greggiak 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 Καλησπερα παιδια, πριν λιγο αλλαξα φιλτρο αερα στο fmx 650 το πηρα βολτα να δω πως θα συμπεριφερθει (το μηχανακι φοραει μαμα εξατμισεις παλιοτερα απο προηγουμενο κατοχο φορουσε μεγαλη ανοιχτη μπουκα μετατροπη απο δυο σε 1). Εβαλα φιλτρο DNA που δινει περισσοτερο αερα στο μηχανακι θεωρητικα. Παρατηρησα λιγο λιγοτερο τραβηγμα στα ανοιγματα στο γκαζι και κατι περιεργο οταν εχω choke αν δωσω λιγο γκαζι δεν το ξανακατεβαζει στο ρελαντι (στις στροφες του choke), τις κραταει σχεδον οσο και να του δωσεις. Οι ερωτησεις μου σαν αρχαριος που εχω αρχισει να πειραζω το μηχανακι σιγα σιγα γιατι με ενδιαφερει πολυ να μαθω ειναι οι εξης: 1. Πρεπει να ρυθμιστει και καρμπιρατερ για να δινει περισσοτερη βενζινη στον κυλινδρο για να ισοσταθμιστει με τον παραπανω αερα? 2. Πως καθαριζουμε το φιλτροκουτι απο χωματα (καθαρισα λιγο με στεγνο πανακι δεν ξερω αν κανει να βαλω λιγο νερο η wd 40) 3. Οταν βαζουμε καινουριο φιλτρο αερα πρεπει να γινει καποιου ειδους στεγανοποιηση με γρασο η κατι τετοιο για να ξαναβαλουμε το καπακι στο φιλτροκουτι? 4. Το choke κοβει τον αερα απο τη μηχανη και ουσιαστικα καιει μονο βενζινη το μηχανακι?(Αυτο εχω ακουσει οτι γινεται οταν τραβας choke αλλα εβαλα το χερι στις "γροιλιες" που τραβαει αερα και με choke παλι καταλαβαινα οτι τραβουσε.) Απο αλλους ειχα ακουσει οτι αυξανεται η παροχη αερα με το choke Μπορειτε να μου πειτε τι ισχυει? Ενα ευχαριστω σε ολα τα παιδια που μου λυνουν αποριες εδω και καιρο μεσω του φορουμ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.976 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 Το φίλτρο που αντικατέστησες ήταν εργοστασιακό ή κάτι άλλο; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
greggiak 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 DNA, είναι πιο ανοιχτό απ το μαμα Πριν ειχε το μαμα, ηταν τερμα ξεραμένο και είχε μαυριλες πάνω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.976 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Θεωρητικά πρέπει να ρυθμίσεις το καρμπυρατέρ, αλλά μόνο με το φίλτρο αποκλείεται να είδες τόσο μεγάλη διαφορά, λογικά είναι στο μυαλό σου. Το τσοκ εμπλουτίζει το μείγμα, είτε κόβοντας αέρα είτε προσθέτοντας καύσιμο. Δεν ξέρω πως λειτουργεί το δικό σου. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να ανοίγεις το γκάζι με τραβηγμένο τσοκ. Το καπάκι φρόντισε να πατήσει σωστά, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Όταν λες να καθαρίσεις το φιλτροκούτι εννοείς εξωτερικά ή εσωτερικά; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
greggiak 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 εσωτερικα ειχε κατι χωματα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ΓιωργοςΤΤ 2.976 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Πάρε ένα πανί και καθάρισε το. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
greggiak 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 κανει να ριξεις wd 40 η κατι αλλο για να καθαριστει τελειος? Γιατι απλα με το πανακι μενουν λιγα χωματα, σημερα ξαναεβαλα το μαμα φιτλρο που ειχε λειτουργει καπως καλυτερα αλλα μου φαινεται σαν να ειναι "φιμωμενο" το μηχανακι θα κανω τηλεφωνο στο μαστορα απο δευτερα να δουμε αν μπορουμε να το ρυθμισουμε με το καινουριο φιλτρο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.482 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 πριν 7 ώρες, το μέλος greggiak έγραψε: κανει να ριξεις wd 40 η κατι αλλο για να καθαριστει τελειος? Γιατι απλα με το πανακι μενουν λιγα χωματα, σημερα ξαναεβαλα το μαμα φιτλρο που ειχε λειτουργει καπως καλυτερα αλλα μου φαινεται σαν να ειναι "φιμωμενο" το μηχανακι θα κανω τηλεφωνο στο μαστορα απο δευτερα να δουμε αν μπορουμε να το ρυθμισουμε με το καινουριο φιλτρο Γιατί δεν κάνεις μια καλή σαπουνάδα με Fairy να το κάνεις τέλειο; Μην ξεχνάς οτι είναι φτιαγμένο για να αντέχει βενζίνες και λάδια. Ανοιξε και το σωλήνα της αποχετευσης (έχει τάπα κάτω) να φύγουν τυχόν λάδια και νερά που έχει μαζέψει μέσα. Για να το ρυθμίσεις για το DNA θα χρειαστείς ζιγκλέρωμα, γιατί είναι πολύ φιμωμένο με το μαμά στήσιμο φίλτρου. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1.692 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 (τροποποιήθηκε) Την 28/1/2023 at 2:50 ΜΜ, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε: αλλά μόνο με το φίλτρο αποκλείεται να είδες τόσο μεγάλη διαφορά, λογικά είναι στο μυαλό σου. Και όμως, συνάδελφος στην δουλειά έχει την ίδια μοτοσυκλέτα. Έρχεται αρκετά φιμωμένη από την Honda. Με σωστή εξάτμιση, σωστό φίλτρο και ζιγκλέρωμα στο καρμπυρατέρ, πάει αρκετά καλύτερα στον δρόμο. Αλλά μου είχε πει ότι θέλει αυτό το "combo" από αυτά τα 3 για να απελευθερωθεί καλά το μοτέρ. Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 29 από τον ShapeshifterGR98 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες