Jump to content
RV50

Συνδεση στροφομετρου

Recommended Posts

Καλησπερα, πηρα ενα στροφομετρο απο aliexpress, το συνδεσα οπως ελεγε το σχεδιαγραμμα, + - στην μπαταρια και η εντολη στο + του πολλαπλασιαστη.

Εχει επιλογες απο εναν ως 8 κυλινδρους.

Το μηχανακι ειναι διχρονο μονοκυλινδρο.

Το στροφομετρο γραφει οτι ειναι με step motor.

Oταν παιρνει μπροστα η μηχανη, η βελονα ανεβοκατεβαινει απο 4-6000 στροφες ενω ειναι στο ρελαντι.

Οταν συνδεω την εντολη του στροφομετρου στην μπομπινα των φωτων, ναι μεν δουλευει πιο σταθερα, αλλα η ενδειξη ειναι 4000 στροφες στο ρελαντι.

Οταν επιλεξω 8 κυλινδρους στο στροφομετρο η ενδειξη στο ρελαντι ειναι κανονικη, (900 στροφες) αλλα εχω την αισθηση οτι οσο ανοιγω το γκαζι οι στροφες δεν ανεβαινουν αναλογα, δεν μπορω να ανοιξω τερμα γκαζι γιατι ειναι σε στρωσιμο.

Εχει κανεις εμπειρια απο στροφομετρα με step motor και τι ιδιαιτεροτητες εχουν;

To στροφομετρο ειναι αυτο: https://www.aliexpress.com/item/4000781407286.html?spm=a2g0o.productlist.main.117.24fe5303BFHGmI&algo_pvid=a71b8a3f-696e-45c3-ac41-67856c5bd9fe&algo_exp_id=a71b8a3f-696e-45c3-ac41-67856c5bd9fe-58&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"10000007789346780"}&pdp_npi=2%40dis!EUR!26.51!22.54!!!!!%40211bf2da16707758974495990d0750!10000007789346780!sea&curPageLogUid=hJTTcRG48WLT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Επειδή είναι δίχρονο θελει να το βάλεις στο δικύλυνδρο.

Και στο δικυλινδρο δειχνει 3000 στο ρελαντι.

Εκεινο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι ειναι ασταθης η βελονα αν συνδεθει στον πολλαπλασιαστη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 28 λεπτά, το μέλος RV50 έγραψε:

Και στο δικυλινδρο δειχνει 3000 στο ρελαντι.

Εκεινο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι ειναι ασταθης η βελονα αν συνδεθει στον πολλαπλασιαστη.

1.γιατι τα υλικά στα φτηνοστροφόμετρα του ali ειναι για το.... Μην περιμένεις να δουλεύει σαν εργοστασιακό.

2.γιατι ο πολλαπλασιαστης δημιουργει ενα σωρο παρασιτικες επαγωγες, οι οποίες γίνονται σήματα που μπερδεύουν το οργανο.

 

Δοκίμασε στην γραμμή του σήματος από τον πολλαπλασιαστή προς το στροφόμετρο, να βάλεις μια αντίσταση της τάξεως 10Ω-100Ω και δες αν σταθεροποιείται η ένδειξη.

 

Η μοτοσυκλέτα σου, τι τύπο ανάφλεξης έχει; CDI ή TSI; Αν έχει το δεύτερο, δεν θα δουλέψει σωστά το οργανάκι, καθότι είναι σχεδιασμένα για CDI διάταξη. Δες για τον ίδιο λόγο, τι σου λέει στην κάτω-κάτω δεξιά παράγραφο εδώ

He656aec36ac64966a6ff9b1d86aa0755g.jpg

Αν δεν ξέρεις την διαφορά μεταξύ των CDI και TSI και δεν μπορείς να ξέρεις τι έχει το δικό σου, ξαναρώτα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

1.γιατι τα υλικά στα φτηνοστροφόμετρα του ali ειναι για το.... Μην περιμένεις να δουλεύει σαν εργοστασιακό.

2.γιατι ο πολλαπλασιαστης δημιουργει ενα σωρο παρασιτικες επαγωγες, οι οποίες γίνονται σήματα που μπερδεύουν το οργανο.

 

Δοκίμασε στην γραμμή του σήματος από τον πολλαπλασιαστή προς το στροφόμετρο, να βάλεις μια αντίσταση της τάξεως 10Ω-100Ω και δες αν σταθεροποιείται η ένδειξη.

 

Η μοτοσυκλέτα σου, τι τύπο ανάφλεξης έχει; CDI ή TSI; Αν έχει το δεύτερο, δεν θα δουλέψει σωστά το οργανάκι, καθότι είναι σχεδιασμένα για CDI διάταξη. Δες για τον ίδιο λόγο, τι σου λέει στην κάτω-κάτω δεξιά παράγραφο εδώ

He656aec36ac64966a6ff9b1d86aa0755g.jpg

Αν δεν ξέρεις την διαφορά μεταξύ των CDI και TSI και δεν μπορείς να ξέρεις τι έχει το δικό σου, ξαναρώτα.

Ειναι παλιο δεν εχει ηλεκτρονικη, με πλατινες ειναι.

Να δοκιμασω ουτως η αλλως με την αντισταση;

Σε ευχαριστω για την απαντηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος RV50 έγραψε:

Ειναι παλιο δεν εχει ηλεκτρονικη, με πλατινες ειναι.

Να δοκιμασω ουτως η αλλως με την αντισταση;

Σε ευχαριστω για την απαντηση.

Οχι, άστο τζάμπα κόπος με την πλατίνα. Δοκίμασε κάτι άλλο. Το καλώδιο του σήματος προς το στροφόμετρο, κάντο δυο-τρεις σπείρες τυλιγοντάς το γύρω από το μπουζοκαλώδιο, χωρίς να το συνδέσεις κάπου στον πολλαπλασιαστή. Ενδέχεται από την επαγωγή, να δουλέψει πολύ καλύτερα από ότι με τον πολλαπλασιαστή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 57 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Οχι, άστο τζάμπα κόπος με την πλατίνα. Δοκίμασε κάτι άλλο. Το καλώδιο του σήματος προς το στροφόμετρο, κάντο δυο-τρεις σπείρες τυλιγοντάς το γύρω από το μπουζοκαλώδιο, χωρίς να το συνδέσεις κάπου στον πολλαπλασιαστή. Ενδέχεται από την επαγωγή, να δουλέψει πολύ καλύτερα από ότι με τον πολλαπλασιαστή.

Σε ευχαριστω, θα το δοκιμασω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος RV50 έγραψε:

Σε ευχαριστω, θα το δοκιμασω.

και πάντα ρυθμιση για δικύλυνδρο, γιατι θα δείχνει διπλάσιες στροφές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

και πάντα ρυθμιση για δικύλυνδρο, γιατι θα δείχνει διπλάσιες στροφές.

Σωστος δεν το ειχα σκεφτει, θα το δοκιμασω και αυτο, σε ευχαριστω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα, δοκιμασα μεσω επαγωγης με καλωδιο, αλλα μια απο τα ιδια, απλα οι ενδειξεις ηταν λιγο χαμηλοτερες η βελονα ανεβοκατεβαινε.

Το ορισα σε δικυλινδρο, δοκιμασα και σε αλλες θεσεις αλλα με το ιδιο δυστυχως αποτελεσμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παίζει και να μην είναι το όργανο καλό. Αν μπορείς να το δοκιμάσεις σε μια άλλη, διαφορετική μοτοσυκλέτα, να δούμε αν κάνει κ σε αυτήν τα ίδια, ή εκεί δουλεύει καλά, θα βοηθούσε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Παίζει και να μην είναι το όργανο καλό. Αν μπορείς να το δοκιμάσεις σε μια άλλη, διαφορετική μοτοσυκλέτα, να δούμε αν κάνει κ σε αυτήν τα ίδια, ή εκεί δουλεύει καλά, θα βοηθούσε.

Θα προσπαθησω σε καποιου φιλου.

Ναι το RV ειναι, η μπαταρια ειναι 6V το εχω συνδεσει μεσω ενος step up μετατροπεα 6 σε 12V, αλλα το δοκιμασα και πανω στην 6βολτη (δουλευει και στα 6) με τα ιδια αποτελεσματα.

Με μπερδευει γιατι δουλευει (ενδεχομενα) σωστα οταν το συνδεσω στο πηνιο των φωτων, ειτε το συνδεσω στην ακρη του πηνιου ειτε στην ληψη που βγαζει για τα φωτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 36 λεπτά, το μέλος RV50 έγραψε:

Θα προσπαθησω σε καποιου φιλου.

Ναι το RV ειναι, η μπαταρια ειναι 6V το εχω συνδεσει μεσω ενος step up μετατροπεα 6 σε 12V, αλλα το δοκιμασα και πανω στην 6βολτη (δουλευει και στα 6) με τα ιδια αποτελεσματα.

Με μπερδευει γιατι δουλευει (ενδεχομενα) σωστα οταν το συνδεσω στο πηνιο των φωτων, ειτε το συνδεσω στην ακρη του πηνιου ειτε στην ληψη που βγαζει για τα φωτα.

Αν τα φώτα διασταυρώσεως και τα φώτα πορείας (έχουμε κι ένα κύριο δωμέσα που βαράει άμα τα λέμε λάθος) δεν περνάνε από τη μπαταρία, λογικότατο είναι. Και μάλιστα έχει πιο καθαρό σήμα εκεί διότι λόγω της κατανάλωσης της λάμπας, πνίγονται παρασιτικές συχνότητες που μας μπερδεύουν τη μέτρηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Αν τα φώτα διασταυρώσεως και τα φώτα πορείας (έχουμε κι ένα κύριο δωμέσα που βαράει άμα τα λέμε λάθος) δεν περνάνε από τη μπαταρία, λογικότατο είναι. Και μάλιστα έχει πιο καθαρό σήμα εκεί διότι λόγω της κατανάλωσης της λάμπας, πνίγονται παρασιτικές συχνότητες που μας μπερδεύουν τη μέτρηση.

Οντως δεν περναει απο την μπαταρια το κυκλωμα των φωτων.

Εχει μια λογικη αυτο που λες, αν και δεν δουλευουν τα φωτα οταν κανω τον ελεγχο, ομως την φουλ εξοδο του πηνιου φωτων την οδηγω σε εναν ανορθωτη/αυτοματο φορτισης της μπαταριας οποτε μαλλον "πνιγονται" εκει οι παρασιτικες συχνοτητες.

Οπως και να εχει σας ευχαριστω πολυ ολους για την βοηθεια.👍

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα πηνία δίνουν εναλλασσόμενη τάση,η συχνότητα της οποίας μεταβάλεται
με τις στροφές.
Οταν συνδέεις το όργανο σε αυτά,προσπαθεί να παρακολουθήσει τις θετικές κορυφές
της κυματομορφής και σου δίνει μία ένδειξη,αλλά δέν είναι η σωστή.
Ακόμα και ανορθωτή να έχεις βάλει,που είπες, μετράς πάλι την κυμάτωση και
μάλιστα σε διπλάσια συχνότητα από ότι χωρίς ανορθωτή.
Επίσης η πλάτίνα είναι συνδεδεμένη σε σειρά με το πηνίο υψηλής τάσης,
το οποίο στο RV50 δίνει εναλλάσσόμενη τάση,οπότε η πολικότητα σε αυτό
αλλάζει συνεχώς,όπως επίσης και αντίστοιχα στόν πολλαπλασιαστή.
Είναι ένα απλό σύστημα που δουλεύει,αλλά αυτό το όργανο δέν είναι
σχεδιασμένο για αυτό.
Θα σου δούλευε σωστά άν η πλατίνα τροφοδοτούνταν με συνεχή τάση,και εσύ
το συνέδεες στο - του πολλαπλασιαστή.
Αν ανοίξει η πλατίνα σε μία τέτοια περίπτωση,στο - παίρνεις μία θετική
αιχμή τάσης,και αυτή περιμένει το όργανο να δει.
Αυτό είναι το standard ignition system που λέει στο φυλλάδιο.
Θα μπορούσε να δουλέψει σε TCI ανάφλεξη,αλλά από ότι φαίνεται δέν
είναι σχεδιασμένο για CDI,μπορεί και να δουλεύει όμως.
Δοκίμασε το όργανο σε μία άλλη μοτοσυκλέτα,άν δουλέψει εκεί,
Θα μπορούσες να δοκιμάσεις στήν γραμμή του σήματος από τον πολλαπλασιαστή στο όργανο
να παρεμβάλεις ένα κυκλωματάκι όπως στο σχήμα για το RV50.

https://ibb.co/gFSBL8j

https://ibb.co/6n8MW1S

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος arne έγραψε:

Τα πηνία δίνουν εναλλασσόμενη τάση,η συχνότητα της οποίας μεταβάλεται
με τις στροφές.
Οταν συνδέεις το όργανο σε αυτά,προσπαθεί να παρακολουθήσει τις θετικές κορυφές
της κυματομορφής και σου δίνει μία ένδειξη,αλλά δέν είναι η σωστή.
Ακόμα και ανορθωτή να έχεις βάλει,που είπες, μετράς πάλι την κυμάτωση και
μάλιστα σε διπλάσια συχνότητα από ότι χωρίς ανορθωτή.
Επίσης η πλάτίνα είναι συνδεδεμένη σε σειρά με το πηνίο υψηλής τάσης,
το οποίο στο RV50 δίνει εναλλάσσόμενη τάση,οπότε η πολικότητα σε αυτό
αλλάζει συνεχώς,όπως επίσης και αντίστοιχα στόν πολλαπλασιαστή.
Είναι ένα απλό σύστημα που δουλεύει,αλλά αυτό το όργανο δέν είναι
σχεδιασμένο για αυτό.
Θα σου δούλευε σωστά άν η πλατίνα τροφοδοτούνταν με συνεχή τάση,και εσύ
το συνέδεες στο - του πολλαπλασιαστή.
Αν ανοίξει η πλατίνα σε μία τέτοια περίπτωση,στο - παίρνεις μία θετική
αιχμή τάσης,και αυτή περιμένει το όργανο να δει.
Αυτό είναι το standard ignition system που λέει στο φυλλάδιο.
Θα μπορούσε να δουλέψει σε TCI ανάφλεξη,αλλά από ότι φαίνεται δέν
είναι σχεδιασμένο για CDI,μπορεί και να δουλεύει όμως.
Δοκίμασε το όργανο σε μία άλλη μοτοσυκλέτα,άν δουλέψει εκεί,
Θα μπορούσες να δοκιμάσεις στήν γραμμή του σήματος από τον πολλαπλασιαστή στο όργανο
να παρεμβάλεις ένα κυκλωματάκι όπως στο σχήμα για το RV50.

https://ibb.co/gFSBL8j

https://ibb.co/6n8MW1S

Tον ανορθωτη μαζι με ενα κυκλωματακι με σταθεροποιητη LM317, τον εχω στο ακρο του πηνιου φωτων οπου φορτιζει την μπαταρια.

Η ληψη του πηνιου φωτων παει στα φωτα οπου εκει εχω συνδεσει την εισοδο του στροφομετρου και ειναι η μονη συνδεση που δουλευει σταθερα χωρις εναβοκατεβασματα της βελονας του στροφομετρου.

Σε ευχαριστω για το κυκλωματακι θα το δοκιμασω.👍

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος RV50 έγραψε:

Tον ανορθωτη μαζι με ενα κυκλωματακι με σταθεροποιητη LM317, τον εχω στο ακρο του πηνιου φωτων οπου φορτιζει την μπαταρια.

Πιο πολυ σου καίει το Lm, παρά πηγαίνει στη μπαταρία 🤣 Κάνε κάτι πιό απλό.

Είναι που είναι αδύναμα τα πηνία, τωρα τα έχεις στο 100% συνέχεια λογω του lm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Πιο πολυ σου καίει το Lm, παρά πηγαίνει στη μπαταρία 🤣 Κάνε κάτι πιό απλό.

Είναι που είναι αδύναμα τα πηνία, τωρα τα έχεις στο 100% συνέχεια λογω του lm

Εχω βαλει led στο φαναρι και στα φλας, τα τροφοδοτω απο την μπαταρια, και εχω ριξει ολη την υπολοιπη εξοδο του πηνιου φωτων στον προβολεα μπροστα. Εβαλα λαμπα 12v και την αναβει μια χαρα, σε φουλ γκαζι με την λαμπα πανω μετραω ~13v.

Tην μπαταρια την εχω ρυθμισει να φορτιζει εως 6,9v, δεν δειχνει να αδειαζει ευκολα.

Μπαταρια εχω βαλει κλειστου τυπου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επισης ο Ιαπωνας ειχε βαλει μια αντισταση 4Ω στο πηνιο φωτων και στην γη μονιμα συνδεδεμενη οταν δεν αναβαν τα φωτα, την καταργησα γιατι ηταν ασκοπο φορτιο, οποτε νομιζω οτι το LM θα επιβαρυνει το πηνιο λιγοτερο απο οτι η αντισταση. Καλα το σκεφτομαι; τι λετε και εσεις;

Κοιτωντας το ηλεκτρικο διαγραμμα, μου ηρθε μια ιδεα, μπορει να ειναι και λαθος.

Στις πλατινες παραλληλα εχει και εναν πυκνωτη, για να προστατευει φανταζομαι τις επαφες απο υπερτασεις και καψιμο.

Μηπως αυτος ο πυκνωτης τα εχει παιξει και για αυτο περνανε peaks στην γραμμη προς τον πολλαπλασιαστη;🤔

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τη δουλειά της αντίστααης (να μη φτάνει η τάση στο θεό) την κάνει το LM, όταν θα το δεις σκασμένο θα ξέρεις γιατί.

Αν τα χε παίξει ο πυκνωτής δε θα χες σπινθήρα, είναι απαραίτητος σε σύστημα με πλατίνες. Αλλαξε τον αμα θες, φτηνος είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Τη δουλειά της αντίστααης (να μη φτάνει η τάση στο θεό) την κάνει το LM, όταν θα το δεις σκασμένο θα ξέρεις γιατί.

αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει thermal shutdown, όπως τα 78άρια - δε μπαίνω πιο ενεργά γιατί δεν έχω μυαλό για τηλεδιάγνωση

 

αλλά τα 4Ω ο Ιάπων τα είχε ακριβώς ως φορτίο που λέει και ο Costikos, αν κάνεις το ισοδύναμο κύκλωμα θα καταλάβεις ότι είναι σε σειρά με το ωμικό κομμάτι των πηνίων τα οποία επίσης λειτουργούν ως φορτίο μαζί με την αντίσταση (ή/και τα φώτα) με σκοπό τη περίπου σταθερή εμπέδηση της γεννήτρια ασχέτως σβηστών/αναμένων φώτων για να μην επηρεάζεται το ρελαντί/σβήνει από τις μεταβολές φορτίου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος Mi_ka έγραψε:

αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει thermal shutdown, όπως τα 78άρια - δε μπαίνω πιο ενεργά γιατί δεν έχω μυαλό για τηλεδιάγνωση

 

αλλά τα 4Ω ο Ιάπων τα είχε ακριβώς ως φορτίο που λέει και ο Costikos, αν κάνεις το ισοδύναμο κύκλωμα θα καταλάβεις ότι είναι σε σειρά με το ωμικό κομμάτι των πηνίων τα οποία επίσης λειτουργούν ως φορτίο μαζί με την αντίσταση (ή/και τα φώτα) με σκοπό τη περίπου σταθερή εμπέδηση της γεννήτρια ασχέτως σβηστών/αναμένων φώτων για να μην επηρεάζεται το ρελαντί/σβήνει από τις μεταβολές φορτίου

Αναγκαστηκα να κανω αυτες τις αλλαγες γιατι η ταση στην μπαταρια εφτανε 8,6v και εβραζε.

Και τοτε θυμαμαι το ρελαντι επηρεαζοταν ελαφρα οταν αναβαν τα φωτα, επισης αν η μπαταρια χαιρετουσε στον δρομο, εμενα απο φωτα γιατι η ταση χωρις την μπαταρια να την κραταει χαμηλα εφτανε οντως στον θεο γιατι εκαιγε τις λαμπες.

Τωρα δεν εχω τετοιο προβλημα, και το κυκλωματακι με το LM το εχω πανω απο το 2002 αν θυμαμαι καλα.

Ουτε την μπαταρια σκαει ουτε τις λαμπες.

Το μονο θεμα ειναι οτι χωρις μπαταρια πανω δεν εχω πισω φως και stop αλλα και flash.

Oμως σεβομαι και λαμβανω σοβαρα τις συμβουλες σας και την βοηθεια.👍

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν είμασταν κοντά θα σου έλεγα να το δούμε σωστά και ολοκληρωμένα επί του πρακτέου και επί χάρτου 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...