Jump to content
pxan

επισκευη modenas kriss II

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους 

Εδω και 3 μηνες παρατηρω εναν περιεργο ηχο στο παπι  modenas kriss II  μετα απο αλλαγη λαδιων και αφου εβαλα powerfoam (αφρο βελτιωσης που να μην το βαζα...).Τωρα εγινε απο τον αφρο η  απο μενα που μπορει να μην τον εβαλα σωστα, δεν ξερω...Το θεμα ειναι οτι και ο αντιπροσωπος και ενας εξωτερικος μαστορας μου πανε την ιδια διαγνωση και την ιδια τιμη ...μπιελα και γυρω στο 300αρι ...  ο εξωτερικος μου πε πρακτικα οτι το 300 ειναι το ταβανι και αναλογως τη ζημια μπορει να παει παρακατω η τιμη... Να πω εδω οτι παροτι ασχολουμαι γενικα με τα παντα πανω στο παπι (λαδια λαμπες φιλτρα κτλ ) σε κατι πιο μηχανικο δεν εχω παει και δεν ξερω για να παω. Καποια γενικα περι μπιελασ στροφαλου κτλ γνωριζω μονο σαν γενικη γνωση.Οποτε αν μπορει καποιος να με κατατοπισει για το τι τιμες παιζουν η για το τι ακριβως λενε /κανουν οι μαστορες σε τετοια ζημια ,θα ηταν χρησιμο.

 

ΥΓ  Το πραγμα που φοβαμαι σε ολη αυτη την υποθεση ειναι η ζημια να ειναι πολυ λιγοτερη απο αυτο που θα μου επισκευασει /χρεωσει ο μαστορασ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα. Αν είναι μπιέλα, το 300αρι είναι λογικό. Για να φτάσει ο μάστορας να βγάλει στρόφαλο πρέπει να κάνει το μοτέρ φέτες. Πιο πολύ δεν γίνεται. Αν δειλά δειλά ρωτάς μήπως μπορείς μόνος σου να λύσεις το μοτέρ, λοιπόν όχι. Και μόνο που ρωτάς σημαίνει πως δεν μπορείς. Δεν υποτιμώ τις ικανότητές σου, δυστυχώς είναι θέμα γνώσεων, εμπειρίας και εργαλείων. 

Για μπιέλα, πριν 3-4 χρόνια που άλλαξα σε ένα κινέζικο, είχε κοστίσει 50€. Τα μισά ήταν η μπιέλα και τα υπόλοιπα τα εργατικά του μηχανουργείου για πέρασμα και ζύγισμα (πολύ σημαντικό). Υπήρχαν και πιο φτηνές μπιελες αλλά προτίμησα μια γιαπωνέζικη. Για 10€ διαφορά, δεν αξίζει. Μαζί αλλαχτηκαν όλα τα ρουλεμάν (περίπου 25€) και σου το προτείνω αν φτάσεις εκεί. Κάτι φλατζες, κάτι λάδια άλλο ένα 15€...

Οπότε, από τις τιμές που σου είπαν, κρίνε... 

 

Edit: αυτό τον αφρό γιατί ακριβώς τον έβαλες; Τι υποτίθεται ότι κάνει; 

Τροποποιήθηκε από τον CRX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Κοίτα. Αν είναι μπιέλα, το 300αρι είναι λογικό. Για να φτάσει ο μάστορας να βγάλει στρόφαλο πρέπει να κάνει το μοτέρ φέτες. Πιο πολύ δεν γίνεται. Αν δειλά δειλά ρωτάς μήπως μπορείς μόνος σου να λύσεις το μοτέρ, λοιπόν όχι. Και μόνο που ρωτάς σημαίνει πως δεν μπορείς. Δεν υποτιμώ τις ικανότητές σου, δυστυχώς είναι θέμα γνώσεων, εμπειρίας και εργαλείων. 

Για μπιέλα, πριν 3-4 χρόνια που άλλαξα σε ένα κινέζικο, είχε κοστίσει 50€. Τα μισά ήταν η μπιέλα και τα υπόλοιπα τα εργατικά του μηχανουργείου για πέρασμα και ζύγισμα (πολύ σημαντικό). Υπήρχαν και πιο φτηνές μπιελες αλλά προτίμησα μια γιαπωνέζικη. Για 10€ διαφορά, δεν αξίζει. Μαζί αλλαχτηκαν όλα τα ρουλεμάν (περίπου 25€) και σου το προτείνω αν φτάσεις εκεί. Κάτι φλατζες, κάτι λάδια άλλο ένα 15€...

Οπότε, από τις τιμές που σου είπαν, κρίνε... 

 

Edit: αυτό τον αφρό γιατί ακριβώς τον έβαλες; Τι υποτίθεται ότι κάνει; 

Αδερφε εννοειται πως δεν θα το αλλαζα μονος μου 😋 Στην ουσια αυτο που εννοω ρε παιδι μου ειναι οτι δεν εχω ιδιαιτερε ς γνωσεις στο θεμα μοτερ .Και εννοειται πως θα παω για original ανταλλακτικα .Ξερω οτι ειναι διαιρουμενη οποτε μαλλον θα ειναι πιο κατω το κοστος απο το να μην ηταν.Τωρα εμενα αυτο που με "καιει " ειναι το να μην βγαλει κατι αλλο πιο σοβαρο οταν θα ανοιξει το μοτερ.Δηλαδη η ζημια να περιοριστει μονο σε αντικατασταση ανταλλακτικων χωρις  να μπει ιδιαιτερο χερι στα σωθικα του  

 

ο αφρος στην ουσια ειναι καθαριστικο που το ψεκαζεις εισαγωγη και με ενα ρελαντι τετοιο ωστε να μην σου σβησει η μηχανη .Διαβασα οτι ειναι ακακος ,οποτε θεωρω πως μαλλον εγω εκανα μαλακια και τον εβαζα λαθος (περισσοτερη ποσοτητε η λαθος ρελαντι η και τα 2 ).Να πω εδω οτι ο ηχος εμφανιστηκε αφου αλλαξα λαδια μετα τον αφρο. Το θεμα ειναι οτι οποιος δεν εχει μυαλο εχει ποδια ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος pxan έγραψε:

Ξερω οτι ειναι διαιρουμενη

Αμφιβάλλω... 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος pxan έγραψε:

χωρις  να μπει ιδιαιτερο χερι στα σωθικα του  

Μπιέλα θα αλλάξει, δεν υπάρχει πιο μέσα! 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος pxan έγραψε:

Τωρα εμενα αυτο που με "καιει " ειναι το να μην βγαλει κατι αλλο πιο σοβαρο οταν θα ανοιξει το μοτερ.

Ίσα ίσα. Αν είναι να βγάλει κάτι, να παρακαλάς να υπάρχει όταν ανοιχτεί το μοτέρ για να φτιαχτεί μία και καλή. 

 

Με άλλα λόγια, να σου πω τι θα έκανα εγώ. Όταν άνοιξα το δικό μου μοτέρ για ρουλεμάν στροφάλου, η μπιέλα ήταν οκ. Και όμως, άλλαξα και μπιέλα και κομβίο και ρουλεμάν σασμάν και καδένα και κάτι άλλα ψιλολογια. Και όλα μπήκαν επώνυμα και κατά προτίμηση ιαπωνικά. Δεν εμπιστεύομαι τους Κινέζους και δεν ήθελα να ξανανοίξω το μοτέρ. Οκ, ναι εγώ δεν πληρώνω εργατικά γιατί το μοτέρ το λύνω μόνος μου οπότε είχα περιθώριο να ανέβω στο budget για ανταλλακτικά. Αλλά και πάλι, τα ανταλλακτικά στα παπιά είναι τόσο φτηνά που αξίζει να αλλαχτούν κάποια πράγματα ειδικά αν σκέφτεσαι να το κρατήσεις το παπί. Με λίγα χρήματα παραπάνω (αφού θα λυθεί το μοτέρ) μπορείς να το κάνεις στην κυριολεξία καινούριο για στρώσιμο. Και πολύ καλύτερο από το εργοστασιακό. 

πριν 2 ώρες, το μέλος pxan έγραψε:

ο αφρος στην ουσια ειναι καθαριστικο που το ψεκαζεις εισαγωγη

Να καθαρίσει τι;;; Και γιατί;;; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Αμφιβάλλω... 

 

Μπιέλα θα αλλάξει, δεν υπάρχει πιο μέσα! 

 

Ίσα ίσα. Αν είναι να βγάλει κάτι, να παρακαλάς να υπάρχει όταν ανοιχτεί το μοτέρ για να φτιαχτεί μία και καλή. 

 

Με άλλα λόγια, να σου πω τι θα έκανα εγώ. Όταν άνοιξα το δικό μου μοτέρ για ρουλεμάν στροφάλου, η μπιέλα ήταν οκ. Και όμως, άλλαξα και μπιέλα και κομβίο και ρουλεμάν σασμάν και καδένα και κάτι άλλα ψιλολογια. Και όλα μπήκαν επώνυμα και κατά προτίμηση ιαπωνικά. Δεν εμπιστεύομαι τους Κινέζους και δεν ήθελα να ξανανοίξω το μοτέρ. Οκ, ναι εγώ δεν πληρώνω εργατικά γιατί το μοτέρ το λύνω μόνος μου οπότε είχα περιθώριο να ανέβω στο budget για ανταλλακτικά. Αλλά και πάλι, τα ανταλλακτικά στα παπιά είναι τόσο φτηνά που αξίζει να αλλαχτούν κάποια πράγματα ειδικά αν σκέφτεσαι να το κρατήσεις το παπί. Με λίγα χρήματα παραπάνω (αφού θα λυθεί το μοτέρ) μπορείς να το κάνεις στην κυριολεξία καινούριο για στρώσιμο. Και πολύ καλύτερο από το εργοστασιακό. 

Να καθαρίσει τι;;; Και γιατί;;; 

Οταν λεω να μην παει στα σωθικα εννοω να ναι κατι πολυ επιφανειακο που δεν υπαρχει περιπτωση να ναι κατ τετοιο .Το οτι ειναι διαιρουμενη το κοιταξε ο πρωτος μαστοραας με το μοντελο και μου το πε ,αρα λογικα ειναι υποθετω .Τωρα ,περι επισκευης που ειπες ,συμφωνω απολυτα στην ποιοτητα και να αλλαχτει ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ για να μην χρειαστει να ξανανοιγουμε .Ας το παω στο μαστορα και να δω τι θα μου πει και βλεπουμε .Τωρα για το καθαριστικο δεν εχω να πω κατι ,βριζομαι μονος μου απο τοτε που αρχισε τον ηχο ....😂 επειδη το παπι ηταν σε ακινησια δυστυχως δουλεψε με βενζινη χρονων στην ααρχη  και επειδη εκανε αρκετα κομπλαρισματα  ,ενω το καρμπυρατερ εχει καθαριστει ,λεω ας δοκιμασω διαφορα ..τωρα βγαζω τα ματακια μου 

 

ΥΓ να παω σε αντιπροσωπο η σε εξωτερικο ? στον αντιπροσωπο παω 1η φορα και δεν τον ξερω.καλα ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα το Address στα 100.000 περίπου, παρέδωσε πνεύμα.

Καμμένα λάδια, μπιέλα, καδένα, σαν τρακτέρ δούλευε, δεν μπορούσε ούτε καν ρελαντί να κρατήσει. 

Για κύλινδρο, πήγα έναν παλιό σε σχετικά οκ κατάσταση, περάστηκε νέο χιτώνιο αλουμινίου. Πιστόνι και μπιέλα TKRJ (Ιαπωνικά), καδένα από Innova (ταιριάζει στο δικό μου) και τεντωτήρας Suzuki. Όλο μαζί με φλάντζες, ένα ρουλεμάν σασμάν που καταστράφηκε* + εργατικά μου πήγανε 300€ και έγινε καλή δουλειά.

Το καλό στην περίπτωση σου, είναι πως το Kriss έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα με το Kaze-R, άρα έχεις και μια ποικιλία σε τιμές/ποιότητα ανταλλακτικών, ανάλογα πόσα μπορείς να δώσεις.

Επίσης, τι φάση αυτός ο αφρός; Πρώτη φορά το ακούω...παίρνεις ένα κιτ επισκευής για το καρμπυρατέρ σου (Keihin PB18, ίδιο με το KazeR έχεις), το καθαρίζεις καλά, βάζεις τα καινούρια ανταλλακτικά (ζιγκλέρ, λαστιχάκι στεγανοποιήσης, βελόνα κλπ), valve cleaner στο ντεπόζιτο με φρέσκια βενζίνη. Δεν νομίζω πως θέλει κάτι άλλο.

*ΥΓ: Ουσιαστικά η χαριστική βολή στο δικό μου ήτανε αυτό το ρουλεμάν. Τρωγόταν σιγά-σιγά και τα γρέζια του πέρασαν στα λάδια. Έκανε το μοτέρ σαν καινούριο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 14/2/2023 at 10:35 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εμένα το Address στα 100.000 περίπου, παρέδωσε πνεύμα.

Καμμένα λάδια, μπιέλα, καδένα, σαν τρακτέρ δούλευε, δεν μπορούσε ούτε καν ρελαντί να κρατήσει. 

Για κύλινδρο, πήγα έναν παλιό σε σχετικά οκ κατάσταση, περάστηκε νέο χιτώνιο αλουμινίου. Πιστόνι και μπιέλα TKRJ (Ιαπωνικά), καδένα από Innova (ταιριάζει στο δικό μου) και τεντωτήρας Suzuki. Όλο μαζί με φλάντζες, ένα ρουλεμάν σασμάν που καταστράφηκε* + εργατικά μου πήγανε 300€ και έγινε καλή δουλειά.

Το καλό στην περίπτωση σου, είναι πως το Kriss έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα με το Kaze-R, άρα έχεις και μια ποικιλία σε τιμές/ποιότητα ανταλλακτικών, ανάλογα πόσα μπορείς να δώσεις.

Επίσης, τι φάση αυτός ο αφρός; Πρώτη φορά το ακούω...παίρνεις ένα κιτ επισκευής για το καρμπυρατέρ σου (Keihin PB18, ίδιο με το KazeR έχεις), το καθαρίζεις καλά, βάζεις τα καινούρια ανταλλακτικά (ζιγκλέρ, λαστιχάκι στεγανοποιήσης, βελόνα κλπ), valve cleaner στο ντεπόζιτο με φρέσκια βενζίνη. Δεν νομίζω πως θέλει κάτι άλλο.

*ΥΓ: Ουσιαστικά η χαριστική βολή στο δικό μου ήτανε αυτό το ρουλεμάν. Τρωγόταν σιγά-σιγά και τα γρέζια του πέρασαν στα λάδια. Έκανε το μοτέρ σαν καινούριο...

Αφρος της amsoil ... στην ουσια μπαινει εισαγωγη και καθαριζει ... Γενικα ειναι ακακος οποτε ειμαι κατα 85 % σιγουρος οτι εγω τον εβαλα με λαθος τροπο.. το θεμα ειναι οτι εφοσον τον εβαλα δεν ακουγα κατι περιεργο στο παπι ..μετα απο περιπου 2 εβδομαδες νομιζω που αποφασισα να αλλαξω λαδια ,με το που τα αλλαζω αρχιζει σιγα σιγα αυτος ο ηχος ... Τελος παντων η μαλακια εγινε τωρα ... 

 

ΥΓ αυτος ειναι ο ηχος :https://youtube.com/shorts/BTpi0KaJWAo?feature=share

 

 

 

Την 13/2/2023 at 11:38 ΜΜ, το μέλος CRX έγραψε:

Άσχετο. Μοτέρ καινούργιο πόσο πάει για το παπί σου; Μήπως σε συμφέρει; 

Δεν το εχω ψαξει να σου πω την αληθεια ...μπηκα σημερα και ειδα γυρω στα 300 350 ...τωρα να σου πω την αληθεια αν ο μαστορας σε ενα πολυ απιθανο σεναριο μου πει 600 ευρω ζημια ,νεο μοτερ ακουγεται δελεαστικο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος pxan έγραψε:

ΥΓ αυτος ειναι ο ηχος :https://youtube.com/shorts/BTpi0KaJWAo?feature=share

Κάπως έτσι έκανε και εμένα όταν χτύπησε το μοτέρ...

Νέο μοτέρ σε κατάσταση καινούριου (κουτί δηλαδή) δεν βρίσκεις για Modenas. 

Μόνο μεταχειρισμένα, αλλά ποιος εγγυάται πως θα είναι σε καλή κατάσταση;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Κάπως έτσι έκανε και εμένα όταν χτύπησε το μοτέρ...

Νέο μοτέρ σε κατάσταση καινούριου (κουτί δηλαδή) δεν βρίσκεις για Modenas. 

Μόνο μεταχειρισμένα, αλλά ποιος εγγυάται πως θα είναι σε καλή κατάσταση;

Αυτο ειναι το θεμα .... τρεχα γυρευε 

 

Την 14/2/2023 at 10:35 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Εμένα το Address στα 100.000 περίπου, παρέδωσε πνεύμα.

Καμμένα λάδια, μπιέλα, καδένα, σαν τρακτέρ δούλευε, δεν μπορούσε ούτε καν ρελαντί να κρατήσει. 

Για κύλινδρο, πήγα έναν παλιό σε σχετικά οκ κατάσταση, περάστηκε νέο χιτώνιο αλουμινίου. Πιστόνι και μπιέλα TKRJ (Ιαπωνικά), καδένα από Innova (ταιριάζει στο δικό μου) και τεντωτήρας Suzuki. Όλο μαζί με φλάντζες, ένα ρουλεμάν σασμάν που καταστράφηκε* + εργατικά μου πήγανε 300€ και έγινε καλή δουλειά.

Το καλό στην περίπτωση σου, είναι πως το Kriss έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα με το Kaze-R, άρα έχεις και μια ποικιλία σε τιμές/ποιότητα ανταλλακτικών, ανάλογα πόσα μπορείς να δώσεις.

Επίσης, τι φάση αυτός ο αφρός; Πρώτη φορά το ακούω...παίρνεις ένα κιτ επισκευής για το καρμπυρατέρ σου (Keihin PB18, ίδιο με το KazeR έχεις), το καθαρίζεις καλά, βάζεις τα καινούρια ανταλλακτικά (ζιγκλέρ, λαστιχάκι στεγανοποιήσης, βελόνα κλπ), valve cleaner στο ντεπόζιτο με φρέσκια βενζίνη. Δεν νομίζω πως θέλει κάτι άλλο.

*ΥΓ: Ουσιαστικά η χαριστική βολή στο δικό μου ήτανε αυτό το ρουλεμάν. Τρωγόταν σιγά-σιγά και τα γρέζια του πέρασαν στα λάδια. Έκανε το μοτέρ σαν καινούριο...

αρα να υποθεσω πως η διαγνωση μπιελα που μου εβγαλε εμεναα ο μαστορας θα παρασυρει και αλλα μερεμετια ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 λεπτά, το μέλος pxan έγραψε:

Αυτο ειναι το θεμα .... τρεχα γυρευε 

 

Κάποτε ένας φίλος την πάτησε με μοτέρ Crypton T110. Το βρήκε σε "άριστη κατάσταση" με λίγα χλμ, και πλήρωσε ακριβά στα 500€. Ε, τελικά έκαιγε λάδια, πήγε για αλλαγή κυλινδροπίστονου, μαζί με νέα καδένα. Για αυτό δεν εμπιστεύομαι πολύ τα μεταχειρισμένα μοτέρ...

πριν 24 λεπτά, το μέλος pxan έγραψε:

αρα να υποθεσω πως η διαγνωση μπιελα που μου εβγαλε εμεναα ο μαστορας θα παρασυρει και αλλα μερεμετια ? 

Αν δεν το ανοίξει να δει τι ακριβώς θέλει, δεν μπορείς να ξέρεις. 

Εμένα πχ, το ρουλεμάν σασμάν δεν ήξερα πως ήθελε αλλαγή, όταν ανοίξει το μοτέρ το είδε πως ήτανε κατεστραμμένο και το άλλαξε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 

Αν δεν το ανοίξει να δει τι ακριβώς θέλει, δεν μπορείς να ξέρεις. 

Εννοειται αυτο...

 

πριν 15 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Κάποτε ένας φίλος την πάτησε με μοτέρ Crypton T110. Το βρήκε σε "άριστη κατάσταση" με λίγα χλμ, και πλήρωσε ακριβά στα 500€. Ε, τελικά έκαιγε λάδια, πήγε για αλλαγή κυλινδροπίστονου, μαζί με νέα καδένα. Για αυτό δεν εμπιστεύομαι πολύ τα μεταχειρισμένα μοτέρ...

Αν δεν το ανοίξει να δει τι ακριβώς θέλει, δεν μπορείς να ξέρεις. 

Εμένα πχ, το ρουλεμάν σασμάν δεν ήξερα πως ήθελε αλλαγή, όταν ανοίξει το μοτέρ το είδε πως ήτανε κατεστραμμένο και το άλλαξε.

Κοιτα  ο μαστορας μου πε πως το upper limit ειναι το 300αρι ...απο οτι καταλαβα αυτο το ποσο ειναι ΑΝ αλλαξει κατι παραπανω περα απο μπιελα ...τουλαχιστον αυτο καταλαβα 

 

Το θεματα που εγω εχω στο μυαλο μου ως ανθρωπος που δεν του εχει ξανασυμβει τετοια βλαβη:

 

1. Στη βλαβη  "χτυπησε μπιελα"  υποχρεωτικα θα αλλαξει η μπιελα η μπορει να ειναι αρκετα πιο minor βλαβη? πχ ρουλεμαν κουζινετο

2.Αν αλλαξει τελικα μπιελα υποχρεωτικα θα αλλαξει και αλλα κομματια ?(υποθετω πωσ ναι  ) 

3.Η ζημια μπορει να παει και πανω απο 300αρι? 

 

Να πω εδω οτι στο μαστορα που πηγα μου πε οτι ειναι διαιρουμενη οποτε μαλλον το κοστος θα κατεβει?? 

Τροποποιήθηκε από τον pxan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος pxan έγραψε:

1. Στη βλαβη  "χτυπησε μπιελα"  υποχρεωτικα θα αλλαξει η μπιελα η μπορει να ειναι αρκετα πιο minor βλαβη? πχ ρουλεμαν κουζινετο

2.Αν αλλαξει τελικα μπιελα υποχρεωτικα θα αλλαξει και αλλα κομματια ?(υποθετω πωσ ναι  ) 

3.Η ζημια μπορει να παει και πανω απο 300αρι? 

1. Συνήθως πάνε μαζί αυτά τα δύο, αλλά από όσο άκουσα στο βίντεο, αυτός ο θόρυβος δεν είναι απλά ρουλεμάν. Όταν τα ρουλεμάν στροφάλου θέλουν αλλαγή κάνουν έναν ήχο σαν όπισθεν ένα πράμα φαντάσου.

2. Πάει μπιέλα μαζί με νέα ρουλεμάν. Τώρα αν θέλει και άλλα πράματα, ξαναλέω μόνο αν το ανοίξει θα γνωρίζεις.

3. Εξαρτάται..

Κοίτα, μακάρι να ήμουν μηχανικός να σου είχα μια πιο αναλυτική/σίγουρη απάντηση. Που και μηχανικός να ήμουν, μέσα από PC δεν γίνεται 100% διάγνωση του θέματος. Εγώ απλά απαντάω εμπειρικά, με βάση όσα ξέρω από μηχανάκια...

Για αρχή πήγαινε το στον μάστορα, να στο ανοίξει να δείτε ΤΙ ακριβώς έχει πάθει και τι πρέπει να αλλαχθεί. Μπορεί να είναι μια ζημιά των 300€, μπορεί να είναι και των 200€, μπορεί να είναι και των 400€. 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα. Με μια γρήγορη ματιά που έριξα δεν βλέπω να είναι διαιρουμενη η μπιέλα. Αλλά και έτσι να είναι, το κόστος της είναι αμελητέο μπροστά στο συνολικό. Αλλά εσύ θέλεις να το ρισκάρεις για 10 - 15€ παραπάνω να έχεις μετά από λίγο πάλι πρόβλημα; 

Εφόσον από ότι κατάλαβα δεν βρίσκεις καινούργιο μοτέρ για το μηχανάκι σου, φτιάξε αυτό που έχεις όσο το δυνατόν καλύτερο. Δεν έχει και πολλά πράγματα εκεί μέσα: μπιέλα, κομβίο, ρουλεμάν, ρουλεμάν στροφάλου και σασμάν. Γνώμη μου, άλλαξε τη μπιέλα σετ με κομβίο - ρουλεμάν και άλλαξε και τα ρουλεμάν του στροφάλου, το λιγότερο. Από εκεί και πέρα, αν ο μάστορας δει και τίποτα άλλο (πχ κάνα γρανάζι) μην το τσιγκουνευτείς. Το μεγαλύτερο κόστος σε αυτή τη δουλειά συνήθως είναι τα εργατικά, οπότε κοίτα να τα δώσεις μία φορά... 

Ε, μετά αν αλλάξεις και κυλινδροπίστονο και κάνεις και ένα σέρβις στην κεφαλή, έχεις ένα καινούριο μοτέρ για στρώσιμο... Αν αξίζει, εσύ το αποφασίζεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικά, τι ακριβώς είναι μια διαιρούμενη μπιέλα; Πρώτη φορά το ακούω.

Τώρα όσον αφορά το μοτέρ...εντάξει ρε παιδιά, απλά μοτεράκια είναι όπως είπε και ο CRX. Δεν είναι κάνα inline4 να το κάνει πολύπλοκο, το μοτέρ του παπιού είναι από τους πιο απλοϊκούς κινητήρες μοτοσυκλέτας.

Όπως και να έχει, εγώ την γνώμη μου για μεταχειρισμένα μοτέρ την είπα και πιο πάνω. Φτιάξε καλά αυτό που έχεις, και αν το προσέχεις μια χαρά θα κρατήσει σε βάθος χρόνου. 

Ξαναλέω, το καλό στην περίπτωση σου είναι πως το μοτέρ είναι ίδιο με τα Kawasaki, και έχεις εύκολη πρόσβαση σε ανταλλακτικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Βασικά, τι ακριβώς είναι μια διαιρούμενη μπιέλα; Πρώτη φορά το ακούω.

Εν τάχει:

 

Διαιρούμενη μπιέλα είναι η μπιέλα που το κάτω μέρος της (αυτό που συνδέεται με το στρόφαλο) διαιρείται σε 2 κομμάτια ώστε να μπορεί να κουμπώσει. Είναι οι μπιέλες που κατά συντριπτική πλειοψηφία έχουν τα πολυκύλινδρα μοτέρ. 

Οι μπιέλες των παπιών (και γενικά των μικρών μονοκυλινδρων) είναι ενιαίες γιατί μπορεί να διαιρεθεί ο στρόφαλος στο σημείο του κομβίου ώστε να μπορεί να μπει. 

Επίσης, οι διαιρούμενες μπιέλες χρησιμοποιούν κουζινέτα (αυτά είναι τα γνωστά "μέταλλα") για έδραση ενώ οι ενιαίες χρησιμοποιούν ρουλεμάν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος CRX έγραψε:

Εν τάχει:

 

Διαιρούμενη μπιέλα είναι η μπιέλα που το κάτω μέρος της (αυτό που συνδέεται με το στρόφαλο) διαιρείται σε 2 κομμάτια ώστε να μπορεί να κουμπώσει. Είναι οι μπιέλες που κατά συντριπτική πλειοψηφία έχουν τα πολυκύλινδρα μοτέρ. 

Οι μπιέλες των παπιών (και γενικά των μικρών μονοκυλινδρων) είναι ενιαίες γιατί μπορεί να διαιρεθεί ο στρόφαλος στο σημείο του κομβίου ώστε να μπορεί να μπει. 

Επίσης, οι διαιρούμενες μπιέλες χρησιμοποιούν κουζινέτα (αυτά είναι τα γνωστά "μέταλλα") για έδραση ενώ οι ενιαίες χρησιμοποιούν ρουλεμάν. 

Κατάλαβα...άρα πχ ένα GSXR έχει κουζινέτα αντί για ρουλεμάν, το έπιασα.

Sorry όμως αλλά, μήπως ο μάστορας είναι λίγο άσχετος για να λέει πως το παπί έχει διαιρούμενη μπιέλα; Από φωτός που βλέπω για μπιέλες Kawasaki/Modenas κλασσικές όπως και στα άλλα παπιά φαίνεται. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

άρα πχ ένα GSXR έχει κουζινέτα αντί για ρουλεμάν

Ναι. Επίσης, σημείο τριβής σε ένα στρόφαλο υπάρχει και στο μέρος που κουμπώνει στον κορμό του κινητήρα. Ρουλεμάν χρησιμοποιούνται όταν η ανάγκη για έδραση υπάρχει μόνο στα άκρα του στροφάλου. "Μέταλλα" χρησιμοποιούν οι στρόφαλοι που έχουν ανάγκη για έδραση και σε ενδιάμεσα σημεία κατά το μήκος τους, εκτός των άκρων ή όπου δεν μπορεί να "περάσει" ρουλεμάν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

E άρα τα παπιά μόνο στα ρουλεμάν αρκούνται.

Αλήθεια, τα κουζινέτα εμφανίζονται μόνο σε 3-4κύλινδρους κινητήρες; 

Πχ η V-Strom που έχουμε σπίτι, έχει κουζινέτα; Είναι φακτ δηλαδή για κάθε πολυκύλινδρο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το vstrom παρόλο που έχει κοινό κομβίο και για τις δύο μπιέλες και έδραση στροφάλου μόνο στα άκρα, χρησιμοποιεί κουζινέτα τόσο για τις μπιέλες όσο και για το στρόφαλο. 

Γιατί είναι και πολύ εργαλείο το εργαλείο, λέμε!!! 

 

Edit: το ξεσκίσαμε το topic του ανθρώπου! 

Τροποποιήθηκε από τον CRX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

Το vstrom παρόλο που έχει κοινό κομβίο και για τις δύο μπιέλες και έδραση στροφάλου μόνο στα άκρα, χρησιμοποιεί κουζινέτα τόσο για τις μπιέλες όσο και για το στρόφαλο. 

Γιατί είναι και πολύ εργαλείο το εργαλείο, λέμε!!! 

 

Edit: το ξεσκίσαμε το topic του ανθρώπου! 

Μιληστε ελευθερα!

 

ΥΓ εγω για διαιρουμενη μπιελα ακουσα πρωτη φορα πριν 2 εβδομαδες απο τον 1ο μαστορα .Αν και δεν καταλαβα  αν το πε λογω κοστους η λογω ευκολιας αποσυναρμολογησης κτλ

 

 

πριν 34 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

E άρα τα παπιά μόνο στα ρουλεμάν αρκούνται.

Αλήθεια, τα κουζινέτα εμφανίζονται μόνο σε 3-4κύλινδρους κινητήρες; 

Πχ η V-Strom που έχουμε σπίτι, έχει κουζινέτα; Είναι φακτ δηλαδή για κάθε πολυκύλινδρο;

την 650 του '06 εχεις ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος pxan έγραψε:

την 650 του '06 εχεις ?

 

Ναι, από τα τελευταία Euro 2 μοντέλα. Το αμέσως επόμενο Euro 3, είχε ABS, λίγο πιο χοντρή εξάτμιση (λόγο μεγαλύτερου καταλύτη) και διαφορετικούς χρωματισμούς.

Του πατέρα μου η μηχανή, τώρα που έχω το Α την βολτάρω όποτε είναι εύκαιρη....ωραίο το στρώμα λέμε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...