Jump to content
Sign in to follow this  
sotirisxt

YAMAHA XT Super Motard Custom

Recommended Posts

Καλώς ήρθες! 

Το ανάποδο μπροστινό από τί το πήρες;

Μηχανικά έχεις αλλάξει κάτι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα Γιώργο μπροστινά και ψαλιδι είναι από YZ450F μπροστά φοράει τετραπιστονη δαγκάνα braking με δισκόφρενο μαργαριτα 320mm braking.Πισω πάλι braking μαργαρίτα με αμορτισέρ hagon φουλ ρυθμιζόμενο για ΧΤ 600.Το μοτέρ το έχει επιμεληθεί το speed house είναι στα 98mm 620cc δλδ με πιστόνι je και εκεντροφορο megacycle 266x10 έχει γίνει ροικη στην κεφαλή και τροφοδοσία έχει την γνωστή συνταγή διπλα fcr35..λαιμους φοράει devil με τελικό SC Project Oval carbon..Ζάντες excel με λάστιχα Dunlop sprortsmart II, kοντερ ηλεκτρονικό koso με χειροποίητη βάση αλουμινίου που έγινε υδροβαφη carbon για να δέσει αισθητικά με το ρεζερβουάρ και τα υπόλοιπα που είναι ξανά υδροβαφη Carbon.πιστευω πώς τα έχω γράψει σχεδόν όλα σίγουρα θα ξεχνάω και άλλες λεπτομέρειες..

Τροποποιήθηκε από τον sotirisxt

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λογικά έχουμε παρόμοια επεξεργασία στην κεφαλή. 

Σχετικά με τα FCR 35, έχω καταλήξει ότι είναι καλύτερα για χρήση δρόμου. 

 

Τα 98 mm είναι η χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων και αξιοπιστίας. Η μόνη μου ένσταση είναι ο εκκεντροφόρος που φοράς, είναι καθαρά για χρήση dragster. 

 

Λογικά φοράς και ελατήρια βαλβίδων τιτανίου. Ωραία μετατροπή στο σύνολο της. Και εγώ κάτι παρόμοιο έχω στο ΤΤ, απλά φοράω 39 mm καρμπυρατέρ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιώργο αυτόν βρήκα τότε σε σούπερ τιμή μαζί με ελατήρια τιτανίου και retainers..και τον αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη..Φοραω και ΟTR ψυγειο λαδιού που είναι για XR κανονικά με χειροποίητη βάση αλουμινιου για να πιάνει και η κόρνα μαζι είδες ξέχασα να το γράψω! Και όμως δουλεύει μια χαρά ο εκεντροφορος γιατί είναι για μεσαίες και ψηλές..Τωρα πρέπει να πάω δυναμομετρο γιατί έχω αλλάξει τελικό έβαλα 60mm που ήταν κανονικά για ducati monster 1100, γιατί φόραγα leovince titanium X3 και μου είχαν πει στην δυναμομετρηση πως είναι για μαμά ΧΤ και δεν δουλεύει όπως πρέπει το κόβει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι megacycle, όσο μεγαλύτερο είναι το Χ* τόσο πιο ψηλά δουλεύουν. Ο δικός σου είναι για επιδόσεις στον κόφτη, αλλά αφού λες ότι δουλεύει όπως θέλεις, λογικά με αυτό το set up δεν θα έχει τόσο ακραία απόδοση δύναμης. 

 

Για το τελικό ισχύει, καλό το Leo Vince αλλά για πιο ήπιο μοτέρ. Και εγώ Φ60 φοράω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχεις κάνει κάποια μετατροπη για να μπούμε τα μπροστινά; 
Πήρες όλο το μπροστινό; Μαζί με τιμόνι και Σταυρο από το 450; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο Σταύρος είναι του ΧΤ, ξεπρεσαρεις τον Σταυρό του ΧΤ και τον βάζεις στην τιμονοπλακα του οποίου μπροστινού θες να βάλεις..Και καλό είναι να εχεις και το κέντρο για να μην μπλέξεις σε άλλες μετατροπές..Να ξέρεις ότι μπροστινο και αν βάλεις χρειάζεται αυτή η διαδικασια συν το να ταιριάξεις κοντέρ και τον Διακόπτη..Αν έχεις μηχανάκι που έχεις σκοπό να το κρατήσεις χρόνια αξίζει να μπεις σε τέτοια διαδικασία..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...