Jump to content
Ziso

Innova καεί και χάνει λάδια

Recommended Posts

Καλησπέρα στο Team

Πριν από ένα χρόνο ένας συγγενή μου χάρισε ένα Innova carburettor του 04 το οποίο ήταν ήδη 2ο χέρι.

Το μηχανάκι χρειαζόταν ανάμεσα κάποιες "επεμβάσεις" ώστε να είναι Πλήρως λειτουργικό και να περάσει ΚΤΕΟ πράγματα τα οποία λύθηκαν σχετικά εύκολα (φάση κοντέρ, σέλα,τακακια...όχι πάντως κάτι μηχανικό 😅

Ο μηχανικός Μου είχε αναφέρει πάντως πως η κάτω τάπα έχει θέμα και δεν μπορεί να βιδωθεί στο 100%...είπε πως δεν ειναι άμεσος κίνδυνος και η επιδιόρθωση κοστίζει 50€ (δεν το έφτιαξα ακόμα) 

Δεν γνωρίζω πάντως τίποτα απο το ιστορικό του ούτε ποτέ έχει κάνει τα "μεγάλα service"

Το περασμένο καλοκαίρι γυρνώντας από τις διακοπές παρατήρησα μια μικρή λιμνούλα από λάδια κάτω από τη μηχανή την οποία πολύ κακώς δεν έδωσα σημασία , αρκέστηκα απλώς να αλλάξω λάδια μιας καθώς είχα συμπληρώσει τα χιλιόμετρα...ο μηχανικός απλώς μου είπε να δίνω προσοχή αν στάζει από πουθενά...για πολύ καιρό δεν είχα παρατηρήσει τίποτα απόλυτος και τσέκαρα συνεχώς τη στάθμη και κάτω από το παπί για κάποια απώλεια 

Fast forward ⏩ στο φετινό καλοκαίρι 2000 χιλιόμετρα μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών το καλοκαίρι 2022 (δεν χρησιμοποιώ πολύ το παπί το χειμώνα σε αντίθεση με το καλοκαίρι) ενστικτωδώς μετά από αρκετή χρήση τσεκαρω τη στάθμη αλλά λάδι πουθενά 

Κατευθείαν στο μηχανικό λοιπόν , αλλάζει τα λάδια και μου τα ψάλει καθώς το μοτέρ δεν είχε σχεδόν καθόλου λάδι (ζήτημα να έχει 100ml όπως μου είπε μάλλον με υπερβολή) 

Μου είπε επίσης πως πρέπει να κάνω το μεγάλο service στα κοντά  μιας και έφτασε τις 70 χιλιάδες  

Προετοιμασμένος για το χειρότερο αγοράζω ένα λίτρο Motul 5000 10/40 Για συμπλήρωμα

Έπειτα από μερικά ανέβα κατέβα στο εξοχικό στο βουνό (πολλές ανηφόρες) 600 χιλιόμετρα συνολικά από την τελευταία αλλαγή λαδιών ,παρατήρησα ότι η στάθμη είχε πέσει και κατευθείαν συμπλήρωσα γύρο στα 400ml...δεν είχα δει πάντως μέχρι τότε κάποια λιμνούλα από λάδια 

Γυρνώντας και από τις φετινές διακοπές ωστόσο είδα ξανά το ίδιο θέαμα...μια λιμνούλα από λάδια και η στάθμη ελαφρώς πεσμένη (συμπλήρωσα 50ml ) 

Σήμερα συμπλήρωσα 1000 χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή λαδιών (Ιούλιο 2023) 

Και συνολικά από το μπουκαλάκι ενός λίτρου της motul που είχα αγοράσει για συμπλήρωμα έχω μείνει με 350ml λάδι 

Να διευκρινίσω πως ο έλεγχος του λαδιού γίνεται με βάση το manual ( ξεβιδωτο το καπάκι)

Ο μηχανικός μου αυτές τις μέρες λείπει και θα γυρίσει από βδομάδα.

 

Εσείς τι πιστεύετε πως παίζει 

Εγώ πάντως υποψιάζομαι πως καίει λάδια αλλά και χάνει ταυτόχρονα.

Μήπως αυτά τα συμπτώματα ταυτίζονται με κάποια συγκεκριμένη βλάβη ? Τι λέτε ? 

 

Παραθέτω και μερικές φώτο μέρη του μοτέρ (που πιστεύω ότι ίσως χάνει

λίγο λάδι)

 

Επίσης προτείνετε μου κάποιο λάδι να δοκιμάσω σε περίπτωση που αποδίδει καλύτερα σε Innova 

 

https://ibb.co/0hbSNYL

 

https:/ibb.co/VNR6N1G

 

Ευχαριστώ 

Τροποποιήθηκε από τον Ziso
Link fix

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στην κεφαλή χάνει από το μικρό καπάκι για την ρύθμιση στην βαλβίδα εξαγωγής. Ενα τσιμουχάκι αμεληταίας αξίας, σου κάνει το δίτροχο χάλια, άλλαξέ το να πάει στο διάολο.

 

Εννοείται, η μεγάλη απώλεια λαδιού, δεν γίνεται από το τρέξιμο στο καπάκι. Το μοτέρ σου καίει λάδια, και θέλει επισκευή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Με 70Κ και απώλεια λαδιού απο το εμβολο, ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα χτυπά και η μπιέλα.

Οταν  ανοιχτει,  θα χρειαστουν αρκετα πραματα αλλαγη.

Υπολόγιζε 350ε τουλάχιστον.

 

 

spacer.png

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα ξανά στην ομάδα 

Μόλις το Innova μου έκαψε το 1 λίτρο λάδι motul 5000 που το είχα αγοράσει για συμπλήρωμα (άρα 1 λίτρο ανά 1400χλμ)

Για κάνα 10 μέρες ακόμα το παπί μου είναι απαραίτητο και δεν μπορώ να το πάω σε μηχανικό παρά μόνο να συμπληρώνω καθημερινά λίγο λάδι ώστε να είναι πάντα γεμάτο...το ερώτημα είναι το εξής 

Αξίζει να του αγοράσω για συμπλήρωμα τα απλά motul λάδια φάση 12 ευρώ η να του πάρω τα v300 που βγαίνουν στο  20αρικο

 

Επίσης ποια λάδια θα μου προτείνατε 

Δηλαδή 10/30 η 10/40 και κάποια συγκεκριμένη μάρκα η κατηγορία 

 

Ευχαριστώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Ziso έγραψε:

Αξίζει να του αγοράσω για συμπλήρωμα τα απλά motul λάδια φάση 12 ευρώ η να του πάρω τα v300 που βγαίνουν στο  20αρικο

Ορυκτελαιο ή ημισυνθετικο 15/50.

Τακτικο συμπληρωμα, ωστε να τη βγαλεις το 10ημερο.

Μην πας σε 10/40 λάδι, το καιει πιο ευκολα και πιο γρηγορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο το ίδιο σημείο ξεκίνησε να χάνει και εμένα σχεδόν 2 χρόνια πριν (70.000 χλμ). Άλλαξα το τσιμουχακι απο το καπάκι βαλβίδων και ολα οκ. Σήμερα μετά από περίπου 10 μέρες ακινησία είδα μικρή στάμπα απο λάδι απο κάτω (2-3 σταγόνες) και βλέπω πάλι η κάτω βίδα απο το καπάκι έχει σταγόνα λαδιού να κρέμεται πάνω της ( 78.000χλμ). Δεν ξέρω γιατί τόσο σύντομα έβγαλε το ίδιο πράγμα. Το περίεργο ήταν οτι είχε και πιο πίσω, σχεδόν κάτω απο την τάπα λαδιού μια πιο μεγάλη στάμπα ( όχι λιμνούλα όμως). Η ταπα λαδιού είναι στεγνή γύρω γύρω, αλλά γενικά το μοτέρ από κάτω έχεις λαδολασπουρα σε πολλά σημεία και κυρίως γύρω γύρω απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού αν κατάλαβα καλά ( injection είναι). Θέλει καθάρισμα το μοτέρ απο κάτω και να δείς που δακρύζει ακριβώς αν και στην δικιά σου περίπτωση κάνει μπαμ απο που προέρχεται 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...