Jump to content
Kapousi103

Λάδια παπί

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά έχω ένα astreaki με το μοτέρ το δικό του το γνήσιο το έχω κάνει επισκευή εδώ και 1 χρόνο στα 54 χιλιοστά και θα ήθελα να μου προτείνετε τι λάδι να το βάζω εγώ συνήθως αυτό που βάζω είναι 20-50 motul 3000 

Ευχαριστώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ότι ορίζει ο κατασκευαστής, αν δεν κάνω λάθος GLX/Astrea 20W-50 παίρνουν. 

Αν δεν είσαι σίγουρος, κάνε μια ερώτηση στον μάστορα που σου πέρασε το 54mm κυλινδροπίστονο. Αλλά αν με τα 20-50 είσαι εντάξει και δεν παρατηρείς κατανάλωση λαδιού, τότε μείνει σε αυτά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ότι ορίζει ο κατασκευαστής, αν δεν κάνω λάθος GLX/Astrea 20W-50 παίρνουν. 

Αν δεν είσαι σίγουρος, κάνε μια ερώτηση στον μάστορα που σου πέρασε το 54mm κυλινδροπίστονο. Αλλά αν με τα 20-50 είσαι εντάξει και δεν παρατηρείς κατανάλωση λαδιού, τότε μείνει σε αυτά. 

 Εαν έχει κατανάλωση και με το 20W-50 δεν θέλει άλλο λάδι, θέλει επισκευή... 😁

Παιρνεις τηλεφωνο σε αντιπροσωπεια φίλε μου και ρωτας ποιο μοντελο ειναι (Honda Astrea 92-01), αλλιως ψαχνεις το μανουάλι και βλέπεις τι θελει (ΑΝ και η Honda εχει το τάμα να εμφανίζει εναν πίνακα και να δειχνει ανολογα με την εξωτερικη θερμοκρασια που τι ιξώδες λαδιου κινητήρα αναλογεί να παίρνει). 

 

Υ.Γ: Όλα τα μηχανάκια/μηχανές έχουν κατανάλωση λαδιού αποδεκτή έως 200ml/1000 km. Αυτο μου το ειπε και μηχανικός γνωστός για την σωστή δουλειά του αλλα και στο manual του δικου μου παπιού. Αλλα και πάλι... αν υπερβαίνει τι εγραψα πιο πανω. 

Τροποποιήθηκε από τον JohnnyT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω όλα τα manual έχουν πίνακες για θερμοκρασία και το κατάλληλο ιξώδες, και εμένα το έχει. Στο δικό μου πάντως, η Suzuki γενικά προτείνει 10W-40 το οποίο και βάζω. 

Στα 1500km που κάνω αλλαγή λαδιών, φαίνεται να τσιμπάει κάπου στα 100ml λάδι...800 παίρνει  σε απλή αλλαγή, 900 αν αλλάξεις και το φίλτρο. Το παράξενο είναι, πως στην Ασιάτικη έκδοση (Shogun 125SP) που έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα, αλλά με καρμπ, το μοτέρ πάνω γράφει 750ml, ενώ εδώ 800. Ίσως το αλλάξανε αργότερα πριν το στείλουν Ευρώπη, who knows?

Πριν γίνει η μεγάλη επισκευή στα 103.000χλμ, ανά 500km συμπλήρωνα λάδια, δεν άφηνε τίποτα μέσα 😆

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Νομίζω όλα τα manual έχουν πίνακες για θερμοκρασία και το κατάλληλο ιξώδες, και εμένα το έχει. Στο δικό μου πάντως, η Suzuki γενικά προτείνει 10W-40 το οποίο και βάζω. 

Στα 1500km που κάνω αλλαγή λαδιών, φαίνεται να τσιμπάει κάπου στα 100ml λάδι...800 παίρνει  σε απλή αλλαγή, 900 αν αλλάξεις και το φίλτρο. Το παράξενο είναι, πως στην Ασιάτικη έκδοση (Shogun 125SP) που έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα, αλλά με καρμπ, το μοτέρ πάνω γράφει 750ml, ενώ εδώ 800. Ίσως το αλλάξανε αργότερα πριν το στείλουν Ευρώπη, who knows?

Πριν γίνει η μεγάλη επισκευή στα 103.000χλμ, ανά 500km συμπλήρωνα λάδια, δεν άφηνε τίποτα μέσα 😆

800ml παιρνει και εκεινο, συμφωνα με το παρακάτω βιντεο (απο το πρωτο κιολας δευτερόλεπτο): 

 

 

Το διάγραμμα με το ιξώδες του λαδιού δεν το έχει σε όλα τα μηχανάκια. Τουλάχιστον σε Kymco ή Keeway και σε  Daytona δεν εχω δει τέτοιο πράγμα εγω, απλά γράφει τι λάδι παίρνει το μηχανάκι. Σε Ηonda ειναι καθιερωμένο ανεξαρτήτως μοντέλου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος JohnnyT έγραψε:

800ml παιρνει και εκεινο,

Χμμμ...στο workshop manual πάντως που έχει και για το Shogun στις εικόνες δείχνει 750ml το κάρτερ....ίσως το αλλάξανε αργότερα, εξάλλου στο manual γράφει πως οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προειδοποιήση. Και τώρα μερικά Suzuki Fun Facts, γιατί έχω μπόλικο χρόνο και διάθεση. 

Στο βίντεο, είναι ένα 1ης γενιάς Shogun 125 με τον "παλιό" κινητήρα. Ήτανε ίδιος με του Shogun 110, αλλα με μεγαλύτερη διαδρομή, διαφορετική κλιμάκωση σασμάν και μεγαλύτερα ζιγκλέρ (Mikuni VM18SH). Το 2004, βγήκε το 2ης γενιάς Shogun, ίδιο οπτικά με το Address. Ο κινητήρας, κράτησε μόνο το κυλινδροπίστονο, την μπιέλα και το καρμπυρατέρ από το παλιό μοντέλο. Τα άλλα μηχανικά μέρη είναι διαφορετικά και δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Οι διαστάσεις έμειναν οι ίδιες, 53.5 x 55.2 χιλιοστά. Έβγαινε και σε έκδοση με συμπλέκτη.

Στην Ελλάδα ήρθε με το ημιαυτόματο 2ης γενιάς μοτέρ, αλλά με ψεκασμό (Euro 3). Ελάχιστα Address ήρθανε εδώ, με καρμπυρατέρ από το εργοστάσιο και είναι ταξινομημένα ως Euro 2 μοντέλα. O κινητήρας του ψεκαστού, μπορεί να δουλέψει και με καρμπυρατέρ χωρίς μετατροπή σε βολάν/πηνία, ενώ πάνω από τον κύλινδρο έμεινε ακόμα η υποδοχή για το σύστημα εμπλουτισμού μείγματος (PAIR). Η Ασία έλαβε την ψεκαστή έκδοση, το 2007. Που ακόμα και εκεί είχε διαφορετικό ψεκασμό! Mikuni-DCP FI για την Ευρώπη, Suzuki EPI για τους Ασιάτες. 

Δεν ξέρω, απλά βαριόμουνα και ήθελα να μοιραστώ την μικρή ιστορία αυτού του 2τροχου. 

 

ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Και τον πίνακα με θερμοκασίες/ιξώδες να έχει, ο κατασκευαστής πάντα δηλώνει το προτεινόμενο λάδι για το συγκεκριμένο μοτέρ. Στο Address και στο V-Strom η Suzuki προτείνει το 10W-40 ως "ιδανικό". Φαντάζομαι έχει να κάνει και με τι μέταλλα χρησιμοποιεί ο εκάστοτε κατασκευαστής.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...