Jump to content
Konsm

Glx 90cc αναβάθμιση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους ήθελα να κάνω μια ερώτηση θέλω να βάλω ενα κυλινδροπιστονο tobaki 56mm στο glx 90 μου. τι άλλο πρέπει να βάλω για να είναι γερό και να μην μου σπάσει το μοτέρ με οχι υπερβολικά λεφτα το μοτέρ δεν έχει πειραχτεί ποτε φοράει 50mm πιστόνι 

Επίσης με πολύ καλής ποιότητας σπρει θα πιάσει στο σκελετό και στα πλαστικό για να μην το στείλω για βάψιμο σε φανοποιό? 

Τροποποιήθηκε από τον Konsm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ότι και να βάλεις, χάνεις την αξιοπιστία του εργοστασιακού οπότε το αν θα σπάσει ή όχι....who knows?

Εγώ θα το έκανα απλά 54mm (105cc περίπου θα βγει το μοτέρ σου), με ένα 18-20mm καρμπυρατέρ και θα το άφηνα ως έχει. Ίσα ίσα να τραβάει καλύτερα σε δικάβαλα και ανηφόρες. Έχεις ένα πολύ αξιόπιστο μοτέρ, κρίμα είναι να το σακατέψεις.

Για την βαφή δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ότι και να βάλεις, χάνεις την αξιοπιστία του εργοστασιακού οπότε το αν θα σπάσει ή όχι....who knows?

Εγώ θα το έκανα απλά 54mm (105cc περίπου θα βγει το μοτέρ σου), με ένα 18-20mm καρμπυρατέρ και θα το άφηνα ως έχει. Ίσα ίσα να τραβάει καλύτερα σε δικάβαλα και ανηφόρες. Έχεις ένα πολύ αξιόπιστο μοτέρ, κρίμα είναι να το σακατέψεις.

Για την βαφή δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω...

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. πρέπει να αλλάξω και τίποτα άλλο εκτός απο κυλινδροπιστονο και καρμπυλατερ? ξερω εγω σαν εγκέφαλο μπιέλες και κεφαλές ή μόνο αυτά που ανέφερες? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τη βαφή: Τα spray δεν είναι τόσο καλά για ολική βαφή. Δεν παίρνουν καταλύτη οπότε δεν είναι ανθεκτικό το αποτέλεσμα. Επίσης, τα πλαστικά θέλουν ειδική προεργασία και primer αν χρειαστεί να τα τριψεις τελείως. Γενικά, η βαφή δεν είναι "παίρνω το χρώμα και το ρίχνω". Αν σε ενδιαφέρει το οπτικό αποτέλεσμα, άσε έναν ειδικό να το αναλάβει. Αν θέλεις απλά να μην σκουριάσει, κάνε το. 

Το glx δεν έχει εγκέφαλο. Μια χαρά θα είσαι με ότι σου είπε ο @ShapeshifterGR98. Από εκεί και πέρα μπορείς να παίξεις λίγο με το γρανάζωμα για να το φέρεις στα γούστα σου. Κάτι άλλο δεν θέλει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 36 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Για τη βαφή: Τα spray δεν είναι τόσο καλά για ολική βαφή. Δεν παίρνουν καταλύτη οπότε δεν είναι ανθεκτικό το αποτέλεσμα. Επίσης, τα πλαστικά θέλουν ειδική προεργασία και primer αν χρειαστεί να τα τριψεις τελείως. Γενικά, η βαφή δεν είναι "παίρνω το χρώμα και το ρίχνω". Αν σε ενδιαφέρει το οπτικό αποτέλεσμα, άσε έναν ειδικό να το αναλάβει. Αν θέλεις απλά να μην σκουριάσει, κάνε το. 

Το glx δεν έχει εγκέφαλο. Μια χαρά θα είσαι με ότι σου είπε ο @ShapeshifterGR98. Από εκεί και πέρα μπορείς να παίξεις λίγο με το γρανάζωμα για να το φέρεις στα γούστα σου. Κάτι άλλο δεν θέλει. 

ξέρεις περίπου πόσο πάει μια ολική βαφή? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μπιέλα δεν νομίζω να θέλει αλλαγή, εκτός αν είναι ταλαιπωρημένη από χιλιόμετρα και ηλικία κινητήρα. Εγώ θα την άλλαζα προληπτικά με μια ιαπωνική (πχ TKRJ) να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μια ερώτηση για το συγκεκριμένο στον μηχανικό σου δεν θα ήτανε κακή ιδέα.

Για καρμπυρατέρ μπορείς να παίξεις με αυτό: https://motohousetamias.gr/shop/axesouar-veltiosis/veltiosis-kinitiron-papion/karmpirater-18mm-honda-innova-125-sheng-wey/

Τύπου Innova...έχει και ταπωμένη την υποδοχή για το TPS, η οποία είναι πρακτικά αχρείαστη στο GLX. Δουλεύει καλά για 18mm, θα σου αρέσει το γκαζάκι του. Και δεν καίει και πολύ. Υπάρχει και σε 20mm ως τύπου Lifan 125 (PZ20). Αλλιώς μετά στο κλασσικό τύπου CM200 20mm. 

Αν το καρμπυρατέρ ρυθμιστεί/ζιγκλερωθεί σωστά, θα δουλέψει μια χαρά και δεν θα πίνει βενζίνες σαν χαζό. Εννοείται ΟΧΙ άφιλτρο, αλλιώς το μοτέρ θα τραβάει ότι σκόνη βρει στον διάβα του. Το οποίο μακροχρόνια μπορεί να κάνει ζημιά στο κυλινδροπίστονο. 

 

Κεφαλή αφήνεις ως έχει, μην μπλέξεις με εκκεντροφόρια, μεγάλες βαλβίδες και ιστορίες για αγρίους. Ηλεκτρονική επίσης δεν πειράζεις, μια χαρά θα σε καλύψει η εργοστασιακή του. Εγκέφαλο (ECU) έχουν μόνο τα injection οχήματα.

 

Για γρανάζωμα να συμπληρώσω τον @CRX, μπορείς να κοντύνεις ή να μακρύνεις την τελική σχέση μετάδοσης. Αν πχ βάλεις ένα μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι το μηχανάκι θα χάσει λίγο από το "μπαμ" του, αλλά θα κερδίσει σε πορεία. Αν αντιθέτως θες "αρπάζει" πιο γρήγορα, βάζεις ένα μικρότερο γρανάζι αλλά θα χάσει λίγο από την τελική του. 

Το αντίστροφο ισχύει για το πίσω γρανάζι όπου μεγαλύτερο = μπαμ και μικρότερο = τελική...το μπροστά όμως είναι πολύ πιο εύκολη υπόθεση.

Συνήθως το εργοστασιακό γρανάζωμα είναι μια μέση λύση, ο κατασκευαστής δηλαδή το επιλέγει με σκοπό να τα κάνει "όλα". 

 

Αν παίξεις με αυτά, το μηχανάκι σου θα πάρει τα πάνω του, θα είναι αξιόπιστο και θα είσαι άρχηγος.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 λεπτά, το μέλος Konsm έγραψε:

ξέρεις περίπου πόσο πάει μια ολική βαφή? 

Όχι, δυστυχώς. Προσωπικά, βάφω μόνος μου αλλά έχω όλα τα "κομφόρ". Παλιά μαθήτευσα δίπλα σε φίλο που κάποτε το έκανε επαγγελματικά (και ήταν καλλιτέχνης!) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Η μπιέλα δεν νομίζω να θέλει αλλαγή, εκτός αν είναι ταλαιπωρημένη από χιλιόμετρα και ηλικία κινητήρα. Εγώ θα την άλλαζα προληπτικά με μια ιαπωνική (πχ TKRJ) να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μια ερώτηση για το συγκεκριμένο στον μηχανικό σου δεν θα ήτανε κακή ιδέα.

Για καρμπυρατέρ μπορείς να παίξεις με αυτό: https://motohousetamias.gr/shop/axesouar-veltiosis/veltiosis-kinitiron-papion/karmpirater-18mm-honda-innova-125-sheng-wey/

Τύπου Innova...έχει και ταπωμένη την υποδοχή για το TPS, η οποία είναι πρακτικά αχρείαστη στο GLX. Δουλεύει καλά για 18mm, θα σου αρέσει το γκαζάκι του. Και δεν καίει και πολύ. Υπάρχει και σε 20mm ως τύπου Lifan 125 (PZ20). Αλλιώς μετά στο κλασσικό τύπου CM200 20mm. 

Αν το καρμπυρατέρ ρυθμιστεί/ζιγκλερωθεί σωστά, θα δουλέψει μια χαρά και δεν θα πίνει βενζίνες σαν χαζό. Εννοείται ΟΧΙ άφιλτρο, αλλιώς το μοτέρ θα τραβάει ότι σκόνη βρει στον διάβα του. Το οποίο μακροχρόνια μπορεί να κάνει ζημιά στο κυλινδροπίστονο. 

 

Κεφαλή αφήνεις ως έχει, μην μπλέξεις με εκκεντροφόρια, μεγάλες βαλβίδες και ιστορίες για αγρίους. Ηλεκτρονική επίσης δεν πειράζεις, μια χαρά θα σε καλύψει η εργοστασιακή του. Εγκέφαλο (ECU) έχουν μόνο τα injection οχήματα.

 

Για γρανάζωμα να συμπληρώσω τον @CRX, μπορείς να κοντύνεις ή να μακρύνεις την τελική σχέση μετάδοσης. Αν πχ βάλεις ένα μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι το μηχανάκι θα χάσει λίγο από το "μπαμ" του, αλλά θα κερδίσει σε πορεία. Αν αντιθέτως θες "αρπάζει" πιο γρήγορα, βάζεις ένα μικρότερο γρανάζι αλλά θα χάσει λίγο από την τελική του. 

Το αντίστροφο ισχύει για το πίσω γρανάζι όπου μεγαλύτερο = μπαμ και μικρότερο = τελική...το μπροστά όμως είναι πολύ πιο εύκολη υπόθεση.

Συνήθως το εργοστασιακό γρανάζωμα είναι μια μέση λύση, ο κατασκευαστής δηλαδή το επιλέγει με σκοπό να τα κάνει "όλα". 

 

Αν παίξεις με αυτά, το μηχανάκι σου θα πάρει τα πάνω του, θα είναι αξιόπιστο και θα είσαι άρχηγος.

 

Εαν βάλω το μαμα καρμπυρατέρ που έχει πάνω το μηχανάκι πειράζει? επίσης υπάρχει κανένα βίντεο πως το ρυθμίζεις. Τι κυλινδροπιστονο μου μου προτείνετε να βαλω με λίγα λεφτά αλλά να είναι καλό. ένα τελευταίο όσο μεγαλύτερο το mm σε καρμπυλατερ σημαίνει πιο πολύ καύσιμο ή κάτι άλλο 

Τροποποιήθηκε από τον Konsm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 23 λεπτά, το μέλος Konsm έγραψε:

Εαν βάλω το μαμα καρμπυρατέρ που έχει πάνω το μηχανάκι πειράζει? επίσης υπάρχει κανένα βίντεο πως το ρυθμίζεις. Τι κυλινδροπιστονο μου μου προτείνετε να βαλω με λίγα λεφτά αλλά να είναι καλό. ένα τελευταίο όσο μεγαλύτερο το mm σε καρμπυλατερ σημαίνει πιο πολύ καύσιμο ή κάτι άλλο 

To GLX90 έβγαινε με 16αρι καρμπυρατέρ αν δεν κάνω λάθος. Ότι θα δουλέψει, θα δουλέψει, αλλά και ένα 18-20mm δεν θα ήτανε άσχημο. Το 16αρι αν ζιγκλερωθεί αναλόγως θα είναι πιστεύω. For the record πάντως, τα Astrea 100 και τα Crypton 105 έβγαιναν με 16αρια από το εργοστάσιο.

Στο YouTube/Google υπάρχουν ένα κάρο οδηγοί, αλλά ρίξε μια ματιά και εδώ: 

 

Τα εξηγεί όμορφα και αναλυτικά περί ρύθμισης, αλλαγής, συντήρησης κλπ.

πριν 23 λεπτά, το μέλος Konsm έγραψε:

όσο μεγαλύτερο το mm σε καρμπυλατερ σημαίνει πιο πολύ καύσιμο ή κάτι άλλο 

Όσο περισσότερα χιλιοστά είναι ένα καρμπυρατέρ, με τόσο περισσότερο μείγμα μπορεί να τροφοδοτήσει έναν κινητήρα. Ο εισερχόμενος αέρας, αναμιγνύεται μαζί με την βενζίνη που δίνει το καρμπυρατέρ (μέσω των ζιγκλέρ) και έτσι δημιουργείται το μείγμα αέρα/καυσίμου το οποίο τραβάει ο κινητήρας. 

Μεγαλύτερο καρμπυρατέρ = περισσότερος αέρας = περισσότερο καύσιμο = περισσότερο μείγμα.

Σε γενικές γραμμές ένα μικρό καρμπ (πχ 16/17/18) θα δουλέψει καλύτερα σε χαμηλές-μεσαίες στροφές ενώ ένα μεγαλύτερο (πχ 22/24) θα αποδίδει περισσότερο από μεσαίες στροφές και πάνω. Σε 100-105 κυβικά μοτέρ θαρρώ πως κάτι μεταξύ 16mm και 20mm είναι ταμάμ. 

Για κυλινδροπίστονο δεν ξέρω ακριβώς να σου προτείνω μάρκα, αλλά σε Honda βλέπω συχνά να παίζουν τα Aasa...περί σχέση τιμής και ποιότητας...ότι πληρώνεις παίρνεις.

Θα κοιτάξεις να βρεις ένα value for money.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...