Jump to content

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους 

για να μην ανοιγω θεμα καινουργιο , το ιννοβακι μου θελει ρεκτιφιε μαλλον εχει φαει ενα ρουλεμαν στο σασμαν μαλλον την 2α και τσιμπαει λαδι . ο μηχανικος μου ειπε οτι πρεπει να το ανοιξει και να δουμε σε τι κατασταση ειναι ο κινητηρας και οτι το κοστος επισκευης θα παει απο 500 μεχρι 600. το ποσο θα καθοριστει απο τι θα βρει μεσα. και λεω τωρα αξιζει? ειπαμε να το κανουμε σωστα δηλ να αλλαξουμε και μπιελα. σκεψεις κανω και για μοτερακι καινουργιο (monster κ.τ.λ) καθε απο αποψη σας σεβαστη. ευχαριστω 

τα σπεκς ειναι ιννοβα 2008 καρμπυρατερ πληρως μαμα με 39000χλμ πραγματικα.

Την 5/8/2022 at 4:30 ΠΜ, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Γεια σας παιδία, δεν βλέπω κίνηση στο νήμα, μάλλον θα τα έχετε πούλησει όλοι τα innova ☺️😄 . Στο δικό μου του είχα κάνει μια ανακατασκευή πριν 16 μήνες και μέτα απο ~45κ χλμ νόμιζω ακούγεται πάλι αυτός ο γλυκός ήχος 😑. Τότε του είχα βάλει μπιέλα με 2 τρύπες στο κομβίο απο Ελληνική εταιρία. Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι το πρόβλημα ξεκινάει απο την αντλία λαδιόυ (είχα βάλει γνήσια) η οποία σε μεσαίες στροφές και πάνω δεν πρέπει να στέλνει όσο λάδι πρέπει. Και το λέω γιατί ο ήχος εμφανίστηκε ύστερα απο μια περίοδο οπου έκανα παρατεταμένες διαδρομές στην αττικη οδό με 80-95 χλμ χωρίς να ζορίζω καθόλου το μότερ. Για πείτε καμια γνώμη αν θέλετε, σκέφτομαι για μια tagewava τρόμπα και μια γνήσια στροφαλομπιελα για την επόμενη εγχείρηση.

δες το ποστ μου , στο μυαλο μου και εμενα ειναι η αντλια να ειναι τακεκαβα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος liasdynamics έγραψε:

καλησπερα σε ολους 

για να μην ανοιγω θεμα καινουργιο , το ιννοβακι μου θελει ρεκτιφιε μαλλον εχει φαει ενα ρουλεμαν στο σασμαν μαλλον την 2α και τσιμπαει λαδι . ο μηχανικος μου ειπε οτι πρεπει να το ανοιξει και να δουμε σε τι κατασταση ειναι ο κινητηρας και οτι το κοστος επισκευης θα παει απο 500 μεχρι 600. το ποσο θα καθοριστει απο τι θα βρει μεσα. και λεω τωρα αξιζει? ειπαμε να το κανουμε σωστα δηλ να αλλαξουμε και μπιελα. σκεψεις κανω και για μοτερακι καινουργιο (monster κ.τ.λ) καθε απο αποψη σας σεβαστη. ευχαριστω 

τα σπεκς ειναι ιννοβα 2008 καρμπυρατερ πληρως μαμα με 39000χλμ πραγματικα.

Καλήσπέρα φιλαράκι, το σαζμαν έχει 4 ρουλεμανάκια με κόστος λιάνικης 17 ευρώ σε koyo και τα 4. Γνήσιο κυλινδροπίστονο έχει γύρω στα 100 ευρώ με φπα. Αν κάνεις ρεκτιφίε και βάλεις ένα πιστόνι 0,25 νόμιζω το κόστος είναι το μισό. Μπιέλα βρίσκεις με ένα 50αρικο και με κομβίο με 2 τρύπες. Τώρα να δώσεις 600 ευρώ στο μάστορα μην το κάνεις 1ο γιάτι είναι ΠΟΛΛΑ και 2όν για να σου ζητάει τόσα είναι 100% σίγουρο ότι δεν θά κάνει απολύτως τίποτα. Εάν πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια σου καλύτερα να αγοράσεις 3-4 εργαλεία για να λύνεις-δένεις το μοτερ μόνος σου και υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑ βιντεάκια στο youtube για το πώς να το κάνεις αυτο.

Τροποποιήθηκε από τον Spiros77

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πως ξεχωρίζουμε ότι καίει λάδια απο το ρουλεμάν του σασμάν και όχι απο τα ελατήρια του εμβολου;;; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος liasdynamics έγραψε:

δες το ποστ μου , στο μυαλο μου και εμενα ειναι η αντλια να ειναι τακεκαβα.

ανοιχτηκε νεο θεμα, δεν υπάρχει καμμια συνδεση με την συντηρηση.

Η αντλία δεν φταιει. Το πρόβλημα ηταν το λάθος μπεκ λαδιου, δεν ηταν σωστη η ποσοτητα ψεκασμου, μετα το διόρθωσε η Honda.

Συμφωνω με Σπυρο ειναι υπερβολικα πολλά τα 500-600. Ψαξου και σε αλλο συνεργειο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Καλήσπέρα φιλαράκι, το σαζμαν έχει 4 ρουλεμανάκια με κόστος λιάνικης 17 ευρώ σε koyo και τα 4. Γνήσιο κυλινδροπίστονο έχει γύρω στα 100 ευρώ με φπα. Αν κάνεις ρεκτιφίε και βάλεις ένα πιστόνι 0,25 νόμιζω το κόστος είναι το μισό. Μπιέλα βρίσκεις με ένα 50αρικο και με κομβίο με 2 τρύπες. Τώρα να δώσεις 600 ευρώ στο μάστορα μην το κάνεις 1ο γιάτι είναι ΠΟΛΛΑ και 2όν για να σου ζητάει τόσα είναι 100% σίγουρο ότι δεν θά κάνει απολύτως τίποτα. Εάν πιάνουν έστω και λίγο τα χέρια σου καλύτερα να αγοράσεις 3-4 εργαλεία για να λύνεις-δένεις το μοτερ μόνος σου και υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑ βιντεάκια στο youtube για το πώς να το κάνεις αυτο.

Ευχαριστώ για την απάντηση σου, ο συγκεκριμένος μου είπε ανάλογα με το τι θα βρω. Μπορεί να είναι λιγότερο μπορεί περισσότερο. Δυστυχώς δεν μπορώ να λύσω,δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία και με θεωρώ ημιμαθεί μηχανικό και βιαστικό οπότε δεν μπορώ να ανοίξω μοτέρ. Είπαμε αφού θα αλλάξουν κύλινδρος και πιστόνι να αλλαχτεί και η μπιέλα με γνήσια. Αυτήε το διπλό το κομβίο ποια είναι?

πριν 2 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

ανοιχτηκε νεο θεμα, δεν υπάρχει καμμια συνδεση με την συντηρηση.

Η αντλία δεν φταιει. Το πρόβλημα ηταν το λάθος μπεκ λαδιου, δεν ηταν σωστη η ποσοτητα ψεκασμου, μετα το διόρθωσε η Honda.

Συμφωνω με Σπυρο ειναι υπερβολικα πολλά τα 500-600. Ψαξου και σε αλλο συνεργειο

Σίγουρα είναι πολλά για αυτό έκανα σκέψεις 2ες για άλλο μοτέρ αλλά σε ένα οικονομικό να πάω θα μου κάνει μάπα δουλειά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα αλλάξεις και καδένα μαζι με τεντωτηρα και γλύστρες.

Επίσης, νέες βαλβίδες + καθαρισμα κεφαλής.

Στα 40Κ που εχει το παπί, θελουν πέταμα αυτά, μιας και θα ανοιχτεί το μοτέρ.

Εμβολο + κύλινδρος θα πάρεις νέο σετ. Οχι γνησια, ειναι μάπα ακόμη η ποιοτητα. Μην ταιριαξεις άλλα μεταξυ τους, ουτε να κανεις ρεκτιφιέ, δεν θα δουλεψουν σωστα στο Ιννοβα και θα ειναι και ακριβοτερα απο ενα νεο σετ καλου αφτερμαρκετ. πχ η τιμη ειναι κάνα 60ρι ευρω το σετ.

Ο συνεργας, να σου δωσει γραπτως σε μια Α4 το κόστος ανταλλακτικων και εργασιας, ωστε να δεις και μονος σου οτι τα 500 ''μιλητά'' ειναι πολλά. Εν ετει 2023 εχει τελειωσει το παραμυθι με τα συνεργεια και την υπερκοστολόγηση..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 26/6/2023 at 6:16 ΠΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

ανοιχτηκε νεο θεμα, δεν υπάρχει καμμια συνδεση με την συντηρηση.

Η αντλία δεν φταιει. Το πρόβλημα ηταν το λάθος μπεκ λαδιου, δεν ηταν σωστη η ποσοτητα ψεκασμου, μετα το διόρθωσε η Honda.

Συμφωνω με Σπυρο ειναι υπερβολικα πολλά τα 500-600. Ψαξου και σε αλλο συνεργειο

Σίγουρα είναι πολλά για αυτό έκανα σκέψεις 2ες για άλλο μοτέρ αλλά σε ένα οικονομικό να πάω θα μου κάνει μάπα δουλειά.

πριν 10 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Θα αλλάξεις και καδένα μαζι με τεντωτηρα και γλύστρες.

Επίσης, νέες βαλβίδες + καθαρισμα κεφαλής.

Στα 40Κ που εχει το παπί, θελουν πέταμα αυτά, μιας και θα ανοιχτεί το μοτέρ.

Εμβολο + κύλινδρος θα πάρεις νέο σετ. Οχι γνησια, ειναι μάπα ακόμη η ποιοτητα. Μην ταιριαξεις άλλα μεταξυ τους, ουτε να κανεις ρεκτιφιέ, δεν θα δουλεψουν σωστα στο Ιννοβα και θα ειναι και ακριβοτερα απο ενα νεο σετ καλου αφτερμαρκετ. πχ η τιμη ειναι κάνα 60ρι ευρω το σετ.

Ο συνεργας, να σου δωσει γραπτως σε μια Α4 το κόστος ανταλλακτικων και εργασιας, ωστε να δεις και μονος σου οτι τα 500 ''μιλητά'' ειναι πολλά. Εν ετει 2023 εχει τελειωσει το παραμυθι με τα συνεργεια και την υπερκοστολόγηση..

Υπάρχει κάποιο αξιόλογο και αξιόπιστο σετ? Επίσης θα αλλαχτεί και μπιέλα υπάρχει κάτι καλό εκεί?συν τρόμπα λαδιού και τα συναφή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Υπάρχουν 2 γνήσιες μπιέλες για innova, η μία είναι Ινδονησίας: https://www.chsparts.gr/MPIELA-HON-INNOVA-125-GNHSIA-06381-KPH-900-92771-2 και η άλλη είναι Ταϊλάνδης:  https://www.nakamotoparts.gr/mpiela-honda-innova-injection-125-federal (το γράφει και επάνω στην συσκευασία τους με ψιλά γράμματα)

Αυτή που είναι Ινδονησίας μπορεί να είναι καλύτερης ποιότητας και έχει 4-5 χρόνια που την φέρνουν, ενώ η άλλη που είναι Ταϊλάνδης υπάρχει στην αγορά ανταλλακτικών από το 2003

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 26/6/2023 at 12:51 ΠΜ, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Μπιέλα βρίσκεις με ένα 50αρικο και με κομβίο με 2 τρύπες.

νομίζω ότι τα περισσότερα παπάκια ( kaze r, crypton 105, crypton R 115, crypton X 135, εκτός από το astrea ) έχουν 1 τρύπα λίπανσης στο κομβίο. Μιλάω για γνήσιες μπιέλες πάντα και όχι aftermarket. Και αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα παρότι έχουν 1 τρύπα λίπανσης στο κομβίο.

Την 26/6/2023 at 9:44 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Επίσης, νέες βαλβίδες + καθαρισμα κεφαλής.

Τις βαλβίδες αν δεν έχουν φθορά, συμφέρει να τις κάνεις τρίψιμο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 16/7/2023 at 10:29 ΠΜ, το μέλος GRR έγραψε:

νομίζω ότι τα περισσότερα παπάκια ( kaze r, crypton 105, crypton R 115, crypton X 135, εκτός από το astrea ) έχουν 1 τρύπα λίπανσης στο κομβίο. Μιλάω για γνήσιες μπιέλες πάντα και όχι aftermarket. Και αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα παρότι έχουν 1 τρύπα λίπανσης στο κομβίο.

Σε κομβίο που έχει φαγωθεί, κοινώς έχει βαρέσει μπιέλα που λένε, η μεγάλη ζημιά είναι ακριβώς στην αντίθετη πλεύρα απο όπου είναι η τρύπα που βγαίνει το λάδι. Το κομβίο με 2 τρύπες σίγουρα θα είναι πολυ ποιο αξιόπιστο μιας και θα λιπαίνει ποιο γρήγορα το ρουλεμάν. Υπάρχει επίσης στο κύκλωμα λίπανσης ένα ρουλεμάν που βρίσκεται πρεσαριστό στο δεξί καπάκι του μοτερ και απο κεί περνάει το λαδάκι που έρχετε απ την αντλία και πάει προς μπιέλα. Τώρα τι γίνεται, αυτό το ρουλεμάν είναι κλειστού τύπου απο τη μία μεριά με υψηλής θερμοκρασίας καουτσούκ για να αντέχει, και είναι και λίγο ακριβούτσικο (~16 ευρώ) με αποτέλεσμα σε επισκευή μοτέρ να μην το αλλάζει κάνεις μάστορας ή ακόμα χειρότερα να βάζουν κλειστού τύπου με μεταλικο καπάκι που είναι αρκετά φθηνότερο. Αν μπεί αυτό το τελευταίο η πίεση λάδιού πάει περίπατο και σε μερικά χιλιόμετρα ξαναβαράει το μοτέρ. Δείτε στο youtube γνωστο μάστορα που έιχε βάλει αυτό και μετά δεν έχει δώσει σημεία ζωής 😛 Εγώ δεν το είχα αλλάξει και μάλλον μπορεί να την πάτησα απο κεί, γιατί το καουτσούκ με τα χρόνια και τα χιλιόμετρα είχε φαγωθέι στο σημείο που ακουμπάει με το μέταλλο και έχανε το λάδι απο κεί.

 

https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t31.18172-8/10467037_759635814116797_993332441571459144_o.jpg?_nc_cat=103&cb=99be929b-59f725be&ccb=1-7&_nc_sid=cdbe9c&_nc_ohc=eO-Z5WgTUhYAX_temw3&_nc_ht=scontent.fath3-4.fna&oh=00_AfDeundWP0TZlYBr6iCSmmm5WL0iPNSJX3Me9nk5j0ie6A&oe=64E1341B

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα παπάκια όταν ξεπεράσουν τα 100000 χιλιόμετρα η χτυπημένη μπιέλα θεωρείται φυσιολογική φθορά και όχι ότι ήταν ελαττωματική 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 16/7/2023 at 10:29 ΠΜ, το μέλος GRR έγραψε:

Τις βαλβίδες αν δεν έχουν φθορά, συμφέρει να τις κάνεις τρίψιμο?

οχι.  Το κόστος της κάθε βαλβίδας ειναι 8e.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

οχι.  Το κόστος της κάθε βαλβίδας ειναι 8e.

ίσως σε μηχανές μεγάλου κυβισμού που είναι ποιο ακριβές οι βαλβίδες να συμφέρει εκεί το τρίψιμο βαλβίδων από την αντικατάσταση των βαλβίδων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εννοεις το ρουλεμαν στροφαλου??σκεφτομαι να αλλαξω ολα τα ρουλεμαν, δεν βαραει μπιελα το μηχανακι μου απλα απο την στιγμη που θα το ανοιξω θεωρω σωστο να τα αλλαξουμε ολα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 ώρες, το μέλος liasdynamics έγραψε:

εννοεις το ρουλεμαν στροφαλου??σκεφτομαι να αλλαξω ολα τα ρουλεμαν, δεν βαραει μπιελα το μηχανακι μου απλα απο την στιγμη που θα το ανοιξω θεωρω σωστο να τα αλλαξουμε ολα.

39000 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά για αλλαγή μπιελάς και ρουλεμάν στρόφαλου

Τροποποιήθηκε από τον GRR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...