρος και όγκος για στενά σοκάκια τύπου Κολοκοτρώνη που οριακά χωράνε να περάσουν σμαρτάκια, συν ότι το καλοκαίρι βράζεις και είσαι όλοι την ώρα πρώτη-δευτέρα, καλύτερα ένα σκούτερ/παπί για Αθήνα. 

Θα σε κατατοπίσει και ο @ShapeshifterGR98 για οτιδήποτε έχει να κάνει με το Στρώμα... 

Καλησπέρα φίλε μου και ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση σου.Θεσσαλονίκη μένω και δεν κυκλοφορώ και κάθε μερα στο κέντρο της.απλά τυχαίνει να βρεθώ και σε μεγάλη κίνηση.Κυβικά κοιτάω περισσότερα απο 500 και γιατί ειμαι πιο γεματος(115 κιλα) και εγώ αλλα και η σύντροφος είναι γεματούλα.ώστε κάτι να μας τραβάει με άνεση. να έχει λίγο μεγάλη σέλα.στην ουσία το μεγαλύτερο θέμα είναι να μην κουράζει παραέξω γιατί το σκουτερ κουράζει.κάτι να μας χωράει να τραβάει αλλά να μην μου βγάζει και την ψυχή μες την πόλη.και τελευταίο αλλα και αυτό σημαντικό για εμένα να μην είμαι σαν γορίλας πάνω στην μηχανή.μην φαίνεται και σαν πατίνι απο κάτω μου.αυτός είναι ο λόγος που ανέφερα αυτές τις μηχανές.Απο κει και πέρα η μόνη έτσι ψηλή μηχανή που ανέβηκα ηταν το qj svt 650x του φίλου μου

πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Καλημέρα και από εμένα

Το V-Strom 650 το έχει ο πατέρας μου, μοντέλο 2006 από τα τελευταία Euro 2 χωρίς δίμπουζες κεφαλές, χωρίς ABS. Το περασμένο καλοκαίρι πέρασα σχεδόν 4 μήνες μαζί του καθημερινά σπίτι-δουλειά, εντός και εκτός πόλης βόλτες. Οπότε να οι εντυπώσεις μου...

Από θέμα σωματότυπου είμαι 1.74 και 67kg, την κουμάνταρα χωρίς θέματα. Οπότε δεν έχεις να φοβάσαι κάτι. Η σέλα στο δικό μας είναι αλλαγμένη, λίγο χαμηλότερη, ωστόσο όντας αρκετά πιο ψηλός από εμένα και με την μαμά σέλα να βρεις θα κουμπώνεις μια χαρά πάνω του.

Εντός πόλης κινείται ικανοποιητικά, αλλά ερχόμενος κυρίως από παπί δεν είχα αυτή την ευκολία-πρακτικότητα. Και λέω "ερχόμενος από παπί", ακριβώς γιατί πολύ πιθανόν απλά να είχα συνηθίσει το Address μου εντός πόλης. Μια χαρά θα σε μετακινήσει όμως. Σε βόλτες εκτός πόλης για μπάνια, δικάβαλος ή και μόνος, με έβγαζε μια χαρά. Η μετακίνηση και άνεση σε εθνική και ανοιχτές διαδρομές είναι στα δυνατά χαρτιά του, όπως και ο κινητήρας του.

Έχει δυνατό κινητήρα, μπόλικη ροπή  και χωρίς ξαφνικά ξεσπάσματα, είναι προοδευτική η απόδοση του. Πολύ οικονομική και σε κατανάλωση, θαρρώ πως είναι ένα από τα καλύτερα V-twin γιαπωνέζικα μοτεράκια εκεί έξω. Τα φρένα του θα έλεγα πως είναι απλώς επαρκή. Το μπροστά συγκεκριμένα ενώ έχει δύναμη υπολείπεται λίγο σε αίσθηση...πατάς λίγο την μανέτα και "κόβει", βάζεις λίγο παραπάνω δύναμη και φρενάρει πιο απότομα, σαν να έχει σκαλοπάτι ένα πράμα.

Εγώ προσωπικά το συνήθισα και το έμαθα να σου πω την αλήθεια, το ίδιο "θέμα" έχουν όλα τα V-Strom. Το πίσω είναι καλύτερο σε αίσθηση. Δεν είναι επικίνδυνα, μπορούν να ακινητοποιήσουν την μηχανή με ασφάλεια, αλλά η αίσθηση είναι λίγο θέμα συνήθειας. Εγώ μετά από μια εβδομάδα το έμαθα ας πούμε.

Το κέντρο βάρους το έχει κυρίως στο κέντρο και λίγο ψηλά-μπροστά. Σε απότομο άνοιγμα γκαζιού (με χαμηλή ταχύτητα), πετάει κώλο σχετικά εύκολα η μοτοσυκλέτα, ΑΝ το κάνεις ΕΠΙΤΗΔΕΣ όμως. Είπαμε, είναι γραμμική η δύναμη του. Ως και περί τα 80km/h είναι ευέλικτη, από εκεί και πάνω αρχίζει να γίνεται "τρένο". Ξαναλέω, η μετακίνηση σε εθνική/ανοιχτές διαδρομές είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Εντάξει, δεν είναι ότι πιο καλοστημένο υπάρχει, αλλά έχει ένα ικανοποιητικό ζύγισμα. Σε πιο κλειστές διαδρομές μια χαρά σταθερή την βρήκα. Ο συνοδηγός κάθεται άνετα πίσω, δεν θα κουραστεί εύκολα.

 

Οι αναρτήσεις είναι καλές, οι τυχόν κακοτεχνίες στο οδόστρωμα αποσβένονται καλά. Το πίσω αμορτισέρ έχει και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. 

Από χώμα δεν ξέρω πως τα πάει....σίγουρα δεν είναι τόσο on/off όσο ένα Transalp ή F650, αλλά ένα πέρασμα θα το κάνεις...περπατάει απλώς δηλαδή. 

Δυνατά φώτα, η ποιότητα κατασκευής είναι καλή. Ίσως σε κάποια λίγο παραμελημένα V-Strom να υπάρχει λίγη σκουριά στις βίδες του ψαλιδιού και στις δισκόπλακες, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ! Τα πλαστικά τμήματα στέκονται αντάξια στο πέρασμα του χρόνου.

 

Από αξιοπιστία δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πέρα της τρόμπας βενζίνης. Στα μεταγενέστερα μοντέλα μετά του 2010 (με το facelift) αλλάχθηκε με διαφορετικού τύπου και δεν απασχόλησε ξανά κανέναν. Αρκετά V-Strom προ του 2010, την έχουν επισκευασμένη την τρόμπα από όσο ξέρω. Μοναδικό "θέμα" (γιατί δεν είναι ουσιαστικό θέμα) είναι πως η καμπάνα ακούγεται λιγάκι στο ρελαντί.

Αν πατήσεις συμπλέκτη δεν παράγει θόρυβο, αλλά σε 2 μηχανικούς που ρώτησαν μου εξήγησαν και οι δυο πως απλά έτσι δουλεύει το μοτέρ, δεν είναι κάποια βλάβη δηλαδή. Επίσης, αν βρεις κάποιο που το πλαϊνο στάντ φαίνεται να πλαγιάζει αρκετά την μοτοσυκλέτα, μην σου φανεί περίεργο. 

Από την μάνα του, το side stand δεν είχε αρκετή κλίση με αποτέλεσμα αρκετά V-Strom να πέφτουν, οπότε οι ιδιοκτήτες απλά το μόνταραν για να πλαγιάζει λίγο περισσότερο και να μην πέφτει. Και σε εμάς έτσι είναι....γυρνάω το τιμόνι στα δεξιά και κάνω μοχλό για να την σηκώσω...τρόπο θέλει, όχι κόπο. Θα ήτανε ωραίο πάντως αν από την Suzuki έβγαινε και με κεντρικό στάντ ως στάνταρ εξοπλισμό....υπάρχει ως εξτρά σε γνήσιο και ιμιτασιόν....το ιμιτασιόν δεν θα κουμπώσει σωστά όμως, θέλει πατέντα στις βάσεις. 

Αυτά τα λίγα από εμένα! 😄

 

Να και μια φωτό από την Suzie...

ze2fWR9.jpeg

ΦΟΒΕΡΟΣ!ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ!!Συγχαρητήρια για την τόσο μεγάλη ανάλυση και σε ευχαριστώ παρα πολύ που ασχολήθηκες τόσο πολυ να μου γραψεις τόσες πολλές λεπτομέρειες.Δεν ξέρω αν εχω δει πιο καλοσυντηρημένο v-strom.To έχεις πανέμορφο!!Η επιλογή μάλλον θα είναι το Β-στρομ.Η άλλη μου ερώτηση τώρα.Το παίρνω άφοβα μέχρι πόσα χιλιόμετρα να έχει κάνει η μηχανή?Γιατι στο μπάτζετ μου δεν βρίσκεις και με πολύ λιγα χιλιόμετρα αλλα και λίγα να είναι δεν γνωρίζεις αν θα είναι τα πραγματικά.Και ερώτηση νούμερο 2 αν δεν βρώ καλο Β-στρομ τι μηχανή ειναι αντίστοιχη για τα δικά μου κυβικά να δώ σαν εναλλακτκή? 1.90-115 κιλα!Και πάλι σε ευχαριστώ πολυ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Περί χιλιομέτρων...κοίτα να δεις, στα λεφτά αυτά βρίσκεις τίμια vstrom.

Το 2021 όταν την πήρε ο φάδερ είχε 68.000 αν θυμάμαι καλά, τώρα κοντεύει τα 90.000 περίπου. Όπως και να έχει, είναι μοντέλα 15ετιας πες κατά μέσο όρο αν το πάμε ηλικιακά. Οπότε, τα χιλιόμετρα δεν θα είναι και λίγα εκτός και αν βρεις κάποια καλή ευκαιρία με λίγα χιλιόμετρα που να είναι αληθινά, αλλά δεν ξέρω πόσο πιθανόν μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...θα κοιτάξεις λοιπόν να βρεις το πιο καλοσυντηρημένο κατά την γνώμη μου.

Για διαφορετική εναλλακτική....και το Transalpακι δεν είναι κακό, περί του ΤΑ650 θα σε βοηθήσει ο Γιάννης @Cr3a7ur3

To F650 είναι σαν μεγάλο παπί...αρκετά all round αλλά μικροκαμωμένο...ας πούμε πως θα κούμπωνα καλύτερα εγώ και η κοπέλα μου πάνω στο BMW μιας και έχουμε πάνω-κάτω ίδιο σουλούπι. Θα έλεγα KLE αλλά είναι παλιό, η τελευταία φουρνιά ήτανε του 2005-2007 και μόνο το χρώμα και η μούρη άλλαξαν. Τα υπόλοιπα είναι ακριβώς τα ίδια από το 1990κατι.

Σκέφτηκες κάτι σε Versys ως εναλλακτική; Πολύ τίμιο και αυτό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 25/4/2024 at 10:18 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Περί χιλιομέτρων...κοίτα να δεις, στα λεφτά αυτά βρίσκεις τίμια vstrom.

Το 2021 όταν την πήρε ο φάδερ είχε 68.000 αν θυμάμαι καλά, τώρα κοντεύει τα 90.000 περίπου. Όπως και να έχει, είναι μοντέλα 15ετιας πες κατά μέσο όρο αν το πάμε ηλικιακά. Οπότε, τα χιλιόμετρα δεν θα είναι και λίγα εκτός και αν βρεις κάποια καλή ευκαιρία με λίγα χιλιόμετρα που να είναι αληθινά, αλλά δεν ξέρω πόσο πιθανόν μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...θα κοιτάξεις λοιπόν να βρεις το πιο καλοσυντηρημένο κατά την γνώμη μου.

Για διαφορετική εναλλακτική....και το Transalpακι δεν είναι κακό, περί του ΤΑ650 θα σε βοηθήσει ο Γιάννης @Cr3a7ur3

To F650 είναι σαν μεγάλο παπί...αρκετά all round αλλά μικροκαμωμένο...ας πούμε πως θα κούμπωνα καλύτερα εγώ και η κοπέλα μου πάνω στο BMW μιας και έχουμε πάνω-κάτω ίδιο σουλούπι. Θα έλεγα KLE αλλά είναι παλιό, η τελευταία φουρνιά ήτανε του 2005-2007 και μόνο το χρώμα και η μούρη άλλαξαν. Τα υπόλοιπα είναι ακριβώς τα ίδια από το 1990κατι.

Σκέφτηκες κάτι σε Versys ως εναλλακτική; Πολύ τίμιο και αυτό!

Καλησπέρα φίλε μου και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.Είμαι αρκετά ογκώδης και δεν νομίζω ότι κανω για τόσο μικρές μηχανές.Νομίζω πως έχω καταλήξει εν τέλη στο versys και το v-strom.Δεν ξέρω όμως πιο βολεύει καλύτερα στην χρήση μου και ποιο απ τα 2 εχει καλύτερους χώρους για οδηγό συνοδηγό συμπεριλαμβανομένου του ύψους και του βάρους μου.νομίζω το v-strom είναι πιο ογκώδες.αν κάνω λάθος και αν δεν θα είμαι σαν γορίλας πάνω στο versys διόρθωσε με φίλε μου.Το τρανσαλπ μ αρέσει παρα πολυ αλλα φοβάμαι την σαμπρέλα του...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα

Το Versys δεν ξέρω πόσο βολικό ή όχι είναι...δεν είχα και ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσω να σου πω την αλήθεια. Είναι ίδια κατηγορία όμως και με το V-Strom οπότε θαρρώ πως δεν θα διαφέρει δα, τόσο πολύ. 

Αν κάποιος έχει καλύτερη εικόνα για το Kawasaki ας προσθέσει κάτι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα το versys του 2012 για 4 χρόνια. Ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος μέχρι που το ξεφορτώθηκα φοβούμενος πυροτεχνήματα. Αν σε ενδιαφέρει όντως, κοίτα από την τρίτη γενιά, 2015 και μετά, που έχει λυμένο το θέμα του μοτέρ. Αν αναρωτιέσαι πως μπορείς να τα ξεχωρίσεις, πρώτη και δεύτερη γενιά είναι αυτά που δε βλέπεται το μούτρο τους. Δικάβαλο, τριβάλιτσο κτλ κανένα θέμα. Μόνο με την ανεμοκάλυψη χρειάστηκαν 3 ζελατίνες μέχρι να βρω αυτήν που μου κάνει. 

Απόσο θυμάμαι το στρώμα έχει πολύ πιο άνετη σέλα και καλύτερη ανεμοκάλυψη, που μάλλον θα τα προτιμάς λόγω διαστάσεων. 

Τα χιλιόμετρα μη σε απασχολούν. Όπως λέμε πάντα, στο μεταχειρισμένο αγοράζεις ελέγχοντας τον ιδιοκτήτη και όχι το μηχανάκι. Μπορεί να βρεις και μηχανάκι πιπίλα με 100 χιλιάδες χλμ. Ή χρέπι με 20 χιλιάδες χλμ. 

Και μη σε νοιάζει πως θα φαίνεσαι στο μηχανάκι. Γιαυτό φοράμε κράνος, να μη φαίνεται η χαζομουτσούνα μας 😄

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 λεπτά, το μέλος 2noob2furious έγραψε:

το στρώμα έχει πολύ πιο άνετη σέλα και καλύτερη ανεμοκάλυψη

H εργοστασιακή ζελατίνα δεν κάνει και θαύματα πάντως από όσο έχω ακούσει. 

Τα περισσότερα βέβαια την έχουν ήδη αλλαγμένη για αυτόν τον λόγο κιόλας. 

 

Και θα συμφωνήσω, μην σε απασχολεί το πως δείχνεις στο μοτό. Για την πάρτη σου/καύλα σου το παίρνεις, όχι για τα μάτια του κάθε αργόσχολου τρίτου. Αν βολεύει εσένα και την σύντροφο σου, και κυρίως σου αρέσει τότε είσαι κομπλέ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος 2noob2furious έγραψε:

Είχα το versys του 2012 για 4 χρόνια. Ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος μέχρι που το ξεφορτώθηκα φοβούμενος πυροτεχνήματα. Αν σε ενδιαφέρει όντως, κοίτα από την τρίτη γενιά, 2015 και μετά, που έχει λυμένο το θέμα του μοτέρ. Αν αναρωτιέσαι πως μπορείς να τα ξεχωρίσεις, πρώτη και δεύτερη γενιά είναι αυτά που δε βλέπεται το μούτρο τους. Δικάβαλο, τριβάλιτσο κτλ κανένα θέμα. Μόνο με την ανεμοκάλυψη χρειάστηκαν 3 ζελατίνες μέχρι να βρω αυτήν που μου κάνει. 

Απόσο θυμάμαι το στρώμα έχει πολύ πιο άνετη σέλα και καλύτερη ανεμοκάλυψη, που μάλλον θα τα προτιμάς λόγω διαστάσεων. 

Τα χιλιόμετρα μη σε απασχολούν. Όπως λέμε πάντα, στο μεταχειρισμένο αγοράζεις ελέγχοντας τον ιδιοκτήτη και όχι το μηχανάκι. Μπορεί να βρεις και μηχανάκι πιπίλα με 100 χιλιάδες χλμ. Ή χρέπι με 20 χιλιάδες χλμ. 

Και μη σε νοιάζει πως θα φαίνεσαι στο μηχανάκι. Γιαυτό φοράμε κράνος, να μη φαίνεται η χαζομουτσούνα μας 😄

 

+1 για το τρίτης γενιάς (και βασικά για να τα ξεχωρίσεις, τα παλιά έχουν έναν μονό κατακόρυφο προβολέα, ενώ τα 3ης γενιάς έχουν 2 ίδους συμμετρικούς). Πάντως τα 4.5χιλιάδες είναι πολύ δύσκολο budget για 3ης γενιάς Versys τα περισσότερα παίζουν πάνω από 6.000

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος 2noob2furious έγραψε:

Είχα το versys του 2012 για 4 χρόνια. Ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος μέχρι που το ξεφορτώθηκα φοβούμενος πυροτεχνήματα. Αν σε ενδιαφέρει όντως, κοίτα από την τρίτη γενιά, 2015 και μετά, που έχει λυμένο το θέμα του μοτέρ. Αν αναρωτιέσαι πως μπορείς να τα ξεχωρίσεις, πρώτη και δεύτερη γενιά είναι αυτά που δε βλέπεται το μούτρο τους. Δικάβαλο, τριβάλιτσο κτλ κανένα θέμα. Μόνο με την ανεμοκάλυψη χρειάστηκαν 3 ζελατίνες μέχρι να βρω αυτήν που μου κάνει. 

Απόσο θυμάμαι το στρώμα έχει πολύ πιο άνετη σέλα και καλύτερη ανεμοκάλυψη, που μάλλον θα τα προτιμάς λόγω διαστάσεων. 

Τα χιλιόμετρα μη σε απασχολούν. Όπως λέμε πάντα, στο μεταχειρισμένο αγοράζεις ελέγχοντας τον ιδιοκτήτη και όχι το μηχανάκι. Μπορεί να βρεις και μηχανάκι πιπίλα με 100 χιλιάδες χλμ. Ή χρέπι με 20 χιλιάδες χλμ. 

Και μη σε νοιάζει πως θα φαίνεσαι στο μηχανάκι. Γιαυτό φοράμε κράνος, να μη φαίνεται η χαζομουτσούνα μας 😄

 

Καλησπέρα φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σχετικά με το versys.Μου αρέσουν πολύ και τα 2.το 3ης γενιάς δεν συγκρίνεται οπτικά αλλά νομίζω ότι το μίκρυναν;μπορεί να κάνω και λάθος.Σχεδον έχω καταλήξει και στο βστρομ.απλα πάντα οι έξτρα επιλογές βοηθάνε.εκτος απ' αυτά τα 2 κοίταξα και το μουλτιστραντα 620 λόγω αγάπης προς την ντουκατι.εχετε καμία άποψη περί αυτού;όσο για το θέμα της εμφάνισης εννοείται.με νίντζα 250 ξεκίνησα μέχρι που στην πορεία δεν έμεινα ευχαριστημένος λόγω δύναμης κυρίως αλλά και ότι ένιωθα σαν να καβαλάω πατίνι.αυτο δεν θέλω να νιώθω 

πριν 3 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

+1 για το τρίτης γενιάς (και βασικά για να τα ξεχωρίσεις, τα παλιά έχουν έναν μονό κατακόρυφο προβολέα, ενώ τα 3ης γενιάς έχουν 2 ίδους συμμετρικούς). Πάντως τα 4.5χιλιάδες είναι πολύ δύσκολο budget για 3ης γενιάς Versys τα περισσότερα παίζουν πάνω από 6.000

Ναι φίλε μου έχεις δίκιο και το ξέρω γι αυτό  κοιτούσα τα πρώτης γενιάς.ιδανικα θα ήθελα versys 3ης η v strom xt.τα πρώτης γενιάς τι πρόβλημα έβγαζαν ;δεν έχω διαβάσει κάτι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος Teo93 έγραψε:

Καλησπέρα φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σχετικά με το versys.Μου αρέσουν πολύ και τα 2.το 3ης γενιάς δεν συγκρίνεται οπτικά αλλά νομίζω ότι το μίκρυναν;μπορεί να κάνω και λάθος.Σχεδον έχω καταλήξει και στο βστρομ.απλα πάντα οι έξτρα επιλογές βοηθάνε.εκτος απ' αυτά τα 2 κοίταξα και το μουλτιστραντα 620 λόγω αγάπης προς την ντουκατι.εχετε καμία άποψη περί αυτού;όσο για το θέμα της εμφάνισης εννοείται.με νίντζα 250 ξεκίνησα μέχρι που στην πορεία δεν έμεινα ευχαριστημένος λόγω δύναμης κυρίως αλλά και ότι ένιωθα σαν να καβαλάω πατίνι.αυτο δεν θέλω να νιώθω 

Ναι φίλε μου έχεις δίκιο και το ξέρω γι αυτό  κοιτούσα τα πρώτης γενιάς.ιδανικα θα ήθελα versys 3ης η v strom xt.τα πρώτης γενιάς τι πρόβλημα έβγαζαν ;δεν έχω διαβάσει κάτι 

Για το αν το μίκρυναν που λες, νομίζω το αντίθετο. Αν δεν κάνω λάθος έχει τσιμπήσει σε όγκο (αλλά και σε βάρος) το 3ης γενιάς+. Βέβαια όλοι μιλούν για καλύτερη ανεμοκάλυψη και -εξαιτίας και ελαστικών βάσεων σε τιμόνι, μασπιέ, κινητήρα- καλύτερα touring χαρακτηριστικά σε σχέση με τα Gen1+2. Αυτό βέβαια αυτομάτως έχει ίσως κατεβάσει λίγο την ευχρηστία σε αστικό ιστό, είναι και λίγο αλληλοαποκλειόμενα αυτά.

Τώρα για το πρόβλημα που λέμε, μπορείς να διαβάσεις περισσότερα στο παρακάτω thread ενός μέλους. Ήμουν κι εγώ της εντύπωσης "δε σπάει δε χαλάει είναι japan και κρατάει" (παραφράζοντας το σλόγκαν ημι-(α)γνωστου τηλεπωλητή) ωστόσο όταν είχα διαβάσει λίγο το thread αυτό είχα προβληματιστεί. Τέλος πάντων, έχω την εικόνα οτι το πρόβλημα είναι ανύπαρκτο στο τρίτης γενιάς αλλά οτι στα 1+2ης καθώς και στα υπόλοιπα της εποχής εκείνης με τον 2κύλινδρο 600άρη (ER6N/F πχ) ήταν κάτι όχι απαραίτητα συχνό και ξεκάθαρο αλλά όχι και εξαιρετικά σπάνιο. Κατά πόσον πρέπει να ανησυχεί, ειλικρινά δεν μπορώ να εκτιμήσω.

 Χαλασάκι Βέρσις - Ιστορία για αγρίους Versys broken valve - Γενική Συζήτηση - myBike.gr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Για το αν το μίκρυναν που λες, νομίζω το αντίθετο. Αν δεν κάνω λάθος έχει τσιμπήσει σε όγκο (αλλά και σε βάρος) το 3ης γενιάς+. Βέβαια όλοι μιλούν για καλύτερη ανεμοκάλυψη και -εξαιτίας και ελαστικών βάσεων σε τιμόνι, μασπιέ, κινητήρα- καλύτερα touring χαρακτηριστικά σε σχέση με τα Gen1+2. Αυτό βέβαια αυτομάτως έχει ίσως κατεβάσει λίγο την ευχρηστία σε αστικό ιστό, είναι και λίγο αλληλοαποκλειόμενα αυτά.

Τώρα για το πρόβλημα που λέμε, μπορείς να διαβάσεις περισσότερα στο παρακάτω thread ενός μέλους. Ήμουν κι εγώ της εντύπωσης "δε σπάει δε χαλάει είναι japan και κρατάει" (παραφράζοντας το σλόγκαν ημι-(α)γνωστου τηλεπωλητή) ωστόσο όταν είχα διαβάσει λίγο το thread αυτό είχα προβληματιστεί. Τέλος πάντων, έχω την εικόνα οτι το πρόβλημα είναι ανύπαρκτο στο τρίτης γενιάς αλλά οτι στα 1+2ης καθώς και στα υπόλοιπα της εποχής εκείνης με τον 2κύλινδρο 600άρη (ER6N/F πχ) ήταν κάτι όχι απαραίτητα συχνό και ξεκάθαρο αλλά όχι και εξαιρετικά σπάνιο. Κατά πόσον πρέπει να ανησυχεί, ειλικρινά δεν μπορώ να εκτιμήσω.

 Χαλασάκι Βέρσις - Ιστορία για αγρίους Versys broken valve - Γενική Συζήτηση - myBike.gr

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την απάντηση σου.θα μπω να το διαβάσω.ειναι όμως πολύ ωραίο το 3ης γενιάς 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Off topic: διάβασα το thread για την ιστορία του φίλου με το Kawasaki στην Φιλανδία. 

Δεν περίμενα να διαβάσω για τέτοια συμπεριφορά από την ελληνική αντιπροσωπεία....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Off topic: διάβασα το thread για την ιστορία του φίλου με το Kawasaki στην Φιλανδία. 

Δεν περίμενα να διαβάσω για τέτοια συμπεριφορά από την ελληνική αντιπροσωπεία....

Απαράδεκτη αντιμετώπιση και άτοπα τα επιχειρήματα του αντιπροσώπου αλλά αν ήταν εκτός εγγύησης δεν νομίζω πως θα κάλυπτε κανένας τέτοια ζημιά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και πάλι δεν αναιρεί το γεγονός πως η συμπεριφορά τους ήτανε άθλια και αντιεπαγγελματική.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 22/4/2024 at 10:11 ΜΜ, το μέλος Teo93 έγραψε:

Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός kymco xciting 300r 2012 και θέλω να φύγω απ αυτήν την κατηγορία.Θέλω να χρησιμοποιώ την μηχανή στην πόλη και σαββατοκύριακα εφόσον είναι εφικτό να γίνεται και καμία εξόρμηση.Γι αυτό τον λόγο σκεφτόμουν τα 650 κυβικά και πάνω.Ειμαι και 1.92 και 115 κιλά.οπότε και βαρύς και ογκώδης.Οι μηχανές που σκέφτομαι ειναι το v-strom 650 versys 650 bandit 650.

[...]

 

Το Versys είναι πολύ καλό σαν μοτοσυκλέτα αλλά,στην περίπτωσή σου,λεπτεπίλεπτο,όντως θα δείχνεις κάπως επάνω του,το Β-στρομ από την άλλη είναι πιο ογκώδες και θα δέσεις καλύτερα.

Το Bandit είναι επίσης καλή περίπτωση,άσπαστο με 99% σοβαρούς αναβάτες αλλά δοκίμασε πρώτα να κάτσεις επάνω του μήπως τα γόνατα έρχονται πολύ ψηλά.

Τροποποιήθηκε από τον karellen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος karellen έγραψε:

Το Versys είναι πολύ καλό σαν μοτοσυκλέτα αλλά,στην περίπτωσή σου,λεπτεπίλεπτο,όντως θα δείχνεις κάπως επάνω του,το Β-στρομ από την άλλη είναι πιο ογκώδες και θα δέσεις καλύτερα.

Το Bandit είναι επίσης καλή περίπτωση,άσπαστο με 99% σοβαρούς αναβάτες αλλά δοκίμασε πρώτα να κάτσεις επάνω του μήπως τα γόνατα έρχονται πολύ ψηλά.

Σ αυτά τα 2 καταλήγω φίλε μου και γω.versys αν κοιτάξω θα είναι 3ης γενιάς όπως μου είπαν τα παιδιά από επάνω.αλλα μαλλον το β στρομ.αφου κατέληξα σ αυτά τι θα δοκιμάσω κάτι σε ευρωπαϊκό θα προτείνατε για την κατάσταση μου; KTM BMW; Το multistrada 620 τι λέει;Παιδιά όπως και να χει ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και τον χρόνο που ξοδεύετε για να μου απαντήσετε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...