Jump to content
nikolas641

Crypton x-135 προβληματα

Recommended Posts

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα , αν βάλω 1η και δώσω 3ς μέχρι 8 μικρές ξερογκαζιές σταματημένος το μηχανάκι σβήνει αυτό που μπορεί να οφείλεται;
Επίσης το μηχανάκι βγάζει ένα ήχο σαν μπούκωμα από το ιντζέξιον στις μεσαίες περίπου στροφές όταν όμως ζεσταθεί το μηχανάκι μειώνεται ο ήχος(καθαρίστηκε το ιντζέξιον και ακούγεται ακόμα αλλά λίγο λιγότερο) που μπορεί να οφείλεται; 
Επιπλέον όταν πήρα το μηχανάκι είχε ένα σωληνάκι που ξεκινούσε από εκεί που μπαίνει το λάδι και δεν κατέληγε πουθενά αυτό τι είναι γιατί έχω δει αλλά μηχανάκι με αυτό ακριβώς το σωληνάκι απλά δεν γνωρίζω που καταλήγει.
Ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 11/9/2022 at 7:50 ΠΜ, το μέλος nikolas641 έγραψε:

αν βάλω 1η και δώσω 3ς μέχρι 8 μικρές ξερογκαζιές σταματημένος το μηχανάκι σβήνει

Γιατί, απλά να μην βάλεις 1η και να ξεκινήσεις κανονικά;

Την 11/9/2022 at 7:50 ΠΜ, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Επίσης το μηχανάκι βγάζει ένα ήχο σαν μπούκωμα από το ιντζέξιον στις μεσαίες περίπου στροφές όταν όμως ζεσταθεί το μηχανάκι μειώνεται ο ήχος(καθαρίστηκε το ιντζέξιον και ακούγεται ακόμα αλλά λίγο λιγότερο) που μπορεί να οφείλεται; 

Μόνο ήχος ή σου ρετάρει κιόλας στον δρόμο; Ανοίγει κανονικά/ομαλά το γκάζι ή κόβει στις μεσαίες στροφές; 

Εμένα το μυαλό σε αντλία πάει, η οποία ενδέχεται να σε αφήνει σιγά-σιγά. Δεν κάτι, πολλά Crypton το έχουν πάθει. 

Την 11/9/2022 at 7:50 ΠΜ, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Επιπλέον όταν πήρα το μηχανάκι είχε ένα σωληνάκι που ξεκινούσε από εκεί που μπαίνει το λάδι και δεν κατέληγε πουθενά αυτό τι είναι γιατί έχω δει αλλά μηχανάκι με αυτό ακριβώς το σωληνάκι απλά δεν γνωρίζω που καταλήγει.

Συνήθως από το Euro 2 και μετά, υπάρχει σωληνάκι που από το κάρτερ, πηγαίνει στο φιλτροκούτι για να βγάζει τις αναθυμιάσεις. . Εσύ δεν βλέπω να λες για κάρτερ άρα...

Αν εννοείς κάτι σαν αυτό, δηλαδή στην τάπα του λαδιού:

QzFpUJz.jpg

Τότε, αυτό είναι απλά μια τάπα λαδιού με σωληνάκι εξαέρωσης. Σχετικά άχρηστο, μιας και οι κλασσικές τάπες χωρίς αυτό το σωληνάκι μια χαρά δουλεύουν.

 

Αυτά

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν υπαρχει θεμα στο να βαλω 1η και να ξεκινησω κανονικα , απλα δεν ειναι λογικο να σβηνει το μηχανακι..
Στο θεμα του ηχου μονο ο ηχος ειναι δεν ρεταρει.
Ωστοσο για το σωληνακι αυτο εννοω : 
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10214525252628811&set=pcb.1215735038604766

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 λεπτά, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Δεν υπαρχει θεμα στο να βαλω 1η και να ξεκινησω κανονικα , απλα δεν ειναι λογικο να σβηνει το μηχανακι..
Στο θεμα του ηχου μονο ο ηχος ειναι δεν ρεταρει.

Δεν μπορώ να καταλάβω, όταν λες ήχο...ακούς το μηχανάκι σαν πνιγμένο δηλαδή; Μήπως είναι απλά η ιδέα σου; 

Βέβαια, για να λες πως σου σβήνει κιόλας, εγώ θα κοιτούσα και το σώμα ψεκασμού. Σε τι κατάσταση είναι; Έχει καθαριστεί ποτέ;

 

πριν 17 λεπτά, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Ωστοσο για το σωληνακι αυτο εννοω : 

Παρόμοια φάση, για εξαέρωση είναι...αν δεν σε ενοχλεί μην το πειράξεις, άστο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Εχει καθαριστει το σωμα αλλα και παλι.

Ρε κολλητέ λες, πως είσαι με 1η και ρίχνεις μικρά ξερόγκαζα. 

Και στο δικό μου αν το κάνω αυτό, ε κάποια στιγμή θα σβήσει. Στιγμιαία μπερδεύεται ο εγκέφαλος και σβήνει το μηχανάκι. Τα παπιά δεν έχουν την ακρίβεια του injection που έχουν οι κανονικές μοτοσυκλέτες, ούτε αυτήν την 100% άμεση απόκριση στο γκάζι. Ουσιαστικά αυτό που κάνεις είναι να χαλάς λίγο την αναλογία αέρα-καυσίμου, το Crypton δουλεύει που δουλεύει φτωχό στις χαμηλές στροφές λόγο εργοστασιακού προγράμματος, ε τι να σε κάνει.

Εγώ νομίζω πως εν τέλει, δεν παίζει να έχει κάποιο πρόβλημα το μηχανάκι σου. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταλαβαίνω τι λες αλλά πρόσφατα είχα και ένα συμβάν καθώς είχα νεκρά για 10 με 20 δευτερόλεπτα το είχα ανοιχτο και με 1,2 ξερογκαζιες μου έσβησε. Κατανοώ πολύ καλά αυτό που λες αλλά μου φαίνεται πως έσβησε πολύ γρήγορα. Ίσως παίζει ρόλο κάποιο μπεκ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 ώρες, το μέλος nikolas641 έγραψε:

. Ίσως παίζει ρόλο κάποιο μπεκ;

Όχι κάποιο...ένα μπεκ έχουν τα ψεκαστά παπιά. 

Το μπεκάκι καθαρίστηκε καλά; Και αυτό να φταίει πάντως, δεν είναι πολύ ακριβό...δόξα τον Θεό στο μηχανάκι σου έχεις μεγάλη πληθώρα ανταλλακτικών. 

Αλλά ας πάμε μια βόλτα στα βασικότερα...οι βαλβίδες είναι ρυθμισμένες; Φίλτρο αέρα, καθαρό; Μανίσιο μηχανάκι; Έχεις καμιά χοάνη πάνω; 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μαμα ειναι το μηχανακι και εχει μια φιλτρο χοανη.
Οσον αφορα το φιλτρο επειδη εχει μια φιλτρο χοανη και σκεφτομουνα να βαλω ενα φιλτρο κουτι , αξιζει η διαδικασια να αγορασω ενα κολαρο και μια βαση για το φιλτρο κουτι;
Διαφορετικα έχεις να μου προτείνεις καποια φιλτρο χοανη; με αφορα να ειναι η καλυτερη δυνατη επιλογη ασχετως την τιμη.
 

Τροποποιήθηκε από τον nikolas641

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα injection, το φιλτροκούτι δουλεύει καλύτερα.

Ο ψεκασμός έχει ρυθμιστεί να δουλεύει με συγκεκριμένo αέρα. Το φιλτροκούτι πέρα από σωστή ποσότητα, παρέχει και την κατάλληλη ροή και πίεση, έτσι ώστε να έχει ομαλό γκάζι ο κινητήρας. 

Με την χοάνη, απλά μουγκρίζει το σώμα ψεκασμού, εσύ νομίζεις πως πάει καλύτερα (Placebo effect), ενώ το μηχανάκι κερδίζει απειροελάχιστα. Ναι, ο εγκέφαλος διαβάζει παραπάνω αέρα, αλλά έχει πολύ μικρά περιθώρια ρύθμισης, άρα στην τελική μια τρύπα στο νερό κάνεις. Αν δεν συνδιαστεί με εξάτμιση και το κατάλληλο πρόγραμμα, δεν κάνεις δουλειά. Που και αυτά, πεταμένα λεφτά είναι σε παπί, αλλά μιας και το έφερε η κουβέντα...

Βρες φιλτροκούτι σωστό, βάλτου ένα καλό φίλτρο (K&N και DNA βγάζουν για το μηχανάκι σου), και καθάρισες, μην πειράξεις κάτι άλλο. 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω ένα θέμα όταν το έβαζα μπροστά δν έπαιρνε με την πρώτη η μίζα ενώ με την πανιβελα πήρε αμέσως..μετά από 2 μέρες δεν έπαιρνε ούτε η μίζα ούτε η μανιβέλα και το μηχανάκι δν παίρνει μπροστά γνωρίζεις που μπορεί να οφείλεται αυτό..?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Έχω ένα θέμα όταν το έβαζα μπροστά δν έπαιρνε με την πρώτη η μίζα ενώ με την πανιβελα πήρε αμέσως..μετά από 2 μέρες δεν έπαιρνε ούτε η μίζα ούτε η μανιβέλα και το μηχανάκι δν παίρνει μπροστά γνωρίζεις που μπορεί να οφείλεται αυτό..?

Η μπαταρία σε τι φάση βρίσκεται; 

Να ξέρεις, στα Injection αν η μπαταρία είναι πεθαμένη, ενδέχεται να μην γυρίζει καν την αντλία βενζίνης. 

Όταν γυρνάς το κλειδί στον διακόπτη, ακούς την αντλία να γυρίζει; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαίρεται ξέρετε που μπορεί να ενδέχεται το πρόβλημα με την μίζα γιατί μερικές φορές χρειάζεται να πατήσω 2η φορά την μίζα για να πάρει.. και οταν παίρνει η μίζα δεν παιρνει ακαριαία όπως έχει δει σε άλλα οχι κατι τρελο αλλα νιωσω ενα ζόρισμα.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίταξες μπουζί; Μπαταρία;

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 27/10/2022 at 11:01 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Κοίταξες μπουζί; Μπαταρία;

Ναι ,τα έχω αλλάξει και τα 2

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα να κινήσω 1 μήνα το μηχανάκι και όταν πατάω μίζα πάει να πάρει μπρος σβήνει έπειτα σβήνει το κοντέρ (συνεχίζω να κρατάω πατημενη την μιζα) και έπειτα παίρνει μπρος αναβει το κοντερ και βλέπω στο κοντέρ(κοσο) να ανεβαίνει ο δείκτης των στροφών και έπειτα να κατεβαινει αργά αργα και το κοντέρ δείχνει κάτι περίεργα μέχρι να δώσω την πρώτη γκάζια και να εμφανίσει το "κεντρικό μενού" που δείχνει κανονικά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα να κινήσω 1 μήνα το μηχανάκι και όταν πατάω μίζα πάει να πάρει μπρος σβήνει έπειτα σβήνει το κοντέρ (συνεχίζω να κρατάω πατημενη την μιζα) και έπειτα παίρνει μπρος αναβει το κοντερ και βλέπω στο κοντέρ(κοσο) να ανεβαίνει ο δείκτης των στροφών και έπειτα να κατεβαινει αργά αργα και το κοντέρ δείχνει κάτι περίεργα μέχρι να δώσω την πρώτη γκάζια και να εμφανίσει το "κεντρικό μενού" που δείχνει κανονικά . Είχα παρόμοιο θέμα μετά από ακινησία και υπήρχε νερό προς το ιντζεξιον και δν έπαιρνε με τπτ μπροστά ,πιστεύω είναι το ίδιο πρόβλημα. Γνωρίζετε από οφείλεται,  πιθανά σενάρια? Πιθανές διαρροές κάπου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα,

Γνωρίζετε γιατί οταν βάζω μπροστά το μηχανάκι μετα από πολλές ώρες (είναι κρύο) στα πρώτα δευτερα ακούγεται λίγο διαφορετικά ανεβάζει λίγο στροφές και έπειτα όταν ζεσταθεί μετά από 4 5 δευτερόλεπτα ακολουθεί μια ομαλή ροή ο κινητήρας 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 29/12/2022 at 3:50 ΜΜ, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Καλησπέρα,

Γνωρίζετε γιατί οταν βάζω μπροστά το μηχανάκι μετα από πολλές ώρες (είναι κρύο) στα πρώτα δευτερα ακούγεται λίγο διαφορετικά ανεβάζει λίγο στροφές και έπειτα όταν ζεσταθεί μετά από 4 5 δευτερόλεπτα ακολουθεί μια ομαλή ροή ο κινητήρας 

Καταρχάς καλή χρονιά.

Αργοπορημένα, αλλά δεν είχα υπολογιστή για κάναν μήνα. 

Όταν είναι αρκετά κρύο, το injection ανεβάζει αυτομάτως λίγο το ρελαντί μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ. Έπειτα ξαναχαμηλώνει και δουλεύει ομαλά, όπως πρέπει.

Ο ήχος λογικό να αλλάζει όσο οι θερμοκρασίες των μετάλλων είναι διαφορετικές, δεν είναι κάτι. Και εμένα όταν είναι εντελώς κρύο ακούγεται λίγο πιο ατσούμπαλο, αλλά μετά στρώνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 9/1/2023 at 3:38 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Καταρχάς καλή χρονιά.

Αργοπορημένα, αλλά δεν είχα υπολογιστή για κάναν μήνα. 

Όταν είναι αρκετά κρύο, το injection ανεβάζει αυτομάτως λίγο το ρελαντί μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ. Έπειτα ξαναχαμηλώνει και δουλεύει ομαλά, όπως πρέπει.

Ο ήχος λογικό να αλλάζει όσο οι θερμοκρασίες των μετάλλων είναι διαφορετικές, δεν είναι κάτι. Και εμένα όταν είναι εντελώς κρύο ακούγεται λίγο πιο ατσούμπαλο, αλλά μετά στρώνει.

καλή χρονιά και σε εσένα.
Σε ευχαριστώ αυτό το πρόβλημα το παρατήρησα τώρα τον χειμώνα , καθώς σε καλοκαιρινές περιόδους είτε και κρυο το μηχανάκι στο ρελαντί ακολουθεί μια ομαλή ροη των στροφών από την εκκίνηση του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Σε ευχαριστώ αυτό το πρόβλημα το παρατήρησα τώρα τον χειμώνα

Δεν είναι πρόβλημα, απλά έτσι δουλεύουν τα injection.

Πρόβλημα θα υπήρχε αν δεν μπορούσε να πάρει εύκολα μπρος ή να κρατήσει ρελαντί όταν έξω έχει αρκετό κρύο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα μετα απο καιρο!
Προσφατα ,καθως οδηγουσα το μηχανακι γυρω στα 7-8 λεπτα σταματησα σε ενα φαναρι και το μηχανακι ξαφνικά εσβησε. Σαφως και πηρε μπρος αμεσως οταν πατησα την μιζα. Δεν εχει ξανα βγαλει το ιδιο προβλημα αλλη φορα ακομη... πιθανα σεναρια προβληματος;
Επισης οπως ειχα προαναφερει αμα βαλω πρωτη στο μηχανακι κ δινω λιγο γκαζι (χωρις να ξεκινησει να τσουλαει το μηχανακι) σε μια απο τις γκαζιες μπορει να σβησει.. ισως χρειαζεται να το λαβουμε υποψην και αυτο ή δεν χρειαζεται..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα 

Ξεκινάμε από τα βασικά...βαλβίδες σωστά ρυθμισμένες; Μήπως ο ψεκασμός είναι έτοιμος να πει το ποίημα σιγά-σιγά; Γιατί και τα κρύπτον είχανε κάποια θέματα με τις αντλίες τους. 

Έπειτα κάτι λίγο πιο "συγκεκριμένο"...μήπως είναι από την βαλβίδα ρελαντί; Τα injection έχουν μια ηλεκτρονική βαλβίδα η οποία κρατάει σταθερό το ρελαντί και ελέγχεται από τον εγκέφαλο. Αν αυτή η βαλβιδούλα με τα χρόνια πιάσει βρωμιές από σκόνες και βενζίνες, λογικό να μην δουλέψει σωστά.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οι βαλβίδες ρυθμίστηκαν πρόσφατα σε μάστορα , τώρα για τα υπόλοιπα δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά... θα τα ελέγξω. Παρόλο αυτά σε ευχαριστώ για όλες σου τις απαντήσεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...