Jump to content
Τζο

ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά! 
Έχω εδώ και ένα χρόνο δίπλωμα μηχανής 400cc και σκέφτομαι να πάρω ως πρώτη μηχανή το Cbr 500cc. 
Για πείτε μου, να το κάνω ή πρέπει να παω σε κάτι πιο μικρό; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν υπάρχει ''δίπλωμα μηχανής 400cc''. Πριν κάνεις οτιδήποτε, μάθε ΣΩΣΤΑ, τι δίπλωμα έχεις, είναι υποχρέωσή σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν υπάρχει ''δίπλωμα μηχανής 400cc''. Πριν κάνεις οτιδήποτε, μάθε ΣΩΣΤΑ, τι δίπλωμα έχεις, είναι υποχρέωσή σου.

Συγγνώμη αν σε πείραξε ο τρόπος που το εξέφρασα. 
Δεν ήξερα ότι έπρεπε να πω δίπλωμα Α2 που καλύπτει μέχρι και 400cc. 
Ξέρεις δεν είμαστε όλοι ίδιοι στον τρόπο επικοινωνίας. 
Ωστόσο εσυ εφόσον εκφράζεσαι τέλεια και γνωρίζεις αρκετά, θα έπρεπε να είχες κτλβει ότι αυτό εννοούσα εξαρχής. 
 

Τροποποιήθηκε από τον Τζο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το δίπλωμα Α2 δεν έχει καμία σχέση με τα 400cc. Δεν είναι η έκφραση, που δεν έχει σημασία. Είναι η γνώση που είναι λάθος. Και έχει σημασία.

Μάθε να είσαι σωστός στην ζωή σου, να μην είσαι ότι τύχει.

 

Για το άλλο που ρωτάς, αυτήν την εποχή, στην κατηγορία Α2 σε street, έχει βγει το CFMoto 450SR.

https://cfmoto.net.gr/autos/450sr/

Ερχεται και το τεστ σε λίγες μέρες, εδώ μια πρώτη επαφή

Ποιό CBR....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το δίπλωμα Α2 δεν έχει καμία σχέση με τα 400cc. Δεν είναι η έκφραση, που δεν έχει σημασία. Είναι η γνώση που είναι λάθος. Και έχει σημασία.

Μάθε να είσαι σωστός στην ζωή σου, να μην είσαι ότι τύχει.

 

Για το άλλο που ρωτάς, αυτήν την εποχή, στην κατηγορία Α2 σε street, έχει βγει το CFMoto 450SR.

https://cfmoto.net.gr/autos/450sr/

Ερχεται και το τεστ σε λίγες μέρες, εδώ μια πρώτη επαφή

Ποιό CBR....

Μάλλον όλες οι σχολές λάθος το εκφέρουν. 
Εκτός κι αν θες να μιλήσουμε για περιορισμό στην ιπποδύναμη. 
Άλλο μηχανάκι με ενδιαφέρει όπως προανέφερα. 
Κι αν δεν έχεις σκοπό να απαντήσεις στο ερώτημα σου σε ευχαριστώ πολύ, αλλά μη συνεχίζεις να μου απαντάς με άσχετα σχόλια. 

Τώρα δα, το μέλος Τζο έγραψε:

Μάλλον όλες οι σχολές λάθος το εκφέρουν. 
Εκτός κι αν θες να μιλήσουμε για περιορισμό στην ιπποδύναμη. 
Άλλο μηχανάκι με ενδιαφέρει όπως προανέφερα. 
Κι αν δεν έχεις σκοπό να απαντήσεις στο ερώτημα σου σε ευχαριστώ πολύ, αλλά μη συνεχίζεις να μου απαντάς με άσχετα σχόλια. 

https://www.diplomamixanis.gr/com/68_Diplwma-Mhxanhs-(Diplwma-AM,A1,A2,A-kathgorias)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ολες δεν ξέρω, αυτό που πόσταρες εσύ, είναι λάθος.

Δεν έχει καμία σχέση με τα 400cc το δίπλωμα Α2. Υπάρχουν μοτοσυκλέτες με περισσότερα κυβικά από 400, πολύ περισσότερα, που τις οδηγάς νόμιμα με Α2. Και υπάρχουν μοτοσυκλέτες με λιγότερα κυβικά από 400 που δεν τις οδηγάς με Α2 γιατί ξεπερνάνε το όριο ιπποδύναμης.

Τα ''ασχετα μηνύματα'' είναι μια προσπάθεια, μπας και καταλάβεις ότι γράφεις κάτι λάθος.

Και από το CBR που ρωτάς, που δεν λέω, καλό είναι, έ εχουν βγει ομως και πιο ενδιαφέροντα μηχανήματα, καλό είναι να πάρεις μια ιδέα, μην πας τυφλά σε ένα που σου κόλλησε το μυαλό.

 

Καλά ξεμπερδέματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ολες δεν ξέρω, αυτό που πόσταρες εσύ, είναι λάθος.

Δεν έχει καμία σχέση με τα 400cc το δίπλωμα Α2. Υπάρχουν μοτοσυκλέτες με περισσότερα κυβικά από 400, πολύ περισσότερα, που τις οδηγάς νόμιμα με Α2. Και υπάρχουν μοτοσυκλέτες με λιγότερα κυβικά από 400 που δεν τις οδηγάς με Α2 γιατί ξεπερνάνε το όριο ιπποδύναμης.

Τα ''ασχετα μηνύματα'' είναι μια προσπάθεια, μπας και καταλάβεις ότι γράφεις κάτι λάθος.

Και από το CBR που ρωτάς, που δεν λέω, καλό είναι, έ εχουν βγει ομως και πιο ενδιαφέροντα μηχανήματα, καλό είναι να πάρεις μια ιδέα, μην πας τυφλά σε ένα που σου κόλλησε το μυαλό.

 

Καλά ξεμπερδέματα.

Όπου κο αν κοιτάξεις αυτό αναφέρουν ως ορισμό του διπλώματος Α2. Στο ξανά λέω ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. 
Μη καταδικάζεις πριν μαθεις τι γνωρίζει και τι ο άλλος. 
Δε ρωτάω για το ποσο ενδιαφέρον είναι, ρωτάω για το ότι έχω ανεβει ολες κι ολες 10 ώρες σε μια μηχανή για να δώσω δίπλωμα οποτε θα ήθελα να ξέρω αν θα βγει, αν θα μπορέσω να την καβαλήσω και να μη με καβαλήσει, να στο πω και πιο απλά μπας και με καταλάβεις. 
Btw είμαι γυναίκα, οποτε όσο μπορώ προσπαθώ να μπω στα πράγματα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλό είναι να γνωρίζουμε τι σθμβαίνει με διπλώματα, άδειες κλπ.

Στο πρώτο ποστ σου λες "Εχω δίπλωμα για 400 κυβικά (άσχετα αν ισχύει ή όχι, εσύ 400 ξέρεις)), να πάρω μια μηχανή με 500 κυβικά;"  Ε, αυτό πως το βλέπεις δηλαδή;

Στο θέμα μας τώρα.

Τα Honda 500 κυβικά με αυτόν τον κινητήρα (CBR, CBF, Rebel, CBX, Scrambler) είναι ελαφρά (για τα κυβικά τους), υποτονικά έως βαρετά και δε θα τρομάζαν ούτε τη γιαγιά μου θιοςσχωρέστη, Ειναι φτιαγμένα για αρχαρίους δηλαδή και είναι πολύ καλή επιλογή για σένα. Αν δε φτάνεις να πατάς κάτω στο CB, πάρε το Rebel. Πέρνα μια βόλτα στην αντιπροσωπεία της γειτονιάς σου και δοκίμασε να τα καβαλήσεις.

Αν σου γυαλίσει κάτι άλλο στην πορεία, ρώτα εδώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος Τζο έγραψε:

Όπου κο αν κοιτάξεις αυτό αναφέρουν ως ορισμό του διπλώματος Α2. Στο ξανά λέω ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. 
Μη καταδικάζεις πριν μαθεις τι γνωρίζει και τι ο άλλος. 
Δε ρωτάω για το ποσο ενδιαφέρον είναι, ρωτάω για το ότι έχω ανεβει ολες κι ολες 10 ώρες σε μια μηχανή για να δώσω δίπλωμα οποτε θα ήθελα να ξέρω αν θα βγει, αν θα μπορέσω να την καβαλήσω και να μη με καβαλήσει, να στο πω και πιο απλά μπας και με καταλάβεις. 
Btw είμαι γυναίκα, οποτε όσο μπορώ προσπαθώ να μπω στα πράγματα. 

Δεν καταδίκασα κανέναν. Γράφεις κάτι που είναι λάθος, το διαπιστώνω, προσπαθώ να σε διορθώσω.

Καλόν είναι να καταλαβαίνουμε και λίγο τι μας λένε, και να μην είμαστε αντιδραστικοί χωρίς λόγο.

Μην το πάρεις το CBR, θα το ρίξεις κάτω και θα κλαις τα ΑΚΡΙΒΑ πλαστικά. Πάρε ένα φτηνό μεταχειρισμένο γυμνό ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να μάθεις, και σε κανά χρόνο δύο, που θα έχεις μια επαφή, το δίνεις και παίρνεις αυτό που ονειρεύεσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Καλό είναι να γνωρίζουμε τι σθμβαίνει με διπλώματα, άδειες κλπ.

Στο πρώτο ποστ σου λες "Εχω δίπλωμα για 400 κυβικά (άσχετα αν ισχύει ή όχι, εσύ 400 ξέρεις)), να πάρω μια μηχανή με 500 κυβικά;"  Ε, αυτό πως το βλέπεις δηλαδή;

Στο θέμα μας τώρα.

Τα Honda 500 κυβικά με αυτόν τον κινητήρα (CBR, CBF, Rebel, CBX, Scrambler) είναι ελαφρά (για τα κυβικά τους), υποτονικά έως βαρετά και δε θα τρομάζαν ούτε τη γιαγιά μου θιοςσχωρέστη, Ειναι φτιαγμένα για αρχαρίους δηλαδή και είναι πολύ καλή επιλογή για σένα. Αν δε φτάνεις να πατάς κάτω στο CB, πάρε το Rebel. Πέρνα μια βόλτα στην αντιπροσωπεία της γειτονιάς σου και δοκίμασε να τα καβαλήσεις.

Αν σου γυαλίσει κάτι άλλο στην πορεία, ρώτα εδώ.

Το 500cc ήταν για να αναφερθώ στο μοντέλο που σκέφτομαι να αγοράσω. 
γιατι πολλοί μου λένε να παω σε Yamaha R3 ή Kawasaki ninja 250cc. 

πριν 55 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν καταδίκασα κανέναν. Γράφεις κάτι που είναι λάθος, το διαπιστώνω, προσπαθώ να σε διορθώσω.

Καλόν είναι να καταλαβαίνουμε και λίγο τι μας λένε, και να μην είμαστε αντιδραστικοί χωρίς λόγο.

Μην το πάρεις το CBR, θα το ρίξεις κάτω και θα κλαις τα ΑΚΡΙΒΑ πλαστικά. Πάρε ένα φτηνό μεταχειρισμένο γυμνό ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να μάθεις, και σε κανά χρόνο δύο, που θα έχεις μια επαφή, το δίνεις και παίρνεις αυτό που ονειρεύεσαι.

Δεν υπάρχουν μανιτάρια που σε περίπτωση αν πέσει κάτω η μηχανή (ελπίζω να μη συμβεί) να την καλύπτουν πλήρως; 
οταν έδινα δίπλωμα η μηχανή της σχολής μου έπεσε μια φορά και αυτό στην αρχή όταν πήγα να σταματήσω πάτησα σε κάτι χαλίκια και γλίστρησα. 
Το φοβάμαι αρκετά είναι η αλήθεια, αλλά έλεγα ότι τα μανιτάρια θα τη σώσουν! 
επισης, δε μπορώ να βρω κάτι αξιόλογο σε μεταχειρισμένο. 

πριν 58 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν καταδίκασα κανέναν. Γράφεις κάτι που είναι λάθος, το διαπιστώνω, προσπαθώ να σε διορθώσω.

Καλόν είναι να καταλαβαίνουμε και λίγο τι μας λένε, και να μην είμαστε αντιδραστικοί χωρίς λόγο.

Μην το πάρεις το CBR, θα το ρίξεις κάτω και θα κλαις τα ΑΚΡΙΒΑ πλαστικά. Πάρε ένα φτηνό μεταχειρισμένο γυμνό ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να μάθεις, και σε κανά χρόνο δύο, που θα έχεις μια επαφή, το δίνεις και παίρνεις αυτό που ονειρεύεσαι.

Καταδίκασες, όταν από μια απλή έκφραση τέρμα χύμα χωρίς αναφορές σε ιπποδύναμη και τα σχετικά έβγαλες το συμπέρασμα μάθε να είσαι σωστός ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

Δε ξέρεις τπτα για τη ζωή μου, δε μπορείς να το λες αυτό και να τσουβαλιάζεις.  
Mevermind, δε θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα, αλλά όπως απαιτείς και εσύ από εμένα να μην είμαι αντιδραστική έτσι και εσυ να μη προτρέχεις, να ρωτας πριν βγάλεις συμπεράσματα και να μη καταλήγεις σε λανθασμένα που θιγούν τον άλλον τον οποίο δεν ξέρεις κιόλας καν!!! 
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το έχουμε πει αρκετές φορές σε νέους χρήστες που κάνουν αναφορά στα 400-500 κυβικά και το δίπλωμα Α2 (που βέβαια δεν έχεις κάποια "υποχρέωση" να ξέρεις, αν κι εύκολα βρίσκεται με λίγο ψάξιμο -π.χ. μια αναζήτηση πάνω-δεξιά της λέξης "δίπλωμα" επιστρέφει αρκετά σχετικά αποτελέσματα).

ΠΟΥΘΕΝΑ στον νόμο δεν αναφέρει κυβισμό, πουθενά. Όλες οι αναφορές γίνονται σε ισχύ και σε λόγο ισχύος προς βάρος. Και μην παραξενεύεσαι καθόλου, οι σχολές είναι ως επί το πλείστον κάτι πιτσικόμηδες της κακιάς ώρας. Έχουν όλοι κάτι αρχαία CB400 για εκπαιδευτικά, οπότε λένε στον κόσμο "δίπλωμα μέχρι 400 κυβικά, να ορίστε τί μηχανή εννοούμε". Ειλικρινά, στο λέω καλοπροαίρετα, να πας και να το τρίψεις στη μούρη κάθε χαμένου με σχολή οδηγών. 

Μπορείς πάντως να βρεις εδώ σχετική απάντηση που είχα γράψει παλαιότερα για το ίδιο θέμα:


Νομίζω για τα 500άρια Honda τα έγραψε ωραία ο costikos. Aπό εκεί και πέρα αν μιλάς γι'αυτό το στυλ μηχανών όπως το CBR, το CF Moto είναι μια πάααααααρα πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή, με δελεαστικά "περιφερειακά" μη δοκιμασμένη αρκετά όμως (έτσι θεωρώ εγώ). Η πιο "κοφτερή" επιλογή της κατηγορίας είναι μάλλον το RC390, η πιο "all-around" και βάση για πολύ καλό "track-day" bike, είναι μάλλον το Ninja 400.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Το έχουμε πει αρκετές φορές σε νέους χρήστες που κάνουν αναφορά στα 400-500 κυβικά και το δίπλωμα Α2 (που βέβαια δεν έχεις κάποια "υποχρέωση" να ξέρεις, αν κι εύκολα βρίσκεται με λίγο ψάξιμο -π.χ. μια αναζήτηση πάνω-δεξιά της λέξης "δίπλωμα" επιστρέφει αρκετά σχετικά αποτελέσματα).

ΠΟΥΘΕΝΑ στον νόμο δεν αναφέρει κυβισμό, πουθενά. Όλες οι αναφορές γίνονται σε ισχύ και σε λόγο ισχύος προς βάρος. Και μην παραξενεύεσαι καθόλου, οι σχολές είναι ως επί το πλείστον κάτι πιτσικόμηδες της κακιάς ώρας. Έχουν όλοι κάτι αρχαία CB400 για εκπαιδευτικά, οπότε λένε στον κόσμο "δίπλωμα μέχρι 400 κυβικά, να ορίστε τί μηχανή εννοούμε". Ειλικρινά, στο λέω καλοπροαίρετα, να πας και να το τρίψεις στη μούρη κάθε χαμένου με σχολή οδηγών. 

Μπορείς πάντως να βρεις εδώ σχετική απάντηση που είχα γράψει παλαιότερα για το ίδιο θέμα:


Νομίζω για τα 500άρια Honda τα έγραψε ωραία ο costikos. Aπό εκεί και πέρα αν μιλάς γι'αυτό το στυλ μηχανών όπως το CBR, το CF Moto είναι μια πάααααααρα πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή, με δελεαστικά "περιφερειακά" μη δοκιμασμένη αρκετά όμως (έτσι θεωρώ εγώ). Η πιο "κοφτερή" επιλογή της κατηγορίας είναι μάλλον το RC390, η πιο "all-around" και βάση για πολύ καλό "track-day" bike, είναι μάλλον το Ninja 400.

Με αυτό το CB κι εγώ λοιπόν πήρα το πρώτο μου δίπλωμα 😂 εκεί που έκανα την ευθεία έσβηνε ή έτρεμε…μεγάλη ιστορία και σίγουρα αξέχαστη. 
Πάλι καλά που πήρα δίπλωμα να λέω. 
Και μιας και που το αναφέρεις, η αλήθεια είναι ότι έδωσα δίπλωμα σε naked μηχανή.

Στην αρχή στα πρώτα μαθήματα (2-3 ώρες) με είχαν βάλει σε ένα 125ρι γιαμαχα αν δε κάνω λάθος τύπου sport. Δε ξέρω αν ήταν επειδή ήταν οι πρώτες ώρες που είχα ανεβει σε μηχανή αλλά δε το είχα καθόλου, νόμιζα πως δε στρίβει, σε πάει εκεί που τη θέλω επειδή τα πλαστικά της πρόσοψης κοιτούσανονιμως ευθεία, ξέρεις στρίβει μόνο το τιμόνι. 
Μετά παρολο που πήγα στη CB 25χρονων μηχανή, ήταν naked και μπόρεσα καλύτερα να την αισθανθώ στις στροφές. 
Λες να έχω θέλαμε με τις τύπου sport? 
 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τζο, καλώς ήρθες στο mybike.gr

Καλή συνέχεια στην μοτοσυκλετιστική σου ζωή!

 

Πόσα χρήματα σκέφτεσαι να επενδύσεις σε μοτοσυκλέτα?
Να φανταστώ αναζητάς μεταχειρισμένη?

 

Θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στο site αυτό: https://cycle-ergo.com/

Για να βρεις κάποιες μοτοσυκλέτες που σου αρέσουν αλλά ταυτόχρονα σου επιτρέπουν, λόγω εργονομίας/διαστάσεων/υψόμετρο σέλας, να σε κάνουν να αισθάνεσαι ασφαλής, πριν ξεκινήσεις τις βόλτες σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Τζο, καλώς ήρθες στο mybike.gr

Καλή συνέχεια στην μοτοσυκλετιστική σου ζωή!

 

Πόσα χρήματα σκέφτεσαι να επενδύσεις σε μοτοσυκλέτα?
Να φανταστώ αναζητάς μεταχειρισμένη?

 

Θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στο site αυτό: https://cycle-ergo.com/

Για να βρεις κάποιες μοτοσυκλέτες που σου αρέσουν αλλά ταυτόχρονα σου επιτρέπουν, λόγω εργονομίας/διαστάσεων/υψόμετρο σέλας, να σε κάνουν να αισθάνεσαι ασφαλής, πριν ξεκινήσεις τις βόλτες σου

Καλώς σας βρήκα!!! ΟΟΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ήταν ότι καλύτερο έχω ακουσει (μοτοσυκλετιστικη ζωή) 
Δεν έχω θέμα όσον αφορά τα χρήματα. 
Το καινούριο μοντέλο του 23 έλεγα να παρω, για να μου μείνει κιόλας κάποια χρόνια και μετά να πάω σε κάτι πιο μεγάλο. 
ωστόσο θα κοιτάξω το σάιτ, σε ευχαριστώ!!!
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος Τζο έγραψε:

Καλώς σας βρήκα!!! ΟΟΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ήταν ότι καλύτερο έχω ακουσει (μοτοσυκλετιστικη ζωή) 
Δεν έχω θέμα όσον αφορά τα χρήματα. 
Το καινούριο μοντέλο του 23 έλεγα να παρω, για να μου μείνει κιόλας κάποια χρόνια και μετά να πάω σε κάτι πιο μεγάλο. 
ωστόσο θα κοιτάξω το σάιτ, σε ευχαριστώ!!!
 

 

 

Προσωπικά δε θα πήγαινα σε καινούριο.

Θα κοιτούσα σε καθαρό μεταχειρισμένο. Επειδή θα έπαιρνα το 95% της απόλαυσης, με το 70% των χρημάτων και πολύ λιγότερο άγχος μπροστά στην (στατιστικά πολύ πιθανή) χαζοπτώση που μάλλον θα συμβεί (σχεδόν) στατικά.

Επένδυσε λιγότερα τώρα στο όχημα, ξεθάρρεψε στην κίνηση και τα ταξιδάκια σου, κάνε και κάποια σχολή ασφαλούς οδήγησης (πχ Χούντρα, riding school) που θα εκτοξεύσει την ποιότητα των χαρακτηριστικών της οδήγησής σου. Εξαιρετική επένδυση για τα χέρια και την ψυχολογία σου και θα σε ακολουθεί πάντα!

 

Και προφανώς εδώ θα είμαστε, να βοηθήσουμε σε ό,τι χρειαστείς

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

 

Προσωπικά δε θα πήγαινα σε καινούριο.

Θα κοιτούσα σε καθαρό μεταχειρισμένο. Επειδή θα έπαιρνα το 95% της απόλαυσης, με το 70% των χρημάτων και πολύ λιγότερο άγχος μπροστά στην (στατιστικά πολύ πιθανή) χαζοπτώση που μάλλον θα συμβεί (σχεδόν) στατικά.

Επένδυσε λιγότερα τώρα στο όχημα, ξεθάρρεψε στην κίνηση και τα ταξιδάκια σου, κάνε και κάποια σχολή ασφαλούς οδήγησης (πχ Χούντρα, riding school) που θα εκτοξεύσει την ποιότητα των χαρακτηριστικών της οδήγησής σου. Εξαιρετική επένδυση για τα χέρια και την ψυχολογία σου και θα σε ακολουθεί πάντα!

 

Και προφανώς εδώ θα είμαστε, να βοηθήσουμε σε ό,τι χρειαστείς

Δεν έχω ιδέα από μεταχειρισμένα, τι πρέπει να κοιτάξω, τι να προσέξω και τα σχετικά…Αυτό με φοβίζει…

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος Τζο έγραψε:

Δεν έχω ιδέα από μεταχειρισμένα, τι πρέπει να κοιτάξω, τι να προσέξω και τα σχετικά…Αυτό με φοβίζει…

 

 

Αντιλαμβάνομαι τους φόβους σου. Λογικοί και απολύτως σεβαστοί!

Μπορείς όμως να συνεννοηθείς με κάποιο συνεργείο, στο οποίο θα πηγαίνεις άλλωστε μετά την αγορά για τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας σου. Να δει (ο μάστορας) αυτές τις 2-3 μοτοσυκλέτες που θα καταλήξεις μετά από έρευνα (μπορούμε να βοηθήσουμε κι εμείς αν θες, κοιτάζοντας τις αγγελίες που έχεις επιλέξει) και να σου πει τι ανάγκες θα έχει μετά την αγορά.

Ξεκίνα σιγά σιγά
Μη βιαστείς και αγχωθείς αδίκως.

Να βρεις πρώτα 2-3 μοντέλα μοτοσυκλετών που σου κάνουν κλικ ώστε να ξεκινήσει η διαδιακασία ξεσκαρταρίσματος.

 

Αναφέρθηκες στο CBR500R
Λόγοι αισθητικής σε κατευθύνουν εκεί?

Θέλεις απαραίτητα να πάρεις κάτι που να δείχνει sport?

 

Έχεις κάποιον φίλο/συγγενή που να ασχολείται με το άθλημα των 2τροχων?

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

 

Αντιλαμβάνομαι τους φόβους σου. Λογικοί και απολύτως σεβαστοί!

Μπορείς όμως να συνεννοηθείς με κάποιο συνεργείο, στο οποίο θα πηγαίνεις άλλωστε μετά την αγορά για τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας σου. Να δει αυτές τις 2-3 μοτοσυκλέτες που θα καταλήξεις μετά από έρευνα (μπορούμε να βοηθήσουμε κι εμείς αν θες, κοιτάζοντας τις αγγελίες που έχεις επιλέξει) και να σου πει τι ανάγκες θα έχει μετά την αγορά.

Ξεκίνα σιγά σιγά
Μη βιαστείς και αγχωθείς αδίκως.

Να βρεις πρώτα 2-3 μοντέλα μοτοσυκλετών που σου κάνουν κλικ ώστε να ξεκινήσει η διαδιακασία ξεσκαρταρίσματος.

 

Αναφέρθηκες στο CBR500R
Λόγοι αισθητικής σε κατευθύνουν εκεί?

Θέλεις απαραίτητα να πάρεις κάτι που να δείχνει sport?

 

 

Θα κάνω μια έρευνα και στα μεταχειρισμένα, λοιπόν και θα σε ενημερώσω! Θα το εκτιμούσα αν με βοηθούσες τουλάχιστον να καταλήξω στο πιο στανταρακι όσον αφορά την ασφάλεια. 
Το αισθητικό κομμάτι παίζει μεγάλο ρόλο, ωστόσο δεν έχω κάποιο θέμα. Ίσα ίσα αναφέρθηκα και πιο πάνω στο ότι νομίζω πως τα naked μου κάθονται καλύτερα στις στροφές, δε ξέρω αν έφταιγε το ότι οδήγησα τύπου σπορτ πρώτη φορά, αλλά ένιωθα ότι δε στρίβει επειδή τα πλαστικά του ήταν μονίμως ευθεία παρολο που το τιμόνι έστριβε, κουτό αλλά όντως το ένιωσα. 
Μετά το δίπλωμα είχα κρατήσει μια επαφή με τύπου σπορτ (diversion 600) του μπαμπά μου, απλώς τον έχασα πρόσφατα και από τότε δεν ξανά ακούμπησα τη μηχανή του…μου είναι αρκετά δύσκολο και άσε που δε θέλω να της κάμω ζημιά, θέλω να μείνει έτσι όπως την άφησε ο μπαμπάς μου προφανώς για συναισθηματικούς λογους. 
μη φανταστεις, απλώς πηγαίναμε σε μεγαλες αλάνες και έκανα σταματήματα και ξεκινήματα.
Θα έλεγα ότι οπτικά στο μάτι μου κάθονται καλύτερα οι τύπου σπορτ. 
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος Τζο έγραψε:

Θα κάνω μια έρευνα και στα μεταχειρισμένα, λοιπόν και θα σε ενημερώσω! Θα το εκτιμούσα αν με βοηθούσες τουλάχιστον να καταλήξω στο πιο στανταρακι όσον αφορά την ασφάλεια.


Το αισθητικό κομμάτι παίζει μεγάλο ρόλο, ωστόσο δεν έχω κάποιο θέμα. Ίσα ίσα αναφέρθηκα και πιο πάνω στο ότι νομίζω πως τα naked μου κάθονται καλύτερα στις στροφές, δε ξέρω αν έφταιγε το ότι οδήγησα τύπου σπορτ πρώτη φορά, αλλά ένιωθα ότι δε στρίβει επειδή τα πλαστικά του ήταν μονίμως ευθεία παρολο που το τιμόνι έστριβε, κουτό αλλά όντως το ένιωσα. 
Μετά το δίπλωμα είχα κρατήσει μια επαφή με τύπου σπορτ (diversion 600) του μπαμπά μου, απλώς τον έχασα πρόσφατα και από τότε δεν ξανά ακούμπησα τη μηχανή του…μου είναι αρκετά δύσκολο και άσε που δε θέλω να της κάμω ζημιά, θέλω να μείνει έτσι όπως την άφησε ο μπαμπάς μου προφανώς για συναισθηματικούς λογους. 
μη φανταστεις, απλώς πηγαίναμε σε μεγαλες αλάνες και έκανα σταματήματα και ξεκινήματα.
Θα έλεγα ότι οπτικά στο μάτι μου κάθονται καλύτερα οι τύπου σπορτ. 
 

 

 

Ξεκινώ με το προφανές: τα θερμά μου συλλυπητήρια για το μπαμπά σου.

Να τον θυμάσαι χαμογελαστό, να του μιλάς που και που, όταν το έχεις ανάγκη.

Είσαι η παρακαταθήκη του στον κόσμο μας. Και αυτό είναι αρκετό για να του χαμογελάς.

 

 

Εδώ θα είμαι. Τόσο εγώ, όσο και τα υπόλοιπα παιδιά.

Θα βοηθήσουμε όσο είναι εφικτό.

 

Η ανασφάλεια που ένιωθες λόγω σταθερών πλαστικών, είναι απολύτως λογική. Και θα εξαφανιστεί με τον καιρό. Μη κλειδώνεις εκεί το βλέμμα σου και αγχώνεσαι αδίκως.

Σαφώς μια naked μοτοσυκλέτα θα είναι καλύτερη επιλογή για σένα, τόσο λόγω μικρότερου (θεωρητικά) βάρους, όσο και οικονομικότερης χρήσης κ συντήρησης (αλλά και ξαφνικών συμβάντων, που ευχόμαστε να μη γίνουν).

Όταν δε με το καλό ανέβεις στο απελευθερωμένο δίπλωμα, η diversion του μπαμπά θα σε περιμένει να δεθείς μαζί της. Να τη βάζεις μπροστά ανά 10ήμερο, βάλε και έναν φορτιστή/συντηρητή της μπαταρίας της. Σκέπασέ την και καθάριζέ την που και που. Μια φορά το μήνα, να βάζεις λίγα λίτρα 100άρα βενζίνη, να επανέρχονται τα χαμένα οκτάνια της βενζίνης που έχει ήδη στο ρεζερβουάρ της. Αν κοντά στο σπίτι σου υπάρχει η αλάνα που μας είπες, με ΠΟΛΛΗ προσοχή, κάνε λίγες στροφές εκεί να δουλεύει όλο το πακέτο.

 

Αναμένουμε αγγελίες προς έλεγχο!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσωπικά πολύ δύσκολα θα αγόραζα καινούρια μηχανή έχοντας σε σκέψη "να το δώσω μετά και να πάω σε κάτι μεγαλύτερο". Και μοτοσυκλέτα 5ετίας (και βάλε θα πάω εγώ) να πάρεις, αν δεν είχε κανέναν Homo Habilis για ιδιοκτήτη και είσαι όπως πρέπει με τη φροντίδα της, θα σε εξυπηρετήσει άφοβα άλλα 5 κι άλλα 10 χρόνια και όσο θες.

Εμένα τα naked είναι περισσότερο του γούστου μου από τα SuperSport (SS εν......"συντονιμία") -αν και είναι μόνο στο στυλ και τον σχεδιασμό SS αυτής της κατηγορίας- και γι'αυτό θα σου κάνω 3 προτάσεις που στα μεταχειρισμένα έχουν κάποιες επιλογές και κάτω από τις 5.000€. Kawasaki Z300/400, Yamaha MT-03 και Honda CB500F. Παίζουν και "δούκες" σε αυτά αλλά και σε χαμηλότερα χρήματα, αλλά προσωπικά δείχνω μια μεγαλύτερα συμπάθεια στα πρώτα 3 μοντέλα που σου ανέφερα καθότι δικύλινδρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

 

Ξεκινώ με το προφανές: τα θερμά μου συλλυπητήρια για το μπαμπά σου.

Να τον θυμάσαι χαμογελαστό, να του μιλάς που και που, όταν το έχεις ανάγκη.

Είσαι η παρακαταθήκη του στον κόσμο μας. Και αυτό είναι αρκετό για να του χαμογελάς.

 

 

Εδώ θα είμαι. Τόσο εγώ, όσο και τα υπόλοιπα παιδιά.

Θα βοηθήσουμε όσο είναι εφικτό.

 

Η ανασφάλεια που ένιωθες λόγω σταθερών πλαστικών, είναι απολύτως λογική. Και θα εξαφανιστεί με τον καιρό. Μη κλειδώνεις εκεί το βλέμμα σου και αγχώνεσαι αδίκως.

Σαφώς μια naked μοτοσυκλέτα θα είναι καλύτερη επιλογή για σένα, τόσο λόγω μικρότερου (θεωρητικά) βάρους, όσο και οικονομικότερης χρήσης κ συντήρησης (αλλά και ξαφνικών συμβάντων, που ευχόμαστε να μη γίνουν).

Όταν δε με το καλό ανέβεις στο απελευθερωμένο δίπλωμα, η diversion του μπαμπά θα σε περιμένει να δεθείς μαζί της. Να τη βάζεις μπροστά ανά 10ήμερο, βάλε και έναν φορτιστή/συντηρητή της μπαταρίας της. Σκέπασέ την και καθάριζέ την που και που. Μια φορά το μήνα, να βάζεις λίγα λίτρα 100άρα βενζίνη, να επανέρχονται τα χαμένα οκτάνια της βενζίνης που έχει ήδη στο ρεζερβουάρ της. Αν κοντά στο σπίτι σου υπάρχει η αλάνα που μας είπες, με ΠΟΛΛΗ προσοχή, κάνε λίγες στροφές εκεί να δουλεύει όλο το πακέτο.

 

Αναμένουμε αγγελίες προς έλεγχο!!

Σε ευχαριστώ αλήθεια, ήδη έμαθα αρκετά, ειλικρινά ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!! 
Να σαι καλά και πάντα ασφαλής!!! 
 

πριν 2 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Προσωπικά πολύ δύσκολα θα αγόραζα καινούρια μηχανή έχοντας σε σκέψη "να το δώσω μετά και να πάω σε κάτι μεγαλύτερο". Και μοτοσυκλέτα 5ετίας (και βάλε θα πάω εγώ) να πάρεις, αν δεν είχε κανέναν Homo Habilis για ιδιοκτήτη και είσαι όπως πρέπει με τη φροντίδα της, θα σε εξυπηρετήσει άφοβα άλλα 5 κι άλλα 10 χρόνια και όσο θες.

Εμένα τα naked είναι περισσότερο του γούστου μου από τα SuperSport (SS εν......"συντονιμία") -αν και είναι μόνο στο στυλ και τον σχεδιασμό SS αυτής της κατηγορίας- και γι'αυτό θα σου κάνω 3 προτάσεις που στα μεταχειρισμένα έχουν κάποιες επιλογές και κάτω από τις 5.000€. Kawasaki Z300/400, Yamaha MT-03 και Honda CB500F. Παίζουν και "δούκες" σε αυτά αλλά και σε χαμηλότερα χρήματα, αλλά προσωπικά δείχνω μια μεγαλύτερα συμπάθεια στα πρώτα 3 μοντέλα που σου ανέφερα καθότι δικύλινδρα.

Το καβασάκι μου αρέσει να σου πω την αλήθεια, το χαλβαδιαζω και αυτό αρκετό καιρό. Το μτ για κάποιον λόγο έχω ακουσει ότι το βράδυ τα φωτα του είναι απαίσια, σε βλέπεις σχεδόν Τπτα σε δρόμους χωρίς φωτα, δε ξέρω αν ισχύει. Το χόντα το συγκεκριμένο θα το ψαξω, δεν το γνωρίζω πολύ καλά. 
Ελπιζω να βρω κάτι αξιόλογο γιατί τα φοβάμαι λίγο τα μεταχειρισμένα, δε ξέρω…πες το κόλλημα. 
Σαν αναβάτρια για πρωτη φορά πιστεύεις σε ποσο καιρό θα θελήσω να την αλλάξω την cb500r? Δεδομένου ότι οκ, την παίρνω για να μάθω σταδιακά και να μην της πιω το αίμα από τον πρώτο χρόνο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 51 λεπτά, το μέλος Τζο έγραψε:

Σε ευχαριστώ αλήθεια, ήδη έμαθα αρκετά, ειλικρινά ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!! 
Να σαι καλά και πάντα ασφαλής!!! 
 

Το καβασάκι μου αρέσει να σου πω την αλήθεια, το χαλβαδιαζω και αυτό αρκετό καιρό. Το μτ για κάποιον λόγο έχω ακουσει ότι το βράδυ τα φωτα του είναι απαίσια, σε βλέπεις σχεδόν Τπτα σε δρόμους χωρίς φωτα, δε ξέρω αν ισχύει. Το χόντα το συγκεκριμένο θα το ψαξω, δεν το γνωρίζω πολύ καλά. 
Ελπιζω να βρω κάτι αξιόλογο γιατί τα φοβάμαι λίγο τα μεταχειρισμένα, δε ξέρω…πες το κόλλημα. 
Σαν αναβάτρια για πρωτη φορά πιστεύεις σε ποσο καιρό θα θελήσω να την αλλάξω την cb500r? Δεδομένου ότι οκ, την παίρνω για να μάθω σταδιακά και να μην της πιω το αίμα από τον πρώτο χρόνο.

1) Αυτό για το MT δεν το γνωρίζω καθόλου, μην πω ψέματα. Reviews δημοσιογράφων αλλά και γνώμες χρηστών ίσως σε διαφωτίσουν
2) Το CB500F και το CBR500R είναι ουσιαστικά οι ίδιες μοτοσυκλέτες, με άλλο styling. Λίγο περισσότερο διαφέρει το CB500X (δες κι εδώ μια συνοπτική εικόνα για τα 3 αυτά μοντέλα) το οποίο έχει γίνει ουσιαστικά "best seller" στην Ελλάδα, έχει βγει λίρα 100. Τα έβγαλε η Honda το 2013 για να τα πλασάρει ακριβώς στο δίπλωμα Α2 (ω, τί λες, δεν είναι 400κ.εκ. όπως λένε οι σχολές) όντας παράλληλα σχετικά οικονομικά, αποδοτικά σε καύσιμο, φιλικά για νέους αναβάτες. Από την άλλη, κάπως αναιμικά, ταπεινά σε εξοπλισμό και περιφερειακά. 

Όμως είναι κόσμος που έχει πάρει -κυρίως- το CB500X, το έχει κάνει "δικό του" (με σχάρες, μπαγκαζιέρες, φωτάκια, σκατάκια, αξεσουάρ) και το έχει 3-5-7-10 χρόνια και δεν ξέρω κατά πόσο σκέφτονται "να πάρουν άλλο". Εξαρτάται λοιπόν πολύ από το πόσο "τα θέλεις όλα" και σε τί βαθμό από τη μηχανή που θα επιλέξεις. π.χ. 1) θα μπεις πίστα με το CBR500R; Θα μπεις. Θα περάσεις ωραία; Πολύ. Θα μάθεις και θα εξελιχθείς; Βεβαίως. Αλλά μετά θα σου φαίνεται λίγο, αν συνεχίζεις να κυνηγάς τις επιδόσεις. Π.χ.2) Θα κάνεις τα ταξιδάκια σου με το CB500X; Ουυυ. Θα ζήσεις όλο αυτό του "μοτοσυκλετισμού" του τύπου "λάδια, βενζίνη, αέρα, Φώτα, Φλας, Φρένα. τα μπαγκάζια μου, τον εξοπλισμό μου και ανοιχτός δρόμος"; Βεβαίως. Αν όμως αρχίσεις να λες "πάω και μακρύτερα", "θέλω και δεύτερο άτομο", "θα 'θελα λίγο πιο άνετο ταξίδι", "θα 'θελα λίγο χώμα περισσότερο" κλπ κλπ, πάλι θα σου φανεί "λίγο" και θα θες να το αλλάξεις.

Νομίζω είναι ωραίες all-around μηχανές τα 500άρια της Honda. Το αν θα θες να τα αλλάξεις εξαρτάται μάλλον περισσότερο από σένα και πόσο θες να ανεβάζεις τον πήχη, παρά από αυτές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

 

Ξεκινώ με το προφανές: τα θερμά μου συλλυπητήρια για το μπαμπά σου.

Να τον θυμάσαι χαμογελαστό, να του μιλάς που και που, όταν το έχεις ανάγκη.

Είσαι η παρακαταθήκη του στον κόσμο μας. Και αυτό είναι αρκετό για να του χαμογελάς.

 

 

Εδώ θα είμαι. Τόσο εγώ, όσο και τα υπόλοιπα παιδιά.

Θα βοηθήσουμε όσο είναι εφικτό.

 

Η ανασφάλεια που ένιωθες λόγω σταθερών πλαστικών, είναι απολύτως λογική. Και θα εξαφανιστεί με τον καιρό. Μη κλειδώνεις εκεί το βλέμμα σου και αγχώνεσαι αδίκως.

Σαφώς μια naked μοτοσυκλέτα θα είναι καλύτερη επιλογή για σένα, τόσο λόγω μικρότερου (θεωρητικά) βάρους, όσο και οικονομικότερης χρήσης κ συντήρησης (αλλά και ξαφνικών συμβάντων, που ευχόμαστε να μη γίνουν).

Όταν δε με το καλό ανέβεις στο απελευθερωμένο δίπλωμα, η diversion του μπαμπά θα σε περιμένει να δεθείς μαζί της. Να τη βάζεις μπροστά ανά 10ήμερο, βάλε και έναν φορτιστή/συντηρητή της μπαταρίας της. Σκέπασέ την και καθάριζέ την που και που. Μια φορά το μήνα, να βάζεις λίγα λίτρα 100άρα βενζίνη, να επανέρχονται τα χαμένα οκτάνια της βενζίνης που έχει ήδη στο ρεζερβουάρ της. Αν κοντά στο σπίτι σου υπάρχει η αλάνα που μας είπες, με ΠΟΛΛΗ προσοχή, κάνε λίγες στροφές εκεί να δουλεύει όλο το πακέτο.

 

Αναμένουμε αγγελίες προς έλεγχο!!

Ξεκινώ με το προφανές: τα θερμά μου συλλυπητήρια για το μπαμπά σου.

Να τον θυμάσαι χαμογελαστό, να του μιλάς που και που, όταν το έχεις ανάγκη.

Είσαι η παρακαταθήκη του στον κόσμο μας. Και αυτό είναι αρκετό για να του χαμογελάς.

 

φιλε κσινο τι εγραψες???εισαι καλος ανθρωπος φιλε με αγγιξε πολυ μιας και εγω εχασα προσφατα τον δικο μου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

1) Αυτό για το MT δεν το γνωρίζω καθόλου, μην πω ψέματα. Reviews δημοσιογράφων αλλά και γνώμες χρηστών ίσως σε διαφωτίσουν
2) Το CB500F και το CBR500R είναι ουσιαστικά οι ίδιες μοτοσυκλέτες, με άλλο styling. Λίγο περισσότερο διαφέρει το CB500X (δες κι εδώ μια συνοπτική εικόνα για τα 3 αυτά μοντέλα) το οποίο έχει γίνει ουσιαστικά "best seller" στην Ελλάδα, έχει βγει λίρα 100. Τα έβγαλε η Honda το 2013 για να τα πλασάρει ακριβώς στο δίπλωμα Α2 (ω, τί λες, δεν είναι 400κ.εκ. όπως λένε οι σχολές) όντας παράλληλα σχετικά οικονομικά, αποδοτικά σε καύσιμο, φιλικά για νέους αναβάτες. Από την άλλη, κάπως αναιμικά, ταπεινά σε εξοπλισμό και περιφερειακά. 

Όμως είναι κόσμος που έχει πάρει -κυρίως- το CB500X, το έχει κάνει "δικό του" (με σχάρες, μπαγκαζιέρες, φωτάκια, σκατάκια, αξεσουάρ) και το έχει 3-5-7-10 χρόνια και δεν ξέρω κατά πόσο σκέφτονται "να πάρουν άλλο". Εξαρτάται λοιπόν πολύ από το πόσο "τα θέλεις όλα" και σε τί βαθμό από τη μηχανή που θα επιλέξεις. π.χ. 1) θα μπεις πίστα με το CBR500R; Θα μπεις. Θα περάσεις ωραία; Πολύ. Θα μάθεις και θα εξελιχθείς; Βεβαίως. Αλλά μετά θα σου φαίνεται λίγο, αν συνεχίζεις να κυνηγάς τις επιδόσεις. Π.χ.2) Θα κάνεις τα ταξιδάκια σου με το CB500X; Ουυυ. Θα ζήσεις όλο αυτό του "μοτοσυκλετισμού" του τύπου "λάδια, βενζίνη, αέρα, Φώτα, Φλας, Φρένα. τα μπαγκάζια μου, τον εξοπλισμό μου και ανοιχτός δρόμος"; Βεβαίως. Αν όμως αρχίσεις να λες "πάω και μακρύτερα", "θέλω και δεύτερο άτομο", "θα 'θελα λίγο πιο άνετο ταξίδι", "θα 'θελα λίγο χώμα περισσότερο" κλπ κλπ, πάλι θα σου φανεί "λίγο" και θα θες να το αλλάξεις.

Νομίζω είναι ωραίες all-around μηχανές τα 500άρια της Honda. Το αν θα θες να τα αλλάξεις εξαρτάται μάλλον περισσότερο από σένα και πόσο θες να ανεβάζεις τον πήχη, παρά από αυτές.

Θα τις ρίξω μια μάτια, με έπεισες!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 58 λεπτά, το μέλος Τζο έγραψε:

Θα τις ρίξω μια μάτια, με έπεισες!!!

Τα υπόλοιπα που είναι γύρω στα 300-400 cc είναι λίγο πιο παιχνίδια (από άποψη βάρους, διαστάσεων, "παρουσιας"). Με τα CB500.... τί να σου πω, δεν έχουν πρωτιά σε *τίποτα* αλλά δε θα σε απογοητεύσουν και πουθενά, έτσι νομίζω. Μετά δεν ξέρω τί εναλλακτικές υπάρχουν (που να είναι παρόμοια κατηγορία, μη μιλάμε δηλαδή για 250αρια-300αρια), μόνο τα κινέζικα Zontes, Benelli, Voge, CF Moto αλλά εκεί μπαίνουμε μετά σε άλλα μονοπάτια (no-name, αξιοπιστία, δίκτυο, ανταλλακτικά, αντιπροσωπεία, μάστορες, αξία μεταπώλησης).

 

 

Όλα αυτά, πάντα αν μιλάμε για καινούριο, αν θες -οπως πολύ σοφά έχει πει κάποιος παλαιότερα στο φορουμ- να έχεις την πρώτη κλανιά στη σέλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...