Jump to content
tasos polymeneas

Αυτοκίνητο με γκάζι έως 7000€ και να μην πίνει

Recommended Posts

Καλησπέρες. Θέλω γνώμες και προτάσεις μοντέλων για το αν μου ξεφεύγει κάποιο

Κυβικά  έως 1800,  άλογα δανικότερα >120 αλλά συμβιβάζομαι και με 90-100 αν οπτικά μου κολλάει, χρονολογία απο 2007 κ μετα, τιμή έως 7000, βαριά 8000 αν αξίζει πολύ. κατανάλωση έως 7λ/100 επαρχία 8 πόλη.

γενικά θέλω να τραβάει όμορφα, αλλα να μην καίει και εννοείται όσο αξιόπιστο γίνεται. Δίνω μεγάλη βάση στο "οδηγοκεντρικό" που λένε και στο χωριό μου, να ψιλοευχαριστιέσαι οδήγηση (όσο γίνεται σε τέτοιες κατηγορίες), να πατάει καλά, να μην είναι βάρκα γιαλό μόλις το πιέσεις λίγο παραπάνω σε στροφές. Να σου δίνει εμπιστοσύνη να το οδηγήσεις ψιλό έντονα. Έχω εδώ και 3 χρόνια swift sport του 07 (1600cc, 125hp, 0-100 8,5'', κατανάλωση 6 γράφει, 7 πραγματική), με ικανοποίει σε όλα τα παραπάνω και αρκετά ακόμα αλλά οι 17'' ζάντες με την σκληρή ανάρτηση με έχουνε πεθάνει. Οι δρόμοι εδώ στο νησί δεν τις σηκώνουν καθόλου. Όλο γκάπα γκούπα ειδικά στην περιοχή μου δεν παλεύεται, δεν σε αφήνει να ευχαριστηθείς οδήγηση, παρά μόνο σε συγκεκριμένους πιο "οκ" δρόμους. Ενδεικτικά κάποια μοντέλα που μου αρέσουν με τα +.- του καθενός όπως τα σκέφτομαι. Θα ήθελα σε αυτά να με διορθώσετε ή να μου πείτε προσωπικές γνώμες και γνώσεις. Και όποιο άλλο μοντέλο ξεχνάω, γνωρίζετε ή προτείνετε με βάση τα παραπάνω κριτήρια.

 Seat leon / VW Golf tsi 1.4-1.8. Μου αρέσουν και τα 2 και τα θεωρώ πιο φιλικά από το σουιφτ σπορτ. Με προβληματίζουν τα όσα ακούγονται περι tsi, καδένες, πιστόνια. κατανάλωση φαντάζομαι 8-10 ως πιο βαριά;

Audi A3 tfsi 1,4. το αγαπώ αλλά ξεφεύγει μπάτζετ. το παλιό 1.6 FSI φαντάζομαι ψόφιο και πρέπει να καίει. αλλά όμορφο

Colt czt 1.5. μοτερ έχω ακούσει τα καλύτερα. οπτικά με χαλάει αρκετά. ίσως να το σκεφτόμουν

Punto/ Bravo Tjet 1.4. κάποια είναι 125-150 άλογα. και γι αυτά εχω διαβάσει πολλά θετικά. πιστεύω θα μου κόλλαγαν πολύ.

bmw 116i. Όμορφο αλλά φαντάζομαι θα καίει και δεν θα τραβάει λόγω βάρους.

fiesta με τα καθετα πισω φώτα. μου αρέσει οπτικά και έχω διαβάσει καλά λόγια γενικά. εκδόσεις δεν εχω ψάξει πολύ.

opel astra μ μ μμ οπελ;

peugeot 207 rc και cooper S πιστευώ θα έχω τα ίδια ακριβώς θέματα με το τωρινό.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μόνο το 116i εχω οδηγήσει, από Αττική μέχρι Γιάννενα και μάλιστα από Δεσφίνα-Ιτέα-Ναύπακτο και μετά από τον παλιό δρόμο, όχι Ιόνια, και μπορώ να σου πω ότι είναι ωραίο το πάτημά του, αλλά σε επιταχύνσεις μην περιμένεις και πολλά πράγματα. Γενικά με τον 1600 κινητήρα, δείχνει σαν να είναι έτοιμο να πέσει για ύπνο. Εχει καλή ισορροπία όμως, ωραία αίσθηση στο τιμόνι, σημαδεύεις και ακούει ωραία, σαν τα παλιά ducati, που δεν είχαν την δύναμη να ζορίζουν πλαίσιο αναρτήσεις και τελικά πήγαινες γρήγορα γιατί δεν σε τρόμαζε η δύναμη ποτέ. Γενικά δεν το λες γρήγορο αυτοκίνητο, ειδικά στην εποχή μας με τα μικρά τουρμπάκια που θερίζουν.

Το ''θέλω γρήγορο αλλά να μην καίει'' δεν γίνεται. Ή το ένα θα πάρεις ή το άλλο. Ενέργεια από το μηδέν, δεν παράγεται σε αυτό το Σύμπαν που ζούμε.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που ζητας μπορει να το κανει μονο ενα τούρμπο αυτοκίνητο, οπότε κοοτα προς τα εκει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όπως είπε ο Νίκος από πάνω να κοιτάξεις μόνο προς turbo, τα σύγχρονα turbo στις χαμηλές στροφές είναι οικονομικά, εγώ μπορώ να μιλήσω για το Golf 6 που έχω στην κατοχή μου, το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2011  με το CAXA το μοτέρ των 1390 κυβικών και 122PS (90 KW) στην έκδοση Highline.

Τα επιπλέον χαρακτηριστικά μπορείς να τα βρεις και στο Ίντερνετ.

Τo αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην άνεση, όχι ότι δεν μπορεί να στρίψει ή να τρέξει, αλλά ένα GTI και σαν στήσιμο είναι πιο Sport.

Για μαμα αμαξι είναι μια χαρά, τα 100 κοντέρ έρχονται σε 9” με δευτέρα στο σαζμαν λίγο πριν τον κοφτη, χαμηλά είναι δυνατό αλλά θα το νιωσεις καλύτερα στις 3000 rpm, στην καθημερινή οδηγηση δεν θα ξεπερνάς τις 2500-3000 rpm, στα ταξιδάκια η κατανάλωση βάση του υπολογιστή που διαθέτει αν παιγαινεις με 110 και 2500rpm είσαι γύρω στα 6 Lt/100km, αν θέλεις να ταξιδεύεις nonstop με 140-150 σκαρφαλωνεις στα 7,5+ lt/100km.

Αυτά που διαβάζεις στο Ίντερνετ για την αξιοπιστία είναι εν μέρη ένας αστικός μύθος, ναι όντως οι πρώτες γενιές TSI (Golf 5) των 140 ps είχαν θέμα με καύση λαδιού λόγω των low tension ελατηρίων, τα επόμενα δεν το έχουν. Οι καδένες όντως παρουσίασαν προβλήματα, εγώ στο δικό μου την άλλαξα στα 160Κ χιλιόμετρα για ψυχολογικούς πιο πολύ λόγους, βέβαια κόστισε 1100 ευρώ γιατί άλλαξα πλήρες σετ χρονισμού και όχι μόνο την καδενα που κοστίζει 70 ευρώ, το ακριβότερο ανταλλακτικό είναι το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού, γύρω στα 500 ευρώ. Από κατανάλωση λαδιού στο δικό μου συμπληρωνω 250-300ml στα 10000 km, το αυτοκίνητο το αγόρασα από εταιρία που εμπορευόταν μεταχειρισμένα από leasing, τώρα έχω περίπου 185000 km, μηχανικά είναι οκ αλλά ο ουρανός του όπως τα περισσότερα έχει ξεκολλήσει.

Εγώ προτείνω να οδηγήσεις πριν καταλήξεις.

Όπως είπε ο Νίκος από πάνω να κοιτάξεις μόνο προς turbo, τα σύγχρονα turbo στις χαμηλές στροφές είναι οικονομικά, εγώ μπορώ να μιλήσω για το Golf 6 που έχω στην κατοχή μου, το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2011  με το CAXA το μοτέρ των 1390 κυβικών και 122PS (90 KW) στην έκδοση Highline.

Τα επιπλέον χαρακτηριστικά μπορείς να τα βρεις και στο Ίντερνετ.

Τo αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην άνεση, όχι ότι δεν μπορεί να στρίψει ή να τρέξει, αλλά ένα GTI και σαν στήσιμο είναι πιο Sport.

Για μαμα αμαξι είναι μια χαρά, τα 100 κοντέρ έρχονται σε 9” με δευτέρα στο σαζμαν λίγο πριν τον κοφτη, χαμηλά είναι δυνατό αλλά θα το νιωσεις καλύτερα στις 3000 rpm, στην καθημερινή οδηγηση δεν θα ξεπερνάς τις 2500-3000 rpm, στα ταξιδάκια η κατανάλωση βάση του υπολογιστή που διαθέτει αν παιγαινεις με 110 και 2500rpm είσαι γύρω στα 6 Lt/100km, αν θέλεις να ταξιδεύεις nonstop με 140-150 σκαρφαλωνεις στα 7,5+ lt/100km.

Αυτά που διαβάζεις στο Ίντερνετ για την αξιοπιστία είναι εν μέρη ένας αστικός μύθος, ναι όντως οι πρώτες γενιές TSI (Golf 5) των 140 ps είχαν θέμα με καύση λαδιού λόγω των low tension ελατηρίων, τα επόμενα δεν το έχουν. Οι καδένες όντως παρουσίασαν προβλήματα, εγώ στο δικό μου την άλλαξα στα 160Κ χιλιόμετρα για ψυχολογικούς πιο πολύ λόγους, βέβαια κόστισε 1100 ευρώ γιατί άλλαξα πλήρες σετ χρονισμού και όχι μόνο την καδενα που κοστίζει 70 ευρώ, το ακριβότερο ανταλλακτικό είναι το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού, γύρω στα 500 ευρώ. Από κατανάλωση λαδιού στο δικό μου συμπληρωνω 250-300ml στα 10000 km, το αυτοκίνητο το αγόρασα από εταιρία που εμπορευόταν μεταχειρισμένα από leasing, τώρα έχω περίπου 185000 km, μηχανικά είναι οκ αλλά ο ουρανός του όπως τα περισσότερα έχει ξεκολλήσει.

Εγώ προτείνω να οδηγήσεις πριν καταλήξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Καλησπέρες. Θέλω γνώμες και προτάσεις μοντέλων για το αν μου ξεφεύγει κάποιο

Κυβικά  έως 1800,  άλογα δανικότερα >120 αλλά συμβιβάζομαι και με 90-100 αν οπτικά μου κολλάει, χρονολογία απο 2007 κ μετα, τιμή έως 7000, βαριά 8000 αν αξίζει πολύ. κατανάλωση έως 7λ/100 επαρχία 8 πόλη.

γενικά θέλω να τραβάει όμορφα, αλλα να μην καίει και εννοείται όσο αξιόπιστο γίνεται. Δίνω μεγάλη βάση στο "οδηγοκεντρικό" που λένε και στο χωριό μου, να ψιλοευχαριστιέσαι οδήγηση (όσο γίνεται σε τέτοιες κατηγορίες), να πατάει καλά, να μην είναι βάρκα γιαλό μόλις το πιέσεις λίγο παραπάνω σε στροφές. Να σου δίνει εμπιστοσύνη να το οδηγήσεις ψιλό έντονα. Έχω εδώ και 3 χρόνια swift sport του 07 (1600cc, 125hp, 0-100 8,5'', κατανάλωση 6 γράφει, 7 πραγματική), με ικανοποίει σε όλα τα παραπάνω και αρκετά ακόμα αλλά οι 17'' ζάντες με την σκληρή ανάρτηση με έχουνε πεθάνει. Οι δρόμοι εδώ στο νησί δεν τις σηκώνουν καθόλου. Όλο γκάπα γκούπα ειδικά στην περιοχή μου δεν παλεύεται, δεν σε αφήνει να ευχαριστηθείς οδήγηση, παρά μόνο σε συγκεκριμένους πιο "οκ" δρόμους. Ενδεικτικά κάποια μοντέλα που μου αρέσουν με τα +.- του καθενός όπως τα σκέφτομαι. Θα ήθελα σε αυτά να με διορθώσετε ή να μου πείτε προσωπικές γνώμες και γνώσεις. Και όποιο άλλο μοντέλο ξεχνάω, γνωρίζετε ή προτείνετε με βάση τα παραπάνω κριτήρια.

 Seat leon / VW Golf tsi 1.4-1.8. Μου αρέσουν και τα 2 και τα θεωρώ πιο φιλικά από το σουιφτ σπορτ. Με προβληματίζουν τα όσα ακούγονται περι tsi, καδένες, πιστόνια. κατανάλωση φαντάζομαι 8-10 ως πιο βαριά;

Audi A3 tfsi 1,4. το αγαπώ αλλά ξεφεύγει μπάτζετ. το παλιό 1.6 FSI φαντάζομαι ψόφιο και πρέπει να καίει. αλλά όμορφο

Colt czt 1.5. μοτερ έχω ακούσει τα καλύτερα. οπτικά με χαλάει αρκετά. ίσως να το σκεφτόμουν

Punto/ Bravo Tjet 1.4. κάποια είναι 125-150 άλογα. και γι αυτά εχω διαβάσει πολλά θετικά. πιστεύω θα μου κόλλαγαν πολύ.

bmw 116i. Όμορφο αλλά φαντάζομαι θα καίει και δεν θα τραβάει λόγω βάρους.

fiesta με τα καθετα πισω φώτα. μου αρέσει οπτικά και έχω διαβάσει καλά λόγια γενικά. εκδόσεις δεν εχω ψάξει πολύ.

opel astra μ μ μμ οπελ;

peugeot 207 rc και cooper S πιστευώ θα έχω τα ίδια ακριβώς θέματα με το τωρινό.

 

 

πολυ δυσκολο να συνδιαστουν ολα αυτα και να μπει η οδηγοκεντρικοτητα μεσα.

για να παρεις αυτο που εχει το Swift θα ανεβεις πολυ σε budget.

Leon-Golf=με τοσα λεφτα παιρνεις κατι σε 2005-2010 με αρκετα αλογα και βελτιωσεις, αλλα δεν ειναι οδηγοκεντρικα, πανε μονο ευθεια. οδηγοκεντρικο σε τετοιο πας σε golf Gti και golf R μετα το 2012 (πολλα λεφτα), το ιδιο και σε Leon μονο απο Fr η 3η γενια και πανω. 

colt, punto ειναι downgrade. 207rc και cooper s, ειναι λιωμενα τα οποια θα βγαλουν πολλα προβληματα και γιατι ειναι επιρεπη αλλα και γιατι δε τα προσεχουν. 

fiesta, καλο το 1.6 S απο 2008, αλλα δε κουνιεται βημα σε σχεση με το swift που εχεις, μπαινει πιο safe, αλλα λειπει δυναμη. 

εργαλειο το ST αλλα μιλαμε απο 15κ και πανω.

Astra? αν η οδηγοκεντρικοτητα ειναι μονο υποστροφη, τοτε ναι😆 σε καμια περιπτωση δεν αξιζει, ειναι οικογενειακο αμαξι με ωραια εμφανιση.

 

ειχα swift sport φιλου σε διακοπες για 1 εβδομαδα (το εχω οδηγησει πολυ και το γνωριζω). ειναι πολυ fun to drive για τα λεφτα που δινεις. 

εχεις σκεφτει την επιλογη να βαλεις 15αρες και αλλη αναρτηση? Η koni yellow ειναι η καλυτερη σε φθηνη (δεν ξερω αν βγαινει ακομα).

τις 17αρες θα τις πουλησεις ευκολα σε καμια ομαδα στο fb η αγγελια στο car. θα δεις ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο με αυτη την αναβαθμιση,

βαζεις και καλο τακακι και εισαι τζετ.

 

το bravo t jet το ειχε φιλος. ωραιο αυτοκινητο αν ηθελα να συνδιασω τα παντα. παιδια στο καρατε, δουλεια, σουπερμαρκετ και λιγο παιχνιδι στις στροφες.

λιγο κατω σε οδηγικο απο swift αλλα εχει χωρους, μεγαλυτερο μεταξονιο=ασφαλεια στις ανοιχτες στροφες και ανεση κτλ.

αν οντως θελεις να αλλαξεις αυτοκινητο, απο ολα αυτα, σε τετοιο budget μονο αυτο αξιζει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

πολυ δυσκολο να συνδιαστουν ολα αυτα και να μπει η οδηγοκεντρικοτητα μεσα.

για να παρεις αυτο που εχει το Swift θα ανεβεις πολυ σε budget.

Leon-Golf=με τοσα λεφτα παιρνεις κατι σε 2005-2010 με αρκετα αλογα και βελτιωσεις, αλλα δεν ειναι οδηγοκεντρικα, πανε μονο ευθεια. οδηγοκεντρικο σε τετοιο πας σε golf Gti και golf R μετα το 2012 (πολλα λεφτα), το ιδιο και σε Leon μονο απο Fr η 3η γενια και πανω. 

colt, punto ειναι downgrade. 207rc και cooper s, ειναι λιωμενα τα οποια θα βγαλουν πολλα προβληματα και γιατι ειναι επιρεπη αλλα και γιατι δε τα προσεχουν. 

fiesta, καλο το 1.6 S απο 2008, αλλα δε κουνιεται βημα σε σχεση με το swift που εχεις, μπαινει πιο safe, αλλα λειπει δυναμη. 

εργαλειο το ST αλλα μιλαμε απο 15κ και πανω.

Astra? αν η οδηγοκεντρικοτητα ειναι μονο υποστροφη, τοτε ναι😆 σε καμια περιπτωση δεν αξιζει, ειναι οικογενειακο αμαξι με ωραια εμφανιση.

 

ειχα swift sport φιλου σε διακοπες για 1 εβδομαδα (το εχω οδηγησει πολυ και το γνωριζω). ειναι πολυ fun to drive για τα λεφτα που δινεις. 

εχεις σκεφτει την επιλογη να βαλεις 15αρες και αλλη αναρτηση? Η koni yellow ειναι η καλυτερη σε φθηνη (δεν ξερω αν βγαινει ακομα).

τις 17αρες θα τις πουλησεις ευκολα σε καμια ομαδα στο fb η αγγελια στο car. θα δεις ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο με αυτη την αναβαθμιση,

βαζεις και καλο τακακι και εισαι τζετ.

 

το bravo t jet το ειχε φιλος. ωραιο αυτοκινητο αν ηθελα να συνδιασω τα παντα. παιδια στο καρατε, δουλεια, σουπερμαρκετ και λιγο παιχνιδι στις στροφες.

λιγο κατω σε οδηγικο απο swift αλλα εχει χωρους, μεγαλυτερο μεταξονιο=ασφαλεια στις ανοιχτες στροφες και ανεση κτλ.

αν οντως θελεις να αλλαξεις αυτοκινητο, απο ολα αυτα, σε τετοιο budget μονο αυτο αξιζει. 

Ευχαριστω για την αναλυση. Η αληθεια ειναι το ψιλοσκεφτομουν για ζαντες 16ρες η και 15ρες (οι τωρινες ειναι οι εργοστασιακες 17ρες που κοπανανε). Ξεκινανε ομως απο 600 συν 200 250 λαστιχα. Τον ηπιαμε. Γνωριζεις να μου πεις 15 η 16 και καμια μαρκα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλε καντα 8000 και παρε ενα facelift mercedes c180 η c200 με αεριο Brc..αν εισαι αθηνα ελα να σε κανω μια βολτα να δεις καταναλωσεις ,αποδοση,ανεση και ποιοτητα κυλησης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Ευχαριστω για την αναλυση. Η αληθεια ειναι το ψιλοσκεφτομουν για ζαντες 16ρες η και 15ρες (οι τωρινες ειναι οι εργοστασιακες 17ρες που κοπανανε). Ξεκινανε ομως απο 600 συν 200 250 λαστιχα. Τον ηπιαμε. Γνωριζεις να μου πεις 15 η 16 και καμια μαρκα;

παρακαλω, προσωπικα αυτο θα εκανα. 15αρα ειναι το καλυτερο να βαλεις. φθηνοτερα λαστιχα, πολλες επιλογες και καθεται καλα στο αμαξι.

αν το ψαξεις θα δεις πως αυτο κανουν οι ιδιοκτητες Swift Sport (ειτε πανε πιστα ειτε δρομο). το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ καλο στα λεφτα του και δεν υπαρχει αντικαταστατης, με προυποθεση οτι μιλαμε παντα για οδηγηση σε στροφη. το νεοτερο ειναι ακομα καλυτερο. προσωπικα εχω τον προκατοχο ολων, το ignis sport αλλα το εχω παροπλησει δυστυχως.

απο ζαντες τι θα εβαζα? speedline, team dynamics, rota. Αγγλικες ολες, απο τις καλυτερες σε σχεση ποιοτητας-τιμης.

λαστιχο θα πας σε 195/55-15 το οποιο ειναι κοντα στο εργοστασιακο 195/45-17. 

αναρτηση αν εισαι για αλλαγη πας σε αυτη αν δεν θες να δωσεις πολλά $$

αλλιως εδω στην koni κιτρινη που σε ειπα

ενα ζευγαρι τακακια μπροστα (50ε/δαγκανα), ebc green θα σε προτεινα και εισαι αρχηγος.

τις στοκ ζαντες τις πουλας 200/300ευρω, + αν υπαρχουν λαστιχα και αναλογα την κατασταση.

οι ζαντες που σε γραφω μαζι με λαστιχα παιζεις γυρω στο 1000αρικο (καινουρια ολα). αν θες κατι φθηνοτερο, φυσικα υπαρχουν επιλογες αλλα θα πρεπει να ψαξω.

 

οσο το ειχα οδηγησει επαιζα στα 11-12λ (παντα flat out), εσυ αν εισαι στα 7 εισαι πολυ καλα. μεση γυρω στα 7 εχει, αλλα πρεπει να προσεχεις λιγακι.

εχει κοντο σασμαν για να ειναι "σβελτο" και στριφτερο, αλλα δε βοηθαει καθολου στην οικονομια καυσιμου🙂

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 7/11/2022 at 9:02 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

παρακαλω, προσωπικα αυτο θα εκανα. 15αρα ειναι το καλυτερο να βαλεις. φθηνοτερα λαστιχα, πολλες επιλογες και καθεται καλα στο αμαξι.

αν το ψαξεις θα δεις πως αυτο κανουν οι ιδιοκτητες Swift Sport (ειτε πανε πιστα ειτε δρομο). το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ καλο στα λεφτα του και δεν υπαρχει αντικαταστατης, με προυποθεση οτι μιλαμε παντα για οδηγηση σε στροφη. το νεοτερο ειναι ακομα καλυτερο. προσωπικα εχω τον προκατοχο ολων, το ignis sport αλλα το εχω παροπλησει δυστυχως.

απο ζαντες τι θα εβαζα? speedline, team dynamics, rota. Αγγλικες ολες, απο τις καλυτερες σε σχεση ποιοτητας-τιμης.

λαστιχο θα πας σε 195/55-15 το οποιο ειναι κοντα στο εργοστασιακο 195/45-17. 

αναρτηση αν εισαι για αλλαγη πας σε αυτη αν δεν θες να δωσεις πολλά $$

αλλιως εδω στην koni κιτρινη που σε ειπα

ενα ζευγαρι τακακια μπροστα (50ε/δαγκανα), ebc green θα σε προτεινα και εισαι αρχηγος.

τις στοκ ζαντες τις πουλας 200/300ευρω, + αν υπαρχουν λαστιχα και αναλογα την κατασταση.

οι ζαντες που σε γραφω μαζι με λαστιχα παιζεις γυρω στο 1000αρικο (καινουρια ολα). αν θες κατι φθηνοτερο, φυσικα υπαρχουν επιλογες αλλα θα πρεπει να ψαξω.

 

οσο το ειχα οδηγησει επαιζα στα 11-12λ (παντα flat out), εσυ αν εισαι στα 7 εισαι πολυ καλα. μεση γυρω στα 7 εχει, αλλα πρεπει να προσεχεις λιγακι.

εχει κοντο σασμαν για να ειναι "σβελτο" και στριφτερο, αλλα δε βοηθαει καθολου στην οικονομια καυσιμου🙂

εχω επικοινωνησει με καποιους λαστιχαδες. μεταχειρισμενες δεν παιζουν λενε . θα παρω αλλη μια προσφορα για σετ καινουργια αν καταφερω να τη γλιτωσω με 700-800. καταναλωση το καντραν γραφει 6.1/100 ομως με βαση χιλιομετρα λαμπακι κ λιτρα βγαινει 7-7.3. ειναι φυσιολογικο να χανει το καντραν τοσο; το κανουν και αλλα αμαξια να φανταστω;

μενω επαρχια ροδο οποτε βολευει στο θεμα καταναλωσης.. ξερω τα φαναρια υπολογιζω πορτοκαλι κοκκινα, και την ουρα προστα, τους αργους, το που θα φρεναρει ο παραμπροστα. παιζω πολλες νεκρες οπου με παιρνει να τσουλαει, ή με 5η και 2000 στροφες οπου με παιρνει. δινω ροη, οχι ανουσια φρενα και το παταω αντε καμια 1η 2α 3η στο τσακιρ κεφι και σε στροφες αν ειναι αδειο. γενικα πολλους που ακουω και λενε το ταδε "καιει" εχει τυχει να μπω συνοδηγος και τραβαω τα μαλλια μου με το πως οδηγανε. γκαζι ΕΝΩ ΒΛΕΠΟΥΝ κοκκινο στα 200μ και φουλ ουρα και στις 2 λωριδες, ξεχνιονται, πανε πορεια με 4η και 3000 στροφες. μου χει τυχει πολλες φορες συνεχομενες στροφες σε κατηφορα βουνου να ειμαι για κανα 2-3 λεπτα με νεκρα και  να ρολαρω απλα με φρενο και παλι ο μπροστα να ειναι πιο αργος γκαζια φρενα και να πηγαινει με 30

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με τουτού δεν κατεβαίνουμε κατηφόρα με νεκρά & ρελαντί καθώς καίμε τσάμπα καύσιμο και φρένα - διαλέγουμε τη σωστή σχέση που θα μας κρατάει σταθερά οπότε ο εγκέφαλος κόβει τελείως τον ψεκασμό=κατανάλωση 0, φθορά φρένα 0  (πάνω από 1500 σ.α.λ για διατηρείται σωστά ροή λίπανσης&ψύξης)

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος Mi_ka έγραψε:

με τουτού δεν κατεβαίνουμε κατηφόρα με νεκρά & ρελαντί καθώς καίμε τσάμπα καύσιμο και φρένα - διαλέγουμε τη σωστή σχέση που θα μας κρατάει σταθερά οπότε ο εγκέφαλος κόβει τελείως τον ψεκασμό=κατανάλωση 0, φθορά φρένα 0  (πάνω από 1500 σ.α.λ για διατηρείται σωστά ροή λίπανσης&ψύξης)

καποιες φορες ομως με νεκρα γλιτωνεις και το φρενο του κινητηρα. σε περιπτωσει που μετα θες να επιταχυνεις. εννεοιται οχι νεκρα και φρενα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 44 λεπτά, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

καποιες φορες ομως με νεκρα γλιτωνεις και το φρενο του κινητηρα. σε περιπτωσει που μετα θες να επιταχυνεις. εννεοιται οχι νεκρα και φρενα.

το φρενο του κινητηρα ειναι που χρειαζεσαι, δε τρως τα φρενα ετσι (βεβαια τρως ιμαντα-καδενα κτλ). 

προσωπικα, οπως εγραψες πιο πανω, κραταω ροη κοιταω πολυ μπροστα κτλ. δε παταω πολυ φρενο, κοβω με τον κινητηρα κτλ (τα πολυ θετικα της μοτοσυκλετας. αντιληψη-περιφεριακη οραση κτλ. τσουλαω με το αμαξι, εχω δει τι κανει ο βλακας 4 αυτοκινητα μπροστα αρα αφηνω γκαζι αλλα ταυτοχρονα εχω τσεκαρει το Focus ST στο πρατηριο δεξια που ανεφοδιαζεται και την τυπισα που διασχιζει τη διαβαση) 😆

η κοπελα συνεπιβατης, εχει μενει "πως το κανεις με ρωταει" ε, τεχνικος Η/Υ ειμαι κανω multitasking 😂😂

 

@tasos polymeneas το trip καταναλωσης δεν ειναι 100% αξιοπιστο, σωστα μετρας με τα γεμισματα, πολυ καλα εισαι για αυτο το αυτοκινητο.

αν δε θες τις ζαντες που σε ειπα (ειναι ακριβες συμφωνω) κοιτα σε ιταλικες αλλα οχι ρεπλικα. στο 100αρικο/ζαντα θα βρεις τιμια επιλογη.

εχω autostrata των 110/ζαντα που τις ειχα στο corolla και μετα τις εβαλα στο iggy. τις ειχε γ@μησει ο φαδερ στις ακρες αλλα τις εφτιαξα με στοκο και τις ισιαξα σε

μηχανιμα απο τις λακουβες (αριστη ποιοτητα αλουμινιου και πολυ ελαφριες). ρωτα το λαστιχα σου τι μπορει να σε βρει. jr μονο μη βαλεις, δεν αξιζουν τπτ.

αμερικανικες Fond 1 και 2 βεβαια, καλυτερα να ρωτησεις τον δικο σου τι μπορει να σε βρει, ας δωσεις 10-20ε/ζαντα παραπανω σε αυτον...

δωσε και τις εργοστασιακες σου, αν δεν εχουν χτυπηματα και εχεις λαστιχο με πελμα πανω (χρονολογια δε κοιταει κανεις να ξερεις)

βαλτες σε ομαδα στο fb, θα φυγουν γρηγορα και θα βγαλεις 300-350ευρω, δε θα τις χρειαστεις ειναι υπερβολικες.

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 9/11/2022 at 4:59 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

το φρενο του κινητηρα ειναι που χρειαζεσαι, δε τρως τα φρενα ετσι (βεβαια τρως ιμαντα-καδενα κτλ). 

προσωπικα, οπως εγραψες πιο πανω, κραταω ροη κοιταω πολυ μπροστα κτλ. δε παταω πολυ φρενο, κοβω με τον κινητηρα κτλ (τα πολυ θετικα της μοτοσυκλετας. αντιληψη-περιφεριακη οραση κτλ. τσουλαω με το αμαξι, εχω δει τι κανει ο βλακας 4 αυτοκινητα μπροστα αρα αφηνω γκαζι αλλα ταυτοχρονα εχω τσεκαρει το Focus ST στο πρατηριο δεξια που ανεφοδιαζεται και την τυπισα που διασχιζει τη διαβαση) 😆

η κοπελα συνεπιβατης, εχει μενει "πως το κανεις με ρωταει" ε, τεχνικος Η/Υ ειμαι κανω multitasking 😂😂

 

@tasos polymeneas το trip καταναλωσης δεν ειναι 100% αξιοπιστο, σωστα μετρας με τα γεμισματα, πολυ καλα εισαι για αυτο το αυτοκινητο.

αν δε θες τις ζαντες που σε ειπα (ειναι ακριβες συμφωνω) κοιτα σε ιταλικες αλλα οχι ρεπλικα. στο 100αρικο/ζαντα θα βρεις τιμια επιλογη.

εχω autostrata των 110/ζαντα που τις ειχα στο corolla και μετα τις εβαλα στο iggy. τις ειχε γ@μησει ο φαδερ στις ακρες αλλα τις εφτιαξα με στοκο και τις ισιαξα σε

μηχανιμα απο τις λακουβες (αριστη ποιοτητα αλουμινιου και πολυ ελαφριες). ρωτα το λαστιχα σου τι μπορει να σε βρει. jr μονο μη βαλεις, δεν αξιζουν τπτ.

αμερικανικες Fond 1 και 2 βεβαια, καλυτερα να ρωτησεις τον δικο σου τι μπορει να σε βρει, ας δωσεις 10-20ε/ζαντα παραπανω σε αυτον...

δωσε και τις εργοστασιακες σου, αν δεν εχουν χτυπηματα και εχεις λαστιχο με πελμα πανω (χρονολογια δε κοιταει κανεις να ξερεις)

βαλτες σε ομαδα στο fb, θα φυγουν γρηγορα και θα βγαλεις 300-350ευρω, δε θα τις χρειαστεις ειναι υπερβολικες.

τελικα εβαλα jr 15ρες (αποψεις διιστανται μου το γραψες κ εσυ) και λαστιχο linglong comfort master. οι ζαντες πηγαν 400+250 τα λαστιχα. το προβλημα θεωρω πως λυθηκε, πολυ πιο απαλο το αμαξι, το τιμονι ελαφρυνε λίγο, πήρε λίγη σπιρτάδα "ελαφρυνση" στα ρεπριζ, σα να το νιωθω οτι εχει +5 άλογα αν επρεπε να το περιγράψω. πιθανον να πεσει και ελαχιστα η καταναλωση, θα δειξει.

λεπτομέρεια. με τις 17ρες στα 120 με 5η ήθελε 4000 στροφες ακριβως, τωρα θελει 3800. αρα μακρυνε ελαφρώς το βήμα. πράγμα καλό που όμως μου κανει εντυπωση αφου οπτικα στους θολους ειναι ενα κλικ μικροτερες. αρα λογικα δεν θα επρεπε να κοντυνει; σε καθε περιπτωση ειμαι τυχερος που ετυχε και ο λαστιχας ειχε 15ρες γιατι ηταν να βαλω 16ρες. με 16ρες δεν θα λυνοταν το προβλημα του κοπανηματος, θα ηταν ελαφρως πιο ανεκτό απλά. ολα γκουντ σίγουρα οποιος εχει θεμα με 17ρες και κοπανηματα να παει σε 15ρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...