Jump to content
kostas_cbf

2240 km solo Balkan tour (Αλβανια, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία, Βουλγαρία)

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα

To 2019 έκανα το πρώτο μότο-ταξίδι εξωτερικό (Με παπί Τουρκία https://www.mybike.gr/topic/85739-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%AF%CE%B1/). Από τότε απέκτησα ένα sv650 που σίγουρα σε ταξιδεύει πιο άνετα και σου επιτρέπει να διανύσεις μεγαλύτερες αποστάσεις. Λόγω covid και έλλειψης μότο-παρέας 3χρόνια σχεδόν το sv650 αράχνιαζε στο parking. Φέτος οι περιστάσεις το ευνόησαν και πήρα την απόφαση για solo ταξίδι Βαλκάνια. Μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξα σε μια διαδρομή με πέρασμα από Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία και Βουλγαρία. Γενικά δεν έκλεισα καταλύματα ούτε μελέτησα ιδιαίτερα ταξιδιωτικούς οδηγούς. Το πλάνο ήταν ξυπνημα σχετικά νωρίς κάθε μέρα, μπόλικα χιλιόμετρα σε διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομων με πλούσια φύση και όταν έκανε την εμφάνιση της η κούραση, στάση σε κάποια πόλη για διανυκτέρευση και λίγο urban τουρισμό. Το ταξίδι κράτησε 6 ημέρες και θα ανεβάζω σταδιακά κάθε ημέρα.

DAY1.jpg

DAY2.jpg

DAY3.jpg

DAY4.jpg

DAY5.jpg

DAY6.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1η ημέρα-Καστοριά

Εκκίνηση πρωινές ώρες από Αθήνα.

364804395-10231811725779244-883883790642

Επέλεξα να ανηφορίσω από Ιονία Οδό μιας και τη διαδρομή μέσω δυτικής Θεσσαλίας (που είναι πανέμορφη) την έχω κάνει άπειρες φορές τον προηγούμενο χρόνο γιατί πηγαινοερχόμουνα  Κοζάνη-Αθήνα για δουλειά. Επίσης, ήταν μια διαδρομή που δεν την είχα κάνει ποτέ. Σαν διαδρομή δεν λέει και πολλά μιας και κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο. Ένα ενδιαφέρον σημείο είναι η γέφυρα στο Ρίο και έχει κάποια ωραία σημεία και το κομμάτι στην Εγνατία.

DAY-1-DEPARTURE.jpg

Άφιξη στην ωραία Καστοριά μεσημεριανές ώρες.

DAY-1-KASTORIA-3.jpg

DAY-1-KASTORIA.jpg

Τα ξενοδοχεία είχαν τσιμπημένες τιμές. Κατέληξα στο Ορέστιον που προτείνεται. Είχε χαμηλές τιμές, ήταν πεντακάθαρο, το προσωπικό ήταν ευγενέστατο και είναι σε πολύ κεντρικό σημείο.

Η ημέρα έκλεισε με μια βόλτα στη γραφική λίμνη Ορεστιάδα.

DAY-1-KASTORIA-4.jpg

Η Καστοριά σαν πόλη είναι μικρή μεν αλλά πολύ όμορφη μιας και είναι κτισμένη περιμετρικά της λίμνης Ορεστιάδας. Όπως οι περισσότερες πόλεις στη Βόρεια Ελλάδα έχει εξαιρετικό φαγητό και ζεστούς ανθρώπους. Είναι σε πολύ βολικό σημείο για διάφορες εκδρομές οπότε προτείνεται σαν βάση για εξορμήσεις.

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2η ημέρα-Αλβανία & Β. Μακεδονία

Ξύπνημα και γέμισμα μπαταριών με το ωραίο πρωινό στο Ορέστιον και εκκίνηση για Κρυσταλλοπηγή για το πέρασμα στην Αλβανία. Ταλαιπωρία τα σύνορα γενικά και ευτυχώς μου δώσανε προτεραιότητα οι τελωνειακοί υπάλληλοι για να μην είμαι εκτεθειμένος στον ήλιο. Είσοδος στην Αλβανία λοιπόν.

DAY-2-ALBANIA-1.jpg

Στόχος ήταν μετά από λίγα χλμ στον κεντρικό δρόμο προς Κορυτσά να κατευθυνθώ στο συνοριακό πέρασμα Stenje και να περάσω στη Β. Μακεδονία ακολουθώντας μια ορεινή διαδρομή με θέα τις Πρέσπες. Η διαδρομή ήταν ερημική και πανέμορφη.

DAY-2-ALBANIA-2.jpg

DAY-2-ALBANIA-PRESPES-1.jpg

DAY-2-ALBANIA-PRESPES-2.jpg

DAY-2-ALBANIA-PRESPES-3.jpg

DAY-2-ALBANIA-PRESPES-4.jpg

DAY-2-ALBANIA-PRESPES-5.jpg

DAY-2-ALBANIA-PRESPES-6.jpg

Γενικά δεν υπήρξε κάτι που να με φόβισε όσον αφορά την ποιότητα των δρόμων και την οδηγική συμπεριφορά των Αλβανών. Το μόνο μειονέκτημα της Αλβανίας είναι η έλλειψη οδικής βοήθειας και για αυτό το λόγο το πέρασμα ήταν τόσο σύντομο. Θα επανέλθω με συνταξιδιώτη/ες για να εξερευνήσω τις ομορφιές της χώρας με μεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης,  ο κόσμος ήταν φιλικός με αρκετούς να με χαιρετάνε. Άφιξη στο Stenje έχοντας γεμίσει με ωραίες εικόνες και γρήγορο πέρασμα για Β. Μακεδονία αφού βρήκα μόλις ένα αυτοκίνητο μπροστά μου. 

Το πλάνο ήταν να κατευθυνθώ προς τη λίμνη Οχρίδα περνώντας από το Galicica National Park. Το εισιτήριο ήταν στα 2 ευρώ με τον Σκοπιανό υπάλληλο να μου πιάνει την κουβέντα στα ελληνικά. Πανέμορφη στριφτερή διαδρομή που περιελάμβανε άπειρο πράσινο, θέα απο ψηλά προς Οχρίδα και άπειρες χαιρετούρες και γνωριμίες με μηχανόβιους.

DAY-2-N-MACEDONIA-GALICICA-1.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-GALICICA-2.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-GALICICA-3.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-GALICICA-4.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-GALICICA-5.jpg

Είχε αρκετές διαδρομές για πεζοπορία αλλά δεν βόλευε φορώντας τον μοτοεξοπλισμο, οπότε έμεινε εκκρεμότητα σε τυχόν 2η επίσκεψη. 

Άφιξη λοιπόν στην ανατολική πλευρά της Οχρίδας κοντά στο χωριό Trpejca και συνέχεια με κατεύθυνση προς Βορρά.

DAY-2-OHRID-3.jpg

Γενικά τα μέρη αυτά είναι τουριστικά, έχουν οργανωμένες παραλίες και είχε αρκετή κίνηση μέχρι να φτάσω στην πόλη της Οχρίδας. Εκεί έγινε η πρώτη στάση για ανεφοδιασμό και συνάλλαγμα.

DAY-2-OHRID.jpg

DAY-2-OHRID-2.jpg

Ενδιαφέρουσα πόλη για τουρισμό. Έχει το κομμάτι της παλιάς πόλης που είναι ιδιαίτερα γραφικό, αρκετές επιλογές για φαγητό και διασκέδαση και οι ντόπιοι είναι πολύ φιλικοί. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βάση για εξορμήσεις στις γύρω παραλίες. Μια από τις πιο ωραίες στιγμές του ταξιδιού ήταν όταν σταμάτησα να πάρω νερό ένα παλικάρι βλέποντας τις ελληνικές πινακίδες της μηχανής σταμάτησε και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια βοήθεια στα ελληνικά. Είναι πολύ ωραίο να γνωρίζεις φιλόξενους ανθρώπους με ανοιχτό μυαλό χωρίς αγκυλώσεις και προκαταλήψεις. 

Μετά το ευχάριστο διάλειμμα στην Οχρίδα, συνέχισα ακόμα βορειότερα ακολουθώντας το δρόμο για τη λίμνη Δίβρη και το Εθνικό Πάρκο του Μαυρόβου. Πανέμορφη διαδρομή και αυτή με έντονο το πράσινο στοιχείο και με αρκετές λιμνούλες.

DAY-2-N-MACEDONIA-1.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-2.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-3.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-4.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-5.jpg

DAY-2-N-MACEDONIA-DAY-5.jpg

Το Μαύροβο προσφέρεται ιδιαίτερα για χειμερινό τουρισμό, αλλά ακόμα και καλοκαιρινή περίοδο αξίζει να το επισκεφτείς για το δροσερό κλίμα και τα ωραία του μαγαζιά για καφέ/ποτό.

Κατάκοπος έφτασα απόγευμα στο Τέτοβο όπου ξεκίνησα να ψάχνω για ξενοδοχείο. Κατέληξα στο 5στερο Mercure Tetovo Hotel στο κέντρο της πόλης. Αν και δεν μου αρέσει αυτού του είδους η πολυτέλεια, δεν υπήρχαν πολλές επιλογές που να εξασφαλίζουν ασφάλεια για τη μότο και η τιμή ήταν αρκετά λογική. Γενικά σαν πόλη κατοικείται κατά πλειοψηφία από Αλβανόφωνους και θυμίζει αρκετά ελληνική πόλη δεκαετίας 90. Νυχτερινή ζωή δεν εντόπισα. Μόνο καζίνο σε κάθε γωνία κυριολεκτικά και αρκετά εστιατόρια. Η κουζίνα τους θυμίζει έντονα Τουρκία και η κοπιαστική μέρα έκλεισε με σουτζούκ λουκάνικο και μπουρέκ με τυρί (τυρόπιτα). Νοστιμότατα ήταν και αρκετά οικονομικά. Ο κόσμος δεν ήταν το ίδιο φιλικός όπως στην υπόλοιπη χώρα μιας και υπάρχει το χάσμα της γλώσσας. Μόνο οι νεαρές ηλικίες (και όχι όλοι) ήξεραν βασικά αγγλικά.

 DAY-2-TETOVO-1.jpg

DAY-2-TETOVO-2.jpg

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρωινό ξεκίνημα για Σερβία την επόμενη ημέρα. Ακολούθησα τον αυτοκινητόδρομο για Σκόπια τα οποία τα παρέκαμψα και κατέληξα στο συνοριακό πέρασμα Tabanovce. Έκει αποχαιρέτησα τη Β. Μακεδονία που ήταν η ευχάριστη έκπληξη του ταξιδιού μιας και οι προσδοκίες μου ήταν αρκετά χαμηλές. Με εντυπωσίασαν η παρθένα φυσική ομορφιά της χώρας, η ποιότητα των δρόμων που ήταν αντίστοιχη των δικών μας ενώ τους περίμενα χειρότερους, η οδηγική συμπεριφορά των ντόπιων που ήταν πολύ καλύτερη των Ελλήνων (τηρούσαν όρια ταχύτητας, σταματούσαν στις διαβάσεις, δεν παρκάρανε παράνομα κτλ) και η ζεστή συμπεριφορά των ντόπιων. 

Μεγάλη ταλαιπωρία στα σύνορα και πάλι ευτυχώς μου δώσανε προτεραιότητα και είσοδος στο Πρέσεβο και την Σερβία. Ακολούθησα τον αυτοκινητόδρομο για Βελιγράδι έως την πόλη Σουρντουλίτσα, όπου και βγήκα από τον αυτοκινητόδρομο για κινηθώ προς τη λίμνη Vlasina Rid. Η ποιότητα των δρόμων στη σέρβικη επαρχία ήταν αισθητά κατώτερη, ενώ και οι οδηγοί ήταν πολύ πιο γρήγοροι από τα όρια ταχύτητας, χωρίς να είναι επικίνδυνοι βέβαια. 

DAY-3-SURDULICA.jpg

DAY-3-SERBIA-1.jpg

Η διαδρομή σιγά σιγά γινόταν ορεινή με όλο και περισσότερη φυσική ομορφιά με κατάληξη τη λίμνη της Vlasina Rid.

DAY-3-SERBIA-2.jpg

DAY-3-SERBIA-3.jpg

DAY-3-SERBIA-4.jpg

DAY-3-SERBIA-5.jpg

DAY-3-VLASINA-RID.jpg

Γενικά όλο το μέρος είναι τουριστικό, έχει οργανωμένη παραλία ενώ και σε αυτή τη διαδρομή συνάντησα και χαιρέτησα πολλούς σύντροχους.

Συνέχισα παραλίμνια με σκοπό να κινηθώ βορειότερα μέσω ορεινών διαδρόμων προς το Stara Pianina National Park και την πόλη του Πύργου που είχα lockάρει για διανυκτέρευση. Η διαδρομή όσο πήγαινε γινόταν πιο άγρια και ερημική και στο διάβα μου βρήκα αρκετά ερειπωμένα χωριουδάκια.

DAY-3-SERBIA-6.jpg

DAY-3-SERBIA-7.jpg

DAY-3-SERBIA-8.jpg

DAY-3-SERBIAN-VILLAGE.jpg

Γενικά σε όλο το ταξίδι κινούμουν χωρίς gps έχοντας μελετήσει τη διαδρομή από πριν γιατί στο tankbag που είχα προβλέψει να έχω το smartphone, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονταν ήταν πολύ υψηλές με αποτέλεσμα να σβήνει. Στη διασταύρωση του χωριού Sastav Reka η ικανότητα μου προσανατολισμού με πρόδωσε και πήρα λάθος κατεύθυνση και κατέληξα κάπου κοντά στα σύνορα με Βουλγαρία με gps και δίκτυο να μην πιάνουν. Με το δείκτη βενζίνης να έχει πέσει κάτω από τη μέση και να μην βλέπω πολιτισμό εμπρός ξεκίνησα τον ίδιο δρόμο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μοναδική συνάντηση σε όλη την διαδρομή κάποιοι ξυλοκόποι που με χαιρέτησαν εγκάρδια. Αφού επέστρεψα στη σωστή διαδρομή έπρεπε να βρω σχετικά κοντά κάποιο βενζινάδικο. Γενικά στην περιοχή δεν είχε πολλά και τα περισσότερα κλείνανε για μεσημέρι και η ώρα ήταν 16:00. Τελικά βρήκα ένα σύντροχο, με τον οποίο με νοηματική καταφέραμε να συνεννοηθούμε και να με στείλει σε ανοικτό βενζινάδικο. Γενικά στην επαρχία ο κόσμος δεν ήξερε αγγλικά και ψιλοστράβωνε κιόλας γιατί φαντάζομαι τα συνδυάζουν με ΗΠΑ, ΝΑΤΟ κτλ. Με το που έβλεπαν ελληνικές πινακίδες βέβαια μαλάκωναν. Μετά τον ανεφοδιασμό αποφάσισα να αλλάξω τη διαδρομή μου. Επειδή η ώρα είχε περάσει και ήμουν αρκετά κουρασμένος ήδη για να οδηγήσω άλλο ένα  2ωρο σε ορεινή διαδρομή, κατέληξα να κινηθώ μέσω αυτοκινητόδρομου προς τη Νις, για την οποία είχα ακούσει πολύ καλά λόγια από ένα φίλο. Αποκαμωμένος βρήκα ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης σε όροφο με παρακολούθηση της μηχανής μέσω κάμερας και μετά από λίγη ξεκούραση βγήκα να εξερευνήσω την πόλη.

Η Νις είναι μια πόλη 185000 κατοίκων που την διασχίζει ο ποταμός Νισάβα. Έχει κάποια ενδιαφέροντα αξιοθέατα να δεις με αποκορύφωμα το φρούριο της πόλης, αλλά το βασικό στοιχείο που σε θέλγει είναι πως σφύζει από ζωή. Είναι φοιτητούπολη, όποτε έχει αρκετό νέο κόσμο και έχει αρκετές ωραίες επιλογές και για φαγητό και για ποτό/καφέ. Προσωπικά, δοκίμασα το παραδοσιακό σέρβικο μπιφτέκι (Pljeskavica) και έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Επίσης, ο κόσμος πάρα πολύ ζεστός, εξυπηρετικός και αρκετά δεκτικός στον τουρίστα που έρχεται να εξερευνήσει τις ομορφιές του τόπου τους και την κουλτούρα τους. 

DAY-3-NIS-1.jpg

DAY-3-NIS-2.jpg

DAY-3-NIS-3.jpg

DAY-3-NIS-4.jpg

DAY-3-NIS-5.jpg

DAY-3-NIS-6.jpg

DAY-3-NIS-7.jpg

DAY-3-NIS-8.jpg

DAY-3-NIS-9.jpg

DAY-3-NIS-10.jpg

DAY-3-NIS-11.jpg

DAY-3-NIS-FORTRESS.jpg

DAY-3-NIS-RIVER-1.jpg

DAY-3-NIS-RIVER-2.jpg

DAY-3-NIS-RIVER-3.jpg

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΜΠΡΑΒΟ Κώστα!!! 🤩

Σου εύχομαι πάντα να έχεις το χρόνο κ τη διάθεση για ωραία ταξίδια.

 

Ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας 😃

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@ksino1100 Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 

Επόμενη στάση Βουλγαρία λοιπόν. Ξεκίνησα να κινούμαι δυτικά στον αυτοκινητόδρομο Α8 μέχρι το Dimitrovgrad όπου και αποχαιρέτησα τη Σερβία. Η ταλαιπωρία στο τελωνείο ήταν απίστευτη. Γενικά από ότι κατάλαβα το συγκεκριμένο πέρασμα είναι πολυσύχναστο γιατί το χρησιμοποιούν Τούρκοι που μένουν Γερμανία για να ταξιδέψουν προς την πατρίδα τους. Ήταν άπειρα τα αυτοκίνητα με γερμανικές πινακίδες στην ουρά. Ευγενέστατοι όλοι μου δώσανε προτεραιότητα και μου κάνανε χώρο.

Με την είσοδο στη Βουλγαρία κατάλαβα ότι σαν χώρα είναι εμφανώς πιο ανεπτυγμένη σε σχέση με Β. Μακεδονία και Σερβία. Ακολούθησα τον αυτοκινητόδρομο που σε οδηγεί Σόφια μέχρι την έξοδο για Πέρνικ και στη συνέχεια κινήθηκα για Μπλαγκόεβγκραντ.

DAY-4-BULGARIA-TUNNELS.jpg

Είχα σταμπάρει μια λιμνούλα στο χάρτη όποτε βγήκα εκτός αυτοκινητόδρομου και κινήθηκα προς τα εκεί. Η διαδρομή δεν ήταν ορεινή αλλά κάμπος και διέσχισα διάφορα χωριουδάκια μέχρι να φτάσω στο Logodazh όπου και βρισκόταν η λίμνη.

DAY-4-VILLAGE.jpg

DAY-4-ROAD-TO-LOGODAZH-LAKE.jpg

DAY-4-LOGODAZH-LAKE.jpg

DAY-4-LOGODAZH-LAKE-2.jpg

DAY-4-LOGODAZH-LAKE-3.jpg

Μετά την ευχάριστη παράκαμψη διαπίστωσα πως λόγω έργων στον αυτοκινητόδρομο έπρεπε να κινηθώ στον παλιό αυτοκινητόδρομο για να κινηθώ νότια. Ωραία διαδρομή με πολύ πράσινο πηγαίνοντας παράλληλα στο Στρυμώνα. Βέβαια δεν την ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα γιατί η κίνηση ήταν απίστευτη.

DAY-4-ROAD-TO-SANDANSKI-1.jpg

Η ώρα είχε αρχίσει να περνά και έπρεπε να αποφασίσω που θα διανυκτερεύσω.

Τελικά κατέληξα στο Σαντάνσκι, μιά πόλη 38000 κατοίκων αρκετά κοντά στον Προμαχώνα. Μετά την απαραίτητη ξεκούραση στο ξενοδοχείο βγήκα να εξερευνήσω την πόλη. Σήμα κατατεθέν της πόλης είναι το ποταμάκι που την διασχίζει.

DAY-4-SANDANSKI-RIVER.jpg

DAY-4-SANDANSKI-CENTER.jpg

Περπάτησα για κανένα 15λεπτο από το κέντρο για να επισκεφτώ το πάρκο της πόλης. Πραγματικά άξιζε τον κόπο το περπάτημα γιατί το μέρος ήταν πανέμορφο.

DAY-4-SANDANSKI-PARK.jpg

DAY-4-SANDANSKI-LAKE.jpg

DAY-4-SANDANSKI-LAKE-2.jpg

DAY-4-SANDANSKI-LAKE-AND-DUCKS.jpg

Στο σημείο υπήρχε και ένα ωραίο μαγάζακι για φαγητό και μπύρα με ροκ ύφος. Όποτε η βραδιά έκλεισε ιδανικά με μια βουλγάρικη μπύρα και ένα πλούσιο γεύμα υπό τους ήχους κλασσικών ροκ κομματιών.

 

Τροποποιήθηκε από τον kostas_cbf

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ ωραίο το ταξίδι σου Κώστα, νομίζω κιόλας το solo ταξίδι είχε την καλύτερη παρέα (το SV). Αναμένουμε τη συνέχεια. Ευχαριστούμε που μας κάνεις "συνταξιδιώτες"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η περιπλάνηση σε ξένα μέρη έφτασε στο τέλος της. Μπήκα Ελλάδα μέσω Προμαχώνα και κατευθύνθηκα προς Θεσσαλονίκη, όπου θα διανυκτερευα κάνοντας παράκαμψη για να επισκεφθώ τη λίμνη Κερκίνη.

IMG-20230805-095432-137.jpg

Περιττό να σας πω ότι ο δρόμος Κιλκίς-Θεσσαλονικη ήταν με διαφορά ο πιο επικίνδυνος σε όλο το ταξίδι.

Μακάρι να μου επέτρεπαν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις να λείψω περισσότερο, ώστε να γράψω ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα και να γνωρίσω και άλλα μέρη. Θα μπορούσα να το κάνω για μήνες ακόμα και solo και πραγματικά "ζηλεύω" όσα παιδιά το έχουν κάνει τρόπο ζωής. Και του χρόνου καλά να είμαστε για νέες περιπέτειες!

@A-nik-iσε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...