vasilia.a 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2023 Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.μετα από 20 χρόνια αναγκάζομαι να καβαλήσω ξανά παπάκι.βρηκα ένα 125 daytona dyμαλλον αγορασμενο το 2013.το παπι τώρα είναι πένα με καινούρια πλαστικά και πολύ προσεγμένο εξωτερικά.αυτο που με κολάρο λίγο είναι τα εξής.πρωτον είναι injection και δεύτερον έχει 6500 χλμ.ερωτω.εβγαιναν αυτά τα μοντέλα με injectionη έχει μετατραπεί;και επίσης μπορεί να αλλαχτούν τα χιλιόμετρα (πχ αλλαγή κοντέρ).είμαι άσχετος και ζητώ την βοηθηα σας. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.835 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2023 πριν 1 ώρα, το μέλος vasilia.a έγραψε: βγαιναν αυτά τα μοντέλα με injectionη έχει μετατραπεί;και επίσης μπορεί να αλλαχτούν τα χιλιόμετρα (πχ αλλαγή κοντέρ).είμαι άσχετος και ζητώ την βοηθηα σας. Ναι, βγαίνουν σε injection πλέον, από το Euro 4 και μετά. Να αλλάξεις τα χιλιόμετρα, για ποιον λόγο; Κατά τα άλλα σαν παπιά, τα Daytona είναι τίμια. Το DY να ξες, μοιάζει οπτικά με το Astrea Supra 100. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vasilia.a 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2023 (τροποποιήθηκε) Δεν θέλω να αλλάξω εγώ χιλιόμετρα.αναρωτιεμαι αν μπορούσαν να αλλαχτούν από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη,αλλάζοντας το κοντέρ.απο ποια χρονια ξεκίνησαν να βγαίνουν injection; Τροποποιήθηκε Απρίλιος 1 , 2023 από τον vasilia.a Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.835 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2023 πριν 3 ώρες, το μέλος vasilia.a έγραψε: αν μπορούσαν να αλλαχτούν από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη Ααα, εγώ δεν κατάλαβα καλά sorry. Αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις....το χαρτί του ΚΤΕΟ μόνο θα μπορούσε να μαρτυρήσει λανθασμένα χλμ. Δηλαδή το χαρτί να λέει πως πέρασε ΚΤΕΟ στα πχ 40.000χλμ, αλλά το κοντέρ να έχει 38.000. Ανάλογα το αν θέλει να παίξει "ύπουλα" ο ιδιοκτήτης ή όχι. Από το 2013-2014 νομίζω πρέπει να άρχισαν οι injection εκδόσεις τους, θα σε γελάσω. Είναι ακριβώς ίδιος ο κινητήρας, απλά το καρμπυρατέρ καταργήθηκε και μπήκε ψεκασμός. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vasilia.a 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2023 Σε ευχαριστώ πάρα πολυ 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JohnnyT 12 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2023 Το 2017 με '18 ξεκινησαν οι εκδοσεις injection για αυτα τα παπακια. Το 2013 ολα ηταν καρμπυρατερατα. Εδω το πρωτο injection 125αρι το εφερε η SYM το '15 με '16 αν θυμαμαι καλά. Οσο για τα χιλιόμετρα μιλαμε για αναλογικο κοντερ οποτε οι πιθανοτητες αυξανονται. Αυτο με τα χιλιομετρα μπορεις να το μαθεις απο το βιβλιο σερβις που εχει η εφοσον πηγαινε στην αντιπροσωεπεια και εχει ιστορικο στο συστημα τους. Το ΚΤΕΟ ειναι μια αλλη εναλλακτικη, αλλα πλεον εχουν μπερδευτει καπως τα πραγματα εκει. Αυτα τα χιλιομετρα βλεπουν, αυτα βαζουν. Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι απλα να δουλευει το κοντερ και να εχει κανει το μηχανακι εστω και 1 χιλιομετρο απο την προηγουμενη φορα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
vasilia.a 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2023 Ευχαριστωπολυ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.835 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2023 πριν 11 ώρες, το μέλος JohnnyT έγραψε: το πρωτο injection 125αρι το εφερε η SYM το '15 με '16 Για την ακρίβεια το πρώτο Euro 4 με injection, το Magic SR125. Ίδιο μοτέρ έχει και το τωρινό VF125 αλλά πιο δυνατό. Η Ελληνική αγορά, είδε πρώτη φορά ψεκαστά παπιά το 2007....Innova-i, Address και Crypton-X. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JohnnyT 12 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2023 πριν 12 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Για την ακρίβεια το πρώτο Euro 4 με injection, το Magic SR125. Ίδιο μοτέρ έχει και το τωρινό VF125 αλλά πιο δυνατό. Η Ελληνική αγορά, είδε πρώτη φορά ψεκαστά παπιά το 2007....Innova-i, Address και Crypton-X. Ναι σωστά. Αλλα την εποχη που εφαρμοστηκε το Euro4 ολα γινανε injection τα παπακια, καθοτι ειχε γινει μονοδρομος για εισαγωγη τους στην Ελλάδα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.835 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2023 Πάντως, μόνο τα Kawasaki παρέμειναν πιστά στο καρμπυρατέρ. Το 2007, τα ZX130 και JoyR125 ήτανε καρμπυρατεράτα, και ας είχε αρχίσει το Euro 3. Keihin NCV24 υποπίεσης και Keihin PB18 αντίστοιχα. Συμβατά με Euro 2 και τα δυο τους. Πάλι το 2013, τα τελευταία μοντέλα που έφερε (Kaze-S115/Athlete 125) ήτανε επίσης καρμπυρατεράτα και ας είχε ήδη αρχίσει να επικρατεί το injection. Keihin PB18 πάλι, αλλά με τροποποιήσεις για ρύπους. Εισήχθηκαν ως Euro 3 μοντέλα. Νομίζω, οι κατασκευαστές έχουν προθεσμία περίπου έναν χρόνο, για να προσαρμόσουν τα οχήματα τους, και ίσως εκεί πάτησε η Kawasaki. Αν δεις πχ, η Honda με το που εφαρμόστηκε το Euro 5, απέσυρε το GTR150 από την αγορά. Δεν μπήκανε στον κόπο να ασχοληθούν με τροποποίηση. Αντίθετα, η SYM φέρνει ακόμα το VF185 ως Euro 5 πλέον. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JohnnyT 12 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2023 πριν 7 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: ...Αν δεις πχ, η Honda με το που εφαρμόστηκε το Euro 5, απέσυρε το GTR150 από την αγορά. Δεν μπήκανε στον κόπο να ασχοληθούν με τροποποίηση. Αντίθετα, η SYM φέρνει ακόμα το VF185 ως Euro 5 πλέον. Αυτος ηταν ο λογος η γιατι στο τελος το GTR θα κοστιζε πιο πανω και απο το C125 Super Cub? Να σημειωθει οτι με το που ηρθε το GTR κοστιζε 3450... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.835 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2023 (τροποποιήθηκε) πριν 47 λεπτά, το μέλος JohnnyT έγραψε: Να σημειωθει οτι με το που ηρθε το GTR κοστιζε 3450... Το θυμάμαι. Πριν αποσυρθεί είχε αγγίξει τα 4κ σχεδόν ως κούτα...στο μεταξύ το VF185 καινούριο δεν ξεπερνούσε τα 3000€. Προσωπική γνώμη, δεν θυμάμαι αν το είχα αναφέρει ξανά εδώ, αλλά θεωρώ πως αυτά τα μηχανάκια, είναι λίγο "άτοπα" ας πούμε για την αγορά. Τι εννοώ... Κύριο αγοραστικό κοινό, έχουν τους νέους αναβάτες (ηλικιακά), αλλά θέλουν και Α2 για να τα οδηγήσεις. Ο 17-18χρονος λοιπόν που θα τα δει θα πωρωθεί μεν, αλλά δεν μπορεί ακόμα να βγάλει Α2. Αντίστοιχα, κάποιος ο οποίος είναι 23-24 χρονών και μπορεί να βγάλει το Α2 ή το Α, θα κοιτάξει κανονικές μοτοσυκλέτες. Και ας μην κοροϊδευόμαστε, στα 3κ-4κ που ζητάνε για VF/GTR, βρίσκεις πολλές. Τροποποιήθηκε Απρίλιος 3 , 2023 από τον ShapeshifterGR98 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες