JohnnakisRS 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 (τροποποιήθηκε) καλησπερα σας και καλη χρονια σε ολους με υγεια και ασφαλεια!!! θα ηθελα βοηθεια σε ενα θεμα , οποιος γνωριζει κατι απο 2Τ μοτερ μπορει αν με βοηθησει. το μοτερ ειναι σχεδον μαμα ( χιλιοστα πιστονιου ), με εξατμιση ολοσωμη arrow , πισω γραναζι αλυσιδας 2 νουμερα ποιο μικρο ( για ποιο πολλα χιλιομετρα ) και καρμπυρατερ το μαμα ( dellorto VHST 28 ) με εωτερικες αλλαγες για την αναλογια αερα καυσιμου απο την aprilia λογο της arrow. 8α η8ελα να αναφερω οτι τα ελατηρια εχουν ξεπερασει τα χιλιομετρα τους συνεπως η συμπιεση θα εχει πεσει σε σχεση με νεα ελατηρια. Απο τις 6κ στροφες εως τις 8κ στροφες και μοτερ απλος ξεκαπνιζει και ανταποκρινεται πολυ καλα ! το 8εμα ειναι απο τις 8κ στροφες και τελος ( χωρις ηλεκτρονικο κοφτη ) το γκαζει πεφτει ελαφρος σαν κατι να με τραβαει πισω. ( δεν ειναι κολλημα η κατι τετοιο ). ευχαριστω εκ τον προτερων Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 7 από τον JohnnakisRS Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.273 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 Βαλβίδα καυσαερίων power valve ή όπως αλλιώς το λέει η Aprilia. Κολλάει και δεν ανοίγει πλήρως, λύστη, καθάρισέ τα όλα, αν έχει φθορα το slide που το εμποδίζει να κινείται, λιμάρισέ το-ισιωσέ το να κινείται ελεύθερα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JohnnakisRS 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 το κατάλαβα ευχαριστώ πολύ!! θα το καθαρίσω! θα μπορούσε να είναι κάτι με τo reed η να το επηρεάζει η arrow ?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες