Jump to content

Recommended Posts

185/65/15

Το αμαξι ειναι ενα Citroen Nemo 10ετιας 5θέσιο βαν, μοτερ 1.4 TU3,  και τωρα φοράει    185/65/15   Michelin Primacy εμπρός DOT 2019, και κατι Petlas DOT 3320 της συμφοράς πίσω.

Τα βάθη των ελαστικών ειναι ακομη καλά, και η αλλαγη θα γινει το 2023. Το βαν κουβαλά διάφορα πράγματα, καυσόξυλα, εργαλεία, λαμαρινες, κεραμίδια, σακια τσιμεντο, γραφει και χλμ Ε.Ο. για Αθήνα και γενικα ειναι εργάτης.

Οι διαστασεις των νεων ελαστικων θα ειναι παλι ίδιες 185/65/15, και εχω καταλήξει σε 3 λάστιχα. Όλα θερινά. Το βαν ''γράφει'' 12-15Κ το χρόνο. 

1. https://www.skroutz.gr/s/16541446/Continental-EcoContact-6-185-65-R15-88T-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html

2. https://www.skroutz.gr/s/34711965/Continental-UltraContact-185-65-R15-88T-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html

3. https://www.skroutz.gr/s/7298636/Michelin-Latitude-Cross-185-65-R15-92T-XL-Λάστιχο-για-4x4-SUV-Αυτοκίνητο.html

Δε ξερω ποια ειναι η διαφορά μεταξυ των 2 πρωτων Continental Eco + Ultra, αν καποιος τη γνωριζει θα ηθελα να μου γραψει.

Η 3η επιλογη, ηρθε ψαχνοντας καποιο λαστιχο να σηκώνει λίγο ταλαιπΩρια σε χωμα / λάσπη, φορτωμένο, αλλά να μπορει να ταξιδευει κιόλας με 140 km/h ( max ) σε αυτοκινητόδρομο, χωρις να τα ρημαξω σε 2 χρόνια.  Ομοιως και εδω, θα ηθελα απόψεις, απο κατοχους των Michelin ή άλλες γνωμες για το λάστιχο.

Τα Energy Saver, Primacy, ειναι και αυτα στη λίστα, ομως ηδη γνωριζω την συμπεριφορά τους που ειναι άριστη.

Ολοκληρώνοντας τα δεδομένα, ψαχνω μαλακό λάστιχο, θερινό, οχι απαραίτητα τόσο ακριβό όσο οι επιλογές μου = δεν γνωριζω τα υπόλοιπα φθηνοτερα ΠΩΣ συμπεριφέρονται στο βρεγμένο = ειμαι ανοιχτός σε προτασεις.

Πηρα προσφορές για τα Κόντι = 320-340 4άδα τοποθετημενα, αλλά οι τιμές πλέον ειναι τόσο  ευμετάβλητες που πρακτικά δεν εχει νόημα να τις κοιτώ.

 

    

                                                              

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικά να πω ότι το ίδιο λάστιχο συμπεριφέρεται διαφορετικά σε καθε αυτοκίνητο και φυσικά εξαρτάται και από τις συνήθειες οδήγησης του καθε οδηγού, από Michelin έχω προσωπική εμπειρία από τα pilot sport 4 τοποθετημένα σε Golf 6 και από cross climate σε Corca C.

Εάν σε ενδιαφέρει κάτι από τα 2 αυτά να επανέλθω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@innova04 αριστα τα conti που θες (η μονο εταιρια που βγαζει ελαστιχα τα οποια συμπεριφερονται αριστα σε ολες τις συνθηκες) γιαυτο και ειναι τοσο ακριβο.

το ultra contact αναμεσα στο eco και premium. το eco για απλα επιβατικα, το ultra για κατι καλυτερο με οδηγο που χει ανησηχιες και το premium μια αριστη λυση για βελτιωμενο οχημα στο οποιο θες πολιτικο λαστιχο, αυτα λιγο χονδρικα. 

απο τις αναγκες που γραφεις θα σε προτεινα αυτο https://www.skroutz.gr/s/29354006/Kleber-Dynaxer-HP4-185-65-R15-88T-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html?from=listing ειναι σα τα μεσης κατηγοριας michelin (θυγατρικη η kleber) δηλ τυπου primacy, energy saver κτλ χωρις να δινεις τοσα λεφτα.

εχω αλλαξει 2 ζευγαρια απο το 3 και 2 απο το 4. στην προσφατη τελευταια αλλαγη στο corolla 1.4 2000 98 αλογων, πηγα σε dunlop streetresponse γιατι ο μπρο ηθελε να παει χωμα κτλ (ασχετα αν 2 μηνες μετα πηρε δικο του αμαξι). σκληρο το dunlop, αλλα γραφεις πως δε θες κατι τετοιο.

kleber hp4 απο μενα. ωραιο, μαλακο, αντεχει πολυ χρηση (το hp3 στο corolla τοτε με αναρτηση κτλ, μονιμα λιωμενα στους ωμους ενω στη μεση ειχαν περιθωριο).

το μονο αρνητικο, δε τους αρεσει το βρεγμενο, θελουν περισσοτερη προσοχη απο energy saver. αν δε το συναντας συχνα και δε σε χαλαει, βαλτα αφοβα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αρχικά να πω ότι το ίδιο λάστιχο συμπεριφέρεται διαφορετικά σε καθε αυτοκίνητο και φυσικά εξαρτάται και από τις συνήθειες οδήγησης του καθε οδηγού, από Michelin έχω προσωπική εμπειρία από τα pilot sport 4 τοποθετημένα σε Golf 6 και από cross climate σε Corca C.

Εάν σε ενδιαφέρει κάτι από τα 2 αυτά να επανέλθω.

Ναι, το στυλ οδηγησης παιζει ρόλο. Τα pilot δεν τα κοιτω καν, τα 4 season  θα με ενδιεφερε μια άποψη ακομη και στο ελαφρυ corsa πως πηγαινε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

@innova04 αριστα τα conti που θες (η μονο εταιρια που βγαζει ελαστιχα τα οποια συμπεριφερονται αριστα σε ολες τις συνθηκες) γιαυτο και ειναι τοσο ακριβο.

το ultra contact αναμεσα στο eco και premium. το eco για απλα επιβατικα, το ultra για κατι καλυτερο με οδηγο που χει ανησηχιες και το premium μια αριστη λυση για βελτιωμενο οχημα στο οποιο θες πολιτικο λαστιχο, αυτα λιγο χονδρικα. 

απο τις αναγκες που γραφεις θα σε προτεινα αυτο https://www.skroutz.gr/s/29354006/Kleber-Dynaxer-HP4-185-65-R15-88T-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html?from=listing ειναι σα τα μεσης κατηγοριας michelin (θυγατρικη η kleber) δηλ τυπου primacy, energy saver κτλ χωρις να δινεις τοσα λεφτα.

εχω αλλαξει 2 ζευγαρια απο το 3 και 2 απο το 4. στην προσφατη τελευταια αλλαγη στο corolla 1.4 2000 98 αλογων, πηγα σε dunlop streetresponse γιατι ο μπρο ηθελε να παει χωμα κτλ (ασχετα αν 2 μηνες μετα πηρε δικο του αμαξι). σκληρο το dunlop, αλλα γραφεις πως δε θες κατι τετοιο.

kleber hp4 απο μενα. ωραιο, μαλακο, αντεχει πολυ χρηση (το hp3 στο corolla τοτε με αναρτηση κτλ, μονιμα λιωμενα στους ωμους ενω στη μεση ειχαν περιθωριο).

το μονο αρνητικο, δε τους αρεσει το βρεγμενο, θελουν περισσοτερη προσοχη απο energy saver. αν δε το συναντας συχνα και δε σε χαλαει, βαλτα αφοβα.

 

μμμμ, καταλαβαινω ποια ειναι η διαφορά των κόντι μεταξυ τους. Λογικα, ειναι η συνθεση γόμας που τα διαφοροποιεί.  Θενκς.

Τα Kleber απο την άλλη, εχουν ελάχιστη διαφορά στα φραγκα (ας πουμε 40-50ε η τετραδα συνολο). Το βρεγμένο ειναι θέμα εδω, το νησί έχει υγρασία που κάθεται σε σκιερά και ειναι παγιδα. Μια φυσιολογικη ΜΩΤ εδω  ειναι 40 - 42 km/h που ειναι μεγάλη για νησί.

Βαζω κι αλλο ενα ελαστικό που εχω δοκιμασει σε ελαφρυτερο αμαξι που ειχα (Aygo), το Hankook.

Μαλακό και αυτό, κρατημα ισαξιο με Michelin. Η τιμή του ομως, αγγιζει πλέον τα Κοντι + Μισλέν, και δεν ξερω πως τα πάει με αρκετό βάρος και κίνηση σε χωματινα (κανα σκισιμο σε φυτευτη πέτρα ).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@innova 04 αν το κοστος δεν ειναι παραγωντας και ψαχνεις την καλητερη επιλογη βαλε το Conti Ultra.

λιγο παρακατω το Michelin primacy. 

πιο κατω θα μπει ο παραγωντας κοστος (στο kleber ναι σωστα ειπες διαφορα 20ευρω/ελαστικο κοστιζει), οπου χανεις πλεονεκτηματα.

 

hankok ventus prime, kinergy κτλ πιστευω πως ειναι υπερκοστολογημενα. 

στην πραξη ειναι ενα "επωνυμο" κινεζολαστιχο, για οχηματα που απλα θελουν να μετακινουντε με φρεσκο ελαστικο. 

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

...απλά να μεταφέρω τη θετικότατη εμπειρία μου από 4εποχών Viking 185/60-14 στο γλήγορο Sirion 1.3 (100+hp, 1000-κιλά, αναρτήσεις σούπα) που πλέον είναι αγορασμένη από Conti και δεν πουλιέται μόνο Υπερβόρεια - εξεπλάγην ευχάριστα και αναπάντεχα εκεί που παλιότερα "καλά" Pilot sport, Dunlop Fastresponce βγήκαν πατάτα και τα Toyo Proxes CF & CF2 βγήκαν μέτρια - σε βαρύτερο αμάξι ίσως τα Viking να λιώνουν σε υψηλές θερμοκρασίες 

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Mi_ka έγραψε:

...απλά να μεταφέρω τη θετικότατη εμπειρία μου από 4εποχών Viking 185/60-14

Πολυ ενδιαφέρουσα πρόταση, ήδη κοιτω data sheets και τιμές. ΤΥ.

Στα +, η εξαγορά απο Continental.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπορει το Viking να ναι αριστο γι'αυτο που ειναι (οκ 55ευρω/ελαστικο, δε περιμενεις πολλα οπως και στα αντιστοιχα) δεν αμφιβαλλω

αλλα κοιτωντας τους δεικτες, πχ σε σχεση με το kleber dynaxer hp4 (το οποιο εχει B σε κρατημα βρεγμενου αλλα γλυστραει το ατιμο) 

το Viking εχει C στο βρεγμενο οπως F στην οικονομια και C αντιστοιχα το Kleber.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Πολυ ενδιαφέρουσα πρόταση, ήδη κοιτω data sheets και τιμές. ΤΥ.

Στα +, η εξαγορά απο Continental.

4-5 εταιριες ειναι στην κορυφη πλεων.

οι υπολοιπες ειναι θυγατρικες ειτε αγορασμενες ειτε δημιουργημενες.

 

απολυτα λογικο βεβαια, τα premium ελαστικα ειναι μονο για τους "premium"

για τους υπολοιπους πρεπει να δημιουργησουν κατι πιο προσιτο που το εκαναν, αλλα δυστυχως σπανια να πετυχει η συνταγη (αγνωστο γιατι).

εκει που ενα ix 1.6 100 αλογων εβγαζε 60-70κ με 1 τετραδα ελαστικων, σμρ ζητημα να βγαλει 40κ. 

δε ξοδευουν πολλα στο R&D λενε, βαζουν φθηνα υλικα, συνδιασμος και των 2? 🤔

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

μπορει το Viking να ναι αριστο γι'αυτο που ειναι (οκ 55ευρω/ελαστικο, δε περιμενεις πολλα οπως και στα αντιστοιχα) δεν αμφιβαλλω

αλλα κοιτωντας τους δεικτες, πχ σε σχεση με το kleber dynaxer hp4 (το οποιο εχει B σε κρατημα βρεγμενου αλλα γλυστραει το ατιμο) 

το Viking εχει C στο βρεγμενο οπως F στην οικονομια και C αντιστοιχα το Kleber.

σύμφωνα με τα ratings και εγώ είχα πολλές επιφυλάξεις αλλά όταν ο εδώ βουλκανιζατεράς και πρώην αγωνιζόμενος μου τα έδειξε στο δικό του "μικρό" του οικογενειακού του στόλου (Polo 1.4) είπα ας δοκιμάασω με ένα ζευγάρι μπροστά... και απλά κουφάθηκα! στο συγκεκριμμένο όχημα πάντα με τις σούπα αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και χάλια τιμόνι ξαφνικά μετά από 12 χρόνια ιδιοκτησίας, "πάτησε"! και όντας 4εποχών αρχίζουν να γλυστράνε με αρκετό γκριπ πριν παραφορτίσουν τις αναρτήσεις οπότε άρχισα και να διασκεδάζω με ψιλοντριφτ  από εκεί που έστριβα μαγκωμένα σβέλτα με γραμμές γιατί όλα τα προηγούμενα ξεκολάγανε απότομα με λίγα χαω παραπάνω πρόσφυση εντός στροφής - σου λέω, κουφάθηκα!

σημαντικό: τα ratings ειδικά σε τεστ Γερμανών κλπ αφορούν συνήθως συγκεκριμμένα νούμερα και αν το λάστιχο που θες είναι σε άλλες ίντσες ζάντας και άλλο προφίλ τα ratings που βλέπεις είναι απλές ενδείξεις και πολύ πιθανώς, άσχετες όπως διαπίστωσα

πριν 5 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Πολυ ενδιαφέρουσα πρόταση, ήδη κοιτω data sheets και τιμές. ΤΥ.

Στα +, η εξαγορά απο Continental.

αν το προτιμήσεις ρώτα αν συνεχίζει η προσφορά δωρεάν αντικατάστασης επιτόπου 24/7 όπου και να είσαι αν πατήσεις κάνα καρφί (προωθητική κίνηση προ 6μήνου)

Τροποποιήθηκε από τον Mi_ka

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

αλλα κοιτωντας τους δεικτες, πχ σε σχεση με το kleber dynaxer hp4 (το οποιο εχει B σε κρατημα βρεγμενου αλλα γλυστραει το ατιμο) 

το Viking εχει C στο βρεγμενο οπως F στην οικονομια και C αντιστοιχα το Kleber.

 

δε ξοδευουν πολλα στο R&D λενε, βαζουν φθηνα υλικα, συνδιασμος και των 2? 🤔

ναι οκ, οι δείκτες ειναι ...δείκτες. Περνανε απο καποια τεστ έγκρισης και λαμβάνουν τον δεικτη κλπ. Αν συνδυάσει κάποιος ΚΑΙ τα ratings αξιολογησεων κατόχων, υποτίθεται οτι εχει κάποιον μπούσουλα για αγορά. 

ΟΜΩΣ πολυ πιθανό να την ''πατήσει'', διότι και οι 2 παράμετροι ειναι κάπως αεριτζίδικες ΙΜΟ. 

Η γνώση που έχουμε ως αναβάτες, ΜΑΣ βοηθά να επιλέγουμε ΚΑΙ λάστιχα για 4τροχα. Και περισσότερο θα δωσω βάση στα γραφόμενα κάποιων κατόχων πχ. @Mi_ka  (που γραφει χρονια εδω μεσα) παρά σε κάποιες εντελως άγνωστες αξιολογησεις που βρίθει απο δαυτες το νετ. Βεβαια, δεν μπορει όλοι που αφηνουν αξιολογησεις να λένε μπούρδες ,αλλά η κρίση ειναι τέρμα υποκειμενική και υπεισέρχονται άγνωστοι παράγοντες οπως τα συνολικά διανυόμενα χλμ/ετος, το φορτίο που φερει το οχημα, το πορτοφόλι του καθενός, το οδόστρωμα στο οποίο κινείται, οι ταχύτητες που διατηρεί = στυλ οδηγησης, χάος με λιγα λόγια.

Για τα πιο οικονομικα λάστιχα, ειναι πάλι το γνωστο πρόβλημα με το βρεγμενο όπου ΚΑΤΙ λειπει απο τη γόμα και γλυστρα μετα απο 6 μηνες. ΚΑΙ εδω, η μοτό ΜΑΣ βοηθά, διότι γνωριζουμε απο 1ο χέρι την κρυάδα στον αυχένα, οταν ψαρεύει το μπροστινό.

Σιγουρα δεν ξοδευουν στο RD, και αυτο αντανακλά στην τιμη + ποιότητα. Πχ. τα Primacy 4 που φορώ μπροστά ειναι του '19 απο τον προηγούμενο κάτοχο (το εχω στην κατοχη μου κάνα χρόνο) και με τα χλμ απο το ΚΤΕΟ που καταγραφονται πλέον, εχουν συνολο απάνω τους κάνα 50Κ.

Η Μισελεν διατυμπανιζει για ΑΥΤΟ το λάστιχο, οτι και μετα την τριετια συνεχιζει να κραταει σωστα. Πράγμα, που το διαπιστωνω καθημερινά. Οπότε ειναι αναμενομενο να εχει 80-100ε το τεμάχιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βρέθηκε κάτοχος Viking city tech 2 εδω, με χρηση 4 ετων και τέρμα ικανοποιημενος με την απόδοση / τιμή. Ίδια ζάντα, μικρότερο πλάτος, φορά 175 αντι 185 που θελω.  

@Mi_ka επιβεβαιώνονται όσα είπες, και πλέον ψάχνω διαφορές ανάμεσα στα Four tech vs City tech, ωστε να μπορω να σχηματισω καλυτερη γνώμη στην επιλογη (αν κατσει τελικα η μπίλια στα Viking).

 

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

χμ, φέρει και 3PMSF σήμανση.

Πράγμα που σημαίνει οτι δεν απαιτούνται αλυσίδες συμφωνα με το νεο ΦΕΚ.

 

 

 

spacer.png

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μετά από 1 χρόνο που έχω σε Corsa C τα crossclimate και με δεδομένο ότι είναι ένα αργό αυτοκίνητο και η χρήση του είναι ως εργάτης μέσα στην Καβαλα και λίγο παραέξω, θα πω κάποια πράγματα που έχω παρατηρήσει.

Δεν κάνει για σπορ οδηγηση σε στροφιλικι, θα πας γρήγορα αλλά δεν είναι το λάστιχο που θα κρατήσει στο δρόμο ένα “φτιαγμένο” αυτοκίνητο, προειδοποιεί και σου δείχνει μέχρι που είναι τα όρια του, το καλοκαίρι δεν είναι η δυνατή του εποχή, το κρυο και η βροχή δεν τη φοβάται καθόλου, έχω παει και χωματόδρομο χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα, σε χιόνι ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει, ο λόγος που τα επέλεξα είναι καθαρα για την ασφαλεια που παρέχουν το χειμώνα, το αυτοκίνητο δεν το πάω πάνω από 120-130 για να μπορώ να δώσω εικόνα σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Θα τα έβαζα ξανά στο ίδιο ή ίδιας χρήσης αυτοκίνητο, γενικά επιλέγω λάστιχα απο κατασκευαστές που είναι στο πάνω ράφι, μια φορά πήγα σε θυγατρική και το μετάνιωσα.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 3/11/2022 at 8:43 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

ναι οκ, οι δείκτες ειναι ...δείκτες. Περνανε απο καποια τεστ έγκρισης και λαμβάνουν τον δεικτη κλπ. Αν συνδυάσει κάποιος ΚΑΙ τα ratings αξιολογησεων κατόχων, υποτίθεται οτι εχει κάποιον μπούσουλα για αγορά. 

ΟΜΩΣ πολυ πιθανό να την ''πατήσει'', διότι και οι 2 παράμετροι ειναι κάπως αεριτζίδικες ΙΜΟ. 

Η γνώση που έχουμε ως αναβάτες, ΜΑΣ βοηθά να επιλέγουμε ΚΑΙ λάστιχα για 4τροχα. Και περισσότερο θα δωσω βάση στα γραφόμενα κάποιων κατόχων πχ. @Mi_ka  (που γραφει χρονια εδω μεσα) παρά σε κάποιες εντελως άγνωστες αξιολογησεις που βρίθει απο δαυτες το νετ. Βεβαια, δεν μπορει όλοι που αφηνουν αξιολογησεις να λένε μπούρδες ,αλλά η κρίση ειναι τέρμα υποκειμενική και υπεισέρχονται άγνωστοι παράγοντες οπως τα συνολικά διανυόμενα χλμ/ετος, το φορτίο που φερει το οχημα, το πορτοφόλι του καθενός, το οδόστρωμα στο οποίο κινείται, οι ταχύτητες που διατηρεί = στυλ οδηγησης, χάος με λιγα λόγια.

Για τα πιο οικονομικα λάστιχα, ειναι πάλι το γνωστο πρόβλημα με το βρεγμενο όπου ΚΑΤΙ λειπει απο τη γόμα και γλυστρα μετα απο 6 μηνες. ΚΑΙ εδω, η μοτό ΜΑΣ βοηθά, διότι γνωριζουμε απο 1ο χέρι την κρυάδα στον αυχένα, οταν ψαρεύει το μπροστινό.

Σιγουρα δεν ξοδευουν στο RD, και αυτο αντανακλά στην τιμη + ποιότητα. Πχ. τα Primacy 4 που φορώ μπροστά ειναι του '19 απο τον προηγούμενο κάτοχο (το εχω στην κατοχη μου κάνα χρόνο) και με τα χλμ απο το ΚΤΕΟ που καταγραφονται πλέον, εχουν συνολο απάνω τους κάνα 50Κ.

Η Μισελεν διατυμπανιζει για ΑΥΤΟ το λάστιχο, οτι και μετα την τριετια συνεχιζει να κραταει σωστα. Πράγμα, που το διαπιστωνω καθημερινά. Οπότε ειναι αναμενομενο να εχει 80-100ε το τεμάχιο.

οι δεικτες, και ολες οι πληροφοριες γενικα που υπαρχουν βοηθανε καποιον που καταλαβαινει για να σχηματισει μια αποψη.

σε ειπαμε καποια λαστιχα, διαβασες για καποια αλλα και εφτασες σε καποιες επιλογες.

τα κοστη δεν ειναι τυχαια αυτα που ειναι, το καθε λαστιχο πληρει καποια κριτηρια σε αναλογο κοστος.

τα michelin για μενα ειναι τοπ (2 και 4 τροχους) γιατι κανουν τελεια το 1 σοβαρο κριτηριο που εχω, σε καποιον αλλο δε κανουν ομως και τα θεωρει ακριβα.

τa conti κανουν τα παντα στο 90% (το μοναδικο λαστιχο που ειναι τοσο ψηλα σε ολα) και ειναι η καλυτερη λυση, αλλα παλι δε ταιριαζει σε ολους (το γιατι δε το καταλαβαινω, εκτος απο τον οικονομικο παραγοντα).

 

ομως εγραψες για κινηση στο βρεγμενο και φορτωμενο οχημα, εκει ολα τα λαστιχα στη χαμηλη κατηγορια θα τα βρουνε σκουρα, πραγμα λογικο.

οπως και απολυτα λογικο το να εξικονωμησεις 200ευρω στην αλλαγη πχ michelin primacy vs viking four tech.

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 6/11/2022 at 11:15 ΠΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μετά από 1 χρόνο που έχω σε Corsa C τα crossclimate

 

απο θόρυβο, τι λέει ?

Παρατηρησες μετα την αλλαγή που έκανες πριν 1 χρόνο, να ακούγεται παραπάνω ή δεν ειχε διαφορά κάν ?

ΤΥ για τα ινφο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να σου πω την αλήθεια δε παρατήρησα να ακούγετε τόσο ώστε να ενοχλεί, στο Corsa τουλάχιστον που γενικά ακούγονται όλα ίσως να καλύπτει τον ήχο της κύλησης και να μην κατάλαβα τη διαφορά.

Οι θερμοκρασίες που επικρατούν το χειμώνα που κυμαίνονται?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Να σου πω την αλήθεια δε παρατήρησα να ακούγετε τόσο ώστε να ενοχλεί, στο Corsa τουλάχιστον που γενικά ακούγονται όλα ίσως να καλύπτει τον ήχο της κύλησης και να μην κατάλαβα τη διαφορά.

Οι θερμοκρασίες που επικρατούν το χειμώνα που κυμαίνονται?

δυσκολα θα μείνει κατω απο 10° C τη μέρα. Γενικά, ειναι ήπιος ο χειμώνας. Δεν εχει συνεχείς μέρες με αέρα, ωστε να κατεβάζει γερά τη θερμοκρασία και γι'αυτό οδηγω 12 μηνες μοτό.

Χιόνι / πάγο δε βλέπουμε σχεδον καθόλου, αλλά με τις καιρικές μεταβολές που επικρατούν πλέον παγκόσμια εχουν εξαφανιστει οι βροχές και γενικα ειναι αφύσικος ο καιρός.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 11 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

δυσκολα θα μείνει κατω απο 10° C τη μέρα. Γενικά, ειναι ήπιος ο χειμώνας. Δεν εχει συνεχείς μέρες με αέρα, ωστε να κατεβάζει γερά τη θερμοκρασία και γι'αυτό οδηγω 12 μηνες μοτό.

Χιόνι / πάγο δε βλέπουμε σχεδον καθόλου, αλλά με τις καιρικές μεταβολές που επικρατούν πλέον παγκόσμια εχουν εξαφανιστει οι βροχές και γενικα ειναι αφύσικος ο καιρός.

 

Από τη στιγμή που οι θερμοκρασίες δεν πέφτουν χαμηλά, κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερα να μην πας σε 4 εποχών, και τα καλοκαιρινά (όπως τα λέμε στο χωριό μου) μια χαρά θα δουλεύουν και θα έχεις και περισσότερες επιλογές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικά, πηγα στα Continental all season , 340ε τοποθετημενα (2/2024).

Η τιμη τους ειναι καλή, και μενει να δω πως θα πάνε σε βάθος χρόνου.

Εξτρα (που δεν το γνωριζα), η Conti δινει 2 έτη δωρεαν οδικη βοήθεια, την οποία αποδέχθηκα φυσικά.

 

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...