Νικολας φλωρος 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 Γεια σας. Εγω εχω ενα townmate t50 και σκεφτομαι να αλλαξω εκκεντροφορο. Λογο ελειψης ανταλακτικων για townmate κατεληξα σε εκκεντροφορο απο cryptin r 105. Το θεμα μου ειναι αν μπαινει ο εκκεντροφορος και τι αλλο θα χρειστει να αλλαξω. Επισης αν θα δω καποια διαφορα στο μηχανακι. *το μηχανακι ειναι 50ρι με 80ρι κυλινδροπιστονο Ευχαριστω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.718 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 (τροποποιήθηκε) Αν μπει πιο άγριος εκκεντροφόρος, το μηχανάκι θα "κουφώσει" λίγο στα χαμηλά αλλά θα είναι λίγο πιο νευρικό στις μεσαίες προς ψηλές. Μαζί με τον εκκεντροφόρο, ενδέχεται να χρειαστεί και κάποια τροποποίηση στο καρμπυρατέρ, είτε με το να βάλεις ένα μεγαλύτερο κυρίως ζιγκλέρ (για τις ψηλές), είτε με το να πας σε κάποιο +2mm μεγαλύτερο. Θαρρώ πως με ένα απλό ζιγκλέρωμα στο παρόν καρμπ θα είσαι οκ. Τώρα δεν ξέρω όμως το διαφορικό, κατά πόσο σε περιορίζει στην δουλειά που θες να κάνεις. Για το αν ταιριάζει από το Crypton ή όχι... @Tasos Meli Τροποποιήθηκε Σεπτέμβριος 3 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.885 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 Ο εκκεντροφορος του crypton μπαινει, θα πρεπει να δεις αν το μαμα γραναζι του Τ50 ταιριαζει στον αφαλο του εκκεντροφορου ακριβως. Τα Τ ειχαν 2 ειδη εκκεντροφορων με διαφορετικη διατομη στον αφαλο τους. Η μοναδικη μετατροπη που εκανα ειναι να τροχισω λιγο απο το καπακι εκκεντροφορου το μισοφεγγαρο που εχει απο μεσα γιατι το γραναζι στεκεται λιγο πιο εξω και βρισκει. Εσυ θελεις να βαλεις πιο αγριο εκκεντροφορο ή απλα δεν βρισκεις αλλο μαμα φια να αντικαταστησεις τον δικο σου? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.718 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σάββατο την 04:49 μμ (τροποποιήθηκε) Εγω να κάνω μια άκυρη-σχετική ερώτηση εδώ; Έφαγα φλασιά όχι τίποτα άλλο Πες ότι για παράδειγμα βελτιώνεις τον κινητήρα σε ένα τέτοιο μηχανάκι και το φτάνεις 90κατι κυβικά (υποθετικό νούμερο). Με το διαφορικό τι κάνεις; Υπάρχει κάποια επέμβαση πχ όπως το γρανάζωμα στα "αλυσιδάτα" μηχανάκια; Πχ εγώ στην πάπια όταν έκανα κάποιες επεμβάσεις, αντικατέστησα το μπροστινό γρανάζι με +1 δόντι γιατί μπορούσε να το σηκώσει. Στα διαφορικά έχεις κάποια ελευθερία ή έτσι όπως το έβγαλε το εργοστάσιο, έτσι παραμένει; Τροποποιήθηκε Σάββατο την 04:50 μμ από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.294 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σάββατο την 06:07 μμ Τι κάνεις με το ποιό; 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.885 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σάββατο την 09:50 μμ Σε μαμα υπαρχουν 4 επιλογες, 34/10, 35/11, 33/11, 35/12, αυτα δεν μπορεις να τα συνδιασεις γιατι εχουν διαφορετικη κοπή τα γραναζια του. Τα ειχαν τοποθετημενα σε διαφορετικά μοντελα αναλογα με τα κυβικά τους την αγορα που προορίζονταν. Για aftermarket δεν γνωριζω αν υπηρχε κατι με διαφορετικο συνδιασμο ωστε να αποκτα αλλο βημα. Το Τownmate παντα ηταν ενα μηχανακι που ειχε "φυσικους" περιορισμους και δεν το επελεγε κανενας ανησυχος νεος, επισης δεν υπηρχε και ευκολη προσβαση στην πληροφορια οπως σημερα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.718 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σάββατο την 10:19 μμ (τροποποιήθηκε) Άρα η μόνη λύση για αλλαγή βήματος είναι να αντικαταστήσεις όλο το διαφορικό, κατάλαβα. Κοινώς: άστο έτσι, καλό είναι. Πολύ σκοτούρα για το τίποτα... Τροποποιήθηκε Σάββατο την 10:20 μμ από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.885 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σάββατο την 10:26 μμ Αναλογα αν θα βρεις κατι και φυσικα σε τι τιμη, σε townmateαδικες σελιδες στο fb εχει αρκετες αγγελιες, το θεμα ειναι να ξερεις τι αγοραζεις γιατι μπορει να φας και παπα. Το δικο μου που ειναι 4ταχυτο και με την πιο μακριά τελικη μεταδοση, στα τερματα πιανει 100 χιλιομετρα/ωρα αλλα για μια ξεκουραστη πορεια το πολυ με 65-70 χλμ/ωρα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.718 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Σάββατο την 11:06 μμ πριν 38 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε: Το δικο μου που ειναι 4ταχυτο Να φανταστώ είναι το 80αρι μοντέλο, σωστά; Νομίζω τα 50αρια ήτανε τριτάχυτα όπως και τα αντίστοιχα C50/GLX. Τα 70 χλμ/ω για πορεία ακούγεται λογικό, αν θεωρητικά οι κόφτες του είναι στα 100. Δεν υπάρχει λόγος να το ζορίζεις παραπάνω. Αλήθεια, πόσα κυβικά είναι το ταφ τώρα; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4.885 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Κυριακή την 07:45 πμ Εχω συναντησει και 4ταχυτα 50αρια, αλλα ειναι πολυ σπανια. Το δικο μου ειναι εντελως custom made, εχω κρατησει καποια πραγματα απο 50αρι, οπως καρτερ, βολαν, αντιβαρο και πηνια, και ολα τα υπολοιπα ειναι απο 80αρι, τα τελευταια χρονια δεν ασχολουμαι καθολου, απο το 2018 που εκανα την τελευταια αλλαγη σε 52Χ52 (110cc) δεν εχει αλλαξει κατι. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.718 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Κυριακή την 07:29 μμ Άμα δουλεύει καλά και παραμένει αξιόπιστο/οικονομικό τότε μην πειράξεις βίδα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
CRX 277 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δευτέρα την 10:42 πμ Την 16/9/2023 at 9:07 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε: Τι κάνεις με το ποιό; Πιπεράκι στη γλωσσίτσα... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες