Jump to content

Recommended Posts

καλημερα στο φορουμ. εχω ενα glx 3 ταχυτο και μετα απο την μετατροπη σε εκατοσταρι αντεξε ενα χρονο περιπου με χαλαρη χρηση. τωρα και μερικα λαδακια, εχουν ραγισει τα καρτερ απο κατω (μαλλον απο καμια πετρα η τιποτα) και βαρανε ελαχιστα οι βαλβιδες μετα απο οσο ρυθμισμα και να τους κανω. σκεφτομαι να βαλω ενα λιφαν πανω, να το στρωσω και να κανω την δουλεια μου χωρις πολλα πολλα. μου εχει παρει το ματι το υδροψυκτο μοτερ lifan evo cool 125 που εχει 20 ευρο παραπανω απο το 110 μιζατο. το θεμα ειναι κανει επανω; υπαρχει κανεις εδω που να το εχει δοκιμασει το μοτερ και να ξερει εαν ειναι αξιοπιστο; η πολυ απλα να παω με το 110 το μιζατο; ευχαριστω 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όλα αυτά τα κινεζομοτερ, ταιριάζουν σε GLX, C50, Astrea και αλλά κινέζικα μηχανάκια. 

Τώρα, τα 125αρια λιφαν δεν αποδείχτηκαν τόσο αξιόπιστα, συγκεκριμένα βγάζουν πρόβλημα στον στροφαλο μετά από κάποια χιλιόμετρα. 

Λιφαν 110 από εμένα. Τίμιο για τα €€ του και αν το προσέχεις αντέχει καλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμμ... Glx 50; Ξέρεις ότι το Lifan δεν δηλώνεται; Ελπίζω να καταλαβαίνεις τί σημαίνει αυτό. Τώρα, εφόσον το παλιό μοτέρ δεν σώζεται (ή δεν θέλεις να ασχοληθείς/μπλέξεις) το Lifan 110 είναι... μονόδρομος. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω δει πολλούς ντελιβεράδες εδώ να δουλεύουν με Lifan 110, μια χαρά είναι.

Και το delivery καταπονεί αρκετά ένα μηχανάκι, και σαν μοτέρ και σαν σύνολο. Απλά αν έχεις στον νου, βελτιώσεις να το πειράζεις κλπ, το 110 (και γενικά τα λιφάν) δεν είναι για πολλά-πολλά. Το αφήνεις έτσι όπως είναι για να αντέξει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Lifan 110 είναι ότι καλύτερο σε κινέζικο μοτέρ υπάρχει (εννοείται μετά από το δικό μου Yinxiang 125, χεχεχε...). Οι λόγοι γνωστοί και χιλιογραμμενοι... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Το Lifan 110 είναι ότι καλύτερο σε κινέζικο μοτέρ υπάρχει (εννοείται μετά από το δικό μου Yinxiang 125, χεχεχε...). Οι λόγοι γνωστοί και χιλιογραμμενοι... 

Οι YX είναι οι μόνοι κινέζικοι κινητήρες που δεν έχουν θέμα με τον στρόφαλο. Δεν ξέρω τι κόλπο έκαναν οι σχιστομάτηδες στο Πεκίνο, αλλά δούλεψε.

Όλα τα άλλα 125 ως 180cc μοτέρ τύπου Lifan/Monster/Racing Engine, είναι λες και έρχονται με ημερομηνία λήξης. Πολλά παιδιά, τα έβαλαν στα μηχανάκια τους, τα χάρηκαν για ένα διάστημα, μέχρι που απλά παρέδωσαν πνεύμα.

Εγώ πάντως αν ήθελα ένα τίμιο μοτεράκι να κάνω αξιόπιστα την δουλειά μου, λιφάν 110 ασυζητητί. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Οι YX είναι οι μόνοι κινέζικοι κινητήρες που δεν έχουν θέμα με τον στρόφαλο. Δεν ξέρω τι κόλπο έκαναν οι σχιστομάτηδες στο Πεκίνο, αλλά δούλεψε.

Όχι Πεκίνο αλλά Chongqing (άντε πες το αυτό...) 

Οι ΥΧ έχουν μεγαλύτερα μάγουλα οπότε πιο χοντρά μέταλλα στο στρόφαλο. Αν δεν θεωρηθεί διαφήμιση, θα μπορούσα να γράψω ένα thread για αυτούς γενικά τους κινητήρες. 

Edit: βρήκα το πρόσφατο post που εξηγώ τις διαφορές:

 

Τροποποιήθηκε από τον CRX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Όχι Πεκίνο αλλά Chongqing (άντε πες το αυτό...) 

Οι ΥΧ έχουν μεγαλύτερα μάγουλα οπότε πιο χοντρά μέταλλα στο στρόφαλο. Αν δεν θεωρηθεί διαφήμιση, θα μπορούσα να γράψω ένα thread για αυτούς γενικά τους κινητήρες. 

Edit: βρήκα το πρόσφατο post που εξηγώ τις διαφορές:

 

Τσονγκίνγ...κάτι τέτοιο τέλος πάντων, από όπου και να είναι το εργοστάσιο τους.

Καλή φάση...πάντως δεν βλέπω να πουλάνε μεμονωμένος κινητήρες Yingxiang, εκτός και αν βρεις κανέναν μεταχειρισμένο.

Αλήθεια όμως, η Lifan τόσα χρόνια δεν έχει πάρει χαμπάρι το κατασκευαστικό λάθος στα 125/140 κλπ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 53 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αλήθεια όμως, η Lifan τόσα χρόνια δεν έχει πάρει χαμπάρι το κατασκευαστικό λάθος στα 125/140 κλπ;

Ε, και; 

........ 

Αυτή είναι η διαφορά του Κινέζου από τους άλλους κατασκευαστές. Τη στιγμή που πουλάει, όλα είναι καλά. Για εγγυήσεις και λοιπά ψιλά γράμματα, μην ψάχνεις. Ποιος το ψάχνει; Και ποιο μαγαζί θα δικαιώσει τον πελάτη για κομμένο στρόφαλο; Take the egg and give it a haircut. 

Τώρα, γιατί η Yinxiang έκανε τέτοια μετατροπή στο αρχικό σχέδιο της Honda, δεν ξέρω. Προφανώς κάποιος μεγάλος πελάτης ζήτησε κάτι τέτοιο. Γιατί μιλάμε για μετατροπή στο στρόφαλο, στα κάρτερ και εντελώς καινούργια σχεδίαση της αντλίας λαδιού. Καινούργιο κούτα ΥΧ μοτέρ είχε κάποτε ο αντιπρόσωπος της TCB. Αλλά τώρα πια δεν ξέρω τί φέρνει. Ούτε βγάζεις άκρη με τις εμπορικές ονομασίες. Το παπί μου είναι TCB αλλά η άδεια γράφει σαν κατασκευαστή Chongqing. Προφανώς έχει πάρει το όνομα από την πόλη. Yinxiang είναι περιοχή της πόλης και έχει δώσει το όνομα στο άλλο εργοστάσιο. Μπορεί τα δύο εργοστάσια να είναι αδελφά. Ή να είναι το ίδιο. Who knows? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Ε, και; 

........ 

Αυτή είναι η διαφορά του Κινέζου από τους άλλους κατασκευαστές. Τη στιγμή που πουλάει, όλα είναι καλά. Για εγγυήσεις και λοιπά ψιλά γράμματα, μην ψάχνεις. Ποιος το ψάχνει; Και ποιο μαγαζί θα δικαιώσει τον πελάτη για κομμένο στρόφαλο; Take the egg and give it a haircut. 

Τώρα, γιατί η Yinxiang έκανε τέτοια μετατροπή στο αρχικό σχέδιο της Honda, δεν ξέρω. Προφανώς κάποιος μεγάλος πελάτης ζήτησε κάτι τέτοιο. Γιατί μιλάμε για μετατροπή στο στρόφαλο, στα κάρτερ και εντελώς καινούργια σχεδίαση της αντλίας λαδιού. Καινούργιο κούτα ΥΧ μοτέρ είχε κάποτε ο αντιπρόσωπος της TCB. Αλλά τώρα πια δεν ξέρω τί φέρνει. Ούτε βγάζεις άκρη με τις εμπορικές ονομασίες. Το παπί μου είναι TCB αλλά η άδεια γράφει σαν κατασκευαστή Chongqing. Προφανώς έχει πάρει το όνομα από την πόλη. Yinxiang είναι περιοχή της πόλης και έχει δώσει το όνομα στο άλλο εργοστάσιο. Μπορεί τα δύο εργοστάσια να είναι αδελφά. Ή να είναι το ίδιο. Who knows? 

Εγώ ξέρω πως τα περισσότερα κινεζομοτέρ είναι φασόν συνήθως.

Βέβαια η Yingxiang, καλά έπραξε και διόρθωσε αυτό το πρόβλημα στον στρόφαλο, κατάφερε ας πούμε και έκανε την διάφορα ανάμεσα στα άλλα μοτέρ. Θυμάμαι το 2018, ένας φίλος είχε πάρει ένα TCB Wind-140....στα χαρτιά πάντως έγραφε 129cc, δεν ξέρω αν ήτανε 140αρι...πάντως το δικό μου ήτανε πιο γρήγορο και τότε ήτανε σε τέρμα μαμά κατάσταση.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αχαχαχα!!! Και το δικό μου TCB 125 είναι (120cc πραγματικά) αλλά τα μαμά Astrea με περνάνε σαν σταματημένο... Δεν φτάνουν μόνο τα κυβικά για να πάρεις δύναμη... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Δεν φτάνουν μόνο τα κυβικά για να πάρεις δύναμη... 

Πολλά παίζουν ρόλο.

Η γεωμετρία του μοτέρ, ο χρονισμός, το αβάνς, τι καρμπυρατέρ έχει, κλιμάκωση σασμάν κλπ. Εκείνο το TCB ακόμα και μετά από καθαρισμό/ρύθμιση του καρμπυρατέρ, ρύθμιση βαλβίδων και νέους δίσκους συμπλέκτη, πάλι σαν να ήτανε μπουκωμένο πήγαινε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...