Jump to content
nikolai

undercut για επισκευη σασμαν

Recommended Posts

Καλημερες και παλι

Στο cbr400RR NC29 εχω το κλασικο θεμα με την δευτερα που την πεταει υπο φορτο και ξαναεμπλεκει στην ταχυτητα , που σημαινει οτι ειτε τα εχει παιξει η φουρκετα ειτε το γραναζι της δευτερας η και συνδιασμος αυτον , οποτε επιλογες επισκευης μου ειναι οι εξης:

Α) αλλαγη φουρκετας εφοσον ειναι αυτο το προβλημα

Β) Αλλαγη το γραναζι που εχει το προβλημα (η και ολο το σασμαν)

Γ) undercuting το γραναζι που εχει προβλημα? εδω ειναι και η απορια μου το εχει δοκιμασει κανεις? ξερει καποιο μηχανουργειο που να ασχολειται με αυτην την επισκευη?


Βonus ερωτηση μηπως και τυχον ξερει καποιος : Για να φτασω σασμαν πρεπει να χωρισω τα καρτερ , βαση service manual πρεπει να βγαλω κεφαλη για να γινει αυτη η δουλεια , υπαρχει τροπος να το γλυτωσω αυτο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν πάρεις τα εξαρτήματα στο χέρι, μπορείς να δεις τι ζημειά έχουν, και αν διορθώνεται. Π.χ. αν οι προεξοχές που εμπλέκουν το κινούμενο γρανάζι έχουν φαγωθεί και κάνουν ''κατηφόρα'' και για αυτό γλυστράει το γρανάζι και απομπλέκει, ενδέχεται να μπορει να διορθωθεί.

Πολύ πιο απλό είναι όμως, να βρεις ανταλλακτικά από κάποιο μεταχειρισμένο, να το αλλάξεις και να τελειώνεις.

Το δικό σου το μοτέρ, απόσο θυμάμαι, ΔΕΝ ΕΧΕΙ κάποια βίδα μέσα από την κεφαλή που να δένει τα κάρτερ. Αρκεί δλδ να λύσεις όλα τα εξαρτήματα στα πλάγια, να λύσεις τις βίδες που κρατάνε τα κάρτερ ενωμένα, εξωτερικές και αυτές μέσα από την ελαιολεκάνη, και αυτά θα χωρίσουν, χωρίς να λύσεις καθόλου κεφαλή, ούτε καν το εξωτερικό καπάκι της.

Μια μηχανή που είναι έτσι, είναι το TDM. Εχει ΜΙΑ βίδα, κάτω από την κεφαλή. Για να ανοίξουν κάρτερ, πρέπει να φτάσεις σε αυτήν, άρα πρέπει να βγει η κεφαλή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 24 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αν πάρεις τα εξαρτήματα στο χέρι, μπορείς να δεις τι ζημειά έχουν, και αν διορθώνεται. Π.χ. αν οι προεξοχές που εμπλέκουν το κινούμενο γρανάζι έχουν φαγωθεί και κάνουν ''κατηφόρα'' και για αυτό γλυστράει το γρανάζι και απομπλέκει, ενδέχεται να μπορει να διορθωθεί. Στην ουσια αυτο κανει το undercuting ,κοβει σε μια συγκεκριμενη γωνια τις προεξοχες για να μπορουν να επανασυμπλεκουν χωρις φοβο να πεταξει την ταχυτητα , ειναι συνηθισμενη μετατροπη σε dragsteraδες αλλα θεωρητικα μπορει να χρησιμοποιηθεί και σαν επισκευη

Πολύ πιο απλό είναι όμως, να βρεις ανταλλακτικά από κάποιο μεταχειρισμένο, να το αλλάξεις και να τελειώνεις.

Εχω ενα μοτερ στην γωνια σε τευχη , θα δοκιμασω να βγαλω το σασμαν να δω σε τι κατασταση ειναι , αλλα ρωτουσα και για το εγκυκλοπαιδικο του θεματος , η γνωση δεν παει χαμενη , επισης δεν τοσο ευκολο γτ αρκετες φορες οι μαντραδες δεν ξερουν αν ειναι απο 23 η απο 29 , απο 23 ταιριαζουν σιγουρα οι φουρκετες για το υπολοιπο σασμαν δεν ξερω

Το δικό σου το μοτέρ, απόσο θυμάμαι, ΔΕΝ ΕΧΕΙ κάποια βίδα μέσα από την κεφαλή που να δένει τα κάρτερ. Αρκεί δλδ να λύσεις όλα τα εξαρτήματα στα πλάγια, να λύσεις τις βίδες που κρατάνε τα κάρτερ ενωμένα, εξωτερικές και αυτές μέσα από την ελαιολεκάνη, και αυτά θα χωρίσουν, χωρίς να λύσεις καθόλου κεφαλή, ούτε καν το εξωτερικό καπάκι της.

Ναι εχεις δικιο σαυτο , για να φτασεις σασμαν αρκουν  τα πλαινα καπακια τωρα που το ξαναβλεπω

Μια μηχανή που είναι έτσι, είναι το TDM. Εχει ΜΙΑ βίδα, κάτω από την κεφαλή. Για να ανοίξουν κάρτερ, πρέπει να φτάσεις σε αυτήν, άρα πρέπει να βγει η κεφαλή.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...