Jump to content

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα είπα να κάνω μια προσπάθεια εδώ που υπάρχουν γνώστες  για ένα θέμα που με ταλαιπωρεί ..

Εχω ένα virago 750 του 84 με τα 60 άλογα αυτό που κυνηγάνε όλοι στο εξωτερικό και το κάνουν cafe racer ..

Το μηχανάκι το πήρα 1 χιλιάρικο μόνο. Ξεκίνησα με ένα μεγάλο σέρβις + ότι αναλώσιμο υπήρχε αλλάχτηκε ..Συνέχισα με κομπλερ μίζας και επισκευή μίζας ..προχώρησα με επισκευή ηλεκτρονικής που όπως μ είπαν ειχε κάψει ένα τρανζιστορ..!Όλα καλά  το μηχανάκι παίρνει σαν καινούργιο  ..!Να αναφέρω εδώ ότι το μηχανάκι έχει ελευθερας εξατμίσεις ..

Και πάμε τώρα στο θέμα που με ταλαιπωρεί προχώρησα σε μετατροπή απο 2πλο καρμπυρατέρ σε μονό (λόγο αχρηστίας των παλιών )..!με χειροποίητο λαιμό  αλουμινίου καρμπυρατέρ 40αρι mikuni bst40 (από Ktm lc4) το οποίο κιταριστηκε και ζιγκλερωθηκε ώστε να ανταποκρίνεται στους 2 κυλίνδρους .!Αλλά το μηχανάκι μετά τα 110 μπερδεύει ..την 1ή και την 2ά την σπάει κανονικά και τραβάει τέλεια σε όλο το φάσμα.. Στην 3ή σχεδόν πριν το σπάσιμο της αρχίζει να μπερδεύει το μηχανάκι εκεί έχει ξεπεράσει τα 100 και μετά έρχεται το μπέρδεμα που δεν τραβάει ..!

Πριν με φάτε να πω ότι έτσι το δουλεύουν στο 80% των ξένων δλδ ένα 40 αρι καρμπ (διαφόρων εταιριών )και μετά παιχνίδι με τα ζιγκλερ μέχρι να πετύχουν ότι καλύτερο μπορούν στην ρύθμιση ..

Τα ερωτήματα μου :

Να αλλάξω καρμπ  πχ μεγαλύτερο ή μικρότερο .;

Να παίξω με τα ζιγκερ μεχρι να βρω τον κατάλληλο συνδυασμό ..;

Εχετε κάποια ιδέα Γτ μπερδεύει μετά τα 100 ίσως πλούσιο μείγμα ..;που το πνιγεί ..;
 

Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα οποία βοήθεια η ιδέα πολύτιμη ευχαριστώ ..!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Louk 92 έγραψε:

Εχω ένα virago 750 του 84 με τα 60 άλογα που κυνηγάνε όλοι στο εξωτερικό και το κάνουν cafe racer

αυτό μάλλον το λένε αυτοί που τα πουλάνε

πριν 2 ώρες, το μέλος Louk 92 έγραψε:

Πριν με φάτε να πω ότι έτσι το δουλεύουν στο 80% των ξένων δλδ ένα 40 αρι καρμπ (διαφόρων εταιριών )και μετά παιχνίδι με τα ζιγκλερ μέχρι να πετύχουν ότι καλύτερο μπορούν στην ρύθμιση

Και γιατί δεν τους ρωτάς αυτούς, που το έχουν και το έχουν κάνει ήδη;

Αντε να μυρίσω τα νύχια μου και να σου πω τη γνώμη μου. 40ρι καρμπυλατέρ είναι πολύ μεγάλο για ένα κύλινδρο 350 κυβικά με 30 άλογα (ΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΟΥΛΕΎΕΙ). Κάτι σε 32-34 θα ταιριάξει πολύ καλύτερα.

πριν 2 ώρες, το μέλος Louk 92 έγραψε:

Αλλά το μηχανάκι μετά τα 110 μπερδεύει

Πόσο % σίγουρος είσαι οτι θέλεις να τρέχεις με ένα αρχαίο Virago πάνω από τόσα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 44 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

αυτό μάλλον το λένε αυτοί που τα πουλάνε

Και γιατί δεν τους ρωτάς αυτούς, που το έχουν και το έχουν κάνει ήδη;

Αντε να μυρίσω τα νύχια μου και να σου πω τη γνώμη μου. 40ρι καρμπυλατέρ είναι πολύ μεγάλο για ένα κύλινδρο 350 κυβικά με 30 άλογα (ΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΟΥΛΕΎΕΙ). Κάτι σε 32-34 θα ταιριάξει πολύ καλύτερα.

Πόσο % σίγουρος είσαι οτι θέλεις να τρέχεις με ένα αρχαίο Virago πάνω από τόσα;

Αδερφε μου καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο mikuni vm30αρι .Όλοι οι άλλοι έχουν 40ρια αλλά δεν έχεις άδικο θα το ψάξω ..
 

Το μηχανάκι μπορεί να είναι αρχαίο αλλά  δουλεύει ρολόι οσο σάπια ήταν ολα τα περιφερειακά του και τα ηλεκτρολογικά του (που τα έχω αλλάξει όλα )τόσο σκυλί και αγέραστο το μοτέρ του..Άραγε ποσά από τα σημερινά θα δουλεύουν έτσι σε 40 χρόνια .Μάλλον κανενα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο καρμπυρατερ εχεις βαλει φιλτρο, ή στις δοκιμες σου το εχεις χυμα εισαγωγη?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλαράκι φοράει φίλτρο dragtron .και ζιγκλερ βενζίνης 220..Τώρα ζιγκλερ αέρα θα σε γελάσω δεν θυμάμαι νούμερο ..Ο προβληματισμός μου είναι γιατί το κάνει μετά τα 100-110 ;
 

Το τρελό είναι ότι διαφορετικοί μάστορες μου έχουν δώσει διαφορετικές απαντήσεις ένας λέει μικρό το καρμπ θέλει 42αρι άλλος ότι είμαι πλούσιος σε μείγμα και πρέπει να κατεβάσω νούμερο στο κύριο ζιγκλερ και έχω πάρει και μια γνώμη ότι ίσως φταίει ο λαιμός αλλά αν έφταιγε ο λαιμός θα έπρεπε να φτάσω στα 110 για να μπερδέψει ..;

Τελος πάντων θα τα δοκιμάσω όλα από ότι φαίνεται απλά ψάχνω κάποια ιδέα περισσότερα μυαλά περισσότερες ιδέες ..!!Ευχαριστω 
 

 

πριν 5 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Στο καρμπυρατερ εχεις βαλει φιλτρο, ή στις δοκιμες σου το εχεις χυμα εισαγωγη?

 

Φιλαράκι φοράει φίλτρο dragtron .και ζιγκλερ βενζίνης 220..Τώρα ζιγκλερ αέρα θα σε γελάσω δεν θυμάμαι νούμερο ..Ο προβληματισμός μου είναι γιατί το κάνει μετά τα 100-110 ;
 

Το τρελό είναι ότι διαφορετικοί μάστορες μου έχουν δώσει διαφορετικές απαντήσεις ένας λέει μικρό το καρμπ θέλει 42αρι άλλος ότι είμαι πλούσιος σε μείγμα και πρέπει να κατεβάσω νούμερο στο κύριο ζιγκλερ και έχω πάρει και μια γνώμη ότι ίσως φταίει ο λαιμός αλλά αν έφταιγε ο λαιμός θα έπρεπε να φτάσω στα 110 για να μπερδέψει ..;

Τελος πάντων θα τα δοκιμάσω όλα από ότι φαίνεται απλά ψάχνω κάποια ιδέα περισσότερα μυαλά περισσότερες ιδέες ..!!Ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...