Jump to content
ntisco

Κυλινδροπιστονο 54αρι σε 110cc Lifan

Recommended Posts

Καλησπερα σας.

Το Lifan 110 φοραει κυλινδροπιστονο 52.4mm και μπορει να παρει μεχρι 54 χωρις κανενα προβλημα...Εαν γινει αυτη η αλλαγη εχω τις παρακατω ερωτησεις..

Ποσα κυβικα θα παει?

Θα εχει παραπανω δυναμη?

 

ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

Καλησπερα σας.

Το Lifan 110 φοραει κυλινδροπιστονο 52.4mm και μπορει να παρει μεχρι 54 χωρις κανενα προβλημα...Εαν γινει αυτη η αλλαγη εχω τις παρακατω ερωτησεις..

Ποσα κυβικα θα παει?

Θα εχει παραπανω δυναμη?

 

ευχαριστω

Και γιατι πρεπει να πειραξεις ενα μοτερ που καλα καλα δεν δουλεψε; Επειδη ειναι 110; 

 

Κατα εμε, μην το πειραξεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

Το Lifan 110 φοραει κυλινδροπιστονο 52.4mm και μπορει να παρει μεχρι 54 χωρις κανενα προβλημα...Εαν γινει αυτη η αλλαγη εχω τις παρακατω ερωτησεις..

Ποσα κυβικα θα παει?

Γεωμετρία δεν κάνετε πια στα σχολεία; Τι κάνουν πια στα σχολεία, πόσα είδη τρανς (οχι την μουσική) υπάρχουν;

Ογκος κυλίνδρου=π * ακτίνα^2 * υψος. Η διάμετρος του εμβόλου είναι το διπλάσιο της ακτίνας, και το ύψος ταυτίζεται με την διαδρομή του εμβόλου, ενώ προφανώς ο όγκος κυλίνδρου είναι ο κυβισμός που ψάχνουμε.

Αν τα βάλουμε αυτά στον τύπο, έχουμε Κυβισμός=π* Διάμετρος^2 * διαδρομή / 4

Aν αρχικά ο κυβισμός ήταν 110, με διάμετρο 52.4, τότε ισχύει ο παραπάνω τύπος, δλδ

110=π * 52.4^2 * διαδρομή /4

Πηγαίνοντας σε καινούριο έμβολο με 54 διάμετρο, τότε ο νέος κυβισμός, έστω Χ, θα είναι πάλι

Χ=π * 54^2 * διαδρομή /4.

 

Αν διαιρέσεις το Χ και την σχέση του, με το 110 και την σχέση του αντίστοιχα , τα π και διαδρομή και /4 φεύγουν, και παίρνεις

Χ/110= 54^2 / 52.4^2 => Χ= 110 * 54^2 / 52.4^2

Αν κάνεις τις πράξεις, βγαίνει 116.82 κυβικά.

 

Η διαφορά είναι τόσο ασήμαντη, που δεν αξίζει να δώσεις ούτε 1 ευρώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλά άστο όπως είναι, η διαφορές θα είναι απειροελάχιστες.

Κράτα το μανίσιο, να κάνεις την δουλειά σου/βόλτες σου οικονομικά και αξιόπιστα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ασε τους φλώρους να λένε τα δικά τους, να το κάνεις 54, η διαφορά θα ειναι εμφανέστατη στον σαματά και γενικά στο ψυχολογικό κομμάτι, να βαλεις εκκεντροφορο, καρμπυρατερ, μπουρι για εξατμηση και κεφαλή CDI... βαλε και μια φιλτροχοανη κυρ' Στέφανε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για καρμπυρατέρ, προτείνω το Mikuni TMR32, της Yoshimura φυσικά.

DqudqN2.jpg

 

Και για να είμαστε 100% σίγουροι για την συνολική απόδοση της βελτίωσης...

https://www.car.gr/parts/view/32998403-toyrbina-innova-kainoyria

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Για καρμπυρατέρ, προτείνω το Mikuni TMR32, της Yoshimura φυσικά.

Αυτό το ΓΙΟΚΣΑΜΟΥΡΑ κοστιζει οσο όλο το μηχανακι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Για καρμπυρατέρ, προτείνω το Mikuni TMR32, της Yoshimura φυσικά.

DqudqN2.jpg

 

Και για να είμαστε 100% σίγουροι για την συνολική απόδοση της βελτίωσης...

https://www.car.gr/parts/view/32998403-toyrbina-innova-kainoyria

 

 

 

τα βλέπω κι σ ανεβάζω Keihin FCR32MX

spacer.png

MX σειρά για να μη στεγνώνει στη σούζα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 5/4/2023 at 10:49 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Γεωμετρία δεν κάνετε πια στα σχολεία;

Από οικογενειακή εμπειρία: όχι 

Προς τον op:

Άσε το κινεζάκι στην ησυχία του. Σου καίει λάδια; Σου έβγαλε ζημιά; Γιατί να το πειράξεις; Θες να δεις αν αντέχει ο στρόφαλος; Τι; Τα Lifan 110 βγήκαν πολύ καλά για αυτό που είναι. Μην ζητάς να σου δώσει παραπάνω. Και σιγά το παραπάνω... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αυτό το ΓΙΟΚΣΑΜΟΥΡΑ κοστιζει οσο όλο το μηχανακι...

Εμμ...κοστίζει το χάϊ περφόρμανς...ωραία καρμπ τα MJN πάντως.

πριν 9 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

MX σειρά για να μη στεγνώνει στη σούζα

 Ναι αλλά είναι η Yoshi έκδοση, τότε δεν θα στεγνώνει ούτε και στα έντο.

 

Τώρα πέρα από την πλάκα, οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές. Εγγυημένα σε σε κάναν μήνα θα το έχεις συνηθίσει και θα θες περισσότερα. Τα μοτέρ των παπιών, εξαρχής δεν είναι για επιδόσεις σχεδιασμένα. Για οικονομία σε καύσιμα και συντήρηση τα φτιάχνουν οι κατασκευαστές. Γνώμη μου: άσε το λιφανάκι όπως είναι, κέρνα το λαδάκια, μπουζί, βενζίνες και τα γκαφρά που θα έδινες για φτιαξιές, ρίχτα σε ένα βαζάκι που πάνω θα γράφει "ΜΗΧΑΝΗ". 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...