tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2023 καλησπέρα. έχω ενα καρμπιρατερ sprinter του 10 και θελω να το κανω 54mm . τι στροφαλος και κυλινδροπιστονο μπαινει; πρεπει να ασχοληθω με καρτερ; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.816 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2023 Γιατί δεν το αφήνεις ως έχει; Μια χαρά περπατάει το Sprinter και μανίσιο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2023 Την 14/11/2023 at 9:21 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Γιατί δεν το αφήνεις ως έχει; Μια χαρά περπατάει το Sprinter και μανίσιο δεν ειναι οτι δεν τραβαει, ειναι οτι πιστευω θα το ζοριζω πολυ και φοβαμαι οτι ετσι οπως ειναι μαμα θα μ σπασει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.816 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2023 (τροποποιήθηκε) Αυτό που φοβάσαι, θα έπρεπε να το φοβάσαι αν ανέβαζες χιλιοστά, και όχι τώρα που το μηχανάκι είναι εργοστασιακό. Με την ίδια λογική, όλα τα 125αρια θα έπρεπε αναγκαστικά να τα κάνουμε περί τα 140-150 κυβικά για να μην "σπάσουν". Αν το οδηγάς ανθρώπινα, δεν το τρέχεις όσο είναι κρύο το μοτεράκι, δεν είσαι συνέχεια κόφτες και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει, ούτε θα ζορίζεται, ούτε θα χαλάσει. Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 17 , 2023 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2023 πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Αυτό που φοβάσαι, θα έπρεπε να το φοβάσαι αν ανέβαζες χιλιοστά, και όχι τώρα που το μηχανάκι είναι εργοστασιακό. Με την ίδια λογική, όλα τα 125αρια θα έπρεπε αναγκαστικά να τα κάνουμε περί τα 140-150 κυβικά για να μην "σπάσουν". Αν το οδηγάς ανθρώπινα, δεν το τρέχεις όσο είναι κρύο το μοτεράκι, δεν είσαι συνέχεια κόφτες και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει, ούτε θα ζορίζεται, ούτε θα χαλάσει. καλα εχεις ενα δικιο. απλως φοβαμαι γιατι τα νταιτονα δεν ειναι και τα πιο αξιοπιστα και με το θεμα του κρυου μοτερ ποτε πανω απο 3000 στροφες για κανα 5-6 λεπτο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.816 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2023 (τροποποιήθηκε) Αυτό που λες δεν ισχύει... ΑΝ θεωρητικά δεν ήτανε αξιόπιστα, τότε τι ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις πως βελτιωμένο θα είναι πιο αξιόπιστο; Και αν ΟΝΤΩΣ δεν ήτανε αξιόπιστα, τότε δεν είχαν τόσες πολλές πωλήσεις. Τροποποιήθηκε Νοέμβριος 18 , 2023 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 (τροποποιήθηκε) μετα απο λιγο καιρο το σκευτηκα και θελω να το βελτιωσω, επειδη σκευτομαι τα 57mm και θελω να αλλαξω στροφαλομπιελα απο λιφαν 125 θα κανουν; επειδη δεν βρισκω πουθενα για σπριντερ Τροποποιήθηκε Φεβρουάριος 25 από τον tisenoiazei Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 307 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 Γιατί θέλεις να βάλεις στρόφαλο; Έπαθε κάτι ο δικός του; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 Την 26/2/2024 at 12:28 ΠΜ, το μέλος CRX έγραψε: Γιατί θέλεις να βάλεις στρόφαλο; Έπαθε κάτι ο δικός του; δεν εχει παθει κατι αλλα με το να το κανω 57mm θα αντεξει; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 307 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 Καλύτερα ή τουλάχιστον το ίδιο με του Lifan που σκέφτεσαι να βάλεις. Έχεις ένα παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Θέλεις να βάλεις στρόφαλο από ένα άλλο παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Ποιο το όφελος; Τα Daytona (dayang) είναι από τα πιο αξιόπιστα κινέζικα μηχανάκια. Τα 125αρια Lifan από την άλλη, όχι. Πονάνε ακριβώς στο στρόφαλο· τον κόβουν αν ζοριστούν. Τώρα, ο ισχυρισμός ότι αν ανέβεις σε κυβικά, το μοτέρ θα γίνει πιο αξιόπιστο, είναι αστείος. Οποιαδήποτε μετατροπή τέτοιου είδους, κάνει τα μοτερακια πιο ευάλωτα. Ακόμα και τα επώνυμα. Αν το μοτέρ σου είναι εντάξει, άσε το όπως είναι. Αν έχει φάει το κυλινδροπίστονο, άλλαξε το με ένα ίδιο ή στείλε τον κύλινδρο σε καλό μηχανουργείο για ρεκτιφιέ και ταίριασμα πιστονιου. Αν θέλεις να ανέβεις χιλιοστά, μέχρι 54 είναι ανεκτό, δηλαδή σχεδόν τίποτα. Οτιδήποτε άλλο, πας γυρεύοντας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.816 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 Η αρχική ανησυχία του φίλου είναι πως "ένα μανίσιο μοτέρ ζορίζεται οπότε θα σπάσει". Για να σε "απαλλάξω" λιγάκι από τον φόβο: ο κατασκευαστής όταν σχεδιάζει έναν κινητήρα δεν αποφασίζει τυχαία "αα θα βάλουμε 54αρη στρόφαλο, βάλε και αυτό το σασμάν το αλανιάρικο και μισό κιλό 18αρι καρμπυρατέρ κυρ Στέφανε" Από το εργοστάσιο βγαίνει σχεδιασμένος για να παρέχει μια αποδεκτή απόδοση διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία του και να είναι όσο το δυνατόν πιο οικονομικός σε καύσιμα και συντήρηση. Τα Daytona είναι τίμια και αξιόπιστα μοτεράκια, γιατί να του βγάλεις τα μάτια; Αν θες να δουλεύει λίγο πιο "άνετα" σε δικάβαλα/ανηφόρες πάντως μπορείς να παίξεις λίγο με το γρανάζωμα και με την ρύθμιση του καρμπυρατέρ. Έτσι, ούτε θα σπάσει, ούτε θα χαλάσει, ούτε θα ανατιναχτεί ο κινητήρας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Η αρχική ανησυχία του φίλου είναι πως "ένα μανίσιο μοτέρ ζορίζεται οπότε θα σπάσει". Για να σε "απαλλάξω" λιγάκι από τον φόβο: ο κατασκευαστής όταν σχεδιάζει έναν κινητήρα δεν αποφασίζει τυχαία "αα θα βάλουμε 54αρη στρόφαλο, βάλε και αυτό το σασμάν το αλανιάρικο και μισό κιλό 18αρι καρμπυρατέρ κυρ Στέφανε" Από το εργοστάσιο βγαίνει σχεδιασμένος για να παρέχει μια αποδεκτή απόδοση διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία του και να είναι όσο το δυνατόν πιο οικονομικός σε καύσιμα και συντήρηση. Τα Daytona είναι τίμια και αξιόπιστα μοτεράκια, γιατί να του βγάλεις τα μάτια; Αν θες να δουλεύει λίγο πιο "άνετα" σε δικάβαλα/ανηφόρες πάντως μπορείς να παίξεις λίγο με το γρανάζωμα και με την ρύθμιση του καρμπυρατέρ. Έτσι, ούτε θα σπάσει, ούτε θα χαλάσει, ούτε θα ανατιναχτεί ο κινητήρας. εχεις δικιο, οποτε ναι, ισως ενα 20ρι καρμπυρατερ και να παιξω λιγο με την κεφαλη με μια ροηκη εξελιξη θα ειναι ενταξει; πριν 2 ώρες, το μέλος CRX έγραψε: Καλύτερα ή τουλάχιστον το ίδιο με του Lifan που σκέφτεσαι να βάλεις. Έχεις ένα παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Θέλεις να βάλεις στρόφαλο από ένα άλλο παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Ποιο το όφελος; Τα Daytona (dayang) είναι από τα πιο αξιόπιστα κινέζικα μηχανάκια. Τα 125αρια Lifan από την άλλη, όχι. Πονάνε ακριβώς στο στρόφαλο· τον κόβουν αν ζοριστούν. Τώρα, ο ισχυρισμός ότι αν ανέβεις σε κυβικά, το μοτέρ θα γίνει πιο αξιόπιστο, είναι αστείος. Οποιαδήποτε μετατροπή τέτοιου είδους, κάνει τα μοτερακια πιο ευάλωτα. Ακόμα και τα επώνυμα. Αν το μοτέρ σου είναι εντάξει, άσε το όπως είναι. Αν έχει φάει το κυλινδροπίστονο, άλλαξε το με ένα ίδιο ή στείλε τον κύλινδρο σε καλό μηχανουργείο για ρεκτιφιέ και ταίριασμα πιστονιου. Αν θέλεις να ανέβεις χιλιοστά, μέχρι 54 είναι ανεκτό, δηλαδή σχεδόν τίποτα. Οτιδήποτε άλλο, πας γυρεύοντας. εννοουσα στροφαλος βελτιομενος που ειναι φτιαγμενος για λιφαν 125 πχ της iracing οχι κατευθειαν τον μαμα, αλλα ναι εχεις δικιο δεν αξιζει να το φτιαξω καν καλυτερα να το πειραξω με ενα καρμπ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.816 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 Να αφήσεις την ροϊκή... Ασε που είναι μια λίγο πονεμένη ιστορία εδώ, μιας και τα περισσότερα τσακαλια θα κάνουν 1-2 ταλιμπανιες με το ντρεμελ και το αποτέλεσμα ενδέχεται να είναι χειρότερο από το μαμά. Βάλε απλά ένα 20mm καρμπ, σωστά ρυθμισμένο, παιξε με γραναζωμα, γέμισε το βενζίνη και καλές βόλτες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 εχω γνωστο σε μηχανουργειο ελεγα εκει να το παω αλλα ενταξει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.816 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 Δεν ξέρω, εγώ σου είπα τις γνώμες μου. Από εκεί και περα.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
tisenoiazei 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 πριν 8 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Δεν ξέρω, εγώ σου είπα τις γνώμες μου. Από εκεί και περα.... ενταξει, σε ευχαριστω πολυ παντως φιλε ασχετο τωρα, ξερει κανεις να μου προτεινει κανενα 20ρι καρμπ καλης ποιοτητας Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.816 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 πριν 18 ώρες, το μέλος tisenoiazei έγραψε: ενταξει, σε ευχαριστω πολυ παντως φιλε ασχετο τωρα, ξερει κανεις να μου προτεινει κανενα 20ρι καρμπ καλης ποιοτητας https://www.stelpet.gr/Proion/2363/202/Karmpurater-Honda-CM200-20mm-Shark/ Τίμιο, δουλευει οκ για τα λεφτά του. Θα κάνεις την δουλειά σου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες