Jump to content
achilleasv

Honda hornet 600 πλησιάζει ο καιρός

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Ξανά πολύ δουλειά και πολύ λίγος χρόνος για forums όπως λέω τα τελευταία χρονακια 😂. Δεν σταματάμε να παρακολουθούμε που και που, όμως.

Το καλοκαίρι πήρα το Α δίπλωμα και πλέον προσπαθώ να βάλω κάποια χρήματα στην άκρη για την αγορά μιας μηχανής. Το παπί δε θα πουληθεί.

Πάντα ήθελα ένα hornet 2007+. Έχω δει και κάποια gsr xj6n αλλά δε θελω να πάρω μηχανάκι με συμβατικό πηρούνι μπροστά. Επίσης είναι από τα ομορφότερα γυμνά για μένα.

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι στα 55€; Η ασφάλεια πόσο περίπου κοστίζει; Η τιμή για μεταβίβαση είναι μεγαλύτερη από ότι για ένα παπάκι; Ρωτάω γιατί έχω ήδη ασφάλειες τέλη για Innova και αυτοκίνητο. 

Μπορώ να δώσω μέχρι 3.500€ για την αγορά της μηχανής και πιστεύω μέχρι αρχές του 2023 να τα έχω... Ίσως και λίγο πριν.

Το κυρίως.

Έχω δει ένα μηχανάκι στην περιοχή μου που είναι άνευ ABS. Έχει κάτω από 15000 χλμ από όσο λέει ( γυρίζουν τα χιλιόμετρα σε αυτά τα κοντέρ;) Και φαίνεται άψογο. Ξενέρωσα όμως όταν παρατήρησα την απουσία ABS. Δεν ξέρω... Ίσως και να συνέχιζα να το κοιτάω αλλά έχουμε φτάσει στο 2022.. είναι ένα γρήγορο μηχανάκι και γενικά έχω την εντύπωση πως δεν αξίζει να αγοράσω χωρίς ABS.

Υπάρχει ακόμα ένα με λίγο πάνω από 20.000 χλμ αλλά είναι 5 ώρες πήγαινε έλα. Αυτό έχει ABS και ρωτάω εγώ τώρα. Αυτό με το abs είναι πιο φθηνό από το άλλο που δεν έχει. Αν υπολογίσουμε τα έξοδα σε καύσιμα κτλ, θα άξιζε ( εφόσον γίνεται) η τοποθέτηση abs; Εγώ θα έλεγα όχι αλλά θέλω τις γνώμες σας. 

Γενικότερα τι να προσέξω στο hornet;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

θα άξιζε ( εφόσον γίνεται) η τοποθετηση

 

Κάνε μια βόλτα 5 ώρες, πάρε όμως κι έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι μαζί (θα του πληρώσεις την ώρα του βέβαια) και πάτε να το δείτε μαζί. Αν είναι δυνατό να σκέφτεσαι τη βενζίνη για τέτοια σημαντική αγορά....

Αν πάλι αυτό με το ABS δεν είναι και τόσο καλό μηχανικά, αγορασε και τα 2 και πάρε τις ρόδες, ολη την καλωδίωση και τον εγκέφαλο και βιδωσε τα στο "καλό".

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

να πάρω μηχανάκι O όρος μηχανάκι είναι υποτιμητικός σε κάθε επίπεδο συνειδητό και υποσυνείδητο, όπως είναι όλα τα υποκοριστικά. Να φέρεσαι στα πράγματα με τον σεβασμό που τους αξίζει, ούτε παραπάνω, ούτε παρακάτω, ακόμα και στο πως τα λες.

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι στα 55€; Ναι, τα ετήσια. Αν το εχεις σε ακινησία κάποιους μήνες, το τέλος γίνεται 55/12*μηνες σε κίνηση. Η ασφάλεια πόσο περίπου κοστίζει; Τόσες online ασφάλειες υπάρχουν, μπες σε μια, βάλε στοιχεία και δες πόσο βγαίνει, προσέχοντας όμως να βάλεις το ότι είσαι νέος οδηγός στο Α δίπλωμα. Π.χ. εδώ Η τιμή για μεταβίβαση είναι; Τα 600cc έχουν συνολικό κόστος τελών μεταβίβασης 54 ευρώ.

Γυρίζουν τα χιλιόμετρα σε αυτά τα κοντέρ; Εύκολα. Το τι λέει το κοντερ, δεν το λαμβάνεις καν υπόψιν σου.

Γενικότερα τι να προσέξω στο hornet; Να προσέξεις να έχεις μαζί σου καλό, έμπειρο και έμπιστο μηχανικό μοτοσυκλετών και να το δει αυτός.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:
 

να πάρω μηχανάκι O όρος μηχανάκι είναι υποτιμητικός σε κάθε επίπεδο συνειδητό και υποσυνείδητο, όπως είναι όλα τα υποκοριστικά. Να φέρεσαι στα πράγματα με τον σεβασμό που τους αξίζει, ούτε παραπάνω, ούτε παρακάτω, ακόμα και στο πως τα λες.

Εισαι μνακι.😝

πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Αν το εχεις σε ακινησία κάποιους μήνες, το τέλος γίνεται 55/12*μηνες σε κίνηση

+ 1 μήνα τέλη. Δηλαδη για 4 μήνες κίνηση, πληρώνεις 5 μήνες τέλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

 

Κάνε μια βόλτα 5 ώρες, πάρε όμως κι έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι μαζί (θα του πληρώσεις την ώρα του βέβαια) και πάτε να το δείτε μαζί. Αν είναι δυνατό να σκέφτεσαι τη βενζίνη για τέτοια σημαντική αγορά....

Αν πάλι αυτό με το ABS δεν είναι και τόσο καλό μηχανικά, αγορασε και τα 2 και πάρε τις ρόδες, ολη την καλωδίωση και τον εγκέφαλο και βιδωσε τα στο "καλό".

Δε σκέφτομαι τα καύσιμα για τέτοια αγορά. Απλά σα σκέψη το λέω... Αν είναι μετά θες εσύ το 'κακο'; Αφού θα το έχω στην άκρη...

πριν 3 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Μηχανή λοιπόν κύριε φλαηιν. Θα έχω κάποιον να το δει απλά θέλω να ξέρω αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα του βγάζανε και χρειάζεται να έχω το νου μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Εισαι μνακι.😝

+ 1 μήνα τέλη. Δηλαδη για 4 μήνες κίνηση, πληρώνεις 5 μήνες τέλη.

Δεν ισχύει από το 2020 κ μετά αυτό, ίσχυε πριν το 2020

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το λοιπον, με το καλο να ερθει η ωρα αγορας και να αγορασεις το μοτο που θελεις!

η ασφαλεια ειναι 150ευρω/ετος περιπου. τα τελη 55 ευρω. η μεταβιβαση κοστιζει 54ευρω.

ομως, γιατι σμρ δεν ειναι 2005, ειναι σιγουρα το μοτο που θελεις και χρειαζεσαι?

περα απο το κοστος αγορας, εχεις κανει ερευνα για τα υπολοιπα?

για αλλαγη λαδιου θες 100 ευρω

μπουζι 100 ευρω, βαλβιδες 150ευρω, λαστιχα 300ευρω/7κ χλμ, μεση καταναλωση 7λ/100, τακακια μπρος πισω 150ευρω, 

τα εξοδα ειναι πολλα σε σημειο που η μοτοσυκλετα δε πολυαξιζει σμρ. 

προσωπικα γιατι το βλεπω πολυ πιο σφαιρικα, naked i4 δεν αξιζει σμρ. βαζεις το 1-1.5κ διαφορα στην τιμη αγορας και περνεις ενα πολυ ανωτερο μοτο,

πολυ πιο οικονομικο που θα το εχεις για χρονια και θα σε καλυπτει σε μεγαλυτερο ευρος χρησης.

 

αν το θες γιατι εχεις κολλησει στο εμφανησιακο πασο, αλλα και παλι κανε τσεκ στα εξοδα συντηρησης.

ειναι φθηνα να τα αγορασεις, αλλα πολυ ακριβα σε παγια εξοδα. 

αν ειναι μοτο για 2 κυριακες το μηνα ντεποζιτο/βολτα, παρε ss για μενα. Θα πληρωσεις κερατιατικα αλλα θα καβαλας μοτοσυκλετα με @@

οχι με @@ απο λιντλ. 

λιγο καπως τα λογια μου, αλλα αυτη ειναι η αληθεια, no offence...

 

οτι χρειαστεις εδω ειμαι. Ζ750 θα το γνωριζα απ εξω, το hornet δε γνωριζω καθολου το μοτερ γιατι δε το ειχε ποτε κανενας φιλος στην παρεα. 

το abs δεν εχει λογο να σε απασχολει. παρε οποιο μοτο ειναι καλυτερο, με η χωρις.

στo budget σου, μονο αυτο ειναι που φενεται καλο https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/324956123-honda-cb-600f-hornet 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 20 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

το λοιπον, με το καλο να ερθει η ωρα αγορας και να αγορασεις το μοτο που θελεις!

η ασφαλεια ειναι 150ευρω/ετος περιπου. τα τελη 55 ευρω. η μεταβιβαση κοστιζει 54ευρω.

ομως, γιατι σμρ δεν ειναι 2005, ειναι σιγουρα το μοτο που θελεις και χρειαζεσαι?

περα απο το κοστος αγορας, εχεις κανει ερευνα για τα υπολοιπα?

για αλλαγη λαδιου θες 100 ευρω

μπουζι 100 ευρω, βαλβιδες 150ευρω, λαστιχα 300ευρω/7κ χλμ, μεση καταναλωση 7λ/100, τακακια μπρος πισω 150ευρω, 

τα εξοδα ειναι πολλα σε σημειο που η μοτοσυκλετα δε πολυαξιζει σμρ. 

προσωπικα γιατι το βλεπω πολυ πιο σφαιρικα, naked i4 δεν αξιζει σμρ. βαζεις το 1-1.5κ διαφορα στην τιμη αγορας και περνεις ενα πολυ ανωτερο μοτο,

πολυ πιο οικονομικο που θα το εχεις για χρονια και θα σε καλυπτει σε μεγαλυτερο ευρος χρησης.

 

αν το θες γιατι εχεις κολλησει στο εμφανησιακο πασο, αλλα και παλι κανε τσεκ στα εξοδα συντηρησης.

ειναι φθηνα να τα αγορασεις, αλλα πολυ ακριβα σε παγια εξοδα. 

αν ειναι μοτο για 2 κυριακες το μηνα ντεποζιτο/βολτα, παρε ss για μενα. Θα πληρωσεις κερατιατικα αλλα θα καβαλας μοτοσυκλετα με @@

οχι με @@ απο λιντλ. 

λιγο καπως τα λογια μου, αλλα αυτη ειναι η αληθεια, no offence...

 

οτι χρειαστεις εδω ειμαι. Ζ750 θα το γνωριζα απ εξω, το hornet δε γνωριζω καθολου το μοτερ γιατι δε το ειχε ποτε κανενας φιλος στην παρεα. 

το abs δεν εχει λογο να σε απασχολει. παρε οποιο μοτο ειναι καλυτερο, με η χωρις.

στo budget σου, μονο αυτο ειναι που φενεται καλο https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/324956123-honda-cb-600f-hornet 

 

Βαγγέλη ναι το έχω δει και αυτό. Είναι ακόμα δύο που χω κατά νου. 

Όσο για αλλαγές λαδιών μπουζί και γενικά το απλό σέρβις θα πληρώνω μόνο αναλώσιμα μιας και θα τα κάνω εγώ. 

Προς το παρών θέλω ένα 4κυλινδρο. Αργότερα ονοφ... Η χρήση ειναι σχεδόν καθημερινή. Τους δρόμους τους ξέρεις εδώ. Και σίγουρα να ξεκινήσουμε καμία πιο μακρινή βολτουλα.

Για ζ δεν κοιτάω μιας και δε βλέπω πολύ καλά σχόλια για το στήσιμο του και δε μου αρέσει τόσο όσο το χορνετ. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν ισχύει από το 2020 κ μετά αυτό, ίσχυε πριν το 2020

Θενξ , δε το ξερα

πριν 4 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Αν είναι μετά θες εσύ το 'κακο'; Αφού θα το έχω στην άκρη...

Φυσικά, γιατί να μη θέλω ένα ακόμα Honda? Οπως είναι σε κούτες. Μεταφορική και έξοδα μεταβίβααης δικά μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 13/10/2022 at 3:10 ΜΜ, το μέλος achilleasv έγραψε:

Βαγγέλη ναι το έχω δει και αυτό. Είναι ακόμα δύο που χω κατά νου. 

Όσο για αλλαγές λαδιών μπουζί και γενικά το απλό σέρβις θα πληρώνω μόνο αναλώσιμα μιας και θα τα κάνω εγώ. 

Προς το παρών θέλω ένα 4κυλινδρο. Αργότερα ονοφ... Η χρήση ειναι σχεδόν καθημερινή. Τους δρόμους τους ξέρεις εδώ. Και σίγουρα να ξεκινήσουμε καμία πιο μακρινή βολτουλα.

Για ζ δεν κοιτάω μιας και δε βλέπω πολύ καλά σχόλια για το στήσιμο του και δε μου αρέσει τόσο όσο το χορνετ. 

 

ss εννοω gsxr, cbr Κτλ. 

4κυλινδρο με καθημερινη χρηση, εισαι σιγουρος? 

γνωριζω την περιοχη εκει γιαυτο ρωταω. στενα/κλειστα κομματια τοσο στην πολη οσο και στο Πηλιο

το 4κυλ θα καψει, πολυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αχ ρε λουστηδες τι φωτιές νου ανάβετε βραδιάτικα με αυτά τα γ@μωτετρακυλινδρα…

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩΩΩΩΩΩΩ….

Hornetάρα  ΜΥ2012 (το αυθεντικό, όχι τα παλιά που έτυχε να βγάλουν πρώτη άδεια τότε)

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ποιος δε θελει ρε σι? 😂

αν ημουν σε φαση naked i4 να καβαλαω και να γουσταρω με money no object θα επερνα το παρακατω, μαζι με ενα μπουκαλι βοτκα στο λαστιχα και βενζινα μου.🙂

τωρα για το 600 που μιλαει ο φιλος, απο μενα οχι. με 1000ευρω παραπανω παιρνεις MT07 το οποιο ειναι κλασεις ανωτερο του hornet...

πολλες φωτο εδω 😀

103550178.jpg

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχω οδηγήσει το MT07, επομένως δεν έχω άποψη, εμένα αυτό που μου άρεσε στο παλιο μου Hornetκαι ήταν η λειτουργεια του μοτέρ του, ήθελες να το πας σαν παπί… μπορούσες, ήθελες να πας γρήγορα… μπορούσες, είχε μια γραμμικότητα μέχρι τις 9 και μετά είχε ένα ωραίο κλοτσιά μέχρι το κόφτη…

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 16/10/2022 at 10:57 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

ss εννοω gsxr, cbr Κτλ. όλοι μας Βαγγέλη 😀 μάλλον μπερδεύτηκες. Είπα ότι τώρα θέλω 4κυλινδρο (όχι ss) και αργότερα να πάρω ένα ονοφ.

4κυλινδρο με καθημερινη χρηση, εισαι σιγουρος? Ναι... Εντάξει δε θα είναι και κάθε μέρα αλλά συχνά. Άλλωστε έχω και το παπί και το αυτοκίνητο οπότε δε με ενδιαφέρει τόσο το κόστος συντήρησης της μηχανής.

γνωριζω την περιοχη εκει γιαυτο ρωταω. στενα/κλειστα κομματια τοσο στην πολη οσο και στο Πηλιο

το 4κυλ θα καψει, πολυ.

Επίσης θέλω usd ανάρτηση και δε θα κοιτούσα ΜΤ07. Όχι μόνο για την ανάρτηση όμως.

Επίσης τα +1000 δεν υπάρχουν και ούτε θα. 

πριν 10 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δεν έχω οδηγήσει το MT07, επομένως δεν έχω άποψη, εμένα αυτό που μου άρεσε στο παλιο μου Hornetκαι ήταν η λειτουργεια του μοτέρ του, ήθελες να το πας σαν παπί… μπορούσες, ήθελες να πας γρήγορα… μπορούσες, είχε μια γραμμικότητα μέχρι τις 9 και μετά είχε ένα ωραίο κλοτσιά μέχρι το κόφτη…

Εκτός του εμφανισιακου μου αρέσει και η λειτουργία του μοτέρ όπως λες και πιστεύω είναι ιδανικό για μένα και τη χρήση που θα κάνω. Να πάω στη δουλειά μου, για καφέ, βόλτα στο Πήλιο και να ξεκινήσω και πιο μακρινά ταξίδια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

Επίσης θέλω usd ανάρτηση και δε θα κοιτούσα ΜΤ07. Όχι μόνο για την ανάρτηση όμως.

Επίσης τα +1000 δεν υπάρχουν και ούτε θα. 

Εκτός του εμφανισιακου μου αρέσει και η λειτουργία του μοτέρ όπως λες και πιστεύω είναι ιδανικό για μένα και τη χρήση που θα κάνω. Να πάω στη δουλειά μου, για καφέ, βόλτα στο Πήλιο και να ξεκινήσω και πιο μακρινά ταξίδια...

το usd απο μονο του δε κανει τπτ (που στην περιπτωση του hornet δε κανει ουτε μαζι με το υποποιπο συνολο γιατι ειναι "φθηνο usb")

στο mt07 που επισης δεν εχει τελεια η μπροστινη συμβατικη αναρτηση αλλα κανεις ενα σερβις με 60-70ευρω (χοντροτερο λαδι, τσιμουχες-ξυστρες-γλυστρες) 

και εχεις μια πολυ καλη αναρτηση η οποια θα συνεργαστει σωστα με το υπολοιπο συνολο γιατι ειναι παρα πολυ καλο το πλαισιο.

στο hornet και ohlins να βαλεις, παλι το πλαισιο σε "φρεναρει".

η γραμικοτητα στο mt ειναι σε ολο το φασμα σε σημειο που στις ιδιες διαδρομες με το hornet θα εισαι να παλευεις με το σασμαν (το γιατι θα το καταλαβεις μονος σου),

ενω αντιστοιχα με το mt07 θα εισαι ισως και με +1 ταχυτητα και μονο θα τσιμπας φρενο και θα ανοιγεις γκαζι=στο τελος της διαδρομης θα φθανεις στεγνος και 

ατσαλακωτος, οχι ιδρωμενος οπως με το αλλο (το γιατι ειναι πολυυ μεγαλη κουβεντα, ισως εξηγησω αν βρω χρονο).

καταλαβαινω απολυτα το προσωπικο γουστο, αλλα δε σημαινει πως ειναι αντικειμενικο, ετσι (οπως και το usd το οποιο ειναι καθαρα οπτικο και σου εχει κολλησει για καποιο λογο). 

οι 2 αυτες μοτοσυκλετες εχουν χαοτικη διαφορα μεταξυ τους. 

 

ενδεικτικα το hornet θελει 4 μπουζι ιριδιου NGK CR9EHIX-9, 15 ευρω το 1.

το mt 2 NGK LMAR8A-9, 8 ευρω το ενα. 

ολα τα εξοδα ειναι στο 2πλασιο +

αμελητεια η διαφορα του 1000αρικου στη τιμη αγορας. 

καταλαβαινω πως δεν υπαρχουν τα λεφτα, αλλα συζητηση κανουμε, αυτος ειναι και ο σκοπος του θεματος.

πριν 12 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δεν έχω οδηγήσει το MT07, επομένως δεν έχω άποψη, εμένα αυτό που μου άρεσε στο παλιο μου Hornetκαι ήταν η λειτουργεια του μοτέρ του, ήθελες να το πας σαν παπί… μπορούσες, ήθελες να πας γρήγορα… μπορούσες, είχε μια γραμμικότητα μέχρι τις 9 και μετά είχε ένα ωραίο κλοτσιά μέχρι το κόφτη…

κανε εικονα πως το mt εχει τη γραμμικοτητα σε ολο το φασμα και τη ροπη σε μεγαλο ευρως στροφων.

ουτε να παλευεις με ανεβωκατεβασματα ουτε τπτ.

 

υπηρχε ενα τυπακι με mt07 στο yt, Ελλαδα. reflash ecu και βελτιωμενη αναρτηση μπροστα. εμπειρος αναβατης πηγαινε παντου σβελτα

περναγε ss κτλ, που αν ηταν ακρανωτος ευκολα κραταγε τσιγαρο στο αριστερο, να καταλαβαιτε ποση ανεση προσεφερε η μοτοσυκλετα. 🙂

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το γραμμικό μοτέρ εμένα προσωπικά με ξενερώνει, δεν δείχνει πουθενά να έχει όρεξη για παιχνίδι, και αυτό που λες ότι με το hornet παιζεις με τις ταχύτητες δεν ισχύει, 100+ άλογα μοτέρ έχει, αν δεις και διαγράμματα από δυναμομετρήσεις το Hornet παντού έχει πιο πολλά άλογα σε σχέση με το MT07.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Tasos Meli

Όταν οδηγήσεις το mt θα καταλάβεις σίγουρα τι θέλω να πω (αν σου δωθεί η ευκαιρία κάντο, θα με θυμηθείς). Το hornet, z750 κτλ ήταν καλά για τότε που βγήκαν, σμρ δεν έχουν νόημα.

Ας πάρουμε παράδειγμα το κλειστό στροφιλικι του Πηλίου, εχωντας υπόψιν έμπειρο αναβατη.

Με το hornet για να παει γρήγορα και να τον "κρατήσει" πρέπει να οδηγήσει, να ανέβω-κατεβάζει ταχύτητες και να "ιδρώσει". Αρχικά γιατί δε γίνεται να πας πχ με 80 3η και 3.5κ στροφές, θα τσακιστεις, όχι γιατί δεν έχει δύναμη αλλά είναι το μοτέρ που δεν είναι γεμάτο όσο πρέπει χαμηλά (επίσης δε βοηθάει και το υπόλοιπο σύνολο, αλλά οκ ας μη το βάλουμε στην εξίσωση). Σκέψου το ίδιο με άπειρο αναβάτη που δε γνωρίζει να το δουλέψει, και να έχει συνεπιβάτη. 

Τα 4κυλ για κάποιο λόγο φοβίζουν τους αναβάτες. Αν βάλουμε και στο παιχνίδι το αποτωμο ξέσπασμα ψιλά (οκ δεν είναι τόσο έντονο σε αυτό το μοτέρ, αλλά υπάρχει και το νιώθεις), πχ άπειρος αναβάτης δε γνωρίζει το μοτο και το μοτέρ, πλαγιασμενος με ξέσπασμα στις 10κ το οποίο δε το περιμένει, δε θα έχει καλό αποτέλεσμα.

Το Mt από την άλλη είναι πολύ δυνατο με σωστή ροπή σε όλο το φάσμα και δε χρειαζεται να παίζεις με τις ταχύτητες για να σε κρατήσει. 

Έμπειρος αναβάτης θα το πάει πολύ σβέλτα με ασφάλεια (πόσο μάλλον με βελτιώσεις στα μέτρα του). Τον απειρο δε θα τον τρομάξει, όπως το i4 σε σημείο που να πει "Ω τι μλκια πήρα, είναι πολύ δυνατο". Είναι πολύ δυνατο να λέμε την αλήθεια, αλλά καλά στημένο το οποίο σου δίνει feedback ασφαλείας και όχι "λάθους".

Για κάποιον που θέλει να κρουζαρει ακρανωτος και να χαζεύει τσικακια προφανώς και δεν έχουν νόημα τα όσα λέμε, ότι και να καβαλήσει είναι το ίδιο και το αυτό. Για τους υπόλοιπους που θέλουν να δουν έστω και λίγο τι είναι αυτό που καβαλάνε, έχουν νόημα. Επίσης δεν εννοώ να κάνεις το Πήλιο TT και να σου παίζουν φώτα οι τουρίστες γιατί είσαι στο αντίθετο. Μια χαρά feedback παίρνεις αν πας λίγο πιο σβέλτα από cruising, φορώντας πάντα τον εξοπλισμό σου...

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμείς ότι και να λέμε είναι η υποκειμενική άποψη, όπως είπα και πιο πάνω το γραμμικό μοτέρ μου φαίνεται αδιάφορο, ίδια απόδοση είχε και το F650 του πεθερού μου (800cc) 72 άλογα και φουλ γραμμικό, καλό μόνο για καθημερινή χρήση, εγώ που αγαπάω την τσαχπινιά δεν μπορώ να ζησω με κάτι τέτοιο.

Το καλύτερο θα ήταν να δοκιμάσει πριν αγοράσει αλλά λίγο δύσκολο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εμείς ότι και να λέμε είναι η υποκειμενική άποψη, όπως είπα και πιο πάνω το γραμμικό μοτέρ μου φαίνεται αδιάφορο, ίδια απόδοση είχε και το F650 του πεθερού μου (800cc) 72 άλογα και φουλ γραμμικό, καλό μόνο για καθημερινή χρήση, εγώ που αγαπάω την τσαχπινιά δεν μπορώ να ζησω με κάτι τέτοιο.

Το καλύτερο θα ήταν να δοκιμάσει πριν αγοράσει αλλά λίγο δύσκολο..

Αυτό που περιγράφεις, το είχα πάθει με ένα SRX400, και το θυμάμαι λες και έγινε εχθές. Δεν είχα ποτέ μου εμπειρία από τέτοιο, ούτε γενικά είχα οδηγήσει τίποτα άλλο εκτός από το VFR400K που είχα τότε, και μου το δίνει ένας φίλος το SRX να το κάνω μια βόλτα (συγκεκριμένα ανάβαση το ''Ζ'' του Υμηττού). Ξεκινάω λοιπόν, πρώτη ευθειούλα, ανοίγω γκάζι, τίποτα το ιδιαίτερο, λεω θα βγάζει πιο ψηλά την δύναμη, δίνω κιάλλο, πάλι τίποτα, ε λεω θα θέλει στροφές μπόλικες, το πάω ψηλά, κι εκεί τίποτα.

Σε όλο το φάσμα του στροφόμετρου, δεν υπήρχε αίσθηση ότι ''ξυπνάει'' πουθενά.

Μόλις ξανανέβηκα στο VFR, θυμήθηκα πως είναι να εχεις ζωντανό μοτέρ, όχι ζόμπι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ε οχι και καλυτερο ρε παιδια το μτ07 μην τρελαθουμε , ενα τιμιο entry level μεσαιο κυβισμου ειναι , αυτες τις μαλακιες λεει ο κοσμος και η μεσαια κατηγορια εχει πεθανει στις μηχανες

εχω το cbr 600f toy 2011-13 που ειναι ιδιο με το χορνετ θα ακολουθησει σεντονι οταν γυρισω απ την δουλεια και θα εχω χρονο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος nikolai έγραψε:

εχω το cbr 600f toy 2011-13 που ειναι ιδιο με το χορνετ θα ακολουθησει σεντονι οταν γυρισω απ την δουλεια και θα εχω χρονο

Να ξερεις ποσο σε ζηλευω... στα δικά μου μάτια μια απο τις ομορφότερες μοτοσικλέτες.

Ηθελα να το γράψω και πιο πάνω, πως ειναι δυνατόν  να συγκρινεις μια μοτοσικλέτα που κοστιζε 9000ευρω πριν 10 χρονια, με μια μοτοσικλέτα που σημερα κοστιζει 7500ευρω?

1) τοτε τιμολογουσαν οσο ήθελαν και έψαχναν λακαμάδες να τις αγοράσουν?

2) τωρα αγοραζεις "λιγότερο" μηχανακι?

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 19/10/2022 at 12:44 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εμείς ότι και να λέμε είναι η υποκειμενική άποψη, όπως είπα και πιο πάνω το γραμμικό μοτέρ μου φαίνεται αδιάφορο, ίδια απόδοση είχε και το F650 του πεθερού μου (800cc) 72 άλογα και φουλ γραμμικό, καλό μόνο για καθημερινή χρήση, εγώ που αγαπάω την τσαχπινιά δεν μπορώ να ζησω με κάτι τέτοιο.

Το καλύτερο θα ήταν να δοκιμάσει πριν αγοράσει αλλά λίγο δύσκολο..

υποκειμενικες ειναι οι δικες σας αποψεις. 😀

οτι γραφω δε το λεω γιατι το σκεφτηκε το κλουβιο κεφαλι μου, αλλα γιατι διασταυρωθηκε με αποψεις δημοσιογραφων του χόρου.

Ευρωπη και US παιρνουν MT07 και με ελαχιστες η καθολου βελτιωσεις γραφουν χρονους σε πιστες και απολαμβανουν trackdays, βολτες, εκδρομες κτλ,

τοσο εμπειροι αναβατες οσο και νεοι, γυναικες κτλ. οι δημοσιογραφοι λενε πως "you buy too much motorcycle for this amount of money", κανεις δε λεει παρτε παλιο i4 15ετιας, ειναι ανωτερο σε ολα τα σημεια. τυχαιο? τους εχει πληρωσει ολους η Yamaha? 🤔

πριν 11 ώρες, το μέλος nikolai έγραψε:

ε οχι και καλυτερο ρε παιδια το μτ07 μην τρελαθουμε , ενα τιμιο entry level μεσαιο κυβισμου ειναι , αυτες τις μαλακιες λεει ο κοσμος και η μεσαια κατηγορια εχει πεθανει στις μηχανες

εχω το cbr 600f toy 2011-13 που ειναι ιδιο με το χορνετ θα ακολουθησει σεντονι οταν γυρισω απ την δουλεια και θα εχω χρονο

entry level μοτο το MT07? δηλ το hornet να υποθεσω ειναι η μοτοσυκλεταρα που αγοραζεις στο τελος, για να πεις "Ω, ολοκληρωθηκα σα μοτοσυκλετης με αυτο το εργαλειο"? 

πολυ καλα κανεις και το εχεις, να το χερεσαι οπου σου αρεσει. ανοιξε νεο θεμα/η βαλε φωτο να του δουμε και γραψε 2-3 πραγματακια αν θες. 🙂

πριν 7 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Να ξερεις ποσο σε ζηλευω... στα δικά μου μάτια μια απο τις ομορφότερες μοτοσικλέτες.

Ηθελα να το γράψω και πιο πάνω, πως ειναι δυνατόν  να συγκρινεις μια μοτοσικλέτα που κοστιζε 9000ευρω πριν 10 χρονια, με μια μοτοσικλέτα που σημερα κοστιζει 7500ευρω?

1) τοτε τιμολογουσαν οσο ήθελαν και έψαχναν λακαμάδες να τις αγοράσουν?

2) τωρα αγοραζεις "λιγότερο" μηχανακι?

 Το Ζ750 07 (τοτε που αλλαξε η γενια, αυτο που βλεπουμε παντου), ηταν το ακριβοτερο αν θυμαμαι σωστα.

αρα λογο της τιμης ειναι το καλυτερο ολων? ασχετο που ειναι ενα παλιο πλαισιο με μοτερ και 2 ζαντες? 

τπτ σπουδαιο δεν ειναι αυτα τα naked (gsr, z, hornet). δες φωτο το πλαισιο/υποπλαισιο/αναρτηση πχ με το mt θα καταλαβεις-ετε τη διαφορα.

 

κατι γενικο μια και εκει παει η κουβεντα:

μας εχουν κανει να πιστευουμε (τα ζομπι? οι ιλουμινατοι? δε ξερω ποιος) πως το παλιο ειναι το καλυτερο. δε τη θελουμε και δε δεχομαστε την αλλαγη και το καλυτερο πουθενα, μα πουθενα ομως. φτιαξανε επικοινωνια ολου του συστηματος taxisnet κτλ, εμεις τπτ στην ουρα για μια βεβαιωση τελων κυκλοφοριας και πληρωμη λογιασμου cosmote, γιατι "μας θελουν φακελομενους να μα ελεγχουν"

φτιαχνουν νεες μοτοσυκλετες, καλυτερες και ασφαλεστες τπτ παλι εμεις, αγοραζουμε 5κ TDM του 2002, γιατι 2πλες ακραπες μουφα, γ@μ@ει. 

 

υγ. δε μιλαω για περιπτωσεις τυπου: "Ναι γνωριζω ποιο ειναι καλυτερο αντικειμενικα, αλλα θελω το Χ, Ψ, Ω "γιατι με τετοιο με ειχε φαει τη γκομενα τυπος στο λυκειο", γιατι το ειχε ο πατερας/θειος/παππους και ηταν το 1ο που εκατσα στη σελα ως 6χρονων, η γιατι ετσι γουσταρω να πληρωνω κερατιατικα, δικα μου ειναι τα $$"...

χωρις παρεξηγησεις προσωπικα με κανενα. 

 

παρτε και κατι καλο να γουσταρετε. 

btw ο τυπος ειναι βασιλιας στη σουζα (δειτε παλιο βιντεο με τα ss που ειχε, πως τα κατεβαζε, δεν εχω δει καλυτερο σε κανενα πουθενα).

εντελως τυχαια, κατεληξε σε mt για σουζες, stunt κτλ. οχι οτι λεει τπτ, αλλα για να δειτε πως δεν ειναι το χρεπι που πιστευετε (αν και ειμαι σιγουρος πως δε το εχει οδηγησει κανεις απο εσας που μοιρομαστε αποψεις). 

 

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είπε κανένας ότι το MT07 είναι κακό μηχανάκι, εμείς γουστάρουμε τα 4 κύλινδρα, τα 2 δεν μας φτάνουν, το να θέλεις να πείσεις κάποιον ότι ντε και καλά η μόδα που ξεπήδησε εδώ και 10 χρόνια με τα δικυλινδρα είναι η καλύτερη λύση δεν την καταλαβαίνω, αν ήταν τόσο καλά θα καταργούσαν όλα τα τετρακυλινδρα, ούτε η kawa θα έβγαζε 250cc τετρακύλινδρο, ο λαός έχει ανάγκη από φθηνά μηχανάκια, γιαυτό οι εταιρίες στραφηκαν προς τα κει, βγάλανε ένα μοτέρ και το φοράνε σε 5 μοντελα η κάθε μια.

Σαφως και οι απόψεις μας είναι υποκειμενικές, όπως και η δική σου, και το τι λένε οι δημοσιογράφοι είναι εντελώς άστοχο, αυτοί χαϊδεύουν αυτιά για να βιοπορισθούν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Tasos Meli οκ, δεκτο. ποιανου η αποψη ειναι αντικειμενικη ομως? ποιος θα πει πως το Χ μοτο ειναι καλυτερο απο το Ψ? 

στις αποψεις των δημοσιoγραφων για τα ss πως γινεται να πεφτουν μεσα? θα επεκταθω λιγο πιο κατω σε αυτο.

 

η kawa εβγαλε 4κυλ 250αρι για λογο που μονο αυτη ξερει. παρομοια φαση με το H2R, μονο dragsterades του εχουν πλεβν, οσοι το πηραν για βολτα κτλ τα πουλησανε η το παιρνουν 1 φορα το μηνα πανε 350χλμ 4-5 φορες και παλι γκαραζ, δε κανει για κατι αλλο αυτη η μοτοσυκλετα.

το οτι εβαλε 1 μοτερ η καθε εταιρια σε πολλες μοτο, γιατι ειναι απαραιτητα κακο? ωραιο αξιοπιστο μοτερ το οποιο προσαρμοζεται παντου με αλλο χαρτη κτλ.

δε θελεις να μεινουμε στο mt07, θες κατι αλλο στο παιχνιδι? απολυτα δεκτο μπορεις να προτεινεις κατι αλλο.

μπορεις να με πεις ομως που ειναι καλυτερο το i4 naked και σαυτη την περιπτωση το hornet?

πχ. εναν εμπειρο αναβατη θα τον βοηθησει να κανει καλυτερο τι? track day/βολτα/εκδρομη? να παει γρηγοροτερα που? πιστα/βουνο? να παει πιο ανετα Nordkapp/Αθηνα-Αλεξπολη? 

πχ. εναν νεο-απειρο αναβατη που θα τον βοηθησει? να αποκτησει ανεση στο χειρισμο? ποτε, οταν θα σκεφτεται τι λαθος εκανε γιατι θα τον "φοβιζει" το i4 μοτερ και το επιεικος μετριο πλαισιο-αναρτηση-φρενα θα λειτουργουν ακομα πιο αρνητικα?

σε πιο σημειο υπερτερει του mt07? μη πεις σε ηχο και στα +20-30χλμ τελικης που θα τα πιασει σε 2.5χλμ ευθειας. αυτο δεν ειναι επιχειρημμα, το γνωριζεις 😀

 

εχουν σχεδιασει ολες οι εταιριες νεα τουμπανα i4 μοτερ (εξω η kawa, ακολουθαει δικους της κανονες😄)

ξερεις που? σε SS γιατι εκει μονο ταιριαζουν και παιρνεις την απολυτη χρηση. 

εδω επανερχομαι για τις αποψεις δημοσιογραφων. ημουν και εγω κολλημενος κτλ, φαση μονο Suzuki, εργαλεια, γ@μ@νε κτλ μεχρι πριν 2-3 χρονια που λεω,

ας διαβασω και κατι αλλο.

εκει μετα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα πως εκανα λαθος. το καθε SS κανει 1 πραγμα τελεια και μετρια εως χαλια καποια αλλα. η συνταγη για ολα ειναι το GSXR αλλα πεφτεις σε ολα ομως, εκει που πχ σε 1 μονο το R1 θα ναι τελειο, στο αλλο το s1000rr, στο αλλο το CBR κτλ. εκει ειναι που οι αποψεις δημοσιογραφων πεφτουν μεσα, σου λενε που ειναι καλο το καθε ενα. πιστευω να με κατανοεις. κατεληξα πως αυτο που ηθελα να κανω αν ειχα πολλα $$ (δηλ το απολυτο μεσα σε πιστα) θα μου ταιριαζε το CBR 1000rr SP και αυτο θα επερνα χωρις 2η σκεψη, αν ειχα τα 25κ σμρ, ας ειναι φθηνοτερο το GSXR (Suzuki που αγαπω για πολλους λογους 😍)

 

fireblade-sp-static.jpg

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι σχέση έχει ένα 1000αρι SS με ένα hornet 600? Έχεις οδηγήσει Hornet και έχεις άποψη για το συγκεκριμένο και το συγκρίνεις με ΜΤ07 και Ζ750?

Εγώ μιλάω για Hornet επειδή είχα Hornet, όλα όσα αναφέρεις δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, είναι ένα πολύ ευχάριστο βολταδικο μηχανάκι, ούτε τρομάζει αναβάτες με μικρή εμπειρία ούτε είναι το απόλυτο  εργαλείο που θέλει ειδικό χειρισμό, εγώ το ρολάριζα με 1500-2000 rpm χωρίς να παίζω με συμπλέκτες, πολύ στρωτό και ισορροπημένο στη λειτουργεια του, στις στροφές έμπαινε μόνο του, άνετο μηχανάκι παντού, και δεν σου έλεγε όχι αν ήθελες να προσπερασεις και στα πολλα χιλιόμετρα/ωρα.

Το κόστος χρήσης και συντήρησης όντως είναι μεγαλύτερο από ένα δικύλινδρο, αλλά από τη στιγμή που δεν θα αποτελεί το καθημερινό μέσο μετακίνησης τότε δεν βλέπω το λόγο να μην το πάρει κάποιος.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...