Jump to content
δεν έχω έμπνευση

φθηνή μικρή μηχανή (Yamaha crypton S VS Honda Vision)

Recommended Posts

Καλημέρα!

  • Ψάχνω μια μηχανή που να αντέχει καθημερινές διαδρομές 100χμ.
  • Θα ήθελα να είναι σχετικά οικονομική στη χρήση (κατανάλωση και ανταλλακτικά), οπότε θα ήθελα να αποφύγω μεγάλη μηχανή.
  • Επίσης θα ήθελα να την έχω για καιρό, να μην ξαναγοράσω μηχανή σε 2 χρόνια ή να σκάω 500άρικα. Συνεπώς δεν στοχεύω σε μεταχειρισμένο ή μάρκα «μ' έκαψες».

Μια πρώτη σκέψη είναι το παπί YAMAHA CRYPTON 115 S, αλλά κοστίζει πάνω από 3000€ και μου ακούγεται υπερβολική τιμή για παπί. Βέβαια, αν είναι μονόδρομος, τότε καλώς.

Μια δεύτερη σκέψη είναι το HONDA VISION 110, κυρίως λόγω τιμής (2400€). Δεν ξέρω όμως πόσο ποιοτικό είναι. Θα αντέξει αυτό το σκούτερ κάθε μέρα 100χμ; Θα αντέξει για καιρό; Έχω ακούσει κι ότι τα σέρβις των σκούτερ είναι πανάκριβα, λόγω των εργατικών να λύσουν πλαστικά κτλ.

Οποιαδήποτε άλλη πρόταση είναι καλοδεχούμενη, αν κι απ' ό,τι έχω παρατηρήσει, οι τιμές είναι γενικώς συσσωρευμένες κοντά στα 3000€.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Τροποποιήθηκε από τον δεν έχω έμπνευση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν είναι 100χμ μονοκοπανιά. Είναι 45χμ+45χμ+ψιλά. Εν πάση περιπτώσει, το κάνω εδώ και 10 χρόνια. Άρα εγώ αντέχω. Και το crypton 110t άντεχε μέχρι τώρα, αλλά το βλέπω να εγκαταλείπει.

Κοντολογίς, ψάχνω για μηχανή που να αντέχει. Εγώ το 'χω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενταξη, το τερμάτισαν… τώρα που το έγραψες είδα ότι το Crypton S του 22 κοστίζει 3000+ ευρώ…

Αν τα έχεις τα 3 χιλιάρικα γνώμη μου είναι να μην τα δώσεις, το μοντέλο του 21 έχει 2700.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 18 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ενταξη, το τερμάτισαν… τώρα που το έγραψες είδα ότι το Crypton S του 22 κοστίζει 3000+ ευρώ…

Αν τα έχεις τα 3 χιλιάρικα γνώμη μου είναι να μην τα δώσεις, το μοντέλο του 21 έχει 2700.

Κι εμένα μου φαίνονται ακραία τα 3000€. Έβρισκα vstrom με αυτά πριν κάποια χρόνια. Απλά, αν αυτή είναι η μόνη λύση, θα την πάρω την πίκρα. Τι να κάμω;

Το crypton s του '21 είναι euro4, άρα δεν μπορεί να πωληθεί. Εκτός κι αν ο πωλητής τού είχε βάλει πινακίδες και του 'μεινε απούλητο για 1 χρόνο. Απίθανο, δηλαδή. Όπερ σημαίνει ότι βρίσκω μόνο μεταχειρισμένα, πράγμα όχι επιδιωκόμενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σωστά, το 2700 που είδα τελικά ήταν μεταχειρισμένο…

Πίκρα…

Σε ευρωπαϊκό σκούτερ θα πήγαινες ή κοιτάς μόνο Japan?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θες οπωσδηποτε παπί ? Διοτι τα 45 Χ2 km / daily, θα το ξεπατωσεις γρηγορα το παπί.

Θα χρειαζεσαι ανεφοδιασμό καθημερινά, λάστιχα πιο συχνά, το ιδιο και γρανάζια/αλυσιδα. Η ταχυτητα που θα κινεισαι, ΙΣΩΣ να μην σου επιτρεπει κάποια προσπέραση πχ. απο τα 85 στα 100 = εισαι οριακά (παιζει βεβαια ρολο αν βγαινεις σε ανοιχτο δρόμο ή ειναι κανα πιο κλειστο κομματι τα 45χλμ)

Θελεις παραπανω κυβικα 200-250, σε σκουτερ ή μοτό., ΙΜΟ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Σωστά, το 2700 που είδα τελικά ήταν μεταχειρισμένο…

Πίκρα…

Σε ευρωπαϊκό σκούτερ θα πήγαινες ή κοιτάς μόνο Japan?

Όταν λες «ευρωπαϊκό» εννοείς Piaggio; Ναι, δεν έχω πρόβλημα. Αρκεί να κάνει για τη δουλειά που το θέλω και να μην κοστίζει όσο 2 νεφρά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος innova 04 έγραψε:

Θες οπωσδηποτε παπί ? Διοτι τα 45 Χ2 km / daily, θα το ξεπατωσεις γρηγορα το παπί.

Θα χρειαζεσαι ανεφοδιασμό καθημερινά, λάστιχα πιο συχνά, το ιδιο και γρανάζια/αλυσιδα. Η ταχυτητα που θα κινεισαι, ΙΣΩΣ να μην σου επιτρεπει κάποια προσπέραση πχ. απο τα 85 στα 100 = εισαι οριακά (παιζει βεβαια ρολο αν βγαινεις σε ανοιχτο δρόμο ή ειναι κανα πιο κλειστο κομματι τα 45χλμ)

Θελεις παραπανω κυβικα 200-250, σε σκουτερ ή μοτό., ΙΜΟ.

Παπί είχα μέχρι τώρα. Yamaha crypton 110t. Έκανε τη δουλειά του μια χαρά. Δεν ήθελα/θέλω μεγάλες ταχύτητες. Μιλάμε για επαρχιακό δρόμο γεμάτο στροφές. Τα 45χμ τα κάνω σε μία ώρα. Γενικώς πάνω από 80χμ/ώρα στην Κέρκυρα δεν είναι πολύ ασφαλές. Για μένα τουλάχιστον.

Οπότε δεν ψάχνω για κάτι παραπάνω κυβικών. Συν τοις άλλοις θα έχει και ακριβότερα αναλώσιμα (ελαστικά πχ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 39 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Benelli125? Δεν είναι ντιπ καταντίπ μέκαψες. Σιγουρα καλύτερο από παπάκι.

Δεν την ξέρω αυτή τη μάρκα... Θα το ψάξω! Ευχαριστώ πάντως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν έχουμε και λέμε:

- Kymco Agility 125 E5 - 2.795€

- SYM Symphony ST 125  - 2.665€

- SYM Jet 14 X 125 - 2.595€

- Sym Symphony SR 125 - 2.245€

Οι παραπάνω μάρκες (SYM και KYMCO) εχουν φανει αντάξιες των Honda, Yamaha. Μιλάμε για εταιρίες που ειδικα τα τελευταια 10 χρονια εχουν κάνει μεγάλα άλματα εξέλιξης και για αυτο ειναι στο Τοπ 10 των πωλησεων στην Ελλάδα. 

Η Suzuki αναμένεται να φερει τα καινούργια Adress 125 και Avenis 125, οποτε αν θελεις κανεις και λιγο υπομονη  να δεις τι σε ενδιαφερει.

 

Διαβάζοντας το post σου επειδη τοσα χιλιομετρα εκανα εγω με το παπι για κανα 9μηνο σε πληροφορω οτι θα προτιμουσα σκουτερ. Γιατι;

- Πιο πολυ ροπή και ιπποδυναμη σε αυτα τα κυβικά.

- Πολυ πιο ανετη σέλα.

-  Για σκουτερ δικαιολογουνται αυτες οι τιμες.

- Περισσότερη φιλικότητα απο οτι τα παπιά. 

 

The  Choice is Yours.

 

Καλο μοτοσυκλετιστικο ζαπινγκ... 😉

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος JohnnyT έγραψε:

ειναι στο Τοπ 10 των πωλησεων στην Ελλάδα. 

Στην Ελλάδα και μόνο στην Ελλάδα, ας όψεται η κατάσταση. Εκτός Ελλάδας τα χουν πολύ παρακατιανά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Λοιπόν έχουμε και λέμε:

- Kymco Agility 125 E5 - 2.795€

- SYM Symphony ST 125  - 2.665€

- SYM Jet 14 X 125 - 2.595€

- Sym Symphony SR 125 - 2.245€

Οι παραπάνω μάρκες (SYM και KYMCO) εχουν φανει αντάξιες των Honda, Yamaha. Μιλάμε για εταιρίες που ειδικα τα τελευταια 10 χρονια εχουν κάνει μεγάλα άλματα εξέλιξης και για αυτο ειναι στο Τοπ 10 των πωλησεων στην Ελλάδα. 

Η Suzuki αναμένεται να φερει τα καινούργια Adress 125 και Avenis 125, οποτε αν θελεις κανεις και λιγο υπομονη  να δεις τι σε ενδιαφερει.

 

Διαβάζοντας το post σου επειδη τοσα χιλιομετρα εκανα εγω με το παπι για κανα 9μηνο σε πληροφορω οτι θα προτιμουσα σκουτερ. Γιατι;

- Πιο πολυ ροπή και ιπποδυναμη σε αυτα τα κυβικά.

- Πολυ πιο ανετη σέλα.

-  Για σκουτερ δικαιολογουνται αυτες οι τιμες.

- Περισσότερη φιλικότητα απο οτι τα παπιά. 

 

The  Choice is Yours.

 

Καλο μοτοσυκλετιστικο ζαπινγκ... 😉

Η αλήθεια είναι ότι είχα μια προτίμηση στη Yamaha, λόγω της εμπειρίας μου με το τρέχον παπί (crypton 110t) που ήταν σκυλί. Ακούω και Sym (για Kymco δεν έχω ακούσει κριτικές), αλλά ακόμα το φοβάμαι.

Όσον αφορά τα σκούτερ έχω κάποιες έγνοιες:

  1. Με ένα πέσιμο θα κλαίω ένα κάρο απαραίτητα πλαστικά. Με το παί προχωράς και χωρίς πλαστικά.
  2. Η επισκευή θα απαιτεί λύσιμο πολλών πλαστικών. Άρα θα θέλει χρόνο από μένα (που συνήθως δεν έχω) κι ίσως περισσότερο χρήμα από τον μηχανικό.
  3. Στο παπί μου η μίζα πέθανε «νωρίς». Γύρω στα 50.000χμ. Έκτοτε (μέχρι τα 200.000+χμ που είμαι τώρα) τη λειτουργώ με μανιβέλα. Όπερ σημαίνει ότι πήρε παράταση ζωής 150.000χμ. Συν τοις άλλοις και πρώτα μπλόκαρε η μίζα καμιά φορά (σε κρύο το βράδυ), αλλά με καμιά μανιβελιά ή σπρώξιμο έπαιρνε μπρος. Με του σκούτερ απλά δεν θα παίρνει μπρος και θα σκαλώσω 45χμ μακριά από το σπίτι μου.

Μπορεί να σκέφτομαι και κουταμάρες, βέβαια. Δεν ξέρω τι λες εσύ...

πριν 6 ώρες, το μέλος Antons έγραψε:

YBR 125?

Δεν ξέρω πόσο το έχει,  αλλά πολύ ανώτερο από παπί. 

Βρίσκεις μόνο μεταχειρισμένα, έχω την εντύπωση. Συν τοις άλλοις, έχω συνηθίσει ημιαυτόματο, οπότε θα ήθελα να αποφύγω τον συμπλέκτη. Θα μου πεις «τον μαθαίνεις» και το ξέρω. Απλά θα ήθελα να δω αν υπάρχουν κάποιες άλλες επιλογές πρώτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος δεν έχω έμπνευση έγραψε:

Η αλήθεια είναι ότι είχα μια προτίμηση στη Yamaha, λόγω της εμπειρίας μου με το τρέχον παπί (crypton 110t) που ήταν σκυλί. Ακούω και Sym (για Kymco δεν έχω ακούσει κριτικές), αλλά ακόμα το φοβάμαι.

Όσον αφορά τα σκούτερ έχω κάποιες έγνοιες:

  1. Με ένα πέσιμο θα κλαίω ένα κάρο απαραίτητα πλαστικά. Με το παί προχωράς και χωρίς πλαστικά.
  2. Η επισκευή θα απαιτεί λύσιμο πολλών πλαστικών. Άρα θα θέλει χρόνο από μένα (που συνήθως δεν έχω) κι ίσως περισσότερο χρήμα από τον μηχανικό.
  3. Στο παπί μου η μίζα πέθανε «νωρίς». Γύρω στα 50.000χμ. Έκτοτε (μέχρι τα 200.000+χμ που είμαι τώρα) τη λειτουργώ με μανιβέλα. Όπερ σημαίνει ότι πήρε παράταση ζωής 150.000χμ. Συν τοις άλλοις και πρώτα μπλόκαρε η μίζα καμιά φορά (σε κρύο το βράδυ), αλλά με καμιά μανιβελιά ή σπρώξιμο έπαιρνε μπρος. Με του σκούτερ απλά δεν θα παίρνει μπρος και θα σκαλώσω 45χμ μακριά από το σπίτι μου.

Μπορεί να σκέφτομαι και κουταμάρες, βέβαια. Δεν ξέρω τι λες εσύ...

Βρίσκεις μόνο μεταχειρισμένα, έχω την εντύπωση. Συν τοις άλλοις, έχω συνηθίσει ημιαυτόματο, οπότε θα ήθελα να αποφύγω τον συμπλέκτη. Θα μου πεις «τον μαθαίνεις» και το ξέρω. Απλά θα ήθελα να δω αν υπάρχουν κάποιες άλλες επιλογές πρώτα.

 

Κοίτα, πλεονεκτηματα και μειονεκτήματα πάντα θα υπάρχουν κουταμάρες δεν είναι απλά επειδη οτι εβαλες και το Vision 110 μεσα (το οποιο παρεπιπτοντως επισης δεν φερει μανιβέλλα) για αυτο προτεινα πιο προσιτες λύσεις (και εξισου καλες κατα την αποψη μου). 

 Τα παπια ειναι οτι πιο βολικο για μεσα στην πολη αλλα και σε περιοχες εκτος πολης το μεγιστο 30-35 χλμ. Εμενα προσωπικα με ψιλοκουραζε το 90αρι που εκανα τοτε το καλοκαιρι (βέβαια με την εξάτμιση ελευθέρας ηταν πιο καλά 😁).  

 

Περιπου αυτην την διαδρομη την δοκιμασα μια φορα με το 150αρι σκουτερ του θειου μου. Υπήρχε διαφορά τόσο στην άνεση οσο και στο άνοιγμα στην Εθνικη οδό. Ενταξει, στο παπι πηγαινα μεση ταχυτητα τα 75 χλμ/ω και με εκεινο 85 αλλα και παλι εβλεπα διαφορά.

Εσυ τι αποφασιζεις ειναι το θεμα. Επισης θα σε πρότεινα και το SYM VF125 που βγαζει και 10 αλογατά αλλά η ανεση του δεν νομιζω να ενδεικνυεται για τετοιες αποστάσεις.

Το Crypton S δεν το αναφέρω γιατι παπι με 3.045 ευρώ με το ζορι 8 άλογα (αν δεν απατωμαι) και ΑΚΟΜΗ ταμπούρο πίσω δεν θα εδινα. 

Δώσε βαση στην ανεση γιατι την πρωτη φορα δεν θα σε απασχολησει, την δεκατη ομως θα αρχισεις να ψιλοπροβληματιζεσαι (και ιδιως αν το χρησιμοποιεις όλο τον χρόνο). 

 

Καπου εδω ... enough.

πριν 10 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Στην Ελλάδα και μόνο στην Ελλάδα, ας όψεται η κατάσταση. Εκτός Ελλάδας τα χουν πολύ παρακατιανά.

Κοιτα, εξω προωθειται πλεον περισσοτερο και το ηλεκτροκινητο σκουτερ παρα εδω αν το θεσουμε ετσι.

Με βαση αυτα που εχω δει και εχω ακουσει για κατοχους  SYM πρόβλημα δεν ακουσα παραμονο σε ενα Joyride 200i για κομπλερ μιζας. 

Στην περιοχη μου παντως ουκ ολιγα ειναι τα SYM αλλα και KYMCO. Δεν ξερω, ειναι και τα γουστα και η τσεπη. 

 

Τροποποιήθηκε από τον JohnnyT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος δεν έχω έμπνευση έγραψε:

Mπορεί να σκέφτομαι και κουταμάρες, βέβαια.

Καλημερα, αυτα που σκεφτεσαι δεν ειναι καθολου κουταμαρες, μεσα σου ξερεις ακριβώς τι θελεις, απλα θελεις να το ακουσεις και απο καποιον ακομα.

Στην πραγματικότητα θέλεις να αγοράσεις το Crypton S, αυτο που σε κάνει να κομπιάζεις ειναι τα 3100, που ειναι αρκετά..

Απο αυτα που ανέφερες και με τη χρήση που κάνεις,  βλεπω οτι το μηχανακι το θελεις για να κάνεις απλα, οικονομικά και με αξιοπιστία τη δουλεια σου, επισης απο τα χιλιομετρα που εχεις γραψει βλεπω οτι θελεις να το παρεις και να το κρατησεις αρκετα χρόνια.

Αξιζει να πάρεις κατι ¨λιγοτερο¨ για να γλιτώσεις καποια χρήματα κατα την αγορα απο το να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο?

Αν επιμερίσεις το παραπάνο κοστος αγορας, σε σχεση με καποιο άλλο παπι, στα χρόνια που εχεις σκοπο να το κρατησεις, τοτε θα δεις οτι θα σου βγει 50-60 ευρω το χρόνο αν πουμε οτι θα πας 10ετια.

Εισαι Yamahaκιας, οτι άλλο αγοράσεις θα σου ξυνιζει και θα σου βρωμαέι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 λεπτά, το μέλος JohnnyT έγραψε:

 

Κοίτα, πλεονεκτηματα και μειονεκτήματα πάντα θα υπάρχουν κουταμάρες δεν είναι απλά επειδη οτι εβαλες και το Vision 110 μεσα (το οποιο παρεπιπτοντως επισης δεν φερει μανιβέλλα) για αυτο προτεινα πιο προσιτες λύσεις (και εξισου καλες κατα την αποψη μου). 

 Τα παπια ειναι οτι πιο βολικο για μεσα στην πολη αλλα και σε περιοχες εκτος πολης το μεγιστο 30-35 χλμ. Εμενα προσωπικα με ψιλοκουραζε το 90αρι που εκανα τοτε το καλοκαιρι (βέβαια με την εξάτμιση ελευθέρας ηταν πιο καλά 😁).  

 

Περιπου αυτην την διαδρομη την δοκιμασα μια φορα με το 150αρι σκουτερ του θειου μου. Υπήρχε διαφορά τόσο στην άνεση οσο και στο άνοιγμα στην Εθνικη οδό. Ενταξει, στο παπι πηγαινα μεση ταχυτητα τα 75 χλμ/ω και με εκεινο 85 αλλα και παλι εβλεπα διαφορά.

Εσυ τι αποφασιζεις ειναι το θεμα. Επισης θα σε πρότεινα και το SYM VF125 που βγαζει και 10 αλογατά αλλά η ανεση του δεν νομιζω να ενδεικνυεται για τετοιες αποστάσεις.

Το Crypton S δεν το αναφέρω γιατι παπι με 3.045 ευρώ με το ζορι 8 άλογα (αν δεν απατωμαι) και ΑΚΟΜΗ ταμπούρο πίσω δεν θα εδινα. 

Δώσε βαση στην ανεση γιατι την πρωτη φορα δεν θα σε απασχολησει, την δεκατη ομως θα αρχισεις να ψιλοπροβληματιζεσαι (και ιδιως αν το χρησιμοποιεις όλο τον χρόνο). 

 

Καπου εδω ... enough.

Κοιτα, εξω προωθειται πλεον περισσοτερο και το ηλεκτροκινητο σκουτερ παρα εδω αν το θεσουμε ετσι.

Με βαση αυτα που εχω δει και εχω ακουσει για κατοχους  SYM πρόβλημα δεν ακουσα παραμονο σε ενα Joyride 200i για κομπλερ μιζας. 

Στην περιοχη μου παντως ουκ ολιγα ειναι τα SYM αλλα και KYMCO. Δεν ξερω, ειναι και τα γουστα και η τσεπη. 

 

Κατανοητόν.

Το vision 110 το ξέρω ότι δεν έχει μανιβέλα. Σκέψεις παραθέτω, μιας και μιλάμε για αγορά αντικειμένου που κοστίζει αρκετά. Η αλήθεια είναι πως αν το vision κόστιζε το ίδιο με το crypton, θα έπαιρνα το crypton. Κοστίζει όμως 700€ λιγότερο, οπότε θέλω να δω κατά πόσον αυτά θα τα πληρώσω σε μαστόρους ή σε σύντομη αγορά νέας μηχανής.

Το vf 125 το σκέφτηκα κι εγώ. Απλά είπα να θέσω τις δύο κυρίαρχες (λόγω μάρκας) σκέψεις μου.

πριν 17 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Καλημερα, αυτα που σκεφτεσαι δεν ειναι καθολου κουταμαρες, μεσα σου ξερεις ακριβώς τι θελεις, απλα θελεις να το ακουσεις και απο καποιον ακομα.

Στην πραγματικότητα θέλεις να αγοράσεις το Crypton S, αυτο που σε κάνει να κομπιάζεις ειναι τα 3100, που ειναι αρκετά..

Απο αυτα που ανέφερες και με τη χρήση που κάνεις,  βλεπω οτι το μηχανακι το θελεις για να κάνεις απλα, οικονομικά και με αξιοπιστία τη δουλεια σου, επισης απο τα χιλιομετρα που εχεις γραψει βλεπω οτι θελεις να το παρεις και να το κρατησεις αρκετα χρόνια.

Αξιζει να πάρεις κατι ¨λιγοτερο¨ για να γλιτώσεις καποια χρήματα κατα την αγορα απο το να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο?

Αν επιμερίσεις το παραπάνο κοστος αγορας, σε σχεση με καποιο άλλο παπι, στα χρόνια που εχεις σκοπο να το κρατησεις, τοτε θα δεις οτι θα σου βγει 50-60 ευρω το χρόνο αν πουμε οτι θα πας 10ετια.

Εισαι Yamahaκιας, οτι άλλο αγοράσεις θα σου ξυνιζει και θα σου βρωμαέι..

Δεν έχεις άδικο ότι έχω γίνει yamahάκιας κι απλά τα 3000€ μου φαίνονται αποτρεπτικά.

Είχες δίκιο κι ως προς το ότι περιμένω ν' ακούσω πράγματα που μ' αρέσουν. Δεν μάντεψες σωστά, όμως, το τι επιθυμώ 🙂 :
Περίμενα έναν να μου πει «Το Crypton είναι κουβάς. Εγώ έχω πάρει ένα Daytona με 1800€, του έχω κάνει 200.000χμ, του αλλάζω όποτε θυμάμαι λάδια κι ακόμα πάει σφαίρα». Σ' αυτό ήλπιζα.

Δυστυχώς όμως ό,τι πληρώνεις παίρνεις, οπότε μάλλον δεν είναι πολύ ρεαλιστικές οι ελπίδες μου. Οπότε, γι' αυτό συμβιβάζομαι και με το vision της honda.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 38 λεπτά, το μέλος δεν έχω έμπνευση έγραψε:

Εγώ έχω πάρει ένα Daytona με 1800€, του έχω κάνει 200.000χμ, του αλλάζω όποτε θυμάμαι λάδια κι ακόμα πάει σφαίρα». Σ' αυτό ήλπιζα.

Δυστυχως ειναι μια ουτοπια αυτη η πρόταση, τεχνολογικα τα Yamaha ηταν και ειναι ενα βημα μπροστα στα παπιά, εγω εχω 25 χρονια townmate, το μοτερ του ηταν πιο δυνατο και πιο αξιοπιστο απο τον τοτε ανταγωνισμο, ακουλουθησε στα ιδια χναρια και το Crypton 105 σε οτι εχει να κανει στην αξιοπιστια και στις επιδοσεις αλλα με ενα νεο μοτερ που δεν ειχε τιποτα ομοιο με τον προκατοχο του, τον καιρο εκεινο η honda συνεχιζε να βελτιωνει το μοτερ του C50 το οποιο ηταν ηδη ταβανιασμενο τεχνολογικα.

Αν δεν θελεις ή δεν μπορεις να διαθεσεις το τριχιλιαρο τοτε καλυτερα να πας σε κατι επωνυμο οπως το Vision, με τη χρηση που κάνεις δυσκολα θα αντέξει καποιο άλλο μηχανακι κατασκευαστη απο το "κατω ραφι" μακροχρόνια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δυστυχως ειναι μια ουτοπια αυτη η πρόταση, τεχνολογικα τα Yamaha ηταν και ειναι ενα βημα μπροστα στα παπιά, εγω εχω 25 χρονια townmate, το μοτερ του ηταν πιο δυνατο και πιο αξιοπιστο απο τον τοτε ανταγωνισμο, ακουλουθησε στα ιδια χναρια και το Crypton 105 σε οτι εχει να κανει στην αξιοπιστια και στις επιδοσεις αλλα με ενα νεο μοτερ που δεν ειχε τιποτα ομοιο με τον προκατοχο του, τον καιρο εκεινο η honda συνεχιζε να βελτιωνει το μοτερ του C50 το οποιο ηταν ηδη ταβανιασμενο τεχνολογικα.

Αν δεν θελεις ή δεν μπορεις να διαθεσεις το τριχιλιαρο τοτε καλυτερα να πας σε κατι επωνυμο οπως το Vision, με τη χρηση που κάνεις δυσκολα θα αντέξει καποιο άλλο μηχανακι κατασκευαστη απο το "κατω ραφι" μακροχρόνια.

Με βλέπω να το σκάω το τριχίλιαρο...

Τέλος πάντων. Ελπίζω ν' αντέξει λίγο ακόμα ο κουβάς που έχω, μπας και μαζέψω το υπόλοιπο.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος δεν έχω έμπνευση έγραψε:

Με βλέπω να το σκάω το τριχίλιαρο...

Τέλος πάντων. Ελπίζω ν' αντέξει λίγο ακόμα ο κουβάς που έχω, μπας και μαζέψω το υπόλοιπο.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

1. αρχικά, πες λίγο για ποιους λογους αποσυρεις/παροπλίζεις/θα πουλήσεις? το νυν παπί ? 

εχει πολλές ζημιές? θελει μαζεματα μοτέρ κλπ που ειναι ασυμφορα? Και γενικά, ποια ΘΑ ειναι η κατάληξη του ?

2. εφ'οσον πας για 3Κ + vision,  ανεβα λίγο και πηγαινε στο   pcx 125.

Νιωθει άνετα στα 90, αγοράζεις πολλή τεχνολογια στα λεφτα του, δεν εχουν βγαλει ζημιές, και πάντα θα πετυχαινει καλες τιμες μεταπώλησης.

με την βροχή που ριχνει παντως στο νησί, θα'θελα να'ξερα πως την παλεύεις με 90 χλμ καθημερινα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή γίνεται αρκετά πολύπλοκο το θέμα του τύπου "ψάχνω ανάμεσα στο Crypton S και στο Vision, αλλά σκούτερ δεν θέλω, θέλω παπί αλλά μην κοστίζει οσο δυο νεφρά, αλλά και αλλά και αλλά" εγω έχω καταλάβει το εξης.

 

Σε αυτο το που γράφει ο @Tasos Meli έχει δίκαιο, Αφου λοιπόν γλυκοκοιτάζεις το Crypton S τότε αγορασε το με γραμμάτια. Θα πρέπει να βρεις αντιπρόσωπο που να συμφωνεί με κάτι τέτοιο, αλλιως το τριχίλιαρο σούμα δεν το γλυτώνεις.

 

Συν τοις άλλοις, συμφωνώ και με τον @innova 04, κατι που δεν μου πέρασε και εμένα απο το μυαλό. Πράγματι, το Crypton R σου τι έχει; Γιατι μιλάμε οπως ανέφερες και εσυ (πλαγίως) για ενα απο τα πιο δυνατά παπιά που παράχθηκαν . Συν τοις άλλοις, επειδη ειδα οτι εχει κανει πολλά χιλιόμετρα, ίσως και να το βαρέθηκες. Δεκτό και αυτο αλλά και πάλι απο το να πας απο το R στο S... οχι Γιάννης - περίπτερο. Τουλάχιστον εγω ετσι το βλέπω.

Ίδια κυβικά, ίδιο μοτέρ. Απλα ειναι το ενα injection με αλλο design και τι αλλο καρμπυρατεράτο και... άλλο design, 

Καλύτερα να κάνεις επκσκευή το Crypton σου. Οπως και να το κανουμε, 3000 δεν προκειται να σου κοστισει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

+1000 οτι έιπε ο @JohnnyT. Αν δεν είναι το Crypton σου μες τη σκουριά, αν δεν έχει πέσει να στραβώσει ο σκελετός η κάτι τέτοιο βαρύ, καταλήγουμε οτι απλά το βαρέθηκες. Οοοοολα τα άλλα φτιάχνονται.

Δεδομένου οτι όπως κατάλαβα δεν σου βρίσκονται καθόλου εύκολά 3 χιλιάρικα, γιατί δεν ξεκινάς με ένα σωστό συνεργείο και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ 100% ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά να το κάνεις καινούργιο να σε βγάλει άλλα 5 χρόνια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

1. αρχικά, πες λίγο για ποιους λογους αποσυρεις/παροπλίζεις/θα πουλήσεις? το νυν παπί ? 

εχει πολλές ζημιές? θελει μαζεματα μοτέρ κλπ που ειναι ασυμφορα? Και γενικά, ποια ΘΑ ειναι η κατάληξη του ?

2. εφ'οσον πας για 3Κ + vision,  ανεβα λίγο και πηγαινε στο   pcx 125.

Νιωθει άνετα στα 90, αγοράζεις πολλή τεχνολογια στα λεφτα του, δεν εχουν βγαλει ζημιές, και πάντα θα πετυχαινει καλες τιμες μεταπώλησης.

με την βροχή που ριχνει παντως στο νησί, θα'θελα να'ξερα πως την παλεύεις με 90 χλμ καθημερινα.

  1. Γενικώς, απ' όταν χάλασε το κοντέρ ψιλοαμελούσα τα λάδια. Αυτό, ίσως, μου κόστισε ένα σασμάν και μια καμπάνα που το κύκνειο άσμα τους είναι κάτι ήχοι σαν αυτοί που έκανε το Γκόλουμ όταν έτρωγε ψάρια. Η 3η πολλές φορές δεν πιάνει καλά (κουμπώνει, αλλά σαν να μη δένουν καλά τα γρανάζια). Επίσης, όταν από 2α πάω σε 1η συχνά η ρόδα κομπλάρει λες κι έχω πατήσει τέρμα φρένο. Ο μηχανικός μού λέει πως ίσως κοστίσει κάνα 500€ και δεν αξίζει, δεδομένου ότι είναι κουβάς.
  2. Ανά 3μηνο μού βγάζουν θέμα τα ηλεκτρολογικά.
  3. Σε αυτά προστέθηκε κι ότι ένας ηλίθιος μου το πάτησε για να ξεπαρκάρει και στράβωσε το τιμόνι.

Αυτά δεν ήταν αρκετά για να το αλλάξω προπέρσι που εμφανίστηκαν. Ούτε ήταν αρκετά πέρσι, για να δώσω τα διπλάσια λεφτά από την υπάρχουσα μηχανή μου για το τότε crypton. Φέτος, έχοντας διανύσει 25.000χμ από πέρσι και 50.000 από πρόπερσι δεν έχω πάθει αμόκ να αγοράσω, αλλά ρωτάω γιατί πιστεύω πως δεν θα μου κάνει τη χάρη να νεκρανασταίνεται για καιρό. και μην είμαι τελευταία στιγμή σε φάση «δώστε ό,τι έχετε, το παίρνω όσο-όσο».

Αυτά περί της απόσυρσης.

Τα 3000€ του crypton θα δοθούν, εφόσον είναι αναπόδραστα. Ήδη σφίγγεται το στομάχι μου στη σκέψη. Οπότε κι 1€ παραπάνω δεν θα το δώσω.

Η βροχή μ' αρέσει σαν αίσθηση και σαν εικόνα. Έχω λίγη αγωνία ποιος με βλέπει και τι βλέπω, αλλά κατά τ' άλλα το απολαμβάνω.

πριν 4 ώρες, το μέλος JohnnyT έγραψε:

Επειδή γίνεται αρκετά πολύπλοκο το θέμα του τύπου "ψάχνω ανάμεσα στο Crypton S και στο Vision, αλλά σκούτερ δεν θέλω, θέλω παπί αλλά μην κοστίζει οσο δυο νεφρά, αλλά και αλλά και αλλά" εγω έχω καταλάβει το εξης.

 

Σε αυτο το που γράφει ο @Tasos Meli έχει δίκαιο, Αφου λοιπόν γλυκοκοιτάζεις το Crypton S τότε αγορασε το με γραμμάτια. Θα πρέπει να βρεις αντιπρόσωπο που να συμφωνεί με κάτι τέτοιο, αλλιως το τριχίλιαρο σούμα δεν το γλυτώνεις.

 

Συν τοις άλλοις, συμφωνώ και με τον @innova 04, κατι που δεν μου πέρασε και εμένα απο το μυαλό. Πράγματι, το Crypton R σου τι έχει; Γιατι μιλάμε οπως ανέφερες και εσυ (πλαγίως) για ενα απο τα πιο δυνατά παπιά που παράχθηκαν . Συν τοις άλλοις, επειδη ειδα οτι εχει κανει πολλά χιλιόμετρα, ίσως και να το βαρέθηκες. Δεκτό και αυτο αλλά και πάλι απο το να πας απο το R στο S... οχι Γιάννης - περίπτερο. Τουλάχιστον εγω ετσι το βλέπω.

Ίδια κυβικά, ίδιο μοτέρ. Απλα ειναι το ενα injection με αλλο design και τι αλλο καρμπυρατεράτο και... άλλο design, 

Καλύτερα να κάνεις επκσκευή το Crypton σου. Οπως και να το κανουμε, 3000 δεν προκειται να σου κοστισει. 

Στην πραγματικότητα εκφράζω φωναχτά τις σκέψεις και τις έγνοιές μου. Μέχρι πρότινος δεν ήθελα σκούτερ. Τελικά μπήκε στο στόχαστρο λόγω τιμής, αλλά ακόμα δεν έχω απορρίψει όλους μου τους ενδοιασμούς.

Θα πήγαινε σε οτιδήποτε άλλο πλην του crypton s, εφόσον υπήρχε. Τώρα μόνο αυτό το παπί της Yamaha βλέπω.

Η επισκευή, φοβάμαι ότι θα απλά θα προσθέσει 500€ στα έξοδά μου και μετά θα πάρω νέα μηχανή. Άρα από εκεί που πήγαινα να γλυτώσω 3000€, θα δώσω 3500€.

πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

+1000 οτι έιπε ο @JohnnyT. Αν δεν είναι το Crypton σου μες τη σκουριά, αν δεν έχει πέσει να στραβώσει ο σκελετός η κάτι τέτοιο βαρύ, καταλήγουμε οτι απλά το βαρέθηκες. Οοοοολα τα άλλα φτιάχνονται.

Δεδομένου οτι όπως κατάλαβα δεν σου βρίσκονται καθόλου εύκολά 3 χιλιάρικα, γιατί δεν ξεκινάς με ένα σωστό συνεργείο και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ 100% ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά να το κάνεις καινούργιο να σε βγάλει άλλα 5 χρόνια;

Στο συνεργείο που πάω μου είπαν να το πετάξω. Σε ένα άλλο συνεργείο που είχε πάει ένας ομοιοπαθής φίλος, του πουλήσανε ελπίδες, έσκασε 200€ και μετά πάλι τα ίδια.

Δεν σκόπευα να αγοράσω. Απλά φοβάμαι ότι θα τα τινάξει από μέρα σε μέρα και μετά θα πάρω ό,τι βρω μπροστά μου, για να μπορώ να δουλέψω. Γι' αυτό ρωτάω τώρα... Μέχρι να το ψάξω... να το παραγγείλω... να σταλεί...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

πριν 2 ώρες, το μέλος δεν έχω έμπνευση έγραψε:

έσκασε 200€ και μετά πάλι τα ίδια

Δεννν νομίζω με 200 ευρώ να κάνεις καινούργιο το όχημα (ειδικά με γνήσια Yamaha ανταλλακτικά). Για εμένα αυτό δεν είναι παράδειγμα. Εσύ πχ θέλεις έναν κύλινδρο, στρόφαλο, καμπάνα και σαζμάν. Για βάλε τα αυτά μαζί σαν ανταλλακτικά.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...