Jump to content
Nm51

Honda innova βελτίωση

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά.Μάλλον είχα βάλει το θέμα μου σε λάθος μέρος και να με συγχωρείτε γιαυτό,αυτή τη φορά είναι στο σωστό πιστεύω.

Θέλω να κάνω μια βελτίωση στο παπί μού, πριν ξεκινήσω το θέμα αυτό Διάβασα αρκετά θέματα και εδώ και αλλού αλλά έτσι και δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο που να λέει απλά πράγματα με νούμερα κτλπ και γιαυτό είπα να ανοίξω το θέμα αυτό μπας και βρω άκρη.Και έτσι λοιπόν έχω ένα ιννοβα καρμπυρατερ το ανοίγω το κλείνω βίδες το κάνω πιάνουν τα χέρια μου δηλαδή το θέμα μου είναι τι πραγματάκια να βάλω απάνω,για να ανοίξω Κάρτερ δεν θέλω να μπλέξω μέχρι πόσα κυβικά το κάνω χωρίς άνοιγμα Κάρτερ τι πραγματάκια βάζω πάνω μάρκα κτλπ,τι μπιέλα βάζω για να αντέξει την βελτίωση σκέφτομαι κομβίο από άστρα έτσι μια ιδέα κάνω. Πείτε μου και εσείς σάς παρακαλώ τι σκέψεις έχετε δώστε μου νούμερα μάρκα και πραγματάκια που μπορώ να κάνω χωρίς να ανοίγω τα καρτερ.Ειμαι ανοιχτός σε προτάσεις και παρακαλώ πολύ σοβαρά πράγματα χωρίς παιδικές χαρές κτλπ το μηχανάκι αυτό το γουστάρω απίστευτα και θέλω να το έχω έτσι πειραγμένο λίγο για να το κυκλοφορώ για να πάω στην δουλειά μου και έτσι.Και πάνω απολα χωρίς παρεξήγηση για αυτά που είπα απλώς στα άλλα θέματα που Διάβασα πολύ παιδική χαρά και έτσι είδα χωρίς κάτι συγκεκριμένο χωρίς νούμερα κτλπ. Ευχαριστώ για το χρόνο σάς σε όλους και ανυπομονώ για απαντήσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κλείστε το θέμα παρακαλώ και διαγράψτε το λογαριασμό,δεν πρόκειται να ξαναμπώ εδώ μέσα επειδή δεν υπάρχουν άτομα με γνώσεις εδώ.Βρηκα άλλο φόρουμ που όντως υπάρχουν άτομα με γνώσεις και πάνω απολα με θέληση να βοηθήσουν,όχι σαν κάτι άλλοι που βρίσκονται εδώ που ούτε ξέρουν ούτε έχουν θέληση για να βοηθήσουν.Ευχαριστώ 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάθε στην ζωή σου ότι το ύφος μιας απάντησης ή μη απάντησης είναι ανάλογο με το ύφος της ερώτησης. 

 

Διάβασα τρεις φορές το κείμενο σου και δεν κατάλαβα ούτε τί θέλεις να κάνεις ούτε καν πόσα χρήματα έχεις για να το κάνεις. 

Τί να απαντήσω λοιπόν σε ένα κείμενο χωρίς σαφώς διατυπωμένη ερώτηση; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

56 χιλιοστά κυλίνδρο θελω να του βάλω το μετά ρωτάω,εκεντροφο,καρμπυρατερ, ελατήρια βαλβίδων,ηλεκτρονική,ροικη εξελιξη και όλα τα σχετικά ότι μπορώ να του βάλω τα το βάλω απάνω.Τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα δουλεύω αρκετά και μπορώ να δώσω για το μηχανάκι αυτό εφόσον το αγαπώ πολύ και μου αρέσει σαν οδήγηση κτλπ μου αρέσει και να ασχοληθώ και μαζί του στον ελεύθερο μου χρόνο το έχω σαν χόμπι.και συγνώμη σε όλους για τα σκληρά μου λόγια απλώς δεν είμαι καννα πιτσιρικάς είμαι αρκετά μεγάλος ανθρώπος και παρεξηγήθηκα πάρα πολύ που με περάσατε για το επόμενο πιτσιρικά που θέλει να φτιάξει το μηχανάκι του.

Σε άλλα φόρουμ προτείνουν εργοστασιακό όπως είναι μόνο εκεντροφορο καρμπυρατερ και εξατμιση,όμως εμένα δεν με ικανοποιεί αυτό θέλω 56 χιλιοστά να είναι και ότι άλλο παίρνει για το 56 χιλιοστά κυλίνδρο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το τί μπορεί να βάλεις θα στα πει αυτός από τον οποίο θα αγοράσεις τα ανταλλακτικά. 

Αυτό που προτείνω και εγώ είναι να το αφήσεις ως έχει, οτιδήποτε πας να "βελτιώσεις" θα κάνει το μηχανάκι χειρότερο. 

 

56mm δεν νομίζω ότι μπαίνει χωρίς να ανοίξεις κάρτερ.

Βάλε μια εξάτμιση, ένα φίλτρο, ρύθμισε το καρμπυρατέρ και έλεγξε τις βαλβίδες. Αυτά είναι τα καλύτερα που μπορείς να κάνεις. 

 

Αν όπως λες το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα, βάλε ένα μοτέρ takegawa και τέλος. Και δεν θα μείνεις χωρίς μηχανάκι όταν ανατιναχτεί.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπαίνει 56 άνετα και 57 Μπαίνει αλλά θέλει ρεκτιφιέ κυλίνδρο και θα μείνει μια φλιδα μόνο από τον κυλίνδρο γιαυτό και δεν θέλω να το ρισκάρω το 57.το μηχανάκι θα είναι από πλήρη ανακατασκευή όλα πάνω του είναι καινούργια και γνήσια μέχρι και την τελευταία βίδα στο πίσω φλας για να σου δώσω να με καταλάβεις Έχει μείνει μόνο το μοτέρ όλα τα άλλα τα έχω φτιάξει με τη μεγάλη βοήθεια από τα παιδιά από τα ανταλλακτικά στον σαρακακη.ειναι σαν χόμπι όπως είπα απλώς θέλω να παίξω με το μοτέρ.και πάνω απολα μου αρέσει σαν μηχανάκι το αγαπώ τρελά θέλω απλώς λίγο να πειράξω το μοτέρ αυτό είναι και θα το αφήσω όπως είναι εξαιρετικά από το εργοστάσιο. Όσο για το μοτέρ takegawa δεν το χρειάζομαι έχω στην κατοχή μου μια honda xr 2004 Dalara sta 73 άλογα μου είναι αρκετά.το μηχανάκι αυτό θέλω να το φτιάξω έτσι επειδή το γουστάρω και θέλω να το ζωντανέψει λιγάκι για να πάω στην δουλειά μου όποτε γουστάρω με αυτό. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση και όπως είπα εάν κάποιος έχει ιδέες ας τα γράψει εδώ θα χαρώ πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να βάλεις 56mm πρέπει να βάλεις μεγαλύτερο χιτώνιο. Μεγαλύτερο χιτώνιο σημαίνει άνοιγμα κάρτερ. 

 

73 άλογα ο Νταλάρας που τα βρήκε;;;;;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτά που ρώτησες ίσως να είναι γνώση που τα περισσότερα μέλη δεν την έχουν, λογικό είναι να μην πάρεις απάντηση, και γω δεν γνωρίζω από INNOVA, ξέρω κάποια πράγματα για μηχανάκια που πέρασαν από τα χέρια μου, αν πραγματικά θέλεις να το φτιάξεις πάρε τον Κατσαντώνη που εμπορεύεται ανταλλακτικά και ασχολείται με τέτοιες βελτιώσεις, θα του πεις τι ακριβώς θέλεις, και θα σου προτείνει το ανάλογο setup. 
 

Dall’ ara υπάρχει και 400R αλλά λογικά θα εννοείς το 650R, το οποίο στην εργοστασιακή του κατάσταση αποδίδει 61 άλογα στο μοτέρ, και στον τροχό φτάνουν γύρω στα 52-54 άλογα, το να πιάσει 73 μοτέρ δεν είναι ανέφικτο, στον τροχό 73 όμως δεν… εκτός αν μιλάμε για μηχανή που τρέχει σε dragster ή γενικά κοντράδικα μηχανήματα με αξιοπιστία πυροτεχνηματος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και γω βρε αγορινά να ήξερα ,πολύ ευχαρίστως να σου έλεγα. Οι γνώσεις μου(εμπειρικές) είναι σε astrea/glx και μηχανάκια που παίρνουν εξαρτήματά τους . Μπορώ να σε βοηθήσω γενικότερα και όχι συγκεκριμένα με μάρκες κτλ. 

 

Στην θέση σου όπως σωστά σου είπαν και πιο πάνω, θα ρώταγα τον Κατσαντώνη όσο αφορά μάρκες και αυτά, και μάλιστα δεν ξέρω αν υπάρχει η δυνατότητα να σου ζυγίσει τα πράγματα να πάρεις πχ το ελαφρύτερο πιστόνι και γενικά ότι θα ήθελες να βάλεις επάνω.

Συμβουλή μου είναι:

1)να μην ανέβεις πάνω απο 2 χιλιοστά σε κυλινδροπίστονο και να μη βάλεις μπομπέ πιστόνι αλλά φλατ για να αντέξει.

2)Επίσης όσο αφορά εισαγωγή και εξαγωγή άνοιγμα κεφαλής να πάς μέχρι το νούμερο που είναι οι βαλβίδες σου και μέχρι το άνοιγμα του λαιμού του καρμπυρατέρ. Και να κοιτάξεις κυρίως να φάς τα εσωτερικά σκαλοπάτια που εμποδίζουν τη ροή στην εξαγωγή, και στην εισαγωγή να πας τύπου βεντουρί (χονί) δηλαδή πιο ανοιχτό στην αρχή και μέσα να στενεύει. Όπως κάνει δηλαδή και το καρμπυρατέρ.

3) εκκεντροφόρο- ψάξε να βρείς στοιχεία (βύθισμα , διάρκεια) ακόμα και από ξένες σελίδες. Και πάρε τον πιο άγριο. Αν μπορείς το ακόμα καλύτερο θα ήταν να πας σε κάποιον γνωστό μάστορα και να πάρεις χειροποίητο και αυτός θα σου πει και με τι καρμπυρατέρ να τον συνοδεύσεις.

4) καρμπυρατέρ νομίζω με ένα 28άρι θα είσαι εντάξει αλλά να βάλεις μάρκα keihin . Αλλιώς αν επιλέξεις χειροποίητο εκκεντροφόρο είπαμε θα σου πει ο μάστορας νούμερο.

5) παίρνεις και ένα σετάκι ζιγκλεράκια εφόσον ποιάνουν τα χέρια σου και πειραματίζεσαι βλέποντας το μπουζάκι και δοκιμάζοντας. Βλέπεις τι ζιγκλεράκια έχει το δικό του και παίρνεις μεγαλύτερα. (Θα ξεκινούσα από 85-90 και πάνω σαν κύριο)

6)  Στα ελφρώματα βολάν φυγοκεντρικού κτλ είμαι κατά διότι ναι μεν κερδίζει ψηλά αλλά χάνει δύναμη χαμηλά. Και χαλάς και το ζύγισμα. Ίσως μία μικρή και χωρίς επιπτώσεις αν μπορούμε να το αποκαλέσουμε ελάφρωμα (αλλά και με μικρές διαφορές στις επιδόσεις)- να βάλεις τις ελαφρύτερες σιαγώνες φυγοκεντρικού , την ελαφρύτερη έτοιμη καμπάνα /φυγοκεντρικό αλλά όλα αυτά θα στα πει αυτός που τα πουλάει αν έχει χρόνο και θέλει να τα ζυγίσει κτλ... 

7)Μετά ρουλεμάν δεν  ξέρω τί παίρνει το innova αλλά δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αν βάλεις c3(αν δεν έχει ήδη) τα οποία είναι χαμηλών τριβών .skf είναι πολύ καλά.

8 )εξάτμιση από τη στιγμη που σίγουρα θα χρειαστείς ,θα σου έλεγα απλά πάρε μία ποιοτική να μη σκουριάζει και με φ σωλήνα ίδιο με αυτό που έχουν οι περισσότερες για το μηχανάκι σου.

 

Τώρα αν θες κάτι άλλο ρώτα , δεν μου έρχεται κάτι άλλο. Μακάρι να σε βοήθησα έστω και λίγο. Αυτά είναι που θα έκανα εγώ.

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος vagoskonti έγραψε:

Και γω βρε αγορινά να ήξερα ,πολύ ευχαρίστως να σου έλεγα. Οι γνώσεις μου(εμπειρικές) είναι σε astrea/glx και μηχανάκια που παίρνουν εξαρτήματά τους . Μπορώ να σε βοηθήσω γενικότερα και όχι συγκεκριμένα με μάρκες κτλ. 

 

Στην θέση σου όπως σωστά σου είπαν και πιο πάνω, θα ρώταγα τον Κατσαντώνη όσο αφορά μάρκες και αυτά, και μάλιστα δεν ξέρω αν υπάρχει η δυνατότητα να σου ζυγίσει τα πράγματα να πάρεις πχ το ελαφρύτερο πιστόνι και γενικά ότι θα ήθελες να βάλεις επάνω.

Συμβουλή μου είναι:

1)να μην ανέβεις πάνω απο 2 χιλιοστά σε κυλινδροπίστονο και να μη βάλεις μπομπέ πιστόνι αλλά φλατ για να αντέξει.

2)Επίσης όσο αφορά εισαγωγή και εξαγωγή άνοιγμα κεφαλής να πάς μέχρι το νούμερο που είναι οι βαλβίδες σου και μέχρι το άνοιγμα του λαιμού του καρμπυρατέρ. Και να κοιτάξεις κυρίως να φάς τα εσωτερικά σκαλοπάτια που εμποδίζουν τη ροή στην εξαγωγή, και στην εισαγωγή να πας τύπου βεντουρί (χονί) δηλαδή πιο ανοιχτό στην αρχή και μέσα να στενεύει. Όπως κάνει δηλαδή και το καρμπυρατέρ.

3) εκκεντροφόρο- ψάξε να βρείς στοιχεία (βύθισμα , διάρκεια) ακόμα και από ξένες σελίδες. Και πάρε τον πιο άγριο. Αν μπορείς το ακόμα καλύτερο θα ήταν να πας σε κάποιον γνωστό μάστορα και να πάρεις χειροποίητο και αυτός θα σου πει και με τι καρμπυρατέρ να τον συνοδεύσεις.

4) καρμπυρατέρ νομίζω με ένα 28άρι θα είσαι εντάξει αλλά να βάλεις μάρκα keihin . Αλλιώς αν επιλέξεις χειροποίητο εκκεντροφόρο είπαμε θα σου πει ο μάστορας νούμερο.

5) παίρνεις και ένα σετάκι ζιγκλεράκια εφόσον ποιάνουν τα χέρια σου και πειραματίζεσαι βλέποντας το μπουζάκι και δοκιμάζοντας. Βλέπεις τι ζιγκλεράκια έχει το δικό του και παίρνεις μεγαλύτερα. (Θα ξεκινούσα από 85-90 και πάνω σαν κύριο)

6)  Στα ελφρώματα βολάν φυγοκεντρικού κτλ είμαι κατά διότι ναι μεν κερδίζει ψηλά αλλά χάνει δύναμη χαμηλά. Και χαλάς και το ζύγισμα. Ίσως μία μικρή και χωρίς επιπτώσεις αν μπορούμε να το αποκαλέσουμε ελάφρωμα (αλλά και με μικρές διαφορές στις επιδόσεις)- να βάλεις τις ελαφρύτερες σιαγώνες φυγοκεντρικού , την ελαφρύτερη έτοιμη καμπάνα /φυγοκεντρικό αλλά όλα αυτά θα στα πει αυτός που τα πουλάει αν έχει χρόνο και θέλει να τα ζυγίσει κτλ... 

7)Μετά ρουλεμάν δεν  ξέρω τί παίρνει το innova αλλά δεν νομίζω να υπάρχει θέμα αν βάλεις c3(αν δεν έχει ήδη) τα οποία είναι χαμηλών τριβών .skf είναι πολύ καλά.

8 )εξάτμιση από τη στιγμη που σίγουρα θα χρειαστείς ,θα σου έλεγα απλά πάρε μία ποιοτική να μη σκουριάζει και με φ σωλήνα ίδιο με αυτό που έχουν οι περισσότερες για το μηχανάκι σου.

 

Τώρα αν θες κάτι άλλο ρώτα , δεν μου έρχεται κάτι άλλο. Μακάρι να σε βοήθησα έστω και λίγο. Αυτά είναι που θα έκανα εγώ.

Μου έδωσες αρκετά για να έχω να πειραματιζω επίσης πάρα πολύ καλή σκέψη για το Κατσαντώνη απλώς δεν γνωρίζω εάν θα είναι καλή ιδέα να τούς ρωτάω τέτοια πράγματα χωρίς να πάω το μηχανάκι για να το φτιάξουν οι ίδιοι όπως και να έχει θα τούς καλέσω μέσα στην εβδομάδα για να ρωτήσω για κάποιο πακέτο όπως είπε και ο συνάδελφος πιο πάνω.παντος ευχαριστώ για της απάντησης σάς και εάν επιθυμείτε μπορώ και να σάς δίνω ενημέρωση για το πως προχωράει το πρότζεκτ.οσον αφορά για το κυλίνδρο μαμά είναι 52.5 έχει ακόμα περίπου 5 mm ψωμι για να φαγωθεί λέω περίπου επειδή το εργαλείο που έχω το έχω χτυπήσει και δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πόσο έχει ακόμα αλλά από 52.5 στα 56 πάει άνετα έχω την αίσθηση και 57 πάει αλλά μένει παρά πολύ λίγο ίσα ίσα μια φλιδα μένει θα μπορέσω να πω με ακρίβεια μόλις αποκτήσω το εργαλείο που έχω παραγγείλει. Όσον αφορά το xr είναι το 650r  πολύ σωστός ο συνάδελφος δεν έδωσα ακριβώς πληροφορίες και επίσης είναι φτιαγμένο από πολύ καλός μάστορας με αρκετά γνώση με πολύ μεράκι με ανταλλακτικα εισαγωγή κατευθείαν από Αμερική με ιδική παραγγελία και επίσης φτάνει μέχρι 78 άλογα απλώς δεν τα αντέχει η κεφαλή τα 78. Εάν θέλει κάποιος μπορώ και να προσφέρω λίστα με τα πράγματα που φοράει στο πάνω κάτω επειδή θα πρέπει να μιλήσω με τον μάστορα που το έφτιαξε.εγω προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το μοτέρ αυτό ούτε με τη μηχανή γενικά πιστεύω ότι δεν έχω φτάσει στο σημείο γνώσεων για να μπορέσω να ασχοληθώ με τη μηχανή αυτή και ας έχω την θέληση χέρι δεν βάζω πουθενά απλώς το οδηγό που και που πιο πολύ βουνό και χώμα αν έχει βγει 2 φορές στην Αθήνα θεωρώ πώς για πόλη κάνει πάρα πολύ φασαρία και δεν θέλω να ενοχλήσω κόσμο ούτε να μπλέξω με αστυνομια. Πάντως το πρότζεκτ ιννοβα το προχωράω και θα κάνω updates σε ότι κάνω πάνω του και πώς πάει γενικά. Όπως είπα και πριν οποίος έχει ιδέες ας τα μοιράσει ελεύθερα ευχαριστώ σε όλους για το χρόνο σας.

Τροποποιήθηκε από τον Nm51

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Nm51 καλως ηρθες αρχικα.🍻

επισης πατα κανενα enter να κατεβει κατω η προταση που εγραψες. 😀

 

ποιος ο λογος να βελτιωσεις ενα παπι με τοσο μεγαλο κοστος? ναι ξερω δικο σου ειναι κτλ, αλλα γιατι ομως? δεν εχει σχεδιαστει για βελτιωση.

πως γνωριζεις τι εχει βγαλει το xr σου? εχεις κανει dyno? αν ναι, βαλε χαρτακι να δουμε φασμα ροπης κτλ

ρωτα το μηχανικο τι σου εχει βαλει (αληθεια πως γινεται να μη γνωριζεις ενω εχεις πληρωσει ενα σορο λεφτα) και τι εχει παραγγειλει απο Αμερικη.

επισης, βαλε καμια φωτο, πως ηταν πως εγινε κτλ. οι ανακατασκευες ειναι ενδιαφερων παντα.

 

o τυπος εδω https://www.youtube.com/c/TheMotoAddict/videos

εχει κανει project innova με τον κατσαντωνη. αν εχεις σκοπο να πεταξεις 3-4 βασικους μισθους μπορεις να κανεις κατι αντιστοιχο.

νομιζω ομως στο τελος, πρεπει να το ξεκινας σα τρελος-χαζος οπως αυτοι στο βιντεο.

 

δεν κανω πλακα να ξερεις. ρωτησες τι να κανεις στο παπι, κανε οτι αυτοι στο βιντεο. 

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 650R, είναι φτιαγμένο για τους αγώνες BAJA 1000, το μοτέρ του είναι αγωνιστικών προδιαγραφών, τα διαστηματα service είναι αρκετά σφιχτά, δεν είναι για καθημερινό μηχανάκι και για βόλτες στην άσφαλτο, καλά κανείς και το βγάζεις στο χώμα, και το λεω γιατί ένα μηχανάκι με 70 άλογα μπορείς να το στιψεις στην άσφαλτο στο χώμα όμως όχι.

Πραγματικα ένα από τα μηχανήματα που θα ήθελα στο γκαράζ μου.

Ενω η Honda είχε αυτό το μοτέρ στο οπλοστάσιο της πήγε και μου έβαλε στο FMX το αεροελαιοψυκτο του 650L και μάλιστα πετσοκομμένο στα άλογα…

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλικά, θα σου πρότεινα να είσαι λίγο πιο υπομονετικός. Όσο και αν αγαπάμε το χόμπι και το φόρουμ, έχουμε ο καθένας μας τις προσωπικές μας ζωές και υποχρεώσεις οπότε δεν μπορούμε να είμαστε μέσα 24/7. Αρκετές φορές έχω ρωτήσει κάτι και δεν πήρα απάντηση. Δεν μου φταίει κανείς αν η ερώτηση είναι "δύσκολη". Θα προτιμούσες να μπει ο κάθε CRX που δεν έχει πιάσει κατσαβίδι και να σου λέει ό,τι έχει ακούσει στις μαζώξεις των παπιόβιων, χωρίς να έχει ιδέα για τι μιλάει; Υπομονή. Επίσης, για μένα το θέμα το έκαψες στο 2ο ποστ σου. Αν ήμουν διαχειριστής, αυτή η συζήτηση δεν θα υπήρχε γιατί θα είχε κλειδωθεί. Τα υπόλοιπα, όπως σου τα είπαν οι από πάνω. 

 

Στο θέμα σου. Δεν ξέρω συγκεκριμένα πράγματα να σου προτείνω. Γενικά, είμαι κατά των βελτιώσεων. Αν θες μια σχετική αξιοπιστία, δοκίμασε επώνυμα και ποιοτικά εξαρτήματα. Τον Κατσαντωνη που σου πρότειναν δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά μόνο καλά λόγια έχω ακούσει. Οπότε είναι μια αρχή. Αυτό που θα σου πρότεινα εγώ είναι να ξεκινήσεις από ένα μηχανουργείο - ρεκτιφιέ. Ο Κατσαντωνης δεν ξέρω αν έχει μηχανουργείο ή τα στέλνει έξω. Οι άνθρωποι εκεί (αν είναι της προκοπής) ξέρουν όχι μόνο τι μπαίνει αλλά αν είναι ΕΝΤΑΞΕΙ να μπει. Έχουν πίνακες με τις σωστές ανοχές, τις σωστές επιλογές και τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται. Επίσης, τα σοβαρά ρεκτιφιέ που ασχολούνται με μηχανές έχουν και στοκ ή μπορούν να βρουν εξαρτήματα. Εγώ αν δεν ήμουν σίγουρος τι να κάνω, από εκεί θα ξεκινούσα. 

56χιλ σε μαμά κάρτερ παίζεις με πολύ λεπτό χιτώνιο. Δεν θα σου το συνιστούσα. Από την άλλη, προσωπική μου άποψη είναι ότι 2 - 3 χιλιοστά δεν νομίζω ότι θα κάνουν ιδιαίτερη διαφορά, τουλάχιστον από μόνα τους.

Αν ήμουν λοιπόν στη θέση σου, θα έπαιρνα έναν κύλινδρο 55χιλ και σε μηχανουργείο θα του ταίριαζα φλατ πιστόνι. Η μαμά κεφαλή έχει μικρό χώρο καύσης για να βάλεις πομπέ πιστόνι σε μεγαλύτερα χιλιοστά. Θα έστελνα την κεφαλή για ροϊκή, θα άνοιγα βαλβίδες, θα έβαζα έναν άγριο εκκεντροφόρο 4ο, 5ο,... 100ο στάδιο (αυτό με τα στάδια ποτέ δεν το κατάλαβα ποιος τα ορίζει), θα ζήταγα από το ρεκτιφιέ να μου υπολογίσουν σχέση συμπίεσης και με αυτά τα δεδομένα θα έβαζα πάνω ηλεκτρονική με τον αντίστοιχο χάρτη ανάφλεξης. Τα 2 - 3 χιλ δεν είναι τίποτα για να αλλάξει ιδιαίτερα η θεόμακρη γεωμετρία του Innova οπότε δεν θα ελαφρωνα τίποτα πάνω στο στρόφαλο γιατί το μηχανάκι το θέλεις για δουλειά οπότε δεν το θέλεις να είναι χαρχάλω στα χαμηλά αλλά να πηγαίνει στα μεσαία όπου είναι όλη η αξία του μοτέρ. Ψηλά, ο εκκεντροφόρος θα βοηθήσει αρκετά μαζί με τη ροϊκή και φυσικά ένα αντίστοιχο καρμπυρατέρ με ελεύθερη εισαγωγή. Και τέλος, θα έκανα ένα καλό σέρβις στο Νταλάρα γιατί το Innova μετά από όλα αυτά, θα τσούζει να το δουλεύεις... 

Αυτά (δεν) θα έκανα εγώ λοιπόν. Τώρα, όλα αυτά μπορεί να είναι παιδική χαρά, μπορεί και όχι. Η κρίση δική σου! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 43 λεπτά, το μέλος CRX έγραψε:

οπότε δεν θα ελαφρωνα τίποτα πάνω στο στρόφαλο γιατί το μηχανάκι το θέλεις για δουλειά οπότε δεν το θέλεις να είναι χαρχάλω στα χαμηλά αλλά να πηγαίνει στα μεσαία όπου είναι όλη η αξία του μοτέρ.

Credits to @vagoskontiΤώρα πρόσεξα ότι λίγο πολύ προτείναμε τα ίδια. 

Τροποποιήθηκε από τον CRX

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς, πέρα του οτι κάποιοι δεν γνωρίζουν από βελτίωση σε Innova, σκέφτηκες καθόλου πως ίσως λόγο κούρασης/υποχρεώσεων δεν λαμβάνεις απαντήσεις; Μην επιτίθεσαι με το παραμικρό, είναι παιδιάστικο. Με όλη την φιλική διάθεση αυτά τώρα.

Στο θέμα μας...Honda Innova βελτίωση. 

Αν το κάνεις 56mm θα φτάσει περί τα 140 (και κάτι ψιλά) κυβικά. Δική μου γνώμη, μην ξεπεράσεις τα 135-137cc ΑΝ θες να σου κρατήσει το μηχανάκι. Επειδή και εγώ ασχολήθηκα με βελτίωση, προσωπικά πιστεύω πως σε παπί τα 125cc είναι αρκετά. 

Αυτό που θα σου έλεγα είναι να παίξεις με ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, έναν εκκεντροφόρο, σωστό φίλτρο/εξάτμιση, σωστή ρύθμιση βαλβίδων και καρμπυρατέρ και θα είσαι μια χαρά. Και αξιόπιστο θα παραμείνει και δεν θα καίει και τα έντερα του, όπως ένα 140κατι cc μοτέρ.

Τουλάχιστον εγώ αυτά έκανα + σκληρά ελατήρια συμπλέκτη...το πως/γιατί/πότε έγινε μετατροπή σε καρμπ στο δικό μου σε άλλο επεισόδιο. Αν απορείς πάντως από θέμα επιδόσεων, σε σχέση με πριν είναι αρκετά πιο νευρικό. Δεν περίμενα να γίνει (και δεν έγινε) πύραυλος, αλλά κέρδισα αυτό το κάτι παραπάνω που ήθελα, χωρίς να επεμβαίνω σε κυλινδροπίστονα, στροφαλομπιέλες κλπ.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 19 ώρες, το μέλος CRX έγραψε:

Credits to @vagoskontiΤώρα πρόσεξα ότι λίγο πολύ προτείναμε τα ίδια.  

Ελα βρε συ σιγά τι credits και ιστορίες  ,τη γνώμη σου είπες και ταυτίζονται οι απόψεις μας στο θέμα 🙂

 

Λοιπόν , λοιπόν

Συμπλήρωμα( όχι διατροφής ε χαχαχα):

Κύλινδρο προτίμησε αλουμινίου(και ο δικός του αλουμινίου είναι)

Βάλε και μια μπαταριούλα λιθίου που ειναι εξαιρετικές και σε βάρος και σε αντοχή.

Η εξάτμιση αν βάλεις μεγαλύτερο φ απ όσο πρέπει, θα κάνεις θόρυβο αλλά το πιο πιθανόν είναι να σε κόβει σε επιδόσεις. Γι αυτό σου πρότεινα το φ που έχουν οι περισσότερες εξατμίσεις για το μηχανάκι σου.

Το καρμπυρατέρ θες οσο γίνεται να έχει τη μικρότερη απόσταση από τη βαλβίδα(εισαγωγής) συνεπώς θα παίξεις με όσο γίνεται κοντό λαιμό /κολάρο κτλ . Μη βάλεις αυτό που βάζουν για να βγάλεις το καρμπυρατέρ στο πλάϊ γιατί έτσι μεγαλώνει η απόσταση αντί να μικραίνει. Καλύτερα κόψε τον λαιμό και κόλλησέ τον αν θες να το βγάλεις πλάϊ. Αν και το καλύτερο απ όσο λένε είναι να κοιτά προς τα πίσω (προς το σκελετό δηλαδή για την καλύτερη ροή- μάλλον λόγω αέρα πιστεύω να μη το χτυπάει κτλ) .Και όσο γίνεται θα πρέπει να φας το Γ (σχήμα) που κάνει ο λαιμός η να κοιτάξεις στο λαιμό να μη κάνει μεγάλο Γ . Βέβαια μετά δημιουργείτε ένα άλλο θέμα , ότι αν δεν κάνει Γ το καρμπυρατέρ δεν θα είναι ίσιο αλλά θα έχει μια κλίση προς τα πάνω το οποίο μέχρι ενός σημείου δεν πειράζει. Οπότε να το προσέξεις αυτό μη το παρακάνεις...

Χοάνη για το καρμπυρατέρ το καλύτερο για απόδοση  είναι να βάλεις χωνί ,αλλά μη το αφήσεις να μπαίνουν όλα μέσα (νερά , σκόνες κτλ) γιατί έτσι φθείρεις το μηχανάκι να ξες. Βάλε έστω κάποιο ψιλό ύφασμα στο χωνί να το προστατεύει. Η αλλιώς βάζεις μια απλή χοάνη με 5 ευρώ και τελειώνει το θέμα που είναι και πιο όμορφη 😄  και την αλλάζεις κάθε χρόνο ξέρω γω με μια καινούργια.

Τώρα στο πλανιάρισμα κεφαλής είμαι διστακτικός γιατί ανεβάζεις τη συμπίεση . Ίσως  , ξαναλέω ίσως , αν μιλάμε για πολύ λίγο να το έκανα. Αλλά έχε υπόψην ότι έτσι θέλει ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στο ρύθμισμα των βαλβιδών -σε περιορίζει στο ρύθμισμα διότι έρχονται βαλβίδες και πιστόνι σε μικρότερη απόσταση. Και πιθανόν να κατέβαζα λίγο και την εισαγωγή αν το πήγαινα για κατέβασμα κεφαλής(για να μειώσω την απόσταση που σου έγγραψα πριν). 
Αλλά  όλα αυτά - όσο γίνεται το λιγότερο δυνατόν- αυτές οι μετατροπές δεν έχουν γυρισμό -άπαξ και γίνουν τελείωσε - μετά θες άλλη κεφαλή γι αυτό είναι ρίσκο και δεν θέλει πολλά πολλά. Γιατί αν γίνει παραπάνω απ όσο πρέπει αντί να κερδίσεις θα χάσεις κιόλας(πρόσεξέ το αυτό γιατί εκεί την πατάνε πολλοί που νομίζουν όσο περισσότερο τόσο καλύτερο όμως δεν είναι έτσι, και αντίθετα βλέπεις αυτός που πάει με το safe-ασφαλές να έχει ωραία αποτελέσματα συνήθως ).Θέλει βέβαια άτομο που να ξέρει.Κάτι παρόμοιο  είναι και το πλάνισμα στον κύλινδρο(δεν το συνιστώ). 

Γρανάζωμα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το 13/35 στα ιννόβα( τόσο καλά που έχω το ιδιο και στο αστράκι χαχαχα) . Αλλά άμα το ανεβάσεις και χιλιοστά πιστεύω θα μπορείς να το μακρύνεις και άλλο. Είμαι υπερ του όσο μικρότερων γραναζιών -τόσο πιο ελαφρυά - τόσο πιο κοντή αλυσίδα- πάλι πιο ελαφρυά - γλυτώνεις βάρος περιστρεφόμενων μερών. Ιδανικά ένα 13/32 . Δεν γνωρίζω βέβαια αν στο ιννόβα μπορείς να βάλεις βήμα 420 που επίσης βοηθάει σε βάρος. Πιθανόν να είναι και 420 το βήμα του ιννόβα -δεν έχω ιδέα.

Και στα λάστιχα επίσης όσο πιο μικρά γλυτώνεις βάρος και τριβή, αλλά χάνεις πολύ σε οδήγηση και λακούβες κοπανάει όλο το μηχανάκι,σπάνε πλαστικά, στραβώνουν ζάντες, οπότε ένα 2,25 / 2,50  μπροστά/πίσω - όχι χαμηλά προφίλ και τέτοια , πιστεύω είναι εντάξει.

Πιστεύω και χωρίς να κάνεις πλανιαρίσματα κεφαλής και αυτά , αν κάνεις τα υπόλοιπα θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος.

Μετά άμα θες και ηλεκτρονική/πολλαπλασιαστή  μπορείς να βάλεις. 

Κάνε συχνές αλλαγές λαδιών με σωστά λαδάκια και ενα καλό στρώσιμο και ενα μικρό ζέσταμα /φιδό στο γκάζι όταν είναι κρύο. Και πιστεύω θα μπορείς να το έχεις σαν μέσο καθημερινής μετακίνησης  αν δεν του πίνεις συνέχεια το αίμα 😄
Έτσι θα σου βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Και θα το χαίρεσαι δεν θα φοβάσαι να το βγάλεις μη σου κολλήσει μη κάνει μη δείξει. Και θα μπορείς να πηγαίνεις άφοβα τις βόλτες σου και μεγάλες να είναι.

Ααα και φλατζόκολλα να βάλεις μαζί με τις φλάτζες όταν το δένεις για να μη χρειάζεται μετά να λύνεις για τυχον διαρροές κτλ.

 

Το ιννόβα γενικώς έχει το κακό ότι έχει πολύ μακρυά διαδρομή και αυτό δεν σε βοηθάει , ενώ ένα άστρα, ένα glx κτλ που έχουν κοντή διαδρομή με υπερτετράγωνο κινητήρα πέρνουν πολύ δύναμη ψηλά με το παραμικρό.

 

Εννοείται αγορίνα να ενημερώνεις για την πρόοδο με νέα, φωτογραφίες κτλ , και ότι άλλο θες ρώτα αν μπορούμε να βοηθήσουμε κάπου ευχαρίστως.

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...