Pranis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 Καλησπέρα σε όλους,είμαι σε αναζήτηση αγοράς μηχανής (πρώην κάτοχος YAMAHA,ξεκίνησα από yamaha aerox 80 πήγα σε Yamaha xt660 και Yamaha majesty 400 φουλ yamahaκιας) σκέφτομαι να αλλάξω κατασκευαστή και να πάω σε honda και συγκεκριμένα θέλω να πάρω honda bross 400 του 97' βρήκα ένα σε πολύ καλή τιμή (1300€) και δείχνει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πραγματικά ήταν έρωτας με πρώτη ματιά, ωστόσο θα ήθελα να μάθω περισσότερα στο τι να προσέξω για τον εν λόγο μηχανάκι και αν είναι κάπου επιρρεπείς σε προβλήματα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikoskallithea 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 Χαχα που το θυμήθηκες αυτο, αρχαία ιστορία 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Pranis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 Το βρήκα με βρήκε δεν έχει τόσο σημασία αυτό,η ουσία είναι το μηχανάκι αξίζει; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikoskallithea 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 Αν ρωτας την γνωμη μου οχι δεν αξιζει παρα μονο για συλλεκτικό ...και αν. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Pranis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.334 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 Ωραίο φαίνεται. Βαμμένο ψαλίδι βλέπω, βαμμένη δαγκάνα μπροστά βαμμένες μπότες πηρουνιού, καλά πλαστικά, γενικά καλό φαίνεται. Τσέκαρε ότι λειτουργεί σωστά, το μοτέρ πρέπει να δουλεύει βελούδο, χωρίς κρότους, χωρίς καθόλου άσχημους ήχους. Να κρατάει σταθερό το ρελαντί, να μην σβήνει μετά από απότομες γκαζιές. Τσέκαρε μην βρωμάει ο τόπος καμμένο λάδι, όταν δίνεις γκαζιά. Γενικά να ξέρεις, μια καταναλωσούλα λαδιού, θα την έχει μετά από τόσα χρόνια ζωής, δεν μας πειράζει αυτό, μας πειράζει αν έχει ΠΟΛΥ, δλδ το νοιώθεις με την μύτη και ακόμα χειρότερα το βλέπεις με το μάτι. Τσέκαρε τα κλασσικά, οτι δεν τραβάει στην ευθεία, ότι δουλεύουν στρωτά φρένα και αναρτήσεις. Δώσε βάση μην έχει κανά φαγωμένο καρέ, εκεί που δένει το γρανάζι κίνησης της αλυσίδας. Θα χρειαστεί να βγάλεις καπάκι να το δεις αυτό. Αυτό το παθαίνουν πιο πολύ τα transalp 650, όχι τα bros αλλά συγγενής είναι, δεν βλάπτει να ψάξεις. Μέτρα και με ένα βολτόμετρο τάση στους πόλους της μπαταρίας όταν δουλεύει, στο ρελαντί και στις 5000rpm. Πρέπει να δείχνει 13+, 14+ αιντε και 15 χαμηλό volt με αναμένα φώτα. Παραπάνω ή παρακάτω σημαίνει πρόβλημα στο κύκλωμα φόρτισης. Από τις μοτοσυκλέτες που πάντα μου άρεσαν και ποτέ δεν είχα. Είναι εξαιρετικό, καλύτερο από αρκετά σημερινά. Μακάρι να είναι καλό και καλές βόλτες. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Pranis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 Ευχαριστώ πολύ,νομίζω με βοήθησε υπεραρκετά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.504 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 πριν 22 ώρες, το μέλος Pranis έγραψε: Τι ειν αυτό το παρδαλό πράγμα κάτω απ το ντεπόζιτο;; Τζαμποσακούλα για τα ηλεκτρικά; Αν θυμάμαι είχε ένα πλαστικό εκεί κανονικά; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Pranis 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 Χαχαχαχα όχι αυτοκόλλητο ειναι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες