psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 (τροποποιήθηκε) Γεια σε όλους, Σκέφτομαι την αγορά ενός μικρού παλιου 50cc. Δεν είχα ποτέ μικρό μηχανάκι, οπότε αρχίζω τις ερωτήσεις. Διαβασα ήδη ότι βρήκα online. 1. Αν το μηχανακι ειναι 50cc στα χαρτια αλλα 70 (κυλινδροπιστονο) στην πραγματικοτητα ειναι προβλημα παρόλο που η αδεια μπορει να ειναι οκ και να συμφωνουν τα νουμερα αριθμο πλαισιου και κινητηρα; 2. Κάθε χρόνο θα κανω ανανεωση αδειας; (ειδα οτι γινεται και ηλεκτρονικα) όσο κοστιζει αλλα θα πρεπει να πληρωνω και τελη 22 ευρω επιπλεον; ΟΚ, μολις διαβασα οτι η ανανεωση κοστιζει 15 ευρω / ετος και δεν υπαρχουν τελη κυκλοφοριας, λογικο Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 24 από τον psycho Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 308 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 1. Αν ο κινητήρας έχει υπερκυβιστεί, ακόμα και αν ο αριθμός του κινητήρα είναι ο ίδιος (και αυτός που αναγράφεται στην άδεια), είσαι τυπικά παράνομος. Αν αυτό μπορεί κάποιο ελεγκτικό όργανο (πχ αστυνομικός) να το εξακριβώσει εύκολα ή αν εν τέλη θα ασχοληθεί ώστε να σου επιβληθούν οι ανάλογες κυρώσεις, είναι άλλο θέμα... Να ξέρεις ότι υπό ιδιαίτερες συνθήκες, μπορεί να γίνει πολύ σοβαρό θέμα... Η απόφαση (και το ρίσκο) δική σου. 2. Ότι έγραψες, ακριβώς. Με περιθώριο τακτοποίησης της άδειας από 1/1 έως 31/3 κάθε έτους. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 (τροποποιήθηκε) πριν 18 ώρες, το μέλος CRX έγραψε: 1. Αν ο κινητήρας έχει υπερκυβιστεί, ακόμα και αν ο αριθμός του κινητήρα είναι ο ίδιος (και αυτός που αναγράφεται στην άδεια), είσαι τυπικά παράνομος. Αν αυτό μπορεί κάποιο ελεγκτικό όργανο (πχ αστυνομικός) να το εξακριβώσει εύκολα ή αν εν τέλη θα ασχοληθεί ώστε να σου επιβληθούν οι ανάλογες κυρώσεις, είναι άλλο θέμα... Να ξέρεις ότι υπό ιδιαίτερες συνθήκες, μπορεί να γίνει πολύ σοβαρό θέμα... Η απόφαση (και το ρίσκο) δική σου. 2. Ότι έγραψες, ακριβώς. Με περιθώριο τακτοποίησης της άδειας από 1/1 έως 31/3 κάθε έτους. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δε θέλω να είμαι παράνομος. Επίσης, αν πάμε με τον πωλητή να μεταβιβάσουμε το υπερκυβισμένο στην τροχαία, εκτός από τα χαρτιά δεν θα ελέγξουν το μηχανάκι; Στο καπάκι επάνω στον κύλινδρο λέει 72cm3... Ρώτησα τον μηχανικό μου και μου λέει οτι μπορει να το κόψει η Τροχαία, ανάλογα σε ποιον θα πέσεις. Τι μπορώ να κάνω εκεί; Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 25 από τον psycho Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 308 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 πριν 35 λεπτά, το μέλος psycho έγραψε: μπορει να το κόψει η Τροχαία Ισχύει. Βάση κανονισμού, ο αστυνομικός που θα κάνει τη μεταβίβαση είναι υποχρεωμένος να ελέγξει το μηχανάκι ως προς τον αριθμό πλαισίου, τον αριθμό κινητήρα και φυσικά τον κυβισμό του, όπως αυτός αναγράφεται στον κύλινδρο. Σου το ξαναλέω, αν αυτό θα γίνει, είναι άλλο θέμα. Και μέχρι να μεταβιβαστεί σε εσένα είναι κυρίως θέμα του πωλητή. Μετά τη μεταβίβαση, γίνεται δικό σου θέμα. Προσωπικά, σε υπερκυβισμένο παπί, το τελευταίο που θα με ένοιαζε είναι ο έλεγχος από την τροχαία. Υπάρχουν σοβαρότερα μπλεξίματα, δυνητικά. Σοβαρός άνθρωπος φαίνεσαι, σκέψου. πριν 43 λεπτά, το μέλος psycho έγραψε: Τι μπορώ να κάνω εκεί; Ξέρω και εγώ; 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 Κατάλαβα, ε βασικά είναι πρόβλημα του πωλητή όντως. Αν δεν γίνεται, πάμε για άλλο. Δε θα μπλεξω τωρα για ενα πενηντάρι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.822 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 Να προτείνω μια μεσοβέζικη/νόμιμη λύση; Γιατί δεν ψάχνεις ένα ήδη "υπερκυβισμένο" εργοστασιακό μηχανάκι; Τύπου 80/90cc από το εργοστάσιο, πχ GLX90...βέβαια το να βρεις μη-κανιβαλισμένο 90αρι σε μια σχετικά λογική τιμή είναι σαν να ψάχνεις να βρεις παρθένα στο 4ο έτος του πανεπιστημίου: κομμάτι δύσκολο. Πάντως αν ο κύλινδρος αναγράφει μεγαλύτερο κυβισμό από αυτόν που δηλώνει η άδεια, η διαδικασία δεν θα ολοκληρωθεί δυστυχώς... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Να προτείνω μια μεσοβέζικη/νόμιμη λύση; Γιατί δεν ψάχνεις ένα ήδη "υπερκυβισμένο" εργοστασιακό μηχανάκι; Τύπου 80/90cc από το εργοστάσιο, πχ GLX90...βέβαια το να βρεις μη-κανιβαλισμένο 90αρι σε μια σχετικά λογική τιμή είναι σαν να ψάχνεις να βρεις παρθένα στο 4ο έτος του πανεπιστημίου: κομμάτι δύσκολο. Πάντως αν ο κύλινδρος αναγράφει μεγαλύτερο κυβισμό από αυτόν που δηλώνει η άδεια, η διαδικασία δεν θα ολοκληρωθεί δυστυχώς... Δε με ενδιαφερει το να ειναι παραπανω κυβικα, απλα δε βρισκω ευκολα αυτο που ψαχνω σε μια πιο χαμηλη τιμη, ειναι παλιο αρκετα ,"αντίκα / συλλεκτικό" και καλά. Και το θέλω να κάνω λίγο κέφι, έχω μηχανάκι πιο μεγάλο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 308 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 Αν θέλεις οπωσδήποτε το συγκεκριμένο μηχανάκι, πάρε ένα κυλινδροπίστονο 50αρι και βάλε το πάνω να είσαι εντάξει. 8 βίδες και 2 φλάντζες ζημιά είναι. Περί υπερκυβισμού και κινδύνων: υπάρχει περίπτωση να ξεφύγει η κατάσταση. Ακόμα και το να σε πιάσουν σε ένα έλεγχο ανήκει στην καλή πλευρά του θέματος. Η κακή πλευρά έρχεται σε περίπτωση στραβής. Αν εμπλακείς σε ατύχημα και υπάρξει τραυματισμός ή θάνατος και πέσεις σε γατόνι πραγματογνώμονα που θα μυριστεί τον υπερκυβισμό, η ασφαλιστική έχει κάθε δικαίωμα να προσβάλλει το συμβόλαιο και τυπικά να το κηρύξει άκυρο αφήνοντάς σε ακάλυπτο σε περίπτωση που φταις. Αν δεν φταις και η άλλη πλευρά έχει γάτα δικηγόρο, θα βγάλει το μηχανάκι παράνομο άρα δεν έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο άρα επικίνδυνο άρα φταις. Και η ασφαλιστική σου θα κάνει την πάπια λόγω των παραπάνω... Τώρα θα μου πεις "γίνονται αυτά;" Δυνητικά, όπως ξαναείπα, ναι. Μπορούν να γίνουν. Ιδιαίτερα τώρα που σφίγγουν τα πράγματα ακόμα πιο πολύ. Αλήθεια, τι μηχανάκι είναι; 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Την 26/1/2024 at 12:06 ΠΜ, το μέλος CRX έγραψε: Τώρα θα μου πεις "γίνονται αυτά;" Δυνητικά, όπως ξαναείπα, ναι. Μπορούν να γίνουν. Ιδιαίτερα τώρα που σφίγγουν τα πράγματα ακόμα πιο πολύ. Αλήθεια, τι μηχανάκι είναι; Ναι, όχι τοοόσο πιθανό αλλά μπορεί να συμβεί. Πάντως για την ιστορία δεν θα προχωρήσω με το συγκεκριμένο. Εκτός από το θέμα με τη μεταβίβαση (που μάλλον θα περνούσε) είδα διάφορες καλυμμένες σκουριές στο σασί και επίσης κατά πάσα πιθανότητα μαιμού αριθμούς πλαισίου και μοτέρ (που συμφωνούν όμως με την άδεια). Όλα καλά δηλαδή... Το μηχανάκι είναι ένα honda Dax και το ήθελα πιο πολύ να κάνω την πλάκα μου με ένα μικρό. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.929 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 1)Απο το 96 που υπηρχε στην οικογενεια ενα Townmate και το 2001 που το πηρα αποκλειστικα στα χερια μου μεχρι και σημερα ουδεποτε ελεγθηκε αν τα πραγματικά κυβικα του συμφωνουν με την αδεια κυκλοφοριας. 2) Εν ετη 2024 ειναι πραγματικα δυσκολο να βρεις dax χωρις σκουριά πανω του. 3) Αν πιστευεις οτι θα στο κοψουν επειδη ο κυλινδρος πανω γραφει 72 αντι 49, τοτε μπορεις με ελαχιστα χρηματα να παρεις ενα κυλινδροπιστονο και να το περασεις πανω στο μοτερ ωστε να εισαι 100% νομιμος. 4) Τα 50cc απο μόνα τους αποτελουν κίνδυνο για τον αναβάτη και ειδικα για ατομα που εχουν συνιθισει με πιο δυνατες μηχανες. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Συμφωνώ σε όλα, απλά δεν αξίζει τα λεφτά του το συγκεκριμένο. Αξίζει να το πάρεις φτηνά και να το φτιάξεις όπως θες, αλλά στα 2.5Κ βρίσκεις καλύτερο. Επίσης δεν είναι και τόσο παλιό (δεν ειναι 40ετίας), είναι του 95-2000. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.822 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 (τροποποιήθηκε) Από τα τελευταία Dax δηλαδή που έβγαιναν. Θα συμφωνήσω πάντως με τον Τάσο, μπορείς είτε να βρεις ένα όντως γνήσιο και να το κάνεις 72αρι ή το αντίστροφο, να το υποκυβίσεις δηλαδή. Η πιο "αρχαία" μετατροπή είναι, το κόστος ανταλλακτικών δεν παίζει να ξεπερνάει το 50ευρο. Κεφαλή, καρμπ αφήνεις ως είναι, μόνο το κυλινδροπίστονο αλλάζεις. Αν πιάνουν και τα χέρια σου το κάνεις και στο σπίτι χαλαρός. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 28 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Ναι παιδια, δεν ειναι αυτο το προβλημα. Το θεμα ειναι τα σαπια που εχει επανω το συγκεκριμενο μηχανακι για τα λεφτα του και οι οχι σιγουροι αριθμοι πλαισιου και κινητηρα για τα λεφτα του. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 308 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Αν κατάλαβα καλά, 2500€ το dax; Λίγο αλμυρό μας βγήκε... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.929 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Αν μιλας για σαπίλα και οχι απλα για σκουριά που φευγει με βουρτσα τοτε καλα κάνεις και το αφήνεις, ακόμα και τζάμπα να σου δώσουν ενα μηχανακι που θελει αρκετη κοπτοραπτική πιστευω οτι δεν αξιζει τον κόπο. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.505 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Δυόμισι χιλάρικα;;;; Και άλλα ενάμιση-δύο για να γίνει πραγματικά καλό, δε δίνεις τέσσερα - κάτι να πάρεις αυτό που είναι και γρήγορο και ασφαλές και κουκλί και όλα; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ksino1100 13.309 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 2.5Κ για μεταχειρισμένο Dax.... Σε καμία περίπτωση. Ακόμα χειρότερα τα 4Κ (+?) για καινούριο... Έχουμε χάσει τ' αυγά κ τα πασχάλια. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 πριν 12 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Αν μιλας για σαπίλα και οχι απλα για σκουριά που φευγει με βουρτσα τοτε καλα κάνεις και το αφήνεις, ακόμα και τζάμπα να σου δώσουν ενα μηχανακι που θελει αρκετη κοπτοραπτική πιστευω οτι δεν αξιζει τον κόπο. Ναι, μιλάω για σαπίλα Τάσο (δεν ξερω πόσο μεγάλη) που την έχουν καλύψει κιόλας με βάψιμο και έχει κάνει αυτό το πράγμα σαν την φλουδα του πορτοκαλιού πανω στη μπογιά. Εννοείται πως έχει και παρα πολλες σκουριές. Για να το πω αλλιώς θα ήταν ΟΚ για 700 - 800 ευρώ και να θες προτζεκτ. πριν 5 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε: 2.5Κ για μεταχειρισμένο Dax.... Σε καμία περίπτωση. Ακόμα χειρότερα τα 4Κ (+?) για καινούριο... Έχουμε χάσει τ' αυγά κ τα πασχάλια. Οντως τα εχουμε χασει, υποτιθεται οτι είναι πλεον συλλεκτικα τα παλια. Εχει και με 3.5Κ και με 5Κ.... που ισως αξιζουν και περισσοτερο απο αυτο. Το καινουριο δεν ειναι για μενα, ήθελα old school. Οπως και να εχει παμε παρακατω. Μπορει να κοιταξω καποια στιγμη και κανενα κινεζο μπομπο για φτηνο παιχνιδι, αλλα δεν ξερω τι παιζει με αυτα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.822 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 4-5 χιλιάρικα για τέτοιο μηχανάκι δεν παίζει να τα έδινα ποτέ. Βέβαια ούτε και 3000€ για απλό παπι 125 μου φαντάζουν λογικά. Σε κινέζικα τέτοιου τύπου νομίζω τα Skyteam υπάρχουν κυρίως. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 308 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 Γενικά, έχουν ξεφύγει οι τιμές. Αλλά, ειδικά η Honda το έχει ξεφτιλίσει (sorry χονταίοι, και εγώ την αγαπώ). Βέβαια, η άνοδος των τιμών έχει συμπαρασύρει και τα κινέζικα. Ρίξε μια ματιά σε καινούρια κινεζάκια και... καλή όρεξη! Πάνε οι εποχές του κινέζικου του ενός χιλιάρικου... Δεν ξέρω αν έχει βελτιωθεί και η ποιότητα, ανάλογα. Γιατί πχ το δικό μου σκίζει από ποιότητα... (ειρωνικό το σχόλιο) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.505 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: 4-5 χιλιάρικα για τέτοιο μηχανάκι δεν παίζει να τα έδινα ποτέ. Βέβαια ούτε και 3000€ για απλό παπι 125 μου φαντάζουν λογικά. Σε κινέζικα τέτοιου τύπου νομίζω τα Skyteam υπάρχουν κυρίως. Αυτά τα λέμε όλοι που είτε αγοράσαμε όταν ήταν φτηνά, είτε μας ήρθαν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση που κάποιος θέλει να αγοράσει σήμερα, δεν βοηθάνε. πριν 5 ώρες, το μέλος psycho έγραψε: Οντως τα εχουμε χασει, υποτιθεται οτι είναι πλεον συλλεκτικα τα παλια. Εχει και με 3.5Κ και με 5Κ.... που ισως αξιζουν και περισσοτερο απο αυτο. Το καινουριο δεν ειναι για μενα, ήθελα old school. Οπως και να εχει παμε παρακατω. Μπορει να κοιταξω καποια στιγμη και κανενα κινεζο μπομπο για φτηνο παιχνιδι, αλλα δεν ξερω τι παιζει με αυτα. Φίλε @psycho, τα hashtag #oldschool, #retro, #oldhonda κλπ, στην εποχή μας πληρώνονται. Αν είχες κανάλι στο youtube/insta/tiktok/pornhub για να σου βγάλουν views, θα μπορούσες να το αποσβέσεις. Αν δεν, πληρώνεις. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
psycho 257 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 Αλήθεια, τα skyteam τα φέρνουν ακόμα στην Ελλάδα; Νομίζω ήταν στην ΤΕΟΜΟΤΟ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.822 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 (τροποποιήθηκε) πριν 4 ώρες, το μέλος psycho έγραψε: Αλήθεια, τα skyteam τα φέρνουν ακόμα στην Ελλάδα; Νομίζω ήταν στην ΤΕΟΜΟΤΟ. Και είναι ακόμα στην ΤΕΟΜΟΤΟ. Ρίξε μια μάτια εδώ --> https://www.mototriti.gr/data/newbikes/times/montela/SKYTEAM_(TEOMOTO).asp Στο 1000αρικο παίζει το 50αρι, και με 100€ παραπάνω δίνει το 125. Εννοείται πως το 50αρι άνετα το κάνεις 72cc. Εγώ θα πήγαινα απευθείας στο 125 προσωπικά... Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 29 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες