Jump to content
tisenoiazei

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ sprinter 125

Recommended Posts

καλησπέρα. έχω ενα καρμπιρατερ sprinter του 10 και θελω να το κανω 54mm . τι στροφαλος και κυλινδροπιστονο μπαινει; πρεπει να ασχοληθω με καρτερ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 14/11/2023 at 9:21 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Γιατί δεν το αφήνεις ως έχει;

Μια χαρά περπατάει το Sprinter και μανίσιο

δεν ειναι οτι δεν τραβαει, ειναι οτι πιστευω θα το ζοριζω πολυ και φοβαμαι οτι ετσι οπως ειναι μαμα θα μ σπασει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό που φοβάσαι, θα έπρεπε να το φοβάσαι αν ανέβαζες χιλιοστά, και όχι τώρα που το μηχανάκι είναι εργοστασιακό.

Με την ίδια λογική, όλα τα 125αρια θα έπρεπε αναγκαστικά να τα κάνουμε περί τα 140-150 κυβικά για να μην "σπάσουν". 

Αν το οδηγάς ανθρώπινα, δεν το τρέχεις όσο είναι κρύο το μοτεράκι, δεν είσαι συνέχεια κόφτες και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει, ούτε θα ζορίζεται, ούτε θα χαλάσει. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αυτό που φοβάσαι, θα έπρεπε να το φοβάσαι αν ανέβαζες χιλιοστά, και όχι τώρα που το μηχανάκι είναι εργοστασιακό.

Με την ίδια λογική, όλα τα 125αρια θα έπρεπε αναγκαστικά να τα κάνουμε περί τα 140-150 κυβικά για να μην "σπάσουν". 

Αν το οδηγάς ανθρώπινα, δεν το τρέχεις όσο είναι κρύο το μοτεράκι, δεν είσαι συνέχεια κόφτες και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει, ούτε θα ζορίζεται, ούτε θα χαλάσει. 

καλα  εχεις  ενα δικιο. απλως φοβαμαι γιατι τα νταιτονα δεν ειναι και τα πιο αξιοπιστα και με το θεμα του κρυου μοτερ ποτε πανω απο 3000 στροφες για κανα 5-6 λεπτο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτό που λες δεν ισχύει...

ΑΝ θεωρητικά δεν ήτανε αξιόπιστα, τότε τι ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις πως βελτιωμένο θα είναι πιο αξιόπιστο;

Και αν ΟΝΤΩΣ δεν ήτανε αξιόπιστα, τότε δεν είχαν τόσες πολλές πωλήσεις. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μετα απο λιγο καιρο το σκευτηκα και θελω να το βελτιωσω, επειδη σκευτομαι τα 57mm και θελω να αλλαξω στροφαλομπιελα απο λιφαν 125 θα κανουν; επειδη δεν βρισκω πουθενα για σπριντερ

Τροποποιήθηκε από τον tisenoiazei

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 26/2/2024 at 12:28 ΠΜ, το μέλος CRX έγραψε:

Γιατί θέλεις να βάλεις στρόφαλο; Έπαθε κάτι ο δικός του;

δεν εχει παθει κατι αλλα με το να το κανω 57mm θα αντεξει; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλύτερα ή τουλάχιστον το ίδιο με του Lifan που σκέφτεσαι να βάλεις. 

Έχεις ένα παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Θέλεις να βάλεις στρόφαλο από ένα άλλο παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Ποιο το όφελος; Τα Daytona (dayang) είναι από τα πιο αξιόπιστα κινέζικα μηχανάκια. Τα 125αρια Lifan από την άλλη, όχι. Πονάνε ακριβώς στο στρόφαλο· τον κόβουν αν ζοριστούν. 

Τώρα, ο ισχυρισμός ότι αν ανέβεις σε κυβικά, το μοτέρ θα γίνει πιο αξιόπιστο, είναι αστείος. Οποιαδήποτε μετατροπή τέτοιου είδους, κάνει τα μοτερακια πιο ευάλωτα. Ακόμα και τα επώνυμα. 

Αν το μοτέρ σου είναι εντάξει, άσε το όπως είναι. Αν έχει φάει το κυλινδροπίστονο, άλλαξε το με ένα ίδιο ή στείλε τον κύλινδρο σε καλό μηχανουργείο για ρεκτιφιέ και ταίριασμα πιστονιου. Αν θέλεις να ανέβεις χιλιοστά, μέχρι 54 είναι ανεκτό, δηλαδή σχεδόν τίποτα. Οτιδήποτε άλλο, πας γυρεύοντας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η αρχική ανησυχία του φίλου είναι πως "ένα μανίσιο μοτέρ ζορίζεται οπότε θα σπάσει".

Για να σε "απαλλάξω" λιγάκι από τον φόβο: ο κατασκευαστής όταν σχεδιάζει έναν κινητήρα δεν αποφασίζει τυχαία "αα θα βάλουμε 54αρη στρόφαλο, βάλε και αυτό το σασμάν το αλανιάρικο και μισό κιλό 18αρι καρμπυρατέρ κυρ Στέφανε"

Από το εργοστάσιο βγαίνει σχεδιασμένος για να παρέχει μια αποδεκτή απόδοση διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία του και να είναι όσο το δυνατόν πιο οικονομικός σε καύσιμα και συντήρηση. Τα Daytona είναι τίμια και αξιόπιστα μοτεράκια, γιατί να του βγάλεις τα μάτια;

Αν θες να δουλεύει λίγο πιο "άνετα" σε δικάβαλα/ανηφόρες πάντως μπορείς να παίξεις λίγο με το γρανάζωμα και με την ρύθμιση του καρμπυρατέρ. Έτσι, ούτε θα σπάσει, ούτε θα χαλάσει, ούτε θα ανατιναχτεί ο κινητήρας.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Η αρχική ανησυχία του φίλου είναι πως "ένα μανίσιο μοτέρ ζορίζεται οπότε θα σπάσει".

Για να σε "απαλλάξω" λιγάκι από τον φόβο: ο κατασκευαστής όταν σχεδιάζει έναν κινητήρα δεν αποφασίζει τυχαία "αα θα βάλουμε 54αρη στρόφαλο, βάλε και αυτό το σασμάν το αλανιάρικο και μισό κιλό 18αρι καρμπυρατέρ κυρ Στέφανε"

Από το εργοστάσιο βγαίνει σχεδιασμένος για να παρέχει μια αποδεκτή απόδοση διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία του και να είναι όσο το δυνατόν πιο οικονομικός σε καύσιμα και συντήρηση. Τα Daytona είναι τίμια και αξιόπιστα μοτεράκια, γιατί να του βγάλεις τα μάτια;

Αν θες να δουλεύει λίγο πιο "άνετα" σε δικάβαλα/ανηφόρες πάντως μπορείς να παίξεις λίγο με το γρανάζωμα και με την ρύθμιση του καρμπυρατέρ. Έτσι, ούτε θα σπάσει, ούτε θα χαλάσει, ούτε θα ανατιναχτεί ο κινητήρας.

 

εχεις δικιο, οποτε ναι, ισως ενα 20ρι καρμπυρατερ και να παιξω λιγο με την κεφαλη με μια ροηκη εξελιξη θα ειναι ενταξει;

πριν 2 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Καλύτερα ή τουλάχιστον το ίδιο με του Lifan που σκέφτεσαι να βάλεις. 

Έχεις ένα παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Θέλεις να βάλεις στρόφαλο από ένα άλλο παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Ποιο το όφελος; Τα Daytona (dayang) είναι από τα πιο αξιόπιστα κινέζικα μηχανάκια. Τα 125αρια Lifan από την άλλη, όχι. Πονάνε ακριβώς στο στρόφαλο· τον κόβουν αν ζοριστούν. 

Τώρα, ο ισχυρισμός ότι αν ανέβεις σε κυβικά, το μοτέρ θα γίνει πιο αξιόπιστο, είναι αστείος. Οποιαδήποτε μετατροπή τέτοιου είδους, κάνει τα μοτερακια πιο ευάλωτα. Ακόμα και τα επώνυμα. 

Αν το μοτέρ σου είναι εντάξει, άσε το όπως είναι. Αν έχει φάει το κυλινδροπίστονο, άλλαξε το με ένα ίδιο ή στείλε τον κύλινδρο σε καλό μηχανουργείο για ρεκτιφιέ και ταίριασμα πιστονιου. Αν θέλεις να ανέβεις χιλιοστά, μέχρι 54 είναι ανεκτό, δηλαδή σχεδόν τίποτα. Οτιδήποτε άλλο, πας γυρεύοντας. 

εννοουσα στροφαλος βελτιομενος που ειναι φτιαγμενος για λιφαν 125 πχ της iracing οχι κατευθειαν τον μαμα, αλλα ναι εχεις δικιο δεν αξιζει να το φτιαξω καν καλυτερα να το πειραξω με ενα καρμπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να αφήσεις την ροϊκή...

Ασε που είναι μια λίγο πονεμένη ιστορία εδώ, μιας και τα περισσότερα τσακαλια θα κάνουν 1-2 ταλιμπανιες με το ντρεμελ και το αποτέλεσμα ενδέχεται να είναι χειρότερο από το μαμά. 

Βάλε απλά ένα 20mm καρμπ, σωστά ρυθμισμένο, παιξε με γραναζωμα, γέμισε το βενζίνη και καλές βόλτες. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Δεν ξέρω, εγώ σου είπα τις γνώμες μου. Από εκεί και περα.... 

ενταξει, σε ευχαριστω πολυ παντως φιλε

ασχετο τωρα, ξερει κανεις να μου προτεινει κανενα 20ρι καρμπ καλης ποιοτητας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος tisenoiazei έγραψε:

ενταξει, σε ευχαριστω πολυ παντως φιλε

ασχετο τωρα, ξερει κανεις να μου προτεινει κανενα 20ρι καρμπ καλης ποιοτητας

https://www.stelpet.gr/Proion/2363/202/Karmpurater-Honda-CM200-20mm-Shark/

Τίμιο, δουλευει οκ για τα λεφτά του. Θα κάνεις την δουλειά σου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...