Jump to content
ntisco

Lifan 110cc Λαδι μηχανης

Recommended Posts

Καλημερα σας.Για το εν λογο μοτερ τι λαδι να βαλω?Ειναι καινουριο και στο στροσιμο.Εχουν αλλαχτει τα λαδια που ηρθε μαζι και περιμενω να κανω τα 1000 χλμ για να κανω την αλλαγη.Ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο Google δίνει για Lifan 110 ως προτεινόμενο λάδι το 10W-40.

Γιατί δεν πας όμως μια βόλτα από τον μηχανικό σου να ρωτήσεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχας σε ευχαριστω για την απαντηση σου.Δεν εχω μονιμο μηχανικο για να ρωτησω οποτε και γιαυτο ρωτησα εδω.Ναι και εγω αυτο ειδα.Περα απο το λαδακι του μπουζακι του και το καθαρισμα φιλτρου καθε 2.500χλμ θελει κατι αλλο?(Φυσικα ελεγχο σε αλυσιδα φρενα και λοιπους εξωτερικους ελεγχους?)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ntisco έγραψε:

θελει κατι αλλο?

Τα σέρβις στην ώρα τους, καλό ζέσταμα και όχι σπάσιμο στον δρόμο.

Αν το προσέχεις σε αυτά, μια χαρά θα είσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

Καταρχας σε ευχαριστω για την απαντηση σου.Δεν εχω μονιμο μηχανικο για να ρωτησω οποτε και γιαυτο ρωτησα εδω.Ναι και εγω αυτο ειδα.Περα απο το λαδακι του μπουζακι του και το καθαρισμα φιλτρου καθε 2.500χλμ θελει κατι αλλο?(Φυσικα ελεγχο σε αλυσιδα φρενα και λοιπους εξωτερικους ελεγχους?)

Μπουζι καθε 2.500 χλμ ειναι πολυ λιγα φιλε μου. Συνηθως λενε καθε 7-8.000 χλμ. Οπως λεει και ο Βολιώτης, 10W-40 γραφεται οτι βαζουν στο μοτερ εκτος... απο την ιδια την Lifan  και στο ebay ομοια μοτερ της ιδιας,  15W-40 😁.

 

Νομιζω πως ο Κατσαντώνης μπορει να σε βοηθησει καθοτι οι ανθρωποι εκει ειναι πολυ εξυπηρετικοί (τον πηρα τηλεφωνο  για να ρωτησω κατι) αλλα και γιατι ο ιδιος πουλαει Lifan. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάνω-κάτω όλα τα κινέζικα μοτέρ 110 είναι φασόν. Το ίδιο πράμα δηλαδή αλλά με διαφορετική ονομασία. 

Για να δίνει σχεδόν παντού 10W-40, τότε αυτό πρέπει να είναι. Ο Κατσαντώνης λογικά θα ξέρει να σου πει σίγουρα.

πριν 40 λεπτά, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Συνηθως λενε καθε 7-8.000 χλμ

Ανάλογα, τι ορίζει ο κατασκευαστής. Στο δικό μου πχ στα 4200χλμ λέει απλά έλεγχο και στα 8000 αλλαγή με καινούριο.

Αλήθεια, τα μεμονωμένα μοτέρ (πχ Lifan 110) έρχονται με manual??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 33 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Πάνω-κάτω όλα τα κινέζικα μοτέρ 110 είναι φασόν. Το ίδιο πράμα δηλαδή αλλά με διαφορετική ονομασία. 

Για να δίνει σχεδόν παντού 10W-40, τότε αυτό πρέπει να είναι. Ο Κατσαντώνης λογικά θα ξέρει να σου πει σίγουρα.

Ανάλογα, τι ορίζει ο κατασκευαστής. Στο δικό μου πχ στα 4200χλμ λέει απλά έλεγχο και στα 8000 αλλαγή με καινούριο.

Αλήθεια, τα μεμονωμένα μοτέρ (πχ Lifan 110) έρχονται με manual??

 

Σχεδον ολα τα μοτο με συνηθισμενη οδηγηση τα μπουζι τα αλλαζουν καπου τοσο (max 10.000). Τα ιριδιου βγαζουν 18.000 χλμ (δοκιμασμενο σε παπι). 

 

Ολες οι κουτες που εχουν μεσα μοτερ Lifan δεν εχουν manual εχω δει σε βιντεο. Το 110/125  ειναι ξαδελφος με τα παπισια μοτερ της Dayang και της Kymco ενω πλεον το εχει τοποθετησει σε ενα νεο παπι, το Typhoon 110. Αλλα εδω ουτε η ιδια η Lifan δεν λεει τι λαδι παιρνει στο site της ενω ως ξεχωριστο μοτερ δεν υπαρχει στην γκαμα. 🤔

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 42 λεπτά, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Το 110/125  ειναι ξαδελφος με τα παπισια μοτερ της Dayang και της Kymco ενω πλεον το εχει τοποθετησει σε ενα νεο παπι, το Typhoon 110.

Όλα τους την ίδια φιλοσοφία έχουν. Είτε είναι υπερκυβισμένες αντιγραφές του Astrea, είτε βασίζονται στα GLX/C50 (για τα 50αρακια μοτέρ τους) αλλά με μια ακόμα ταχύτητα στο κιβώτιο. 

Το 110 πάντως βγήκε αξιόπιστο σαν κινητήρας. Το 125 είχε πρόβλημα, διότι τα μάγουλα στον στρόφαλο δεν ήτανε αρκετά μεγάλα. Βάλε και ότι τα μέταλλα δεν είναι και πολύ ανθεκτικά, έκοβαν στρόφαλο. Στο 110 δεν υπάρχει αυτό, διότι τα μάγουλα είναι just το σωστό μέγεθος.

Πάντως από την Lifan έχω δει στο site τους μέχρι και παπί με μίνι ηχοσύστημα, θύρα USB για να φορτίζεις ή να παίζεις μουσική από στικάκι και αναπτήρα για τσιγάρο. Μαντέψτε τι πάταγο θα έκανε αυτή η μαλακία εδώ στο Ελλαδιστάν 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Ρύθμιση βαλβίδες δεν;

καθε ποσα χλμ γινεται η ρυθμιση?

πριν 18 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Τα σέρβις στην ώρα τους, καλό ζέσταμα και όχι σπάσιμο στον δρόμο.

Αν το προσέχεις σε αυτά, μια χαρά θα είσαι.

Ζεσταμα δηλαδη ποση ωρα?Το βαζω μπροστα μεχρι να το βγαζω απο το γκαραζ στον δρομο σπρωχνοντας να βαλω γαντια κρανος μετα ξεκιναω αλλα σιγα σιγα οι αλλαγες ..ουτος η αλλος αυτο κανω συνεχεια και ποτε δεν το σπαω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

καθε ποσα χλμ γινεται η ρυθμιση?

Ζεσταμα δηλαδη ποση ωρα?Το βαζω μπροστα μεχρι να το βγαζω απο το γκαραζ στον δρομο σπρωχνοντας να βαλω γαντια κρανος μετα ξεκιναω αλλα σιγα σιγα οι αλλαγες ..ουτος η αλλος αυτο κανω συνεχεια και ποτε δεν το σπαω...

Τυπικά η  ρύθμιση  βαλβίδων γίνεται οταν αλλάζεις και φίλτρο αέρος (ανα 12.000 χλμ ανα 6.000 ο έλεγχος). Αν θυμαμαι καλά συνήθως γράφουν οτι τα διακενα τους ειναι ειτε 0.02 και τα δυο ειτε 0.02 ΕΙΣ- 0.03 ΕΞ. Εγω βεβαια προτεινω ενα 0.02-0.04 ΕΦΟΣΟΝ δεν υπαρχουν επίσημες οδηγίες απο την ίδια. ΑΛΛΑ και παλι προτεινω να ρωτησω τον Κατσαντωνη... 

 

Ζέσταμα θέλει ενα λεπτο μαζι με το τσοκ. Ωστόσο, εαν ειναι χειμωνας περιμενεις λιγο ακομα ιδιως οταν στρωνεις ενα μοτερ ωστε να ανεβαινει καπως η πιεση του λαδιου (αν και στην κινηση φυσικα ανεβαινει παραπανω). 

 

Υ.Γ: Λογικα γνωρίζεις οτι για να ρυθμισεις βαλβιδες θελεις και την αναλογη γνωση και τα εργαλεια, ετσι;

Τροποποιήθηκε από τον JohnnyT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Τυπικά η  ρύθμιση  βαλβίδων γίνεται οταν αλλάζεις και φίλτρο αέρος (ανα 12.000 χλμ ανα 6.000 ο έλεγχος). Αν θυμαμαι καλά συνήθως γράφουν οτι τα διακενα τους ειναι ειτε 0.02 και τα δυο ειτε 0.02 ΕΙΣ- 0.03 ΕΞ. Εγω βεβαια προτεινω ενα 0.02-0.04 ΕΦΟΣΟΝ δεν υπαρχουν επίσημες οδηγίες απο την ίδια. ΑΛΛΑ και παλι προτεινω να ρωτησω τον Κατσαντωνη... 

 

Ζέσταμα θέλει ενα λεπτο μαζι με το τσοκ. Ωστόσο, εαν ειναι χειμωνας περιμενεις λιγο ακομα ιδιως οταν στρωνεις ενα μοτερ ωστε να ανεβαινει καπως η πιεση του λαδιου (αν και στην κινηση φυσικα ανεβαινει παραπανω). 

 

Υ.Γ: Λογικα γνωρίζεις οτι για να ρυθμισεις βαλβιδες θελεις και την αναλογη γνωση και τα εργαλεια, ετσι;

Φυσικα και δεν θα ρυθμισω εγω τις βαλβιδες αλλα ο μηχανικος.Το πρωι στο ζεσταμα δεν βαζω ποτε τσοκ γιατι κραατει ρελαντι κανονικα..πρεπει να το ανοιγω και αυτο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 32 λεπτά, το μέλος ntisco έγραψε:

Φυσικα και δεν θα ρυθμισω εγω τις βαλβιδες αλλα ο μηχανικος.Το πρωι στο ζεσταμα δεν βαζω ποτε τσοκ γιατι κραατει ρελαντι κανονικα..πρεπει να το ανοιγω και αυτο?

 

Καλα μην το δενεις και κόμπο. 

Το τσοκ το ανοιγεις κατα κυριο λόγο οταν εχει αρκετό κρύο και δεν κρατάει μονο του το ρελαντί. Υπάρχουν ΦΟΡΕΣ που δεν χρειάζεται τσοκ και ας εχει κρυο και απλα να θελει λιγο να κρατησεις σταθερο για λιγο το γκαζι του. 

 Οταν προσπαθεις να βαλεις μπροστα τον κινητήρα και δεν παιρνει, τοτε ανεβαζεις τον μικρο μοχλό και ανεβάζει στροφές, κλείνοντας τον αέρα γιατι  το τσοκ αυτο κανει.. μετατρεπει το μιγμα σε πλουσιο για μικρο χρονικο διαστημα. 

 

Υ.Γ: Με μπουζι ιριδιου ξεχνας τι ειναι το τσοκ παρεπιπτοντως... παλι δοκιμασμενο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορω να το βαλω στο μοτερακι παρα το οτι ειναι lifan?Το δεχετε η θα εχω θεματα?

Οποτε λαδακι 10 η 15/40 καθε 1000  χλμ...καθε 10.000χλμ ελεγχο για βαλβιδες και μπουζι καθε 15.000χλμ εαν μιλαμε για ιριδιου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 35 λεπτά, το μέλος ntisco έγραψε:

Μπορω να το βαλω στο μοτερακι παρα το οτι ειναι lifan?Το δεχετε η θα εχω θεματα?

Αν το βάλεις και ακούσεις μαι ψιλή-ψιλή φωνούλα "Που με βάζεις ρε στον κινεζο" βγάλε το αμέσως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 40 λεπτά, το μέλος ntisco έγραψε:

Μπορω να το βαλω στο μοτερακι παρα το οτι ειναι lifan?Το δεχετε η θα εχω θεματα?

Οποτε λαδακι 10 η 15/40 καθε 1000  χλμ...καθε 10.000χλμ ελεγχο για βαλβιδες και μπουζι καθε 15.000χλμ εαν μιλαμε για ιριδιου

- Λάδι Ορυκτέλαιο ή Ημισυνθετικό 10W-40 ή 15W-50 (δεν υπάρχει 15 W-40 στην Ελλαδα για παπι). 

- Μπουζί νικελίου (το απλό) κάθε 8.000 χλμ αν βάλεις Ιριδιου κάθε 18.000  χλμ

- Αλλαγή λαδιού οχι καθε 1000, καθε 2000 μια χαρα ειναι. 

- Ελεγχος βαλβιδων καθε 6.000, ρυθμιση καθε 10.000. 

 

Τα Lifan οπως και καθε μοτερ αν το συντηρεις σωστα δεν παθαινει τιποτα. 

 

ΥΓ: Στο στρωσιμο θα πηγαινεις μεχρι 50-55  για τα πρωτα 500 χλμ, μετα μεχρι τα 70 για 1000 και μετα το ανοιγεις σιγα σιγα μεχρι τα 1500 χλμ. 

Τροποποιήθηκε από τον JohnnyT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

Ζεσταμα δηλαδη ποση ωρα?

Για αρχή προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς για 10 λεπτά, μετά βάζουμε το κοτόπουλο με τα καρικεύματα και το ψήνουμε στους 220 βαθμούς για μια ώρα. 

Πλάκα κάνω......

Εγώ, τα πρωινά κυρίως, ανοίγω τσοκ το αφήνω να δουλέψει λίγο κάνα λεπτό στο διπλό στάντ. Μέχρι να βάλω κράνος, γάντια κλπ δηλαδή. Το βγάζω από το γκαράζ, πριν βγω στον δρόμο κλείνω και το τσοκ. Τα πρώτα 3-4 λεπτά χαλαρή οδήγηση, όχι ψηλές στροφές, ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Δεν θέλει κάτι άλλο. 

πριν 2 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

βαζω ποτε τσοκ γιατι κραατει ρελαντι κανονικα..πρεπει να το ανοιγω και αυτο?

Μόνο αν δυσκολεύεται να πάρει μπρος και αν δεν μπορεί να κρατήσει ρελαντί. Εμένα πχ μόνο το πρωί θέλει που έχει κρύο έξω. Το απόγευμα πχ που φεύγω απο δουλειά δεν χρειάζεται.

Το μπουζί ιριδίου σε παπί δεν νομίζω πως είναι αναγκαίο. Εγώ πάντα το κλασσικό C7HSA βάζω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 14 ώρες, το μέλος JohnnyT έγραψε:

- Λάδι Ορυκτέλαιο ή Ημισυνθετικό 10W-40 ή 15W-50 (δεν υπάρχει 15 W-40 στην Ελλαδα για παπι). 

- Μπουζί νικελίου (το απλό) κάθε 8.000 χλμ αν βάλεις Ιριδιου κάθε 18.000  χλμ

- Αλλαγή λαδιού οχι καθε 1000, καθε 2000 μια χαρα ειναι. 

- Ελεγχος βαλβιδων καθε 6.000, ρυθμιση καθε 10.000. 

 

Τα Lifan οπως και καθε μοτερ αν το συντηρεις σωστα δεν παθαινει τιποτα. 

 

ΥΓ: Στο στρωσιμο θα πηγαινεις μεχρι 50-55  για τα πρωτα 500 χλμ, μετα μεχρι τα 70 για 1000 και μετα το ανοιγεις σιγα σιγα μεχρι τα 1500 χλμ. 

Αυτος ο οδηγος ειναι πολυ καλος.Αυτον και θα τυπωσω για να τον εχω οσο αφορα τα σερβις.Σε ευχαριστω πολυ.

 

Εισαι σιγουρος για τα 2000χλμ σε λαδια?Ολοι λενε 1000....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

Αυτος ο οδηγος ειναι πολυ καλος.Αυτον και θα τυπωσω για να τον εχω οσο αφορα τα σερβις.Σε ευχαριστω πολυ.

 

Εισαι σιγουρος για τα 2000χλμ σε λαδια?Ολοι λενε 1000....

Φίλε μου κάθε 1000 χιλιόμετρα ΑΦΟΤΟΥ το στρωσεις, κατα εμε ειναι λιγα. Μιλαμε για πολυτυπο λαδι, οχι για μονοτυπο.

Τα σημερινά λάδια μηχανής (ακομα και τα ορυκτελαια) έχουν έστω κάποια απαραίτητα πρόσθετα για να αποκτήσουν αντοχή στον χρονο (υψηλες θερμοκρασιες, το ιξωδες στην τριβη, αποτροπη αφρισμου κλπ).  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και μια τελευταια ερωτηση..Μαζι με το λαδι εχει βαλει κανεις αντιτριβικο σε παπι?Νομιζω απο οσα εχω ακουσει για τις ιδιοτητες που εχουν θα του κανει καλο..ακομα και εαν "πεσει" η αποδοση του λαδιου του ιδιου...?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 Λάδι Ορυκτέλαιο ή Ημισυνθετικό 10W-40 ή 15W-50 (δεν υπάρχει 15 W-40 στην Ελλαδα για παπι). 

- Μπουζί νικελίου (το απλό) κάθε 8.000 χλμ αν βάλεις Ιριδιου κάθε 18.000  χλμ

- Αλλαγή λαδιού οχι καθε 1000, καθε 2000 μια χαρα ειναι. 

- Ελεγχος βαλβιδων καθε 6.000, ρυθμιση καθε 10.000. 

-Φυσιμα φιλτρο αερος σε καθε αλλαγη λαδιου

- Ελεγχος αλυσιδας (χαλαρωματος) σε καθε αλλαγη λαδιου

-Ελεγχος συμπληρωμα υγρων φρενων καθε 4.000χλμ

-Γενικος ελεγχος μηχανης (λαμπες , τακακια κ.τ.λ) σε καθε αλλαγη λαδιων

 

Νομιζω ενας πολυ καλος οδηγος απο ολα οσα ειπαμε μεσα εδω για οσους εχουν μοτερ lifan 110cc (σιγουρα οι αρχες θα εινια ιδιες και για αλλα μηχχανακια)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ntisco έγραψε:

 Λάδι Ορυκτέλαιο ή Ημισυνθετικό 10W-40 ή 15W-50 (δεν υπάρχει 15 W-40 στην Ελλαδα για παπι). 

- Μπουζί νικελίου (το απλό) κάθε 8.000 χλμ αν βάλεις Ιριδιου κάθε 18.000  χλμ

- Αλλαγή λαδιού οχι καθε 1000, καθε 2000 μια χαρα ειναι. 

- Ελεγχος βαλβιδων καθε 6.000, ρυθμιση καθε 10.000. 

-Φυσιμα φιλτρο αερος σε καθε αλλαγη λαδιου

- Ελεγχος αλυσιδας (χαλαρωματος) σε καθε αλλαγη λαδιου

-Ελεγχος συμπληρωμα υγρων φρενων καθε 4.000χλμ

-Γενικος ελεγχος μηχανης (λαμπες , τακακια κ.τ.λ) σε καθε αλλαγη λαδιων

 

Νομιζω ενας πολυ καλος οδηγος απο ολα οσα ειπαμε μεσα εδω για οσους εχουν μοτερ lifan 110cc (σιγουρα οι αρχες θα εινια ιδιες και για αλλα μηχχανακια)

 

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις ειναι γενικής συντήρησης. Το υγρό φρένων δεν χρειάζεται συμπλήρωμα 9.5/10 φορές, πιο πιθανό είναι να εχουν φθαρεί τα τακάκια. 

 

Χιλιόμετρα σχετικά με την ρύθμιση της αλυσίδας δεν ειναι στανταρ, όποτε καταλάβεις οτι εχει κανει αρκετή κοιλιά θέλει μάζεμα (χοντρα - χοντρα 1,5 δόντι πισω γραναζιου ειναι το διακενο αλλα κανονικα τα χιλιοστα που λεει το εργοστασιο). Πάντως καλο ειναι αφοτου λαδωνουμε την αλυσίδα καθε 300 με 500 χλμ να την τσεκάρουμε. 

 

Φύσημα φιλτρου αέρος κάθε 6.000 χλμ (και εαν χρειαζεται) οχι καθε αλλαγη λαδιου. Τωρα, εαν ειναι σφουγγάρι λιγοτερα χιλιομετρα χρειαζονται (εκτος και αν στις δυο περιπτωσεις). Καθαρισμα σφουγγαρενιου φιλτρου παει με το λαδωμα μαζι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος JohnnyT έγραψε:

ωρα, εαν ειναι σφουγγάρι λιγοτερα χιλιομετρα χρειαζονται (εκτος και αν στις δυο περιπτωσεις). Καθαρισμα σφουγγαρενιου φιλτρου παει με το λαδωμα μαζι. 

Αν δεν κάνω λάθος όλα αυτά τα Daytona/Astrea/DY κλπ σφουγγαρένια έχουν, όπως και τα Kawasaki. Από το Innova και μετά είχανε χάρτινο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Αν δεν κάνω λάθος όλα αυτά τα Daytona/Astrea/DY κλπ σφουγγαρένια έχουν, όπως και τα Kawasaki. Από το Innova και μετά είχανε χάρτινο.

Σωστά και στα Modenas. 

 

 Αυτο που ηθελα να συμπληρωσω ηταν οτι τα φιλτρα αερα θελουν πιο συχνο καθαρισμα εφοσον το μηχανακι/μηχανη κινειται συνηθως σε χωματοδρομους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...